Opis

Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.

Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2110
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez NOWE WARPNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2457

Dzień dobry,

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej,
Urząd Gminy niniejszym odpowiada (odpowiedzi pogrubione i zaznaczone
kursywą):

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
/*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*//*
*//*d) Zwykłym mailem*/

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
/*c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)*/

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
/*b) Nie*/

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
/*c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji*/

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
/*d) Nie, choć byłaby taka potrzeba*/

/*
*/

Pozdrawiam,
**/**/

--

Krystian Lamparski - Informatyk
Urząd Gminy Nowe Warpno
Plac Zwycięstwa 1
72-022 Nowe Warpno
e-mail: informatyk@nowewarpno.pl
tel.: (91) 312 96 60 wew. 22

Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Nowego Warpna. Wszelkie informacje w zakresie ochrony danych osobowych dostępne są na stronie bip.nowewarpno.pl/dokumenty/menu/99

W dniu 28-09-2020 o 09:55, Urząd Gminy Nowe Warpno pisze:
--
Krystian Lamparski - Informatyk
Urząd Gminy Nowe Warpno
Plac Zwycięstwa 1
72-022 Nowe Warpno
e-mail: informatyk@nowewarpno.pl
tel.: (91) 312 96 60 wew. 22

Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Nowego Warpna. Wszelkie informacje w zakresie ochrony danych osobowych dostępne są na stronie bip.nowewarpno.pl/dokumenty/menu/99

odpowiedź na wniosek z dnia 28 września 2020 roku przez KOSZĘCIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1794

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 28 września 2020
roku.
Z poważaniem,

Monika Kryś
Sekretariat Urzędu Gminy Koszęcin
e-mail koszecin@koszecin.pl
tel. 034-3576-100
Pokój nr 10

URZĄD GMINY KOSZĘCIN

ul. Powstańców Śląskich 10
42-286 Koszęcin
tel. 034 3576 100
fax 034 3576 108
www.koszecin.pl [1]

_Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Koszęcin, z
siedzibą: Urząd Gminy Koszęcin, ul. Powstańców_ _Śląskich 10, 42-286
Koszęcin, _

_tel. 34 357 61 00, __e-mail: koszecin@koszecin.pl Dane osobowe są
gromadzone i przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji z Państwem
oraz w celu, dla którego zostały nam udostępnione. Pełna treść klauzuli
informacyjnej dostępna jest pod adresem:
https://www.koszecin.pl/informacje/dane_

Links:
------
[1] http://www.koszecin.pl

1

ws. cyfryzacji gminy przez Częstochowa w sprawie Cyfryzacja urzędów #1782

NA.1431.257.2020 KW.70263.2020 ws. cyfryzacji gminy

2

Cyfryzacja gmin przez JAROCIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #2182

Dzień dobry,

Nawiązując do wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia
28.09.2020r.przesyłam w załączeniu odpowiedź.

Z poważaniem

Beata Kościańska

Urząd Miejski w Jarocinie

Wydział Administracji - Kancelaria Burmistrza

Al. Niepodległości 10

63-200 Jarocin

tel.: (62) 749-96-69

logo jarocin poziome bez hasla_email

__________________________________

Dbaj o środowisko! Zanim wydrukujesz, pomyśl, czy potrzebujesz.

Please take care of the environment, print only if necessary.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Jarocin, Al.
Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.

Informacje dotyczące danych osobowych znajdują się w Biuletynie Informacji
Publicznej <http://bip2.wokiss.pl/jarocin/> http://bip2.wokiss.pl/jarocin/

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Rzeszów w sprawie Cyfryzacja urzędów #1509

Szanowni Państwo,

W załączeniu przesyłam odpowiedzi na wniosek z dnia 28 września 2020 r. o udostępnienie informacji publicznej.

Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.

Z poważaniem,

Sylwia Adamska
Oddział Teleinformatycznej Obsługi Mieszkańców i Informacji Publicznej
Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Urzędu Miasta Rzeszowa

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOŁOBRZEG w sprawie Cyfryzacja urzędów #2461

Dzień dobry,

W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek przesłany 28.09.2020r.

Z poważaniem,

Barbara Kowalska

Pomoc administracyjna

Biuro Prezydenta Miasta

Urząd Miasta Kołobrzeg

ul. Ratuszowa 13

78-100 Kołobrzeg

tel. 94 35-51-637

e-mail: b.kowalska@um.kolobrzeg.pl

Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
Miasta Kołobrzeg jest Prezydent Miasta Kołobrzeg. Szczegółowe informacje
dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Biuletynie
Informacji Publicznej Urzędu Miasta Kołobrzeg dostępnym pod adresem strony
internetowej <http://um.kolobrzeg.pl/> http://um.kolobrzeg.pl/

1

RE: Cyfryzacja gmin przez ZAGRODNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #175

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek.

Aleksandra Dąbrowska

Sekretariat

Wydział Organizacyjny, Oświaty i Spraw Obywatelskich

Urząd Gminy Zagrodno

Zagrodno 52

59-516 Zagrodno

tel. 76 877-33-96 w.101

e-mail: a.dabrowska@zagrodno.eu

<http://www.zagrodno.eu> www.zagrodno.eu

2

Pismo z Urzędu Miasta Ełku, Symbol: O-OP.1431.92.2020.MKa [KWRID: 274833] przez EŁK w sprawie Cyfryzacja urzędów #2108

Dzień dobry,
Otrzymałeś pismo wysyłane automatycznie z systemu eDok z Urzędu Miasta Ełku.

Informacje o otrzymanym piśmie:
\-------------------------------
Symbol pisma: O-OP.1431.92.2020.MKa
Data pisma: 2020-10-12
Dotyczy: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych
osobowych
Osoba do kontaktu: Michał Kawecki (Głowny specjalista)
Telefon: 877326279


Informacje o sprawie z ktorej pismo zostało wysłane:
\----------------------------------------------------
Symbol sprawy: O-OP.1431.92.2020.MKa
Dotyczy: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Cyfryzacja gmin
Symbol komorki: O-OP
Nazwa komorki: Biuro Organizacji Pracy
Osoba prowadząca sprawę: Michał Kawecki (Głowny specjalista)
Telefon: 877326279

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHYBIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1816

Dzień dobry

W odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku z dnia 28.09.2020 r. informuję:

Ad.1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi):

a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap,

d) Zwykłym mailem.

Ad.2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź):

d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług).

Ad.3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów:

a) Tak.

Ad.4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań,

c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji,

d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową.

Ad.5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?:

d) Nie, choć byłaby taka potrzeba.

Z poważaniem

Krzysztof Krzempek

Urząd Gminy w Chybiu

33 8561096 wew. 24

1

28707 przez SZKLARSKA PORĘBA w sprawie Cyfryzacja urzędów #141

Dzień dobry,

w załączniku przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udzielenie

informacji w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej,

w sprawie 28707.

Z poważaniem

Agnieszka Gwóźdź

Sekretarz Miasta

Urząd Miejski w Szklarskiej Porębie

ul. Granitowa 2

58-580 Szklarska Poręba

Tel. 75 75 47 703

<http://www.szklarskaporeba.pl/>
cid:part1.A634E640.2A926E2F@szklarskaporeba.pl

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020 r. przez WIERZBICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1291

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 28.09.2020 r. (odpowiedzi zostały pogrubione i
podkreślone)

Serdecznie pozdrawiam

--
Emilian Stańkowski
Urząd Gminy w Wierzbicy
ul. Kościuszki 73, 26-680 Wierzbica
NIP: 9482382481, REGON: 670224054

1

Odpowiedź na wniosek o udostęnienie informacji publicznej - Cyfryzacja gmin [Sprawa#OA.1431.15.2020] przez PRZEWORNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #140

Dokumenty: OA.KW-0533/20
Znak sprawy: OA.1431.15.2020
Rej. koresp. wych.: rkw.e-mail-0266/20
Wysłane przez: Urszula Iżykowska-Mroczko

Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam

--
Urszula Iżykowska - Mroczko
Zastępca Wójta
Sekretarz Gminy Przeworno
tel. 74 8 10 20 52
tel. 74 8 10 20 02
Wiadomość wysłano do: sprawa-28706@fedrowanie.siecobywatelska.pl.
--
----------------------------------------------------------------
wysłano z Systemu Obiegu Dokumentów
----------------------------------------------------------------
Urząd Gminy Przeworno
ul. Kolejowa 4A, 57-130 Przeworno
mail: sekretariat@przeworno.pl
www.przeworno.pl
bip.gwprzeworno.finn.pl
----------------------------------------------------------------
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych przekazanych w korespondencji mailowej jest Urząd Gminy Przeworno reprezentowany
przez Wójta Gminy z siedzibą w Przewornie, przy ul. Kolejowej 4A, 57-130 Przeworno.
2) Kontakt w sprawach ochrony danych osobowych jest możliwy z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem mailowym: iod@przeworno.pl
Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Gminy znajduje się na stronie:
https://bip.gwprzeworno.finn.pl/bipkod/18633244

Ta wiadomość może zawierać treści poufne i jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeżeli nie jesteście Państwo
jej adresatem, a przedmiotową wiadomość otrzymaliście Państwo przez pomyłkę, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się
z jej nadawcą oraz jej usunięcie. Jeżeli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez
rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów jest zabronione.
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

1

RE: Cyfryzacja gmin przez DYWITY w sprawie Cyfryzacja urzędów #2087

Dzień dobry,

Odpowiadając na wiadomość, która wpłynęła do urzędu 28 września 2020 r. na
adres skrzynki ug@ugdywity.pl <mailto:ug@ugdywity.pl> z adresu
sprawa-30653@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-30653@fedrowanie.siecobywatelska.pl> uprzejmie informuję, że
poprawne odpowiedzi zaznaczono kolorem żółtym.

Ad 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)

a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap

b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym

c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.

d) Zwykłym mailem

e) Inny sposób

Ad 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)

b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)

c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

Ad 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

a) Tak

b) Nie

c) Trudno powiedzieć

Ad 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.

b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań

c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową

e) Inne, jakie?

Ad 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany

b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy

c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona

d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

e) Inne, jakie.

Z poważaniem,

Mirosław Gordon

Urząd Gminy Dywity

ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity
tel. 89 524 76 61, fax. 89 512 01 24
centrala: 89 524 76 40

informacja publiczna przez PRUCHNIK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1490

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej poniżej
przesyłam odpowiedzi na zadane pytania:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone
odpowiedzi.

Z poważaniem

Robert Grządziel

Sekretarz Gminy

Re: Cyfryzacja gmin przez LUBARTÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #450

Urząd Miasta Lubartów w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek

W dniu 28.09.2020 o 07:47, sprawa-29016@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--

Magdalena Misztal
Sekretariat Burmistrza Miasta Lubartów

Urząd Miasta Lubartów
ul. Jana Pawła II 12
21-100 Lubartów

tel. 81 85 52 273
fax. 81 85 52 016

Administratorem, który odpowiada za przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych, zawartych w korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną jest
Burmistrz Miasta Lubartów, adres: ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów.
Informacje o Pani/Pana uprawnieniach związanych z przetwarzaniem danych
osobowych zamieszczone są pod adresem:
https://umlubartow.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//UML_klauzula_RODO.pdf

Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać informacje prawnie chronione.
Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie,
rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie
jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub
podmiot niebędący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne
zawiadomienie i odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz o usunięcie jej ze
swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.

1

Odpowiedź na wniosek - Gmina Bełchatów przez BEŁCHATÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #770

--
*Artur Wilk*
Informatyk
Ref. Administracyjno - Kadrowy
44 6325211 wew. 51
artur.wilk@ugbelchatow.pl
------------------------------------------------------------------------

Urząd Gminy Bełchatów
ul. T. Kościuszki 13
97 - 400 Bełchatów

1

RE: Cyfryzacja gmin przez DYWITY w sprawie Cyfryzacja urzędów #2087

Dzień dobry,

Odpowiadając na wiadomość, która wpłynęła do urzędu 28 września 2020 r. na
adres skrzynki ug@ugdywity.pl <mailto:ug@ugdywity.pl> z adresu
sprawa-30653@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-30653@fedrowanie.siecobywatelska.pl> uprzejmie informuję, że
poprawne odpowiedzi zaznaczono kolorem żółtym.

Ad 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)

a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap

b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym

c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.

d) Zwykłym mailem

e) Inny sposób

Ad 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)

b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)

c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

Ad 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

a) Tak

b) Nie

c) Trudno powiedzieć

Ad 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.

b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań

c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową

e) Inne, jakie?

Ad 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany

b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy

c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona

d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

e) Inne, jakie.

Z poważaniem,

Mirosław Gordon

Urząd Gminy Dywity

ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity
tel. 89 524 76 61, fax. 89 512 01 24
centrala: 89 524 76 40

Re: Cyfryzacja gmin przez BARGŁÓW KOŚCIELNY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1531

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek udzielamy odpowiedzi:

Ad 1 a, d

Ad 2 d

Ad 3 a

Ad 4 e inne - niskie zainteresowanie Petentów obsługą spraw przez Internet

Ad 5 c

W dniu 28.09.2020 o 07:50, sprawa-30097@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

INFORMACJA PUBLICZNA przez Sąd Rejonowy w Ostrzeszowie w sprawie Cyfryzacja urzędów #1276

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam informację publiczną.

Pozdrawiam
Urząd Gminy Nieporęt
tel. (22) 767 04 00

URZĄD GMINY NIEPORĘT
Plac Wolności 1, 05-126 Nieporęt

tel. (22) 767 04 00
fax (22) 767 04 41
urzad@nieporet.pl <mailto:>
www.nieporet.pl <http://www.nieporet.pl>

Spełniając obowiązek informacyjny wynikający z przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, iż Administratorem danych osobowych jest Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta Gminy Nieporęt. Klauzula Informacyjna przetwarzania danych osobowych przez Gminę Nieporęt dostępna jest na stronie Urzędu Gminy Nieporęt (przejść do Klauzuli informacyjnej) <https://www.nieporet.pl/klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych> .

przesłano odpowiedź na zły adres
2

Gmina Granowo przez GRANOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2162

Urząd Gminy w Granowie przesyła odpowiedzi na wniosek z dnia
28.09.2020r. w sprawie udostępnienia informacji publicznej:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
*a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)*
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
*b) Nie*
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
*c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji*
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
*c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona*
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

--
Pozdrawiam

Patrycja Czaja
Urząd Gminy Granowo
ul. Sportowa 2,
62-066 Granowo
www.granowo.pl

tel. 61 44 72 001 wew. 26
tel. 603 420 653

Odpowiedź na informację publiczną przez PAWONKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1909

Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek z dnia 28 września 2020 r. o udzielenie informacji publicznej Urząd Gminy w Pawonkowie informuje, że:
Ad 1. Tutejszy urząd oferuje mieszkańcom gminy rozwiązania cyfrowe:
a)załatwienie spraw za pośrednictwem ePuap,jednak niewielka ilość mieszkańców korzysta z tej możliwości z powodu konieczności posiadania podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego (miesięcznie 3 wnioski głównie w sprawie dowodów osobistych). Ponadto wdrażany jest system potwierdzenia profilu zaufanego,
d)załatwienie spraw zwykłym e-mailem. Z tej formy korzysta znaczna większość mieszkańców naszej gminy.
Ad 2.
Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawienia się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50%-do75%) np. e-mapa, płatności internetowe za podatek, odpady komunalne, koncesję za alkohol, wszelkie zaświadczenia itp.) Odpowiedź b.
Ad 3. W momencie udzielania odpowiedzi na wniosek w tutejszym urzędzie nie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów. Odpowiedź b.
Ad 4.
W transformacji cyfrowej urzędu brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją. Odpowiedź a oraz problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową. Odpowiedź d.
Ad. 5
Obecnie Urząd Gminy nie uczestniczy w żadnym programie cyfrowej transformacji urzędu.
Z poważaniem Grażyna Poloczek- Sekretarz Gminy

Cyfryzacja gmin - odpowiedź na wniosek przez CHYNÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #999

Dzień dobry,

wybrane odpowiedzi na pytania z wniosku o udostępnienie informacji
publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
d) Zwykłym mailem

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie?
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
b) Tak, ale mamy obawy czy to wystarczy

Z poważaniem
Zbigniew Woźniak
Urząd Gminy w Chynowie

--- Treść przekazanej wiadomości ---

*Temat: *

Cyfryzacja gmin

*Data: *

Mon, 28 Sep 2020 05:49:05 -0000

*Nadawca: *

sprawa-29565@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-29565@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

*Odpowiedź-Do: *

sprawa-29565@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-29565@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

*Adresat: *

biuro@chynow.pl <mailto:biuro@chynow.pl>

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
udzielone odpowiedzi.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-29565@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-29565@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji

--

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Fwd: Fwd: Fwd: Fwd: Fwd: Cyfryzacja gmin przez CHĘCINY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1930

OR-I.1431.73.2020.AN

Odpowiedź należy skierować na adres e-mail:
sprawa-30496@fedrowanie.siecobywatelska.pl

**W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w
sprawie cyfryzacji gmin, złożony do tutejszego Urzędu drogą
elektroniczną w dniu 28.09.2020 roku, Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach
informuje, co następuje.

Ad. 1 a) i d),

Ad. 2 a),

Ad. 3 a),

Ad. 4 c),

Ad. 5 d).

--
Z poważaniem

Paweł Brola
Sekretarz Gminy i Miasta Chęciny

e-mail: sekretarz@checiny.pl
tel: 41 3153 125, centrala 41 3151 006

Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach
26-060 Chęciny, Pl. 2 Czerwca 4
http://www.checiny.pl

Sporządziła: Anna Nowaczek

*Klauzula informacyjna
dotycząca przetwarzania
danych osobowych:*

1. Administratorem Pani/Panadanych osobowych jest Gmina Chęciny z
siedzibą w Chęcinach Pl. 2 Czerwca 4, kod pocztowy: 26-060, adres
e-mail: _gmina@checiny.pl <mailto:gmina@checiny.pl>_, tel. 41 31 51 006.**

2. W sprawach związanych z ochroną swoich danych osobowych można
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail:
_iodo@checiny.pl <mailto:iodo@checiny.pl>_, tel. 41 31 53 117.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach niezbędnych do
udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana pytanie, na podstawie przepisu prawa,
określonego w ustawie z 6 września 2001r. o informacji publicznej
(tj.Dz.U. z 2016r. poz. 1764), zgodnie z art. 6 ust. 1 c RODO.

4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z kategorią
archiwalną.

5. Informujemy o prawie żądania od administratora dostępu do treści
swoich danych osobowych, do ich sprostowania, usunięcia, jak również
prawie do ograniczenia ich przetwarzania, prawie do przenoszenia danych,
do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

6. Informujemy o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym
w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres siedziby:
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia wskazanego na wstępie.

7. Informujemy o prawie do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych
osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jest to warunkiem
udzielenia odpowiedzi na nadesłane pismo.

9. Informujemy, iż dane osobowe nie będą przekazywane do państwa
trzeciego, organizacji międzynarodowych ani innych odbiorców danych oraz
że nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Cyfryzacja gmin
Data: Mon, 28 Sep 2020 05:51:53 -0000
Nadawca: sprawa-30496@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-30496@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: gmina@checiny.pl

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
udzielone odpowiedzi.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-30496@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji

--

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

--

/Z poważaniem,/

*Sekretariat Burmistrza*

e-mail: gmina@checiny.pl <mailto:gmina@checiny.pl>
tel: 41 315 10 06
tel: 41 315 31 23
fax: 41 31 51 085

Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach
26-060 Chęciny, Pl. 2 Czerwca 4
http://www.checiny.pl

/Wiadomość jest przeznaczona wyłącznie dla zamierzonego adresata i może
zawierać informacje o charakterze poufnym. W razie stwierdzenia, że
odbiorcą miała być inna osoba proszę poinformować nadawcę oraz
niezwłocznie usunąć wiadomość.
Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie,
rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie
jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje przez osobę
lub podmiot nie będący adresatem, jest niedozwolone./

Udzielnie informacji publicznej przez NOWABRZEŹNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #741

W odpowiedzi na wniosek z dnia 28.09.2020 r. udziela się następujących
odpowiedzi:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Z poważaniem

Tomasz Pluta

Urząd Gminy w Nowej Brzeźnicy

ul. Kościuszki 103

98-331 Nowa Brzeźnica

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WYRZYSK w sprawie Cyfryzacja urzędów #2186

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek e-mailowy  z dnia
28.09.2020r. BOM.1431.58.2020 oraz obowiązek informacyjny.

Z poważaniem
Joanna Krakowiak
*Urząd Miejski w Wyrzysku*
ul. Bydgoska 29
89-300 Wyrzysk
tel. +48 (67) 286 41 00
fax. +48 (67) 286 26 26

Ta wiadomość zawiera informacje, które mogą być w całości lub części
poufne i/lub objęte ochroną prawną i/lub tajemnicą służbową. Jeżeli
wiadomość niniejsza została otrzymana przez pomyłkę, proszę zawiadomić
nadawcę wysyłając odpowiedź na tę wiadomość. Jeśli nie są Państwo
zamierzonym i/lub właściwym odbiorcą niniejszej wiadomości to nie mogą
jej Państwo używać, ujawniać, rozpowszechniać, kopiować, drukować ani
korzystać z niej.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina
Wyrzysk, ul. Bydgoska 29, 89-300 Wyrzysk. Administrator wyznaczył
Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: inspektor@rodo-krp.pl,
tel. +48 792 304 042.

Pani/Pana dane osobowe (w szczególności: imię, nazwisko, e-mail, nr
telefonu i dane podane w korespondencji) są przetwarzane m.in. w celu
załatwiania sprawy i prowadzenia korespondencji i/lub w innych celach.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do
realizacji celów, oraz czas wynikający z przepisów prawa. Pani/Pana dane
osobowe mogą zostać przekazane do innych podmiotów.

Prosimy o zapoznanie się z przysługującymi Pani/Panu uprawnieniami oraz
pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępnego pod adresem:
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
<http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=wyrzysk/&strona=14&typ=podmenu&typmenu=14&menu=527&id=529&str=1>

2