Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1730
Kujawsko-Pomorskie1110
Lubelskie840
Lubuskie720
Łódzkie1110
Małopolskie1260
Mazowieckie1760
Opolskie560
Podkarpackie960
Podlaskie490
Pomorskie1500
Śląskie2030
Świętokrzyskie560
Warmińsko-Mazurskie1110
Wielkopolskie2080
Zachodniopomorskie1300

Listy

RE: Wniosek o informację przez Fundacja-Agencja Rozwoju Regionalnego w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #492

1

Wniosek o dostęp do informacji publicznej przez Zakład Komunalny w Solcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - w likwidacji w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1256

W odpowiedzi na wniosek Zakład Komunalny w Solcu sp. z o.o.- w
likwidacji informuje, że Uchwałą Zgromadzenia Wspólników została otwarta
likwidacja Zakładu.

Likwidator

Andrzej Szyszka

udostępnienie inf. publicznych przez Gminna Spółka Komunalna w Dobrzycy Sp. z o.o. (dawn. ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY DOBRZYCA) w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #782

--
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. pragniemy poinformować, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Gminna Spółka Komunalna w Dobrzycy Sp. z o.o., ul. Jarocińska 20, 63-330 Dobrzyca,
tel. 62 741 89 00, e-mail: zkdobrzyca@o2.pl
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, p. Dominika Mierzejewskiego, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych pod adresem e-mail: daneosobowe@infonetsc.com
3. Przetwarzamy Państwa dane w celu:
a) zawarcia z Państwem umów, w tym także podejmowania niezbędnych czynności poprzedzających zawarcie umowy zgodnie ze złożonymi przez Państwa wnioskami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
b) realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), który polega na ustaleniu i dochodzeniu ew. własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami,
c) wykonywania zadań przewidzianych w ustawie o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków oraz przepisami prawa budowlanego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnianie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO – wykonywanie zadań realizowanych w interesie publicznym.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez nas, przez okres:
a) w przypadku zawarcia z nami umowy przez czas jej trwania, a po jej upływie przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Państwa danych osobowych do celów podatkowych i rachunkowych przez okres 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym umowa upłynęła,
b) w przypadku prawnie uzasadnionego interesu Administratora przez okres niezbędny do ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami, nie dłużej niż przez okres 6 lat od czasu wystąpienia ew. roszczeń,
c) w przypadku przetwarzania do którego obligują nas odpowiednie przepisy prawa, przez okres z nich wynikający.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom świadczącym dla nas usługi z zakresu obsługi poczty elektronicznej, usługi informatyczne, firmom wysyłkowym, a także podmiotom upoważnionym na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
6. W przypadku zawartej umowy podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia umowy i/lub wykonania usług przez Gminną Spółkę Komunalną w Dobrzycy Sp. z o.o. W przypadku wypełniania obowiązku prawnego spoczywającego na Administratorze oraz w celu wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym podanie danych osobowych jest obowiązkowe i wymagane stosownymi przepisami prawa.
7. Przysługuje Pani/Panu szereg praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Pani/Pana danych, jeśli nie będzie ciążył na nas obowiązek prawny dalszego ich przetwarzania oraz prawo ograniczenia ich przetwarzania.
8. Przysługuje Pani/Panu również prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych opartych na art. 6 ust. 1 lit. e) RODO, czyli wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym.
9. Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO.

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację przez CIEPŁOWNIA MIEJSKA w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #441

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres info@rejowiec.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Re: Wniosek o informację przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji Śmiechowice Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1257

Śmiechowice, 17.02.2021r.

Wnioskodawca:

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchodog Polska
36046@fedrowanie.siecobywatelska.pl

ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK
O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
14.02.2021r.,
odmawiam udzielenia żądanych informacji.

Swoje stanowisko uzasadniam tym, iż żądane informacje dotyczyły
informacji przetworzonej, podczas gdy nie wykazane zostało, aby jej
udzielenie było szczególnie istotne dla interesu publicznego. W związku
z powyższym wniosek wymagał uzupełnienia, poprzez wykazanie, że
udzielenie informacji jest szczególnie istotne dla interesu publicznego.
Za informację przetworzoną uważa się taką, która wymaga stosownych
działań,
tj. zestawień, analiz, obliczeń. Udzielenie odpowiedzi w zakresie
objętym przedmiotowym wnioskiem, nie polegało na ich czysto technicznym
przedstawieniu, lecz wymagało działań analitycznych społki. Zatem nie
można uznać, iż informacje o które Państwo wnioskowali, miały charakter
informacji prostej. Bez znaczenia przy tym pozostaje to, czy udzielenie
odpowiedzi na wniosek wymagało znacznych, czy też niewielkich nakładów
pracy. Wystarczającym był fakt, iż były to informacje, które spółka
musiała wytworzyć na podstawie posiadanych w swoich zasobach dokumentów.
Skoro zaś żądane informacje miały charakter przetworzony, to należało
przyjąć,
iż wymagały one wykazania, iż ich udzielenie było szczególnie istotne
dla interesu publicznego. Zgodnie bowiem z art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 6
września 2001r. o dostępie do informacji publicznej ( tj. Dz. U. z
2019r., poz. 1429 z późn. zm. ), uprawnienie do dostępu do informacji
publicznej przetworzonej jest obwarowane koniecznością wykazania, iż
jest to szczególnie istotne dla interesu publicznego.
Takich okoliczności nie wykazano we wniosku o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 14.02.2021r., wobec powyższego należało odmówić
udostępnienia informacji publicznej.

Prezes Zarządu

Ryszard bahrynowski

Zakład Wodociągów i Kanalizacji
Śmiechowice Sp. z o.o.
Śmiechowice 20
49-314 Pisarzowice
NIP 747-190-30-24
tel. 77 411-96-60

Re: Fwd: Wniosek o informację przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o. o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #422

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp .z o.o. w Pułtusku udostępnia n/w informacje publiczne:

> > 1. Czy spółka prowadzi BIP? Tak
> > 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
- www.pwikpultusk.big.org.pl
> > 1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
- 15.02.2021
> > 1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: Nie
> > a) BIP
> > b) strona www.
> > 1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: Nie
> > a) BIP
> > b) strona www.
> > 1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
Nie
> > a) BIP
> > b) strona www.
> >
> > 2. Czy spółka prowadzi rejestr umów? Nie
> > 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
> > a) BIP
> > b) strona www.
> >
> > 3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
Nie

4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
Nie

> > 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: Nie
> > a) BIP
> > b) strona www.
> >
> > 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: Nie
> > a) BIP
> > b) strona www.
> >
> > 7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
6.955.462,91 - przychody ze sprzedaży netto
> > 8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
Zysk
> > 9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
215.880 zł
> > 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
6.831,84 zł
> > 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
100 %
> > 12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: Nie
> > a) BIP
> > b) strona www.
> >
> > 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
Tak
> > 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
4.568,52 zł
> > 14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
> >
> > 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
Tak
> >
> > 16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
> > Nie posiadamy

Z poważaniem,
Dorota Chimkowska
Sekretariat PWiK Sp.z o.o.
ul. Wyszkowska 2
06-102 Pułtusk

Fwd: Fwd: Wniosek o informację przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #366