Opis

Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.

Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2110
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

ODP - zapytanie publiczne z dnia 28.09.2020 - SE.1431.46.2020.RL przez SMĘTOWO GRANICZNE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1724

Dzień dobry,

odpowiadając na złożone zapytanie publiczne informuję, że:

ad. 1 – a) załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap; b) załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym; d) zwykłym mailem

ad. 2 - c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

ad. 3 - b) Nie

ad. 4 - a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją;

ad. 5 - a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany;

Z poważaniem,

Rafał Libiszewski

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Smętowo Graniczne

ul. Dworcowa 10

83 -230 Smętowo Graniczne

tel. 58 56 19 033 wew. 23

fax 58 56 19 520

witacz smetowo-01_miniatura

„Niniejszym wskazuje się, że wiadomość e-mail lub jej załączniki, skierowana do Urzędu Gminy Smętowo Graniczne mogą zawierać dane osobowe w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: RODO). Z uwagi na powyższe, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuje się, że administratorem tych danych osobowych jest Wójt Gminy z siedzibą w Smętowie Granicznym, ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, tel. 58-561-90-33, e-mail: <mailto:wojt@smetowograniczne.pl> wojt@smetowograniczne.pl”.

ZASADA POUFNOŚCI: Niniejsza wiadomość, w tym załącznik(i), jest przeznaczona wyłącznie do użytku adresata (ów) i może zawierać zastrzeżone, poufne lub uprzywilejowane informacje. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, wszelkie użycie, kopiowanie, ujawnianie, rozpowszechnianie lub podejmowanie jakichkolwiek działań w oparciu o te informacje jest surowo zabronione. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, natychmiast powiadom o tym nadawcę, usuń tę wiadomość i zniszcz wszystkie jej kopie.

POLITYKA PRYWATNOŚCI: Urząd Gminy w Smętowie Granicznym jest zobowiązany do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych. Aby uzyskać więcej informacji na temat przetwarzania danych, wejdź na stronę: <http://bip.ugsmetowograniczne.nv.pl/Article/id,842.html> http://bip.ugsmetowograniczne.nv.pl/Article/id,842.html lub skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych: <mailto:inspektor@cbi24.pl> inspektor@cbi24.pl

1

Re: Cyfryzacja gmin przez TURAWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1351

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Z poważaniem,

--
Podinspektor ds. obsługi sekretariatu
Alina Szafrańska
Urząd Gminy w Turawie
Opolska 39C
46-045 Turawa
77 421 20 12

W dniu 2020-09-28 o 07:49, sprawa-29917@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

odpowiedź na wniosek przez KRZYŻANÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #706

Urząd Gminy Krzyżanów w załączniku przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

I. Sobolewska

Urząd Gminy Krzyżanów

1

RE: Cyfryzacja gmin przez ZĘBOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1352

Dzień dobry, w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznych.

2

Odpowiedź na informację publiczną z dnia 28.09.2020 przez KORONOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #291

Szanowni Państwo

Poniżej przesyłam odpowiedzi na informację publiczną złożoną dnia
28.09.2020. (odpowiedzi zostały pogrubione)

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
*d) Zwykłym mailem*
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
*b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)*
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
*a) Tak*
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
*e) Inne, jakie? - Brak zainteresowania ze strony klientów Urzędu
*

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
*b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy*
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
udzielone odpowiedzi.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-28857@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji

--

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

--
Daria Wankiewicz
Biuro Podawcze
Urząd Miejski w Koronowie
052 3826 405

W związku z przekazanymi przez Panią/Pana danymi osobowymi informujemy,
iż Burmistrz Koronowa jako administrator danych przetwarza dane osobowe zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych (RODO) oraz zgodnie z zasadami, z którymi mogą się Państwo zapoznać
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Koronowo.

informacjua publiczna przez RZEZAWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #923

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na informację publiczną w sprawie cyfryzacji.

Z poważaniem
Sekretarz Gminy Rzezawa
Kinga Broszkiewicz - Kuchno

1

Re: FW: Cyfryzacja gmin przez ZAMBRÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1631

Dzień dobry

Poniżej odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie inf. publicznej:

Ad.1. a), b), d).

Ad.2. d).

Ad.3. a).

Ad.4. a), c).

Ad.5. d)

Grzegorz Grzeszczuk

Urząd Miasta Zambrów

Cyfryzacja gmin przez CZERWIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1009

Dzień dobry

Poniżej znajdą państwo odpowiedzi na zadane we wniosku pytania.

Pęksa Radosław
Informatyk
Urząd Gminy w Czerwinie

*1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)*
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

*Odp. a) i b)*

*
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)**
*a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

*Odp. c)
*

*
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?**
*a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

*Odp. a) *jest wdrażany

*4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)**
*a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

*Odp. b) c)*

*
*

*5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?**
*a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

*Odp. a)
*

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez MICHÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #477

Odpowiedź na wniosek w załączeniu

--
Małgorzata Kusyk
podinsp. ds. ochrony środowiska

Urząd Gminy Michów
ul. Rynek I 16
21-140 Michów
tel. 81 8566001 w. 33

1

Urząd Miasta i Gminy Szczucin - odp. na wniosek o dostęp do informacji publicznej przez SZCZUCIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #962

Dzień dobry,

w załączniku przesyłam odpowiedź na dostęp do informacji publicznej
opatrzoną podpisem kwalifikowanym Z-cy Burmistrza.

Z poważaniem

--
****************************************************

Daniel Włusek

Urząd Miasta i Gminy Szczucin

ul. Wolności 3, 33-230 Szczucin

tel. 14 644 31 30, e-mail: daniel.wlusek@umigszczucin.pl

****************************************************

2

odpowiedź na wniosek przez DOBRCZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #326

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Sylwia Marciniak

Urząd Gminy w Dobrczu

ul. Długa 50

86-022 Dobrcz

Tel. 523648048

s.marciniak@dobrcz.pl

2

FW: Wniosek przez TOMASZÓW LUBELSKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #487

Pozdrawiam serdecznie,

Magdalena Kuźniarz
Sekretariat Urzędu Gminy Tomaszów Lubelski
ul. 29 Listopada 9
22-600 Tomaszów Lubelski
Tel. (84) 664 30 85
Fax (84) 664 8 73

Administratorem, który odpowiada za przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, zawartych w korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną jest Urząd Gminy Tomaszów Lubelski przy ul. 29 Listopada 9, 20-600 Tomaszów Lubelski, www.tomaszowlubelski.pl.pl.Kontakt we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych oraz wykonywaniem praw, możliwy jest pod adresem mailowym: iodo@tomaszowlubelski.pl (inspektor ochrony danych).
Informacje o Pana/Pani uprawnieniach związanych z przetwarzaniem danych osobowych zamieszczone są pod adresem: www.tomaszowlubelski.pl/ochrona danych osobowych Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać informacje prawnie chronione. Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera. Dziękujemy.
Chroń środowisko! Zastanów się czy musisz drukować ten e-mail.

1

Odpowiedź a wniosek o dostęp do informacji publicznej przez CHEŁMEK w sprawie Cyfryzacja urzędów #991

Szanowni Państwo,
przesyłam pismo podpisane podpisem kwalifikowanym z odpowiedzią na Państwa wniosek o dostęp do informacji publicznej.

W razie uwag/pytań proszę o kontakt.

Z poważaniem
Łukasz Wieroński
Inspektor w Wydziale Inwestycji i Rozwoju
Urząd Miejski w Chełmku
tel. 33 844 90 47
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych: http://www.chelmek.pl/dane-osobowe

1

RE: Cyfryzacja gmin przez GIŻYCKO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2077

Nasz znak: SG.1431.28.2020

Dzień dobry.

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informujemy:

Ad. 1 - a; b; d.

Ad. 2 - b.

Ad. 3 - a.

Ad. 4 - c.

Ad. 5 - c.

Z poważaniem

Dariusz Grygiencza

Sekretarz Gminy Giżycko

Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez CZARNKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #2297

Dzień dobry,

W załączniku przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Pozdrawiam

Piotr Marcińczak

Urząd Miasta Czarnków

tel.: (67) 253 02 14
kom.: 668 166 473

Urząd Gminy Chojnów - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHOJNÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #200

Chojnów, dn. 12.10.2020 r.

RO.1431.8.2020.PS

Urząd Gminy Chojnów

ul. Fabryczna 1,

59-225 Chojnów

tel. 76 81-88-502

fax 76 81-87-587

e-mail: urzad@gmina-chojnow.pl

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

<mailto:sprawa-28766@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
sprawa-28766@fedrowanie.siecobywatelska.pl

W nawiązaniu do Państwa wniosku o udostepnienie informacji publicznej z dnia
28 września 2020 r., zgodnie z art. 61 Konstytucji RP z dnia 2 kwietnia
1997 r. oraz art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 kwietnia 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1429 ze zm.), Urząd Gminy
Chojnów udziela następujących informacji:

Ad. 1: Urząd Gminy Chojnów oferuje mieszkańcom następujące rozwiązania
cyfrowe: załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap, zwykłym mailem;

Ad. 2: Możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w naszym urzędzie
ocenilibyśmy następująco: duża część usług urzędu jest możliwa do realizacji
bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 20 do poniżej 50%);

Ad. 3: W momencie udzielania odpowiedzi na wniosek w Urzędzie Gminy Chojnów
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów (pomocniczo);

Ad. 4: Posiadane rozwiązanie do Elektronicznego Obiegu Dokumentów stosujemy
w ograniczonym stopniu, ponieważ jako główny przyjęty jest tradycyjny obieg
dokumentów;

Ad. 5: Nie;

Pouczenie:

Wnioskodawcy służy prawo wniesienia skargi w trybie art. 227-240 ustawy z
dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z
2020 r. poz. 256).

Organ właściwy do rozpatrzenia wniosku może podtrzymać swoje poprzednie
stanowisko z odpowiednią adnotacją w aktach sprawy - bez zawiadamiania
skarżącego, podstawa prawna: art.239 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.
Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 256).

Z poważaniem:

Paweł Sobczyk
Insp. ds. informatyki

<mailto:p.sobczyk@gmina-chojnow.pl> p.sobczyk@gmina-chojnow.pl
tel.: 76/81 88 502 wew. 37, m. 728 314 282

<http://gmina-chojnow.pl/ugchojnow-stopka/m2.jpg>
<http://gmina-chojnow.pl/ugchojnow-stopka/m1.jpg>

Dbaj o środowisko, nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie jest to konieczne.

Re: Fwd: Fwd: Cyfryzacja gmin przez USTKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1735

Dzień dobry,

w odpowiedzi na załączony poniżej wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 28.09.2020 informuję:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)

Odpowiedź:

/a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap/

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź):

Odpowiedź:

/c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)/

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

Odpowiedź:

/a) Tak/

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi):

Odpowiedź:

/e) niewystarczająca ilość osób do obsługi informatycznej urzędu, w tym
wdrażania zmian technologicznych/

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

Odpowiedź:

/d) Nie, choć byłaby taka potrzeba/

Z poważaniem,

Mariusz Książkiewicz

------------------------------------------------------------------------
*Mariusz Książkiewicz*
Naczelnik Wydziału
Wydział Obsługi Informatycznej

Urząd Miasta Ustka
76-270 Ustka
ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3
tel: +48 59 8154343
e-mail: mksiazkiewicz@um.ustka.pl <mailto:mksiazkiewicz@um.ustka.pl>
www.ustka.pl

W dniu 29-09-2020 o 15:17, Renata Kromrych pisze:

1

Odpowiedź na wniosek dot. informacji publicznej przez PAWŁOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1775

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek dot. informacji publicznej.

*Klauzula informacyjna *

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr
119, s.1) informuję, że:

1.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy
Pawłowice jest *Wójt Gminy **Pawłowice **z siedzibą w *Urzędzie
Gminy Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, tel. 32 47-
56-300, adres e-mail: gmina@pawlowice.pl <mailto:gmina@pawlowice.pl>;

2.

Dane kontaktowe InspektoraOchrony Danych: ul. Zjednoczenia 60,
43-250 Pawłowice, tel. 32 47- 56-312, adres e-mail:
i.kielkowska@pawlowice.pl <mailto:i.kielkowska@pawlowice.pl>;

3.

Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja wniosku o
udostępnienie informacji publicznej;

4.

Przetwarzanie, podanych danych osobowych, odbywa się na podstawie
art. 6 ust. 1 lit c) RODO– przetwarzanie jest niezbędne do
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;

5.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazaneodbiorcom, państwom
trzecim, organizacjom międzynarodowym, innym niż upoważnione na
podstawie przepisów prawa;

6.

Pani/Panadane osobowe będą przechowywaneprzez okres niezbędny do
realizacji celu, wskazanego w pkt. 3, lecz nie krócej niż okres
wskazany w przepisach o archiwizacji;

7.

Podanie przez Panią/Panadanych osobowych jest konieczne w celu
realizacji wniosku o udostępnienie informacji publicznej;

8.

Na podstawie art. 15 – 19RODO,przysługuje Pani/Panuprawo dostępu do
treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania;

9.

Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym
również w formie profilowania;

10.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

-------------------------------------------------------
Pozdrawiam,
Wioleta Strządała
Referat Promocji i Integracji Europejskiej
tel. 32/4756 358
e-mail: w.strzadala@pawlowice.pl <mailto:w.strzadala@pawlowice.pl>

Gmina Pawłowice
ul. Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice
tel. 32/4756 300, fax. 32/4756 301
www.pawlowice.pl <http://www.pawlowice.pl>

2

Gmina Piaseczno - odpowiedź na wniosek przez PIASECZNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1277

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem
Robert Ludwicki
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: SKMBT_C224e20101214060 przez TYKOCIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1533

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub linkami):
SKMBT_C224e20101214060

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z 28.09.2020 r. przez POKÓJ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1320

Szanowni Państwo,

Na podstawie art. 4 ust.1 pkt 2 oraz art.13 i 14 ust.1 ustawy z dnia 6
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( dz. U. z 2001 r.,
Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.), a także Państwa wniosku z 28.09.2020 r.,
w załączeniu przesyłam  odpowiedź na wniosek.
--

Z poważaniem

Tomasz Zimoch
Urząd Gminy Pokój

HERB GMINY POKÓJ <https://gminapokoj.pl>

tel. 77 469 30 85 wew. 36
fax. 77 469 30 85 wew. 22
www: www.gminapokoj.pl <https://www.gminapokoj.pl>
BIP: bip.gminapokoj.pl <https://bip.gminapokoj.pl>
e-mail: t.zimoch@gminapokoj.pl

------------------------------------------------------------------------

/Niniejsza wiadomość (wraz z załącznikami) jest przeznaczona wyłącznie
dla określonego adresata i może zawierać informacje służbowe lub inne
informacje poufne prawnie chronione. Jeżeli nie jesteście Państwo
właściwym adresem wiadomości lub otrzymali Państwo tę wiadomość na
skutek pomyłki, prosimy o tym fakcie niezwłocznie poinformować nadawcę i
trwale usunąć otrzymaną wiadomość. Każde nieautoryzowane kopiowanie,
przechowywanie, przetwarzanie, ujawnianie lub rozpowszechnianie
załączonej informacji w całości lub w części jest zabronione i może być
ono uznane za naruszające prawo./

/Ochrona danych osobowych (RODO). Informacje dotyczące przetwarzania
danych osobowych znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu
Gminy Pokój pod adresem https://bip.gminapokoj.pl
<https://bip.gminapokoj.pl/3723/2191/klauzula-informacyjna.html>./

2

RE: Cyfryzacja gmin przez PAWŁOSIÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1476

Dzień dobry

W odpowiedzi na pismo z dnia 28 września przesyłam odpowiedź w załączeniu.

Z poważaniem

Grzegorz Witko

Urząd Gminy Pawłosiów

1

Re: Cyfryzacja gmin przez ROZPRZA w sprawie Cyfryzacja urzędów #762

Gmina Rozprza udziela odpowiedzi na wniosek o odstępie do informacji
publicznej.

Odpowiedzi na pytania zaznaczono kolorem zielenym

pzdr

Sławomir Laszczyk

W dniu 28.09.2020 o 07:48, sprawa-29328@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

Odpowiedź na zapytanie o dostępie do informacji publicznej MiGU Muszyna przez MUSZYNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #916

Witam,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie o dostępie do informacji
publicznej - Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna.

Z pozdrowieniami

Łukasz Bajorek

Informatyk UMiGU Muszyna

18 472 59 31

1

Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez OSIEK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1745

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuję:
--
Z poważaniem Joanna Gniewkowska Zastępca Wójta Urząd Gminy Osiek ul.
Kwiatowa 30 83-221 Osiek tel. 58 582 12 82 wew. 14 www.osiek.gda.pl

ZASADY POUFNOŚCI: Niniejsza wiadomość, w tym załącznik(i), jest przeznaczona wyłącznie do użytku adresata (ów) i może zawierać zastrzeżone, poufne lub uprzywilejowane informacje. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, wszelkie użycie, kopiowanie, ujawnianie, rozpowszechnianie lub podejmowanie jakichkolwiek działań w oparciu o te informacje jest surowo zabronione. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, natychmiast powiadom o tym nadawcę, usuń tę wiadomość i zniszcz wszystkie jej kopie.
POLITYKA PRYWATNOŚCI: Urząd Gminy Osiek jest zobowiązany do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych. Aby uzyskać więcej informacji na temat przetwarzania danych, wejdź na stronę: http://osiek.biuletyn.net/?bip=1&cid=197&bsc=N lub skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych: iod@osiek.gda.pl