Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Odpowiedź na wniosek z Gminy Miedzna przez None w sprawie Cyfryzacja urzędów #997
Sg.1431.16.2020
Gmina Miedzna udziela odpowiedzi na wniosek z dnia 28.09.2020r.:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) *_Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_*
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d)*_Zwykłym mailem_*
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) ***_Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)_*
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a)*_Tak_*
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b)_*Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań*_
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) _*Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany*_
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Sekretarz Gminy
Anna Gorczyca
RE: Cyfryzacja gmin przez ŁYSOMICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #282
Witam
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej udzielam odpowiedzi:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak (w trakcie wdrażania)
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Pozdrawiam
Informatyk UG Łysomice
Wojciech Lewicki
<mailto:w.lewicki@lysomice.pl> w.lewicki@lysomice.pl
tel. 56 678-32-22 w.49
kom. +48 510-162-805
UWAGA: Informacja zawarta w niniejszej wiadomości lub dowolnym z jej załączników może być chroniona i objęta zakazem jej ujawniania. Jeśli czytelnik niniejszej wiadomości nie jest jej zamierzonym adresatem lub pośrednikiem upoważnionym do jej przekazania adresatowi, niniejszym informujemy, że wszelkie rozprowadzanie, dystrybucja, powielanie niniejszej wiadomości lub jej załączników, bądź inne działanie o podobnym charakterze jest zabronione. Jeżeli otrzymałeś tę wiadomość omyłkowo, proszę bezzwłocznie zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź na niniejszą wiadomość i usunąć ją z komputera bez otwierania załączników. Dziękujemy.
1From: sprawa-28848@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-28848@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-28848@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-28848@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Monday, September 28, 2020 7:47 AM
To: sekretariat@lysomice.pl <mailto:sekretariat@lysomice.pl>
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-28848@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-28848@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MTk5MzA1LjI0ODE4LjEzNDQ2OTc4ODcyOTY0Mjc2NTY4QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NDY6MzMgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJpYXRAbHlzb21pY2UucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMX>
Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez ROKITNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #454
Witam
W treści poniżej przekazuję odpowiedzi na wniosek.
Odpowiedzi są pogrubione z wcięciem i powiększoną czcionką.
Pozdrawiam
z poważaniem
Andrzej Mikołajuk
tel. 83 345 35 68
e-mail:informatyk@rokitno.pl
Urząd Gminy Rokitno
Rokitno 39a
21-504 Rokitno
e-mail:sekretariat@rokitno.pl
tel. 83 345 35 50
--
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus
1Witam
W treści poniżej przekazuję odpowiedzi na wniosek.
Odpowiedzi są pogrubione z wcięciem i powiększoną czcionką.
Pozdrawiam
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) *Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) *Zwykłym mailem**
> *** e) Inny sposób - *telefonicznie*
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) *Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)**
> ***d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) *Tak*
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) *Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji**
> ***d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) *Nie, choć byłaby taka potrzeba**
> ***e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-29020@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>z poważaniem
Andrzej Mikołajuk
tel. 83 345 35 68
e-mail:informatyk@rokitno.plUrząd Gminy Rokitno
Rokitno 39a
21-504 Rokitno
e-mail:sekretariat@rokitno.pl
tel. 83 345 35 50--
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus
Re: Cyfryzacja gmin przez RYMANÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1387
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej Gmina Rymanów
odpowiadając na pytabiainformuje, że:
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*- TAK*
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym*- NIE*
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.*- NIE*
d) Zwykłym mailem*- TAK*
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
*c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) -
**TAK*
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak *- TAK*
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji *- TAK*
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową *- TAK*
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba *- TAK*
e) Inne, jakie.
--
Z poważaniem:
Gmina Rymanów
www.rymanow.pl, email: gmina@rymanow.pl
tel. 134355006, fax:134355765
Powyższa korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest adresowana i może zawierać informacje o charakterze poufnym lub zastrzeżonym.
Nieuprawnione wykorzystanie informacji zawartych w wiadomości e-mail przez osobę lub podmiot nie będący jej adresatem jest zabronione odpowiednimi przepisami prawa.
Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie nadawcy drogą elektroniczną lub telefonicznie i usunięcie tej treści
z poczty elektronicznej. Dziękujemy. Urząd Gminy w Rymanowie.
W dniu 2020.09.28 o 07:50, sprawa-29953@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-29953@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Cyfryzacja gmin przez SŁAWOBORZE w sprawie Cyfryzacja urzędów #2434
Dzień dobry.W odpowiedzi na wniosek z dnia 28.09.2020r. informuję, że:1. a), b),d),2. c),3.a),4. c),5. d).Z poważaniemSylwia OpiekaSekretarz UG Sławoborze
Re: Cyfryzacja gmin przez GNIEWKOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #306
Przesyłam w załączniku odpowiedź na wniosek z 28 września 2020 r. o
udostępnienie informacji publicznej.
_**Alicja Magdowska**_
**Sekretarz**
**Urz ąd Miejski**
**w Gniewkowie**
1<!doctype html>
<html>
<head>
<meta charset="UTF-8">
</head>
<body>
<div>
Przesyłam w załączniku odpowiedź na wniosek z 28 września 2020 r. o udostępnienie informacji publicznej.
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
<span style="font-size: 8pt;"><em><strong>Alicja Magdowska</strong></em></span>
</div>
<div>
<span style="font-size: 8pt;"><strong>Sekretarz</strong></span>
</div>
<div>
<span style="font-size: 8pt;"><strong>Urząd Miejski</strong></span>
</div>
<div>
<span style="font-size: 8pt;"><strong>w Gniewkowie</strong></span>
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
<br>
</div>
<blockquote type="cite">
<div>
28 września 2020 07:46
<a href="mailto:sprawa-28872@fedrowanie.siecobywatelska.pl">sprawa-28872@fedrowanie.siecobywatelska.pl</a> napisał(a):
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
</div>
<div>
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
</div>
<div>
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
</div>
<div>
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
</div>
<div>
d) Zwykłym mailem
</div>
<div>
e) Inny sposób
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
</div>
<div>
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
</div>
<div>
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
</div>
<div>
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
</div>
<div>
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
</div>
<div>
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
</div>
<div>
a) Tak
</div>
<div>
b) Nie
</div>
<div>
c) Trudno powiedzieć
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
</div>
<div>
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
</div>
<div>
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
</div>
<div>
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
</div>
<div>
e) Inne, jakie?
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
</div>
<div>
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
</div>
<div>
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
</div>
<div>
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
</div>
<div>
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
</div>
<div>
e) Inne, jakie.
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres:
<a href="mailto:sprawa-28872@fedrowanie.siecobywatelska.pl">sprawa-28872@fedrowanie.siecobywatelska.pl</a>
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
--
</div>
<div>
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
</div>
<div>
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
</div>
<div>
tel: 22 844 73 55
</div>
<div>
adres email:
<a href="mailto:biuro@siecobywatelska.pl">biuro@siecobywatelska.pl</a>
</div>
<div>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
</div>
<div>
www.siecobywatelska.pl
</div>
<div>
NIP 526282872
</div>
<div>
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
</div>
</blockquote>
</body>
</html>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie nformacji publicznej przez CZERNICE BOROWE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1116
Szanowni Państwo,
Urząd Gminy Czernice Borowe w załączeniu przesyła informacje udzielone
na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
_b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym_
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
_d) Zwykłym mailem_
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
_a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)_
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
_a) Tak_
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
_c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
_b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy_
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
--
Pozdrawiam
Bogumiła Cienkus
Sekretarz Gminy
HerbUrząd Gminy Czernice Borowe
ul. Dolna 2, 06-415 Czernice Borowe
tel. 23 674-62-15, faks 23 677-00-13
www.czerniceborowe.pl <http://www.czerniceborowe.pl>,
bip.czerniceborowe.pl <http://www.bip.czerniceborowe.pl>
sekretariat@czerniceborowe.pl <mailto:sekretariat@czerniceborowe.pl>
Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt
Gminy Czernice Borowe.
Dane kontaktowe: Urząd Gminy Czernice Borowe ul. Dolna 2, 06-415
Czernice Borowe, 23 674 62 15.
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych.Jest to osoba, z którą można się
kontaktować we wszystkich
sprawach dotyczących przetwarzania danych oraz korzystania z praw
związanych z tym przetwarzaniem.
Szczegółowe informacje i zasady przetwarzania danych znajdują się pod
adresem: RODO - Klauzula informacyjna >>>
<http://czerniceborowe.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=360&strona=1>
Re: Cyfryzacja gmin przez WRZEŚNIA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2350
Dzień dobry,
Poniżej odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 28.09.2020.
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Przygotowujemy wniosek aplikacyjny o środki unijne z WRPO na ten cel.
Pozdrawiam
Sławomir Zaworski
Starszy Informatyk
Urząd Miasta i Gminy
ul. Ratuszowa 1
62-300 Września
tel. 61 640 73 77
From: sprawa-30916@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Monday, September 28, 2020 7:53 AM
To: wrzesnia@wrzesnia.pl
Subject: Cyfryzacja gminNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30916@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
(bez tematu) przez RYPIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #275
Odpowiedź na wniosek po udostępnienie informacji publicznej z dnia
28.09.2020r.
<http://www.rypin.eu/>
Marcin Żebrowski
Informatyk - Wydzał Administracyjny
Urząd Miasta Rypin
ul. Warszawska 40, 87-500 Rypin
tel. 542809655
mail: marcin.zebrowski@rypin.eu
Cyfryzacja gmin (Stupsk) przez STUPSK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1219
Dzień dobry
Poniżej odpowiedź na pytania (podkreślone)
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Pozdrawiam
Wojciech Branczewski
Gmina Stupsk
Fwd: informacja publiczna przez WOŁCZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1337
-------- Wiadomość oryginalna --------
TEMAT:
informacja publiczna
DATA:
01.10.2020 13:26
OD:
"elzbieta.bar@wolczyn.pl" <elzbieta.bar@wolczyn.pl>
DO:
sprawa-29903@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
z wyrazami szacunku
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. cyfryzacji gmin [Sprawa#BI.1431.02.2020] przez PYSKOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1784
Dokumenty: BI.KW.0152.2020
Znak sprawy: BI.1431.02.2020
Rej. koresp. wych.: RKW-e-001382/20
Wysłane przez: Janusz Rębisz
Tel. służbowy: 32 332-60-17
Miejsce urzędowania: Pokój 305
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
RE: Cyfryzacja gmin przez SKÓRZEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #1041
Odpowiadając na Państwa wniosek, Wójt Gminy Skórzec w załączeniu przesyła odpowiedz.
Pozdrawiam
Kamińska Anna
Sekretarz Gminy
1
From: sprawa-29607@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-29607@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:49 AM
To: gminaskorzec@wp.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29607@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjE0ODIxLjI0ODE4LjExNTgxMDM1ODEyOTQ2Njg0MDYwQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NDk6MDggLTAwMDB8Z21pbmFza29yemVjQHdwLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
Fwd: Fwd: informacja publiczna przez WOŁCZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1337
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Fwd: informacja publiczna
Data: Thu, 1 Oct 2020 14:41:08 +0200
Nadawca: elzbieta.bar@wolczyn.pl <elzbieta.bar@wolczyn.pl>
Adresat: info@wolczyn.pl <info@wolczyn.pl>
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: informacja publiczna
Data: Thu, 1 Oct 2020 14:37:36 +0200
Nadawca: elzbieta.bar@wolczyn.pl <elzbieta.bar@wolczyn.pl>
Adresat: sprawa-29903@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
z wyrazami szacunku
--
Elżbieta Bar
Urząd Miejski
Wydział Organizacyjny
ul. Dworcowa 1
46-250 Wołczyn
tel. 77 4188340 wew. 231
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Wołczyna, adres: Urząd Miejski w Wołczynie, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn.
Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest korespondencyjnie: Urząd Miejski, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn, e-mail:rodo@wolczyn.pl
Pani/Pana dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO w celu realizacji zgłoszonej sprawy, w tym w celu komunikowania się na wskazany adres korespondencyjny i mailowy. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane: podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną. Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa, w tym z obowiązującej u Administratora instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt. Ponadto, ma Pani/Pan prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, żądania sprostowania swoich danych osobowych,które są nieprawidłowe oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, oraz w zakresie wynikającym z przepisów - do usunięcia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Informujemy, że nie korzystamy z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji i profilowania.
RE: Cyfryzacja gmin przez MAŁKINIA GÓRNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1073
Dzień dobry,
W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020r.
---
Pozdrawiam,
Edyta Frydrych
Urząd Gminy
Ul. Przedszkolna 1
07-320 Małkinia Górna
Tel. 29 644 80 00
Fax. 29 74 55 118
<http://www.malkiniagorna.pl/> http://www.malkiniagorna.pl
e-mail: <mailto:poczta@malkiniagorna.pl> poczta@malkiniagorna.pl
3
From: sprawa-29639@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-29639@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:49 AM
To: poczta@malkiniagorna.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29639@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Cyfryzacja gmin przez DĄBROWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1319
W odpowiedzi na zapytanie z dnia 28 września 2020 udzielamy następujących informacji :
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap TAK
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym TAK – platforma zakupowa
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób. NIE
d) Zwykłym mailem TAK
e) Inny sposób Aplikacja mobilna
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Pozdrawiam serdecznie
Ilona Lenart
Sekretarz Gminy Dąbrowa
From: sprawa-29885@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-29885@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, September 28, 2020 7:49 AM
To: sekretarz@gminadabrowa.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29885@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29885@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjE2Mjc5LjI0ODE4LjEyOTU3NDA0MTUwNTQ0MjI3MDE0QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NDk6MjIgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJ6QGdtaW5hZGFicm93YS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaW>
Odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publiczne - cyfryzacja gmin przez SŁUBICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #575
WO.1431.17.2020.PM
Szanowni Państwo!
Państwa wniosek wpłynął na skrzynkę slubice@slubice.pl 28.09.2020 i
został zarejestrowany w rejestrze pism przychodzących pod numerem 18590.
Poniżej wnioskowane informacje:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym - slubice.eboi.pl
c) Zwykłym mailem
d) aplikacja mobilna - możliwość wysyłania zgłoszeń ze zdjęciami
e) strona internetowa - możliwość zgłaszania interwencji
f) usługa potwierdzania profili zaufanych
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
Należ jednak zauważyć, że ilościowo (ogółem wszystkie sprawy razy ilość
obywateli je załatwiających) ta ilość jest mniejsza. Wynika to ze
specyfiki niektórych usług. Szczególnie usług dotyczących stanu
cywilnego i spraw obywatelskich. Przykładowo: dowód osobisty można
odebrać tylko osobiście, a wydany elektronicznie akt stanu cywilnego nie
jest jeszcze honorowany w wielu instytucjach.
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
Tak, posiadamy i korzystamy z programu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów.
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
Nie, choć byłaby taka potrzeba
Podmiot udostępniający informację publiczną: Gmina Słubice;
Dane osoby, która wytworzyła informację publiczną:
Paweł Misztak, Gł. Spec ds. informatyzacji,
Dane osoby, która udostępniła informację publiczną:
Paweł Misztak, Gł. Spec ds. informatyzacji,
Data udostępnienia informacji publicznej: 01.10.2020
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIERUSZÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #796
Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. rozwiązań cyfrowych w tut. urzędzie.
Z wyrazami szacunku
Mikołaj Kowalczyk
Wydział Ogólno - Organizacyjny
Urząd Miejski w Wieruszowie
ul. Rynek 1-7
98-400 Wieruszów
Tel. 62 78 32 618
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/i niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie wiadomość
RE: Cyfryzacja gmin przez SOSNOWICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #506
W odpowiedzi na wniosek z dnia 28 września 2020 o udostępnienie informacji publicznej, niniejszym wskazuję:
1. Urząd Gminy Sosnowica oferuje mieszkańcom załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym, kontakt za pomocą aplikacji e-Sosnowica.
2. Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
3. W Urzędzie Gminy Sosnowica obowiązuje EOD.
4. Problemy napotykane w transformacji cyfrowej obejmują: Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań.
5. Gmina Sosnowica uczestniczy w regionalnym programie cyfryzacyjnym i wiąże z tym nadzieję na zmiany.
Anna Obel-Szurek
sekretarz gminy
1
From: sprawa-29072@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-29072@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, September 28, 2020 7:47 AM
To: sekretarz@sosnowica.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29072@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek przez KOCK w sprawie Cyfryzacja urzędów #429
Witam!
Odpowiedź na wniosek z dnia 29 09 2020 w sprawie "Cyfryzacji gmin" :
Ad.1
- załatwianie spraw za pośrednictwem e-PUAP
- zwykłym mailem
Ad.2
- niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawienia
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25%)
Ad.3
- w urzędzie istnieje Elektroniczny obieg dokumentów ale wykorzystywany w
niewielkim zakresie - kancelaria i dekretacja pism do pracowników. Brak w
druga stronę od pracownika - kancelaria - do interesanta
Ad.4
- przestarzały sprzęt wykorzystywany w urzędzie ponad 10 lat (serwery stacje
robocze, oprogramowanie)
- brak decyzji o wdrożeniu obiegu dokumentów w pełnym zakresie przez
kierownictwo urzędu
- nastawienie części pracowników do transformacji cyfrowej. Pomimo
istniejącego rozwiązania część pracowników uważa, że wiąże się to z podwójną
pracą i taka postawę popiera kierownictwo.
Ad. 5
Nie obecnie nie realizujemy żadnego programu cyfrowej transformacji. Taki
program był wprowadzany w 2011 roku ale nie został w pełni zrealizowany.
Pozdrawiam!
Jerzy Wawerek
Urząd Miejski w Kocku
tel. 81 8591004 wew.38
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie iformacji publicznej przez ZŁOTÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #2344
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 28 września 2020 r.
Z poważaniem,
Aleksandra Zachęć
--
Aleksandra Zachęć
Sekretarz Gminy Miasto Złotów
al. Piasta 1, 77 – 400 Złotów
tel. 67 263 26 40 wew. 21
fax. 67 265 00 25
Treść powyższego e-maila i wszelkie załączone do niego pliki/dokumenty mogą stanowić wiadomość poufną i podlegają ochronie prawnej.
Jeżeli nie jest Pan/Pani prawidłowym/zamierzonym adresatem powyższej wiadomości lub pośrednikiem uprawnionym do jej przekazania, nie może Pan/Pani jej ujawniać,
kopiować, dystrybuować ani też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać.
Prosimy o niezwłoczne poinformowanie nadawcy o omyłkowym otrzymaniu tej wiadomości oraz prosimy o jej usunięcie ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchybienia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuję Pana/ Panią, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Złotowie z siedzibą w Złotowie, al. Piasta 1, 77-400 Złotów,
e-mail: urzad@zlotow.pl, tel.: 67 263 26 40, reprezentowany przez Burmistrza Miasta Złotowa Pana Adama Pulita.
Przed przekazaniem nam danych osobowych prosimy zapoznać się z klauzulą informacyjną na stronie: www.bip.zlotow.pl
Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez DOBRZYNIEWO DUŻE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1556
Dzień dobry,
W załączniku przesyłam odpowiedź na otrzymany 28.09.2020r wniosek o
udzielenie informacji publicznej.
Pozdrawiam,
--
Bartosz Grzegorczyk
_Specjalista ds. obsługi informatycznej_
Referat Organizacyjny
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
kom:
+48663930420
adres:
ul. Białostocka 25
16-002 Dobrzyniewo Duże
www:
www.dobrzyniewo.pl [2] e-mail: it@dobrzyniewo.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informacja dotycząca przetwarzania
danych osobowych
znajduje się na stronie BIP Urzędu Gminy w Dobrzyniewie Dużym pod
adresem:
http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/ochrona-danych-osobowych.html
Links:
------
[1] http://www.siecobywatelska.pl
[2] http://www.dobrzyniewo.pl
1Dzień dobry,
W załączniku przesyłam odpowiedź na otrzymany 28.09.2020r wniosek o
udzielenie informacji publicznej.Pozdrawiam,
W dniu 2020-10-01 15:00, Elżbieta Jackowska napisał(a):
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
>
> TEMAT:
> Cyfryzacja gmin
>
> DATA:
> Mon, 28 Sep 2020 05:50:35 -0000
>
> NADAWCA:
> sprawa-30122@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> ODPOWIEDŹ-DO:
> sprawa-30122@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> ADRESAT:
> kancelaria@dobrzyniewo.pl
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30122@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl [1]
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
Bartosz Grzegorczyk
_Specjalista ds. obsługi informatycznej_
Referat Organizacyjny
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
kom:
+48663930420adres:
ul. Białostocka 2516-002 Dobrzyniewo Duże
www:
www.dobrzyniewo.pl [2] e-mail: it@dobrzyniewo.plZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informacja dotycząca przetwarzania
danych osobowych
znajduje się na stronie BIP Urzędu Gminy w Dobrzyniewie Dużym pod
adresem:
http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/ochrona-danych-osobowych.html
Links:
------
[1] http://www.siecobywatelska.pl
[2] http://www.dobrzyniewo.pl
Re: Cyfryzacja gmin przez LUTUTÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #685
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznych.
Piotr Matusiak
Katarzyna Pichlak
Urząd Miejski w Lututowie
pon., 28 wrz 2020 o 07:47 <sprawa-29251@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
napisał(a):
--
Treść tej wiadomości oraz załączniki do niej jest poufna i prawnie
chroniona. Niniejsza wiadomość pocztowa może zawierać informacje poufne
i/lub kierowane tylko do określonego adresata i jest przeznaczona wyłącznie
do użytku podmiotu lub osoby, do której jest adresowana. Jeśli nie jest
Pani/ Pan jej zamierzonym adresatem, prosimy o niezwłoczny kontakt z
nadawcą i usunięcie tej wiadomość wraz z załącznikami. Jeżeli nie jest
Pani/ Pan zamierzonym adresatem niniejszej wiadomości, jej
rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym
charakterze jest prawnie zabronione. Zastrzeżenie to dotyczy zarówno samej
wiadomości jak i załączników do niej.
*OBOWIĄZEK INFORMACYJNY*
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: *Burmistrz Lututowa - z
siedzibą w Urzędzie Miejskim w Lututowie, ul. Klonowska 8, 98-360 Lututów;
tel. 43 87 140 52; e-mail: **gmina.lututow@gmail.com*
<gmina.lututow@gmail.com>
2) W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail*: iod@lututowgmina.pl
<iod@lututowgmina.pl>*
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu *udzielanie odpowiedzi
na pismo lub wniosek skierowane drogą elektroniczną* na podstawie przepisu art.
6 ust 1 pkt a cyt. rozporządzenia;
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa
trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6) Pani/Pana dane osobowe zawarte w treści wniosku będą przechowywane przez
okres 5 lat, gdyż zostały zaliczone do kategorii archiwalnej B5;
7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych, prawo wniesienia sprzeciwu;
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy cyt.
rozporządzenia;
9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia
pisma lub wniosku, o którym mowa w pkt 3.
1Dzień dobry,
w załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznych.Piotr Matusiak
Katarzyna Pichlak
Urząd Miejski w Lututowiepon., 28 wrz 2020 o 07:47 <sprawa-29251@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
napisał(a):> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
> Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet
> w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
> się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
> się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
> funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
> wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone
> odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
> adres: sprawa-29251@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
> Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
Treść tej wiadomości oraz załączniki do niej jest poufna i prawnie
chroniona. Niniejsza wiadomość pocztowa może zawierać informacje poufne
i/lub kierowane tylko do określonego adresata i jest przeznaczona wyłącznie
do użytku podmiotu lub osoby, do której jest adresowana. Jeśli nie jest
Pani/ Pan jej zamierzonym adresatem, prosimy o niezwłoczny kontakt z
nadawcą i usunięcie tej wiadomość wraz z załącznikami. Jeżeli nie jest
Pani/ Pan zamierzonym adresatem niniejszej wiadomości, jej
rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym
charakterze jest prawnie zabronione. Zastrzeżenie to dotyczy zarówno samej
wiadomości jak i załączników do niej.*OBOWIĄZEK INFORMACYJNY*
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: *Burmistrz Lututowa - z
siedzibą w Urzędzie Miejskim w Lututowie, ul. Klonowska 8, 98-360 Lututów;
tel. 43 87 140 52; e-mail: **gmina.lututow@gmail.com*
<gmina.lututow@gmail.com>2) W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail*: iod@lututowgmina.pl
<iod@lututowgmina.pl>*3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu *udzielanie odpowiedzi
na pismo lub wniosek skierowane drogą elektroniczną* na podstawie przepisu art.
6 ust 1 pkt a cyt. rozporządzenia;4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa
trzeciego/organizacji międzynarodowej;6) Pani/Pana dane osobowe zawarte w treści wniosku będą przechowywane przez
okres 5 lat, gdyż zostały zaliczone do kategorii archiwalnej B5;7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych, prawo wniesienia sprzeciwu;8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy cyt.
rozporządzenia;9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia
pisma lub wniosku, o którym mowa w pkt 3.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200