Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Re: Cyfryzacja gmin przez SŁOPNICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #859
*Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2*
*02-605 Warszawa *
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 28
września 2020 roku, Urząd Gminy Słopnice poniżej przesyła informacje.
1. Rozwiązania cyfrowe:
a) załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) zwykłym mailem.
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie:
b) Większość usług urzędu jest możliwa do realizacji bez pojawienia się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%).
3. a) Tak, w urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów.
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji.
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
c) Nie, nie ma takiej potrzeby – większość potrzebnych i praktycznych
rozwiązań jest już wdrożona.
*Bardzo proszę o zwrotne potwierdzenie otrzymania wiadomości. *
--
*Z poważaniem, *
*Katarzyna Curzydło*
/_______________/
/
Urząd Gminy Słopnice
34-615 Słopnice 911 /
/tel. 18 33 26 200/
/NIP 737-14-10-411
ePUAP:/ugslopnice/skrytka
/_/www.slopnice.pl/ <http://www.slopnice.pl/>_
W dniu 2020-09-28 o 07:48, sprawa-29425@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-29425@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez CHOJNICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1742
Twoja wiadomość
Do: urzad@miastochojnice.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:50
odczytano w dniu 2020-09-28 13:24.
Przeczytane: Cyfryzacja gmin przez GŁUBCZYCE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1355
To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<um@glubczyce.pl> o 2020-09-28 07:49
To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o2020-09-28 13:20
RE: Cyfryzacja gmin - BKM.1431.129.2020 przez KĘDZIERZYN-KOŹLE w sprawie Cyfryzacja urzędów #18
Dzień dobry.
Odpowiadając na Państwa zapytania:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
Z poważaniem
Jarosław Jurkowski
Biuro Komunikacji Medialnej
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle
77 40 50 399, 506 482 806
e-mail: <mailto:jaroslaw.jurkowski@kedzierzynkozle.pl> jaroslaw.jurkowski@kedzierzynkozle.pl
Informujemy, że administratorem danych osobowych nadawców i odbiorców korespondencji elektronicznej jest gmina Kędzierzyn-Koźle, reprezentowana przez Prezydenta Miasta, z siedzibą przy ul. Grzegorza Piramowicza 32 w Kędzierzynie-Koźlu (47-200). Więcej informacji na temat przetwarzania danych można znaleźć pod adresem: <https://bip.kedzierzynkozle.pl/artykul/1000/5969/klauzula-informacyjna> https://bip.kedzierzynkozle.pl/artykul/1000/5969/klauzula-informacyjna
From: sprawa-28584@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-28584@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 14, 2020 8:05 AM
To: infoprom@kedzierzynkozle.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-28584@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-28584@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMDA2MzUxMzc3LjM4ODYyLjU5NzgxOTg1ODUxMjQ3ODk3NEBmZWRyb3dhbmllLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5wbHxNb24sIDE0IFNlcCAyMDIwIDA2OjA1OjEzIC0wMDAwfGluZm9wcm9tQGtlZHppZXJ6eW5rb3psZS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDB8MS5kNDgzYzgwNTRhYjljZjQ5MjA4YjQ5NTgwZGY1MDYwYw%3D%3D>
Re: Cyfryzacja gmin przez GNIEWOSZÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1013
Dzień dobry
Poniżej przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
=================================================================
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
--
============================
Mikołaj Mizak
Urząd Gminy Gniewoszów
ul. Lubelska 16
26-920 Gniewoszów
tel. 048 6215003 w.33
Dzień dobry
Poniżej przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.=================================================================
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)> _a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> _d) Zwykłym mailem_
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> _d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)_
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> _b) Nie_
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> _a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
> zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
> transformacją._
> _b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań_
> _c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> _d) Nie, choć byłaby taka potrzeba_
> e) Inne, jakie.
>
--
============================
Mikołaj Mizak
Urząd Gminy Gniewoszów
ul. Lubelska 16
26-920 Gniewoszów
tel. 048 6215003 w.33
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez BARANÓW (woj. mazowieckie) w sprawie Cyfryzacja urzędów #1295
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres urzad@gmina-baranow.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Przeczytane: Cyfryzacja gmin przez TCZEW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1739
To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<urzad@gmina-tczew.pl> o 28.09.2020 07:50
To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o28.09.2020 13:09
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez SIECIECHÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1281
Twoja wiadomość
Do: urzad@sieciechow.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:49
odczytano w dniu 2020-09-28 13:09.
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez PRZYWIDZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1700
Twoja wiadomość
Do: sekretarz@przywidz.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:50
odczytano w dniu 28.09.2020 13:10.
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez MIĘDZYZDROJE w sprawie Cyfryzacja urzędów #2443
Twoja wiadomość
Do: um@miedzyzdroje.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:54
odczytano w dniu 2020-09-28 12:44.
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez OSTRÓW WIELKOPOLSKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #2307
Twoja wiadomość
Do: um@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:53
odczytano w dniu 28.09.2020 12:58.
Re: *** SPAM ***Cyfryzacja gmin przez KRASNE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1176
Odpowiedź na wniosek
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
d) Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
e) Inne, jakie? przekonania do nich obywateli
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
Mimo wdrażania różnych rozwiązań cyfrowych, chcemy być jako urząd "cyfrowym urzędem" iść z biegiem czasu i oferować nowe cyfrowe usługi - lecz mały odsetek interesantów z nich na dzień dzisiejszy korzysta. Informujemy, że daną sprawę można załatwić przez "internet", ale słyszymy odpowiedź, że woli przyjść do urzędu, że to jeszcze jest za nowe, choć w dobie koronawirusa zauważamy pewny ruch w tym kierunku, sądzimy, że potrzeba czasu by interesant przekonał się do cyfryzacji,
Pozdrawiam
Sylweriusz Sztukert - UG Krasne
----- Original Message -----
From: sprawa-29742@fedrowanie.siecobywatelska.pl
To: ug_krasne@krasne.pl
Sent: Monday, September 28, 2020 7:49 AM
Subject: *** SPAM ***Cyfryzacja gminNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29742@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez PUŁTUSK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1231
Twoja wiadomość
Do: um@pultusk.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:49
odczytano w dniu 2020-09-28 12:58.
Re: Cyfryzacja gmin przez WAPNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2347
Gmina Wapno przesyła odpowiedzi na niżej przesłany wniosek:
Ad1 a) i d),
Ad2 d),
Ad3 b),
Ad4 c)
Ad5 d).
Z poważaniem Piotr Smarszcz- informatyk.
--
*Urząd Gminy Wapno*
*ul. Solna 1/3*
*62-120 Wapno*
tel. +48 67-2611-459
fax. +48 67-2611-019
www.wapno.pl
Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Wapno, ul.
Solna 1/3, 62-120 Wapno, tel. 67 26 11 459, wapno@wokiss.pl.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia
z Państwem korespondencji oraz w celu, dla którego zostały nam
udostępnione. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania
Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu prawach
z tym związanych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji
Publicznej Gminy Wapno pod
adresem:http://bip.wapno.pl/content.php?cms_id=3111||m=121
W dniu 2020-09-28 o 07:53, sprawa-30913@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej nr. OT.1431.14.2020 z dnia 28.09.2020r. w spr. cyfryzacji urzędu. przez RACIĄŻ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1096
Dzień dobry,
Gmina Miasto Raciąż w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej nr. OT.1431.14.2020 z dnia
28.09.2020r. w spr. cyfryzacji urzędu.
Pozdrawiam,
Paulina Ryfińska
Sekretariat
Urząd Miejski w Raciążu
tel: (23) 679 11 63
--
Paulina Ryfińska
Sekretariat
Urząd Miejski w Raciążu
tel: (23) 679 11 63
1Dzień dobry,
Gmina Miasto Raciąż w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej nr. OT.1431.14.2020 z dnia
28.09.2020r. w spr. cyfryzacji urzędu.Pozdrawiam,
Paulina Ryfińska
SekretariatUrząd Miejski w Raciążu
tel: (23) 679 11 63W dniu 2020-09-28 07:49, sprawa-29662@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy
> jest wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
> można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy
> przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną
> odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania
> się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej
> 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji
> bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25%
> usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej
> urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
> zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
> transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
> samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest
> wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-29662@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
Paulina Ryfińska
SekretariatUrząd Miejski w Raciążu
tel: (23) 679 11 63
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez SIERADZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #795
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres um@umsieradz.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez HAJNÓWKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1553
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres hajnowka@hajnowka.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez WIELKA WIEŚ w sprawie Cyfryzacja urzędów #931
Twoja wiadomość
Do: sekretarz@wielka-wies.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:48
odczytano w dniu 2020-09-28 12:52.
Potwierdzenie otrzymania: Cyfryzacja gmin przez MILEJCZYCE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1547
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: gmina@milejczyce.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Data: 2020-09-28 07:50
Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez WAPNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2347
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres wapno@wokiss.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Odpowiedź o udostępnienie informacji publicznej - Cyfryzacja gmin - Gmina Stubno przez STUBNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1492
Odpowiedź o udostępnienie informacji publicznej:
Ad1)a.
Ad2)d.
Ad3)b.
Ad4)d.
Ad5)b.
Piotr Michałowski
Urząd Gminy w Stubnie
Stubno 69A
37-723 Stubno
tel. 16 7354004
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez LEŚNAPODLASKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #525
Twoja wiadomość
Do: ug@lesnapodlaska.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:47
odczytano w dniu 28.09.2020 12:50.
Re: Cyfryzacja gmin przez TCZEW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1658
Dzień dobry,
w odpowiedzi na złożony wniosek informuję jak w załączonym piśmie.
Z poważaniem,
Maciej Schwager
kier. Centrum Informatycznego
Gmina Miejska Tczew
Urząd Miejski
Plac Piłsudskiego 1
83-110 Tczew
NIP 593 000 5678
1From: sprawa-30224@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Monday, September 28, 2020 7:50 AM
To: info@um.tczew.pl
Subject: Cyfryzacja gminNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30224@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoMaciej Schwager
kier. Centrum Informatyczne
Gmina Miejska Tczew
Urząd Miejski
Plac Piłsudskiego 1
83-110 Tczew
NIP 593 000 5678----------------------------
Oficjalny Miejski Serwis Internetowy: https://wrotatczewa.pl https://www.wrotatczewa.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza UM Tczew:https://esp.tczew.pl/
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Tczew z siedzibą przy Pl. Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew.
Pani/Pana dane przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W celu zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą zasad przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Tczewie, prosimy udać się na stronę internetową:
https://tczew.pl/email-ochrona-danych-osobowych/
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez CZARNKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #2225
Twoja wiadomość
Do: sekretarz@czarnkowgmina.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:53
odczytano w dniu 28.09.2020 10:35.
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez RUTKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1590
Dzień dobry
W załączeniu przekazuje odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej
Paweł Szeligowski
Informatyk
Urząd Gminy Rutki
tel.: (86) 276 31 67
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016r. - tzw. RODO informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
Gminy Rutki jest Wójt Gminy Rutki, z siedzibą w Rutkach-Kossakach przy ul.
11 Listopada 7.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: pod adresem siedziby
administratora lub adresem e-mail: iod@gminarutki.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia
korespondencji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. wynikających z
przepisów prawa niezbędnych do realizacji zadań ustawowych, w szczególności
ustawy z dn. 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dn. 14 czerwca
1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów prawa.
4. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji
celów określonych w pkt 3, następnie przez okres wynikający z przepisów
prawa dotyczących archiwizacji .
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt. 3,
Pani/Pana dane osobowe nie będą ujawniane odbiorcom innym, niż uprawnieni na
podstawie przepisów prawa oraz podmiotom, którym dane zostały powierzone do
przetwarzania.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w granicach określonych w przepisach
prawa.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. W zakresie, w jakim przetwarzanie Pani/Pana danych następuje w celu
realizacji pkt 3, podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest
obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest
dobrowolne.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200