Opis

Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.

Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2110
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

UG Mierzęcice - odpowiedź na wniosek przez None w sprawie Cyfryzacja urzędów #1774

Dzień dobry,
W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej,
który wpłynął do Urzędu Gminy Mierzęcice 28 września 2020r.

Z poważaniem,

--
Przemysław Krawczyk - Starszy Informatyk
Urząd Gminy Mierzęcice
e-mail: informatyk@mierzecice.pl
Tel.(32) 288 79 00 w. 203

---
Ta wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z nią, są poufne i przeznaczone wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość została adresowana.
Jeśli wiadomość została otrzymana pomyłkowo, prosimy o powiadomienie o tym nadawcy i usunięcie wiadomości.

Klauzula informacyjna
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Mierzęcice dalej ADO.
2. ADO przetwarza Pani/Pana adres e-mail wyłącznie w celu wymiany informacji drogą elektroniczną.
3. Jeśli kontaktujemy się z Panią/Panem za pomocą poczty elektronicznej, oznacza to że otrzymaliśmy adres konta mailowego bezpośrednio od Pani/Pana w celu kontaktu,
bądź pozyskaliśmy adres poczty z legalnego źródła uprawniającego do kontaktu z Panią/Panem.
4. Nie będziemy udostępniać innym podmiotom Pani/Pana adresu e-mail, chyba że będzie to wynikać z przepisu prawa.
5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia, cofnięcia zgody, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu.
6. Pani/Pana adres poczty elektronicznej będzie figurował w naszej bazie do momentu cofnięcia zgody na jego przetwarzanie.

1

odp. inf. publ. UG Wijewo przez WIJEWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2349

Dzień dobry

W załączniku przesyłam odpowiedź na informację publiczną

Z poważaniem

Natalia Napieralska

Sekretariat

_________________________________

Urząd Gminy Wijewo

ul. Parkowa 1, 64-150 Wijewo

tel (65) 549 40 85

<http://www.wijewo.pl/> www.wijewo.pl/

Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe przekazane nam za pośrednictwem
poczty elektronicznej są przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji z
Państwem i w celu, dla którego zostały nam udostępnione. Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wijewo.

Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Wijewo ul. Parkowa 1,
64-150 Wijewo oraz na stronie internetowej <http://www.wijewo.pl/>
http://www.wijewo.pl/. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych:
<mailto:dgron76@gmail.com> dgron76@gmail.com.

--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

3

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020 r. przez WARNICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #2424

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 28.09.2020 r. adresowany na: sekretarz@warnice.pl.

Bardzo proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Pozdrawiam

Agata Bieniek

podinspektor ds. promocji Gminy, kultury i zdrowia

Urząd Gminy Warnice

Warnice 66

74-201 Warnice

tel. 91 561 28 90 wew. 31

lub 91 561 28 17 wew. 31

"Informujemy, że Administratorem Danych Osobowych jest Urząd Gminy Warnice,
który reprezentuje Wójt Gminy Warnice. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony
Danych: Pan Grzegorz Grenda, e-mail: iod@warnice.pl . Każda osoba
przesyłając wiadomość zawierającą jej dane osobowe drogą elektroniczną ma
prawo dostępu do tych danych, żądania ich usunięcia, sprostowania,
ograniczenia przetwarzania lub sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Przesyłane
dane będą przetwarzane wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do udzielenia
odpowiedzi."

2

odpowiedź przez BARTOSZYCE w sprawie Cyfryzacja urzędów #2130

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 28 września 2020
r. o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Małgorzata Aftyka

Sekretariat Urzędu Gminy

Plac Zwycięstwa 2

11-200 Bartoszyce

Tel. (89) 300 03 69

________________________________

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu zapewnienia sprawnego
kontaktu i załatwienia sprawy za pomocą poczty e-mail jest Wójt Gminy
Bartoszyce. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych
osobowych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej
<http://bip.gmina-bartoszyce.pl/10058/RODO/> bip.gmina-bartoszyce.pl

1

RE: [SPAM] Cyfryzacja gmin przez BRZOZIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #327

Dzień dobry

Poniżej odpowiedzi na pytania:

Ad. 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap

Ad. 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

Ad. 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
b) Nie

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążemy z nim wielkie nadzieje na zmiany

Pozdrawiam
Marcjan Biegaj
Informatyk

Urząd Gminy w Brzoziu
t: +48 56 49 129 14
a: Brzozie 50, 87-313 Brzozie
w: www.brzozie.pl e: informatyk@brzozie.pl

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Brzozie. Link do pełnej wersji Klauzuli informacyjnej RODO.

______
Przesłane informacje są przeznaczone tylko dla adresata wiadomości i mogą zawierać informacje poufne. Przegląd, dalsze przesyłanie lub inne użycie przesłanej wiadomości i informacji przez osoby inne niż adresaci wiadomości jest zabronione. Jeśli wiadomość została omyłkowo przesłana do Pani lub Pana prosimy o skasowanie wiadomości.-----Original Message-----

odpowiedź na wniosek z dnia 2020-09-28 przez MSZANA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1907

W załączeniu przekazujemy odpowiedź na Państwa wniosek.
Z poważaniem
Jerzy Mazur

1

Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez CIESZKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #142

W dniu 2020-09-28 o 11:32, UG Cieszków pisze:
--
Z poważaniem : Władysław Szydełko Sekretarz Urzędu Gminy Cieszków tel.
71 384 81 02 wewn. 44 Treść tej wiadomości zawiera informacje poufne lub
prawnie chronione. W razie przypadkowego otrzymania tej wiadomości,
prosimy o powiadomienie o tym nadawcy oraz trwałe jej usunięcie.
Administratorem Pana/Pani danych jest Wójt Gminy Cieszków, ul.
Grunwaldzka 41, 56-330 Cieszków. Kontakt z IODO:
sekretariat@ug.cieszkow.pl, tel: 0713848102. Pani/Pana dane osobowe są
przetwarzana w celu: wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na
Administratorze, w pozostałych przypadkach Pana/Pani dane osobowe będą
przetwarzane na podstawie udzielonej zgody. Cała treść obowiązku
informacyjnego znajduje się pod adresem: www.bip.cieszkow.pl

1

Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez RZEKUŃ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1143

> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób

a, b, c

>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
> się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
> się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>

c

> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
> funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć

a

> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
> wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>

b, d

> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.

b

Pozdrawiam,
Tomasz Majewski, Urząd Gminy w Rzekuniu

Odpowiedz na wniosek w sprawie informacji publicznej przez CERANÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1190

Ceranów dnia 7 października 2020 roku

W załączeniu przesyłam odpowiedz nw niosek w sprawie informacji publicznej.

Z poważaniem

Anastazja Kierył

2

RE: Cyfryzacja gmin przez STARGARD w sprawie Cyfryzacja urzędów #2395

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Aleksandra Mocarska

Urząd Gminy Stargard

Rynek Staromiejski 5

73-110 Stargard

1

WOU.1431.52.2020 Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez ZAKROCZYM w sprawie Cyfryzacja urzędów #1285

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o informację publiczną.

Z poważaniem

--
Anna Sobczak
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Urząd Miejski w Zakroczymiu
22 785 21 45 wew. 224

1

Or.1431.42.2020 przez KOZŁOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2027

Or.1431.42.2020

-------
Urząd Gminy w Kozłowie
ul. Mazurska 3
13-124 Kozłowo
tel.89 625-08-33
fax 89 626-75-02
www.kozlowo.pl

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu zapewnienia sprawnego kontaktu i załatwienia sprawy za pomocą poczty e-mail jest Wójt Gminy w Kozłowie, ul Mazurska 3, 13-124 Kozłowo. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych można uzyskać tu: http://www.bip.kozlowo.pl/?cid=231 lub w siedzibie Urzędu.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez TUCHOMIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1706

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dn. 28 września 2020 r., w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi Wójta Gminy Tuchomie (pismo znak OP.1431.39.2020 z dn. 7 października 2020 r.).
Z poważaniem,

Jacek Żmuda-TrzebiatowskiSekretarz Gminy Tuchomie

_____________________________
Urząd Gminy Tuchomietel. 59 821 50 40www.tuchomie.pl

1

Odpowiedź na zapytanie przez NOWE MIASTO LUBAWSKIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #2125

witam

w załączeniu odpowiedzi na Państwa zapytanie z dnia 28 września 2020

pozdrawiam

--

*Andrzej Januszewicz* - Referat Administracyjny
Telefon 564726320; e-mail: ajanuszewicz@gminanml.pl
------------------------------------------------------------------------
Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie
Ul. Podleśna 1, 13-300 Mszanowo
telefon 564726300; faks 564726305; e-mail: urzad@gminanml.pl

Klauzula informacyjna RODO
------------------------------------------------------------------------
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L Nr 119) informujemy, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nowe Miasto
Lubawskie (adres: ul. Podleśna 1, 13-300 Mszanowo).
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail:
iod@gminanml.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych
ciążących na Administratorze.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji
ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w
przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww.
Rozporządzenia.
6. Odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione na mocy
przepisów prawa.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania,
sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także – w przypadkach
przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.

- wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku, gdy
przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego
Rozporządzenia.

2

RE: Cyfryzacja gmin przez NOWY DWÓR MAZOWIECKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1002

Dzień Dobry

Przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Informacja o ochronie danych osobowych znajduje się pod adresem: <http://bip.nowydwormaz.pl/public/popup.php?id_menu_item=151401> http://bip.nowydwormaz.pl/public/popup.php?id_menu_item=151401

Sebastian Bańbura
Inspektor w Wydziale Organizacyjnym

Kordynator ds. dostępności
Tel. (22) 512-22-05

_____

URZĄD MIEJSKI W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM
ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Tel. (22) 512-20-00
Fax (22) 512-21-01

<mailto:sekretariat@nowydwormaz.pl> sekretariat@nowydwormaz.pl
<http://www.nowydwormaz.pl/> www.nowydwormaz.pl

2

IZK.1431.14.2020 przez KARPACZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #197

Witam,

przesyłam w załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek.

2

IP przez GŁOGÓW MAŁOPOLSKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1505

Dzień dobry,

W załączeniu przekazuję odpowiedź na pismo.

Z poważaniem,

Urząd Miejski w Głogowie Młp.

ul. Rynek 1
36 - 060 Głogów Młp.

1

RE: Cyfryzacja gmin przez NOWY DWÓR MAZOWIECKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1002

Dzień Dobry

Przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Informacja o ochronie danych osobowych znajduje się pod adresem: <http://bip.nowydwormaz.pl/public/popup.php?id_menu_item=151401> http://bip.nowydwormaz.pl/public/popup.php?id_menu_item=151401

Sebastian Bańbura
Inspektor w Wydziale Organizacyjnym

Kordynator ds. dostępności
Tel. (22) 512-22-05

_____

URZĄD MIEJSKI W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM
ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Tel. (22) 512-20-00
Fax (22) 512-21-01

<mailto:sekretariat@nowydwormaz.pl> sekretariat@nowydwormaz.pl
<http://www.nowydwormaz.pl/> www.nowydwormaz.pl

2

Odpowiedź na udzielenie inf. publicznej przez PIŁAWA GÓRNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #66

Witam. Odpowiedź w załączniku.

Pozdrawiam - Marcin Rybicki

--
Marcin Rybicki - Informatyk
Urząd Miasta w Piławie Górnej
ul Piastowska 69
58-240 Piława Górna
tel 74 832 49 31

2

FW: Cyfryzacja gmin przez ŻYRARDÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1286

Szanowni Państwo,

odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji, który wpłynął na adres urzad@zyrardow.pl <mailto:urzad@zyrardow.pl> w dniu 28 września 2020 r. poniżej podaje informację:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap

b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym

c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.

d) Zwykłym mailem

e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)

b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)

c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

a) Tak

b) Nie

c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.

b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań

c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową

e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany

b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy

c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona

d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

e) Inne, jakie.

Z poważaniem

Małgorzata Szustakiewicz

Sekretarz Miasta

_____

Urząd Miasta Żyrardowa / Plac Jana Pawła II nr 1 /96-300 Żyrardów

(46)858-15-15 fax (46) 858-15-11

email : sekretarz@zyrardow.pl <mailto:sekretarz@zyrardow.pl> internet: www.zyrardow.pl <http://www.zyrardow.pl>

4

Re: Cyfryzacja gmin przez BRZEŻNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2394

W dniu 2020-09-28 o 07:54, sprawa-30960@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Urząd Gminy udostępnia odpowiedzi na powyższe wypunktowane zagadnienia:

*  pkt 1   "a"
*  pkt 2   "a"
*  pkt 3   "a"
*  pkt 4  "bez problemów"
*  pkt 5  "c" Joanna Osiak                              inspektor ds.
organizacyjnych                             Urzędu Gminy  Brzeżno

Re: Cyfryzacja gmin przez ŁABISZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #362

Nawiązując do Państwa wniosku w załączeniu przekazuję odpowiedź.

z poważaniem

Marlena Szafrańska
Sekretarz Gminy Łabiszyn
Urząd Miejski w Łabiszynie
ul. Plac 1000-lecia 1
89-210 Łabiszyn
tel. 52 38 44 052

Niniejsza wiadomość (wraz z załącznikami) jest przeznaczona wyłącznie dla określonego adresata i może zawierać informacje służbowe lub inne informacje poufne prawnie chronione.
Jeżeli nie jesteście Państwo właściwym adresem wiadomości lub otrzymali Państwo tę wiadomość na skutek pomyłki, prosimy o tym fakcie niezwłocznie poinformować nadawcę i trwale usunąć otrzymaną wiadomość.
Każde nieautoryzowane kopiowanie, przechowywanie, przetwarzanie, ujawnianie lub rozpowszechnianie załączonej informacji w całości lub w części jest zabronione i może być ono uznane za naruszające prawo.

Ochrona danych osobowych (RODO). Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Łabiszyn pod adresem http://www.bip.labiszyn.pl

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez POLSKACEREKIEW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1327

Witam, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Z poważaniem

--
Łukasz Ciepliński
Urząd Gminy Polska Cerekiew
ul. Raciborska 4
47-260 Polska Cerekiew
tel: 77/4801476
mobile: 691 128 064
www.polskacerekiew.pl

1

Informacja publiczna z Gminy Kraszewice przez KRASZEWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #2272

SE.140.24.2020

Sz. P. Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

Odpowiadając na wniosek udostępnienie informacji publicznej przekazuję
poniżej następujące informacje (informacje właściwe spośród podanych zostały
zaznaczone poprzez pogrubienie tekstu)

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi) - ograniczone środki własne na zakup
takich usług

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Z poważaniem

Paweł Uścinowicz

Sekretarz Gminy Kraszewice

Tel. 669 075 989

Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe przekazane nam za pośrednictwem
poczty elektronicznej są przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji z
Państwem i w celu, dla którego zostały nam udostępnione. Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kraszewice.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Ma Pani/Pan
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - PUODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

Treść pełnej klauzuli informacyjnej jest dostępna pod adresem
www.kraszewice.pl

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie Pani/Pan jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymała Pani/Pan niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie

odpowiedż na wniosek przez WYRYKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #491

Wyryki-Połód, dnia 30.09.2020 r.

Urząd Gminy Wyryki

Wyryki-Połód 154, 22-205 Wyryki

tel. 82 591-30-03, fax. 82 591-31-06

e-mail: sekretariat@wyryki.eu

www.wyryki.eu

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

e-mail: <mailto:sprawa-29057@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
sprawa-29057@fedrowanie.siecobywatelska.pl

W odpowiedzi na wniosek z 28 września 2020 r. w sprawie
udzielenia informacji publicznej Urząd Gminy Wyryki przekazuje niniejszą
odpowiedz na postawione pytania:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)

a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap

b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym

c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.

d) Zwykłym mailem

e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)

b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)

c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

a) Tak

b) Nie

c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.

b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań

c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową

e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany

b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy

c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona

d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

e) Inne, jakie. - Nie uczestniczymy z powodu braku pieniędzy na
finansowanie samodzielnie lub z projektów zewnętrznych.

Z poważaniem

Mateusz Czerniak

UG Wyryki

3