Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej (PiKS-VII.1431.254.2020) przez Kielce w sprawie Cyfryzacja urzędów #1922
Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej dot. rozwiązań cyfrowych.
--
Z wyrazami szacunku
Monika Olbratowska
Stanowisko ds. Dostępu do Informacji Publicznej
Wydział Przedsiębiorczości i Komunikacji Społecznej
Telefon: (41) 36 76 250
Adres e-mail: monika.olbratowska@um.kielce.pl
URZĄD MIASTA KIELCE [1]
Uprzejmie informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych jest
Prezydent Miasta Kielce.
W przypadku pytań dotyczących procesu przetwarzania swoich danych
osobowych możecie Państwo
skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, pisząc na adres e-mail
iod@um.kielce.pl
Więcej informacji odnośnie do Polityki prywatności oraz swoich prawach
możecie Państwo uzyskać
na stronie http://rodo.kielce.eu
Links:
------
[1] http://www.um.kielce.pl
Odpowiedź na wniosek przez CHEŁMŻA w sprawie Cyfryzacja urzędów #305
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Paweł Rutkowski
Urząd Gminy Chełmża
Tel. 566756077 wew 38
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/Pani niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
Odpowiedź - Cyfryzacja Gminy przez NOWA WIEŚ WIELKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #256
Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o
udzielenie informacji publicznej.
Z poważaniem,
Szymon Giżycki
Inspektor ds. obsługi organów Gminy i obsługi Informatycznej
Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka
tel. 52 320 68 45
RE: Cyfryzacja gmin przez ŁĘKA OPATOWSKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2238
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
Odpowiedz: a), d)
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej
50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25%
usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
Odpowiedz: d)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
Odpowiedz: b)
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
Odpowiedz: c), e): Problemy z realizacją projektu WRPO w ramach którego uczestniczyliśmy - ze względów proceduralno-czasowych został zarzucony.
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Odpowiedz: d), e): Planujemy uczestniczyć w następnym okresie projektowym, jeżeli będzie takli ogłoszony. Celem jest wdrożenie obiegu dokumentów, dodatkowych usług elektronicznych w ramach elektronicznego biura obsługi interesanta.
Przemysław Mrózek
informatyk
Gmina Łęka Opatowska
ul. Akacjowa 4, 63-645 Łęka Opatowska
62 78 14 535
informatyk@leka-opatowska.pl
-----Original Message-----
From: UG Łęka Opatowska Sekretariat <sekretariat@leka-opatowska.pl>
Sent: Tuesday, October 13, 2020 11:43 AM
To: Przemysław Mrózek <informatyk@leka-opatowska.pl>
Subject: Fwd: Cyfryzacja gmin-------- Wiadomość oryginalna --------
Temat: Cyfryzacja gmin
Data: 2020-09-28 07:53
Od: sprawa-30804@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: sekretariat@leka-opatowska.plNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
publicznych:1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej
50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25%
usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30804@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -- Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
Sekretariat
Urząd Gminy Łęka Opatowska
ul. Akacjowa 4
63-645 Łęka Opatowska
tel. 62 78 14 520Klauzula informacyjna RODO dotycząca przetwarzania danych osobowych Uprzejmie informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Łęka Opatowska jest Gmina Łęka Opatowska. Celem przetwarzania jest realizacja prawnych obowiązków administratora. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wglądu w swoje dane, korekty, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także szereg innych praw. Wszystkie niezbędne informacje na ten temat znajdą Państwo na stronie internetowej jednostki pod adresem
https://lekaopatowska.bip.net.pl/?a=5696
gmina Rybno - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez RYBNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1039
Dzień dobry
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
przekazujemy właściwe odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku (
podkreśleniem)
z poważaniem
M. Białkowska
--
Urząd Gminy Rybno <https://www.gminarybno.com>
Maria Białkowska
Podinspektor
Urząd Gminy Rybno, ul. Długa 20, 96-514 Rybno
<https://www.facebook.com/urzadgminyrybno>
<https://www.youtube.com/channel/UCQvvtY0yOW9Q30Ab4l2Q4Dg?view_as=subscriber>
T: (46) 861-14-38 <tel:(46)861-14-38> | E: sekretariat@gminarybno.com
<mailto:sekretariat@gminarybno.com> | W: www.gminarybno.com
<http://www.gminarybno.com>
O przetwarzaniu danych osobowych przez Urząd Gminy Rybno
<http://www.gminarybno.com/pliki/plik/klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-1579868664.pdf>.
Dzień dobry
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
przekazujemy właściwe odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku (
podkreśleniem)> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> _a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> _d) Zwykłym mailem__
> __e) Inny sposób_
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> _d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)_
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> _b) Nie_
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> _a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
> zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
> transformacją._
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> _c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> _b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy_
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
z poważaniemM. Białkowska
--
Urząd Gminy Rybno <https://www.gminarybno.com>
Maria Białkowska
Podinspektor
Urząd Gminy Rybno, ul. Długa 20, 96-514 Rybno
<https://www.facebook.com/urzadgminyrybno>
<https://www.youtube.com/channel/UCQvvtY0yOW9Q30Ab4l2Q4Dg?view_as=subscriber>T: (46) 861-14-38 <tel:(46)861-14-38> | E: sekretariat@gminarybno.com
<mailto:sekretariat@gminarybno.com> | W: www.gminarybno.com
<http://www.gminarybno.com>O przetwarzaniu danych osobowych przez Urząd Gminy Rybno
<http://www.gminarybno.com/pliki/plik/klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-1579868664.pdf>.
RE: Cyfryzacja gmin przez KAŁUSZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1249
W odpowiedzi na zapytanie o udzielenie informacji publicznej przesyłam odpowiedz na zadane pytania.
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
d) Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
e) Inne, jakie? – żadnych
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
___________________
Edyta Przybułek
Urząd Miejski Kałuszyn
ul. Pocztowa 1
05-310 Kałuszyn
Tel. 256760044
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez MOKRSKO w sprawie Cyfryzacja urzędów #740
Urząd Gminy w Mokrsku przesyła odpowiedź. W załączeniu podpisany skan.
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej
Urząd Gminy w Mokrsku przedstawia odpowiedzi na pytania zawarte
we wniosku z dnia 28.09.2020 r.:
Ad 1 a) Tak
Ad1 b) Nie
Ad1 c) Nie
Ad1 c) Nie
Ad1 d) Tak
Ad 2. Nie jest to pytanie o informację publiczną.
Ad 3. Nie
Ad 4) Urząd nie uczestniczy w tej chwili w programie cyfrowej
transformacji
Ad 5) Nie
--
_Administratorem Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Mokrsku,
reprezentowany przez Wójta Gminy. Więcej informacji na stronie
Mokrsko.pl w zakładce "Ochrona danych osobowych"._
_Niniejsza wiadomość pocztowa oraz wszelkie załączone do niej pliki są
poufne i podlegają prawnej ochronie. Jeśli nie jest Pani/ Pan jej
zamierzonym adresatem, prosimy o niezwłoczny kontakt z nadawcą i
usunięcie tej wiadomości wraz z załącznikami. Jeżeli nie jest Pani/ Pan
zamierzonym adresatem tej wiadomości jej dalsze rozpowszechnianie,
udostępnianie lub ujawnianie jej treści w całości lub w części jest
zabronione - zastrzeżenie to dotyczy zarówno samej wiadomości jak i
załączników do niej. _
_ _
Informacja publiczna 106 przez CIECHANÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1226
________________________________
Ciechanów, 12.10.2020 r.
WKS.1431.106.2020
Stowarzyszenie Sieć
Obywatelska Watchdog Polska
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020 r. informuję, że:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
z poważaniem,
Olga Zmudczyńska-Pabich
Kierownik Wydziału Kontaktów Społecznych
Urząd Miasta Ciechanów
Plac Jana Pawła II 6
06-400 Ciechanów
tel.: +48 23 674 92 81
kom. 608 476 049
e-mail: o.pabich@umciechanow.pl<https://poczta.o2.pl/d/#>
Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Gminę Miejską Ciechanów, adres: Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, jako Administratora danych, w celu zrealizowania sprawy, w której Pan/Pani kontaktuje się z nami.
W celu skontaktowania się z Inspektorem Danych Osobowych prosimy o przesłanie wiadomości pod adres e-mail: iod@umciechanow.pl<https://poczta.o2.pl/d/#>.
Pani/Pana dane będziemy przechowywać do czasu załatwienia Pani/Pana sprawy i wygaśnięcia roszczeń z nią związanych.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do załatwienia Pani/Pana sprawy.
Fwd: odpowiedz- inf publiczna z dnia 28.09.2020 przez GÓRZNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #357
Z poważaniem
Agnieszka Jasińska
referent ds. Kadr i Organizacji
Urząd Miasta i Gminy Górzno
ul. Rynek 1 | 87-320 Górzno
tel. +48 56-644-83-51
e-mail: a.jasinska@gorzno.pl
------------------------------------------------------------------------
Informacje nt. przetwarzania danych osobowych znajdują się m.in. na
stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy Górzno w zakładce /Ochrona Danych
Osobowych [LINK]
<https://mst-gorzno.rbip.mojregion.info/informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-w-urzedzie-miasta-i-gminy-gorzno/>/
------------------------------------------------------------------------
////
//
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: odpowiedz- inf publiczna z dnia 28.09.2020
Data: Mon, 12 Oct 2020 11:29:30 +0200
Nadawca: Informatyk - UMiG Górzno <informatyk@gorzno.pl>
Adresat: Jasińska Agnieszka - UMiG Górzno <a.jasinska@gorzno.pl>
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
28.09.2020r. informuję, co następuje:
ad.1
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem Epuap
d) Zwykłym mailem
ad.2
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
ad.3
b) Nie
ad.4
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
ad.5
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba.
--
Z poważaniem
Bartosz Żebrowski
informatyk
Urząd Miasta i Gminy Górzno
ul. Rynek 1 | 87-320 Górzno
tel. +48 56-644-83-57
e-mail: informatyk@gorzno.pl
------------------------------------------------------------------------
Informacje nt. przetwarzania danych osobowych znajdują się m.in. na
stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy Górzno w zakładce /Ochrona Danych
Osobowych [LINK]
<https://mst-gorzno.rbip.mojregion.info/informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-w-urzedzie-miasta-i-gminy-gorzno/>/
------------------------------------------------------------------------
////
//
Gmina Brzeziny - R.O.1431.17.2020 - odpowiedź Re: WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ przez BRZEZINY w sprawie Cyfryzacja urzędów #674
Dzień dobry,
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
sprawa-29240@fedrowanie.siecobywatelska.pl
w odpowiedzi na Państwa wniosek poniżej zamieszczam informacje w kwestiach stanowiących przedmiot zainteresowania:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
Odp. – a b c d
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
Odp. – c
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
Odp. – a
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
Odp. – a
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
Odp. - a
Z poważaniem
Radzisław Kamiński
Sekretarz Gminy
tel. 509-869-249
e-mail: rkaminski@gmbrzeziny.nazwa.pl
Urząd Gminy Brzeziny
tel/fax 46 874-36-99
46 874-26-68
46 874-27-27
e-mail: gminabrzeziny@post.pl
1From: gminabrzeziny@post.pl
Sent: Monday, October 05, 2020 12:45 PM
To: Radzisław Kamiński
Subject: WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
From: sprawa-29240@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-29240@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, September 28, 2020 7:48 AM
To: gminabrzeziny@post.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29240@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Cyfryzacja gmin przez KOSZARAWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1870
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym (platforma SEKAP)
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
Marcin Cebula
Sekretarz Gminy
From: sprawa-30436@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Monday, September 28, 2020 7:51 AM
To: ugkoszarawa@gminakoszarawa.com
Subject: Cyfryzacja gminNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30436@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Cyfryzacja gmin przez LUBAWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2129
OR.1431.62.2020
Lubawa, 13 października 2020 r.
Na podstawie art.13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (t.j. Dz.U.2019.1429 z póź.zm.) przesyłam
odpowiedź na złożony 28 września 2020 r. elektronicznie wniosek.
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi) a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap -
TAK b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym NIE c) Usługi
cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób. d) Zwykłym mailem- TAK e) Inny sposób 2. Jak oceniliby Państwo
możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie
(prosimy wybrać jedną odpowiedź) a) Prawie wszystkie usługi są możliwe
do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad
75%) b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%) TAK c)
Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) d) Niewielka
część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług) e) Usługi urzędu w
ogóle nie są dostępne przez Internet 3. Czy, w momencie udzielania
odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny
Obieg Dokumentów? a) Tak b) Nie-X c) Trudno powiedzieć 4. Jakie problemy
napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi) a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje
do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
transformacją. b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już
rozwiązań c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji d)
Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową e) Inne,
jakie? PROJEKT W TRAKCIE REALIZACJI 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w
jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu
lub wdrażanym samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie
nadzieje na zmiany b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy c)
Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona d)
Nie, choć byłaby taka potrzeba e) Inne, jakie. PROJEKT W TRAKCIE
REALIZACJI E-usługi dla mieszkańców Gminy Miejskiej Lubawa Katarzyna
Żuchowska Sekretarz Miasta
W dniu 2020-09-28 o 07:52, sprawa-30695@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pan/Pani jej prawidłowym
adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.
OR.1431.62.2020
Lubawa, 13 października 2020 r.
Na podstawie art.13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (t.j. Dz.U.2019.1429 z póź.zm.) przesyłam
odpowiedź na złożony 28 września 2020 r. elektronicznie wniosek.1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi) a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap -
TAK b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym NIE c) Usługi
cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób. d) Zwykłym mailem- TAK e) Inny sposób 2. Jak oceniliby Państwo
możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie
(prosimy wybrać jedną odpowiedź) a) Prawie wszystkie usługi są możliwe
do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad
75%) b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%) TAK c)
Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) d) Niewielka
część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług) e) Usługi urzędu w
ogóle nie są dostępne przez Internet 3. Czy, w momencie udzielania
odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny
Obieg Dokumentów? a) Tak b) Nie-X c) Trudno powiedzieć 4. Jakie problemy
napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi) a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje
do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
transformacją. b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już
rozwiązań c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji d)
Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową e) Inne,
jakie? PROJEKT W TRAKCIE REALIZACJI 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w
jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu
lub wdrażanym samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie
nadzieje na zmiany b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy c)
Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona d)
Nie, choć byłaby taka potrzeba e) Inne, jakie. PROJEKT W TRAKCIE
REALIZACJI E-usługi dla mieszkańców Gminy Miejskiej Lubawa Katarzyna
Żuchowska Sekretarz MiastaW dniu 2020-09-28 o 07:52, sprawa-30695@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30695@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
>
> --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>
>
>
--
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pan/Pani jej prawidłowym
adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.
Re: Cyfryzacja gmin przez ŁĄCK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1043
W odpowiedzi na poniższy wniosek odpowiadamy:
--
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych -http://uglack.bip.org.pl/?tree=477,Informacja%20o%20przetwarzaniu%20danych%20osobowych
W odpowiedzi na poniższy wniosek odpowiadamy:
> Pytanie 1 .
>
> odpowiedz: a) oraz d)
>
> Pytanie 2.
>
> odpowiedz: c)
>
> Pytanie 3.
>
> odpowiedz: a)
>
> Pytanie 4.
>
> odpowiedz: a) b)
>
> Pytanie 5.
>
> odpowiedz: b)
>
>
> Z poważaniem,
>
> Agnieszka Woźniak
>
> sekretarz Gminy Łąck
>
> W dniu 2020-09-28 o 07:49, sprawa-29609@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> pisze:
>>
>> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
>> o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
>> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
>> publicznych:
>>
>> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
>> wybór kilku odpowiedzi)
>> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
>> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
>> można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
>> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
>> autorski sposób.
>> d) Zwykłym mailem
>> e) Inny sposób
>>
>> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
>> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
>> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania
>> się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
>> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
>> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
>> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
>> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
>> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
>> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
>> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>>
>> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
>> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
>> a) Tak
>> b) Nie
>> c) Trudno powiedzieć
>>
>> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
>> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>>
>> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
>> zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
>> transformacją.
>> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
>> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
>> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
>> e) Inne, jakie?
>>
>> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
>> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
>> samodzielnie?
>> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
>> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
>> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
>> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
>> e) Inne, jakie.
>>
>> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
>> udzielone odpowiedzi.
>>
>> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
>> na adres: sprawa-29609@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>>
>> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie
>> z zasadami reprezentacji
>>
>> --
>>
>> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
>> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
>> tel: 22 844 73 55
>> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
>> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
>> www.siecobywatelska.pl
>> NIP 526282872
>> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
>> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>>
> --
> Informacja o przetwarzaniu danych osobowych -http://uglack.bip.org.pl/?tree=477,Informacja%20o%20przetwarzaniu%20danych%20osobowych--
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych -http://uglack.bip.org.pl/?tree=477,Informacja%20o%20przetwarzaniu%20danych%20osobowych
PD: Wniosek o udzielenie informacji publicznej WOU.1431.140.2020 wyznaczenie terminu przez WOŁOMIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1234
Dzień dobry,
w nawiązaniu do złożonego wniosku o udostępnienie informacji publicznej, data wpływu 28.09.2020, znak WOU.1431.140.2020,
dotyczącego rozwiązań cyfrowych w gminie, przesyłam pismo ws terminu załatwienia wniosku.
z poważaniem
Henryka Michalczewska
główny specjalista
Wydział Organizacji Urzędu
Urząd Miejski w Wołominie
22 763 30 32
Odpowiedź na petycję przez STASZÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1923
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłamy odpowiedzi na zadane pytania w petycji
dotyczącej cyfryzacji gmin z dnia 28.09.2020 r.
Pozdrawiam
--
Paweł Przewoźniak
Główny Specjalista
Wydział Informatyki
Urząd Miasta i Gminy w Staszowie
Tel. (15) 864-83-85
RE: Cyfryzacja gmin przez SZCZANIEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #615
Urząd Gminy Szczaniec
ul. Herbowa 30, 66-225 Szczaniec
woj. Lubuskie
tel. (+48 68) 34 10 700
tel/fax (+48 68) 34 10 379
E-mail: <mailto:ug@szczaniec.pl> ug@szczaniec.pl
W odpowiedzi na wniosek informuję, że w Gminie Szczaniec wdrażany jest projekt „Lubuski e-Urząd II’, który ma na celu udostępnienie platformy cyfrowej – tzw. Konta Mieszkańca (Konta Przedsiębiorcy), które będzie punktem dostępowym dla mieszkańców/przedsiębiorców. Mieszkańcy będą mogli oprócz skorzystania z możliwości realizacji usług w formie elektronicznej sprawdzić status swoich spraw w urzędzie oraz zweryfikować swoje płatności.
Na chwilę obecną możliwe jest załatwienie sprawy za pośrednictwem ePuap i mailem.
W urzędzie częściowo funkcjonuje elektroniczny obieg dokumentów.
Franciszek Półtorak
Inspektor
Referat Budownictwa, Środowiska, Gruntów, Rozwoju i Promocji
E-mail : f.poltorak@szczaniec.pl
3
From: Gmina Szczaniec <ug@szczaniec.pl>
Sent: Monday, October 12, 2020 3:35 PM
To: f.poltorak@szczaniec.pl
Subject: FW: Cyfryzacja gmin
Pozdrawiam,
Klaudia Jastrzębska
Urząd Gminy Szczaniec
Ul. Herbowa 30
66-225 Szczaniec
woj. Lubuskie
tel. (+48 68) 34 10 700
E-mail: ug@szczaniec.pl <mailto:ug@szczaniec.pl>
From: sprawa-29181@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29181@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-29181@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29181@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Monday, September 28, 2020 7:48 AM
To: ug@szczaniec.pl <mailto:ug@szczaniec.pl>
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29181@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29181@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź - Cyfryzacja gmin przez Tarnów w sprawie Cyfryzacja urzędów #977
W załączeniu przesyłam odpowiedzi na wniosek z dnia 28 września 2020 r. o
udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam
Przemysław Warzecha
Wydział Informatyzacji
Urząd Miasta Tarnowa
ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów
tel.: +48 14 688 25 69
email: <mailto:p.warzecha@umt.tarnow.pl> p.warzecha@umt.tarnow.pl
<https://tarnow.pl> https://tarnow.pl
Niniejsza wiadomość (wraz z załącznikami) jest przeznaczona wyłącznie dla
określonego adresata i może zawierać informacje służbowe lub inne informacje
poufne prawnie chronione. Jeżeli nie jesteście Państwo właściwym adresem
wiadomości lub otrzymali Państwo tę wiadomość na skutek pomyłki, prosimy o
tym fakcie niezwłocznie poinformować nadawcę i trwale usunąć otrzymaną
wiadomość. Każde nieautoryzowane kopiowanie, przechowywanie, przetwarzanie,
ujawnianie lub rozpowszechnianie załączonej informacji w całości lub w
części jest zabronione i może być ono uznane za naruszające prawo.
Ochrona danych osobowych (RODO). Informacje dotyczące przetwarzania danych
osobowych znajdują się na oficjalnej stronie miasta Tarnowa pod adresem
<https://tarnow.pl/Wiecej-informacji/Inne/Polityka-Prywatnosci-RODO>
https://tarnow.pl/Wiecej-informacji/Inne/Polityka-Prywatnosci-RODO
odpowiedź na wniosek w sprawie udzielenia informacji publicznej przez Gdynia w sprawie Cyfryzacja urzędów #1736
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
odp. a) , c) , d)
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
odp.c)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
odp. a)
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
odp. b), d)
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
odp. b)
--
--
Niezbędne informacje dotyczące bezpieczeństwa przetwarzania przez Urząd Miasta Gdyni Państwa danych osobowych znajdą Państwo pod tym linkiem: http://gdynia.pl/bip/ochrona-danych-osobowych-2,7893/informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-w-urzedzie-miasta-gdyni,524594
Odpowiedz na wniosek przez CHMIELNIK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1407
Witam
W załączeniu odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam Adam Antosz
Urząd Gminy Chmielnik
36-016 Chmielnik 50
tel.: 17 2304050
tel.: 602521474
e-mail: a.antosz@chmielnik.pl
Cyfryzacja gmin - informacja publiczna przez DĘBNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #890
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź w ramach z dostępu do informacji
publicznej. Odpowiedzie zaznaczyłem kolorem czerwonym.
Z poważaniem
Marcin Pilch
Urząd Gminy Dębno
Tel: 14 631 85 77
Re: Cyfryzacja gmin przez PNIEWY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1072
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem,
Paulina Prus
Urząd Gminy Pniewy
W dniu 2020-09-28 o 07:49, sprawa-29638@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-29638@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Fwd: przez RADECZNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #452
---------- Forwarded message ---------
Od: gminaradecznica@prokonto.pl <gminaradecznica@prokonto.pl>
Date: pon., 12 paź 2020 o 12:49
Subject:
To: biuro <biuro@siecobywatelska.pl>
Dnia 12 października 2020 12:41 gminaradecznica@prokonto.pl <
gminaradecznica@prokonto.pl> napisał(a):
Urząd Gminy w Radecznicy w załączeniu przesyła odpowiedź o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 28.09.2020 r.
_____________________________________________________________
Administratorem, który odpowiada za przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych, zawartych w korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną jest
Wójt Gminy Radecznica ul. B. Prusa 21, 22-463 Radecznica.
Kontakt we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych
osobowych oraz wykonywaniem praw, możliwy jest pod adresem mailowym: *
<https://poczta.o2.pl/d/> <iod@gminaradecznica.pl>iod@gminaradecznica.pl
<iod@gminaradecznica.pl>* (Inspektor Ochrony Danych).
Informacje o Pana/Pani uprawnieniach związanych z przetwarzaniem danych
osobowych zamieszczone są pod adresem:
http://www.bip.gminaradecznica.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=990&Itemid=237
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać informacje prawnie
chronione. Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego
przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź
podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez
osobę lub podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie
nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.
Fwd: Message from KM_C258 przez WOLBROM w sprawie Cyfryzacja urzędów #870
---------- Forwarded message ---------
Od: Marcin Ciempka <mciempka@umigwolbrom.pl>
Date: pon., 12 paź 2020 o 13:25
Subject: Fwd: Message from KM_C258
To: <biuro@siecobywatelska.pl>
W załączaniu przekazuje odpowiedz na wniosek o udostępnianie informacji
publicznej.
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Message from KM_C258
Data: Mon, 12 Oct 2020 12:47:15 +0100
Nadawca: scan@umigwolbrom.pl
Odpowiedź-Do: scan@umigwolbrom.pl
Adresat: mciempka@umigwolbrom.pl
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej- Cyfryzacja gmin przez MYCIELIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #2339
W odpowiedzi na Państwa wniosek Urząd Gminy Mycielin udziela informacji.
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Małymi krokami wdrażane są systemy np. gmina bierze udział w realizacji
projektu dotyczącego Regionalnej Zintegrowanej Infrastruktury Informacji
Przestrzennej.
Z poważaniem
Daria Zawiasa
UG Mycielin
62 76 13 123
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200