Opis

Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.

Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2110
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Re: Fwd: Fwd: Cyfryzacja gmin przez IWONICZ-ZDRÓJ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1409

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
A,D

> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
C
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
C
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
C
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
D
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-29975@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--
Łączę pozdrowienia
Piotr Woźniak

tel.: *13 43 502 12* wew. *115*, fax wew. 126

*Urząd Gminy w Iwoniczu-Zdroju*
Al. Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój
www.iwonicz-zdroj.pl <http://www.iwonicz-zdroj.pl>
<http://www.iwonicz-zdroj.pl/>

Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE prosimy o
zapoznanie się z udostępnioną na stronie internetowej: BIP
<http://www.bip.iwonicz-zdroj.pl/obowiazek-informacyjny-rodo/>
informacją na temat przetwarzania przez Urząd Gminy w Iwoniczu-Zdroju
danych osobowych

1

odp. na wniosek przez MAŁDYTY w sprawie Cyfryzacja urzędów #2064

Witam

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

Pozdrawiam

Krzysztof Dąbrowski

Urząd Gminy Małdyty

Informujemy, że Administratorem Danych Osobowych jest Gmina Małdyty z
siedzibą przy ul. Kopernika 10, 14-330 Małdyty.

Każda osoba przesyłając wiadomość zawierającą jej dane osobowe drogą
elektroniczną ma prawo dostępu do tych danych, żądania ich

usunięcia, sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub sprzeciwu wobec ich
przetwarzania w związku z jej szczególną sytuacją.

Przesyłane dane będą przetwarzane wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do
realizacji zadań związanych z powyższą korespondencją.

1

Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez ŚWIECIE NAD OSĄ w sprawie Cyfryzacja urzędów #276

W odpowiedzi na wniosek dotyczący udzielenia informacji publicznej
przesyłam podkreślone odpowiedzi na zamieszczone we wniosku pytania.

Z poważaniem

Marek Szczepanowski

Zastępca Wójta

gminy Świecie nad Osą

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
_d) Zwykłym mailem_
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
_c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)_
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
_b) Nie_
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
_c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
_b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy_
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

W dniu 29.09.2020 o 13:40, Gmina Świecie nad Osą pisze:

Re: Cyfryzacja gmin przez JARCZÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #424

Poniżej przesyłamy odpowiedź na wniosek (właściwe odpowiedzi są
pogrubione oraz podkreślone):

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

--
Gmina Jarczów
ul. 3 Maja 24
22-664 Jarczów
tel: (084) 663 45 19
tel/fax: (084) 663 45 06
e-mail: ug@gmina-jarczow.pl
www.gmina-jarczow.pl [1]
www.facebook.com/gminajarczow/ [2]

Links:
------
[1] http://gmina-jarczow.pl
[2] https://www.facebook.com/gminajarczow/

1

Odpowiedź na wniosek przez KIERNOZIA w sprawie Cyfryzacja urzędów #816

Kiernozia,
30.09.2020r.                     Stowarzyszenie
Sieć Obywatelska Watchdog Polska   IP.1431.28.2020                 Odpowiadając
na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020r. Urząd
Gminy w Kiernozi informuje, że 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi) a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać
się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób. d) Zwykłym mailem e) Inny sposób 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź) a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%) b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%) c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług) e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów? a) Tak b) Nie c) Trudno powiedzieć 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi) a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją. b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową e) Inne, jakie? 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona d) Nie, choć byłaby taka potrzeba e) Inne, jakie.      Z poważaniem, /-/ Jarosław Bogucki,
Sekretarz Gminy

Gmina Wilczęta, dotyczy cyfryzacji gmin. przez LUBOMINO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2046

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznych, przesyłam odpowiedzi na zadane pytania:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
b) Nie

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

Z poważaniem

Stanisław Piasecki

Gmina Wilczęta
tel. 606988918

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STRAWCZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1966

Dzień dobry, w załączeniu odpowiedź na wniosek.

--

Pozdrawiam

Paweł Kowalczyk

UG Strawczyn

Tel. 41.30-38-002 w. 65

1

Re: Cyfryzacja gmin przez RYTWIANY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1959

W dniu 2020-09-28 o 07:51, sprawa-30525@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Dzień dobry,

 W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Monika Jastrząb

--
Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe przekazane nam za pośrednictwem poczty elektronicznej są przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji z Państwem i w celu, dla którego zostały nam udostępnione. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Rytwiany reprezentowany przez Wójta, z siedzibą przy ul. Staszowskiej 15, 28-236 Rytwiany. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - [PUODO](https://uodo.gov.pl/), gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO.
Treść pełnej klauzuli informacyjnej jest dostępna pod adresem www (http://rytwiany.com.pl/rodo) Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/i niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez RYTWIANY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1959

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres rytwiany@rytwiany.com.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie inf. publicznej dot. cyfryzacji gmin przez TOPÓLKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #287

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-28853@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

ONiSO.1431.26.2020

Topólka, dnia 30 września 2020 r.

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 r. dot. cyfryzacji gmin, nadsyłam odpowiedzi do zadanych pytań:

ad 1.a)

ad 2. b)

ad 3. b)

ad 4. c)

ad 5. c).

Z poważaniem,

Sylwia Ulanowska

Z-ca Kierownika USC

Urząd Gminy Topólka

Topólka 22

87-875 Topólka

tel. 54 286 90 35

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRÓDEK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1571

Witam,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 r., w załączeniu przekazuje treść odpowiedzi.

Pozdrawiam

Piotr Supronik

Urząd Gminy Gródek

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020r. - cyfryzacja gmin przez PIERZCHNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2007

Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica w załaczeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020r.

Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica

ul. Urzędnicza 6

26-015 Pierzchnica

Tel. 41 353 80 46

Fax. 41 353 81 07

e-mail: urzad@pierzchnica.pl

Administratorem Danych Osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica z siedzibą ul. Urzędnicza 6, 26-015 Pierzchnica, tel: 41 353 80 46 oraz 41 353 80 031, 41 353 81 41, 41 3538600,e-mail:urzad@pierzchnica.pl Inspektor Danych Osobowych Anna Rubinkiewicz tel. 602 779 754 e-mail: <javascript:void(0)> abcrodo@op.pl Dane osobowe przetwarzane są na potrzeby komunikacji na podstawie Art.6 lit. e) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora, do czasu załatwienia sprawy, której komunikacja dotyczyła lub zostaną usunięte na prośby Osoby, której dane dotyczą. Każda osoba ma prawo żądać od Administratora Danych Osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, ma również prawo do przenoszenia swoich danych osobowych poprzez wysyłanie maila na adres <javascript:void(0)> abcrodo@op.pl Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo zgłosić skargę do UODO jeśli uzna iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia. Źródłem informacji o danych osobowych jest osoba której dane dotyczą.

1

Odp. Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BIEŻUŃ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1241

Witam,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd Miasta i Gminy Bieżuń informuje:

1. a), d) (w zależności od sprawy)
2. d)
3. c) (system wspomagający)
4. b), c)
5. d)

Pozdrawiam

Grzegorz Małkowski
Informatyk UMiG Bieżuń
grzegorz.malkowski@biezun.pl
----------------------------------------------------------
Urząd Miasta i Gminy Bieżuń
ul. Warszawska 2
09-320 Bieżuń
tel. 23 657 80 56
fax: 23 657 80 39
e-mail: umig@biezun.pl
http://www.biezun.pl

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RUSINÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1026

Rusinów, 30.09.2020 r.

UG.Org.1431.35.2020

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
28.09.2020 r. Urząd Gminy w Rusinowie udziela następującej informacji:

Ad. 1

a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap

d) Zwykłym mailem

Ad. 2

d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

Ad. 3

b) Nie

Ad. 4

b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań

Ad. 5

d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

z poważaniem

Marta Kucharczyk

Sekretariat UG Rusinów

ul. Żeromskiego 4

26-411 Rusinów

Re: Cyfryzacja gmin przez MIEDZIANAGÓRA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1960

W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o dostępie do informacji
publicznej

W dniu 2020-09-28 o 07:51, sprawa-30526@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--

*Michał Tokar
*Informatyk
Urząd Gminy w Miedzianej Górze
ul. Urzędnicza 18,
26-085 Miedziana Góra
41 303 16 26 wew.39
*www.miedziana-gora.pl* <http://www.miedziana-gora.pl>

<https://pl-pl.facebook.com/UG.M.Gora/>

Niniejszy e-mail oraz wszelkie załączone do niego pliki są poufne i
mogą podlegać ochronie prawnej. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym
adresatem powyższej wiadomości nie może jej Pan/Pani ujawniać,
kopiować, dystrybuować, ani też w żaden inny sposób udostępniać lub
wykorzystywać. O błędnym zaadresowaniu wiadomości prosimy
niezwłocznie poinformować nadawcę i usunąć wiadomość.

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedź na informację publiczną z dnia 28.09.2020 r. -Gmina Kobylanka przez KOBYLANKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2428

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub linkami):
odpowiedź na informację publiczną z dnia 28.09.2020 r. -Gmina Kobylanka

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020 przez CZARNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1428

Witam

Przesyłam odpowiedzi na zadane pytania we wniosku o udostępnienie
informacji publicznej.

Ad. 1 odpowiedź: a, b, d

Ad. 2 odpowiedź: d

Ad. 3 odpowiedź: b

Ad. 4 odpowiedź: c

Ad. 5 odpowiedź: d

ASI UG Czarna

Jacek Kołcz

Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez STARGARD w sprawie Cyfryzacja urzędów #2462

W związku z Państwa wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020 r.
Urząd Miejski w Stargardzie informuje:
W pytaniu nr 1 - odpowiedź a,b,c,d
W pytaniu nr 2 - odpowiedź b
W pytaniu nr 3 - odpowiedź a
W pytaniu nr 4 - odpowiedź c
W pytaniu nr 5 - odpowiedź a

--
Pozdrawiam

Janusz Kmita
Dyrektor Wydziału Informatyki
tel. +48 91 577 68 18


Urząd Miejski Stargard
Wydział Informatyki
ul. Hetmana Stefana Czarnieckiego 17
73-110 Stargard
tel. 91 578 48 81
fax 91 578 48 89
[ http://www.stargard.pl/ | www.stargard.pl ]

Administrator - Prezydent Miasta Stargard z siedzibą - Urząd Miejski w Stargardzie, ul. Czarnieckiego 17 informuje Panią/Pana o realizacji nałożonego na administratora obowiązku informacyjnego istniejącego w przypadku pozyskiwania danych osobowych zgodnie z art. 13, 14 i 15 rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) zwanego RODO.
Inspektor ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Stargardzie: Dane kontaktowe: Inspektor ochrony danych: Urząd Miejski w Stargardzie, ul. Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard, telefon: 91578-56-74, e-mail: a.rudnicka@um.stargard.pl
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych w zakresie uregulowanym w RODO.
Jednocześnie informuję o prawie do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, iż Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO. Pełna treść klauzuli informacyjnej dotyczącej obowiązków Administratora, zamieszczona jest na stronie BIP, w zakładce E-Urząd- KARTY USŁUG - https://www.stargard.pl/Klauzula-informacyjna

Re: Cyfryzacja gmin przez ŚWIDWIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #2385

W dniu 2020-09-28 o 07:54, sprawa-30951@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--

Dzień dobry,

w załączeniu wysyłam wypełnioną ankietę.

Z poważaniem

Urząd Miasta Świdwin

--
Urząd Miasta Świdwin
Plac Konstytucji 3 Maja 1
78-300 Świdwin

   tel. 94 3652011, fax 94 3652283

2

Odpowiedz na wniosek oudostępnienie informacji Re: Cyfryzacja gmin przez MEDYKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1399

ORG.1431.40.2020
Odpowiedź na Wasz wniosek o udostępnienie informacji publicznych z dnia
28 września 2020r

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy
jest wybór kilku odpowiedzi)
- Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
- Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy
przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną
odpowiedź)
-Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji
bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25%
usług)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
- Tak

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej
urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

- Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
- Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
samodzielnie?
- Nie, planujemy uczestnictwo.

UG Medyka
Jacek Wlazły

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez ŚWIDWIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #2385

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres ratusz@swidwin.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

odpowiedź na wniosek przez WOJCIESZÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #111

Dzień dobry

W załączeniu przesyła się odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji.

Z poważaniem:

Stanisław Rychlicki
Inspektor ds. informatyki, spraw obronnych
i obrony cywilnej

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOSÓW LACKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1083

Urząd Miasta i Gminy Kosów Lacki w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek
o udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam

Andrzej Żołnicki

Urząd Miasta i Gminy Kosów Lacki

Tel. 257879105 wew.103

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) z dn. 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że
administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Kosów Lacki
reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, ul. Kolejowa 2, 08-330 Kosów
Lacki, tel.: 25 787 91 05, e-mail: <mailto:samorzad@kosowlacki.pl>
samorzad@kosowlacki.pl. Klauzula informacyjna znajduje się na stronie
http://kosowlacki.pl/ w zakładce RODO Ochrona danych osobowych.

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymaliście Państwo
niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy
i usunięcie otrzymanych informacji.

1

RE: Cyfryzacja gmin przez ŁAGIEWNIKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #89

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem,

Wiesław Ciećwierz

Inspektor ds. Informatyki

Gmina Łagiewniki

ul. Jedności Narodowej 21

58-210 Łagiewniki

Tel.: (74) 66 33 407

Tel. Kom.: +48 609202060

E-mail: informatyk@lagiewniki.pl

Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Łagiewniki, kontakt do inspektora ochrony danych: <mailto:biuro@msvs.com.pl> biuro@msvs.com.pl.

Dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość i prowadzenia korespondencji (w związku z realizacją umowy, realizacją obowiązku prawnego oraz w związku z ważnym interesem administratora jakim jest obrona roszczeń) przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści danych, sprostowania, usunięcia, sprzeciwu i żądania ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Szczegółowe informacje na temat konkretnych celów przetwarzania dostępna na <http://lagiewniki.pl/rodo> http://lagiewniki.pl/rodo

2

Re: Cyfryzacja gmin przez STARY LUBOTYŃ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1020

Szanowni Państwo,

w nawiązaniu do Państwa wniosku o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 28.09.2020 roku poniżej zamieszczam odpowiedzi na zadane pytania.

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

Z poważaniem

Agnieszka Leszczyńska

Urząd Gminy w Starym Lubotyniu

tel. 29 644 64 22 wew. 117

W dniu 28.09.2020 o 07:49, sprawa-29586@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze: