Opis

Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.

Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2110
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

W załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek przez OLEŚNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #73

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłamy odpowiedź na Państwa wniosek.

Magdalena Bednarska
Kancelaria Ogólna
Urząd Miasta Oleśnicy
Rynek-Ratusz
56-400 Oleśnica
717982100

1

Re: Cyfryzacja gmin przez SURAŻ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1633

W załączeniu przekazujemy odpowiedź

W dniu 2020-09-28 o 07:50, sprawa-30199@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Informacja Administratora - zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Surażu pod adresem:
http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/ochrona_danych_osobowych/

1

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej. przez HORODŁO w sprawie Cyfryzacja urzędów #523

W odpowiedzi na wniosek z dnia 28.09.2020r przesyłam odpowiedzi na pytania:

1. A, D
2. A
3. B
4. C
5. C

Krzysztof Ostapiuk

Gmina Horodło

84 651 54 02

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SIEMIĄTKOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1171

Dzień dobry,

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Urząd Gminy Siemiątkowo

Ul. Władysława Reymonta 3A
09-135 Siemiątkowo

Tel/fax 23 679 61 76

1

Cyfryzacja gmin - odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez SKALBMIERZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1962

Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu przesyła odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020 r.

Objaśnienia:

Kolorem czerwonym i podkreśleniem są zaznaczone odpowiedzi na pytania.

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

RE: Cyfryzacja gmin przez DRAWNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2381

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź.

Pozdrawiam serdecznie,

Mirek Jankowski

Informatyk

Urząd Miejski w Drawnie

ul. Kościelna 3

73-220 Drawno

Tel. 664771693

Klauzula informacyjna <http://bip.drawno.pl/strony/menu/104.dhtml>

1

Fwd: Fw: Cyfryzacja gmin przez SUSIEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #399

Witam.

W odpowiedzi na otrzymany w dniu 28.09.2020 roku wniosek o udostępnienie
informacji publicznej w załączeniu przesyłam informację.

Pozdrawiam.

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Fw: Cyfryzacja gmin
Data: Wed, 30 Sep 2020 14:06:22 +0200
Nadawca: Urząd Gminy Susiec <gmina@susiec.pl>
Adresat: Tomasz Skroban <gzuk@susiec.pl>

1

RE: Cyfryzacja gmin przez CZYŻEW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1581

W odpowiedzi na wniosek Urząd Miejski w Czyżewie przesyła w załączeniu odpowiedzi na ankietę .

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Dorota Fiedorczuk

Sekretariat Urzędu Miejskiego w Czyżewie

Re: Cyfryzacja gmin przez RYŃSK w sprawie Cyfryzacja urzędów #269

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 28.09.2020 r.
o udzielenie informacji publicznej. Odpowiedzi na pytania w ankiecie
zostały zaznaczone pogrubioną czcionką.

--

Z poważaniem

*Wojciech Gapiński*
Urząd Gminy Ryńsk
ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno
tel.: +48 56 687 75 46
e-mail: w.gapinski@gminarynsk.pl <mailto:w.gapinski@gminarynsk.pl>

KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej.
Jeśli nie jest Pan/Pani prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej
ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są
ściśle zabronione.
Jeśli otrzymał Pan/Pani niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o
niezwłoczne powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.

2

Odpowiedź na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez REPKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1038

Urząd Gminy Repki udziela odpowiedzi na Wniosek o udzielenie informacji
publicznej:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)

a, b, d

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

a

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

c

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
b

Z poważaniem

Lidia Pankiewicz

Urząd Gminy Repki

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) z dn. 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że
administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Repki reprezentowana
przez Wójta Gminy, ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, tel.: 25 787 50 23, e-mail:
gminarepki@list.pl. Klauzula informacyjna znajduje się na stronie
https://www.repki.pl

w zakładce Ochrona danych osobowych RODO.

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymaliście Państwo
niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę

o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.

Fwd: Fwd: Cyfryzacja gmin przez STAROGARD GDAŃSKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1669

Dzień dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej
poniżej zamieszczam odpowiedzi na zadane przez Państwo pytania.

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany

Z poważaniem

--
Krzysztof Laskowski
Gmina Miejska Starogard Gdański
Urząd Miasta Starogard Gdański
ul. Gdańska 6
83-200 Starogard Gdański
tel. 585 306 016

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Fwd: Cyfryzacja gmin
Data: Wed, 30 Sep 2020 09:07:02 +0200
Nadawca: ratusz <ratusz@um.starogard.pl>
Adresat: Krzysztof.laskowski@um.starogard.pl

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Cyfryzacja gmin
Data: Mon, 28 Sep 2020 05:50:41 -0000
Nadawca: sprawa-30235@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-30235@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: ratusz@um.starogard.pl

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
udzielone odpowiedzi.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-30235@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji

--

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Fwd: Fwd: Cyfryzacja gmin przez STAROGARD GDAŃSKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1669

Dzień dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej
poniżej zamieszczam odpowiedzi na zadane przez Państwo pytania.

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany

Z poważaniem

--
Krzysztof Laskowski
Gmina Miejska Starogard Gdański
Urząd Miasta Starogard Gdański
ul. Gdańska 6
83-200 Starogard Gdański
tel. 585 306 016

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Fwd: Cyfryzacja gmin
Data: Wed, 30 Sep 2020 09:07:02 +0200
Nadawca: ratusz <ratusz@um.starogard.pl>
Adresat: Krzysztof.laskowski@um.starogard.pl

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Cyfryzacja gmin
Data: Mon, 28 Sep 2020 05:50:41 -0000
Nadawca: sprawa-30235@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-30235@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: ratusz@um.starogard.pl

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
udzielone odpowiedzi.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-30235@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji

--

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

RE: Cyfryzacja gmin przez KONECK w sprawie Cyfryzacja urzędów #338

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 r. Urząd Gminy w Konecku przedstawia odpowiedzi na zadanie pytania:

Ad. 1. – odpowiedź a, b, d.

Ad. 2. – odpowiedź b.

Ad. 3. – odpowiedź a.

Ad. 4. – odpowedź a, c.

Ad. 5. – odpowiedź c.

Z poważaniem

Anna Żak

Inspektor UG w Konecku

Nieprzeczytane: Cyfryzacja gmin przez Rzeszów w sprawie Cyfryzacja urzędów #1509

Twoja wiadomość

Do: Urząd Miasta Rzeszowa
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: poniedziałek, 28 września 2020 07:50:32 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb

została usunięta nieprzeczytana: czwartek, 1 października 2020 10:15:01 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.

Re: Cyfryzacja gmin przez SZUMOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1574

W załączeniu odpowiedz na wniosek o udostępnieni informacji publicznej

W dniu 28.09.2020 o 07:50, sprawa-30140@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Z poważaniem
*Małgorzata Głębocka*

Ten e-mail może zawierać informacje poufne i/lub chronione prawem. W
przypadku, gdyby otrzymali Państwo tę wiadomość przypadkowo lub przez
pomyłkę, proszę usunąć jej treść oraz jak najszybciej poinformować o tym
fakcie nadawcę. Kopiowanie, i/lub przesyłanie dalej informacji zawartych
w tym e-mail'u przez osoby do tego nieuprawnione jest zabronione.

Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Szumowo z siedzibą: ul.
1 Maja 50, 18-305 Szumowo. Prosimy o zapoznanie się z treścią informacji
w zakresie przetwarzania danych osobowych – jest dostępna tutaj
<http://ug-szumowo.pbip.pl/?event=informacja&id=4669>. Dowiesz się z
niej, w jakich celach przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie masz
związane z tym prawa.

Pozdrawiamy

[Logo gminy] <http://szumowo.pl>

*Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo*
Tel. 86 2244140, 86 2244141, 86 4768011, 86 4768012
*Sekretariat:* sekretariat@szumowo.pl
*Poczta ogólna:* szumowo@szumowo.pl

*www: *http://szumowo.pl <http://www.szumowo.pl/>

2

odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji publ. przez LNIANO w sprawie Cyfryzacja urzędów #262

Witam,

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej odnośnie dostępności cyfrowej Urzędu. Proszę o zwrotne
potwierdzenie otrzymania odpowiedzi.

Pozdrawiam
Agnieszka Gaca
Sekretarz Gminy Lniano
Urząd Gminy w Lnianie

ul. Wyzwolenia 7
86 - 141 Lniano
tel. +48 52 332 37 48
email: sekretarz@lniano.pl
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje
Pana/Panią, że: Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych
jest: Wójt Gminy Lniano. Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych
osobowych mogą Państwo znaleźć na stronie:link

1

RAO.1431.44.2020 - Cyfryzacja gmin przez LUBISZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #635

W odpowiedzi na Państwa wniosek przesyłam wypełnioną poniżej ankietę.
Wybrana odpowiedź zaznaczona jest przez podkreślenie.

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) _Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) _Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób._
d) _Zwykłym mailem_
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) _Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie_ (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) _Nie_
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) _Inne, jakie? Brak czasu na dodatkowe czynności związane z
jednoczesną obsługa papierowego i elektronicznego obiegu dokumentów_

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) _Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona_
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Stopka 05
/Grzegorz Jurec / Informatyk

_*
URZĄD GMINY LUBISZYN*_/*

*/Plac Jedności Robotniczej 1
66-433 Lubiszyn
woj. lubuskie/

/tel. +48 501-124-431
fax +48 95 727 71 36

http: www.lubiszyn.pl
e-mail: informatyk@lubiszyn.pl

Zastanówmy się czy jest konieczność drukowania każdego maila. Wspólnie
zadbajmy o środowisko.

1

odpowiedź przez BOBROWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #571

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap TAK
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym NIE
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób. NIE
d) Zwykłym mailem TAK
e) Inny sposób BRAK

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%) ŚREDNIO
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%) NIE
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) NIE
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług) TAK
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet NIE

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

b) Nie

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją. NIE
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań NIE
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji NIE
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową ŚREDNIO
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany TAK
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy NIE
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona NIE
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba NIE
e) Inne, jakie.

Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone
odpowiedzi.

Bartosz Dzień - Informatyk

Urząd Gminy Bobrowice

66-627 Bobrowice 131

tel.: (68) 391 92 16

fax.:(68) 391 32 84

1

Re: Cyfryzacja gmin przez MSZCZONÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1256

W załączniku odpowiedz na Informację Publiczną z dnia 28.09.2020.

---
Pozdrowienia,
Przemysław Woźnicki
46 858 28 32
722 210 206

Klauzula Bezpieczeństwa "Urzędu Miejskiego w Mszczonowie".
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Uprzedzamy, że wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ja omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie i odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz o usunięcie jej ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.

Od: sprawa-29822@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: "Urząd Miejski" <urzad.miejski@mszczonow.pl>
Wysłane: poniedziałek, 28 września, 2020 7:49:19
Temat: Cyfryzacja gmin

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29822@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

1

FW: Cyfryzacja gmin przez BUKOWINA TATRZAŃSKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #832

W odpowiedzi na wniosek o udostępninie informacji publicznej poniżej przesyłam odpowedzi na pytania:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap - TAK
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym –eUrząd UGBT
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób. – eUrząd UGBT
d) Zwykłym mailem ? tak
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź) odpowiedź b
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów? TAK
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Pozdrawiam

Magdalena Piszczek-Nowobilska

[Opis: Opis: cid:image002.jpg@01CBC2E6.D9473420]

Urząd Gminy w Bukowinie Tatrzańskiej
ul. Długa 144
34-530 Bukowina Tatrzańska
Tel. 182077202
Fax. 182000879
sekretariat@ugbukowinatatrzanska.pl<mailto:sekretariat@ugbukowinatatrzanska.pl>
www.ugbukowinatatrzanska.pl<http://www.ugbukowinatatrzanska.pl/>

1

Informacja Publiczna przez BARANÓW SANDOMIERSKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1511

Dzień dobry,

Poniżej przesyłam odpowiedzi informacji publicznej z dnia 28.09.2020 r.

1. Odpowiedź a i b (Gminny System Komunikacji Online)

2. Odpowiedź c

3. Odpowiedź a

4. Odpowiedź c

5. Odpowiedź c

Z poważaniem

Jakub Marek

Gmina Baranów Sandomierski

ul. Gen. L. Okulickiego 1

39 - 450 Baranów Sandomierski

Tel/fax 15 811 85 81 wew.131/15 811 85 82

e-mail: <mailto:j.marek@baranowsandomierski.pl>
j.marek@baranowsandomierski.pl

KLAUZULA INFORMACYJNA- Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski

Powyższa korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać treści o charakterze poufnym
lub zastrzeżonym. Nieuprawnione jej wykorzystanie, dalsze przekazywanie,
rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie
jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub
podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ja omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne
zawiadomienie nadawcy i odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz o usunięcie
jej ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.

2

FW: Cyfryzacja gmin przez Bielsko-Biała w sprawie Cyfryzacja urzędów #1788

Witam.

Przekazuję właściwe odpowiedzi wybrane z treści pytań:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób – przekazanie materiału bezpośrednio w urzędzie.

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową - Brak spójnego działania w państwie na poziomie decyzyjnym. Na poziomie centaralnym zapomniano, że tam ustala się obowiązujące wszystkich standardy i pilnuje ich realizacji. Stąd brak na odpowiadnim poziomie ofert komercyjnych.
e) Inne, jakie? Problemem jest przyzwyczajenie urzędników do ustablilizowanych metod pracy. Każda zmiana jest traktowana jako przeszkoda w pracy.

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona – Zbyt kategorycznie sformułowanie pytania. Konieczne jest stałe uzupełnianie rozwiązań informtycznych, które odpowiedzą na bieżące potrzeby i tak działamy. Przykładowo niewielu przewidziało w styczniu działania związane z COVID19. Zawsze są to jakieś procesy doskonalenia i rozszerzania wsparcia infomtycznego zadań wykonywanych prze zinstytucje.

Pozdrawiam

Aleksander Chomik

Z-ca Nacz. Wydziału Informatyki

Urzędu Miejskiego

w Bielsku-Białej

1

Re: Cyfryzacja gmin przez BUDRY w sprawie Cyfryzacja urzędów #2086

>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> _a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> _d) Zwykłym mailem_
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> _d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)_
> _e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet_
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> _b) Nie_
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
Jesteśmy w trakcie wdrażanie e -usług.
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> _a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany_
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30652@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--
Pozdrawiam
Anna Kowalewska
Zastępca Wójta

e-mail: a.kowalewska@budry.pl
tel. 87 - 427-80-03 w. 34

Urząd Gminy w Budrach
Al. Wojska Polskiego 27
11-606 Budry

1

FW: Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez KONIUSZA w sprawie Cyfryzacja urzędów #843

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 28 września 2020 r.

Z poważaniem

Natalia Stopińska

Referent ds. Obsługi Biura Rady Gminy Koniusza

Tel: 12 386 91 00 wew.17

Logo_Koniusza

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych "RODO"), informujemy o zasadach
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu
prawach z tym związanych.

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy Koniusza,
32-104 Koniusza 55 jest Wójt Gminy Koniusza.

2) Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a RODO, Urząd Gminy Koniusza wyznaczył
Inspektora Ochrony Danych Osobowych - Pana Pawła Chochół z którym można
skontaktować się poprzez e-mail: pchochol@pc-consulting.com.pl lub pisemnie
na adres Urząd Gminy Koniusza, 32-104 Koniusza 55 z dopiskiem Inspektor
Ochrony Danych Osobowych w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych.

3) Administrator danych osobowych - Wójt Gminy Koniusza - przetwarza
Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.

Pełny tekst KLAUZULI INFORMACYJNEO dotyczącej ochrony danych osobowych
dostępny jest w Urzędzie Gminy Koniusza lub na stronie
<http://www.koniusza.pl> www.koniusza.pl w zakładce RODO

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SEROCK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1239

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

_____________________
Anna Bilińska
Referat Organizacyjno-Prawny
Urząd Miasta i Gminy w Serocku
ul. Rynek 21, 05-140 Serock
tel. 22 782 88 84

1