Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
RE: Cyfryzacja gmin - Gmina Trzebieszów SA.1431.51.2020 przez TRZEBIESZÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #402
Odpowiedzi są przy poszczególnych pytaniach – znak X
Z wyrazami szacunku.
Sławomir Smolak
Sekretarz Gminy Trzebieszów
Tel.257960355
From: sprawa-28968@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-28968@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:47 AM
To: gmina@trzebieszow.gmina.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
X a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
X b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
X d) Zwykłym mailem
X e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
X c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
X b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
X a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
X c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
X d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
X d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-28968@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjAyMTYwLjI0ODE4Ljk4MTMyMTI3NTIxMjcyOTIyN0BmZWRyb3dhbmllLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5wbHxNb24sIDI4IFNlcCAyMDIwIDA1OjQ3OjAxIC0wMDAwfGdtaW5hQHRyemViaWVzem93LmdtaW5hLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez TRZEBIESZÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #402
Twoja wiadomość
Do: gmina@trzebieszow.gmina.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:47
odczytano w dniu 2020-09-28 10:41.
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez KURÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #434
Twoja wiadomość
Do: kurow@lubelskie.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:47
odczytano w dniu 28.09.2020 10:42.
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez PIASKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #2346
Twoja wiadomość
Do: sekretariat@piaski-wlkp.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:53
odczytano w dniu 28.09.2020 10:41.
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez PLATERÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1070
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres platerow@platerow.com.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Odp. UG Wąpielsk przez WĄPIELSK w sprawie Cyfryzacja urzędów #345
Mon, 28 Sep 2020 05:46:36
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Potwierdzenie otrzymania: Cyfryzacja gmin przez PROSZOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #968
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: um@proszowice.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Data: 2020-09-28 07:48
Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez MOKRSKO w sprawie Cyfryzacja urzędów #740
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres urzad@mokrsko.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Przeczytano: ***SPAM*** Cyfryzacja gmin przez OSTRÓW WIELKOPOLSKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #2166
Twoja wiadomość
Do: kancelaria@ostrowwielkopolski.pl
Temat: ***SPAM*** Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:53
odczytano w dniu 2020-09-28 10:36.
Przeczytane: Cyfryzacja gmin przez ŁAPY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1573
To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<sekretariat@um.lapy.pl> o 2020-09-28 07:50
To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o2020-09-28 10:34
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez STRZELCE WIELKIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #787
Twoja wiadomość
Do: ugstrzelce@post.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:48
odczytano w dniu 2020-09-28 10:34.
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez CZAPLINEK w sprawie Cyfryzacja urzędów #2364
Twoja wiadomość
Do: czaplinek@home.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:54
odczytano w dniu 28.09.2020 10:26.
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez Kielce w sprawie Cyfryzacja urzędów #1922
Twoja wiadomość
Do: bip@um.kielce.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:51
odczytano w dniu 28.09.2020 10:33.
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej - Duszniki-Zdrój przez DUSZNIKI-ZDRÓJ w sprawie Cyfryzacja urzędów #72
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Pozdrawiam serdecznie,
Dawid Dymowski
informatyk
Tel. 74 869 76 70
Urząd Miejski w Dusznikach-Zdroju
Rynek 6, 57-340 Duszniki-Zdrój
<http://www.visitduszniki.pl/> www.visitduszniki.pl
<http://www.duszniki.pl/> www.duszniki.pl
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez MAŁOGOSZCZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1975
Twoja wiadomość
Do: sekretarz@malogoszcz.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:51
odczytano w dniu 2020-09-28 10:32.
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez KRUSZYNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1853
Twoja wiadomość
Do: ug@kruszyna.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:51
odczytano w dniu 2020-09-28 10:32.
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez SZCZECINEK w sprawie Cyfryzacja urzędów #2398
Twoja wiadomość
Do: sekretariat@gminaszczecinek.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:54
odczytano w dniu 2020-09-28 10:30.
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez SAMBORZEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #1999
Twoja wiadomość
Do: sekretariat@samborzec.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:51
odczytano w dniu 28.09.2020 10:28.
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej - gmina Śrem Cyfryzacja gmin przez ŚREM w sprawie Cyfryzacja urzędów #2318
Dzień dobry w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej poniżej przysyłamy odpowiedzu
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym – sip.srem.pl
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak – system wspomagający
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie? – bałagan na ePUAP, brak wpływu na wyświetlenie eusług, tworzenie formularzy na ePUAP,
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Adrian Wartecki
Pion Komunikacji Społecznej i Informatyzacji
Urząd Miejski w Śremie
Pl. 20 Października 1
63 - 100 Śrem
tel. +48 61 28 47 116
fax. +48 61 28 35 337
<http://srem.pl/> srem.pl
<http://www.facebook.com/GminaSrem/> facebook.com/Gmina Śrem
Pomyśl o środowisku zanim wydrukujesz tę wiadomość.
From: Urząd Miejski w Śremie [mailto:urzad@srem.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 8:52 AM
To: adrian.wartecki@urzad.srem.pl
Subject: FW: Cyfryzacja gmin
Urząd Miejski w Śremie
Pl. 20 Października 1
63 – 100 Śrem
tel. +48 61 28 47 100
fax. +48 61 28 35 337
urzad@srem.pl
<http://srem.pl/> srem.pl
facebook.com/Gmina Śrem <https://www.facebook.com/GminaSrem?ref=hl>
From: sprawa-30884@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-30884@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:53 AM
To: umiejski@srem.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30884@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjQwOTUwLjI0ODE4LjcxMTAyNjYxNjYxODcwOTg2ODlAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAyOCBTZXAgMjAyMCAwNTo1MzoyOSAtMDAwMHx1bWllanNraUBzcmVtLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez Zielona Góra w sprawie Cyfryzacja urzędów #645
Twoja wiadomość
Do: urzadmiasta@um.zielona-gora.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:47
odczytano w dniu 28.09.2020 10:28.
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez MEDYKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1399
Twoja wiadomość
Do: medyka@medyka.itl.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:50
odczytano w dniu 2020-09-28 10:28.
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez OBRAZÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1961
Twoja wiadomość
Do: sekretariat@obrazow.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:51
odczytano w dniu 2020-09-28 10:23.
Udostępnienie informacji publicznej przez KUCZBORK-OSADA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1152
Poniżej odpowiedzi na Państwa zapytanie:
1\. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
**a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap**
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2\. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
**c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)**
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3\. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
**a) Tak**
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4\. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
**c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji**
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5\. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
**d) Nie, choć byłaby taka potrzeba**
e) Inne, jakie.
\--
Pozdrawiam,
Zbigniew Pieczkowski
Urząd Gminy w Kuczborku-Osadzie,
ul. Mickiewicza 7, 09-310 Kuczbork
tel. (23)6576381, fax (23)6576259 wew. 32
e-mail:
[zbigniew.pieczkowski@ugkuczbork.pl](mailto:zbigniew.pieczkowski@ugkuczbork.pl)
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez ŁAMBINOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1344
Twoja wiadomość
Do: ug@lambinowice.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:49
odczytano w dniu 28.09.2020 10:26.
Re: Cyfryzacja gmin przez RZGÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #2229
OR. 1431.47.2020
W odniesieniu na otrzymany wniosek - udziela się następujących
odpowiedzi:
Ad. 1: a, d.
Ad. 2: c.
Ad.3: b.
Ad. 4: c.
Ad. 5: a
Z poważaniem
ALICJA ZIMNA
Sekretarz Gminy Rzgów
tel. (63) 241-90-18 wew.21
kom. 795-505-559
sekretarz@gminarzgow.pl
Urząd Gminy Rzgów
ul. Konińska 8
62-586 Rzgów
tel. (63) 241-90-18
ug@gminarzgow.pl
W dniu 28.09.2020 o 07:53, sprawa-30795@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30795@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200