Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Fwd: Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OSTRÓW MAZOWIECKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1119
---------- Forwarded message ---------
Od: a.jastrzebska gminaostrowmaz.home.pl <
a.jastrzebska@gminaostrowmaz.home.pl>
Date: śr., 7 paź 2020 o 11:43
Subject: Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
To: biuro@siecobywatelska.pl <biuro@siecobywatelska.pl>
Ostrów Mazowiecka, 6 października 2020 r.
RG.1431.55.2020
*
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska*
1. * Ursynowska 22/2*
* 02-605
Warszawa*
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 28 września 2020 r. (data wpływu do tut. Urzędu) Urząd Gminy w Ostrowi
Mazowieckiej informuje:
Ad. 1 – a, d
Ad. 2 – d
Ad. 3 – c
Ad. 4 – c, e – Mieszkańcy Gminy – interesanci w znikomym stopniu
korzystają z już dostępnych rozwiązań cyfrowych, oferowanych przez Urząd
Gminy w Ostrowi Mazowieckiej. Wolą załatwić sprawę w formie papierowej,
osobiście.
Ad. 5 – a, b.
Z wyrazami szacunku,
Aneta Jastrzębska
Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
07-300 Ostrów Mazowiecka
tel. 29 74 68 600 wew. 50
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Ostrów
Mazowiecka, reprezentowana przez Wójta. Niniejsza wiadomość jest
przeznaczona wyłącznie dla wskazanego w niej odbiorcy i może zawierać
informacje poufne. Jeśli nie jesteście Państwo adresatem tej wiadomości
prosimy o niezwłoczne poinformowanie o tym fakcie nadawcy pocztą
elektroniczną. Proszę również o usunięcie wiadomości, nie kopiowanie oraz
nie przekazywanie jej osobom i podmiotom nieupoważnionym.
Fwd: Odpowiedź na informacje publiczną - Watchdog.pdf przez BABICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #886
---------- Forwarded message ---------
Od: <banas@babice.pl>
Date: czw., 8 paź 2020 o 10:09
Subject: Odpowiedź na informacje publiczną - Watchdog.pdf
To: <biuro@siecobywatelska.pl>
Dzień dobry,
W załączniku przesyłam odpowiedzi
na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 28.09.2020 roku.
Pozdrawiam
Marek Banaś
Referent
UG Babice
odpowiedz na wniosek przez CHOJNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2360
Szanowni Państwo,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
--
Niniejsza wiadomość została wysłana przez Urząd Miejski w Chojnie i może zawierać informacje służbowe prawnie chronione.
Jeśli nie są Państwo właściwym adresatem, prosimy o jej niezwłoczne usunięcie i poinformowanie nadawcy o zaistniałej pomyłce. Każde nieautoryzowane kopiowanie, ujawnienie lub rozpowszechnianie załączonej informacji jest zabronione.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Gminy Chojna, z siedzibą Urzędu Miejskiego w Chojnie przy ul. Jagiellońskiej 4, 74-500 Chojna.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie urzędu www.bip.chojna.pl oraz w siedzibie urzędu na tablicach ogłoszeń”.
Z poważaniem:
Monika Adamczyk
Urząd Miejski
ul. Jagiellońska 4
74-500 Chojna
tel. 914141035 wew.54
Wieliczka - Odpowiedź na wniosek dot. Cyfryzacja gmin przez WIELICZKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #876
Dzień dobry,
Gmina Wieliczka przekazuje z załączeniu odpowiedź na wniosek dotyczący cyfryzacji gmin.
Z poważaniem
Piotr Jarosz
Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - RSO.1431.38.2020 przez MIĘDZYCHÓD w sprawie Cyfryzacja urzędów #2337
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, wniosek z
dnia 28 września 2020r. (nasz znak: RSO.1431.38.2020), poniżej przekazuję
informacje których dotyczył ww. wniosek.
Ad. 1 - a), b), c)
Ad. 3 - b)
Ad. 5 - a)
Ad. 2 i 4
Wyjaśniam, iż pytania przedstawione w punkcie 2 i 4 nie stanowią informacji
publicznej w rozumieniu Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (Dz.U. z 2019 r. poz. 1429).
Zgodnie z wyrokiem Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego z siedzibą w Opolu z
dnia 26.11.2015 r. sygn. II SAB/Op 68/15, prawo dostępu do informacji
publicznej obejmuje prawo żądania udzielenia informacji o określonych
faktach i stanach istniejących w chwili udzielania informacji. Informacja
publiczna dotyczy sfery faktów, a prawo dostępu do informacji publicznej
oznacza dostęp do informacji już będącej w posiadaniu podmiotu zobowiązanego
i nie może być utożsamiane z prawem do inicjowania działań mających na celu
wytworzenie informacji jakościowo nowej.
Agata Ceglarek
Młodszy referent ds. obrony cywilnej,
ppoż. i informacji publicznej.
Tel: 95 748 8100 wew. (216)
e-mail: oc@miedzychod.pl
Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie
ul. Marszałka Piłsudskiego 2
64-400 Międzychód
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 przez MIELEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #1418
Mielec, 08.10.2020
Sprawa OA.1431.114.2020
Szanowni Państwo
Przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dn. 28.09.2020 r.
Do odpowiedzi wykorzystana zostanie przesłana przez Państwa ankieta.
Odpowiedzi są zaznaczone czcionką wytłuszczoną i podkreśloną.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie? – Otoczenie prawne, które w wielu wypadkach nie jest dostosowane do realiów cyfrowego urzędu
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
Robert Groele
Kierownik Biura Obsługi Teleinformatycznej
tel.: 17 787 41 41
kom.: 502 93 74 93
robert.groele@um.mielec.pl<mailto:robert.groele@um.mielec.pl>
[stopka_UM]
Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informuję, że Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Mielca, a klauzula informacyjna zawierająca przysługujące Pani/Panu uprawnienia znajduje się pod adresem: http://www.mielec.pl/informacja-o-rodo-urzedu-miejskiego-w-mielcu/ oraz na tablicach ogłoszeń w budynkach Urzędu Miejskiego w Mielcu. W razie potrzeby może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: iod@um.mielec.pl<mailto:iod@um.mielec.pl>, tel. 177874033.”
1From: Sekretariat Prezydenta Miasta Mielca
Sent: Thursday, October 8, 2020 10:16 AM
To: Robert Groele <Robert.Groele@um.mielec.pl<mailto:Robert.Groele@um.mielec.pl>>
Subject: FW: Cyfryzacja gminFrom: sprawa-29984@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-29984@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-29984@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:50 AM
To: Sekretariat Prezydenta Miasta Mielca <sekretariat@um.mielec.pl<mailto:sekretariat@um.mielec.pl>>
Subject: Cyfryzacja gminNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29984@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-29984@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl<mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 przez MIELEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #1418
Mielec, 08.10.2020
Sprawa OA.1431.114.2020
Szanowni Państwo
Przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dn. 28.09.2020 r.
Do odpowiedzi wykorzystana zostanie przesłana przez Państwa ankieta.
Odpowiedzi są zaznaczone czcionką wytłuszczoną i podkreśloną.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie? – Otoczenie prawne, które w wielu wypadkach nie jest dostosowane do realiów cyfrowego urzędu
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
Robert Groele
Kierownik Biura Obsługi Teleinformatycznej
tel.: 17 787 41 41
kom.: 502 93 74 93
robert.groele@um.mielec.pl<mailto:robert.groele@um.mielec.pl>
[stopka_UM]
Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informuję, że Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Mielca, a klauzula informacyjna zawierająca przysługujące Pani/Panu uprawnienia znajduje się pod adresem: http://www.mielec.pl/informacja-o-rodo-urzedu-miejskiego-w-mielcu/ oraz na tablicach ogłoszeń w budynkach Urzędu Miejskiego w Mielcu. W razie potrzeby może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: iod@um.mielec.pl<mailto:iod@um.mielec.pl>, tel. 177874033.”
1From: Sekretariat Prezydenta Miasta Mielca
Sent: Thursday, October 8, 2020 10:16 AM
To: Robert Groele <Robert.Groele@um.mielec.pl>
Subject: FW: Cyfryzacja gminFrom: sprawa-29984@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-29984@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-29984@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:50 AM
To: Sekretariat Prezydenta Miasta Mielca <sekretariat@um.mielec.pl<mailto:sekretariat@um.mielec.pl>>
Subject: Cyfryzacja gminNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29984@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-29984@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl<mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na wniosek przez DRUŻBICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #698
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
28.09.2020r. Urząd Gminy w Drużbicach udziela poniżej odpowiedzi na
zadane pytania:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?
- załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap,
- zwykłym mailem.
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie?
- duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca w urzędzie (od 25 do poniżej 50%).
3. Czy, w momencie udzielenia odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
- nie.
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
- brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji.
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np na poziomie regionu lub wdrazanym samodzielnie?
- nie, choć byłaby taka potrzeba.
Z poważaniem
Beata Bartosik
Urząd Gminy w Drużbicach
odpowiedź - Gmina TŁUCHOWO przez TŁUCHOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #344
Tłuchowo, 07-10-2020
GMINA Tłuchowo
ul. Sierpecka 20
87-605 Tłuchowo
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
sprawa-28910
Odpowiadając na Państwa wniosek z dnia 28-09-2020r. wskazujemy następujące
odpowiedzi:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Dariusz Meller
Sekretarz Gminy Tłuchowo
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZCZUCZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1628
OG.1431.94.2020
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem
--
Jadwiga Jolanta Budzińska
Sekretarz Gminy
Urząd Miejski w Szczuczynie
plac 1000-lecia 23
19-230 Szczuczyn
tel. 86 273 50 80 wew. 213
.........................
Informacja Administratora – zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Szczuczynie pod adresem:
http://bip.um.szczuczyn.wrotapodlasia.pl/klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych.html
Odpowiedź na wniosek /69/ przez MIROSŁAWIEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #2421
Dzień dobry
w załączniku przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o informację publiczną.
--
Pozdrawiam
------------------------------------------------------------------------
*Monika Kędzia*
Kierownik Referatu Organizacyjno - Prawnego
Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec.
tel: +48 67 259 62 64; +48 67 259 50 42
*e-mail:* urzad@miroslawiec.pl <mailto:urzad@miroslawiec.pl> ||
www.miroslawiec.pl <http://www.miroslawiec.pl>
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
Mirosławiec
------------------------------------------------------------------------
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych "RODO") informuję, że administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Mirosławca, ul. Wolności 37,
78-650 Mirosławiec, zwany dalej Administratorem, dane kontaktowe: tel.:
67-25-95-042, adres e-mail: urzad@miroslawiec.pl. Dane osobowe będą
przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, w celach związanych z
komunikacją pomiędzy Administratorem a Panią/Panem, przez okres
niezbędny do zakończenia komunikacji. W razie konieczności dane mogą być
udostępniane podmiotom współpracującym z Administratorem przy realizacji
powyższego celu oraz uprawnionym organom. Przysługuje Pani/Panu prawo
dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu,
wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym
momencie bez wpływu na zgodne z prawem przetwarzanie, którego dokonano
na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest dobrowolne
jednak brak ich podania uniemożliwi komunikację z Administratorem.
udostępnienie informacji Urząd Gminy Siedlec przez SIEDLEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #2283
Dzień dobry,
Odpowiadając na Państwa wniosek z dnia 28.09.2020 informuję:
Ad. 1
załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap,
załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym,
zwykłym mailem.
Ad.2
dużą część usług w urzędu jest możliwa do realizacji bez pojawienia się
mieszkańca
Ad. 3
W urzędzie funkcjonuje elektroniczny obieg dokumentów
Ad. 4
odpowiedź a,b,c,d,
Ad.5 Urząd uczestniczy obecnie w programie cyfrowej transformacji.
--
Eliza Filipowska - Vasylyev
Kierownik referatu Organizacyjno -Prawnego
tel. 68 3848473 wew.23
RE: Cyfryzacja gmin przez ZŁOTY STOK w sprawie Cyfryzacja urzędów #184
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na wniosek z dnia 28 września w sprawie udostepnienia informacji publicznej dotyczącej cyfryzacji gmin informuję:
Ad. 1
a), b), d)
Ad.2
c) ale ciężko określić
Ad. 3
A) – PROSOD
Ad. 4
c)
Ad. 5
b)
Podmiot udostępniający informację – Urząd Miejski w Złotym Stoku.
Osoba, która wytworzyła informację/odpowiada za treść informacji – Paweł Żurawiak.
Osoba, która udostępniła informację – Elżbieta Chłoń.
Data udostępnienia informacji – 8.10.2020 r.
Elżbieta Chłoń
Urząd Miejski w Złotym Stoku
Rynek 22
57-250 Złoty Stok
1
From: sprawa-28750@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-28750@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, September 28, 2020 7:46 AM
To: um@zlotystok.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-28750@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Cyfryzacja gmin przez KOMORNIKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #2235
Dzień dobry
Przesyłam skan odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 28 września 2020 r. o
dostęp do informacji publicznej w sprawie cyfryzacji gmin.
Z poważaniem
Olga Karłowska
Sekretarz Gminy Komorniki
tel. +48 (61) 8 100 643
e-mail: <mailto:sekretarz@komorniki.pl> sekretarz@komorniki.pl
Urząd Gminy Komorniki
ul. Stawna 1
62-052 Komorniki
tel. +48 (61) 8 107 751
fax. +48 (61) 8 107 985
e-mail: <mailto:sekretariat@komorniki.pl> sekretariat@komorniki.pl
<http://www.komorniki.pl/> www.komorniki.pl
komorniki
Ta wiadomość zawiera informacje, które mogą być w całości lub części poufne
i/lub objęte ochroną prawną i/lub tajemnicą służbową. Jeżeli wiadomość
niniejsza została otrzymana przez pomyłkę, proszę zawiadomić nadawcę
wysyłając odpowiedź na tę wiadomość. Jeśli nie są Państwo zamierzonym i/lub
właściwym odbiorcą niniejszej wiadomości to nie mogą jej Państwo używać,
ujawniać, rozpowszechniać, kopiować, drukować ani korzystać z niej.
Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy
Komorniki, ul. Stawna 1. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych
Osobowych: e-mail: <mailto:inspektor@rodo-krp.pl> inspektor@rodo-krp.pl,
tel. +48 792 304 042.
Pani/Pana dane osobowe (w szczególności: imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu
i dane podane w korespondencji) są przetwarzane m.in. w celu załatwiania
sprawy i prowadzenia korespondencji i/lub w innych celach. Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów, oraz
czas wynikający z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać
przekazane do innych podmiotów.
Prosimy o zapoznanie się z przysługującymi Pani/Panu uprawnieniami oraz
pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępnego pod adresem:
<https://www.komorniki.pl/asp/pliki/aktualnosci/obowiazek_informacyjny_-_kli
ent_jst_ost.pdf>
https://www.komorniki.pl/asp/pliki/aktualnosci/obowiazek_informacyjny_-_klie
nt_jst_ost.pdf
Odp. na wniosek o informację publiczną z dn. 28.09.2020r. przez CZAPLINEK w sprawie Cyfryzacja urzędów #2364
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek z dn. 28.09.2020 roku.
Pozdrawiam,
Zbigniew Krasoń - Starszy informatyk
tel. +48 94 372 62 35
kom. +48 600 119 337
Niniejsza wiadomość oraz wszystkie załączone do niej pliki przeznaczone są
do wyłącznego użytku zamierzonego adresata i mogą zawierać chronione lub
poufne informacje. Przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie lub
dystrybuowanie przez osoby do tego nieupoważnione jest zabronione. Jeśli
otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne
skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie.
Administratorem danych jest Burmistrz Czaplinka, 78-550 Czaplinek, ul. Rynek
6. Kontakt do inspektora ochrony danych email: <mailto:iod@czaplinek.pl>
iod@czaplinek.pl we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych
osobowych przez Urząd Miejski w Czaplinku. Będziemy przetwarzać Państwa dane
osobowe w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz wykonywaniem przez
administratora zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania
władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO).
Dane będą przetwarzane przez okres ustalony zgodnie z Jednolitym Rzeczowym
Wykazem Akt. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz
prawo żądania ich sprostowania, prawo do sprzeciwu, ich usunięcia po upływie
wskazanych okresów lub ograniczenia ich przetwarzania. Przysługuje Pani/Panu
również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest
warunkiem udzielenia odpowiedzi na korespondencję.
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej-rozwiązania cyfrowe przez IŁOWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #587
Szanowni Państwo
Załączam odpowiedź.
Pozdrawiam
Agnieszka Suchodolska
Sekretariat
Referat Organizacyjny
Urząd Miejski w Iłowej
ul. Żeromskiego 27
68-120 Iłowa
tel. 68 368 14 00
fax 68 368 14 01
E-mail: ilowa@ilowa.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA
Informacje o sposobie przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie
internetowej urzędu http://ilowa.info.pl/285/Ochrona_danych_osobowych/ oraz
na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu. Podstawa prawna: art. 13 i 14
Europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO z dnia 27
kwietnia 2016 roku (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.
RE: Cyfryzacja gmin przez SABNIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1082
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Urząd Gminy Sabnie
Ul. Główna 73,08-331 Sabnie
Tel. (25) 787 41 90 fax (25) 787 42 49
1
From: sprawa-29648@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-29648@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:49 AM
To: sabnie@pro.onet.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29648@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjE1MDQxLjI0ODE4LjEwOTc5Mjc5NzE4NzIwODQxMTQwQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NDk6MTAgLTAwMDB8c2FibmllQHByby5vbmV0LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
odpowiedź na wniosek przez RUDZINIEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #1776
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Zuzanna Wollek-Gaida
Sekretarz Gminy Rudziniec
tel. (32) 4000 710
Gmina Bochnia - odpowiedź na wniosek - Cyfryzacja gmin przez BOCHNIA w sprawie Cyfryzacja urzędów #952
ORG.1431.62.2020
Dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, przesłany na adres poczty elektronicznej tut. Urzędu w dniu 28 września 2020 r. przesyłam odpowiedź na wniosek:
Ad. 1 a, b, c, d
Ad. 2 b
Ad. 3 a
Ad. 4 e – brak
Ad. 5 c
Z poważaniem
Agnieszka Trzaska
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Bochnia
Ul. Kazimierza Wielkiego 26
32-700 Bochnia
From: sprawa-29518@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-29518@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:49 AM
To: ug@bochnia-gmina.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29518@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjExNTQ0LjI0ODE4LjcxNjkyNTE0NDgzNDc2MTUxODRAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAyOCBTZXAgMjAyMCAwNTo0ODozNSAtMDAwMHx1Z0Bib2NobmlhLWdtaW5hLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
Re: Cyfryzacja gmin przez LUBACZÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1439
Witam
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
W dniu 2020-09-28 o 07:50, sprawa-30005@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
pozdrawiam
Tomasz Mach
informatyk@lubaczow.com.pl
tel. 0 16 632-16-84 wew 55
----
Urząd Gminy Lubaczów
ul. Jasna 1
37-600 Lubaczów
tel. 0 16 632-16-84
fax. 0 17 717-36-55
----
1Witam
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.W dniu 2020-09-28 o 07:50, sprawa-30005@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30005@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--pozdrawiam
Tomasz Mach
informatyk@lubaczow.com.pl
tel. 0 16 632-16-84 wew 55----
Urząd Gminy Lubaczów
ul. Jasna 1
37-600 Lubaczów
tel. 0 16 632-16-84
fax. 0 17 717-36-55
----
cyfryzacja gmin przez JÓZEFÓW (woj. lubelskie) w sprawie Cyfryzacja urzędów #425
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam informacje dot. gminy Józefów w odpowiedzi na
Państwa pismo.
Z poważaniem
Robert Rabiega - Sekretarz gminy
RE: Cyfryzacja gmin przez STOCZEK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1146
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Odpowiadając na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd Gminy w Stoczku informuje, że w zakresie:
Ad. pkt. 1
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
Ad. pkt. 2
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
Ad. pkt. 3
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
Ad. pkt. 4
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
Ad. pkt. 5
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
Renata Flak
Sekretarz Gminy Stoczek
tel.: 25 691 90 20 wew. 28
e-mail: sekretarz@stoczek.net.pl <mailto:sekretarz@stoczek.net.pl>
Urzad Gminy w Stoczku
ul. Kosowska 5, 07-104 Stoczek
From: sprawa-29712@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-29712@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:49 AM
To: sekretarz@stoczek.net.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29712@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29712@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjE1MzY5LjI0ODE4LjUzMDA2OTk3NTQzNjQ5NTM5MTBAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAyOCBTZXAgMjAyMCAwNTo0OToxMyAtMDAwMHxzZWtyZXRhcnpAc3RvY3play5uZXQucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXwwfDEuZDQ4M2M4MDU0YWI5Y2Y0OTIwOGI0OTU4MGRmNTA2MGM%3D>
odp.na indormację publicznbą przez None w sprawie Cyfryzacja urzędów #1412
Dzień dobry,
w zal. przesyłam odp.na inforację publiczną z dnia 28 września br w sparwie informatyzacji urzędu
Z poważniem
Roman Szałajko
sekretarz gminy
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NADARZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1023
Dzień dobry,
Nawiązując do pisma z dnia 28 września 2020 roku (zarejestrowanego pod
numerem 20 532), w załączeniu przesyłam odpowiedź.
Z wyrazami szacunku,
Marcin Ciostek
Inspektor ds. organizacyjnych
____________________________________________________________________________
__________________
Urząd Gminy Nadarzyn
ul. Mszczonowska 24
05-830 Nadarzyn
tel. 22 729 81 85
<http://www.nadarzyn.pl/> www.nadarzyn.pl;
bip.nadarzyn.pl
itv.nadarzyn.pl
--
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku informuję, że Administratorem
Państwa danych osobowych jest Gmina Nadarzyn z siedzibą w Nadarzynie przy
ul. Mszczonowskiej 24, 05-830 Nadarzyn, zwany dalej Administratorem.
Administrator prowadzi operacje przetwarzania Państwa danych osobowych.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD): <mailto:rodo@nadarzyn.pl>
rodo@nadarzyn.pl
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji określonej sprawy i
nie będą udostępniane podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko
instytucje upoważnione z mocy prawa.
Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1
a/b/c/d/e.
Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zrealizowania sprawy, w
przypadku niepodania danych niemożliwa jest realizacja celu.
Posiadają Państwo prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich
danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych), cofnięcia zgody na przetwarzanie danych
osobowych.
Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w
tym profilowaniu.
Państwa dane osobowe będą przechowywane w czasie niezbędnym do realizacji
wniosku, umowy itp., przez czas określony w szczegółowych przepisach prawa.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200