Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Gmina Milejów - odpowiedź na wniosek przez MILEJÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #478
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
--
Tomasz Filipek
Urząd Gminy Milejów
21-020 Milejów
Partyzancka 13a
81 75 72 026 w 47
Re: Cyfryzacja gmin przez KAZIMIERZ DOLNY w sprawie Cyfryzacja urzędów #549
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 28.09.2020 r.
W dniu 28.09.2020 o 07:47, sprawa-29115@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Sekretariat Urzędu Miasta w Kazimierzu Dolnym
Urząd Miasta w Kazimierzu Dolnym
ul. Senatorska 5
24-120 Kazimierz Dolny
tel. 81 8810212 w. 20
www.kazimierz-dolny.pl
Klauzula bezpieczeństwa Urzędu Miasta w Kazimierzu Dolnym:
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o charakterze poufnym lub zastrzeżonym.
Uprzedzamy, że wgląd w treść wiadomości e-mail otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone.
Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz o usunięcie jej ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.
Klauzule informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miasta w Kazimierzu Dolnym dostępne są pod linkiem:
https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=441
1Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 28.09.2020 r.
W dniu 28.09.2020 o 07:47, sprawa-29115@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-29115@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--
Sekretariat Urzędu Miasta w Kazimierzu Dolnym
Urząd Miasta w Kazimierzu Dolnym
ul. Senatorska 5
24-120 Kazimierz Dolny
tel. 81 8810212 w. 20
www.kazimierz-dolny.plKlauzula bezpieczeństwa Urzędu Miasta w Kazimierzu Dolnym:
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o charakterze poufnym lub zastrzeżonym.
Uprzedzamy, że wgląd w treść wiadomości e-mail otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone.
Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz o usunięcie jej ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.Klauzule informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miasta w Kazimierzu Dolnym dostępne są pod linkiem:
https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=441
Re: Cyfryzacja gmin przez CZERNIEJEWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2327
Dzień dobry,
Urząd Miasta i Gminy Czerniejewo w załączeniu przesyła odpowiedź na
wniosek o udostępnieniu informacji publicznej.
Z poważaniem
Informatyk - UMiG Czerniejewo
*Ewa Gubańska*
*/Kierownik Referatu Organizacyjnego i Edukacji/*
Urząd Miasta i Gminy Czerniejewo
ul. Poznańska 8
tel. 61 429 13 51
e-mail: czerniejewo@czerniejewo.pl
www.czerniejewo.pl
„Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuje Pana/Panią, że:
*Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest:
Burmistrz Miasta i Gminy Czerniejewo ul. Poznańska 8, 62-250 Czerniejewo.*
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo
znaleźć na stronie:
http://www.czerniejewo.pl/asp/Informacje,Kontakt,Klauzula_Informacyjna,515
W dniu 2020-09-28 o 07:53, sprawa-30893@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Informatyk - UMiG Czerniejewo
*Ewa Gubańska*
*/Kierownik Referatu Organizacyjnego i Edukacji/*
Urząd Miasta i Gminy Czerniejewo
ul. Poznańska 8
tel. 61 429 13 51
e-mail: czerniejewo@czerniejewo.pl
www.czerniejewo.pl
„Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuje Pana/Panią, że:
*Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest:
Burmistrz Miasta i Gminy Czerniejewo ul. Poznańska 8, 62-250 Czerniejewo.*
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo
znaleźć na stronie:
http://www.czerniejewo.pl/asp/Informacje,Kontakt,Klauzula_Informacyjna,515
3Dzień dobry,
Urząd Miasta i Gminy Czerniejewo w załączeniu przesyła odpowiedź na
wniosek o udostępnieniu informacji publicznej.Z poważaniem
Informatyk - UMiG Czerniejewo
*Ewa Gubańska*
*/Kierownik Referatu Organizacyjnego i Edukacji/*
Urząd Miasta i Gminy Czerniejewo
ul. Poznańska 8
tel. 61 429 13 51
e-mail: czerniejewo@czerniejewo.pl
www.czerniejewo.pl
„Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuje Pana/Panią, że:
*Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest:
Burmistrz Miasta i Gminy Czerniejewo ul. Poznańska 8, 62-250 Czerniejewo.*
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo
znaleźć na stronie:
http://www.czerniejewo.pl/asp/Informacje,Kontakt,Klauzula_Informacyjna,515W dniu 2020-09-28 o 07:53, sprawa-30893@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30893@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--
Informatyk - UMiG Czerniejewo
*Ewa Gubańska*
*/Kierownik Referatu Organizacyjnego i Edukacji/*
Urząd Miasta i Gminy Czerniejewo
ul. Poznańska 8
tel. 61 429 13 51
e-mail: czerniejewo@czerniejewo.pl
www.czerniejewo.pl
„Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuje Pana/Panią, że:
*Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest:
Burmistrz Miasta i Gminy Czerniejewo ul. Poznańska 8, 62-250 Czerniejewo.*
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo
znaleźć na stronie:
http://www.czerniejewo.pl/asp/Informacje,Kontakt,Klauzula_Informacyjna,515
Informacja UM Libiąż przez LIBIĄŻ w sprawie Cyfryzacja urzędów #984
Dzień dobry
W odpowiedzi na zadane pytanie Urząd Miejski w Libiążu w załączeniu przesyła
wypełnioną ankietę. Bardzo prosimy o potwierdzenie dotarcia informacji z
załącznikiem.
Marcin Franaszek
Wydział Rozwoju, Bezpieczeństwa i Cyfryzacji
Urząd Miejski w Libiążu
Tel. 32 624 92 44
FW: Cyfryzacja gmin przez OLSZÓWKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2244
Dzień Dobry,
W odpowiedzi na informację publiczną Urząd Gminy w Olszówce informuje:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
Urząd Gminy w Olszówce
Olszówka 15
62-641 Olszówka
tel. 63/26 17 611
1
From: Sekretarz Gminy Olszówka <sekretarz@olszowka.org.pl>
Sent: Monday, September 28, 2020 8:43 AM
To: Urząd Gminy w Olszówce <urzad.gminy@olszowka.org.pl>
Subject: FW: Cyfryzacja gmin
From: sprawa-30810@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-30810@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-30810@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-30810@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Monday, September 28, 2020 7:53 AM
To: sekretarz@olszowka.org.pl <mailto:sekretarz@olszowka.org.pl>
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30810@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-30810@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odp. na wniosek o dostęp do inf. publicznej przez KOSTRZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #2302
ZO.1431.67.2020.OO
Szanowni Państwo
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć
Członkowie zarządu Stowarzyszenia
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429 ze zm.) Urząd Miejski w
Kostrzynie w odpowiedzi na wniosek z dnia 28.09.2020 r. (data wpływu do
Urzędu Miejskiego w Kostrzynie: 28.09.2020 r.) niniejszym przekazuje
odpowiedzi na zawarte we wniosku pytania.
Ad 1.
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
d) Zwykłym mailem
Ad 2.
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
Ad 3.
b) Nie (Na chwilę obecną Urząd posługuje się systemem mieszanym tzn.
tradycyjnym wspomaganym elektronicznie)
Ad 4.
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
Ad 5.
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
Z poważaniem
K a r o l i n a A d a m s k a
Podinspektor ds. oświaty
Urząd Miejski w Kostrzynie
ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn
tel. 61 8178 565 w. 22; fax 61 8178 191
<mailto:oswiata@kostrzyn.wlkp.pl> oswiata@kostrzyn.wlkp.pl
<http://www.kostrzyn.wlkp.pl/> www.kostrzyn.wlkp.pl
Ta wiadomość zawiera informacje, które mogą być w całości lub części poufne
i/lub objęte ochroną prawną i/lub tajemnicą służbową. Jeżeli wiadomość
niniejsza została otrzymana przez pomyłkę, proszę zawiadomić nadawcę
wysyłając odpowiedź na tę wiadomość. Jeśli nie są Państwo zamierzonym i/lub
właściwym odbiorcą niniejszej wiadomości to nie mogą jej Państwo używać,
ujawniać, rozpowszechniać, kopiować, drukować ani korzystać z niej.
Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz
Gminy Kostrzyn, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn. Administrator wyznaczył
Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: <mailto:inspektor@rodo-krp.pl>
inspektor@rodo-krp.pl, tel. +48 792 304 042.
Pani/Pana dane osobowe (w szczególności: imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu
i dane podane w korespondencji) są przetwarzane m.in. w celu załatwiania
sprawy i prowadzenia korespondencji i/lub w innych celach. Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów, oraz
czas wynikający z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać
przekazane do innych podmiotów.
Prosimy o zapoznanie się z przysługującymi Pani/Panu uprawnieniami oraz
pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępnego pod adresem:
<http://www.kostrzyn.wlkp.pl/asp/pl_miesz.asp?typ=14&menu=633&strona=1>
http://www.kostrzyn.wlkp.pl/asp/pl_miesz.asp?typ=14&menu=633&strona=1
Re: Cyfryzacja gmin przez LĘBORK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1657
Dzień dobry,
poniżej zamieszczam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku o udzielenie informacji publicznej z dnia 28-09-2020:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
d) Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
b) Nie
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
Z poważaniem,
Tomasz Bronk
Naczelnik
Wydziału Organizacyjnego
+48 601 477 617 | +48 59 863 77 44 |tbronk@um.lebork.pl
Urząd Miejski w Lęborku
ul. Armii Krajowej 14 | 84-300 Lębork
+48 59 862 42 80 | fax +48 59 862 24 27
info@um.lebork.pl | www.lebork.pl | bip.um.lebork.pl
From: Urząd Miejski w Lęborku
Sent: Thursday, October 01, 2020 9:00 AM
To: Tomasz Bronk
Subject: Fw: Cyfryzacja gminFrom: sprawa-30223@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Monday, September 28, 2020 7:50 AM
To: info@um.lebork.pl
Subject: Cyfryzacja gminNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30223@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez MIECHÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #850
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 r., informuję:
Ad. 1
a, d
Ad. 2
b
Ad. 3
a
Ad. 4
c, d
Ad. 5
d
Pozdrawiam,
Dorota Faracik
Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Henryka Sienkiewicza 25
32-200 Miechów
tel. 41-383-00-40; fax:41-383-23-78
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 r., informuję:Ad. 1
a, dAd. 2
bAd. 3
aAd. 4
c, dAd. 5
d> 28 września 2020 10:00 gmina@miechow.eu napisał(a):
>
>
> > ---------- Pierwotna wiadomość ----------
> > Od: sprawa-29416@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> > Do: gmina@miechow.eu
> > Data: 28 września 2020 07:48
> > Temat: Cyfryzacja gmin
> >
> >
> > Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
> >
> > 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
> > a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> > b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> > c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
> > d) Zwykłym mailem
> > e) Inny sposób
> >
> > 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> > a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> > b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> > c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> > d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> > e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
> >
> > 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> > a) Tak
> > b) Nie
> > c) Trudno powiedzieć
> >
> > 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
> >
> > a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> > b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> > c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> > d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> > e) Inne, jakie?
> >
> > 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> > a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> > b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> > c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> > d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> > e) Inne, jakie.
> >
> > Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
> >
> > Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29416@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> >
> > Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
> >
> >
> > --
> > Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> > ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> > tel: 22 844 73 55
> > adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> > skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> > www.siecobywatelska.pl
> > NIP 526282872
> > KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
> Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
> ul. Henryka Sienkiewicza 25
> 32-200 Miechów
> tel: 41 / 383-00-40, fax: 41 / 383-23-78
> NIP 659-000-36-97Pozdrawiam,
Dorota Faracik
Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Henryka Sienkiewicza 25
32-200 Miechów
tel. 41-383-00-40; fax:41-383-23-78
Odpowiedz na pismo z dn. 28.09.2020 przez DZIEMIANY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1717
Dzień dobry
W związku z pismem z dn. 28.09.2020r. Urząd Gminy w Dziemianach udziela
informacji na zadane na pytania:
1. A
2. B
3. B
4. C
5. A
Z wyrazami szacunku - Grzegorz Tysarczyk. UG Dziemiany.
Administratorem danych jest Urząd Gminy Dziemiany. Podstawą przetwarzania
danych są kompetencje gminy wynikające z ustawy o samorządzie gminnym, a cel
przetwarzania danych nie wykracza poza te kompetencje. Szczegółową podstawę
prawną zawarto w treści niniejszego dokumentu. Dane mogą być przekazane
podmiotom uprawnionym do ich otrzymania przepisami prawa lub na podstawie
umowy, np. na serwis systemów informatycznych. Dane przechowywane będą przez
okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Na zasadach
art. od 15 do 22 RODO możesz wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść
sprzeciw wobec przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania,
ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przeniesienia danych, cofnąć zgodę na
przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek
podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań ustawowych chyba, że jest
warunkiem zawarcia umowy. W razie konieczności uszczegółowienia powyższych
informacji możesz zapoznać się z klauzulami informacyjnymi dostępnymi w
urzędzie, na stronie https://bip.dziemiany.pl/ lub skontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Krzysztofem Pukaczewskim,
Pukaczewski@hotmail.com
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez Zabrze w sprawie Cyfryzacja urzędów #1902
Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Arkadiusz Sowa - Starszy Inspektor
Zastępca lidera aplikacji EOD
Zastępca Koordynatora ds. SZBI
tel. (32) 37-33-470
Wydział Obsługi Klienta
tel. (32) 37-33-371
sekretariat_wok@um.zabrze.pl<mailto:sekretariat_wok@um.zabrze.pl>
Urząd Miejski w Zabrzu
41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
www.bip.miastozabrze.pl<http://www.bip.miastozabrze.pl/>
www.miastozabrze.pl<http://www.miastozabrze.pl/>
[cid:image001.png@01D0F6DA.B0265530]
Powyższa korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla jej adresata. Przeglądanie, przesyłanie, powielanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie informacji zawartych w treści korespondencji przez osoby inne, niż te, dla których wiadomość była przeznaczona jest zabronione. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie nadawcy oraz usunięcie jej treści z poczty elektronicznej bez otwierania załączników.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zabrze, którego siedziba mieści się w Urzędzie Miejskim w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7. Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@um.zabrze.pl<mailto:iod@um.zabrze.pl> lub telefonicznie: 32 373 33 00. Pani/Pana dane osobowe zawarte w korespondencji elektronicznej przetwarzane są w celu kontaktowym oraz innych celach, dla których Państwa dane zostały nam udostępnione, a także dokumentowania ustaleń zawartych w drodze wymiany korespondencji elektronicznej. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod adresem https://miastozabrze.pl/dokumenty-i-regulaminy/ochrona-danych-osobowych.
Re: Cyfryzacja gmin przez SIERADZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #795
Dzień Dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
Jacek Potakowski
Zespół ds. Informatyki
Urząd Miasta Sieradza
W dniu 28.09.2020 o 07:48, sprawa-29361@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-29361@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez LUBAWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2124
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenia
informacji publicznej.
Pozdrawiam
-----------------------------------------------
*Marcin Bielicki*
/informatyk
Urząd Gminy Lubawa
Fijewo 73, 14-260 Lubawa
tel. 896455451
fax. 896455415/
------------------------------------------------------------------------
/Administratorem danych osobowych zawartych w korespondencji mailowej
jest Wójt Gminy Lubawa. Więcej informacji odnośnie przetwarzania danych
może Pan/Pani znaleźć na stronie internetowej *www.bip.gminalubawa.pl*
<http://bip.gminalubawa.pl/10052/Ochrona_danych_osobowych/> /
W dniu 2020-09-28 o 13:09, Urząd Gminy Lubawa pisze:
2> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30690@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej przez KOLONOWSKIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1360
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 r. poniżej przesyłam odpowiedź.
Z poważaniem,
Patryk Motal
Urząd Miasta i Gminy Kolonowskie
1
From: sprawa-29926@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29926@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-29926@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:49 AM
To: umig@kolonowskie.pl <mailto:umig@kolonowskie.pl>
Subject: Cyfryzacja gminNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29926@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29926@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Cyfryzacja gmin - UG Hażlach przez HAŻLACH w sprawie Cyfryzacja urzędów #1851
Urząd Gminy w Hażlachu w załączeniu przesyła odpowiedź na informację publiczną.
Proszę o potwierdzenie odbioru wiadomości.
Marek Sojka
Administrator Systemów Informatycznych
Urząd Gminy Hażlach
odpowiedź na wniosek przez KONOPNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #472
OR.1431.23.2020
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie inf publicznej .
--
Pozdrawiam,
Urząd Gminy Konopnica
Kozubszczyzna 127A, 21-030 Motycz
tel. 81 503-10-81
--
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus
Cyfryzacja gmin przez JASŁO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1429
W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej.
Ewelina Golczewska
..............................................................
Urząd Gminy Jasło
ul. Słowackiego 4
38-200 Jasło
tel. 13 4436 669
odpowiedź na wniosek - cyfryzacja gmin przez WITNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #647
Pozdrawiam
Anna Graniczna
Kierownik Wydziału Organizacyjnego
Urzędu Miasta i Gminy Witnica
Tel. 95 721 64 52
603 912 238
1-----Original Message-----
From: urzad@witnica.pl [mailto:urzad@witnica.pl]
Sent: Wednesday, October 7, 2020 12:08 PM
To: anna graniczna <wor@witnica.pl>
Subject: Message from "RNP0026738177A2"Ten e-mail był wysłany z "RNP0026738177A2"(Aficio MP C305).
Data skanowania: 07.10.2020 12:07:31 (+0200) Zapytania do: urzad@witnica.pl
Nie odpowiadaj na ten E-mail,
wysyłka automatyczna
Biuro obsługi interesanta
Gmina Witnica
RE: Cyfryzacja gmin przez URSZULIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #490
W odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej przekazuję odpowiedzi na Państwa pytania.
1 pytanie: a), d)
2 pytanie: b)
3 pytanie: Tak
4 pytanie: c)
5 pytanie: d)
Z poważaniem
Artur Kubik
Gmina Urszulin
From: sprawa-29056@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-29056@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:47 AM
To: sekretariat@urszulin.eu
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29056@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjAyNjExLjI0ODE4LjQ1NTIwNjA1OTg2MDMyOTI2MTlAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAyOCBTZXAgMjAyMCAwNTo0NzowNiAtMDAwMHxzZWtyZXRhcmlhdEB1cnN6dWxpbi5ldXwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDB8MS5kNDgzYzgwNTRhYjljZjQ5MjA4YjQ5NTgwZGY1MDYwYw%3D%3D>
Udostępnienie informacji publicznej Gmina Rogóźno przez ROGÓŹNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #253
Witam.
W załączniku przesyłam odpowiedź na prośbę o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 28.09.2020r.
Pozdrawiam.
*
*
*Szymon Wessel
*
Referat Organizacyjny
Urząd Gminy Rogóźno*Urząd Gminy Rogóźno*
86-318 Rogóźno, Rogóźno 91 b
tel.: +48 56 4687025
Odpowiedź na informację publiczna z dnia 28.09.2020 przez MIEDŹNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1783
Dzień dobry
w załączeniu odpowiedź w złączniku oraz treści emaila.
W odpowiedzi na wniosek o informację publiczną zdnia28.09.2020 r.
uprzejmie informuję, że odpowiedzi na zadane pytania zaznaczone zostały
podkreśleniem;
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
_b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym_
_c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób._
_d) Zwykłym mailem_
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c_) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)_
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
_a) Tak_
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
_c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie:
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
_c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona_
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z up. Wójta Gminy
mgr Renata Łuniewska
Zastępca Wójta
--
-----------------------------------------------------------------------
Brol Marek
E-mail: informatyk@miedzna.pl
WWW : http://www.miedzna.pl/
tel. (032)211-61-96 - wew 47, 502 306 959
-----------------------------------------------------------------------
GMINA MIEDŹNA
Urząd Gminy Miedźna
ul. Wiejska 131
43-227 Miedźna
NIP 6381642424
----------------------------------------------------------------------
Uwaga:
Wiadomość jest przeznaczona tylko dla jej adresata. Dostęp osób trzecich do tej wiadomości jest zabroniony. Jeśli nie jest Pan/i adresatem niniejszej wiadomości, informujemy, że jej rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest zabronione i może być nielegalne. Prosimy o poinformowanie nadawcy oraz usunięcie wiadomości bez otwierania załączników.
Attention:
This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden
odpowiedź - inf.publiczna przez RESKO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2387
Witam,
mając na uwadze wniosek w sprawie o udzielenie informacji, uprzejmie
informuję:
1) ad pytanie nr 1 – a i d;
2) ad pytanie nr 2 – c;
3) ad pytanie nr 3 – a;
4) ad pytanie nr 4 – e – niechęć w załatwianiu spraw drogą elektroniczną
przez petentów;
5) ad pytanie nr 5 – d.
Pozdrawiam – Danuta Mielcarek – Sekretarz Gminy Resko
odpowiedź do wniosku o dostęp do informacji publicznej przez BISKUPICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #939
Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź do wniosku o dostęp do
informacji publicznej, znak sprawy: RO.1431.60.2020.KD z dnia 07.10.2020 r.
Z poważaniem
Wioletta Korta
Urząd Gminy Biskupice
Tomaszkowice 455
32-020 Wieliczka
Tel.: 12-250-68-99
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KAMIONKA WIELKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #841
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesłany dnia
28.09.2020 r. drogą elektroniczną przesyłam poniższe informacje.
Ad1.
a) Za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailam
Ad. 2.
d) Niewielka część usług urzędu jest możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
Ad. 3.
a. Tak - istnieje jako system wspomagający (głównym jest obieg
papierowy)
Ad. 4.
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
Ad. 5
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
Z poważaniem,
Grzegorz Maciaś
Informatyk Urzędu
Urząd Gminy Kamionka Wielka
33-334 Kamionka Wielka 5
Tel. (18) 445-60-17 wew. 29
g.macias@kamionkawielka.pl <mailto:g.macias@kamionkawielka.pl>
informatyk@kamionkawielka.pl <mailto:informatyk@kamionkawielka.pl>
* Administratorem Pana/i danych osobowych jest Gmina Kamionka Wielka
reprezentowana przez Wójta Gminy Kamionka Wielka.
* Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe, przesłane do Urzędu Gminy w
Kamionce Wielkiej poprzez korzystanie
z poczty elektronicznej, są gromadzone, przetwarzane i przechowywane w celu
prowadzenia korespondencji
z Państwem i w celu, dla którego zostały udostępnione. Podstawą
przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora - art. 6 ust 1
lit f RODO
* Pana/i dane osobowe będą przechowywane przez Urząd Gminy w Kamionce
Wielkiej zgodnie z instrukcją kancelaryjną
* W związku z przetwarzaniem przez Urząd Gminy w Kamionce Wielkiej
przysługuje Panu/i prawo wglądu, modyfikacji, udostępnienia, ograniczenia
przetwarzania, usunięcia i przenoszenia danych osobowych
* Informujemy iż przysługuje Panu/i również prawo wniesienia skargi
do organu nadzorczego
* kontakt do Inspektora Ochrony Danych:
<mailto:iod@kamionkawielka.pl> iod@kamionkawielka.pl
* więcej informacji na stronie:
https://bip.malopolska.pl/ugkamionkawielka,m,305638,ochrona-danych-osobowych
.html
RE: Cyfryzacja gmin przez LUBOMIERZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #172
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa Wniosek dotyczący udostępnienia informacji w następującym zakresie:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?- Słaby Internet oraz zawieszanie się programów ePuap źródło USC, konieczność ciągłej zmiany sprzętów komputerowych.
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
Sekretariat- Magdalena Rozum.
1
From: sprawa-28738@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-28738@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, September 28, 2020 7:46 AM
To: ugim@lubomierz.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-28738@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-28738@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MTkzNjU3LjI0ODE4LjEwMjg1MzMyNTQ3NTg2OTIwOTMyQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NDU6MzYgLTAwMDB8dWdpbUBsdWJvbWllcnoucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXwwfDEuZD>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DALESZYCE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1931
Daleszyce, 07.10.2020r.
Znak: AR.1431.68.2020
ODPOWIEDŹ
na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, z siedzibą w Daleszycach Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce, w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej złożony z adresu e-mail: sprawa-30497@fedrowanie.siecobywatelska.pl – na podstawie art. 2 ust. 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (dalej jako: „u.d.i.p.”) – w dniu 28 września 2020 r. (dalej jako: „Wniosek”), udzielając odpowiedzi na zadane w treści Wniosku pytania, przekazuje następujące informacje:
Ad.1 a) oraz d)
Ad.2 c)
Ad.3 a)
Ad.4 b)
Ad.5 b)
Informację wytworzył: Rafał Kraska, Wydział Administracji i Rozwoju
Informację udostępnił: Piotr Ferens, Sekretarz Miasta i Gminy
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach
Data udostępnienia: 07.10.2020r.
Forma udostępnienia: plik tekstowy
Forma przekazania informacji: przesłanie pocztą elektroniczną na adres: sprawa-30497@fedrowanie.siecobywatelska.pl
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200