Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
(bez tematu) przez PRZASNYSZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1253
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej poniżej
przesyłam odpowiedzi (właściwa odpowiedź podkreślona) w wnioskowanym
zakresie.
Jarosław Szmulski
Sekretarz Miasta
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
_d) Zwykłym mailem_
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
_d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)_
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
_b) Nie_
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
_c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
_b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy_
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
IP1431.138.2020 przez NYSA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1309
Dzień dobry
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 28 września 2020 r.
(IP 138)
Z wyrazami szacunku
Daria Jasińska
Pełnomocnik Burmistrza Nysy
ds. informacji publicznej
Urząd Miejski w Nysie
tel: +48 77 40 80 518
e.mail: d.jasinska@www.nysa.pl
Cyfryzacja gmin przez NOWA RUDA w sprawie Cyfryzacja urzędów #110
Dzień Dobry,
odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję
niniejszym mailem
przesyłam zaznaczone odpowiedzi:
Gmina Miejska Nowa Ruda
miasto@um.nowaruda.pl
Pozdrawiam
--
Łukasz Jarosz
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Kadr
Urzędu Miejskiego w Nowej Rudzie
ul. Rynek 1
57-400 Nowa Ruda
tel. 74 872 0 347
kom. 796 680 300
www.um.nowaruda.pl
www.nowaruda.biuletyn.net
Dzień Dobry,
odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję
niniejszym mailem
przesyłam zaznaczone odpowiedzi:> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> _*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap *_
> _*b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
> można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym *_
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> _*d) Zwykłym mailem *_
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> _*c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) *_
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> _*a) Tak *_
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> _*b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań*_
> _*c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji *_
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> _*d) Nie, choć byłaby taka potrzeba *_
> e) Inne, jakie.Gmina Miejska Nowa Ruda
miasto@um.nowaruda.plPozdrawiam
--
Łukasz Jarosz
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Kadr
Urzędu Miejskiego w Nowej Rudzie
ul. Rynek 1
57-400 Nowa Ruda
tel. 74 872 0 347
kom. 796 680 300
www.um.nowaruda.pl
www.nowaruda.biuletyn.net
Wysyłanie wiadomości e-mail: stowarzyszenie sieć obywatelska przez ZELÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #802
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek z dnia 28 września 2020 roku.
Biuro Rady Miejskiej w Zelowie
Renata Lodczyk
Proszę o potwierdzenie otrzymania odpowiedzi
Cyfryzacja gmin przez LUBIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #144
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 28.09.2020 r. o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Ewa Madej
Referat Organizacyjny
email: madej@ug.lubin.pl
Tel. 76 8403 147
---
Urząd Gminy w Lubinie
ul. Księcia Ludwika I 3, 59-300 Lubin
tel. +48 (76) 8403-100
fax: +48 (76) 8403-140
http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/
http://www.ug.lubin.pl/
----------
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Gmina Lubin.
Przed podjęciem kontaktu prosimy o zapoznanie się z informacjami,
zawartymi w zakładce Inspektor Ochrony Danych Osobowych
na stronie internetowej http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBIEWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #331
Odpowiedź na wniosek - Gmina Lubiewo
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
samodzielnie?
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
--
Karol Iwicki
Urząd Gminy Lubiewo
ul. Hallera 9
89-526 Lubiewo
tel. (52) 3349310 wew. 50
ug.informatyk@lubiewo.pl
FW: Skan (2020-10-07-09-27-26) przez RUMIA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1750
Witam
W odpowiedzi na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej,
który wpłynął do tutejszego Urzędu 28.09.2020 r. w załączeniu przekazuję odpowiedź.
Pozdrawiam,
Tomasz Styn,
Referat Informatyki
Urząd Miasta Rumi
58 679 65 86
Urząd Miasta Będzin - Odpowiedź na wniosek z dnia 28.09.2020r o udostepnienie informacji publicznej przez BĘDZIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1892
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek z dnia 28.09.2020r. o udostępnienie
informacji publicznej na podstawie art. 61 ust. 1, Konstytucji RP
i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej przesyłam w
odpowiedzi pismo (w załączniku skan - plik pdf).
Z poważaniem
Lukasz Karbowniczek
Referat Informatyki
Urząd Miejski w Będzinie
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SULĘCIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #626
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
pozdrawiam
Iwona Kaszuba
Sekretarz Gminy Sulęcin
e-mail : <mailto:sekretarz@sulecin.pl> sekretarz@sulecin.pl
Urząd Miejski w Sulęcinie
ul. Lipowa 18
69-200 Sulęcin
tel. +48 95 755 3601 w. 210
fax. +48 95 755 2122
<mailto:umig@sulecin.pl> umig@sulecin.pl
<http://www.sulecin.pl/> www.sulecin.pl
<http://www.bip.sulecin.pl/> www.bip.sulecin.pl
Administratorem danych jest Burmistrz Sulęcina, ul. Lipowa 18, 69-200
Sulęcin.
Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Karolina Garlikowska - dane kontaktowe:
<mailto:inspektor@sulecin.pl> inspektor@sulecin.pl tel.95-755-3601 wew.130
Szczegółowe informacje o regułach przetwarzania danych związanych z
prowadzoną korespondencję e-mail znajdziesz na <http://www.bip.sulecin.pl/>
www.bip.sulecin.pl
odp. na wniosek o udz. inf. publ przez PYZDRY w sprawie Cyfryzacja urzędów #2154
Urząd Miejski w Pyzdrach
ul. Taczanowskiego 1
62-310 Pyzdry
ZP.1431.21.2020
Dotyczy: Wniosku o udzielenie informacji publicznej z dnia 30.09.2020
Ad. 1
odp. a i d
Ad. 2
odp. d.
Ad. 3
odp. b
Ad. 4
odp. c
Ad. 5
odp. a
z poważaniem
Aleksander Ciesielski
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PUSZCZA MARIAŃSKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1279
W załączniku przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Wioleta Malowaniec
Urząd Gminy Puszcza Mariańska
ul. S. Papczyńskiego 1
96-330 Puszcza Mariańska
Fwd: FW: FW: Cyfryzacja gmin przez RZĄŚNIK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1107
---------- Forwarded message ---------
Od: Karol Kołakowski <sekretarz@rzasnik.pl>
Date: śr., 30 wrz 2020 o 09:26
Subject: FW: FW: Cyfryzacja gmin
To: <biuro@siecobywatelska.pl>
Przesyłam odpowiedzi na prośbę o udzielenie informacji.
Sekretarz Gminy Rząśnik
Karol Kołakowski
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
a)
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet
w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
d)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
a)
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
c)
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
b)
Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone
odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-29673@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
[image: Obraz usunięty przez nadawcę.]
--
-------------------
Urząd Gminy Rząśnik
ul. Jesionowa 3
07-205 Rząśnik
tel. (29) 59 29 260
www.rzasnik.pl
www.bip.rzasnik.pl
___________________
Treść otrzymanej wiadomości jest poufna i chroniona przepisami prawa,
skierowana tylko do konkretnego odbiorcy. Odbiorcą może być jedynie
jej adresat lub upoważniona przez adresata osoba. Jeśli odbiorca
niniejszej wiadomości nie jest jej zamierzonym adresatem, lub
upoważniono przez adresata osobą, niniejszym informuje, że wszelkie
rozpowszechnianie lub powielanie niniejszej wiadomości jest
zabronione. Jeżeli ta wiadomość dotarła do Ciebie omyłkowo, proszę
bezzwłocznie zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź na niniejszą
wiadomość o treści „ Wiadomość dotarła do mnie omyłkowo” i usunąć ją z
poczty. Dziękuję
Fwd: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej znak sprawy SG.1431.44.2020 przez RADZANÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1212
---------- Forwarded message ---------
Od: Sekretariat UG Radzanów <sekretariat@radzanow.com>
Date: śr., 30 wrz 2020 o 10:22
Subject: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej znak
sprawy SG.1431.44.2020
To: <biuro@siecobywatelska.pl>
SG.1431.44.2020
Radzanów, dnia 30.09.2020r.
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
Ad. 1 Urząd Gminy w Radzanowie oferuje załatwienie spraw za pośrednictwem
ePuap, e-mailem.
Ad. 2 Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawienia się mieszkańca w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
Ad. 3 W Urzędzie Gminy w Radzanowie nie funkcjonuje elektroniczny obieg
dokumentów.
Ad.4 Brak pieniędzy na poczynanie stosownych inwestycji.
Ad.5 Nie, choć byłaby taka potrzeba.
Z poważaniem
*Małgorzata Marciniak*
*Urząd Gminy w Radzanowie*
*ul. Plac Piłsudskiego 26*
*06-540 Radzanów*
*tel. 23 679 80 33-35 wew. 32*
RE: Cyfryzacja gmin przez BRZEG DOLNY w sprawie Cyfryzacja urzędów #178
KK.1431.63 .2020
Urząd Miejski w Brzegu Dolnym Brzeg Dolny 2020.10.08
Ul.Kolejowa 29
56-120 Brzeg Dolny
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: <mailto:biuro@siecobywatelska.pl> biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
<http://www.siecobywatelska.pl> www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej w przedmiocie :
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
Odpowiedź:
Urząd Miejski w Brzegu oferuje :
- Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap,
- Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać -się profilem zaufanym ,
- Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
Odpowiedź:
Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
Odpowiedź:
Tak w urzędzie funkcjonuje elektroniczny obieg dokumentów
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
Odpowiedź:
Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań, Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Odpowiedź:
Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
Tomasz Drozdowski
From: sprawa-28744@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-28744@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, September 28, 2020 7:46 AM
To: um@brzegdolny.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-28744@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-28744@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MTkzNjg2LjI0ODE4LjU3ODAzMDc3NzYwOTk2ODA5MkBmZWRyb3dhbmllLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5wbHxNb24sIDI4IFNlcCAyMDIwIDA1OjQ1OjM2IC0wMDAwfHVtQGJyemVnZG9sbnkucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXwwfDEuZDQ4M2>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OLECKO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2020
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 28.09.2020 r.
Z poważaniem
Wojciech Wiktorzak
Inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Nadzoru
E-mail: orn1@olecko.eu <mailto:orn1@olecko.eu>
Tel.: 87 520 09 69
---------------------------------------------------------------
www.olecko.pl <http://www.olecko.pl/>
Re: Cyfryzacja gmin przez DZIERŻONIÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #76
W dniu 2020-09-28 o 07:45, sprawa-28642@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
*Dzień dobry ,*
*w załączeniu przekazuję wypełnioną ankietę. Właściwe odpowiedzi
podkreślono i wyróżniono (patrz powyżej) oraz klauzulę RODO *
--
Z poważaniem
Grazyna Banaś
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Urząd Miasta w Dzierżoniowie / Biuro Obsługi Klienta
tel. +48(74)645-08-13
um@um.dzierzoniow.pl <mailto:um@um.dzierzoniow.pl>
Urząd Miasta w Dzierżoniowie
Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. Dolnośląskie, Polska.
GMINA MIEJSKA DZIERŻONIÓW, NIP: 882-10-00-034, REGON: 890717830
www.dzierzoniow.pl <http://dzierzoniow.pl> bip.um.dzierzoniow.pl
<http://bip.um.dzierzoniow.pl>
dzierzoniow <http://www.dzierzoniow.pl>
Oszczędzaj papier, pomyśl zanim wydrukujesz tego e-maila.
Informacje, które zawiera niniejsza korespondencja są poufne i
skierowane tylko i wyłącznie do adresata.
Jeśli e-mail odebrany został przypadkowo lub w wyniku zaistniałej
pomyłki przez osobę inną niż adresat,
uprzejmie prosimy odbiorcę o natychmiastowe powiadomienie nadawcy i
skasowanie wiadomości e-mail.
Jeżeli odbiorca nie jest adresatem wiadomości, niniejszym informujemy,
iż zapoznawanie się z treścią,
którą ona zawiera, jej kopiowanie i rozpowszechnianie jest nieuprawnione.
1W dniu 2020-09-28 o 07:45, sprawa-28642@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> *a) **_Załatwianie spraw za pośrednictwem ePUAP_*
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> _*d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)*_
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> *_a) Tak_*
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> _*c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji*_
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> _*a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany*_
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-28642@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
*Dzień dobry ,**w załączeniu przekazuję wypełnioną ankietę. Właściwe odpowiedzi
podkreślono i wyróżniono (patrz powyżej) oraz klauzulę RODO *--
Z poważaniem
Grazyna Banaś
Kierownik Biura Obsługi KlientaUrząd Miasta w Dzierżoniowie / Biuro Obsługi Klienta
tel. +48(74)645-08-13
um@um.dzierzoniow.pl <mailto:um@um.dzierzoniow.pl>Urząd Miasta w Dzierżoniowie
Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. Dolnośląskie, Polska.
GMINA MIEJSKA DZIERŻONIÓW, NIP: 882-10-00-034, REGON: 890717830
www.dzierzoniow.pl <http://dzierzoniow.pl> bip.um.dzierzoniow.pl
<http://bip.um.dzierzoniow.pl>dzierzoniow <http://www.dzierzoniow.pl>
Oszczędzaj papier, pomyśl zanim wydrukujesz tego e-maila.
Informacje, które zawiera niniejsza korespondencja są poufne i
skierowane tylko i wyłącznie do adresata.
Jeśli e-mail odebrany został przypadkowo lub w wyniku zaistniałej
pomyłki przez osobę inną niż adresat,
uprzejmie prosimy odbiorcę o natychmiastowe powiadomienie nadawcy i
skasowanie wiadomości e-mail.
Jeżeli odbiorca nie jest adresatem wiadomości, niniejszym informujemy,
iż zapoznawanie się z treścią,
którą ona zawiera, jej kopiowanie i rozpowszechnianie jest nieuprawnione.
Re: ***SPAM*** Cyfryzacja gmin przez PYRZYCE w sprawie Cyfryzacja urzędów #2402
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam skan pisma.
--
Pozdrawiam,
Aneta Mróz
Sekretariat Burmistrz Pyrzyc
Urząd Miejski Pyrzyce
Plac Ratuszowy 1
74-200 Pyrzyce
91 39 70 310
sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl
W dniu 2020-09-28 o 07:54, sprawa-30968@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
2
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30968@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Re: Cyfryzacja gmin przez MARCISZÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #91
Marciszów, 08 października 2020 r.
Urząd Gminy w Marciszowie
ul. Szkolna 6
58-410 Marciszów
SOSC.1431.57.2020
Szanowni Panstwo
*Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
*
*biuro@siecobywatelska.pl*
*
*
*ODPOWIEDŹ**
**na wniosek o udzielenie informacji publicznej**
*
Gmina Marciszów po rozpatrzeniu Państwa wniosku z dnia 28.09.2020 r.
dotyczącego udzielenia informacji publicznej w zakresie:
*"1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
_d) Zwykłym mailem_
e) Inny sposób*
**
*2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)**
**a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)**
**b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)**
**c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)**
**_d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)_**
**e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet*
**
*3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?**
**a) Tak**
**_b) Nie_**
**c) Trudno powiedzieć*
**
*4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)*
**
_*a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.*_*
**b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań**
**_c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_**
**d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową**
**e) Inne, jakie?*
**
*5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie? **
**a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany**
**b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy**
**c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona**
**_d) Nie, choć byłaby taka potrzeba_**
**e) Inne, jakie." *
przesyła odpowiedzi na powyższą ankietę:
Ad. 1.
Odp: A, C;
Ad. 2.
Odp. D;
Ad. 3.
Odp. B;
Ad. 4.
Odp. A,C;
Ad. 5.
Odp. D.
Wójt Gminy Marciszów
mgr inż. Wiesław Cepielik
sprawę prowadzi:
Mariusz Michalski
Urząd Gminy w Marciszowie
tel. 757410208 wew. 43
> Temat: Cyfryzacja gmin
> Data: Mon, 28 Sep 2020 05:45:32 -0000
> Nadawca: sprawa-28657@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-28657@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: gmina@marciszow.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-28657@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>
>
> ------------------------------------------------------------------------
> Avast logo <https://www.avast.com/antivirus>
>
> Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez
> oprogramowanie antywirusowe Avast.
> www.avast.com <https://www.avast.com/antivirus>
>
>
> <#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>
Re: Cyfryzacja gmin przez JASIENIEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #1126
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
zarejestrowany w dniu 28.09.2020r., znak L.dz. 5030.2020, poniżej
przesyłam odpowiedzi na zadane we wniosku pytania:
*
*
*Odp. 1. *
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap;
d) Zwykłym mailem.
*O**dp. 2.*_
_
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%).
*Odp. 3.*
a) Tak.
*Odp. 4.*
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
*Odp. 5.*
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany.
_Proszę o elektroniczne potwierdzenie otrzymania wiadomości, na adres z
którego została wysłana, korzystając z opcji odpowiedz_
Z poważaniem
Tomasz Podhorecki
Sekretarz Gminy
tel. 48 6613570 wew. 104
fax. 48 6613581
mail: sekretarz@jasieniec.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA dot. OCHRONY DANYCH
Stosownie do obowiązku wynikającego z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (w skrócie: RODO) Wójt Gminy Jasieniec informuje, że w Urzędzie
Gminy Jasieniec przetwarzane są Pani/Pana dane osobowe. Administratorem
przetwarzanych danych jest Gmina Jasieniec z siedzibą w Jasieńcu, ul.
Warecka 42, 05-604 Jasieniec, w imieniu której działa Wójt Gminy
Jasieniec. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym
można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania
danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem
danych poprzez e-mail odo@jasieniec.pl. Dane osobowe są przetwarzane w
celu realizacji zadań gminy nałożonych ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o
samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 poz. 1875) oraz innych ustaw
szczególnych. Dane osobowe są więc przetwarzane na podstawie art. 6 lit.
c i e RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze oraz przetwarzanie jest niezbędne
do wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi. Dane osobowe
mogą być również przetwarzane na postawie art. 6 lit. a RODO, tj. w
przypadku, gdy osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na
przetwarzanie swoich danych w jednym lub większej liczbie celów lub na
postawie art. 6 lit. b RODO, tj. jeżeli przetwarzanie jest niezbędne do
wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą.
Przetwarzane w Urzędzie Gminy Jasieniec dane osobowe mogą być
udostępniane podmiotom przetwarzającym, realizującym na rzecz
administratora danych zadania w zakresie utrzymania i rozwoju systemów
informatycznych wyłącznie w zakresie realizacji powyższej usługi.
Ponadto dane mogą być udostępniane innym podmiotom uprawnionym do
odbioru danych, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich
przepisów prawa, w tym do państw trzecich i organizacji
międzynarodowych. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów
prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, nie
krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych
przepisach prawa. Osobom, których dane przetwarzane są w Urzędzie Gminy
Jasieniec przysługują następujące prawa: prawo do ograniczenia
przetwarzania na zasadach określonych w art. 18 RODO, tj. z wyjątkiem
gdy przetwarzanie ma na celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej oraz ważnych względów
interesu publicznego, prawo dostępu do danych, prawo żądania
sprostowania danych, prawo do usunięcia danych po upływie okresu
wskazanego wyżej, prawo do usunięcia danych w każdym czasie, o ile dane
przetwarzane są na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą. W
przypadku uznania, że Gmina Jasieniec narusza przepisy RODO, osobie
której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie
członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca
popełnienia domniemanego naruszenia.
W dniu 28.09.2020 o 07:49, sprawa-29692@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-29692@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
odpowiedź na wniosek przez PODEDWÓRZE w sprawie Cyfryzacja urzędów #522
Witam
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej
z poważaniem
Jolanta Burzec
Re: Cyfryzacja gmin przez LUBARTÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #521
Witam serdecznie,
W załączniku przesyłam odpowiedź na informację publiczną.
--
Z poważaniem,
*Mirosław Czuchryta*
Urząd Gminy Lubartów | ul. Lubelska 18A | 21-100 Lubartów
http://www.gmina-lubartow.pl
tel. 81 855 35 86
Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy
Lubartów, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, tel. 81 855 35 86, e-mail:
ug@gmina-lubartow.pl jest Wójt Gminy Lubartów. Więcej informacji na
temat zasad przetwarzania danych oraz praw przysługujących Pani/Panu w
związku z ich przetwarzaniem znajduje się pod adresem:
http://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=340
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o
charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Uprzedzamy, że wgląd w treść
e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie,
rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie
jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę
lub podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne
zawiadomienie i odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz o usunięcie jej
ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.
W dniu 28.09.2020 o 07:47, sprawa-29087@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-29087@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Fwd: odpowiedź na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej przez BULKOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1113
---------- Forwarded message ---------
Od: Robert Wiśniewski <r.wisniewski@bulkowo.home.pl>
Date: czw., 1 paź 2020 o 12:41
Subject: odpowiedź na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej
To: biuro@siecobywatelska.pl <biuro@siecobywatelska.pl>
Bulkowo, dnia 01.10.2020 r.
USC.KU.1431.54.2020
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej z
dnia 28.09.2020 r. przesyłam w załączeniu wypełnioną ankietę.
Z poważaniem
Z up. Wójta Gminy
Robert Wiśniewski
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Bulkowie
FW: Gmina Stary Brus przez STARY BRUS w sprawie Cyfryzacja urzędów #507
2From: Bożena Szuba [mailto:oswiata@starybrus.pl]
Sent: Wednesday, October 7, 2020 10:02 AM
To: 'biuro@siecobywatelska.pl'
Subject: Gmina Stary Brus
.
Z poważaniem
Bożena Szuba
Podinspektor
Urząd Gminy Stary Brus
Tel. 82 571 01 25
Stary Brus 47a22-244 Stary Brus
<http://www.starybrus.pl/>
Nie przeczytano: Cyfryzacja gmin przez KRZYWDA w sprawie Cyfryzacja urzędów #470
Twoja wiadomość
Do: sekretariat@gminakrzywda.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:47
usunięto w dniu 2020-10-08 11:07.
RE: Cyfryzacja gmin przez MIKSTAT w sprawie Cyfryzacja urzędów #2322
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska Urząd Miasta i Gminy w Mikstacie informuje :
Ad.1
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem
Ad.2
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
Ad.3
b) Nie
Ad.4
e) Inne, jakie?( Brak czasu na wdrażanie zmian z powodu wielu obowiązków.)
Ad.5
e) Inne, jakie. ( Nie uczestniczymy z powodu braku czasu. )
Z poważaniem
Danuta Kamińska
Sekretarz Miasta i Gminy Mikstat
Zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO), informuje Pana/Panią, że:
Administratorem przetwarzanych Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Mikstat , ul. Krakowska 17,63-510 Mikstat. Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych maga Państwo znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej : www.bip.mikstat.pl
1
From: umig@mikstat.pl [mailto:umig@mikstat.pl]
Sent: Thursday, October 8, 2020 9:31 AM
To: sekretarz@mikstat.pl
Subject: FW: Cyfryzacja gmin
From: sprawa-30888@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-30888@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, September 28, 2020 7:53 AM
To: umig@mikstat.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30888@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoObraz usunięty przez nadawcę.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200