Opis

Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.

Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2110
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Informacja publiczna przez OSTRÓWEK (woj. łódzkie) w sprawie Cyfryzacja urzędów #767

Urząd Gminy w Ostrówku

Ostrówek 115

98-311 Ostrówek

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28
września 2020r. w sprawie cyfryzacji gmin uprzejmie informuję:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Z poważaniem

Mieczysław Pawlak

Sekretarz gminy

Odp na wniosek o UIP przez DEBRZNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1738

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek

--
Mirosław Gałęza
Urząd Miejski w Debrznie
ul. Traugutta 2
77-310 Debrzno
tel. 598335351 w 44
http://bip.debrzno.pl

1

Gmina Pępowo przez PĘPOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2281

W załączeniu przesyłam odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 28.09.2020
r. o udostępnienie informacji publicznych.

Katarzyna Kmiecik-Rosa
Sekretarz Gminy Pępowo
--
Urząd Gminy Pępowo jest administratorem Pani/Pana danych osobowych. Aby
się z nami skontaktować możesz napisać list na adres: Urząd Gminy
Pępowo, ul. St. Nadstawek 6,
63-830 Pępowo lub e-mail na adres : kas5@poczta.onet.pl. Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z działalnością
urzędu, a także przez okres przedawnienia roszczeń.

1

Odpowiedź na wniosek przez CZERWIŃSK NAD WISŁĄ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1117

Dzień dobry,

Miasto i Gmina Czerwińsk and Wisłą przesyła w załączeniu odpowiedź na
wniosek o dostęp do informacji publicznej z dnia 28 września 2020 r.

Z poważaniem

Maciej Wojtkowski

Inspektor ds. informatycznych, promocji gminy,

kultury i ochrony zdrowia

(24) 231-58-80, 699-671-355

<mailto:promocja@czerwinsk.pl> promocja@czerwinsk.pl

<http://www.czerwinsk.pl/> www.czerwinsk.pl

<http://www.facebook.com/czerwinsknadwisla>
www.facebook.com/czerwinsknadwisla

www.twitter.com/gminaczerwinsk

2

Re: Fw: Cyfryzacja gmin przez TUROŚL w sprawie Cyfryzacja urzędów #1586

Urząd Gminy Turośl
ul. Jana Pawła II 49
18-525 Turośl

Data: 01-10-2020

RG.1431.39.2020            Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polskaul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej poniżej
zamieszczam odpowiedzi na postawione pytania:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) _Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
b)_Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym_
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) _Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)_
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) _Tak_
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
_e) Inne, jakie?_
Petenci wolą kontakt osobisty w Urzędzie, ponieważ wtedy mogą
skonsultować od strony formalno, prawno, urzędowej daną sprawę i sposób
jej załatwienia z pracownikiem merytorycznym.

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b)_T__ak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy_
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Adam Lewandowski
Informatyk UG Turośl
tel.: 504 913 599

W dniu 2020-09-28 o 11:55, Waldemar Serowik pisze:

2

Odpowiedź na informację publiczną. przez BIAŁOGARD w sprawie Cyfryzacja urzędów #2396

Dzień dobry

w  odpowiedzi na wniosek z dnia 28 września 2020r o dostępie do
informacji publicznej ,przesyłam  pismo KT.1431.58.2020.KB wraz  z
odpowiedziami.

Z wyrazami szacunku

sekretariat Urzędu Gminy Białogard

Buchowiecka Katarzyna

1

RE: Cyfryzacja gmin {Disarmed} przez KOMARÓW-OSADA w sprawie Cyfryzacja urzędów #448

Komarów-Osada, 2020.10.01

RGO.1431.17.2020

Stowarzyszenie

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

W odpowiedzi na otrzymany wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 roku dotyczący cyfryzacji gmin, udzielamy odpowiedzi na zadane pytania:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap

b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym

c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.

d) Zwykłym mailem

e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)

b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)

c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

a) Tak

b) Nie

c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.

b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań

c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową

e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany

b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy

c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona

d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

e) Inne, jakie.

Agnieszka Wszoła

Urząd Gminy Komarów-Osada

Re: Cyfryzacja gmin - odpowiedź na wniosek Urząd Gminy Choczewo przez CHOCZEWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1671

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej skierowany
do Urzędu Gminy Choczewo z dnia 28.09.2020 r. poniżej przesyłam
zaznaczone odpowiedzi na pytania.

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
_*d*__*) Zwykłym mailem*_
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
_*c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)*_
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
_*a) Tak*_
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

_*a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.*_
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
_*b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy*_
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

--
Pozdrawiam,
Małgorzata Zabłotni
Młodszy referent ds. administracyjno - biurowych
Sekretariat Urzędu Gminy Choczewo

W dniu 28.09.2020 o 07:50, sprawa-30237@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Pozdrawiam,
Małgorzata Zabłotni
Młodszy referent ds. administracyjno - biurowych
Sekretariat Urzędu Gminy Choczewo

*Klauzula informacyjna - zgodnie z Art. 13 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego "RODO"*

Informujemy, że Administratorem Państwa Danych Osobowych jest *Urząd
Gminy Choczewo z siedzibą w Choczewie przy ul. Pierwszych Osadników
17* reprezentowany przez Wójta Gminy Choczewo.  Kontakt z
Administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail:
*sekretariat@choczewo.com.pl <mailto:sekretariat@choczewo.com.pl>* lub
pod numerem telefonu: (58) 572-39-40, 572-39-13, 572-39-07*.
*Przestrzeganie zasad ochrony danych w Urzędzie Gminy Choczewo nadzoruje
wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w
sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z
wykonywaniem praw przysługujących użytkownikom poprzez e-mail:
*IODO@choczewo.com.pl <mailto:IODO@choczewo.com.pl>* . Państwa dane
osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość
przesłaną za pomocą adresu e-mail na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f),
tj. prawnie uzasadnionego interesu - udzielenia odpowiedzi na wiadomość.
Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia
odpowiedzi na przesłaną wiadomość, a po tym okresie przez czas
przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie danych jest dobrowolne,
lecz niezbędne do realizacji celu - odpowiedzi na wiadomość przesłaną za
pomocą poczty elektronicznej. Odbiorcami danych osobowych są podmioty
świadczące usługi hostingu, serwisu, a także podmioty upoważnione do
odbioru danych na podstawie przepisów prawa.

Szczegółowe dane znajdują się w klauzulach informacyjnych na stronie
Urzędu Gminy Choczewo: *https://www.choczewo.com.pl/*

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez IZBICA KUJAWSKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #337

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznych: 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi) a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap -TAK b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym- NIE c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób. -NIE d) Zwykłym mailem -TAK e) Inny sposób 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź) a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%) b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%) c)
Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) d)
Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług) e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów? a) Tak b) Nie c) Trudno powiedzieć 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi) a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
transformacją. b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową e) Inne, jakie? 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona d) Nie, choć byłaby taka potrzeba e) Inne, jakie. z poważaniem, Magdalena Bolewska Urząd Miejski w Izbicy Kujawskiej

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SIEROSZEWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #2250

Urząd Gminy Sieroszewice w załączeniu przesyła odpowiedź SR.1431.46.2020 na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 29.09.2020 r.

Z poważaniem

Sekretariat Urzędu Gminy Sieroszewice

1

Informacja publiczna przez STARE POLE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1703

Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam wnioskowaną informacje publiczną.
Aleksandra Kiliszewska

_____________________________
Urząd Gminy Stare Pole
ul. Marynarki Wojennej 6
82-220 Stare Pole
Tel./Fax: (55) 271-35-32

1

Cyfryzacja gmin przez POSTOMINO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2422

Witam serdecznie,

W odpowiedzi na państwa wniosek poniżej udzielam odpowiedzi.

Pozdrawiam

Jarosław Modliszewski

starszy informatyk

Tel.: 59 846 44 41

e-mail: <mailto:admin@postomino.pl> admin@postomino.pl

Urząd Gminy Postomino

Gmina Postomino, 76-113 Postomino 30, NIP: 499-04-24-533

<http://www.postomino.pl/> www.postomino.pl |
<http://www.facebook.com/gminapostomino> www.facebook.com/gminapostomino |
<mailto:ug@postomino.pl> ug@postomino.pl

tel.: 59 810 85 93 | fax: 59 810 85 84 | ePUAP: /postomino/skrytka

FW: przez ŁAZISKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #496

fw

1

odpowiedź na wniosek przez ZAMOŚĆ w sprawie Cyfryzacja urzędów #409

Witam
W załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia 28 września 2020 r.

pozdrawiam
T.Klimko

1

Re: Cyfryzacja gmin przez TRZEBOWNISKO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1449

Dzień dobry

Poniżej odpowiedzi na Państwa pytania:

*1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)*
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
*
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)*
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

*3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?*
a) Tak - jako system wspomagający
*
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)*
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
*
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?*
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy

Z poważaniem

Marcin Kozioł

--
Główny specjalista d/s informatyki
Urząd Gminy Trzebownisko
36-001 Trzebownisko 976
tel. 17 77 13 711
----------------------------
Urząd Gminy Trzebownisko przetwarza Państwa dane osobowe.
Więcej szczegółów na stronie internetowej: www.bip.trzebownisko.pl w zakładce Ogłoszenia i Informacje.

W dniu 2020-10-01 o 08:58, Tomasz Jaworski pisze:

Cyfryzacja gmin przez JORDANÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #880

znak: SE.1431.59.2020

Dzień dobry,

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej, działając na podstawie art. 13 ust. 1 i art. 10 ust 1 ustawy z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429, z 2020 r. poz. 695) poniżej przesyłam odpowiedzi (Bold) na przesłany wniosek.

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

z poważaniem

Piotr Pudo

Kierownik Referatu Organizacyjno-Administracyjnego
i Gospodarki Przestrzennej

Urząd Miasta Jordanowa

Rynek 1

34-240 Jordanów

Tel. (18)26 91 717

e-mail.: piotr.pudo@jordanow.pl <mailto:piotr.pudo@jordanow.pl>

<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjExMTI4LjI0ODE4LjM3MzM1NzMzNTYzNzI1MzU2MjhAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAyOCBTZXAgMjAyMCAwNTo0ODozMSAtMDAwMHxtaWFzdG9Aam9yZGFub3cucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXwwfDEuZD>

informacja publiczna przez JASIENICA ROSIELNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1518

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostepnienie informacji publicznej Urząd
Gminy Jasienica Rosielna uprzejmie informuje;

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)

a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Z poważaniem,

Anna Fic

Sekretarz Gminy Jasienica Rosielna

Re: Cyfryzacja gmin przez LUBANIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #263

W dniu .09.2020 o 07:46 <sprawa-28829@fedrowanie.siecobywatelska.pl> pisze:

--
Pozdrawiam
Piotr Rolirad
Inspektor Ochorny Danych OsobowychGIF89a!
NETSCAPE2.0!Gif!
,L!
,L;

odpowiedź na informację publiczną przez ZALEWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2080

Dzień dobry,
w załączniku wysyłam odpowiedź na informację publiczną.

Z poważaniem
Katarzyna Jędrzejowska
Urząd Miejski w Zalewie
Tel. 89 758 83 77 wew. 12
_____________________________________________________________________________________
Administratorem danych osobowych jest Gmina Zalewo- w osobie Burmistrza
Zalewa.
Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez okres niezbędny do
prowadzenia z Państwem korespondencji na dany temat.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane z zachowaniem odpowiednich
środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania powszechnie
obowiązujących przepisów prawa polskiego i unijnego.
Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest na stronie internetowej
Gminy Zalewo - http://bip.zalewo.pl/

1

Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez TRZEBINIA w sprawie Cyfryzacja urzędów #990

Dzień dobry,

w odpowiedzi podaje informacje o które Państwo prosili:

1.

a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap

c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.

d) Zwykłym mailem

2.

c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

3.

a) Tak

4.

e) brak

5.

a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany

W dniu 2020-09-28 o 13:22, Sabina Pluta pisze:
--

-- pozdrawiam, Krzysztof Karcz Inspektor w Biurze Informatyki i
Administrowania Siecią Komputerową Urząd Miasta w Trzebini Urząd Miasta
w Trzebini Biuro Informatyki i Administrowania Siecią Komputerową ul.
Marszałka Piłsudskiego 14, 32 - 540 Trzebinia tel. 32 6121 227, wew.204
administrator@um.trzebinia.pl trzebinia.pl

Ta wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z nią są poufne i
przeznaczone wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość
została adresowana. Jeśli nie jesteś adresatem niniejszej wiadomości
informujemy, że jej rozpowszechnianie, ujawnianie, kopiowanie,
rozsyłanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest surowo
zabronione. Jeśli nie jesteś zamierzonym adresatem wiadomości prosimy o
natychmiastowe poinformowanie nadawcy o omyłkowym otrzymaniu wiadomości
oraz usunięcie wiadomości bez otwierania załączników. Uprzejmie
informujemy, że: Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta
Trzebini, ul. Marszałka Piłsudskiego 14, 32 - 540 Trzebinia, dane
kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: iod@um.trzebinia.pl
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia
korespondencji w sprawie złożonego przez Panią/Pana wniosku – na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 poz. 570). Dane osobowe są
udostępniane następującym kategoriom odbiorców: - podmiotom upoważnionym
do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, - podmiotom serwisującym
nasze systemy informatyczne, - podmiotom świadczącym nam usługi prawne,
audytowe, doradcze, Dane osobowe będą przechowywane przez okres
niezbędny do rozpoznania sprawy zainicjowanej Pani/Pana wnioskiem.
Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże nie podanie
przez Panią/Pana danych osobowych uniemożliwi prowadzenie
korespondencji. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora
dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, lub ograniczenia
przetwarzania. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany,
w tym dane osobowe nie podlegają profilowaniu.
------------------------------------------------ Pomóż nam chronić
środowisko - zastanów się czy drukowanie tej wiadomości jest konieczne?

1

odpowiedź przez BRODNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #351

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 28.09.2020r.

1

Re: Cyfryzacja gmin przez ZBĄSZYŃ w sprawie Cyfryzacja urzędów #2268

Dzień dobry przesyłam odpowiedzi na zadane pytania:

1. Odpowiedź a, d

2. Odpowiedź c

3. Odpowiedź a

4. Odpowiedź c

5. Odpowiedź a

W dniu 28.09.2020 o 08:14, Robert RD. Dobrowlański pisze:
--
Marcin Klorek
Urząd Miejski w Zbąszyniu
Referat Infrastruktury i Nieruchomości
ul. Por. Żwirki 1, 64-360 Zbąszyń
tel. 683866009 wew. 305
FAX 683846010
m.klorek@zbaszyn.pl
www.zbaszyn.pl

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZŁOTORYJA w sprawie Cyfryzacja urzędów #97

Dzień dobry,
w załączniku znajduje się odpowiedź na Państwa wniosek.

Pozdrawiam
Wojciech Kortus
UG Złotoryja

1

WOP.1431.22.2020 przez RADZYŃ PODLASKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #453

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam pismo WOP.1431.22.2020 z dnia 01.10.2020 r. w sprawie udzielenia informacji publicznej.

Z poważaniem
Małgorzata Frączek

1

Dostęp do informacji publicznej - Cyfryzacja gmin przez DMOSIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #777

Odpowiedź na mail'a wnioskującego o dostęp do informacji publicznej z dnia
28 września 2020.

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

-----------------------------

Pozdrawiam serdecznie

Marcin Mróz

Urząd Gminy Dmosin

Tel. 42 874 62 94

email: it@dmosin.pl <mailto:it@dmosin.pl>

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego w Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE (Dz.Urz. UE L 119, s.1), tzw. RODO,
informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dmosin
reprezentowana przez Wójta Gminy.

W celu udzielenia Państwu informacji dotyczących Administratora Danych,
Inspektora ochrony danych osobowych, celów i podstaw przetwarzania danych,
odbiorcach danych, okresu przechowywania danych, przysługujących Państwu
prawach, w tym prawie do cofnięcia zgody i prawie sprzeciwu, przygotowaliśmy
dla Państwa specjalną stronę:
https://dmosin.pl/wiadomosci/792/wiadomosc/149793/ogolna_klauzula_informacyj
na_rodo, na której znajdą Państwo informacje na wskazany powyżej temat.
Prosimy o zapoznanie się ze wskazanymi informacjami. W razie jakichkolwiek
pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.