Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Gmina Rąbino przez RĄBINO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2403
Witam!
Poniżej podaję wymagane informacje:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Pozdrawiam
Regina Wiśniewska
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Rąbino
Rąbino 27
78-331 Rąbino
tel. 94 364 33 47
tel. 94 364 35 39
Odpowiedź na wniosek przez KRUSZYNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1853
Kruszyna, 2020-10-12
RSO.1431.38.2020
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
sprawa-30419@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W odpowiedzi na Państwa wniosek, Urząd Gminy Kruszyna informuje:
Ad. 1.
- Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym - SEKAP
- Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
- Zwykłym mailem
Ad.2.
Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
Ad. 3.
Tak
Ad. 4.
Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
Ad. 5.
Tak, i wiążemy z nim wielkie nadzieje na zmiany
PW
UM Wolbórz przez WOLBÓRZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #693
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
*_d) Zwykłym mailem_*
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
_*d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)*_
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
_*b) Nie*_
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
_*a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.*_
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
_*d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową*_
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
_*d) Nie, choć byłaby taka potrzeba*_
e) Inne, jakie.
Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-29259@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
opowiedź na informację publiczną przez WISKITKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1186
Szanowny Państwo
Urząd Gminy w Wiskitkach, w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej złożony przez Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska w dniu 28.09.2020 r. na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej – dnia 21.10.2020r. udzielając odpowiedzi na zadane w treści pytania, przekazuje następujące informacje:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
Najmocniej przepraszam za wydłużony termin odpowiedzi na wniosek o informację publiczną ale obecna sytuacja na całym świcie odnośnie pandemii ma odniesienie również w Urzędzie Gminy Wiskitki
Z wyrazami szacunku
________
Marcin Miroszewski
Główny Administrator baz danych i systemów komputerowych
Urząd Gminy Wiskitki
tel. 46 854 50 39
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Wiskitki, w imieniu którego działa Wójt. Kontakt z Wójtem: ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, e-mail: sekretariat@wiskitki.pl, tel: (46) 854-50-10. Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: jrkdoradztwo@gmail.com lub pisemnie na adres siedziby Administratora. Pani/Pana dane osobowe są gromadzone, przetwarzane i przechowywane w celu prowadzenia korespondencji. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych i sprzeciwu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO. Pani/Pana dane będą przetwarzane do czasu ustania celu dla jakiego zostały zgromadzone. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Urząd Gminy Wiskitki znajdują się po adresem https://wiskitki.bip.net.pl/?c=142
Pamiętaj o ochronie środowiska. Oceń, czy drukowanie tej wiadomości jest konieczne.
Gm.Huszlew - Cyfryzacja gmin przez HUSZLEW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1296
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej uprzejmie wyjaśniam
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie? Problemy z internetem na Terenie Gminy , małe zainteresowanie mieszkańców przesyłaniem wniosków do załatwienia przez ePuap , przez e-maila ,
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
Wójt Gminy Huszlew
From: sprawa-29862@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-29862@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:49 AM
To: wojt@huszlew.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29862@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29862@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjE2MTQ0LjI0ODE4LjI3MzcxODUyMDg0ODAzMDE4OTFAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAyOCBTZXAgMjAyMCAwNTo0OToyMSAtMDAwMHx3b2p0QGh1c3psZXcucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXwwfDEuZDQ4M2M4MDU0YWI5Y2Y0OTIwOGI0OTU4MGRmNTA2MGM%3D>
Re: Cyfryzacja gmin przez OBRZYCKO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2242
Obrzycko, dn. 06.10.2020 r.
OR.1431.32.2020
*Stowarzyszenie Sieć Obywatelska *
*Watchdog Polska *
*ul. Ursynowska 22/2*
*02-605 Warszawa *
**
**
*UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ*
**
**Urząd Miasta Obrzycko na podstawie art. 5, art. 10 oraz art. 13 ustawy
o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. z
2019 r. poz. 1429 ze zm.)
w odpowiedzi na wniosek z dnia 28.09.2020 r., (data wpływu do tut.
urzędu: 28.09.2020 r.) informuje, że:
1.rozwiązania cyfrowe, jakie oferuje urząd mieszkańcom:
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Zwykłym mailem
2.możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w tut. urzędzie:
a) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%).
3.Tut. Urząd funkcjonuje zgodnie z Elektronicznym Obiegiem Dokumentów.
4.Problemy w transformacji cyfrowej urzędu, to:
5.a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji.
6.Obecnie Urząd Miasta Obrzycko nie uczestniczy w programie cyfrowej
transformacji urzędu.
Otrzymują:
1) adresat,
2) a/a.
W dniu 2020-09-28 o 07:53, sprawa-30808@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Joanna Lewandowska Podinspektor ds. kancelaryjno - organizacyjnych oraz
obsługi rady miasta Urząd Miasta Obrzycko Rynek 19 64-520 Obrzycko Tel.
61 29 13 187 wew. 201
Obrzycko, dn. 06.10.2020 r.
OR.1431.32.2020
*Stowarzyszenie Sieć Obywatelska *
*Watchdog Polska *
*ul. Ursynowska 22/2*
*02-605 Warszawa *
**
**
*UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ*
**
**Urząd Miasta Obrzycko na podstawie art. 5, art. 10 oraz art. 13 ustawy
o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. z
2019 r. poz. 1429 ze zm.)
w odpowiedzi na wniosek z dnia 28.09.2020 r., (data wpływu do tut.
urzędu: 28.09.2020 r.) informuje, że:1.rozwiązania cyfrowe, jakie oferuje urząd mieszkańcom:
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Zwykłym mailem2.możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w tut. urzędzie:
a) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%).3.Tut. Urząd funkcjonuje zgodnie z Elektronicznym Obiegiem Dokumentów.
4.Problemy w transformacji cyfrowej urzędu, to:
5.a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji.6.Obecnie Urząd Miasta Obrzycko nie uczestniczy w programie cyfrowej
transformacji urzędu.Otrzymują:
1) adresat,
2) a/a.
W dniu 2020-09-28 o 07:53, sprawa-30808@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
--
Joanna Lewandowska Podinspektor ds. kancelaryjno - organizacyjnych oraz
obsługi rady miasta Urząd Miasta Obrzycko Rynek 19 64-520 Obrzycko Tel.
61 29 13 187 wew. 201
informacja publiczna przez WOLIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #2464
Dzień dobry,
W nawiązaniu do wniosku o udostepnienie informacji publicznej w sprawie
rozwiązań cyfrowych w Naszym Urzędzie, przekazuję niniejszym informacje w
załączeniu.
Z poważaniem,
Ewa Deląg
Sekretarz Gminy
e-mail: sekretarz@gminawolin.pl
telefon: 516 179 516
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Wolina.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Art. 6 ust. 1 lit.
a, b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r.,
3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu żądania usunięcia
lub z innych przyczyn przewidzianych przepisami prawa.
4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych
osobowych, prawo do ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych,
5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
6) podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Re: Cyfryzacja gmin - Gmina Kuźnia Raciborska przez KUŹNIA RACIBORSKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1805
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
informujemy:
1. Rozwiązania cyfrowe oferowane przez tutejszy Urząd Miejski obejmują:
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Zwykłym mailem
c) Korespondencję za pośrednictwem portalu społecznościowego
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
3. Elektroniczny Obieg Dokumentem jest narzędziem wspomagającym obieg
tradycyjny.
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
b) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
samodzielnie?
Tak uczestniczyliśmy, ale mamy obawy czy to wystarczy.
Z poważaniem,
Dominik Klimanek
Sekretarz,
Urząd Miejski w Kuźni Raciborskiej
tel. 32 419 14 17
1
W dniu 28.09.2020 07:51, sprawa-30371@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30371@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedz na wniosek przez DZIADKOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1602
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej
Sekretariat Urzędu Gminy Dziadkowice
--
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, iż na stronie internetowej Administratora znajduje się obowiązek informacyjny (zgodnie z art. 13 RODO), w którym wskazujemy w jaki sposób Państwa dane osobowe przetwarzane są przez Urząd Gminy Dziadkowice, 17-306 Dziadkowice, Dziadkowice 13 reprezentowany przez Wójta Gminy Dziadkowice.
Prosimy o zapoznanie się z niniejszą klauzulą informacyjną http://www.dziadkowice.pl/art,213,obowiazek-informacyjny.html
W przypadku pytań lub wątpliwości co do zakresu przetwarzania Państwa danych przez Administratora zalecamy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - panem Rafałem Andrzejewskim. Kontakt: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl lub tel. 504 976 690.
odpowiedz na wniosek przez DZIADKOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1602
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej
--
Sekretariat Urzędu Gminy Dziadkowice
Urząd Gminy Dziadkowice
Dziadkowice 13
17-306 Dziadkowice
tel. 85 6565900
fax. 85 6565904 Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
informujemy, iż na stronie internetowej Administratora znajduje się
obowiązek informacyjny (zgodnie z art. 13 RODO), w którym wskazujemy w
jaki sposób Państwa dane osobowe przetwarzane są przez Urząd Gminy
Dziadkowice, 17-306 Dziadkowice, Dziadkowice 13 reprezentowany przez
Wójta Gminy Dziadkowice. Prosimy o zapoznanie się z niniejszą klauzulą
informacyjną
http://www.dziadkowice.pl/art,213,obowiazek-informacyjny.html W
przypadku pytań lub wątpliwości co do zakresu przetwarzania Państwa
danych przez Administratora zalecamy kontakt z Inspektorem Ochrony
Danych - panem Rafałem Andrzejewskim. Kontakt:
iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl lub tel. 504 976 690.
Odpowiedź na wniosek przez CIESZANÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1373
W załączeniu odpowiedź na wniosek o inf. publiczną
Re: Cyfryzacja gmin przez WYSOKIE MAZOWIECKIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1552
W odpowiedzi na Wniosek z dnia 28.09.2020 przesyłam odpowiedź:
Ad 1
a, d
Ad2
c
Ad3
a
Ad 4
c,d
Ad 5
d
Urząd Gminy Wysokie Mazowieckie
ul. Mickiewicza 1A
18-200 Wysokie Mazowieckie
W dniu 28.09.2020 o 07:50, sprawa-30118@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30118@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
odpowiedź przez CZARNOCIN (woj. łódzkie) w sprawie Cyfryzacja urzędów #675
Dzień dobry,
Urząd Gminy Czarnocin w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam
Martyna Kowara
--
Urząd Gminy Czarnocin
ul. Główna 142
44 616 51 69
Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez BRODNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2221
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Pozdrawiam
Justyna Klimowska
Sekretarz Gminy Brodnica
ul. Mazurska 13
87-300 BRODNICA
Tel. (56) 494 16 10
E-mail: sekretarz@brodnica.ug.gov.pl
W dniu 28.09.2020 o 08:11, Sekretariat pisze:
1
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> From: 58 2020 <>
> X-Account-Key: account2
> X-UIDL: UID76413-1479816035
> X-Mozilla-Status: 0001
> X-Mozilla-Status2: 00000000
> X-Mozilla-Keys:
> Return-Path:
> <el.435b3dd157c2c8c8911bee4b5569ce0e.1.siecobywatelska.smtp@news.emaillabs.co>
>
> Received: from whm-03.i.media.pl by whm-03.i.media.pl with LMTP id
> OIW3DX16cV+M4QEAzgoM4w (envelope-from
> <el.435b3dd157c2c8c8911bee4b5569ce0e.1.siecobywatelska.smtp@news.emaillabs.co>);
> Mon, 28 Sep 2020 07:54:05 +0200
> Return-path:
> <el.435b3dd157c2c8c8911bee4b5569ce0e.1.siecobywatelska.smtp@news.emaillabs.co>
>
> Envelope-to: sekretariat@brodnica.ug.gov.pl
> Delivery-date: Mon, 28 Sep 2020 07:54:05 +0200
> Received: from smtp2-2131.emaillabs.co ([185.243.31.151]:39559) by
> whm-03.i.media.pl with esmtps (TLS1.2) tls
> TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384 (Exim 4.93) (envelope-from
> <el.435b3dd157c2c8c8911bee4b5569ce0e.1.siecobywatelska.smtp@news.emaillabs.co>)
> id 1kMm6v-0000ZR-5P for sekretariat@brodnica.ug.gov.pl; Mon, 28 Sep
> 2020 07:54:05 +0200
> Received: from smtp2-2131 (smtp2-2131.emaillabs.co [185.243.31.151])
> by smtp2-2131.emaillabs.co (SMTP) with ESMTP id 4C0BX45D1Zz8RvTK for
> <sekretariat@brodnica.ug.gov.pl>; Mon, 28 Sep 2020 05:53:24 +0000 (UTC)
> DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed/relaxed; d=emaillabs.co;
> s=emaillabs; t=1601272404; bh=C5UeiLJ0HL45SMT61U+Op6zgJ0o=;
> h=Subject:From:To:Reply-To:Date;
> b=Ji6OCymWpcPhQN64LQpjMzcZktOh9amW73bGRactJrC/3bKklaBwpp1sjeSK5qua4
> lTlYojw0+AlfAW87bXFNG+syQ1j5Z4aCc0qi9HPWzi7WR41jW1jM6k2s4kbxfkWcwA
> 6ti2VmytPGWSLHXLkxiBpQbthHWNiZ1d0wERQI6I=
> Received: from app-prod.watchdog.internal (localhost [127.0.0.1]) by
> app-prod.watchdog.internal (SMTP) with ESMTP id 6426128C11 for
> <sekretariat@brodnica.ug.gov.pl>; Mon, 28 Sep 2020 07:53:24 +0200 (CEST)
> Content-Type: multipart/alternative;
> boundary="===============5823866327126152033=="
> MIME-Version: 1.0
> Subject: Cyfryzacja gmin
> From: sprawa-30787@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> To: sekretariat@brodnica.ug.gov.pl
> Reply-To: sprawa-30787@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Date: Mon, 28 Sep 2020 05:53:24 -0000
> Return-Receipt-To: sprawa-30787@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Disposition-Notification-To: sprawa-30787@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Message-ID:
> <160127240438.24818.5798951297918465732@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
> Feedback-ID:
> :siecobywatelska.emaillabs.co:1.siecobywatelska.smtp:emaillabs
> X-Sid: 435b3dd157c2c8c8911bee4b5569ce0e@emaillabs.co
> X-Return-Path:
> <el.435b3dd157c2c8c8911bee4b5569ce0e.1.siecobywatelska.smtp@news.emaillabs.co>
>
> X-EsetId: 37303A29FEC4A96B6C7162
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30787@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Odpowiedź na wiadomość z dnia 28 września 2020 roku. przez IZBICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #533
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wiadomość z dnia 28 września 2020 roku Urząd Gminy w Izbicy
udziela odpowiedzi :
1d
2d
3b
4c
5d
Z poważaniem,
Anna Chachaj
Sekretarz
Urząd Gminy w Izbicy
ul. Gminna 4
22-375 Izbica
tel: 84 618 30 34
fax: 84 618 30 49
e-mail: ugizbica@mbnet.pl
ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ przez NOWE MIASTO LUBAWSKIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #2127
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej dot. cyfryzacji Urzędu.
pozdrawiam
--
Krzysztof Widźgowski
Sekretarz Miasta
tel. stacjonarny : 56 4729636
tel. komórkowy : 784299871
e-mail: sekretarz@umnowemiasto.pl
--
Joanna Rutecka
Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim
ul. Rynek 1
13-300 Nowe Miasto Lubawskie
tel. 56 472-96-10
tel/fax 56 474-27-14
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miejska reprezentowana przez Burmistrza Nowego Miasta Lubawskiego, ul. Rynek 1, Nowe Miasto Lubawskie, tel. (56)472-96-10, fax (56)474-27-14, e-mail: urzad@umnowemiasto.pl.
2. Kontakt z Inspektorem Danych Osobowych Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim można uzyskać kierując korespondencję na adres e-mail: iod@umnowemiasto.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji ustawowych zadań realizowanych przez Urząd Miejski, w tym zadań własnych określonych w art. 7 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym, zadań zleconych i powierzonych z zakresu administracji rządowej
oraz zadań z zakresu organów administracji rządowej i samorządowej na podstawie porozumień z tymi organami.
Więcej informacji z zakresu spełnienia obowiązku informacyjnego można uzyskać pod adresem: bip.umnowemiasto.pl
inf.publiczna IP.1431.50.2020 cyfryzacja przez BIAŁYDUNAJEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #888
W załączeniu odpowiedź na wniosek w sprawie udostępnienia informacji
publicznej.
Sekretarz Gminy
Anna Wypychowska
--
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Anna Wypychowska
Urząd Gminy Biały Dunajec
ul. Jana Pawła II 312
34-425 Biały Dunajec
tel. 18 207 31 14
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Niemce przez NIEMCE w sprawie Cyfryzacja urzędów #418
Dzień dobry,
udzielam odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący cyfryzacji gmin, który wpłyną do tut. urzędu w dniu 28.09.2020 r.:
1. a,b,d.
2. d.
3. b.
4. c.
5. a.
Iwona Prażmo
Kierownik Referatu Organizacyjnego
Urząd Gminy niemce
RE: Cyfryzacja gmin przez LEŚNAPODLASKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #525
IP.1431.46.2020
Ad. 1 – a), d), e)
Ad. 2 – b)
Ad. 3 – c)
Ad. 4 – a), b)
Ad. 5 – e) – właśnie zakończył się wspólny projekt 6 gmin i jest wdrażany pn. „Wzrost efektywności i dostępności e-usług gmin partnerskich na terenie Euroregionu Bug” (wymiana sprzętu i softu, modernizacja aplikacji mobilnej, uruchomienie portalu interesanta, e usługi na platformie, rozbudowa funkcjonalności portalu internetowego i dostosowanie do wymagań WCAG 2.0, uruchomienie i rozbudowa EZD, e-usługa udostępniająca MPZP i umożliwiająca generowanie wypisów)
Z poważaniem,
Anna Bąkowska
UG Leśna Podlaska
1
From: sprawa-29091@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-29091@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, September 28, 2020 7:47 AM
To: ug@lesnapodlaska.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29091@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na wniosek z dnia 28-09-2020r przez SOCHACZEW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1042
Dzień dobry,
W załączniku przesyłamy odpowiedź na Państwa Wniosek z dnia 28-09-2020r.
--
Z wyrazami szacunku
Krzysztof Antczak
Informatyk
Gmina Sochaczew
Ul. Warszawska 115, 96-500 Sochaczew
Tel: 468642630
WWW: sochaczew.org.pl
BIP: <http://bip.sochaczew.org.pl/> http://bip.sochaczew.org.pl/
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez GIETRZWAŁD w sprawie Cyfryzacja urzędów #2024
Dzień Dobry.
W załączeniu przesyłam wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Monika Towstyga
Kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich.
tel. 89 524 19 08
monika.towstyga@gietrzwald.pl
Urząd Gminy w Gietrzwałdzie
ul. Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd
tel. 89 524 19 00
<mailto:gmina@gietrzwald.pl> gmina@gietrzwald.pl
RE: Cyfryzacja gmin przez LELÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1921
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej poniżej zakreślone odpowiedzi.
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym oraz platformą SEKAP;
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Odpowiedzi udzielił Łukasz Kocela Informatyk.
_________________________________________
Anna Lech-Malus
Sekretariat Wójta Gminy
Urząd Gminy Lelów
Ul. Szczekocińska 18
42-235 Lelów
woj. śląskie
tel. 34 355 01 21 wew. 114
fax. 34 355 00 49
<mailto:wojt@lelow.pl> wojt@lelow.pl
<http://www.lelow.pl/> www.lelow.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO /Dz.Urz. UE L 119, s.1/ informuję, iż:
1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Gmina Lelów reprezentowana przez Wójta z siedzibą 42-235 Lelów, ul. Szczekocińska 18. Można się z nim kontaktować listownie na adres Urzędu Gminy lub mailowo: wojt@lelow.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych- mgr Katarzyna Macherzyńska
e-mail: kmacherzynska.iod@gmail.com
3. Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań Urzędu Gminy - na postawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ,na podstawie Art. 9 ust. 2 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 oraz z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
4. Odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione
do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa: sądy, organy ścigania, podatkowe oraz inne podmioty publiczne, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną.
5. Państwa dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące usługi informatyczne, telekomunikacyjne, pocztowe i inne, jednakże przekazanie Państwa danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Państwa praw.
6. Pani/ Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, następnie zostaną usunięte.
7. Posiada Pani/ Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
2016 r
9. Podania Państwa danych wymagają ustawy na podstawie, której działa administrator.
10. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
2
From: sprawa-30487@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-30487@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:52 AM
To: wojt@lelow.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30487@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 r. przez CZEMIERNIKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #381
Przepraszam za opóźnienie:
z poważaniem:
--
*Waldemar Kozak*
*Sekretarz Gminy Czemierniki*
e-mail: waldek@czemierniki.eu
URZĄD GMINY CZEMIERNIKI
ul. Zamkowa 9
21-306 Czemierniki
tel.: 833068254
fax: 833068258
www.czemierniki.eu
www.posiedzenia.pl/czemierniki
-------------------------------------------------------------------------------------------
*Prosimy o rozważenie czy wydrukowanie tego maila jest konieczne.*
Oszczędzając papier przyczyniamy się do ochrony środowiska.
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o
charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Uprzedzamy, że wgląd w treść
e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie,
rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie
jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę
lub podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ja omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne
zawiadomienie i odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz o usunięcie jej
ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez CZEMIERNIKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #381
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gmina@czemierniki.eu.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Re: Fw: Cyfryzacja gmin przez JUTROSIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #2320
Dzień dobry,
poniżej zamieszczam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku o
udzielenie informacji publicznej z dnia 28.09.2020 r.
Z poważaniem
--
Paulina Drozdowska
Sekretarz Miasta i Gminy Jutrosin
tel. 65/5472 522
W dniu 16.10.2020 o 09:44, umig@jutrosin.eu pisze:
> *From:* sprawa-30886@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> *Sent:* Monday, September 28, 2020 7:53 AM
> *To:* umig@jutrosin.eu
> *Subject:* Cyfryzacja gmin
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> _a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> _d) Zwykłym mailem_
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> _b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)_
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> _b) Nie_
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> _a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
> zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
> transformacją._
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> _c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> _d) Nie, choć byłaby taka potrzeba_
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30886@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200