Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1730
Kujawsko-Pomorskie1110
Lubelskie840
Lubuskie720
Łódzkie1110
Małopolskie1260
Mazowieckie1760
Opolskie560
Podkarpackie960
Podlaskie490
Pomorskie1500
Śląskie2030
Świętokrzyskie560
Warmińsko-Mazurskie1110
Wielkopolskie2080
Zachodniopomorskie1300

Listy

Nowe Centrum sp. z o.o. przez "Nowe Centrum" sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #891

W związku z przesłanymi zapytaniami uprzejmie informujemy iż,
1. Spółka nie prowadzi strony BIP. Wszystkie postępowania dotyczące
udzielania zamówień publicznych bądź sprzedaży , dzierżaw nieruchomości
zamieszczane są na stronie https://bip.miedzyzdroje.pl/ oraz na stronie
spółki http://nc-miedzyzdroje.pl/
1.3 Spółka nie publikuje dokumentów z prac organów.
1.4 Spółka nie publikuje wyników kontroli
1.5 Spółka nie publikuje wyników kontroli
2. Spółka nie prowadzi rejestru umów
3. Spółka nie posiada procedury zamówień z wolnej ręki
4. Spółka nie posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn /
stypendiów/ sponsoringu.
5. Spółka nie publikuje informacji o dotacjach/darowiznach /
stypendiach/ sponsoringu. Za wyjątkiem drobnych darowizn na cele
publiczne nie przyznaje dotacji , stypendiów itp.
6. Spółka publikuje sprawozdania finansowe na stronie
https://bip.miedzyzdroje.pl/ oraz na stronach Krajowego Rejestru
Sądowego.
7. Przychody spółki w roku 2019r. wynosiły 2.080.535
8. Spółka w roku 2019r. nie przyniosła strat.
9. Wynudzenie stałe zarządu ( usługi obce ) w roku 2019 wynosiły
158.508 zł
10. Wynagrodzenie zmienne zarządu ( usługi obce ) w roku 2019 59.440,50

11. Cele zarządcze w 2019 zostały zrealizowane w 75%
12. Uchwała w sprawie zasad kształtowania nie została opublikowana
13. Spółka kupowała reklamę w mediach w roku 2019 za kwotę 12.290 zł
14. Radni Gminy Międzyzdroje realizowali uprawnienia wynikające z art.
24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminny poprzez uzyskiwanie informacji.
15. Spółka przyznawała wyłącznie drobne darowizny na cel publiczny.
Z poważaniem
Mateusz Flotyński
„Nowe Centrum” Sp. z o.o.
ul. Niepodległości 10A
72-500 Międzyzdroje
Numer KRS 0000378351

Re: Przeczytane: Wniosek o informację przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #158

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na wezwanie do wykazania szczególnej istotności dla interesu publicznego wskazujemy, że nasz wniosek dotyczy informacji prostej. Zdecydowana większość pytań ma charakter zamknięty, wystarczy na nie odpowiedzieć "tak" lub "nie" i trudno się zgodzić, żeby przygotowanie na nie odpowiedzi wymagało oddelegowania do tej pracy kilku osób. Być może zebranie niektórych odpowiedzi jest dla Państwa czasochłonne - prosimy wtedy o wskazanie konkretnych pytań, a na resztę będziemy wdzięczni za przesłanie odpowiedzi. Mają też Państwo prawo przedłużyć czas odpowiedzi do 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku i wykorzystać ten czas na przygotowanie odpowiedzi na bardziej obszerne pytania.

Z poważaniem

Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca

--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

(bez tematu) przez Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #446

Dzień Dobry

Chwile temu wysłałam do Państwa niechcący niekompletne dpowiedzi na
zapytanie z dnia 13 lutego 2021 roku, zatem proszę o niebranie pod uwagę
wcześniejszej wiadomości.

--
Z poważaniem

Agnieszka Szlęzak

Główny Księgowy
Prokurent
Miejskiej Komunikacji Samochodowej w Skarżysku-Kamiennej Spółka z o.o.

telefon komórkowy: 690 450 664

telefon: 41 25 12 323, fax: 41 25 12 962
e-mail: a.szlezak@mks.skarzysko.pl

FW: Wniosek o informację przez Aqua Park Łódź Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1508

2

Re: RE: Wniosek o informację przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #155

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na wezwanie do wykazania szczególnej istotności dla interesu publicznego wskazujemy, że nasz wniosek dotyczy informacji prostej. Większość pytań ma charakter zamknięty, wystarczy na nie odpowiedzieć "tak" lub "nie".

Z poważaniem

Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca

--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

FW: przez Zakład Usług Komunalnych w Ziębicach Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1402

Witam
W załączeniu przesyłam żądane informacje

Pozdrawiam

Zakład Usług Komunalnych w Ziębicach sp. z.o.o.

ul. Stawowa 2 a

57-220 Ziębice

tel. 74 8191 580

e-mail: sekretariat@zukziebice.pl

Kapitał zakładowy 3 740 000 PLN

Administratorem danych osobowych jest Zakład Usług Komunalnych w Ziębicech
Sp. z o.o.

Więcej informacji na stronie: http://zuk.ziebice.pl/rodo/

1

Re: FW: Wniosek o informację sprawa-35419@fedrowanie.siecobywatelska.pl przez None w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #630

W dniu 2021-02-15 07:28, sekretariat@zciw.com napisał(a):
> From: sprawa-35419@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> <sprawa-35419@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
> Sent: Saturday, February 13, 2021 11:17 PM
> To: sekretariat@zciw.com
> Subject: Wniosek o informację
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Czy spółka prowadzi BIP?
Tak w trakcie przebudowy
> 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.

> 1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP
> spółki.
W trakcie zmian i aktualizacji

> 1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z
> rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać
> gdzie:
nie
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych
> realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać
> gdzie:
nie
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
> przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
nie
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
tak
> 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy
> wskazać gdzie:
na dyskach sieciowych w siedzibie spółki
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
nie
procedury zasady konkurencyjności
> a) Tak
> b) Nie
>
> 4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
> dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
nie (ewentualnie fundusz socjalny ma regulamin)
> a) Tak
> b) Nie
>
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
> dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
tak na stronie www o przyznanych dotacjach dla spółki
na stronie www
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
Monitor sądowy

> a) BIP
> b) strona www.
>
> 7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
> 21 426 531,30
> 8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
> ni było
> 9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia
> wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
> 189 100,56
> 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia
> wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
44077,44
>
> 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
> spółki na 2019 r.?
100%
>
> 12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń
> członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została
> opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
nie (w urzędzie miasta)
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
> sponsorowane w mediach? tak

> 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w
> mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
12019,00
>
> 14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia,
> przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym?
> [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w
> których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w
> działalność (...) spółki]
nie >Dane przekazywane w wersji papierowej do rady
>
> 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
> dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
tak
> a) Tak
> b) Nie
>
> 16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
> brak
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-35419@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o
> to, by nie zmieniać podanego adresu.
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego