Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Proszę o kontakt
przez
KALETY
w sprawie
Cyfryzacja urzędów #1820
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość nawiązania współpracy z Państwem?
Z chęcią porozmawiam z osobą zajmującą się działaniami związanymi ze sprzedażą.
Pomagamy skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie
Tadeusz Łukomski
Proszę o kontakt
przez
JASIONÓWKA
w sprawie
Cyfryzacja urzędów #1543
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość nawiązania współpracy z Państwem?
Z chęcią porozmawiam z osobą zajmującą się działaniami związanymi ze sprzedażą.
Pomagamy skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie
Tadeusz Łukomski
Proszę o kontakt
przez
TRZCIANNE
w sprawie
Cyfryzacja urzędów #57
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość nawiązania współpracy z Państwem?
Z chęcią porozmawiam z osobą zajmującą się działaniami związanymi ze sprzedażą.
Pomagamy skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie
Tadeusz Łukomski
Proszę o kontakt
przez
WOJCIESZÓW
w sprawie
Cyfryzacja urzędów #111
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość nawiązania współpracy z Państwem?
Z chęcią porozmawiam z osobą zajmującą się działaniami związanymi ze sprzedażą.
Pomagamy skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie
Tadeusz Łukomski
Proszę o kontakt
przez
WYMIARKI
w sprawie
Cyfryzacja urzędów #604
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość nawiązania współpracy z Państwem?
Z chęcią porozmawiam z osobą zajmującą się działaniami związanymi ze sprzedażą.
Pomagamy skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie
Tadeusz Łukomski
Przeczytano: Cyfryzacja gmin
przez
NIEDŹWIADA
w sprawie
Cyfryzacja urzędów #501
Ocena LLM:
G) nie można ustalić kategorii odpowiedzi.
We are interested in purchasing your company products przez PRZEWORSK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1392
fedrowanie.siecobywatelska.pl Server - Password Expired przez PRZEWORSK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1392
Nie przeczytano: Cyfryzacja gmin przez Tarnobrzeg w sprawie Cyfryzacja urzędów #1501
odp przez KAZIMIERZ BISKUPI w sprawie Cyfryzacja urzędów #2168
Dzień dobry,
porządkując akta zauważyłem brak potwierdzenia odbioru wiadomości
wysłanej w dniu 2 października 2020 roku z odpowiedzią na wniosek w
sprawie cyfryzacji urzędu.
Jeszcze raz wysyłam skan pisma i proszę o potwierdzenie odbioru.
--
Pozdrawiam
Krzysztof Rogalski
informatyk
Urząd Gminy Kazimierz Biskupi
tel. 601 165 561, 63 244 77 34
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez HAJNÓWKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1541
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez ŁAZISKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #496
Fwd: FW: Formularz zgłoszenia uwag i wniosków do projektu aktualizacji PZRP przez PARCZEW w sprawie Cyfryzacja urzędów #482
2
Re: Cyfryzacja gmin przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Cyfryzacja urzędów #2052
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePUAP
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30618@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały Zarządu 9/OB/I/2021
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
1W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-09-28 05:52:37.910437+00:00 z adresu sorkwity.gmina@mragowo.net:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
> do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
> o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Jakie rozwiązania
> cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi) a)
> Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap b) Załatwianie spraw za pośrednictwem
> innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem
> cyfrowym c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób. d) Zwykłym mailem e) Inny sposób 2. Jak oceniliby Państwo
> możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy
> wybrać jedną odpowiedź) a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%) b) Większość usług
> urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w
> urzędzie (od 50 do 75%) c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do
> realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej
> 50%) d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług) e) Usługi
> urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet 3. Czy, w momencie udzielania
> odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg
> Dokumentów? a) Tak b) Nie c) Trudno powiedzieć 4. Jakie problemy
> napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku
> odpowiedzi) a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
> zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją. b)
> Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań c) Brak pieniędzy
> na poczynienie stosownych inwestycji d) Problemy z dostępną na rynku ofertą
> komercyjną lub państwową e) Inne, jakie? 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie
> w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub
> wdrażanym samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na
> zmiany b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy c) Nie, nie ma takiej
> potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona d) Nie, choć byłaby taka
> potrzeba e) Inne, jakie. Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on
> dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi. Wnosimy o udostępnienie
> wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} Szymon
> Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TRZCIANNE w sprawie Cyfryzacja urzędów #57
Witam,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
--
Z poważaniem
Tomasz Cywiński
Podinspektor
Urząd Gminy Trzcianne
telefon: 85 738-50-56 (wew.30)
Informujemy, iż Administratorem Danych Osobowych jest Gmina Trzcianne z siedzibą Urzędu Gminy Trzcianne, ul. Wojska Polskiego 10, 19-104 Trzcianne . Przesłane drogą elektroniczną dane osobowe będą przetwarzane w zakresie i w celu niezbędnym do udzielenia odpowiedzi. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w związku z Twoją szczególną sytuacją. W celu zapoznania się z klauzulą informacyjną RODO przejdź na http://ug.trzcianne.pl/rodo
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez RACIĄŻEK w sprawie Cyfryzacja urzędów #295
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200