Opis

Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.

Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2110
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Re: Cyfryzacja gmin przez PSARY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1910

Dzień dobry,

w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
z dnia 28.09.2020r.

W dniu 2020-09-28 o 07:51, sprawa-30476@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Pozdrawiam,
Barbara Pietroniec
Sekretariat Urzędu Gminy w Psarach
tel.: 32 2944900

KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/i niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.

1

Cyfryzacja gmin. przez KRZEMIENIEWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2271

Dzień Dobry.

Załączam odpowiedź na informację publiczną dotyczącą cyfryzacji gmin.

Pozdrawiam.

Bogusława Stróżyńska | Sekretariat Urzędu Gminy w Krzemieniewie

cid:image001.jpg@01D1C703.F6D77640: 65 536 92 00 |
cid:image002.jpg@01D1C703.F6D77640:
<mailto:boguslawa.strozynska@krzemieniewo.pl>
boguslawa.strozynska@krzemieniewo.pl | cid:image003.jpg@01D1C703.F6D77640:
<http://www.krzemieniewo.pl/> www.krzemieniewo.pl

Urząd Gminy Krzemieniewo
ul.Dworcowa 34

64-120 Krzemieniewo

Wójt Gminy Krzemieniewo jest administratorem Pani/Pana danych osobowych. Aby
się z nami skontaktować możesz napisać list na adres:
ul. Dworcowa 34, 64-120 Krzemieniewo lub e-mail na adres :
kas5@poczta.onet.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie

w celach związanych z naszą działalnością, a także przez okres przedawnienia
roszczeń. Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się:

<http://www.krzemieniewo.pl/> www.krzemieniewo.pl lub w siedzibie
administratora.

4

Odp. na wniosek o udzielenie inf. publ. przez KRASNOPOL w sprawie Cyfryzacja urzędów #1530

Witam!

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej. Proszę o potwierdzenie otrzymania odpowiedzi.

Anna Witkowska

Inspektor

Urząd Gminy Krasnopol

1

Re: Cyfryzacja gmin przez LUBYCZA KRÓLEWSKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #390

Odpowiedź w załączeniu.

W dniu 2020-09-28 o 07:47, sprawa-28956@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Odpowiedź na wniosek z dnia 28 września 2020 roku przez KAMIONKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #488

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 roku.

Z poważaniem,

Mariola Grymuza

_________________________________________

Urząd Gminy w Kamionce
ul. Lubartowska 1, 21-132 Kamionka
tel. +48 81 852 70 39, 81 852 70 61
<http://www.kamionka.pl/> www.kamionka.pl

Niniejsza wiadomość i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeżeli nie jesteście Państwo zamierzonym adresatem powyższej wiadomości informujemy, iż jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. O błędnym zaadresowaniu wiadomości prosimy niezwłocznie poinformować nadawcę i usunąć wiadomość.

Uprzejmie informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych związanych z niniejszą korespondencją jest Wójt Gminy Kamionka, ul. Lubartowska 1, 21-132 Kamionka. Z powołanym w Urzędzie Inspektorem Ochrony Danych możecie się Państwo skontaktować pod adresem: <mailto:iod@doradztwo-lubartow.pl> iod@doradztwo-lubartow.pl . Wszelkie informacje dotyczące zasad i celów przetwarzania znajdziecie Państwo w klauzuli informacyjnej dostępnej pod adresem <https://ugkamionka.bip.lubelskie.pl/index.php?id=209&p1=szczegoly&p2=1275014> https://ugkamionka.bip.lubelskie.pl/index.php?id=209&p1=szczegoly&p2=1275014".

3

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHROSTKOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #238

Na podstawie art. 4 ust .1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej ( T.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429; zm.: Dz. U. z 2020
r. poz. 695 ) udostępnia się informacji publicznej. Za odpowiedzi uznaje się
te warianty odpowiedzi zaznaczone kolorem zielonym oraz podkreśleniem.

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

KLAUZULA POUFNOŚCI

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/Pani niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.

1

Odpowiedź na informację publiczną dot. Cyfryzacji gminy [Sprawa#I-IV.1431.1.2020] przez Katowice w sprawie Cyfryzacja urzędów #1919

Dokumenty: I-IV.KW-00038/20
Znak sprawy: I-IV.1431.1.2020
Rej. koresp. wych.: RKW-189524/20
Wysłane przez: Marta Bieniek

--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

3

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez KIKÓŁ w sprawie Cyfryzacja urzędów #360

Dzień dobry,

w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej wraz z klauzulą zgodną z RODO.

 Z wyrazami szacunku

Urząd Gminy Kikół

--
herb kikol
SEKRETARIAT
     Urząd Gminy w Kikole
Plac Kościuszki 7
87-620 Kikół
                    tel.(54)2894670//

/Ochrona danych osobowych jest priorytetem Gminy Kikół. //Szczegółowe
informacje o zakresie i sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych
znajdują się pod adresem strony internetowej www.kikol.pl/

2

Przeczytane: Cyfryzacja gmin przez Zabrze w sprawie Cyfryzacja urzędów #1902

Twoja wiadomość

Do: Zdzisława Kubisz
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: poniedziałek, 28 września 2020 07:51:50 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb

została przeczytana: wtorek, 29 września 2020 13:27:06 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.

Cyfryzacja gmin przez KŁODAWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2334

Dzień dobry, Gmina Kłodawa przesyła odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej według poniższych pytań :
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Pozdrawiam
Izabela Nowak
Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie
ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa
63 2730622 wew.111

odpowiedź na wniosek przez ŻERKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #2220

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 28.09.2020r. o
udostępnienie informacji publicznej na temat cyfryzacji Urzędu.

Pozdrawiam

Bartłomiej Nowicki

_____

Urząd Miasta i Gminy Żerków
ul. A. Mickiewicza 5, 63-210 Żerków
tel. 62 740 30 24, fax. 62 740 36 27
e-mail: <mailto:sekretariat@zerkow.pl> sekretariat@zerkow.pl
strona internetowa: <http://www.zerkow.pl/> www.zerkow.pl

--
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Gmina Nędza. przez NĘDZA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1857

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
28.09.2020r. odpowiadam jak następuje.

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
*c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)*

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
*b) Nie*

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
*a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.**
**b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań*

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
*d) Nie, choć byłaby taka potrzeba*

--

*Daniel Waloszek*
/mł. Referent ds. Obsługi Rady i Promocji Gminy/
*t.* 32 66 60 469
*w.* /nedza.pl/ <http://nedza.pl> *e.* /daniel.waloszek@nedza.pl/
<mailto:daniel.waloszek@nedza.pl>
*a.* ul. Jana III Sobieskiego 5, 47-440 Nedza
<https://maps.google.com/?q=ul. Jana III Sobieskiego 5, 47-440 Nędza>

Odpowiedź na informację publiczną (Gmina Krasocin) przez KRASOCIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1934

Dzień dobry

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na informację publiczną.

1

RE: Cyfryzacja gmin przez RADZYŃ PODLASKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #526

W odpowiedzi na informacje publiczna z dnia 28 września 2020 r. Urząd Gminy Radzyn Podlaski informuje:

Ad.1. odpowiedź - a i d;

Ad.2. odpowiedź - d;

Ad.3. odpowiedź – a;

Ad.4. odpowiedź – c i d;

Ad.5. odpowiedź – d;

Alicja Rosińska

RE: Cyfryzacja gmin przez OTYŃ w sprawie Cyfryzacja urzędów #583

W odpowiedzi na zapytanie o dostępie do informacji publicznej

poniżej przedstawiamy naszą odpowiedź w postaci punktowej

(oraz dodatkowo poniżej w treści oryginalnego zapytanie w postaci wyróżnika danej odpowiedzi)

1. A
2. D
3. B
4. C
5. A

Pozdrowienia.

Jarosław Gonia

___________

Urząd Miejski w Otyniu

ul. Rynek 1, 67-106 Otyń

tel. 68 355 94 00, fax. 68 355 94 01

NIP: 9251963373, REGON 970770356

2

R.1431.1.2020 przez ŻARÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #77

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

\--

Biuro Obsługi Klienta

Urząd Miejski w Żarowie

2

Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez ŁONIÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1951

Witam.

W odpowiedzi na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28
września 2020 r. informuję co następuje:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi):
Odpowiedź:
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej
50%)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak (korespondencja przychodząca, dekretacja)

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona

Pozdrawiam,
Marcin Maj

----------------------------------------------------------------
Łoniów 56
27-670 Łoniów
E-mail: admin@loniow.pl
Tel.: +48 15 866 91 03 wew. 29
www.loniow.pl
----------------------------------------------------------------

Niniejsza wiadomość zawiera informacje poufne, przeznaczone tylko dla
adresata lub upoważnionego pośrednika. Jeżeli otrzymali Państwo ten email
przez pomyłkę, prosimy o jego trwałe usunięcie oraz powiadomienie nadawcy o
zaistniałej sytuacji. Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych
dostępne korespondencyjnie oraz w siedzibie Urzędu Gminy Łoniów. Kontakt z
inspektorem ochrony danych pod adresem: iodo@loniow.pl.
-----Oryginalna wiadomość-----

Nie przeczytano: Cyfryzacja gmin przez DĘBLIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #449

Twoja wiadomość

Do: poczta@um.deblin.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:47

usunięto w dniu 29.09.2020 13:00.

RE: Cyfryzacja gmin przez BĄDKOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #294

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej informuje jn.:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap - TAK
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym - NIE
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób. - NIE
d) Zwykłym mailem - NIE
e) Inny sposób - NIE

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Z poważaniem

Jarosław Wochna

Urząd Gminy w Bądkowie

ul. Wlocławska 82

87-704 Bądkowo

54 2724100 wew. 47

srodowisko.badkowo@wp.pl

1

RE: Cyfryzacja gmin przez DUSZNIKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #2329

W odpowiedzi na poniższy wniosek, przesyłam odpowiedzi na zadane pytania:

Ad. 1. a) oraz d) w zwykłych sprawach niewymagających podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego

Ad. 2. d)

Ad. 3. a)

Ad. 4. a)

Ad. 5. d)

Z poważaniem

Emilia Gogołkiewicz-Kołecka

Inspektor ds. administracyjnych i ochrony danych osobowych

Urząd Gminy Duszniki

Te. 61 29 19 075 wew. 110

Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Duszniki, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki.

Szczegółowe informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych znajdują się na stronie <http://www.duszniki.eu/ochrona-danych-osobowych> http://www.duszniki.eu/ochrona-danych-osobowych

Gmina Nowe - odp. na wniosek przez NOWE w sprawie Cyfryzacja urzędów #265

Dzień dobry

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
b) Nie
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy

Grzegorz Matusiak

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GARBATKA-LETNISKO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1260

Dzień dobry

Urząd Gminy Garbatka-Letnisko w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 r.

Z poważaniem

Izabela Szczepanek

Kierownik Referatu Współpracy Zewnętrznej

Urząd Gminy Garbatka-Letnisko

ul. Skrzyńskich 1, 26-930 Garbatka-Letnisko

tel. 48 62 10 194 wew.26

2

informacja publiczna przez WIECZFNIA KOŚCIELNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1111

Dzień Dobry

Urząd Gminy Wieczfnia Kościelna przesyła w załączeniu odpowiedź na
wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

pozdrawiam

Krystyna Kownacka

Sekretarz Gminy

Wieczfnia Kościelna

1

cyfryzacja gmin - odpowiedź na wniosek przez JEJKOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1852

Urząd Gminy Jejkowice w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej  z dnia  28.09.2020r. podaje następujące odpowiedzi :

ad. 1 - lit. a i d

ad .2 - lit. c

ad. 3 - lit. b

ad. 4 - lit. c

ad. 5 - lit. d

Jadwiga Zimoch

UG Jejkowice

--

Ta wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z nią, są poufne i przeznaczone wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość została adresowana.
Jeśli wiadomość została otrzymana pomyłkowo, prosimy o powiadomienie o tym nadawcy i usunięcie wiadomości.

Klauzula informacyjna
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Jejkowice ul. Główna 38a, 44-290 Jejkowice . dalej ADO.
2. ADO przetwarza Pani/Pana adres e-mail wyłącznie w celu wymiany informacji drogą elektroniczną.
3. Jeśli kontaktujemy się z Panią/Panem za pomocą poczty elektronicznej, oznacza to że otrzymaliśmy adres konta mailowego bezpośrednio od Pani/Pana w celu kontaktu, bądź pozyskaliśmy adres poczty z legalnego źródła uprawniającego do kontaktu
z Panią/Panem.
4. Nie będziemy udostępniać innym podmiotom Pani/Pana adresu e-mail, chyba że będzie to wynikać z przepisu prawa.
5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia, cofnięcia zgody, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu.
6. Pani/Pana adres poczty elektronicznej będzie figurował w naszej bazie do momentu cofnięcia zgody na jego przetwarzanie.

Fwd: Fwd: Cyfryzacja gmin przez BŁONIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1081

S.1431.58.2020
Dzień dobry,
W związku z wnioskiem o udotępnienie informacji publicznej, przekazuje
poniższe informacje:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a)_*Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) *_Zwykłym mailem_*
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) *_Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)_*
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a)_*Tak*_
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) *_Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_*
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) _*Nie, choć byłaby taka potrzeba*_
e) Inne, jakie.

Przemysław Kubicki

Sekretarz Gminy Błonie

1