Jawność w spółkach komunalnych przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 173 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 111 | 0 |
Lubelskie | 84 | 0 |
Lubuskie | 72 | 0 |
Łódzkie | 111 | 0 |
Małopolskie | 126 | 0 |
Mazowieckie | 176 | 0 |
Opolskie | 56 | 0 |
Podkarpackie | 96 | 0 |
Podlaskie | 49 | 0 |
Pomorskie | 150 | 0 |
Śląskie | 203 | 0 |
Świętokrzyskie | 56 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 111 | 0 |
Wielkopolskie | 208 | 0 |
Zachodniopomorskie | 130 | 0 |
Listy
Nowe Centrum sp. z o.o. przez "Nowe Centrum" sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #891
W związku z przesłanymi zapytaniami uprzejmie informujemy iż,
1. Spółka nie prowadzi strony BIP. Wszystkie postępowania dotyczące
udzielania zamówień publicznych bądź sprzedaży , dzierżaw nieruchomości
zamieszczane są na stronie https://bip.miedzyzdroje.pl/ oraz na stronie
spółki http://nc-miedzyzdroje.pl/
1.3 Spółka nie publikuje dokumentów z prac organów.
1.4 Spółka nie publikuje wyników kontroli
1.5 Spółka nie publikuje wyników kontroli
2. Spółka nie prowadzi rejestru umów
3. Spółka nie posiada procedury zamówień z wolnej ręki
4. Spółka nie posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn /
stypendiów/ sponsoringu.
5. Spółka nie publikuje informacji o dotacjach/darowiznach /
stypendiach/ sponsoringu. Za wyjątkiem drobnych darowizn na cele
publiczne nie przyznaje dotacji , stypendiów itp.
6. Spółka publikuje sprawozdania finansowe na stronie
https://bip.miedzyzdroje.pl/ oraz na stronach Krajowego Rejestru
Sądowego.
7. Przychody spółki w roku 2019r. wynosiły 2.080.535
8. Spółka w roku 2019r. nie przyniosła strat.
9. Wynudzenie stałe zarządu ( usługi obce ) w roku 2019 wynosiły
158.508 zł
10. Wynagrodzenie zmienne zarządu ( usługi obce ) w roku 2019 59.440,50
zł
11. Cele zarządcze w 2019 zostały zrealizowane w 75%
12. Uchwała w sprawie zasad kształtowania nie została opublikowana
13. Spółka kupowała reklamę w mediach w roku 2019 za kwotę 12.290 zł
14. Radni Gminy Międzyzdroje realizowali uprawnienia wynikające z art.
24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminny poprzez uzyskiwanie informacji.
15. Spółka przyznawała wyłącznie drobne darowizny na cel publiczny.
Z poważaniem
Mateusz Flotyński
„Nowe Centrum” Sp. z o.o.
ul. Niepodległości 10A
72-500 Międzyzdroje
Numer KRS 0000378351
Re: Przeczytane: Wniosek o informację przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #158
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na wezwanie do wykazania szczególnej istotności dla interesu publicznego wskazujemy, że nasz wniosek dotyczy informacji prostej. Zdecydowana większość pytań ma charakter zamknięty, wystarczy na nie odpowiedzieć "tak" lub "nie" i trudno się zgodzić, żeby przygotowanie na nie odpowiedzi wymagało oddelegowania do tej pracy kilku osób. Być może zebranie niektórych odpowiedzi jest dla Państwa czasochłonne - prosimy wtedy o wskazanie konkretnych pytań, a na resztę będziemy wdzięczni za przesłanie odpowiedzi. Mają też Państwo prawo przedłużyć czas odpowiedzi do 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku i wykorzystać ten czas na przygotowanie odpowiedzi na bardziej obszerne pytania.
Z poważaniem
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-02-15 06:58:22.071155+00:00 z adresu biuro@mzwikglowno.pl:
> To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
> <biuro@mzwikglowno.pl> o 2021-02-13 22:46 To potwierdzenie mówi, że wiadomość
> została wyświetlona na komputerze adresata o2021-02-15 07:58
(bez tematu) przez Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #446
Dzień Dobry
Chwile temu wysłałam do Państwa niechcący niekompletne dpowiedzi na
zapytanie z dnia 13 lutego 2021 roku, zatem proszę o niebranie pod uwagę
wcześniejszej wiadomości.
--
Z poważaniem
Agnieszka Szlęzak
Główny Księgowy
Prokurent
Miejskiej Komunikacji Samochodowej w Skarżysku-Kamiennej Spółka z o.o.
telefon komórkowy: 690 450 664
telefon: 41 25 12 323, fax: 41 25 12 962
e-mail: a.szlezak@mks.skarzysko.pl
odpowiedź na zapytanie z dnia 13 lutego 2021 przez Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #446
FW: Wniosek o informację po zebranych informacjach przez METROPOLITALNY ZWIĄZEK KOMUNIKACYJNY ZATOKI GDAŃSKIEJ w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1176
Re: Fwd: Wniosek o informację przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #787
1
wniosek o informacje przez Jednoosobowa Spółka Gminy - Grodkowskie Wodociągi i Kanalizacja "GRODWiK" z siedzibą w Tarnowie Grodkowski w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #798
RE: Wniosek o informację przez „Zielonogórskie Zakłady Usług Miejskich” Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1507
1
FW: Wniosek o informację przez Aqua Park Łódź Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1508
2
From: fala@aquapark.lodz.pl <fala@aquapark.lodz.pl>
Sent: Monday, February 15, 2021 8:27 AM
To: marzena.trebacz@aquapark.lodz.pl; katarzyna.wiernicka@aquapark.lodz.pl
Subject: FW: Wniosek o informację
Importance: High
From: sprawa-36297@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-36297@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Sunday, February 14, 2021 12:09 AM
To: fala@aquapark.lodz.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-36297@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-36297@fedrowanie.siecobywatelska.pl> UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek o informację przez Centrum Biznesu Spółka z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1505
1
Re: Wniosek o informację przez Zarząd Portu Morskiego Hel KOGA – Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #190
1
Re: Wniosek o informację przez Namysłowski Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o. w Namysłowie w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #957
1
Odpowiedzi na pytania przez Miejski Zakład Usług Komunalnych w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #211
Wniosek o informację przez Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcu w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1224
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Zakład Usług Wodnych Spółka z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #785
Re: RE: Wniosek o informację przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #155
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na wezwanie do wykazania szczególnej istotności dla interesu publicznego wskazujemy, że nasz wniosek dotyczy informacji prostej. Większość pytań ma charakter zamknięty, wystarczy na nie odpowiedzieć "tak" lub "nie".
Z poważaniem
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-02-22 07:17:49.570474+00:00 z adresu info@kssse.pl:
> Witam, W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wiadomość nadesłaną w dniu
> 13.02.2021 r. dot. udostępnienia informacji publicznej. Oryginał zostanie
> wysłany na adres Stowarzyszenia za pośrednictwem Poczty Polskiej. Z
> wyrazami szacunku Mariola Papierz Asystent Zarządu Assistant of the CEO
> Kostrzyńsko-Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. ul. Orła Białego 22,
> PL-66-470 Kostrzyn nad Odrą, POLAND Tel.: +48 95 721 98 00, Fax: +48 95 752 41
> 67 <mailto:info@kssse.pl> info@kssse.pl, <http://www.kssse.pl/> www.kssse.pl
> NIP 598-13-16-916 REGON 210396113 Kapitał zakładowy 27.184.300,00 PLN KRS Sąd
> Rejonowy w Zielonej Górze VIII Wydział Gospodarczy Nr rejestru 0000066104
> Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku Oddział w Kostrzynie nad Odrą 32 8355
> 0009 0022 3890 2000 0001 Please consider the environment before
> printing. KLAUZULA INFORMACYJNA Administratorem Państwa danych osobowych
> jest Kostrzyńsko-Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. z siedziba w
> Kostrzynie nad Odrą. Dane kontaktowe znajdują się powyżej. Państwa dane
> przetwarzane są w celu nawiązania lub zachowania relacji biznesowych pomiędzy
> Państwem a naszą Spółką. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych
> osobowych, jest art. 6 ust, 1 lit. b) lub f) Rozporządzenia Parlamentu
> Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
> osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
> swobodnego przepływu takich danych. Prawnie uzasadnionym interesem
> realizowanym przez administratora jest nawiązanie i utrzymanie z Państwem
> relacji biznesowych lub obowiązków realizowanych przez naszą Spółkę, jako
> zarządzającego kostrzyńsko-słubicką specjalną strefą ekonomiczną/obszarem,
> wynikających z przepisów prawa. Przetwarzane kategorie Państwa danych
> osobowych to dane osobowe, które pochodzą bezpośrednio od Państwa (lub zostały
> przekazane w Państwa imieniu) lub dane osobowe zebrane ze źródeł publicznie
> dostępnych, w szczególności imię i nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy,
> adres korespondencyjny. Odbiorcą Państwa danych są pracownicy oraz członkowie
> Zarządu naszej Spółki. Państwa dane osobowe przechowywane i przetwarzane będą
> do czasu zgłoszenia przez Państwa żądania ich usunięcia lub ograniczenia
> przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania lub zakończenia
> łączących Państwa z naszą Spółka relacji biznesowych. Mają Państwo prawo
> dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
> przetwarzania lub maja Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
> przetwarzania.
FW: przez Zakład Usług Komunalnych w Ziębicach Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1402
Witam
W załączeniu przesyłam żądane informacje
Pozdrawiam
Zakład Usług Komunalnych w Ziębicach sp. z.o.o.
ul. Stawowa 2 a
57-220 Ziębice
tel. 74 8191 580
e-mail: sekretariat@zukziebice.pl
Kapitał zakładowy 3 740 000 PLN
Administratorem danych osobowych jest Zakład Usług Komunalnych w Ziębicech
Sp. z o.o.
Więcej informacji na stronie: http://zuk.ziebice.pl/rodo/
1
-----Original Message-----
From: ksero@zukziebice.pl [mailto:ksero@zukziebice.pl]
Sent: Friday, March 5, 2021 10:52 AM
To: sekretariat@zukziebice.pl
Subject:skan w zalaczniku
-------------------
TASKalfa 2552ci
[00:17:c8:4c:0c:34]
---------------------
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus
udostępnienie informacji publicznej przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Gorlicach w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #162
odpowiedźna wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez Jarosławskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #196
DOP/194/2/2021 - pismo Szpitala Czerniakowskiego przez SZPITAL CZERNIAKOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #71
Informacja PKP SKM w Trójmieście Sp. z o.o. odnośnie wniosku przez PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1684
Odpowiedź przez Gminny Zakład Użyteczności Publicznej w Krupach Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1143
sprawa-35244@fedrowanie.siecobywatelska.pl przez Miejskie Inwestycje Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #455
1
informacja z PEC Suwałki przez Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Suwałkach Spółka z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1666
Re: FW: Wniosek o informację sprawa-35419@fedrowanie.siecobywatelska.pl przez None w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #630
W dniu 2021-02-15 07:28, sekretariat@zciw.com napisał(a):
> From: sprawa-35419@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> <sprawa-35419@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
> Sent: Saturday, February 13, 2021 11:17 PM
> To: sekretariat@zciw.com
> Subject: Wniosek o informację
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Czy spółka prowadzi BIP?
Tak w trakcie przebudowy
> 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
> 1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP
> spółki.
W trakcie zmian i aktualizacji
> 1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z
> rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać
> gdzie:
nie
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych
> realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać
> gdzie:
nie
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
> przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
nie
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
tak
> 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy
> wskazać gdzie:
na dyskach sieciowych w siedzibie spółki
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
nie
procedury zasady konkurencyjności
> a) Tak
> b) Nie
>
> 4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
> dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
nie (ewentualnie fundusz socjalny ma regulamin)
> a) Tak
> b) Nie
>
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
> dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
tak na stronie www o przyznanych dotacjach dla spółki
na stronie www
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
Monitor sądowy
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
> 21 426 531,30
> 8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
> ni było
> 9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia
> wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
> 189 100,56
> 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia
> wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
44077,44
>
> 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
> spółki na 2019 r.?
100%
>
> 12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń
> członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została
> opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
nie (w urzędzie miasta)
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
> sponsorowane w mediach? tak
> 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w
> mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
12019,00
>
> 14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia,
> przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym?
> [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w
> których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w
> działalność (...) spółki]
nie >Dane przekazywane w wersji papierowej do rady
>
> 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
> dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
tak
> a) Tak
> b) Nie
>
> 16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
> brak
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-35419@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o
> to, by nie zmieniać podanego adresu.
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155