Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
RE: Cyfryzacja gmin przez WITONIA w sprawie Cyfryzacja urzędów #818
Dzień dobry,
W załączeniu odpowiedź na wniosek.
Ewa Banasiak
Inspektor ds. kancelaryjno-organizacyjnych i kadrowych.
Gmina Witonia
ul. Stefana Starzyńskiego 6 A, 99-335 Witonia
NIP 7752406978, REGON 611016005
www.gminawitonia.pl
http://witonia.bipst.pl
telefon:+48 24 356 47 10, fax +48 24 356 47 10/14 ,
email: <mailto:sekretariat@gminawitonia.pl?subject=Zapytanie> sekretariat@gminawitonia.pl
Administratorem Państwa danych osobowych jest GMINA WITONIA. Więcej informacji dotyczących Państwa danych znajdziecie pod adresem: <https://drive.google.com/open?id=1fE87dEUNYaFOUQfi9ltPf9f8AJBaeHyc> WITONIA RODO
2
From: sprawa-29384@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-29384@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, September 28, 2020 7:48 AM
To: witonia@zgwrp.org.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29384@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29384@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjA4NDI3LjI0ODE4LjEyMTAzOTkwMTAzODgwODkzNjUyQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NDg6MDQgLTAwMDB8d2l0b25pYUB6Z3dycC5vcmcucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXwwfD>
Re: Cyfryzacja gmin przez BARUCHOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #296
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej. Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.
Z poważaniem,
Magdalena Zielińska
Urząd Gminy Baruchowo
Baruchowo 54
87-821 Baruchowo
Tel. 0/54 2845-611 wew. 32
Odpowiedź na wniosek przez LUTOWISKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1440
Szanowni Państwo
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej udzielam
następujących odpowiedzi na zadane we wniosku pytania.
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet
w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
Marcin Stański
------
*Urząd Gminy Lutowiska*
*Lutowiska 1438-713 Lutowiskatel/fax +48134610313*
*email: marcin@lutowiska.pl <marcin@lutowiska.pl>www.lutowiska.pl
<http://www.lutowiska.pl/>*
*__________________________________________________*
*Niniejsza wiadomość (wraz z załącznikami) jest przeznaczona wyłącznie **dla
określonego adresata i może zawierać informacje służbowe lub inne **informacje
poufne prawnie chronione. Jeżeli nie jesteście Państwo **właściwym adresem
wiadomości lub otrzymali Państwo tę wiadomość na **skutek pomyłki, prosimy
o tym fakcie niezwłocznie poinformować nadawcę i **trwale usunąć otrzymaną
wiadomość. Każde nieautoryzowane kopiowanie, **przechowywanie,
przetwarzanie, ujawnianie lub rozpowszechnianie **załączonej informacji w
całości lub w części jest zabronione i może być **ono uznane za naruszające
prawo.*
*Ochrona danych osobowych (RODO). Informacje dotyczące przetwarzania **danych
osobowych znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy
Lutowiska pod adresem **http://bip.lutowiska.pl/
<http://bip.lutowiska.pl/index.php?id=331>*
*__________________________________________________*
*Pomyśl o środowisku zanim wydrukujesz ten e-mail / Please consider your
environmental responsibility before printing this e-mail.*
odpowiedź przez DAMNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1716
--
pozdrawiam,
Krzysztofa Ziarno
Stanowisko ds. Kadr
tel.:+48 59 848 44 44
e-mail: kadry@damnica.pl
Urząd Gminy Damnica tel.: +48 59 848 44 44
ul.Górna 1 fax: +48 59 848 44 35
76-231 Damnica web: www.damnica.pl
MIASTO ŻYWIEC, cyfryzacja gmin, odpowiedź-informacja-publiczna przez ŻYWIEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #1828
Witam serdecznie! W odpowiedzi na państwa zapytanie z dnia 28-09-2020 dotyczące cyfryzacji gmin udzielam odpowiedzi w załączniku.
Pozdrawiam.
mgr Bogdan Hebda
Biuro d.s. Informatyki i Telekomunikacji
Urząd Miejski w Żywcu
Rynek 2
34-300 Żywiec
tel.
centrala :33 47 54 200
biuro: 33 47 54 245:
Klauzula Informacyjna
Stosownie do ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Żywiec, Rynek 2, 34-300 Żywiec, tel. 334754200, email: sekretariat@zywiec.pl
2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Miejskiego w Żywcu: email: ochronadanychosobowych@zywiec.pl
3. Przetwarzanie Państwa Danych Osobowych odbywa się w celu realizacji sprawy, wniosku, zapytania.
4. Dane osobowe pozyskane na mocy przepisów prawa będą przechowywane zgodnie z KPA, dane osobowe pozyskane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu ADO lub strony będą przechowywane zgodnie z przepisami prawa, dane osobowe pozyskane na podstawie zgody osoby której dane dotyczą przechowywane będą do czasu realizacji interesu prawnego Urzędu.
5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania.
6. Posiada Pani/Pan prawo ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeśli nie jest to sprzeczne z realizacja obowiązków ustawowych i innych wynikających z odrębnych przepisów prawa.
7. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne w celu realizacji sprawy, wniosku, zapytania
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Biała Podlaska w sprawie Cyfryzacja urzędów #541
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
28.09.2020 nt "Cyfryzacja gmin"
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_a) Załatwienie spraw za pośrednictwem ePUAP_
_b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym_
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób
_d) Zwykłym mailem_
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
internet w państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
_b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50% do 75%)_
c) Duża część usług urzędu jest jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25% do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25%)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez internet
3. Czy w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje elektroniczny obieg dokumentów?
_a) Tak_
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją
_b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań_
_c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań jest już wdrożona
_d) Nie, choć byłaby taka potrzeba_
e) Inne, jakie
--
Maciej Czerkies
Referat Informatyki i Łączności
Urząd Miasta Biała Podlaska
tel. 83 341 64 84
Cyfryzacja gmin przez JODŁOWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1475
Szanowni Państwo.
W załaczeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej oraz klauzulę informacyjną dotyczącą przetwarzania danych
osobowych.
--------------------------------------
Mariusz Starzec
informatyk
Gmina Jodłowa
>
FW: Cyfryzacja gmin przez DASZYNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #723
Urząd Gminy Daszyna
Witam, w odpowiedzi na wniosek poniżej zaznaczyliśmy odpowiedzi wytłuszczonym tekstem:
W dniu 2020-09-28 07:48:00 użytkownik sprawa-29289@fedrowanie.siecobywatelska.pl napisał:
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29289@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjA3OTM4LjI0ODE4LjEzNTk4MDE3Mjg2NTY4NDU3NzIyQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NDc6NTkgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJ6LmRhc3p5bmFAb3AucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXwwfDEuZDQ4M2M4MDU0YWI5Y2Y0OTIwOGI0OTU4MGRmNTA2MGM%3D>
RE: Cyfryzacja gmin przez BOCHNIA w sprawie Cyfryzacja urzędów #974
W odpowiedzi na informację publiczną:
Ad 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
Zwykłym mailem
Ad 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
Ad 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
Tak
Ad 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
Pozdrawiam
Wojciech Warkocz
Urząd Miasta Bochnia
1
From: sprawa-29540@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-29540@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, September 28, 2020 7:49 AM
To: umb@um.bochnia.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29540@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej nr RiP.1431.90.2020 przez ŚRODA WIELKOPOLSKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2254
Szanowni Państwo,
nawiązując do wniosku o udostępnienie informacji publicznej w trybie
ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
(Dz. U. z 2019, poz. 1429 ze zmianami) (u.d.i.p.), który wpłynął do
Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej 28.09.2020 r., dotyczącego
cyfryzacji Urzędu, poniżej zamieszczam odpowiedzi na poszczególne
pytania. Stan odpowiedzi jest aktualny na dzień jej wysłania.
1. Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej (Urząd) oferuje mieszkańcom
załatwianie spraw za pośrednictwem ePUAPu i maila.
2. Ocena nie jest informacją publiczną w świetle u.d.i.p.
3. W Urzędzie nie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów.
4. Analiza i opinia nie są informacją publiczną w świetle u.d.i.p.
5. Urząd nie uczestniczy obecnie w żadnym programie cyfrowej
transformacji urzędu.
Z wyrazami szacunku,
Mateusz Ślebioda
*podinspektor ds. transportu publicznego
w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej*
tel. 667 907 411
e-mail: mateusz.slebioda@sroda.wlkp.pl
<mailto:mateusz.slebioda@sroda.wlkp.pl>
________________________________________________
Herb roda *Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej*
63-000 Środa Wielkopolska,ul.Daszyńskiego 5
tel. *61 286 77 00 *, fax.*61 286 77 02 *
www.sroda.wlkp.pl <http://www.sroda.wlkp.pl>
Zgodnie z obowiązującym RODO nasz Polityka Prywatności i Klauzula
informacyjna znajdują się tutaj
<http://sroda.wlkp.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=1064&strona=1&sub=7>
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez OSIEK w sprawie Cyfryzacja urzędów #855
Dzień dobry,
Urząd Gminy w Osieku przesyła w załączniku odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej z dnia 28.09.2020 r.
Pozdrawiam,
Andrea Drzewiecka
Urząd Gminy w Osieku
tel. 33 84 58 261
tel. 33 84 58 223
fax. 33 84 58 124
<http://www.osiek.pl> www.osiek.pl
Wiadomość ta przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu która/y jest
jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje.
Zabrania się przeglądania, przesyłania, rozpowszechniania lub innego
wykorzystywania tych informacji, jak również podejmowania działań na ich
podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż ich adresat. Jeśli otrzymali
Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie o tym nadawcy i
usunięcie jej z pamięci komputera.
Informujemy, że Wójt Gminy Osiek (32-608) przy ul. Głównej 125 jest
Administratorem Danych Osobowych. Został powołany Inspektor Ochrony Danych,
z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach związanych z
przetwarzaniem danych osobowych poprzez e-mail: <mailto:iod@osiek.pl>
iod@osiek.pl. Przesyłane dane będą przetwarzane wyłącznie w zakresie i celu
niezbędnym do udzielenia odpowiedzi. Ponadto Wójt Gminy Osiek informuje, iż
przetwarza dane osobowe w związku z realizacją zadań statutowych Urzędu
Gminy, a szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
znajdują się na stronie <http://www.osiek.pl> www.osiek.pl w sekcji
"Urząd/Ochrona danych osobowych".
FW: Cyfryzacja gmin przez HORYNIEC-ZDRÓJ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1433
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuje:
Ad.1
a, c, d,
Ad.2
c
Ad.3
a
Ad.4
c, d
Ad.5
b
Z poważaniem
Mateusz Hejnowicz
-----------------------------------------
Urząd Gminy w Horyńcu-Zdroju
tel. (16) 631 34 55
fax. (16) 631 34 55
www.horyniec-zdroj.pl
-----------------------------------------
1From: sprawa-29999@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29999@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-29999@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:50 AM
To: sekretarz@horyniec-zdroj.pl <mailto:sekretarz@horyniec-zdroj.pl>
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29999@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29999@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Cyfryzacja gmin przez Ostrołęka w sprawie Cyfryzacja urzędów #1233
Dzień dobry.
W odpowiedzi na Państwa zapytanie przesyłamy poniższe informacje.
Pogrubieniem oraz kolorem niebieskim zaznaczyliśmy odpowiedzi w
załączonej ankiecie.
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
_1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)_
*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
_2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)_
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
*c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)*
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
_3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?_
a) Tak
*b) Nie*
c) Trudno powiedzieć *
*
_4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)_
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
*d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową*
e) Inne, jakie?
_5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie? _
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
*b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy*
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Pozdrawiam.
Gmina Jerzmanowa - odpowiedź na wniosek przez JERZMANOWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #134
Dzień dobry.
Poniżej odpowiedź na pytania zawarte we wniosku o udostępnienie informacji
publicznej.
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
b) Nie
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
Z poważaniem
Starszy informatyk
Krzysztof Skowroński
-------------------------------------------------------
Urząd Gminy Jerzmanowa, ul. Lipowa 4
67-222 Jerzmanowa
Tel. 76 8373604
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Wójt Gminy Jerzmanowa, Urząd
Gminy Jerzmanowa, Gmina Jerzmanowa.
Przed podjęciem kontaktu prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartymi w
zakładce RODO na stronie <http://www.bip.jerzmanowa.com.pl/>
www.bip.jerzmanowa.com.pl
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej.
Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie,
reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione.
Jeśli otrzymał Pan/Pani niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o
niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
dot. udostępnienia informacji publicznej Cyfryzacja gmin przez KĘTRZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #2058
I.1431.22.2020 KW.637.2020 dot. udostępnienia informacji publicznej Cyfryzacja gmin
Robert Skórka
_________________________________________________________________
Inspektor ds. Informatyki
Urząd Gminy Kętrzyn
Tadeusza Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn
Tel: +48 89 751 36 66 wew. 20
Fax: +48 89 751 27 46<BR>
www.gminaketrzyn.pl
Uwaga:
Ta wiadomość zawiera informacje, które mogą być w całości, lub części poufne i/lub objęte ochroną prawną i/lub tajemnicą służbową.
Jeżeli wiadomość niniejsza została otrzymana przez pomyłkę proszę zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź na tę wiadomość.
Jeśli nie są Państwo zamierzonym i/lub właściwym odbiorcą niniejszej wiadomości to nie mogą jej Państwo używać, ujawniać, rozpowszechniać, kopiować, drukować ani korzystać z niej.
This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.
Odpowiedz na wniosek - S.1431.53.2020 przez KONOPNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #766
W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
----------
Z poważaniem
Mateusz Drab
Sekretarz Gminy Konopnica
Re: Cyfryzacja gmin przez CZERNIKOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #252
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej złożony przez
stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska udzielając odpowiedzi na
zadane w treści wniosku pytania, przekazuje się następujące informacje:
Ad 1. a), d)
Ad 2. d)
Ad 3. b)
Ad 4. c), d)
Ad 5. d)
Andrzej Mielniczuk
Urząd Gminy Czernikowo
a.mielniczuk@czernikowo.pl
kom. 883 688 025
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Cyfryzacja gmin
Data: Mon, 28 Sep 2020 05:46:31 -0000
Nadawca: sprawa-28818@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-28818@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: info@czernikowo.pl
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-28818@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Fwd: Fwd: Cyfryzacja gmin przez NOWY STAW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1734
--- Treść przekazanej wiadomości ---
From: 07 2020 <>
X-Account-Key: account3
X-UIDL: 0001cb22577a29af
X-Mozilla-Status: 0001
X-Mozilla-Status2: 00000000
X-Mozilla-Keys:
X-Spam-Checker-Version: SpamAssassin 3.3.2 (2011-06-06) on
h2-sa.home.internal
X-Spam-Level:
X-Spam-Status: No, score=-1.1 required=6.0 tests=BAYES_00,HTML_MESSAGE,
RDNS_NONE,URIBL_BLOCKED autolearn=no version=3.3.2
Received: (qmail 23148 invoked from network); 28 Sep 2020 05:50:46 -0000
Received: from unknown (HELO smtp2-2131.emaillabs.co)
([185.243.31.151]) by 46.41.156.201 with (DHE-RSA-AES256-GCM-SHA384
encrypted) SMTP; 28 Sep 2020 05:50:46 -0000
Received: from smtp2-2131 (smtp2-2131.emaillabs.co [185.243.31.151]) by
smtp2-2131.emaillabs.co (SMTP) with ESMTP id 4C0BT16Gr9z8RvV1 for
<um@nowystaw.pl>; Mon, 28 Sep 2020 05:50:45 +0000 (UTC)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed/relaxed; d=emaillabs.co;
s=emaillabs; t=1601272245; bh=ddxlItXeionpUVKTxicOgi+dd7o=;
h=Subject:From:To:Reply-To:Date;
b=DeclOZn4+jneBi+LGAyqVlIkaz8yESxKLdZrmsvjXx8A/K2jRm7VuW6gupW5vOajF
YgOxK1zaKcsycdvggr62+RK7ijChOa50rfTeaW3n4tRByHYTM5v/ehx1AzhBAILpzf
XMmyJ4ip1XGcn7jIyZ4GQVkl551W08OoKlras5qE=
Received: from app-prod.watchdog.internal (localhost [127.0.0.1]) by
app-prod.watchdog.internal (SMTP) with ESMTP id 9333D28C11 for
<um@nowystaw.pl>; Mon, 28 Sep 2020 07:50:45 +0200 (CEST)
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="===============3272525458141205217=="
MIME-Version: 1.0
Subject: Cyfryzacja gmin
From: sprawa-30300@fedrowanie.siecobywatelska.pl
To: um@nowystaw.pl
Reply-To: sprawa-30300@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Date: Mon, 28 Sep 2020 05:50:45 -0000
Return-Receipt-To: sprawa-30300@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Disposition-Notification-To: sprawa-30300@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Message-ID:
<160127224557.24818.676081731427891786@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Feedback-ID:
:siecobywatelska.emaillabs.co:1.siecobywatelska.smtp:emaillabs
X-Sid: 29f186cdb443e44dc4d7b7bdab3b8ee2@emaillabs.co
X-Return-Path:
<el.29f186cdb443e44dc4d7b7bdab3b8ee2.1.siecobywatelska.smtp@news.emaillabs.co>X-EsetId: E58C1E3CC6A11C37BECD46
Witam
odpowiadamy na poniższą informację publiczną :Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposóbOdp: a, d
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez InternetOdp: c
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedziećOdp: a
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?Odp: c, d
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Odp: d
Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
udzielone odpowiedzi.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-30300@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Fwd: odpowiedź na informacje publiczną z dnia 28 września 2020 roku przez PLATERÓWKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #225
> W odpowiedzi na informacje publiczna Urząd Gminy w Platerówce
> informuje, że:
>
> pkt 1 odpowiedzi: a, d
>
> pkt .2 odpowiedź: d
>
> pkt3 . odpowiedź: a.
>
> pkt 4. odpowiedź: a, c.
>
> pkt 5. odpowiedź: d.
>
>
> Monika Jocz
>
> Urząd Gminy w Platerówce
>
Fwd: odpowiedź na informacje publiczną z dnia 28 września 2020 roku przez PLATERÓWKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #225
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: odpowiedź na informacje publiczną z dnia 28 września 2020 roku
Data: Mon, 5 Oct 2020 10:16:19 +0200
Nadawca: Urząd Gminy w Platerówce <urzadgminywplaterowce@xl.wp.pl>
Adresat: sprawa-28791@federowanie.siecobywatelska.pl
W odpowiedzi na informacje publiczna Urząd Gminy w Platerówce informuje, że:
pkt 1 odpowiedzi: a, d
pkt .2 odpowiedź: d
pkt3 . odpowiedź: a.
pkt 4. odpowiedź: a, c.
pkt 5. odpowiedź: d.
Monika Jocz
Urząd Gminy w Platerówce
Odp na wniosek i udostępnienie inf. publicznej. Gmina Bolesław pow. Dąbrowski przez SOWP w sprawie Cyfryzacja urzędów #824
odpowiedź przez WIŻAJNY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1619
Wiżajny, 05 października 2020 r.
SG.1431.32.2020
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z up. Wójta
Jadwiga Markowska
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Wiżajny
ul. Szkolna 11
16-407 Wiżajny
tel. 87 568 80 27
Odpoweidź na wniosek o udzielenie informacji Publicznej z dnia 28.09.2020 r. przez CHEŁMNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #278
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam Państwu skan udzielonej informacji publicznej,
dotyczącej Państwa wniosku o udzielenie informacji publicznej, przesłanej do
nas pocztą elektroniczną w dniu 29.09.2020 r.
Pozdrawiam
Paweł Góra
Urząd Miasta Chełmna
tel. 56 677 17 53
mobile: 515 275 345
Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z RODO ze szczególną
starannością. Dane osobowe wykorzystywane są w celu kontaktu z Panią/Panem.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Chełmna,
ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, adres e-mail:
<mailto:biuro_informacji@chelmno.pl> biuro_informacji@chelmno.pl.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można
skontaktować się poprzez adres poczty elektronicznej:
<mailto:iod.um@chelmno.pl> iod.um@chelmno.pl lub pisemnie na adres siedziby
Administratora z dopiskiem IOD. Szczegółowa informacja dotycząca
przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie:
<http://www.bip.chelmno.pl/?cid=1669&bip_id=7168>
http://www.bip.chelmno.pl/?cid=1669&bip_id=7168
P Chroń środowisko - zastanów się czy wydrukowanie tego e-maila jest
naprawde konieczne.
Please consider the environment before printing this email.
RE: Cyfryzacja gmin przez PAWŁÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #2010
Or.1431.9.2020
Dzień dobry.
W załączeniu odpowiedź na wniosek.
Z poważaniem,
mgr inż. Piotr Maj
Kierownik Referatu Organizacyjnego
Urząd Gminy w Pawłowie, Pawłów 56, 27-225 Pawłów
tel. 41 272 16 14, 41 272 16 29 wew. 114, fax. 41 272 16 70
e-mail: <mailto:urzad@pawlow.pl> urzad@pawlow.pl | www: <http://www.pawlow.pl/> http://www.pawlow.pl
1
From: sprawa-30576@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-30576@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:52 AM
To: urzad@gmina-pawlow.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30576@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-30576@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjMxNzMxLjI0ODE4LjE4MDk4NDc2NTg5MzY4MDE5NjMzQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NTE6NTcgLTAwMDB8dXJ6YWRAZ21pbmEtcGF3bG93LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
Informacja bubliczna przez CHLEWISKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1115
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
Dotyczy e-maila z dnia 28 września 2020 r.
Odpowiedzi na pytania
Ad.1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Zwykłym mailem
Ad. 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
Ad. 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
Ad. 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
Grzegorz Hylicki
Sekretarz Gminy
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200