Opis

Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.

Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2110
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez NOWINY (dawn. Sitkówka-Nowiny) w sprawie Cyfryzacja urzędów #1955

Twoja wiadomość

Do: nowiny@nowiny.com.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:51

odczytano w dniu 2020-09-28 09:45.

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez KUNÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #2012

Twoja wiadomość

Do: urzad@kunow.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020.09.28 07:51

odczytano w dniu 2020.09.28 09:45.

Re: Cyfryzacja gmin przez BABIAK w sprawie Cyfryzacja urzędów #2274

Dzień dobry!

Gmina Babiak przesyła treść udzielonych odpowiedzi (zaznaczono kolorem
niebieskim z podkreśleniem). Proszę o potwierdzenie otrzymania
wiadomości. Dziękuję!

Radosław Bartczak Gmina Babiak

W dniu 28.09.2020 o 07:53, sprawa-30840@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> _a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> _d) Zwykłym mailem_
> e) Inny sposób
>
_Komentarz: cześć formularzy umieszczono na BIP-ie jest w formacie doc.,
które można ściągnąć , uzupełnić oraz podpisać podpisem kwalifikowanym,
podpisem w dowodie osobistym lub profilem zaufanym i przesłać poprzez
platformę ePuap lub e-mail._
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> _c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)_
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> _b) Nie_
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> _c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> _d) Nie, choć byłaby taka potrzeba_
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30840@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez ŁUKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #475

Twoja wiadomość

Do: sekretariat@lukow.ug.gov.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:47

odczytano w dniu 2020-09-28 09:38.

Potwierdzenie otrzymania: Cyfryzacja gmin przez WOLA KRZYSZTOPORSKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #720

To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

Do: sekretariat@wola-krzysztoporska.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Data: 2020-09-28 07:47

Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez STARA KISZEWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1753

Twoja wiadomość

Do: urzadgminy@starakiszewa.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:50

odczytano w dniu 28.09.2020 09:34.

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez ZAGÓRZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1526

Twoja wiadomość

Do: urzad@zagorz.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:50

odczytano w dniu 2020-09-28 09:43.

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez WYŚMIERZYCE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1254

Twoja wiadomość

Do: umwysmierzyce@wysmierzyce.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:49

odczytano w dniu 2020-09-28 09:43.

Potwierdzenie otrzymania: Cyfryzacja gmin przez KIETRZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1359

To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

Do: sekretariat@kietrz.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Data: 2020-09-28 07:49

Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez RADŁÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #891

Twoja wiadomość

Do: sekretariat@gminaradlow.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:48

odczytano w dniu 28.09.2020 09:43.

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez MIESZKOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #2368

Twoja wiadomość

Do: gmina@mieszkowice.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:54

odczytano w dniu 2020-09-28 09:40.

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez ŁONIÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1951

Twoja wiadomość

Do: loniow@loniow.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:51

odczytano w dniu 2020-09-28 09:41.

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez GŁÓWCZYCE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1718

Twoja wiadomość

Do: ug@glowczyce.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:50

odczytano w dniu 28.09.2020 09:41.

Re: Cyfryzacja gmin przez PAKOSŁAW w sprawie Cyfryzacja urzędów #2246

Urząd Gminy Pakosław udziela odpowiedzi dot.cyfryzacji w Urzędzie:

> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd
mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie
spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem
innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub
podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja
jest zapewniona w autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób

>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie
wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu
jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki
w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa
do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25
do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do
realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej
25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>

> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
>
c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w
transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>

> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już
rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji -
wysoki koszt zatrudnienia informatyka - co powoduje braki w
zatrudnieniu, zakup sprzętu, oprogramowania
> d) Problemy z dostępną na
rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy
uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i
wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają
Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby -
większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka
potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Właściwe odpowiedzi zostały
podkreślone.
>
> B. Konopka

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez NIEDRZWICA DUŻA w sprawie Cyfryzacja urzędów #417

Twoja wiadomość

Do: info@niedrzwicaduza.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:47

odczytano w dniu 28.09.2020 09:40.

RE: Cyfryzacja gmin przez SANOK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1479

Dzień dobry

W odpowiedzi na wniosek o dostępie do informacji publicznej informujemy:

Ad.1. – a, c

Ad.2. – c

Ad.3. –a

Ad.4. –c

Ad.5. – b

Grzegorz Łybyk

Urząd Gminy Sanok

Ul. Kościuszki 23

38-500 Sanok

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30045@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-30045@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjIzMTEzLjI0ODE4LjYwOTE2ODMwNDkzOTAxNDM4NjdAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAyOCBTZXAgMjAyMCAwNTo1MDozMSAtMDAwMHx1Z19zYW5va0BnbWluYXNhbm9rLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>

RE: Cyfryzacja gmin przez KORFANTÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1305

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesyłam w imieniu Burmistrza Korfantowa odpowiedzi na zadane pytania.

Wybrane odpowiedzi zostały podkreślone.

,,Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

Nie zapadła decyzja o pełnym korzystaniu ze zmian technologicznych przez wszystkich pracowników.

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.”

Z poważaniem

Ewelina Siwek

Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich

Urzędu Miejskiego w Korfantowie

tel. 77 4343820 wew. 33, fax. 77 4343817

<mailto:rm@korfantow.pl> rm@korfantow.pl; <mailto:ewelina.siwek@korfantow.pl> ewelina.siwek@korfantow.pl

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez SZCZEKOCINY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1898

Twoja wiadomość

Do: umig@szczekociny.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:51

odczytano w dniu 28.09.2020 09:38.

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez INOWROCŁAW w sprawie Cyfryzacja urzędów #358

Twoja wiadomość

Do: urzad@inowroclaw.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:46

odczytano w dniu 28.09.2020 09:38.

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez LEONCIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1198

Twoja wiadomość

Do: gmina@leoncin.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:49

odczytano w dniu 28.09.2020 09:38.

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez MIŁKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #2053

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres urzad@gminamilki.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez SZCZAWNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #882

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres miasto@szczawnica.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez GORZYCE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1394

Twoja wiadomość

Do: ug@gminagorzyce.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Elementy wysłane: Pn Września 28 2020, 7:50

Została wyświetlona na Pn Września 28 2020, 9:36Reporting-UA : squirrelmail2.itl.pl ; SquirrelMail (version 1.4.22)
Original-Recipient : ug@gminagorzyce.pl
Final-Recipient: rfc822; ug@gminagorzyce.pl
Original-Message-ID : <160127222640.24818.4219105444041080622@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Disposition: manual-action/MDN-sent-manually; displayed

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez KORNOWAC w sprawie Cyfryzacja urzędów #1906

Twoja wiadomość

Do: urzad@kornowac.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:51

odczytano w dniu 28.09.2020 09:25.

RE: Cyfryzacja gmin przez CISEK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1303

Dzień dobry.

Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej przedstawiam poniżej odpowiedzi na pytania:

1. a) i d)
2. b)
3. b)
4. c)
5. d)

Z poważaniem

Z up. Wójta
JERZY GROEGER
Sekretarz Gminy

URZĄD GMINY CISEK
ul. Planetorza 52
47-253 CISEK
<http://www.cisek.pl/> www.cisek.pl
<mailto:info@cisek.pl> info@cisek.pl
tel. faks: +48 77 487 11 40
Zanim wydrukujesz tę wiadomość upewnij się,
czy jest to konieczne. Proszę pomyśl o środowisku.

1