Opis

Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.

Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2110
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Re: Cyfryzacja gmin przez KRASNOSIELC w sprawie Cyfryzacja urzędów #1197

Dzień dobry,

w związku z prośbą o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2002 r. poniżej udzielam Państwo odpowiedzi:

1) b,e
2) b
3) a
4) c,d
5) c

Z poważaniem
Paulina Załęska
Sekretariat Urzędu Gminy w Krasnosielcu

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOŁACZKOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2278

Dzień dobry

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
28.09.2020 r.

Przesyłam odpowiedzi na zadane we wniosku pytania.

1. Jakie rozwiązanie cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom.

odpowiedź a,b,c,d

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
internet w Państwa urzędzie

odpowiedź b

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

odpowiedź b

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?

odpowiedź d, e ( brak wystarczającej ilości pracowników na terenie
urzędu posiadających odpowiednie kompetencje)

5. czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regiony lub wdrażanym samodzielnie?

odpowiedź a

Z poważaniem

Robert Nowak

1

Informacja Publiczna przez STAWISZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #2256

W odpowiedzi na Państwa wniosek przesyłam odpowiedzi na podane przez Państwa
pytania:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

Odpowiedź A i D

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

Odpowiedź D

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

Odpowiedź B

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a. Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b. Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c. Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d. Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e. Inne, jakie?

Odpowiedź C

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Odpowiedź B

Pozdrawiam,

Tomasz Olejniczak

Urząd Gminy i Miasta w Stawiszynie.

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BARTNICZKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #318

Odpowiedź na wniosek z dnia 2020-09-28 o udostępnienie informacji publicznej

Ad 1. a), d)

Ad 2. d)

Ad 3. b)

Ad 4.  c)

Ad 5. b)

Pozdrawiam
Jerzy Szramka
Informatyk
Gmina Bartniczka

RE: Cyfryzacja gmin przez OLESZYCE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1417

Witam
Udzielam odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej
Ad1. A,b,c,d,e (telefonicznie)
Ad2. C
Ad3. A
Ad4. C,d
Ad5 c

Pozdrawiam

Odpowiedź na wniosek - cyfryzacja gmin przez KRASNYSTAW w sprawie Cyfryzacja urzędów #500

W związku z wnioskiem , który wpłynął do Urzędu Gminy w Krasnymstawie w dniu 28.09.2020 r. dotyczącym cyfryzacji gmin poniżej przesyłam odpowiedzi na zadane pytania:

Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

Z poważaniem

Iwona Solan
Kierownik Referatu Organizacyjnego
Urząd Gminy Krasnystaw

RE: Cyfryzacja gmin - Gmina Bałtów przez BAŁTÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1990

Dzień dobry,

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej informujemy, że:

Ad.1. d)

Ad.2. c)

Ad.3. b)

Ad.4. c)

Ad.5. c)

Z poważaniem

Agnieszka Kopała

Urząd Gminy w Bałtowie

1

FW: Informacja publiczna przez WYSZKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1034

W załączeniu wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Hasło do pliku w kolejnym mailu

Pozdrawiam

Adrian Sielski

--

Adrian Sielski

Wydział Informatyzacji i Ochrony Danych

Urząd Miejski w Wyszkowie

Aleja Róż 2

07-200 Wyszków

tel. 29 743 77 41

e-mail: adrian.sielski@wyszkow.pl

www.wyszkow.pl

herb

Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe przekazane nam za pośrednictwem
poczty elektronicznej są przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji z
Państwem i w celu, dla którego zostały nam udostępnione. Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Wyszkowa. Przysługują Pani/Panu
prawa dostępu do danych osobowych. Pełna treść klauzuli dostępna jest w BIP
Gminy Wyszków
<https://bip.wyszkow.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=15982> .

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pani/Pan jej prawidłowym
adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymała Pani/Pan niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.

2

FW: Hasło przez WYSZKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1034

Hasło do pliku: qazWSXmn

Pozdrawiam

Adrian Sielski

--

Adrian Sielski

Wydział Informatyzacji i Ochrony Danych

Urząd Miejski w Wyszkowie

Aleja Róż 2

07-200 Wyszków

tel. 29 743 77 41

e-mail: adrian.sielski@wyszkow.pl

www.wyszkow.pl

herb

Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe przekazane nam za pośrednictwem
poczty elektronicznej są przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji z
Państwem i w celu, dla którego zostały nam udostępnione. Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Wyszkowa. Przysługują Pani/Panu
prawa dostępu do danych osobowych. Pełna treść klauzuli dostępna jest w BIP
Gminy Wyszków
<https://bip.wyszkow.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=15982> .

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pani/Pan jej prawidłowym
adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymała Pani/Pan niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.

1

(bez tematu) przez KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #705

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek.
"Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Konstantynów Łódzki reprezentowana przez Burmistrza Konstantynowa Łódzkiego, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, sekretariat@konstantynow.pl<mailto:sekretariat@konstantynow.pl>, kancelaria@konstantynow.pl<mailto:kancelaria@konstantynow.pl>, tel. 42 211 11 73<tel:422111173>
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie udzielonej zgody. Szczegółowe informacje dostępne sa na stronie bip.konstantynow.pl.<bip.konstantynow.pl>
W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@konstantynow.pl<mailto:iod@konstantynow.pl>."

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione.
Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.

This message is confidential and may also be legally privileged. If you are not the intended recipient, please notify the sender by return email and then delete this message from your system.
You should not copy or forward this message or disclose its contents to any person.

1

Gmina Zawichost- odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020r. przez ZAWICHOST w sprawie Cyfryzacja urzędów #2017

Gmina Zawichost przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 28.09.2020r.

* Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy
jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej
50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji
bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25%
usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest
wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Pozdrawiam

Wojciech Próchnicki
Informatyk
UMiG Zawichost
ul. Żeromskiego 50
27-630 Zawichost
www.zawichost.pl [1]

Links:
------
[1] http://www.zawichost.pl

RE: Cyfryzacja gmin przez BOBROWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #232

Dzień Dobry,

w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Z poważaniem

Michał Krasucki

Sekretarz Gminy Bobrowo

56 4951824 w 62

<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MTk5MDM5LjI0ODE4Ljc0NTM5NTA0MzY2NTgxMTcxMjVAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAyOCBTZXAgMjAyMCAwNTo0NjozMCAtMDAwMHxib2Jyb3dvQHNhbW9yemFkLm9yZy5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfD>

Or.1431.82.2020 przez WIZNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1640

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa maila.

Z poważaniem

Joanna Biedrzycka

Urząd Gminy Wizna

1

UM Działdowo, odpowiedz na wniosek. przez DZIAŁDOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2112

Dzień dobry, w załączniku odpowiedź na wniosek z dnia 28.09.2020 r.

Serdecznie pozdrawiam.

Marcin Rzeszutko .

Referat Informatyki UM Działdowo

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

23 297 04 13 23 697 04 14

<mailto:Informatyka@dzialdowo.pl> Informatyka@dzialdowo.pl

1

Fwd: Fwd: Cyfryzacja gmin przez SKARSZEWY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1713

Pozdrawiam
Marcin Komar
tel. 502 39 62 84

Dział IT
tel. 058 588 22 01 w. 36
admin@skarszewy.pl

Urząd Miejski w Skarszewach
Pl. gen.Hallera 18
83-250 Skarszewy
www.skarszewy.pl

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Fwd: Cyfryzacja gmin
Data: Mon, 28 Sep 2020 07:53:58 +0200
Nadawca: Urząd Miejski w Skarszewach <skarszewy@skarszewy.home.pl>
Adresat: Katarzyna Woźny <katarzyna.wozny@skarszewy.pl>, Marcin Komar
<admin@skarszewy.pl>

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Cyfryzacja gmin
Data: Mon, 28 Sep 2020 05:50:44 -0000
Nadawca: sprawa-30279@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-30279@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: skarszewy@skarszewy.pl

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
udzielone odpowiedzi.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-30279@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji

--

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

1

RE: Cyfryzacja gmin- Grębów przez GRĘBÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1466

Dzień dobry,

Odpowiedzi zostały pogrubione.

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Z poważaniem

Damian Szewc

Informatyk

Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Grębów, ul Rynek 1, 39-410 Grębów;

tel.: 15 811 27 15; e-mail: ug@grebow.com.pl <mailto:ug@grebow.com.pl> .

Inspektor Ochrony Danych: ul Rynek 1, 39-410 Grębów; e-mail: iodo@grebow.com.pl <mailto:iodo@grebow.com.pl> .

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego

na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz wykonywaniem przez administratora zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO).

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych zgodnie z art. 13 i 14 RODO znajdują się na stronie internetowej urzędu (www.grebow.com.pl/RODO <http://www.grebow.com.pl/RODO> ) oraz w siedzibie administratora

1

Gmina Bytow - informacja publiczna przez BYTÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1737

Witam

W załączeniu odpowiedź na pismo z dnia 28.09.2020 r.

Pozdrawiam

-----------------------------------------

Urząd Miejski w Bytowie

Sławomir Góra - Informatyk

<mailto:informatyk@bytow.com.pl> informatyk@bytow.com.pl

tel. (059) 822 89-29

tel. kom. 692 433 537

1

odpowiedź na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej przez KLESZCZEWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2333

Urząd Gminy Kleszczewo przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek ws.
udostępnienia informacji publicznej.

1

skan odp. przez RACIECHOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #994

Dzień dobry,

W załączeniu odp. na wniosek.

Pozdrawiam,

Halina Adamska-Jędrzejczyk

Sekretarz Gminy

1

Cyfryzacja gmin przez Tarnobrzeg w sprawie Cyfryzacja urzędów #1501

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska

Szanowni Państwo,
W załączeniu przesyłam odpowiedzą na Państwa wniosek z dnia 8 października
br.
Bardzo proszę o potwierdzenie otrzymania odpowiedzi.

Z wyrazami szacunku,
Marta Kamysz-Turbak
Kierownik Biura informatyki
Urząd Miasta Tarnobrzega
Ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

-----------------------------------------------------------------------
Klauzula Bezpieczeństwa Urzędu Miasta Tarnobrzega

Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać informacje prawnie chronione.
Nieuprawnione wykorzystanie informacji zawartych w wiadomości e-mail przez
osobę lub podmiot nie będący jej adresatem jest zabronione odpowiednimi
przepisami prawa. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo,
proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie nadawcy drogą elektroniczną lub
telefonicznie i usunięcie tej treści z poczty elektronicznej.

Realizując obowiązek informacyjny zawarty w Rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE
(ogólne rozporządzenie o danych osobowych) - RODO (Dz. U. UE L 119, s. 1 ze
zm.) informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Tarnobrzega
siedzibą z siedzibą przy ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg.
Kontakt e-mail z Administratorem: um@um.tarnobrzeg.pl
Kontakt e-mail z Inspektorem Ochrony Danych: iod@um.tarnobrzeg.pl
Szczegółowe informacje o zasadach i przysługujących Pani/Panu prawach w
związku z przetwarzaniem przez Urząd Miasta Tarnobrzega Pani/Pana danych
osobowych znajdują się pod linkiem:
http://www.tarnobrzeg.pl/urzad/ochrona-danych-osobowych/

1

Fwd: Odpowiedz na informację publiczną. przez ŻELECHÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1300

W związku z pismem o udostępnienie informacji publicznej z dnia

1

Odpowiedź na wniosek z dn.28.09.2020 przez SAMBORZEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #1999

​Dzień dobry,

W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 28.09.2020 r.

Z poważaniem,

Katarzyna Zych-Siwek

UG Samborzec

2

RE: Cyfryzacja gmin przez OSIECK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1037

Dzień dobry,

Poniżej odpowiedź na pytania zawarte we wniosku o udostępnienie informacji publicznej.

Ad pkt 1 a, d.

Ad pkt 2 b

Ad pkt 3 a

Ad pkt 4 e pracownicy korzystają z istniejących rozwiązań

Ad pkt 5 a

Z poważaniem,

Adriana Mizerska

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Osieck

ul. Rynek 1

08-445 Osieck

Kom. 506 930 097

tel. 25 685 70 26 wew. 14

fax. 25 685 70 90

<mailto:sekretarz@gminaosieck.pl> sekretarz@gminaosieck.pl

RE: Cyfryzacja gmin przez SICIENKO w sprawie Cyfryzacja urzędów #315

W ZAŁACZENIU ODPOWIEDX NA MAILA.

Pozdrawiam

Magdalena Kieras

Starszy Inspektor

Referat Organizacyjny

tel. (52) 58 70 400, fax (52) 58 70 407

e-mail: <mailto:mailtogmina@sicienko.p> gmina@sicienko.pl

Urząd Gminy w Sicienku

ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko
www.sicienko.pl

www.bip.sicienko.pl

Administratorem Pana/Pani Danych Osobowych jest Wójt Gminy Sicienko. Szczegóły odnośnie ochrony danych osobowych oraz treść obowiązku informacyjnego dostępne są <https://bip.sicienko.pl/?cid=633> tutaj.

1

RE: Cyfryzacja gmin przez GNIEZNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2219

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Sekretariat Urzędu Gminy Gniezno

tel. 61 424 57 50

Al. Reymonta 9-11

62-200 Gniezno

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje Pana/Panią, że:

Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest:
Urząd Gminy Gniezno, Al. Reymonta 9-11, 62-200 Gniezno

Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo

znaleźć na stronie:
<http://www.urzadgminy.gniezno.pl/bip/Ochrona-danych-osobowych/klauzula-infor%20macyjna-rodo.html> http://www.urzadgminy.gniezno.pl/bip/Ochrona-danych-osobowych/klauzula-informacyjna-rodo.html

3