Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
RE: Cyfryzacja gmin przez NIWISKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1427
Witam
Poniżej przesyłam odp. Na wniosek o dostęp do informacji publicznej wybrane odpowiedzi podkreślone oraz pogrubione.:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
Szymon Pruś
Informatyk
Kontakt:
<mailto:admin@niwiska.pl> admin@niwiska.pl
+48 17 22 70 419
1
From: Jolanta Marut <sekretarz@gmina.niwiska.pl>
Sent: Monday, September 28, 2020 8:10 AM
To: 'Szymon Pruś UG Niwiska' <admin@niwiska.pl>
Subject: FW: Cyfryzacja gmin
From: sprawa-29993@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29993@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-29993@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:50 AM
To: sekretarz@gmina.niwiska.pl <mailto:sekretarz@gmina.niwiska.pl>
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29993@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29993@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjIyODIyLjI0ODE4LjY2NTk0MzI3Nzk3OTIwOTc1NTlAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAyOCBTZXAgMjAyMCAwNTo1MDoyOCAtMDAwMHxzZWtyZXRhcnpAZ21pbmEubml3aXNrYS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaW>
Odpowiedź na Informację Publiczną - Gmina Święciechowa przez ŚWIĘCIECHOWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2270
Dzień Dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej.
z poważaniem
Sandra Sztor
Gmina Święciechowa
ul. Ułańska 4
64-115 Święciechowa
tel: [ callto:65 533 35 10 | 65 533 35 10 ]
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Wiadomość zawiera informacje, które mogą być w całości lub cz ęści poufne i/lub objęte ochroną prawną i/lub tajemnicą służbową. Jeżeli wiadomość niniejsza została otrzymana przez pomyłkę, proszę zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź na tę wiadomość. Jeśli nie są Państwo zamierzonym i/lub właściwym odbiorcą niniejszej wiadomości to nie mogą jej Państwo używać, ujawniać, rozpowszechniać, kopiować, drukować ani korzystać z niej. Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Święciechowie, ul. Ułańska 4, 64-115 Święciechowa. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: inspektor@rodo-krp.pl , tel. [ callto:+48 792 304 042 | +48 792 304 042 ] .Pani/Pana dane osobowe (w szczególności: imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu i dane podane w korespondencji) są przetwarzane m.in. w celu załatwiania sprawy i prowadzenia korespondencjii/lub w innych celach. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów, oraz czas wynikający z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane do innych podmiotów. Prosimy o zapoznanie się z przysługującymi Pani/Panu uprawnieniami oraz pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępnego pod adresem: [ http://bip.swieciechowa.pl/obowiazek-informacyjny.html | http://bip.swieciechowa.pl/obowiazek-informacyjny.html ]
Poniższa informacja jest kierowana do osób fizycznych.
Odpowiedź na wniosek dot. udostępnienia informacji publicznej przez ZAPOLICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #811
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 28 września
2020 r., dot. udostępnienia informacji publicznej.
Z poważaniem
Agnieszka Kowalska
inspektor ds. ogólno-administracyjnych
Referat Społeczno-Organizacyjny
Urząd Gminy Zapolice
98-161 Zapolice, ul. Plac Strażacki 5
tel/fax (43) 823-19-82
e-mail: <mailto:urzad@zapolice.pl> urzad@zapolice.pl
<http://www.zapolice.pl/> www.zapolice.pl
Ta wiadomość wraz z załącznikami jest przeznaczona dla określonego adresata
i może zawierać informacje poufne - chronione przez przepisy prawa. Jeśli
wiadomość została przesłana omyłkowo, proszę zawiadomić o tym nadawcę
poprzez wysłanie odpowiedzi, a następnie usunąć tę wiadomość. Powielanie lub
ujawnianie treści tej wiadomości jest niedozwolone.
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Zapolice. Dane przetwarzane
są w celu realizacji czynności urzędowych. Macie Państwo prawo do dostępu,
sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji
na stronie <http://www.gminazdunskawola.pl/> www.
<http://www.gminazdunskawola.pl/> zapolice <http://www.gminazdunskawola.pl/>
.pl w zakładce ochrona danych osobowych.
Odpowiedź na wniosek przez ŻUKOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1645
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 28 września 2019 r.
Pozdrawiam
Marcin Szwarc
Administrator Systemu Informatycznego
Urząd Gminy w Żukowie
ul. Gdańska 52
tel.: (58) 685 83 41
fax.: (58) 685 83 30
[cid:image001.jpg@01D69671.30B816D0]<https://www.zukowo.pl/>
KLAUZULA INFORMACYJNA (INFORMATION CLAUSE)
Administratorem danych osobowych jest Gmina Żukowo z siedzibą w Żukowie, więcej informacji znajduje się pod linkiem: https://bip.zukowo.pl/Article/id,2254.html
The Data Controller is Gmina Zukowo, with its registered office in Zukowo. You can find more information here: https://bip.zukowo.pl/Article/id,2254.html
KLAUZULA POUFNOŚCI (CONFIDENTIAL CLAUSE)
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/i niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
This message is confidential and may also be legally privileged. If you are not the intended recipient, please notify the sender by return email and then delete this message from your system. You should not copy or forward this message or disclose its contents to any person.
RE: Cyfryzacja gmin przez WODZISŁAW w sprawie Cyfryzacja urzędów #2000
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek z dnia 28.09.2020 r. udzielamy odpowiedzi:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
odpowiedz na informację publiczną przez CIECHANÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1263
W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na informację publiczną z dnia
28.09.2020 r.
--
Pozdrawiam
Dorota Filipowicz
Urząd Gminy Ciechanów
Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy Ciechanów ul Fabryczna
8, 06-400 Ciechanów.
Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych dostępnych jest na
stronie internetowej https://gminaciechanow.pl/cms/26250/rodo
Nieprzeczytane: Cyfryzacja gmin przez ŁOWICZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #799
Twoja wiadomość
Do: Agnieszka Anyszka
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28 września 2020 07:48:03 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została usunięta bez czytania o godzinie 29 września 2020 15:00:31 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CEWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1682
Witam
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 28
września 2020 r. udzielam poniżej odpowiedzi na Państwa pytania:
Ad. 1. Odpowiedź a, d.
Ad. 2. Odpowiedź c.
Ad. 3. Odpowiedź a.
Ad. 4. Odpowiedź b, c.
Ad. 5. Odpowiedź d.
W załączeniu Klauzula informacyjna.
Z poważaniem
Marzena Krakowiak
Sekretarz Gminy
<http://www.cewice.pl/> Cewice
84-312 Cewice, ul. W. Witosa 16, woj. pomorskie
tel. 59 861 34 60, 59 861 34 61, 59 861 34 66
fax +48 59 861 34 62
e-mail: <mailto:sekretariat@cewice.pl> sekretariat@cewice.pl,
<http://www.cewice.pl/> www.cewice.pl, <mailto:sekretarz@cewice.pl>
sekretarz@cewice.pl
-----------------------------------------
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Cewice. Dane zawarte w
przesłanym przez Panią/Pana mailu będą przetwarzane w celu udzielenia
odpowiedzi na przesłaną wiadomość mailową. Szczegółowe informacje na temat
ochrony danych osobowych uzyskają Państwo pod adresem strony internetowej
https://www.cewice.pl/rodo/ oraz w siedzibie administratora.
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać treści chronione przepisami
prawa. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze jej
przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź
podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje przez
osobę lub podmiot nie będący adresatem jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie
nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.
-----------------------------------------
RE: Cyfryzacja gmin przez SULMIERZYCE (woj. łódzkie) w sprawie Cyfryzacja urzędów #44
Urząd Gminy w Sulmierzycach w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 14 września 2020 r.
Z poważaniem
Łukasz Kucharski
Urząd Gminy w Sulmierzycach
3
From: sprawa-28610@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-28610@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, September 14, 2020 8:05 AM
To: sulmierzyce@gminyrp.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-28610@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Cyfryzacja gmin przez TROSZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1151
Urząd Gminy Troszyn
ul. Juliusza Słowackiego 13
07-405 Troszyn
tel. 29 7671053
UG.1431.8.2020
Troszyn, dn. 2020.09.29
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
Odpowiadając na złożony wniosek o udostępnienie informacji publicznej
uprzejmie informuję, jak niżej:
Ad.1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy
jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
Ad.2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
Ad.3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
c) Trudno powiedzieć
Ad.4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej
urzędu?(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
Ad.5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
samodzielnie?
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
Małgorzata Płóciennik
Sekretarz Gminy Troszyn
W dniu 2020-09-28 07:49, sprawa-29717@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy
> jest wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
> można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy
> przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną
> odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania
> się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej
> 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji
> bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25%
> usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej
> urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
> zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
> transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
> samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest
> wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-29717@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Cyfryzacja gmin przez CZORSZTYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #835
Maniowy, 29 września 2020 r.
AD.1431.57.2020
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
na adres: sprawa-29401@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29401@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej(data wpływu do tut. Urzędu 28 września 2020 r. ) uprzejmie informuję, co następuje:
Ad. 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap - tak
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym - nie
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób - nie
d) Zwykłym mailem - tak
e) Inny sposób – formularze udostępnione na stronie internetowej urzędu
AD. 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
AD. 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
AD. 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
AD. 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
Agata Jasińska
Sekretarz Gminy Czorsztyn
odpowiedź na wniosek_Polanka Wielka przez POLANKA WIELKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #822
W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej zaznaczeniem
BOLD wskazuje odpowiedzi na zadane pytania:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi
*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
*d) Zwykłym mailem*
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
*d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)*
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
*b) Nie*
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
*c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji*
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
*b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy*
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
z poważaniem
Urszula Potoczny
Sekretarz Gminy Polanka Wielka
Cyfryzacja gmin przez SEROKOMLA w sprawie Cyfryzacja urzędów #412
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie iformaci publicznej Urząd Gminy
w Serokomli informuje:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
b) Nie
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
Tomasz Boreczek
UG Serokomla
W dniu 28.09.2020 o 10:50, Urząd Gminy Serokomla pisze:
--
Informatyk
Tomasz Boreczek
Urząd Gminy Serokomla
Niniejsza wiadomość, wraz z ewentualnymi załącznikami, stanowi informację chronioną przed ujawnieniem i jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem.
Informujemy, że administratorem danych osobowych użytych w niniejszej korespondencji jest Wójt Gminy Serokomla. Inspektor ochrony danych jest dostępny pod adresem e-mail: iod@gminaserokomla.pl
Każda osoba przysyłając drogą elektroniczną wiadomość zawierającą jej dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do ich przenoszenia. Użyte w korespondencji dane są przetwarzane wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi.
Klauzula informacyjna oraz szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej http://gmina.gminaserokomla.pl zakładka przetwarzanie danych osobowych.
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie iformaci publicznej Urząd Gminy
w Serokomli informuje:1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
b) Nie4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożonaTomasz Boreczek
UG Serokomla
W dniu 28.09.2020 o 10:50, Urząd Gminy Serokomla pisze:
>
> Proszę o udzielenie informacji
>
> *From:*sprawa-28978@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> [mailto:sprawa-28978@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
> *Sent:* Monday, September 28, 2020 7:47 AM
> *To:* gmina-serokomla@go2.pl
> *Subject:* Cyfryzacja gmin
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-28978@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
Informatyk
Tomasz Boreczek
Urząd Gminy SerokomlaNiniejsza wiadomość, wraz z ewentualnymi załącznikami, stanowi informację chronioną przed ujawnieniem i jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem.
Informujemy, że administratorem danych osobowych użytych w niniejszej korespondencji jest Wójt Gminy Serokomla. Inspektor ochrony danych jest dostępny pod adresem e-mail: iod@gminaserokomla.pl
Każda osoba przysyłając drogą elektroniczną wiadomość zawierającą jej dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do ich przenoszenia. Użyte w korespondencji dane są przetwarzane wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi.
Klauzula informacyjna oraz szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej http://gmina.gminaserokomla.pl zakładka przetwarzanie danych osobowych.
Odpowiedź na korespondencjęnr UM.895239.2020<br />Cyfryzacja gmin przez Gliwice w sprawie Cyfryzacja urzędów #1802
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na kor. z dnia 28-09-2020 r. przekazuję odpowiedzi na pytania
ankietowe:
1\. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybor
kilku odpowiedzi)
**a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap**
**b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na kt orej można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym /Platforma SEKAP **,
GEPAR, Sklepik geodezyjny** /**
c) Usługi cyfrowe urzędu, w ktorych identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposob.
**d) Zwykłym mailem**
**e) Inny spos ob / **strony internetowe gliwice.eu bip.gliwice.eu,
e-Płatności Blue Media, MSIP - Miejski System Informacji Przestrzennej/****
Uwagi do pyt. nr 1:
SEKAP sekap.pl (System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej)
jest regionalną platformą elektroniczną Wojewodztwa Śląskiego.
GEPAR gepar.gliwice.eu to portal umożliwiający realizację płatności na rzecz
miasta, w ktorym logowanie do systemu odbywa się przez Profil Zaufany.
Geodezyjny sklep internetowy https://zasobgeodezyjny.gliwice.eu to sklep on-
line, w ktorym można zamowić wypisy z rejestrow dla działek, budynkow i
lokali, wyrysy z mapy ewidencyjnej, mapy zasadnicze oraz wiele innych
dokumentow i danych. Użytkownik może wybrać jeden z dwoch dostępnych sposobow
autoryzacji - zalogować się do sklepu za pomocą profilu zaufanego e-puap lub
korzystać ze sklepu jako tzw. użytkownik anonimowy. W tym drugim przypadku
jednak nie wszystkie funkcje są dostępne, nie można np. zamowić materiałow
zawierających dane podmiotowe czy też odebrać zamowionych materiałow drogą
elektroniczną.
2\. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
**c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)**
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogole nie są dostępne przez Internet
Uwagi do pyt. nr 3:
Listę usług możliwych do załatwienia w pełni elektronicznie tut. Urząd
publikuje w BIP <https://bip.gliwice.eu/jak-korzystac-z-e-administracji>
3\. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentow?
a) Tak
**b) Nie /Obieg tradycyjny (papierowy) wspomagany elektronicznie./**
c) Trudno powiedzieć
4\. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybor kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, ktora miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
Uwagi do pyt. nr 4:
Na powyższe pytanie nie udzielono odpowiedzi, ponieważ jest ono pytaniem nie o
informację publiczną, a o opinię.
5\. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Uwagi do pyt. nr 5:
Tut. Urząd nie uczestniczy w programie cyfrowej transformacji. Nie zaznaczono
żadnego z podpunktow, ponieważ konstrukcja pytania nie pozwala na odpowiedź
"nie", bez dodawania opinii odnośnie potrzeby wdrożenia rozwiązania bądź jej
braku.
Uprzejmie proszę o zapoznanie się z załączoną informacją o przetwarzaniu
danych.
Z poważaniem,
Katarzyna Duława
Naczelnik Biura Obsługi Interesantow
w Urzędzie Miejskim w Gliwicach
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŻARNÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #721
Dzień dobry
W załączniku odpowiedź
----------------------
Dziękuję i pozdrawiam
Łukasz Dusza
Urząd Gminy w Żarnowie
44 75 77 055 wew. 23
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZCZAWIN KOŚCIELNY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1031
Dzień dobry,
Urząd Gminy w Szczawinie Kościelnym udziela odpowiedzi na wniosek o
udostępnienie następujących informacji
publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?
- Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
- Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie?
- Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
- Nie
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
- Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
transformacją.
- Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
- Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
samodzielnie?
- Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest
wdrożona
Z wyrazami szacunku, Sekretariat Urzędu Gminy - Marta Zielak.
Odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej_Cyfryzacja gmin przez WĄGROWIEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #2178
_Wnioskodawca_:
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Szanowni Państwo,
odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji
publicznej_Cyfryzacja gmin przesyłam w załączeniu.
Uprzejmie proszę o _zwrotne potwierdzenie otrzymania niniejszej odpowiedzi_.
Z poważaniem
Piotr Korpowski
Wydział Kultury, Sportu,
Turystyki, Promocji Miasta
i Ochrony Zdrowia
Tel. +48 67 26 80 305 lub 332
Fax. +48 67 26 20 325
Email:
rzecznik@wagrowiec.eu
p.korpowski@wagrowiec.eu
Urząd Miejski w Wągrowcu
ul. Kościuszki 15a
62-100 Wągrowiec
Tel. +48 67 26 21 522
Fax. +48 67 26 20 325
Email: miasto@wagrowiec.eu
www.wagrowiec.eu
Logo Wągrowca
W dniu 2020-09-28 o 08:27, Urząd Miejski w Wągrowcu pisze:
1
> *From:* sprawa-30744@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> *Sent:* Monday, September 28, 2020 7:53 AM
> *To:* miasto@wagrowiec.eu
> *Subject:* Cyfryzacja gmin
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30744@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
odpowiedź na wniosek przez PRZEDECZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #2192
Odpowiadając na wniosek z dnia 28.09.2020r. o udostępnienie informacji publicznej udzielam odpowiedzi wg kolejności zadawanych pytań:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
Paulina Nitecka
Sekretarz Miasta Przedecz.
--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com
Re: Cyfryzacja gmin przez MARKUSY w sprawie Cyfryzacja urzędów #2037
Urząd Gminy w Markusach udziela informacji na pytania poniżej zawarte:
Ad.1 a) i d)
Ad. 2 b)
Ad.3. b)
Ad. 4 a) i c)
Ad.5 e) NIE
Pozdrawiam
Urząd Gminy w Markusach
82-325 Markusy
tel. 552394351 lub 556195843
faks 552394352
Urząd Gminy w Markusach udziela informacji na pytania poniżej zawarte:
Ad.1 a) i d)
Ad. 2 b)
Ad.3. b)
Ad. 4 a) i c)
Ad.5 e) NIE
Pozdrawiam> 28 września 2020 07:52 sprawa-30603@fedrowanie.siecobywatelska.pl napisał(a):
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30603@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>Urząd Gminy w Markusach
82-325 Markusy
tel. 552394351 lub 556195843
faks 552394352
odpowiedź na wniosek przez KUTNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #807
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 28 września 2020 roku.
*Z poważaniem*
Joanna Brylska
Kierownik
Biuro Prasowe
24 253 11 14
aaa
Odpowiedź na informację publiczna przez ŁOMAZY w sprawie Cyfryzacja urzędów #436
W odpowiedzi na wniosek na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10
ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć
Obywatelska Watchdog Polska informuję:
1. **Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)**
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. **Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)**
_a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)_
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. **Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?**
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. **Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)**
** **
1. a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie? – Dodatkowe nakłady pracy i koszty z wdrożeniem i utrzymaniem
systemu
5. **Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?**
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
**Głowacki Marcin**
Informatyk
tel: 83 341 75 85
![](cid:9d487d0d-8cc7-41e6-bb54-2d00025c5968)** Urząd Gminy Łomazy**
ul. Plac Jagielloński 27
21-532 Łomazy
tel: 83 341 70 03
[ www.lomazy.pl](http://www.lomazy.pl)
Odpowiedź przez OPATOWIEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #1998
Odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej:
Ad.1 a, d
Ad. 2 b
Ad. 3 b
Ad. 4 a
Ad. 5 a
Cyfryzacja gmin - Gmina Maków przez MAKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #686
Udzielam odpowiedzi na zadane pytania:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
b) Nie
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
Wójt Gminy
Jerzy Stankiewicz
Urząd Gminy w Makowie
ul.Główna 12
96-124 Maków
46 831 20 17
www.gminamakow.info
From: sprawa-29252@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-29252@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:48 AM
To: urzad@gminamakow.info
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29252@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjA3NzQ1LjI0ODE4LjkxMzg5OTAxOTAwNDk3Mjg3NEBmZWRyb3dhbmllLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5wbHxNb24sIDI4IFNlcCAyMDIwIDA1OjQ3OjU3IC0wMDAwfHVyemFkQGdtaW5hbWFrb3cuaW5mb3wxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDB8MS5kNDgzYzgwNTRhYjljZjQ5MjA4YjQ5NTgwZGY1MDYwYw%3D%3D>
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez KRAŚNICZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #432
Dzień dobry, w załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
--
--
*Urząd Gminy Kraśniczyn*
ul. Kościuszki 21
22-310 Kraśniczyn
tel. 82 577 55 11
=======================================================================
Ta wiadomość i ewentualne załączniki są kierowane dla wskazanego
odbiorcy i są poufne.
Jeżeli wiadomość zostanie otrzymana w sposób niezamierzony,
należy ją natychmiast usunąć i powiadomić nadawcę.
Jeżeli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, nie możesz używać,
kopiować ani ujawniać zawartości wiadomości w całości, bądź wybiórczo.
=======================================================================
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200