Jawność w spółkach komunalnych przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 173 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 111 | 0 |
Lubelskie | 84 | 0 |
Lubuskie | 72 | 0 |
Łódzkie | 111 | 0 |
Małopolskie | 126 | 0 |
Mazowieckie | 176 | 0 |
Opolskie | 56 | 0 |
Podkarpackie | 96 | 0 |
Podlaskie | 49 | 0 |
Pomorskie | 150 | 0 |
Śląskie | 203 | 0 |
Świętokrzyskie | 56 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 111 | 0 |
Wielkopolskie | 208 | 0 |
Zachodniopomorskie | 130 | 0 |
Listy
Re: Wniosek o informację przez Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #923
odpowiedź na wniosek sprawa 34858 przez Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #69
2
21.699.500 złtel./fax 085 730-23-22; 730-27-87; 731-82-20
www: <http://www.pkbielsk.pl/> www.pkbielsk.pl
e-mail: <mailto:sekretariat@pkbielsk.pl> sekretariat@pkbielsk.pl
RE: Wniosek o informację przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Goleniowie Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #808
3
From: sprawa-35597@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-35597@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Saturday, February 13, 2021 11:31 PM
To: biuro@pgkgol.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-35597@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek o informację przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.w Drawsku Pomorskim w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #788
Potwierdzenie odczytania wiadomości przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.w Drawsku Pomorskim w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #788
To jest potwierdzenie dostarczenia dla wiadomości e-mail, którą wysłałeś dnia 13
lutego 2021 do "Wioleta Chalaba" <zwikdrawsko@post.pl> z tematem "Wniosek o
informację".
Uwaga: to potwierdzenie dostarczenia potwierdza jedynie, że wiadomość została
wyświetlona na komputerze odbiorcy. Nie ma gwarancji, że odbiorca przeczytał
wiadomość lub zrozumiał jej treść.
Re: Wniosek o informację przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1084
1
Re: Wniosek o informację przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #56
Dnia Sat, 13 Feb 2021 21:35:49 -0000 napisales[as]:
Witam,
w odpowiedzi na Państwa maila z dnia 13.02.2021 r. "Wniosek o informację",
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Braniewie, w załączeniu, przesyła wskazane w piśmie informacje.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Pozdrawiam
--
Justyna Bieraga
Sekretariat Zarządu
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z O.O.
UL. KOŚCIELNA 4A, 14-500 BRANIEWO
TEL. 55 644 15 15 E-MAIL: BIURO@MPECBRANIEWO.PL
WWW.MPECBRANIEWO.PL
http://www.mpecbraniewo.pl/aktualnosci/133-informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowych
1Dnia Sat, 13 Feb 2021 21:35:49 -0000 napisales[as]:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1. Czy spółka prowadzi BIP?
> 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
> 1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
> 1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
> 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
>
> 12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
> 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
>
> 14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
>
> 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-34845@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
>
> --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Witam,
w odpowiedzi na Państwa maila z dnia 13.02.2021 r. "Wniosek o informację",
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Braniewie, w załączeniu, przesyła wskazane w piśmie informacje.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Pozdrawiam
--
Justyna Bieraga
Sekretariat Zarządu
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z O.O.
UL. KOŚCIELNA 4A, 14-500 BRANIEWO
TEL. 55 644 15 15 E-MAIL: BIURO@MPECBRANIEWO.PL
WWW.MPECBRANIEWO.PL
http://www.mpecbraniewo.pl/aktualnosci/133-informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowych
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej TBS "Motława" Sp. z o.o. przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego „Motława” Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1693
Re: Wniosek o informację przez Oświęcimskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #363
FW: przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #874
2
RE: Wniosek o informację przez Fabryka Pełna Życia Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1742
3
Re: Wniosek o informację przez Miejskie Usługi Komunikacyjne w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #610
Dzień dobry,
w złączeniu przesyłam pismo, odnoszące się do przesłanego przez Państwa wniosku.
Z poważaniem,
Anna Warda-Walczyk
Miejskie Usługi Komunikacyjne w Zgierzu
95-100 Zgierz, Plac Kilińskiego 7
Tel.: 42 716-21-49
Fax: 42 716-96-29
Godziny pracy:
Dni robocze oprócz wtorków: 8.00-16.00
Wtorki: 9.00-17.00
Kasa czynna: Dni robocze oprócz wtorków: 8.00-15.00
Wtorki: 9.00-16.00
Przyjęcia: Interesanci w sprawie przejazdu bez ważnego biletu przyjmowani są wyłącznie we wtorki, w godzinach: 9.00-11.00 oraz 15.00-17.00
1> 13 lutego 2021 23:16 sprawa-35399@fedrowanie.siecobywatelska.pl napisał(a):
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1. Czy spółka prowadzi BIP?
> 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
> 1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
> 1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
> 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
>
> 12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
> 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
>
> 14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
>
> 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-35399@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
>
> --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek o informację przez Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Czarnej Wodzie w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #701
Wniosek o informacje przez Wodociągi Jaworzno spółka z o.o. w Jaworznie w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1750
Wodociągi Jaworzno sp. z o.o. z siedzibą w Jaworznie, w odpowiedzi na
wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który przesłany został drogą
mailową w dniu 14 lutego 2021r. (data odczytu skrzynki mailowej: 15 lutego
2021r.), złożony przez Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul.
Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa - na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia
6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej - przekazują
następujące informacje na zadane we wniosku pytania:
1. Tak.
1.1. https://www.wodociagi.jaworzno.pl/bip/index.php
1.2. 08.01.2020 r.
1.3. Nie
1.4. Nie
1.5. Nie
2. Nie
3. Tak.
4. Nie.
5. Nie.
6. Sprawozdanie finansowe Spółki za rok 2019 zostało opublikowane na
stronie Internetowego Monitora Sądowego i Gospodarczego
https://www.imsig.pl/krs/0000057843/sprawozdania?k=137. Wszystkie informacje w tym zakresie zostały opublikowane w
Sprawozdaniu finansowym Spółki za rok 2019. Patrz pkt. 6.8. Jak w pkt. 7.
9. Jak w pkt. 7.
10. Jak w pkt. 7.
11. Zarządzający zrealizowali wszystkie cele określone na rok 2019.
12. Zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2016 r. o zasadach kształtowania
wynagrodzeń osób kierujących niektórymi spółkami uchwała w powyższym temacie
jest publikowana w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej
podmiotu uprawnionego do wykonywania praw udziałowych.13. Tak.
13.1. 20 984,00 zł.
14. Tak.
15. Tak.
16. Skrytka: ePuap/wodjaw/Skrytka ESP
Z poważaniem
Sławomir GrucelSpecjalista ds. Public Relations
tel. 32 / 318 60 64
tel. kom. +48 / 668 331 487
e-mail: <mailto:slawomir.grucel@wodociagi.jaworzno.pl>
slawomir.grucel@wodociagi.jaworzno.pl
<http://www.wodociagi.jaworzno.pl> www.wodociagi.jaworzno.pl
________________________________
WodociÄ gi Jaworzno Sp. z o.o.
43-600 Jaworzno, ul. Ĺw. Wojciecha 34
Sekretariat: tel. 032 318 60 12, fax. 032 616 42 26
Centrala: tel. 032 318 60 00
PKO Bank Polski SA
66 1020 2528 0000 0102 0477 1707
Krajowy Rejestr SÄ dowy 0000057843
w SÄ dzie Rejonowym Katowice-WschĂłd w Katowicach NIP 6320101438
KapitaĹ ZakĹadowy: 99 091 500,00
________________________________
Dane osobowe zawarte w korespondencji elektronicznej sÄ przetwarzane przez:
WodociÄ gi Jaworzno Sp. z o.o. z siedzibÄ ul. Ĺw. Wojciecha 34, 43-600 Jaworzno w celu umoĹźliwienia kontaktu e-mailowego z administratorem oraz w celu podejmowania kontaktu z adresatami, dokumentowania ustaleĹ dokonywanych z klientami, kontrahentami, innymi osobami, przyjmowania pism, zgĹoszeĹ i wnioskĂłw w formie elektronicznej, ochrony przed roszczeniami oraz dochodzenia ewentualnych roszczeĹ - przez rok od daty wpĹywu korespondencji, chyba, Ĺźe wiadomoĹci zawierajÄ treĹÄ istotnÄ dla dochodzenia roszczeĹ lub obrony przed roszczeniami, wĂłwczas wybrane wiadomoĹci bÄdÄ przechowywane do 6 lat. WyraĹźonÄ zgodÄ moĹźna cofnÄ Ä w kaĹźdym momencie, lecz bez wpĹywu zgodnoĹÄ z prawem przetwarzania przed jej cofniÄciem. osobom, ktĂłrych dane osobowe dotyczÄ , przysĹugujÄ wszystkie prawa wynikajÄ ce z RODO, w szczegĂłl
noĹci prawo do sprzeciwu, usuniÄcia, dostÄpu do danych, przeniesienia, ograniczenia przetwarzania.
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1798
RE: Wniosek o informację przez Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1657
2
Informacja publiczna wniosek z dnia 13.02.2021 r. przez Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna INVEST-PARK Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #372
Odpowiedź na wniosek o informację - pismo znak: P-M.DO.801.2021 przez "PRO-MEDICA" W EŁKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #41
1
Re: Wniosek o informację przez Przedsiębiorstwo Komunalne w Prażmowie Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1234
Dzień dobry,
w załączeniu pismo.
Pozdrawiam
--
Przedsiębiorstwo Komunalne
w Prażmowie Sp. z o.o.
tel. 22 736 15 87
e-mail:pk@komprazmow.pl
NIP: 123 144 75 46
Regon: 384145070
Rachunek bankowy:36 8008 1018 2003 0030 4863 0001
1W dniu 2021-02-14 01:00, sprawa-36023@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Czy spółka prowadzi BIP?
> 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
> 1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP
> spółki.
> 1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z
> rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać
> gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych
> realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać
> gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
> przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
> 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
> dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
> dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia
> wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia
> wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
> spółki na 2019 r.?
>
> 12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń
> członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została
> opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
> sponsorowane w mediach?
> 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w
> mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
>
> 14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia,
> przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym?
> [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w
> których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w
> działalność (...) spółki]
>
> 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
> dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-36023@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o
> to, by nie zmieniać podanego adresu.
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek o informację- odpowiedź przez BESKID ŻYWIEC Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #594
1
Re: Wniosek o informację przez Eko Dolina Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1698
1
RE: Wniosek o informację przez Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1513
2From: sprawa-36302@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-36302@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Sunday, February 14, 2021 12:09 AM
To: Sekretariat <kontakt@lsi.lodz.pl>
Subject: Wniosek o informacjęNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-36302@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-36302@fedrowanie.siecobywatelska.pl> UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego________________________________
Klauzula poufności . Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej wykorzystanie, w tym zapoznanie się z treścią przesłanych informacji, ich ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, jak również podejmowanie działań na ich podstawie przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszą wiadomość wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
Kontakt do Administratora Danych – Zarządu ŁSI sp. z o.o. w Łodzi: kontakt@lsi.lodz.pl<mailto:kontakt@lsi.lodz.pl>
Kontakt do Inspektora Ochrony Danych ŁSI sp. z o.o. w Łodzi: daneosobowe@lsi.lodz.pl<mailto:daneosobowe@lsi.lodz.pl>________________________________
dot. wniosku u udostępnienie informacji publicznej przez Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1901
Wniosek o informację przez Gorzowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1498
RE: Wniosek o informację przez Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #451
3
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155