Jawność w spółkach komunalnych przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 173 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 111 | 0 |
Lubelskie | 84 | 0 |
Lubuskie | 72 | 0 |
Łódzkie | 111 | 0 |
Małopolskie | 126 | 0 |
Mazowieckie | 176 | 0 |
Opolskie | 56 | 0 |
Podkarpackie | 96 | 0 |
Podlaskie | 49 | 0 |
Pomorskie | 150 | 0 |
Śląskie | 203 | 0 |
Świętokrzyskie | 56 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 111 | 0 |
Wielkopolskie | 208 | 0 |
Zachodniopomorskie | 130 | 0 |
Listy
Odpowiedź na wniosek dotyczący udostępnienia informacji publicznej przez Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Spółka z o.o. (PKM) w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1801
Odpowiedź na wniosek o informację z dnia 14.02.2021 r. przez Gdańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1678
FW: Odpowiedź na Wniosek o informację przez Agencja Rozwoju Gdyni Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1697
1
From: sprawa-36486@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-36486@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-36486@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-36486@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Sunday, February 14, 2021 12:09 AM
To: sekretariat@arg.gdynia.pl <mailto:sekretariat@arg.gdynia.pl>
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-36486@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-36486@fedrowanie.siecobywatelska.pl> UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYxMzI1Nzc1NDIwLjY0MTA2LjEzMTM2NjI2Mzk3NTQ2MjYxMDY1QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFNhdCwgMTMgRmViIDIwMjEgMjM6MDk6MTQgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJpYXRAYXJnLmdkeW5pYS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaW>
udzielenie informacji przez Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "Żyrardów" Spółka z o. o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #613
FW: Wniosek o informację przez PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W WYSZKOWIE w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1372
Wniosek o dostępie do informacji publicznej przez Miejskie Przedsiębiorstwo Infrastruktury "KOS-EKO" w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #262
Re: Wniosek o informację przez Centrum Medyczne im. dr Ludwika Rydygiera spółka z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #49
1
Re: Wniosek o informację przez Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #312
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Łukowie w odpowiedzi na wniosek z dnia 13.02.2021 r. przesłanego za pomocą wiadomości e-mail na adres pec@um.lukow.pl w załączeniu przekazuje informacje.
RE: Wniosek o informację przez SOLPARK KLESZCZÓW Sp. z o. o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1242
1
Re: Wniosek o informację przez SZPITAL MIEJSKI W ZABRZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #78
1
20210225124518635.pdf przez Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #311
odpowiedż przez Lubskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o. o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #850
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WODOCIĄGI KŁODZKIE Sp. z o.o w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #236
Odpowiedź na informację publiczną przez ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1085
odpowiedź na wniosek przez Zakład Gospodarki Komunalnej w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1502
Re: Wniosek o informację przez Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta w Gostyninie Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #172
Re: Wniosek o informację przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o w Dąbrowie Białostockiej w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #758
1
RE: Wniosek o informację przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1523
2
From: sprawa-36312@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-36312@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Sunday, February 14, 2021 12:09 AM
To: sekretariat@tbs.piotrkow.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-36312@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-36312@fedrowanie.siecobywatelska.pl> UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYxMzI1Nzc0NTcwLjY0MTA2Ljg5NzA5NzI4NjE3NjQ1MzUyOTRAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U2F0LCAxMyBGZWIgMjAyMSAyMzowOTowNSAtMDAwMHxzZWtyZXRhcmlhdEB0YnMucGlvdHJrb3cucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncm>
Re: FW: Wniosek o informację przez „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #590
Dzień dobry,
w załączeniu do niniejszej wiadomości przekazuje stanowisko Spółki
"TESKO" w przedmiotowej sprawie.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.
Pozdrawiam,
Krystyna Tylka
---
Z wyrazami szacunku
Krystyna Tylka
Specjalista ds. zamówień publicznych
tel. 0 18 20 25 614, fax. 0 18 20 25 621.
e-mail: ktylka@tesko.pl
„TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością
ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane
tel. 18 20 25 620 - Sekretariat
Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 7:00 do 15:00
Strona internetowa: www.tesko.pl
BIP: https://tesko.bip.gov.pl
Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego numer KRS: 0000077164 Kapitał
zakładowy: 65 815 000,00 PLN | REGON: 490023843 | NIP: 736-000-51-96.
Ta wiadomość, w tym jej ewentualne załączniki, może zawierać informacje
poufne, przeznaczone tylko dla adresata. Jakiekolwiek nieuprawnione
kopiowanie tej wiadomości, jej ujawnienie lub wykorzystanie w inny
sposób jest niedozwolone. Jeśli otrzymaliście Państwo tę wiadomość przez
pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne powiadomienie nadawcy na adres email
tesko@tesko.pl oraz trwałe jej usunięcie. Dziękujemy.
This message (including any attachments) may contain confidential
information intended only for the recipient. Any disclosure,
reproduction or other use of this message is prohibited. If you have
received it in error, please delete it immediately and notify the sender
on this e-mail address: tesko@tesko.pl. Thank you.
Na podstawie art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) informujemy, iż:
Administratorem Danych Osobowych jest: „TESKO" Tatrzańska Komunalna
Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. z siedzibą:
ul. Szymony 17 a, 34-500 Zakopane, tel. 18 20 15 215 lub 18 20 25 620,
fax. 18 20 25 621, e - mail: tesko@tesko.pl
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się
skontaktować na adres e-mail: iod.tesko@.grupaformat.pl
Celem zbierania danych osobowych jest dopełnienie obowiązków określonych
w przepisach prawa i wynikających z postanowień ustawy z dnia 13
września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz
niezbędnych dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów
realizowanych przez administratora danych. W przypadku realizacji zadań
ustawowych obowiązek podania danych wynika z określonych przepisów
prawa, w pozostałych przypadkach udostępnienie danych osobowych ma
charakter dobrowolny, w związku z wykonywaniem określonej umowy
dotyczącej realizacji usług świadczonych przez „TESKO" Tatrzańska
Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. W drugim przypadku konsekwencją
niepodania danych jest brak możliwości świadczenia usługi.
Dane ze zbiorów nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na
podstawie przepisów prawa oraz nie będą podlegały zautomatyzowanemu
systemowi podejmowania decyzji i profilowaniu. Dane będą przechowywane
zgodnie z czasem zgodnym z przepisami prawa lub do odwołania zgody.
Każdy ma prawo:
1. dostępu do swoich danych oraz możliwość ich sprostowania,
2. usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych (w przypadkach
przewidzianych prawem),
3. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
4. przenoszenia danych,
5. cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych,
6. wniesienia skargi do organu nadzorczego.
-------- Wiadomość oryginalna --------
Temat: FW: Wniosek o informację
Data: 2021-02-16 13:58
Od: <tesko@tesko.pl>
Do: 'Magda Wałęga' <mwalega@tesko.pl>, <ktylka@tesko.pl>
----------------------------------------------------
Sekretariat
TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. o.o.
34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a
Na podstawie art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych), informujemy iż:
Administratorem Danych Osobowych jest:
„TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. z
siedzibą:
ul. Szymony 17 a, 34-500 Zakopane, tel. 18 20 15 215 lub 18 20 25
620,
fax. 18 20 25 621, e-mail: tesko@tesko.pl Ten adres pocztowy jest
chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest
włączenie obsługi JavaScript.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można
się skontaktować na adres e-mail: iod@tesko.pl lub pod numerem
telefonu 18 20 152 15.
Celem zbierania danych osobowych dopełnienie obowiązków
określonych w przepisach prawa i wynikających z postanowień ustawy
z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w
gminach oraz niezbędnych dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych
celów realizowanych przez administratora danych. W przypadku
realizacji zadań ustawowych obowiązek podania danych wynika z
określonych przepisów prawa, w pozostałych przypadkach
udostępnienie danych osobowych ma charakter dobrowolny, w związku z
wykonywaniem określonej umowy dotyczącej realizacji usług
świadczonych przez „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa
Kapitałowa Sp. z o.o. W drugim przypadku konsekwencją niepodania
danych jest brak możliwości świadczenia usługi.
Dane ze zbiorów nie będą udostępniane innym podmiotom niż
upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz nie będą podlegały
zautomatyzowanemu systemowi podejmowania decyzji i profilowaniu. Dane
będą przechowywane zgodnie z czasem zgodnym z przepisami prawa lub
do odwołania zgody.
Każdy ma prawo:
* dostępu do swoich danych oraz możliwość ich sprostowania,
* usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych (w
przypadkach przewidzianych prawem),
* wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
* przenoszenia danych,
* cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych,
* wniesienia skargi do organu nadzorczego.
1From: sprawa-35379@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<sprawa-35379@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Saturday, February 13, 2021 11:17 PM
To: tesko@tesko.pl
Subject: Wniosek o informacjęNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
publicznych:1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP
spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z
rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać
gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych
realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać
gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy
wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia
wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia
wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
spółki na 2019 r.?12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń
członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została
opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w
mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia,
przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym?
[uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w
których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w
działalność (...) spółki]15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
na adres: sprawa-35379@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o
to, by nie zmieniać podanego adresu.Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl [1]
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoLinks:
------
[1] http://www.siecobywatelska.pl
Odpowiedź na wniosek przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Opocznie sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #968
Fwd: Wniosek o informację przez Centrum Biznesu Małopolski Zachodniej sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #342
odpowiedzi_dla_Watchdog przez Zakład Gospodarki Komunalnej "BOLESŁAW" Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1244
FW: Wniosek o informację przez None w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1382
From: sekretariat@provita.wroclaw.pl <sekretariat@provita.wroclaw.pl>
Sent: Thursday, February 18, 2021 12:22 PM
To: 'sprawa36171@fedrowanie.siecobywatelska.pl' <sprawa36171@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Subject: RE: Wniosek o informację
From: SZPL < <mailto:szpl@provita.wroclaw.pl> szpl@provita.wroclaw.pl>
Sent: Monday, February 15, 2021 7:13 AM
To: 'Sekretariat PROVITA' < <mailto:sekretariat@provita.wroclaw.pl> sekretariat@provita.wroclaw.pl>
Subject: FW: Wniosek o informację
DZIEN DOBRY,
PRZESYŁAMY ODPOWIEDZI NA PAŃSTWA ZAPYTANIA.
Barbara Gawlińska
z-ca Dyrektora ds. organizacji i ochrony zdrowia.
SPECJALISTYCZNY ZAKŁAD
PROFILAKTYCZNO-LECZNICZY
PROVITA sp. z o.o.
ul. Bierutowska 63
51-317 Wrocław
From: <mailto:sprawa-36171@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-36171@fedrowanie.siecobywatelska.pl [ <mailto:sprawa-36171@fedrowanie.siecobywatelska.pl> mailto:sprawa-36171@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 14, 2021 12:08 AM
To: <mailto:szpl@provita.wroclaw.pl> szpl@provita.wroclaw.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP? tak
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki. <http://www.bip.provita.ig.pl> www.bip.provita.ig.pl
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki. Maj 2019 r.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: - nie, nie ma takiego obowiązku
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: nie
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: nie
a) BIP
b) strona www.2. Czy spółka prowadzi rejestr umów? Tak, ale nie publikuje rejestru
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
b) Nie
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: nie
a) BIP
b) strona www.6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: sprawozdanie finansowe jest publikowane w KRS
a) BIP
b) strona www.7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. 12 413 842,64 zł
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. – 573 488,94 zł
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.? 177 300,00 zł
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.? 43 200,00 zł
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.? w 100%
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: nie
a) BIP
b) strona www.13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach? nie
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki] nie
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring? nie
a) Tak
b) Nie16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki. /SZPLPROVITA/domyslna
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-36171@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-36171@fedrowanie.siecobywatelska.pl> UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYxMzI1NzY5NDUyLjY0MTA2LjE0NjE4MzE1MzgxNzI5Mzc0NDcyQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFNhdCwgMTMgRmViIDIwMjEgMjM6MDg6MTQgLTAwMDB8c3pwbEBwcm92aXRhLndyb2NsYXcucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMX>
Skan dokumentu przez Wrocławski Park Technologiczny S.A. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1420
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155