Opis

Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.

Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2110
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez CZEMIERNIKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #381

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gmina@czemierniki.eu.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Re: Fw: Cyfryzacja gmin przez JUTROSIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #2320

Dzień dobry,

poniżej zamieszczam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku o
udzielenie informacji publicznej z dnia 28.09.2020 r.

 Z poważaniem

--
Paulina Drozdowska
Sekretarz Miasta i Gminy Jutrosin
tel. 65/5472 522

W dniu 16.10.2020 o 09:44, umig@jutrosin.eu pisze:

Re: Cyfryzacja gmin przez TARNAWATKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #400

W odpowiedzi na wniosek Urząd Gminy Tarnawatka informuje:

ad1. a, c

ad2. d

ad3. b

ad4. c

ad5. d

Marian szałapski sekretarz gminy

W dniu 28.09.2020 o 07:47, sprawa-28966@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

Cyfryzacja gmin przez MŁAWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1050

Witam przesyłam informacje naszego Urzędu w sprawie Cyfryzacja gmin.

Pozdrawiam.

Robert Rudnik

Dział informatyczny

Wydział Organizacyjny

Urząd Miasta Mława

tel. 23 654 64 33 w. 703

e-mail: robert.rudnik@mlawa.pl

1

Re: Cyfryzacja gmin przez WIELKIE OCZY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1494

SKO.1431.31.2020

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd
Gminy Wielkie Oczy informuje, że:

Ad. 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
d) Zwykłym mailem

Ad. 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie?
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy

/Sporządził://
//Krzysztof Bołotiuch/

*Urząd Gminy Wielkie Oczy*
ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy
tel./fax: 16 631 01 26
e-mail: ug@wielkieoczy.info.pl

W dniu 2020-09-28 o 07:50, sprawa-30060@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

Fwd: Cyfryzacja gmin - odpowiedź na wniosek przez GŁOWNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #722

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z nie 28.09.2020 r. w
sprawie udostępnienia informacji publicznej.

Przepraszam za opóźnienie w terminie udostępnienia informacji.

--
Magdalena Szczerba
kierownik
Referat Organizacyjno-Administracyjny

e-mail: mszczerba@glowno.pl

Urząd Miejski w Głownie
ul. Norblina 1
95-015 Głowno
www.glowno.pl

/Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w
Głownie jest Burmistrz Głowna z siedzibą w Głownie przy ul. Młynarskiej
15, 95-015 Głowno
tel./fax: +48 (42) 719-11-51, e-mail: sekretariat@glowno.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePuap: /UMGlowno/skrytka
Szczegółowe informacje pod adresem: http://glowno.bip.net.pl, w zakładce
Ochrona danych osobowych /

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Cyfryzacja gmin
Data: Mon, 28 Sep 2020 05:47:59 -0000
Nadawca: sprawa-29288@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-29288@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: sekretariat_um@glowno.pl

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
udzielone odpowiedzi.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-29288@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji

--

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

1

Re: Cyfryzacja gmin przez DRAWSKO POMORSKIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #2415

W odpowiedzi na Państwa wniosek o informację publiczną w zakresie
cyfryzacji gmin informuję:

Ad. 1 a, d
Ad. 2 b
Ad. 3 a
Ad. 4 a, c
Ad. 5 c

Joanna Kardaś
Sekretarz Gminy

Urząd Miejski w Drawsku Pomorskiem
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 41
78-500 Drawsko Pomorskie

--
Joanna Kardaś
Sekretarz Gminy

Urząd Miejski w Drawsku Pomorskiem
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 41
78-500 Drawsko Pomorskie

Odpowiedź na wniosek przez DUBIENKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #382

1. A,e.

2. D.

3. B.

4. A i C.

5. D.

Urząd Gminy w Dubiience

Odpowiedź na wniosek przez MORYŃ w sprawie Cyfryzacja urzędów #2444

W dniu 28.09.2020 o 07:54, sprawa-31010@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--

Stanowisko ds. obsługi sekretariatu

tel./fax +48 91 466 79 50 / +48 91 466 79 51

herb Morynia

Urząd Miejski w Moryniu
Plac Wolności 1
74-503 Moryń
tel./fax +48 91 466 79 50 / +48 91 466 79 51

www.moryn.pl <https://www.moryn.pl>

--- OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO ---

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)[Dz. U. UE.L.2016.119.1, dalej
jako RODO], informuję, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest: Gmina Moryń reprezentowana przez Burmistrza Morynia, z siedzibą w
Moryniu(74-503), ul. Plac Wolności 1, tel. +48 (91) 466 79 67, e-mail:
um@moryn.pl. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest w
Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Moryń pod adresem:
http://bip.moryn.pl/strony/6322.dhtml

RE: Cyfryzacja gmin przez SPICZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #397

Witam, w załączeniu przesyłamy odpowiedź na o udostępnienie informacji publicznych

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez RZEPIENNIK STRZYŻEWSKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #887

Dzień dobry.
Poniżej przesyłam odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób (FAX)
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
e) Inne, jakie? (społeczeństwo woli załatwiać sprawy w sposób
tradycyjny, poprzez wizytę w Urzędzie).
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy

--
Maciej Hołda
Urząd Gminy Rzepiennik Strzyżewski
33-163 Rzepiennik Strzyżewski 400
tel. 14 65 35 501
e mail: maciej.holda@rzepiennik.pl

Re: Cyfryzacja gmin przez BOROWIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1007

Dzień dobry

W załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek .

Z poważaniem

Małgorzata

Wielgosz-Górzkowska

kierownik wydziału

społeczno-organizacyjnego i sportu

W dniu 2020-09-28 o 07:49, sprawa-29573@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

00.1431.75.2020.PG - odpowiedź na w.o.u.i.p. - UG Zawady przez ZAWADY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1570

00.1431.75.2020.PG

Do:

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

tel/ 22 844 73 55

mail: biuro@siecobywatelska.pl

W odpowiedzi na pismo z dnia 28.09.2020 r. dotyczący udzielenia
informacji publicznej odnośnie cyfryzacji gmin uprzejmie informuję, iż:

Ad.1:

odpowiedź d)

Ad.2:

odpowiedź d)

Ad.3:

odpowiedź b)

Ad.4:

odpowiedź a)

odpowiedź b)

odpowiedź c)

odpowiedź d)

Ad.5:

odpowiedź d)

Wyrażam przekonanie, iż udzielona informacja okazała się wyczerpująca.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

z poważaniem

Grabowski Piotr

st. inspektor UG Zawady

Re: Cyfryzacja gmin przez OBORNIKI ŚLĄSKIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #114

Witam,

Poniżej odpowiedzi na Państwa zapytanie:

1\. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybor
kilku odpowiedzi)

**a) Za łatwianie spraw za pośrednictwem ePuap**

b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na ktorej można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym

c) Usługi cyfrowe urzędu, w ktorych identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposob.

d) Zwykłym mailem

e) Inny sposob

2\. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)

**b) Wi ększość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)**

c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

e) Usługi urzędu w ogole nie są dostępne przez Internet

3\. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentow?

**a) Tak**

b) Nie

c) Trudno powiedzieć

4\. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybor kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, ktora miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.

**b) Pracownicy urz ędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań**

c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową

e) Inne, jakie?

5\. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany

**b) Tak, ale maj ą Państwo obawy czy to wystarczy**

c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona

d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

e) Inne, jakie.

Pozdrawiam

Marek Śliwiński

UM Oborniki Śląskie

odpowiedz na wniosek przez OŻARÓW MAZOWIECKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1246

SG.1431.16.2020

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska

Warszawa

Odpowiadając na Państwa wniosek złożony w trybie ustawy o dostępie do
informacji publicznej niniejszym udzielam odpowiedzi zgodnie z
przedstawionym wykazm:

Ad.1 - a); b); c); d)

Ad.2 - b);

Ad.3 - a);

Ad.4 - c);

Ad.5 - a).

Z upoważnienia

Burmistrza Ożarowa Mazowieckiego

Jolanta Niegrzybowska

Sekretarz Gminy

Odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez STARA KISZEWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1753

Dzień Dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej zarejestrowany
w dniu 28 września 2020 r. poniżej udzielam odpowiedzi (pogrubiona treść) na
zamieszczone w wystąpieniu pytania:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Z poważaniem

Andrzej Hinc

Sekretarz Gminy

_____

GMINA STARA KISZEWA

ul. Ogrodowa 1, 83-430 Stara Kiszewa
tel. 58 687 60 20, fax 58 687 60 42
NIP 591-16-00-753 REGON 191-675-244

----------------------------------------------------------------------------
-----------------
Treść tej wiadomości wraz z załącznikami jest poufna i prawnie chroniona,
jej odbiorcą może być jedynie jej adresat(ci).Jeśli otrzymał/a Pan/i
niniejszą wiadomość przez pomyłkę, informujemy, że rozpowszechnianie lub
kopiowanie oraz jakiekolwiek czynienie z niej użytku jest zakazane i może
naruszać prawo. Prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie wiadomości bez
otwierania załączników.
_________________________________________________________
The contents of this message and any attachments are confidential and
legally protected and are intended solely for the addressee(s). Should you
receive this message by mistake , you are hereby notified that any
disclosure, reproduction, distribution or use of this strictly prohibited
and may infringe the law. Please inform the sender by reply transmission and
delete the message without opening the attachments.
____________________________________________________________________________
_______

Obowiązek informacyjny: Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679, uprzejmie informujemy, że posiadamy w swoich zasobach
Państwa dane osobowe tj. adres e-mail związane z wysyłką powiadomień
służących realizacji zadań służbowych. Dane te przetwarzane są wyłącznie do
celów dla których ostały podane. W każdej chwili mają Państwo prawo wglądu
do nich, a także możliwość ich poprawienia lub usunięcia z bazy za
pośrednictwem kontaktu z Administratorem danych.
Administrator Danych: Gmina Stara Kiszewa, ul. Ogrodowa 1, 83-430 Stara
Kiszewa, Tel: 58 687 60 20,
E-mail: <mailto:urzadgminy@starakiszewa.pl> urzadgminy@starakiszewa.pl

2

Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez NIELISZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #537

---
Agata Kiszczak
Urząd Gminy Nielisz
Nielisz 279
22-413 Nielisz
tel. 84 631 27 27

]

Odpowiedź na wniosek przez SZPROTAWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #597

Dzień dobry, w załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek.

Beata Radziszowska

Wydział Administracyjno-Organizacyjny

tel. +48 68 376 07 77, 795 557 100

e-mail: <mailto:b.radziszowska@szprotawa-um.pl>
b.radziszowska@szprotawa-um.pl

Urząd Miejski w Szprotawie

ul. Rynek 45, 67-300 Szprotawa

tel./fax +48 68 376 38 11

<http://www.szprotawa.pl/> www.szprotawa.pl

Treść niniejszej wiadomości oraz jej załączniki mogą zawierać informacje
poufne lub inne, chronione przepisami prawa, które przeznaczone są wyłącznie
do użytku osób i jednostek, do których wiadomość została adresowana. Jeśli
nie jesteś zamierzonym odbiorcą tej wiadomości, prosimy o natychmiastowe
powiadomienie, za pośrednictwem poczty elektronicznej, nadawcy o pomyłkowym
otrzymaniu tej wiadomości i usunięcie jej z komputera. Przypominamy, że
ujawnianie, kopiowanie, przesyłanie lub podejmowanie jakichkolwiek działań w
związku z treścią wiadomości, zawierającej informacje chronione przepisami
prawa przez osoby inne niż adresat jest surowo wzbronione.

2

RE: Cyfryzacja gmin przez JEDLIŃSK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1057

W załączeniu przesyłam odpowiedzi do zadanych pytań ;1a,d;2a;3b;4c,e brak zainteresowania mieszkańców,;5a,

dot. cyfryzacji gminy Osieczna przez OSIECZNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1651

Dzień dobry, w nawiązaniu do Waszego wniosku o informacje w zakresie cyfryzacji gmin w załączeniu ślemy pismo będące odpowiedzią na wniosek.

Pozdrawiam,
Magdalena Szmaglińska - pomoc administracyjna

Urząd Gminy Osieczna
ul. Plac 1000-lecia 1
83-242 Osieczna
tel.(58 ) 588 14 68 wew. 20
www.gminaosieczna.eu (http://www.gminaosieczna.eu)

ZASADY POUFNOŚCI: Niniejsza wiadomość, w tym załącznik(i), jest przeznaczona wyłącznie do użytku adresata (ów) i może zawierać zastrzeżone, poufne lub uprzywilejowane informacje.
Jeśli Pan/Pani nie jest zamierzonym odbiorcą, wszelkie użycie, kopiowanie, ujawnianie, rozpowszechnianie lub podejmowanie jakichkolwiek działań w oparciu o te informacje jest
surowo zabronione. Jeśli Pan/Pani nie jest zamierzonym odbiorcą, prosimy powiadomić o tym nadawcę, usunąć tę wiadomość i zniszczyć wszystkie jej kopie.
POLITYKA PRYWATNOŚCI: informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są pod adresem: https://ugosieczna.bip.gov.pl/klauzule-informacyjne-rodo/klauzula-informacyjna-dotyczaca-przetwarzania-danych-osobowych.html
oraz u wyznaczonego Inspektora Ochrony Danych dostępnego pod adresem e-mail: iod@gminaosieczna.eu

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez TRZEBNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #157

Dzień dobry,

w załączniku do niniejszego maila przesyłam odpowiedzi na Państwa
pytania z dnia 28.09.2020 dotyczące cyfryzacji gmin.

Pozdrawiam
--
Urząd Miejski w Trzebnicy
Daniel Buczak
Sekretarz Gminy Trzebnica

Urząd Miejski w Trzebnicy
pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica
tel. (71) 388-81-38,
fax. (71) 722-78-56
bip.trzebnica.pl <http://bip.trzebnica.pl/>
trzebnica.pl <http://trzebnica.pl/>
Herb i logo Gminy Trzebnica <http://trzebnica.pl/>
------------------------------------------------------------------------
Urząd Miejski w Trzebnicy informuje, że przetwarza dane osób fizycznych
zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L 2016 Nr
119, str. 1). Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania Państwa
danych osobowych oraz o prawach, z jakich Państwo mogą korzystać w tym
zakresie, znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy
Trzebnica.
<http://bip.trzebnica.pl/4121/1067/ochrona-danych-osobowych.html>
<http://bip.trzebnica.pl/4121/1067/ochrona-danych-osobowych.html>

2

Fwd: Informacja publiczna- odpowiedz przez RUDNIK w sprawie Cyfryzacja urzędów #556

---------- Forwarded message ---------
Od: Urząd Gminy Rudnik - Sekretariat <urzad@rudnik.gmina.pl>
Date: wt., 13 paź 2020 o 12:39
Subject: Fwd: Informacja publiczna- odpowiedz
To: <biuro@siecobywatelska.pl>

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Informacja publiczna- odpowiedz
Data: Tue, 13 Oct 2020 12:29:25 +0200
Nadawca: Urząd Gminy Rudnik - Sekretariat <urzad@rudnik.gmina.pl>
<urzad@rudnik.gmina.pl>
Adresat: sprawa-29122@fedrowanie.siecobywatelska.pll

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej Urząd Gminy w
Rudniku

Rudnik 71, 22-30 Rudnik odpowiada na pytania:

*1*. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)

*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap - TAK *b) Załatwianie spraw za
pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem
zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
*d) Zwykłym mailem - TAK*
*e) Inny sposób - Telefonicznie*

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet
w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)

*c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) *d) Niewielka
część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
*b) Nie*
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
*c*
*) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji d) Problemy z
dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową*
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
*d) Nie, choć byłaby taka potrzeba*
e) Inne, jakie.

Urząd Gminy w Rudniku

informacja przez WARKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1235

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na emaila w sprawie usług cyfrowych.

Z poważaniem Karolina Sałyga

1

Re: Cyfryzacja gmin przez LIMANOWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #873

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
_*d) Zwykłym mailem*_
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
_*d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)*_
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
_*a) Tak*_
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
_*b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań*_
_*c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji*_
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
_*b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy*_
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Re: Cyfryzacja gmin - odpowiedź przez BURZENIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #774

Dzień dobry,

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Joanna Woźniak
Sekretariat Wojta Gminy Burzenin

Urząd Gminy Burzenin
ul. Sieradzka 1,
98-260 Burzenin
Tel. 043 821 40 95

Fax. 43 821 40 13

1