Jawność w spółkach komunalnych przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 173 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 111 | 0 |
Lubelskie | 84 | 0 |
Lubuskie | 72 | 0 |
Łódzkie | 111 | 0 |
Małopolskie | 126 | 0 |
Mazowieckie | 176 | 0 |
Opolskie | 56 | 0 |
Podkarpackie | 96 | 0 |
Podlaskie | 49 | 0 |
Pomorskie | 150 | 0 |
Śląskie | 203 | 0 |
Świętokrzyskie | 56 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 111 | 0 |
Wielkopolskie | 208 | 0 |
Zachodniopomorskie | 130 | 0 |
Listy
Informacje o spółce ZEC Inowrocław przez Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #238
RE: Wniosek o informację przez Pałac Książęcy sp. z o.o. w Żaganiu przy ul. Szprotawskiej 4, w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #612
1
dot. wniosku o udzielenie unformacji publicznej przez PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W ZĄBKACH SP. Z O. O. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #622
Re: Wniosek o informację przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #300
odpowiedź ws udzielenia informacji przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji Trzebiatów Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1138
odp. wniosek o informację przez Stadion Wrocław Sp. z o. o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1385
1
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez Hala Gdańsk-Sopot Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1681
Wniosek o informację przez ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W SIERPCU SP Z O O w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #483
FW: Wniosek o informację przez Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1178
From: Roman Wójcik | OSIR gm. Słupsk [mailto:prezes@parkwodnyredzikowo.pl]
Sent: Monday, March 1, 2021 3:07 PM
To: 'sprawa-35967@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
Subject: FW: Wniosek o informację
Witam,
Poniżej odpowiedzi na Państwa wniosek:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
Tak Spółka prowadzi BIP
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
Link do BIP spółki: http://bip.osir.slupsk.ug.gov.pl/1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki – 26.02.2021r.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)?
Nie spółka nie publikuje dokumentów z prac organów .1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP - tak1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Nie, spółka nie publikuje wyników kontroli wewnętrznych.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
Spółka prowadzi rejestr umów, lecz go nie publikuje.
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
Nie, natomiast spółka posiada regulamin udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro.4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
Nie, spółka nie posiada takich procedur, ponieważ nie przyznaje dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
Spółka nie publikuje takich informacji, ponieważ nie przyznaje dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu.6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP – tak bilans. Sprawozdania finansowe publikowane są w KRS.
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty - 6 688 400,39zł.8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
Strata spółki w 2019 r. wyniosła 371 913,20zł.9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
Wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r. wyniosła 118 800,00 zł.10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
Łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 wyniosła 9 000,00 zł.11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.? Cele zarządcze zostały zrealizowane w 60%.
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana?
Nie taka uchwała nie została opublikowana.13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach? Tak.
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
Wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r. wyniosły 20 233,51zł.14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki].
W 2019 r. radni realizowali w/w uprawnienia.15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
Nie, w 2019 roku spółka nie przyznawała dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu.16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Skrzynka ePuap naszej spółki nie została jeszcze aktywowana, trwa weryfikacja naszego wniosku.
pozdrawiam
Roman Wójcik
Prezes Zarządu
_______________________________
Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o.
Redzikowo 16B
76-200 Słupsk
T/F (59) 841 25 55, 841 25 51
E prezes@parkwodnyredzikowo.pl
W www.parkwodnyredzikowo.pl <http://www.parkwodnyredzikowo.pl/>
NIP: 839 -305-48-46
Numer KRS 0000301173
Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku,
VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
From: Biuro Park wodny Redzikowo.pl [mailto:biuro@parkwodnyredzikowo.pl]
Sent: Sunday, February 14, 2021 7:10 AM
To: Roman Wójcik - Park Wodny Redzikowo
Subject: Fwd: Wniosek o informację
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat:
Wniosek o informację
Data:
Sat, 13 Feb 2021 22:55:56 -0000
Nadawca:
sprawa-35967@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do:
sprawa-35967@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat:
biuro@parkwodnyredzikowo.pl
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-35967@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYxMzI1Njk1NjM4LjY0MTA2Ljc4NDE3MDI4NTg0MTU4NTY5ODZAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U2F0LCAxMyBGZWIgMjAyMSAyMjo1NTo1NiAtMDAwMHxiaXVyb0BwYXJrd29kbnlyZWR6aWtvd28ucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXwwfDEuZDQ4M2M4MDU0YWI5Y2Y0OTIwOGI0OTU4MGRmNTA2MGM%3D>
RE: Wniosek o informację przez Połczyńskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1009
1
From: sprawa-35798@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-35798@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Saturday, February 13, 2021 11:45 PM
To: sekretariat@ppkpolczyn.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-35798@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-35798@fedrowanie.siecobywatelska.pl> UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYxMzI1NjMxNDk3LjY0MTA2LjE1OTg4ODk2MjAyNjY2NDk5MjcxQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFNhdCwgMTMgRmViIDIwMjEgMjI6NDU6MTUgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJpYXRAcHBrcG9sY3p5bi5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaW>
RE: Fwd: Fw: Wniosek o informację przez Przedsiębiorstwo Usług Wodno-Kanalizacyjnych Jednostka Operatorska Sp z o.o. w Pasłęku w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1017
1
dot. udzielenia informacji publicznej przez Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1000
Re: Wniosek o informację przez Park Naukowo-Technologiczny „Polska-Wschód” w Suwałkach Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1669
2
informacja przez Oczyszczalnia Ścieków "Warta" Spółka Akcyjna w Częstochowie w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1739
Odpowiedź na wniosek o informację przez ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #588
Prośba o udzielenie odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej przez Sosnowieckie Wodociągi Spółka Akcyjna w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1792
Witam,
"W odpowiedzi na wniosek Stowarzyszenia o dostęp do informacji publicznej, Sosnowieckie Wodociągi Spółka Akcyjna informują, co następuje:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
Odp.: Tak
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
http://bip.rpwik.sosnowiec.pl
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)?
Odp.: Spółka nie publikuje dokumentów z prac swoich organów.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty?
Odp.: Spółka publikuje w BIP informacje o przeprowadzonych kontrolach zewnętrznych w następującym zakresie: podmiot kontrolujący, przedmiot kontroli, informacja o wykonaniu zaleceń pokontrolnych.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki?
Odp.: Spółka nie publikuje wyników kontroli wewnętrznej prowadzonych przez organy spółki.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
Odp.: Spółka prowadzi rejestr umów.
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odp.: Spółka nie publikuje rejestru umów w BIP ani na stronie www.
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
Odp.: Tak
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
Odp.: Spółka nie posiada takich procedur.
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu?
Odp.: Spółka nie publikuje takich informacji.
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe?
Odp.: Spółka publikuje sprawozdania finansowe na stronie Repozytorium Dokumentów Finansowych, prowadzonej w ramach domeny www.ekrs.ms.gov.pl
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.?
Odp.: Przychody Spółki w 2019 r. wyniosły 108 484 076,55 zł
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.?
Odp.: Spółka nie poniosła straty w roku 2019 r.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
Odp.: Łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r. wyniosła 765 681,63 zł.
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
Odp.: Łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r. wyniosła 92 750,41 zł.
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
Odp.: Cele zarządcze za rok 2019 zostały zrealizowane w 99,9%.
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana?
Odp.: Uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego nie została opublikowana.
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
Tak, Spółka kupowała w 2019 r. reklamy w mediach. Wydatki Spółki na promocję w mediach w 2019 r. wyniosły 240 000,00 zł.
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
Odp.: Radni w 2019 r. nie realizowali uprawnień wynikajacych z art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym.
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
Odp.: Spółka nie przyznawała dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu w 2019 r.
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Odp.: Spółka nie posiada skrzynki ePuap."
Pozdrowienia,
r.pr. Ewa Kiełtyka-Żelechowska
tel. 32 364 43 94
Pozdrowienia,
Biuro Zarządu
Niniejsza wiadomość może zawierać informacje prawnie chronione. Wiadomość skierowana jest wyłącznie do adresata / adresatów określonych wyżej i stanowi własność nadawcy. Odbiorca, który otrzymał tę wiadomość przypadkowo, proszony jest o jej nie rozpowszechnianie, a następnie poinformowanie nadawcy i jej usunięcie. Rozpowszechnianie, kopiowanie, ujawnianie lub przekazywanie osobom trzecim w jakiejkolwiek formie informacji zawartych w niniejszej wiadomości w całości lub części jest zakazane.
re: Wniosek oinformację przez ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW STAŁYCH SP. Z O.O. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #534
2Dzień dobry,
W załączeniu przesyłamy informację.
--
Marcin Cejer
Prezes Zarządu
tel./fax 58 532 83 72
Zakład Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o.
ul. Rokicka 5A, 83-110 Tczew
tel./fax 58 532 83 72
e-mail: zuos@zuostczew.pl • www.zuostczew.pl
NIP: 593-22-68-695 • REGON: 192471199
KRS 0000064288 • Kapitał zakładowy: 8 482 000 zł
RE: Wniosek o informację przez Zagłębie Spółka Akcyjna w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1793
Udostępnienie informacji przez Agencja Rozwoju Gospodarczego Kraków - Wschód sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1547
Dzień dobry!
Przesyłam odpowiedź Prezesa Zarządu na wniosek o udostępnienie informacji.
Pozdrawiam
Małgorzata Sikora
--
Agencja Rozwoju Gospodarczego Kraków-Wschód sp. z o.o.
os. Willowe 30
31-902 Kraków
KRS:0000040815
NIP:6781025037
REGON:350928403
kapitał zakładowy: 25 523 000 PLN
tel. 12 684 22 02
e-mail: sekretariat@argkw.pl
Before printing, think about environment! / Zanim wydrukujesz, pomyśl o środowisku!
FW: Wniosek o informację przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Milanówku w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #327
3
informacja publiczna przez Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #124
Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedzi na pytania.
Cezary Górski
--
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie
ul. Gostkowska 83, 06-400 Ciechanów
tel. (23) 672-22-42, 49 wew. 120, fax wew. 105
https://pukciechanow.pl
NIP: 566-16-43-631 REGON: 130355722 Kapitał zakładowy: 12 947 500 zł
Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, KRS Nr 0000127151
BANK: PEKAO SA CK Ciechanów 60 1240 5282 1111 0000 4895 7414
Numer Rejestrowy BDO: 000030912, Skrytka ePUAP: /pukciechanow/SkrytkaESP
------------------------------------------------------------------------
Szczegółowa informacja na temat przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez PUK Sp. z.o.o. w Ciechanowie dostępna jest pod poniższym linkiem:
https://pukciechanow.pl/dane-osobowe/obowiazek-informacyjny
RE: Wniosek o informację przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Krzanowicach w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #864
informacja publiczna przez Leskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o. o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #849
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155