Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
RE: Cyfryzacja gmin przez PAWŁÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #2010
Or.1431.9.2020
Dzień dobry.
W załączeniu odpowiedź na wniosek.
Z poważaniem,
mgr inż. Piotr Maj
Kierownik Referatu Organizacyjnego
Urząd Gminy w Pawłowie, Pawłów 56, 27-225 Pawłów
tel. 41 272 16 14, 41 272 16 29 wew. 114, fax. 41 272 16 70
e-mail: <mailto:urzad@pawlow.pl> urzad@pawlow.pl | www: <http://www.pawlow.pl/> http://www.pawlow.pl
1
From: sprawa-30576@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-30576@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:52 AM
To: urzad@gmina-pawlow.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30576@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-30576@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjMxNzMxLjI0ODE4LjE4MDk4NDc2NTg5MzY4MDE5NjMzQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NTE6NTcgLTAwMDB8dXJ6YWRAZ21pbmEtcGF3bG93LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
Informacja bubliczna przez CHLEWISKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1115
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
Dotyczy e-maila z dnia 28 września 2020 r.
Odpowiedzi na pytania
Ad.1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Zwykłym mailem
Ad. 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
Ad. 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
Ad. 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
Grzegorz Hylicki
Sekretarz Gminy
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHOTCZA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1164
Pozdrawiam
Edyta Gajek
Urząd Gminy Chotcza
27-312 Chotcza
Chotcza-Józefów 60
tel: 48 375 10 32
fax: 48 375 10 33
e-mail: <mailto:ug@chotcza.pl> ug@chotcza.pl
odpowiedź na wniosek przez SKARŻYSKO-KAMIENNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1957
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
informujemy:
Ad. 1 a, b, c , d - tak; e - inny sposób - telefonicznie
Ad. 2 odpowiedź c
Ad. 3 odpowiedź a
Ad. 4 odpowiedź c
Ad. 5 odpowiedź a - projekt e_skarzysko
Agnieszka Jarosińska -Sasal
Urząd Miasta
w Skarżysku-Kamiennej
tel. 41 2520106
Informujemy, że administratorem danych osobowych jest
Gmina Skarżysko-Kamienna reprezentowana przez
Prezydenta Miasta Skarżysko-Kamienna.
Proszę o zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą
danych osobowych dostępną na stronie internetowej
bip.skarzysko.pl w zakładce "ochrona danych osobowych"
ankieta przez TROJANÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1150
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej,
w załączeniu przesyłam wypełniona ankietę.
Pozdrawiam.
Jarosław Ryszkowski
Sekretarz Gminy Trojanów
tel. 25 682 71 20 wew. 38
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez HUSZLEW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1296
Twoja wiadomość
Do: wojt@huszlew.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:49
odczytano w dniu 2020-10-05 09:38.
RE: Cyfryzacja gmin przez CHEŁMIEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #901
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej poniżej przesyłam zaznaczone odpowiedzi na poszczególne pytania
Pozdrawiam
Artur Boruta
Gmina Chełmiec
From: sprawa-29467@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-29467@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:49 AM
To: sekretarz@chelmiec.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29467@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29467@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjExMjQ4LjI0ODE4LjQzNTg0OTgwMTM4NDExMDM1OTdAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAyOCBTZXAgMjAyMCAwNTo0ODozMiAtMDAwMHxzZWtyZXRhcnpAY2hlbG1pZWMucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXwwfDEuZDQ4M2M4MDU0YWI5Y2Y0OTIwOGI0OTU4MGRmNTA2MGM%3D>
Re: Cyfryzacja gmin przez ŚWIESZYNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2370
W odpowiedzi na pytania odpowiadam w treści zapytania poprzez
podkreślenie prawidłowej odpowiedzi:
W dniu 2020-09-28 o 07:54, sprawa-30936@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
W razie pytań pozostaję do dyspozycji
Jan Szostak
informatyk
tel. 94 3160 146
W odpowiedzi na pytania odpowiadam w treści zapytania poprzez
podkreślenie prawidłowej odpowiedzi:
W dniu 2020-09-28 o 07:54, sprawa-30936@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a)_Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
> b) _Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
> można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym_
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) _Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)_
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) _Tak_
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) _Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
> d) _Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową_
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) _Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy_
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30936@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
W razie pytań pozostaję do dyspozycjiJan Szostak
informatyk
tel. 94 3160 146
Cyfryzacja gmin - Odpowiedzi na pytania przez KARGOWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #633
Szanowni Państwo,
udzielam odp. na pytania.
Znak sprawy: IT.1431.4.2020
Ad. 1
a) oraz d)
Ad. 2
d)
Ad. 3
b)
Ad. 4
c)
Ad. 5
d)
--
Pozdrawiam
Michał Jaskulski
Inspektor ds. Informatyki
68 352 51 31
www.kargowa.pl
odpowiedź przez ŻARY w sprawie Cyfryzacja urzędów #586
Poniżej odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
28.09.2020r.
Gmina Żary
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Anna Kochanowska
Referat Spraw Społecznych i Zamówień Publicznych
Urząd Gminy Żary
Al. Jana Pawła II 6
68-200 Żary
Tel. 68 470 73 27
Szelków - Cyfryzacja gmin przez SZELKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1184
Nr sprawy: ODI.1431.40.2020 W nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020 roku w sprawie rozwiązań cyfrowych w Urzędzie Gminy w Szelkowie, uprzejmie informuję, że: 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi) a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób. d) Zwykłym mailem e) Inny sposób 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź) a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%) b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%) c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług) e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów? a) Tak b) Nie - pisma wpływające do Urzędu Gminy w Szelkowie są jedynie rejestrowane w El-Doku z ZETO Lublin c) Trudno powiedzieć 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi) a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją. b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową e) Inne, jakie? 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona d) Nie, choć byłaby taka potrzeba e) Inne, jakie. Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi: Gmina Szelków realizuje projekt: „Rozwój e-usług Urzędu
Gminy w Szelkowie” Z poważaniem Wójt Gminy Szelków Arnold Maciej Grossmann tel. 29 7176 001 Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych: Na podstawie
art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej jako RODO), informuję, iż: 1. Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szelków reprezentowana przez Wójt Gminy
Szelków – Arnold Maciej Grossmann , z
siedzibą w Starym Szelkowie 39, 06-220
Stary Szelków . 2. Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, jest nim Krzysztof Kacprzycki – Inspektor ds. ochrony danych i
innowacyjności, można się z nim kontaktować poprzez e-maila: ug_szelkow@wp.pl lub na adres: Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków . Z Inspektorem Ochrony Danych można
kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych
przetwarzanych przez administratora. 3. Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą w celu
realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1
lit. c RODO) oraz wykonywaniem przez administratora zadań realizowanych w
interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej
administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO). 4. Pani/Pana
dane osobowe mogą być udostępniane innym organom i podmiotom na podstawie
obowiązujących przepisów prawa. 5. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do
chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie
– w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia
14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U.
2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach. 6. Zgodnie
z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do: -
dostępu do swoich danych osobowych; -
sprostowania swoich danych osobowych; -
żądania usunięcia swoich danych osobowych; -
żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych; -
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych; -
żądania przeniesienia swoich danych osobowych; -
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezes UODO (na adres Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa); -
jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie,
petenci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w
dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. 8. Administrator danych nie zamierza
przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej. 9. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w
sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu. Wójt Gminy Szelków /-/ Arnold Maciej Grossmann Stary
Szelków, 05.10.2020r.
informacja publiczna - cyfryzacja Gminy Kluczbork przez KLUCZBORK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1301
Kluczbork, 5.10.2020
PRO.1431.55.2020.GB
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na wniosek z dnia 28.09.2020 w załączeniu informacja publiczna
- cyfryzacja Gminy Kluczbork. Właściwe odpowiedzi zostały pogrubione.
Proszę o potwierdzeni otrzymania wiadomości
Grzegorz Błażewski
Naczelnik Wydziału Promocji i Rozwoju Gminy
tel. (+48) 77 418 38 60 lub 77 418 14 77
email <mailto:promocja@kluczbork.pl> promocja@kluczbork.pl
<mailto:grzegorz.blazewski@kluczbork.pl>
grzegorz.blazewski@kluczbork.pl
Urząd Miejski w Kluczborku
Gmina Kluczbork
ul. Katowicka 1
46-200 Kluczbork
NIP 751-165-84-19
Fax (+48) 77 418 22 30
<http://www.kluczbork.eu/> www.kluczbork.eu
RE: Cyfryzacja gmin przez BOGDANIEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #578
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na złożony wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Z poważaniem
------------------------------------------------------------------------------
Kamil Wiącek
Informatyk
tel. +48 95 723 73 98
kom. +48 693 521 333
Urząd Gminy Bogdaniec
ul. Mickiewicza 45
66-450 Bogdaniec
NIP: 5992775846
Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy Bogdaniec. Dane przetwarzane są w celu realizacji zadań Gminy Bogdaniec. Masz prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.bogdaniec.pl <http://www.bogdaniec.pl/> lub klikając na link <http://bip.bogdaniec.pl/dokumenty/menu/54> >>Klauzula RODO<<
2
From: sprawa-29144@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29144@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, September 28, 2020 7:47 AM
To: gmina@bogdaniec.pl <mailto:gmina@bogdaniec.pl>
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29144@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29144@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjA1ODY4LjI0ODE4LjE4NDQwNjkwNDcxODU5ODg2MzUxQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NDc6MzggLTAwMDB8Z21pbmFAYm9nZGFuaWVjLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLm>
RE: Cyfryzacja gmin przez GUBIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #630
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek z dnia 28.09.2020r. o udostępnienie informacji publicznej przesyłam odp. na wniosek.
Ad. 1 Odp. A i D
Ad. 2 Odp. C
Ad. 3 Odp. A
Ad. 4 Odp. E – Często jest przeładowany serwer na platformie E-Puap
Ad. 5 Odp. A
Pozdrawiam
Joanna Kłos
Sekretariat Wójta Gminy Gubin
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
Tel. 68 359 16 40
e-mail: urzad@gminagubin.pl
From: sprawa-29196@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-29196@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:48 AM
To: urzad@gminagubin.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29196@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjA2MTU2LjI0ODE4LjE0NzExMDkxMjQ0NzE2MDg1ODA2QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NDc6NDEgLTAwMDB8dXJ6YWRAZ21pbmFndWJpbi5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDB8MS5kNDgzYzgwNTRhYjljZjQ5MjA4YjQ5NTgwZGY1MDYwYw%3D%3D>
Odpowiedź odnośnie cyfryzacji gmin (informacja publiczna z dnia 28.09.2020) przez SIEMKOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #753
OK.1431.39.2020
5 października 2020, Siemkowice
Odpowiedź na informację publiczna odnośnie cyfryzacji gmin
1. a), d),
2. c),
3. b),
4. c),
5. c),
--
Przemysław Modliński
Inspektor ds. spraw informatyzacji
Urząd Gminy w Siemkowicach
Plac Wolności 1, 98-354 Siemkowice
tel.(43) 841-72-69
e-mail:admin@gminasiemkowice.pl <mailto:admin@gminasiemkowice.pl>
www.gminasiemkowice.pl <http://gminasiemkowice.pl>
------------------------------------------------------------------------
/Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Siemkowice z siedzibą
Plac Wolności 1, 98-354 Siemkowice. Kontakt z Inspektorem ochrony danych
możliwy jest drogą mailową: inspektor@myiod.pl. Dane będą przetwarzane w
celu odpowiedzi na przesłaną korespondencje. Szczegółowa treść klauzuli
informacyjnej znajduje się w pod danymi kontaktowymi na stronie
internetowej Administratora danych pod adresem:
www.gminasiemkowice.pl/index.php/kontakt
<https://www.gminasiemkowice.pl/index.php/kontakt>
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli
otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne
skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo
adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez
rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub
zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione. /
Odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej - Cyfryzacja gmin przez TOMASZÓW MAZOWIECKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #699
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej - Cyfryzacja
gmin, przedstawiam następujące informacje dotyczące złożonego wniosku:
Ad 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
d) Zwykłym mailem
Ad 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
Ad 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
Ad 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
Ad 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
--
Pozdrawiam
*Rafał Darczyński - Informatyk*
tel: 44 724 55 73 wew. 51
fax: 44 723 50 33
______________________________________________
*<http://gminatomaszowmaz.pl/>Gmina Tomaszów Mazowiecki**
**ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4**
**97-200 Tomaszów Mazowiecki*
www.gminatomaszowmaz.pl
www.bip.gminatomaszowmaz.pl
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Tomaszów Mazowiecki.
Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych. Masz prawo
do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych. Więcej
informacji znajdziesz na stronie www.gminatomaszowmaz.pl
<https://www.gminatomaszowmaz.pl/> w zakładce ochrona danych osobowych
lub klikając link
<https://www.gminatomaszowmaz.pl/pl/ochrona-danych-osobowych>.
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez RAWA MAZOWIECKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #684
Dzień dobry,
Poniżej odpowiedź na pytania zawarte w Państwa wniosku.
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone
odpowiedzi.
Sebastian Kobierski
Urząd Gminy Rawa Mazowiecka
al. Konstytucji 3 Maja 32
96-200 Rawa Mazowiecka
www.rawam.ug.gov.pl
tel. 46 854 51 70 (bezpośredni)
tel/fax. 46 814 42 41 (sekretariat)
Cyfryzacja gmin- odpowiedź na inform. publiczną. przez SUCHY LAS w sprawie Cyfryzacja urzędów #2164
OG.1431.58.2020
Suchy Las, 5 października 2020 roku.
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Szymon Osowski,
Katarzyna Batko -Tołuć
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Odpowiadając na Państwa wniosek z dnia 28.09.2020 r. o
udostępnienie informacji publicznej przekazuję poniżej odpowiedzi na pytania
w kolorze czerwonym.
PODMIOT UDOSTĘPNIAJĄCY INFORMACJĘ:
Wójt Gminy Suchy Las wojt@suchylas.pl <mailto:wojt@suchylas.pl>
OSOBA, KTÓRA WYTWORZYŁA INFORMACJĘ LUB ODPOWIADA ZA JEJ TREŚĆ:
Kamila Jankowiak, kamila.jankowiak@suchylas.pl
<mailto:kamila.jankowiak@suchylas.pl>
OSOBA, KTÓRA UDOSTĘPNIŁA INFORMACJĘ:
Izabela Julkowska julkowska.izabela@suchylas.pl
<mailto:julkowska.izabela@suchylas.pl>
Sprawę prowadzi:
Izabela Julkowska
Starszy Inspektor
e-mail: julkowska.izabela@suchylas.pl <mailto:julkowska.izabela@suchylas.pl>
;
Tel. 61 8926 266
Klauzula Informacyjna - udostępnienie informacji publicznej
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Suchy z
siedziba w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13;
2) kontakt do inspektora ochrony danych: iod@suchylas.pl
<mailto:iod@suchylas.pl>
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji wniosku na
podstawie przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6
września 2001 r.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych będą wyłącznie podmioty uprawnione na
podstawie przepisów prawa.
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa
trzeciego/organizacji międzynarodowej.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z
obowiązującym Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt oraz do celów archiwalnych.
7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu.
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna
Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r.;
9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne.
10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym
również w formie profilowania.
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem (JEŚLI PRZEPISY POZWALAJĄ)
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
Izabela Julkowska
Wydział Organizacyjny
e-mail:: <mailto:julkowska.izabela@suchylas.pl>
julkowska.izabela@suchylas.pl;
Tel. +48 61 8926 266
INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, dla których
administratorem danych jest Wójt Gminy Suchy Las
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, że:
* Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Suchy Las z siedzibą w
Suchym Lesie przy ul. Szkolnej 13, 62-002 Suchy Las, email:
<mailto:ug@suchylas.pl> ug@suchylas.pl.
* Kontakt z Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy w Suchym Lesie:
<mailto:iod@suchylas.pl> iod@suchylas.pl.
* Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy
w Urzędzie Gminy w Suchym Lesie.
* Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c -
e ogólnego rozporządzenia.
* Ogólne cele przetwarzania danych zostały wskazane w ustawie z dnia 8
marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 994).
* Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym niż upoważnione na
podstawie przepisów prawa.
* Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji
celu dla jakiego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa.
Po spełnieniu celu mogą być przechowywane jedynie w celach archiwalnych
zgodnie z terminami wynikającymi z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2018 roku, poz. 217 ze
zm.), a w przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody, przez
okres niezbędny do realizacji wskazanego celu.
* W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów
prawa, posiada Pani/Pan prawo do:
* dostępu do treści swoich danych, na podstawie art.15 ogólnego
rozporządzenia;
* sprostowania danych, na podstawie art.16 ogólnego rozporządzenia;
* ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego
rozporządzenia.
* Podanie Pani/Pana danych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji
obowiązków wynikających z przepisów prawa.
* Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres UODO, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy o ochronie danych osobowych.
* Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w
formie profilowania.
RE: Cyfryzacja gmin przez RADŁÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #891
Przesyłam odpowiedzi na wniosek:
1. a)
2. d)
3. a)
4. c), d),
5. d)
--
Z poważaniem
Maksymilian Pochroń
Urząd Miejski w Radłowie
tel.: 14 6782044 w. 14
e-mail: <mailto:informatyk@gminaradlow.pl> informatyk@gminaradlow.pl
<http://www.gminaradlow.pl> www.gminaradlow.pl
From: sprawa-29457@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29457@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-29457@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:49 AM
To: sekretariat@gminaradlow.pl <mailto:sekretariat@gminaradlow.pl>
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29457@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29457@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjExMTk2LjI0ODE4LjE4MzU3MDY4MTIzNjkzMzA5MjU4QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NDg6MzEgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJpYXRAZ21pbmFyYWRsb3cucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncm>
Odp. Cyfryzacja Gmin przez BOLESŁAWIEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #185
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
e) Inne, jakie? - Zbyt częste zmiany przepisów, co za tym idzie
konieczność aktualizacji usług elektronicznych.
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
--
Pozdrawiam
*DARIUSZ RUTYNA
* Kierownik Referatu Informatyki
tel. 75 64 56 575
Urząd Miasta Bolesławiec - ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec
/Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera
informacje przeznaczone tylko dla wymienionego w niej adresata i może
zawierać informacje, które są poufne oraz prawnie chronione. Jeżeli nie
są Państwo jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę należy:
powiadomić niezwłocznie nadawcę poprzez odesłanie zwrotnej odpowiedzi na
tę wiadomość, usunąć wiadomość w całości, nie ujawniać, nie
rozpowszechniać, nie powielać i nie używać jej w jakikolwiek sposób w
całości lub w części w jakiejkolwiek formie./
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KŁODZKO w sprawie Cyfryzacja urzędów #161
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
--
Pozdrawiam
Krzysztof Oleksiak
Informatyk Urzędu
Urząd Gminy Kłodzko
ul. Okrzei 8A
57-300 Kłodzko
tel. (74)6474113
Powyższa korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest adresowana i może zawierać informacje o
charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Nieuprawnione wykorzystanie
informacji zawartych w wiadomości e-mail przez osobę lub podmiot nie
będący jej adresatem bez zgody nadawcy jest zabronione. W przypadku
omyłkowego otrzymania korespondencji, prosimy o niezwłoczne zawiadomienie
nadawcy i usunięcie wiadomości z poczty elektronicznej.
--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security
Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez Płock w sprawie Cyfryzacja urzędów #1077
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
Z poważaniem
--
------------------------------------------------------------------------
alt text for image
*Rafał Frankowski*
Inspektor
Urząd Miasta Płocka
Wydział Koordynacji Procesów Zarządzania
Zespół Systemów Zarządzania
Stary Rynek 1, 09-400 Płock
tel.: 24 367 15 87
e-mail: rafal.frankowski@plock.eu
www.plock.eu <http://www.plock.eu>
Udzielenie odpowiedzi - wniosek Cyfryzacja gmin przez TUCZĘPY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1980
W nawiązaniu do e maila z dnia 28 września przesyłam poniżej odpowiedz
na dany wniosek.
_Poprawne odpowiedzi zostały przez nas pogrubione. __
_
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a*) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
*d) Zwykłym mailem*
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a*) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)*
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
*a) Tak*
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
*a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.**
**b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań*
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a*) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany*
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
--
Urząd Gminy Tuczępy
Katarzyna Muszyńska
tel. 41 35-33-135
Fw: Fwd: Cyfryzacja gmin przez OSTASZEWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1722
Ostaszewo, dnia 5 października 2020 r.
SG.1431.30.2020
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
sprawa-30288@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiadając na załączony wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
Ad. 1: a, c, d.
Ad. 2: b.
Ad. 3: b.
Ad. 4: c.
Ad. 5: a – “Pomorscy Partnerzy w e-Rozwoju”.
z up. Wójta
Jerzy Bełcik
Zastępca Wójta
Sekretarz Gminy Ostaszewo
e-mail: sekretarz@ostaszewo.pl
Urząd Gminy Ostaszewo
ul. Kościuszki 51
82-112 Ostaszewo
tel. 55 247 13 18
fax 55 247 13 69
www.ostaszewo.pl
ug@ostaszewo.pl
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy w Ostaszewie, ul. Kościuszki 51, 82-112 Ostaszewo, reprezentowany przez Wójta Gminy Ostaszewo.
Kontakt z administratorem możliwy jest osobiście lub korespondencyjnie na wskazany adres, telefonicznie pod numerem tel. 055 247 13 28, 055 247 13 18 faks: 055 247 13 69 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: ug@ostaszewo.pl .
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, a także przysługujących w tym zakresie praw można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym w Jednostce za pomocą poczty elektronicznej: iod@ostaszewo.pl.
Z pełną treścią informacji w zakresie przetwarzania danych osobowych można zapoznać się w siedzibie Administratora, a także na stronie BIP Urzędu Gminy w Ostaszewie.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: Sekretariat UG Ostaszewo
Sent: Monday, September 28, 2020 8:05 AM
To: sekretarz@ostaszewo.pl
Subject: Fwd: Cyfryzacja gmin--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Cyfryzacja gmin
Data: Mon, 28 Sep 2020 05:50:45 -0000
Nadawca: sprawa-30288@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-30288@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: ug@ostaszewo.plNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30288@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200