Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 4 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 5 | 0 |
Lubelskie | 3 | 0 |
Lubuskie | 5 | 0 |
Łódzkie | 1 | 0 |
Małopolskie | 3 | 0 |
Mazowieckie | 3 | 0 |
Opolskie | 1 | 0 |
Podkarpackie | 3 | 0 |
Podlaskie | 2 | 0 |
Pomorskie | 1 | 0 |
Śląskie | 4 | 0 |
Świętokrzyskie | 1 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 3 | 0 |
Wielkopolskie | 1 | 0 |
Zachodniopomorskie | 2 | 0 |
Listy
test nowego imap-to-webhook
przez
Chełm
w sprawie
Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #10
Ocena LLM:
G) nie można ustalić kategorii odpowiedzi.
Testo testo
Pozdrawiam,
Piotr
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STALOWA WOLA w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #28
PD: Dotyczy zapytania o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez Wrocław w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #3
4
odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez Włocławek w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #9
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, którego wpływ tut. Urząd odnotował w dniu 07 maja 2023 r.
Z poważaniem
Małgorzata Wichlińska
starszy inspektor
w Wydziale Organizacyjno-Prawnym i Kadr
Zielony Rynek 11/13
87-800 Włocławek
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez SOWP w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #34
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Pismo, Symbol: Winf.1431.1.2023.ES(2) [KWRID: 289557] przez Szczecin w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #42
Ewa Szynkowska Winf Ewa Szynkowska eszynka@um.szczecin.pl
Dzień dobry,
Otrzymałeś pismo w sprawie wysyłane automatycznie z systemu e-Dok.
Informacje o otrzymanym piśmie:
-------------------------------
Symbol pisma: Winf.1431.1.2023.ES(2)
Data pisma: 2023-05-25
Dotyczy: Informacja publiczna
Osoba do kontaktu: Ewa Szynkowska (Zastępca Dyrektora Wydziału)
Telefon: 91 424 57 76
Informacje o sprawie z której pismo zostało wysłane:
----------------------------------------------------
Symbol sprawy: Winf.1431.1.2023.ES<
Dotyczy: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie
Symbol komórki: Winf
Nazwa komórki: Wydział Informatyki
Osoba prowadząca sprawę: Ewa Szynkowska (Zastępca Dyrektora Wydziału)
Telefon: 91 424 57 76
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej ( PiKS-VII.1431.139.2023)+ RODO przez Kielce w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #36
powiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu na załatwienie wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez STALOWA WOLA w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #28
informacja publiczna przez Włocławek w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #9
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam pismo z dnia 22 maja 2023 r. znak:OPIK.1431.13.2023
Z poważaniem
Małgorzata Wichlińska
starszy inspektor
w Wydziale Organizacyjno-Prawnym i Kadr
Zielony Rynek 11/13
87-800 Włocławek
Dotyczy zapytania o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez Wrocław w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #3
2
Odp. nakorespondencję nr UM.466344.2023 - tytuł : Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez Gliwice w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #33
FW: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez Grudziądz w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #8
11
From: sekretariat@um.grudziadz.pl [mailto:sekretariat@um.grudziadz.pl]
Sent: Monday, May 8, 2023 11:05 AM
To: m.walczak@um.grudziadz.pl
Subject: FW: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie
From: sprawa-52073@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-52073@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Sunday, May 7, 2023 9:41 AM
To: sekretariat@um.grudziadz.pl
Subject: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres sprawa-52073@fedrowanie.siecobywatelska.pl .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoObraz usunięty przez nadawcę.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #21
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dn.
7.05.2023 r. w załączeniu przesyłam odpowiedź- pismo z dn. 22.05.2023 r.
znak AOK.1431.31.2023.MS.
--
Z poważaniem
Małgorzata Siedlarczyk
Urząd Gminy Ochotnica Dolna
tel. 18 26 209 16
Re: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez AUGUSTÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #29
1
informacja publiczna przez SŁUBICE w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #16
WO.1431.11.2023.
W związku ze złożeniem wniosku o udostępnienie informacji publicznej
informuję:
1. w Urzędzie Miejskim w Słubicach zatrudnionych jest 100 pracowników
merytorycznych;
2. Systemy informatyczne wykorzystywane w urzędzie: WYDRA, FOKA,
KONCESJE ALKOHOLOWE, PROTON, VULCAN, Budżet24, SIGMA, SIO, Rejestr
Żłobków, wM@ndat, GISON, BESTIA, WPF ASYSTENT, BESTASYSTENT, SWB
ASYSTENT, GEOPORTAL, KADRY+. PŁACE+;
3. a) BESTIA, CEEB, BAZA AZBESTOWA,EKOportal, Baza danych o ocenach
oddziaływania na środowisko, BDO, PESEL, RDO, BUSC, RDK (Źródło),CEPIK
2.0., SIO, Rejestr Żłobków, SHRIMP, System Pomocy Publicznej;
b) BESTIA, CEEB, BAZA AZBESTOWA,EKOportal, Baza danych o ocenach
oddziaływania na środowisko, BDO, PESEL, RDO, BUSC, RDK (Źródło), CEPIK
2.0., SIO, Rejestr Żłobków, Geoportal, KRS, CEiDG, Elektroniczne Księgi
Wieczyste, RWDZ, SUDOP, Rejestr Spadkowy, SHRIMP, System Pomocy
Publicznej, REGON;
4. Systemy np. księgowe są zintegrowane ze sobą, nie ma oddzielnych nazw
(pytanie jest mało precyzyjne);
5. Na stronie BIP Słubice w zakładce rejestry i ewidencje są podane
rejestry;
6. nie prowadzono inwentaryzacji danych;
7. urząd nie przygotowuje raportu analizującego zapytania mieszkańców;
8. nie ma stworzonych standardów gromadzenia danych;
9. nie ma w urzędzie stanowiska pełnomocnika danych;
10. nie ma oddzielnych stanowisk zajmujących się zarządzaniem danymi;
11. podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi cyfryzacji zajmują się
informatycy.
z poważaniem
Katarzyna Mintus - Trojan
Sekretarz Gminy Słubice
Re: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez ŚWIĘTAJNO w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #39
1
RE: ##ZEWN## Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez Opole w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #25
Odp na wniosek przez SUWAŁKI w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #30
Odp. na wniosek o udzielenie informacji publicznej w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie.
Pismo w załączniku.
Odp na wniosek przez SUWAŁKI w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #30
W załgminasuwalkiczniku przesyła
FW: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez Bydgoszcz w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #6
5From: Edyta Świerczek [mailto:e.swierczek@um.bydgoszcz.pl]
Sent: Monday, May 15, 2023 2:42 PM
To: sprawa-52071@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-52071@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Cc: bip@um.bydgoszcz.pl<mailto:bip@um.bydgoszcz.pl>
Subject: FW: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecieBydgoszcz, dnia 15 maja 2023 r.
BKS.I.1431.193.2023Pani
Katarzyna Batko-Tołuć
Pani
Marzena Błaszczyk
e-mail: sprawa-52071@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-52071@fedrowanie.siecobywatelska.pl>Szanowne Panie,
w nawiązaniu do wystosowanego przez Panie wniosku o udostępnienie informacji publicznej w zakresie jn. informuję, iż odpowiedź zostanie udzielona w ustawowym terminie. Jednakże komórka merytoryczna tj. Wydział Informatyki Urzędu Miasta Bydgoszczy zwraca uwagę, że pytanie Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami jest nieprecyzyjne albowiem nie ma pewności co do tego o jakie dane (zbiory) chodzi – osobowe, logi, techniczne, merytoryczne (zadania urzędu). W związku z tym Wydział Informatyki Urzędu Miasta Bydgoszczy prosi o sprecyzowanie o jaki poziom szczegółowości chodzi.Łączę wyrazy szacunku,
Edyta Świerczek
Biuro Komunikacji Społecznej
Urząd Miasta Bydgoszczy
e-mail: bip@um.bydgoszcz.pl<mailto:bip@um.bydgoszcz.pl>[Untitled][Logotypy do stopki]
________________________________
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres sprawa-52071@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-52071@fedrowanie.siecobywatelska.pl> .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl<mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org<http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Fwd: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KROŚCIENKO NAD DUNAJCEM w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #19
5Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej informuję, co
następuje:1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach
merytorycznych?20
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś
systemach informatycznych?Tak
a) Jeśli tak, to jakich?
Ratusz Rekord, Rejestr mieszańców, Płace,
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do
państwowych systemów?Tak
a) Jeśli tak, to jakich?
CEiDG, Źródło, EMUiA, PUE ZUS
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
CEiDG, Źródło, EMUiA, PUE ZUS
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi
lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.Tak, Rejestr mieszkańców, Płatnik ZUS
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych
rejestrów.Rejestr Instytucji Kultury
https://bip.malopolska.pl/ugkroscienkonaddunajcem,m,422573,rejestry.html6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak,
prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.Nie
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają
mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?Nie
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy
gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do
odpowiedzi.Nie
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby
nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat
informatyków i pracowników merytorycznych?Nie
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się
zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie
osoby?Nie
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Nie
z poważaniem
Dorota Jurkiewicz
Sekretarz Gminysekretarz@kroscienko.pl <mailto:sekretarz@kroscienko.pl>
------------------------------------------------------------------------
*Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem
*ul. Rynek 35
34-450 Krościenko nad Dunajcem
gmina@kroscienko.pl <mailto:%20gmina@kroscienko.pl>
www.kroscienko.pl
ePUAP: /gminakr2011/skrytka
tel maly tel. +48 18 262 30 77
tel malyfax +48 18 262 34 55------------------------------------------------------------------------
/Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Krościenko nad
Dunajcem, ul. Rynek 35, 34-450 Krościenko nad Dunajcem.
Szczegółowa informacja na temat przetwarzania danych osobowych: RODO-
klauzula informacyjna
<http://kroscienko.pl/urzad/urzad-gminy-w-kroscienku-nad-dunajcem/ochrona-danych-osobowych/>
//Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu, który
jest jej adresatem i może zawierać poufne i/lub uprzywilejowane
informacje. Zakazane jest jakiekolwiek przeglądanie, przesyłanie,
rozpowszechnianie lub inne wykorzystanie tych informacji lub podjęcie
jakichkolwiek działań odnośnie tych informacji przez osoby lub podmioty
inne niż zamierzony adresat. Jeżeli Państwo otrzymali przez pomyłkę tę
informację prosimy o poinformowanie o tym nadawcy i usunięcie tej
wiadomości z wszelkich komputerów./W dniu 08.05.2023 o 11:37, Gmina Krościenko pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym
> świecie
> Data: Sun, 07 May 2023 07:45:56 -0000
> Nadawca: sprawa-52084@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-52084@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: gmina@kroscienko.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z
> dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o
> udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
>
> 1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach
> merytorycznych?
>
> 2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś
> systemach informatycznych?
>
> a) Jeśli tak, to jakich?
>
> 3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do
> państwowych systemów?
>
> a) Jeśli tak, to jakich?
> b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich
> celów?
>
> 4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi
> lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
>
> 5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do
> tych rejestrów.
>
> 6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak,
> prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
>
> 7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają
> mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
>
> 8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały
> standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego
> dokumentu do odpowiedzi.
>
> 9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby
> nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat
> informatyków i pracowników merytorycznych?
>
> 10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się
> zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują
> takie osoby?
>
> 11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
>
> Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres
> sprawa-52084@fedrowanie.siecobywatelska.pl .
>
> Łączymy wyrazy szacunku,
>
> Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
> Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--
Dorota Jurkiewicz
Sekretarz Gminysekretarz@kroscienko.pl <mailto:sekretarz@kroscienko.pl>
------------------------------------------------------------------------
*Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem
*ul. Rynek 35
34-450 Krościenko nad Dunajcem
gmina@kroscienko.pl <mailto:%20gmina@kroscienko.pl>
www.kroscienko.pl
ePUAP: /gminakr2011/skrytka
tel maly tel. +48 18 262 30 77
tel malyfax +48 18 262 34 55------------------------------------------------------------------------
/Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Krościenko nad
Dunajcem, ul. Rynek 35, 34-450 Krościenko nad Dunajcem.
Szczegółowa informacja na temat przetwarzania danych osobowych: RODO-
klauzula informacyjna
<http://kroscienko.pl/urzad/urzad-gminy-w-kroscienku-nad-dunajcem/ochrona-danych-osobowych/>
//Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu, który
jest jej adresatem i może zawierać poufne i/lub uprzywilejowane
informacje. Zakazane jest jakiekolwiek przeglądanie, przesyłanie,
rozpowszechnianie lub inne wykorzystanie tych informacji lub podjęcie
jakichkolwiek działań odnośnie tych informacji przez osoby lub podmioty
inne niż zamierzony adresat. Jeżeli Państwo otrzymali przez pomyłkę tę
informację prosimy o poinformowanie o tym nadawcy i usunięcie tej
wiadomości z wszelkich komputerów./