Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 35 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 25 | 0 |
Lubelskie | 22 | 0 |
Lubuskie | 32 | 0 |
Łódzkie | 16 | 0 |
Małopolskie | 19 | 0 |
Mazowieckie | 30 | 0 |
Opolskie | 13 | 0 |
Podkarpackie | 30 | 0 |
Podlaskie | 22 | 0 |
Pomorskie | 30 | 0 |
Śląskie | 20 | 0 |
Świętokrzyskie | 16 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 38 | 0 |
Wielkopolskie | 39 | 0 |
Zachodniopomorskie | 43 | 0 |
Listy
RE: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Przedborów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #242
4
RE: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Świętoszów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #403
Witam,
W nawiązaniu do poniższej wiadomości, przesyłam w załączeniu Decyzję nr 18/2020 Nadleśniczego Nadleśnictwa Świętoszów.
Z poważaniem
Małgorzata Pagórska-Toczek
Starszy Specjalista Służby Leśnej ds. ochrony lasu i edukacji leśnej
tel. kom.: +48 500 148 123
Nadleśnictwo Świętoszów
59-726 Świętoszów, ul. Brzozowa 17
tel. + 48 75 734 93 09, tel. sekr. + 48 75 73 11 259
<http://www.lasy.gov.pl/> www.lasy.gov.pl
3
From: [External] sprawa-33904@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-33904@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-33904@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-33904@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Monday, December 14, 2020 9:42 PM
To: 1333 Biuro Nadleśnictwa Świętoszów <swietoszow@wroclaw.lasy.gov.pl <mailto:swietoszow@wroclaw.lasy.gov.pl> >
Subject: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do przesłanego wcześniej maila z wnioskiem o dostęp do informacji uprzejmie informujemy, że podstawą prawną naszego wniosku jest ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Tym samym oczekujemy wykonania wniosku na zasadach określonych w tej ustawie. Wskazujemy, że w tej ustawie nie znajduje się rozwiązanie nawiązujące do informacji publicznej przetworzonej określonej w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dlatego też wezwanie do wykazania dlaczego udostępnienie informacji jest szczególnie istotne dla interesu publicznego jest bezpodstawne.
Równocześnie uprzejmie wyjaśniamy, że:
1. Wnioskując o przesłanie informacji dotyczących ostatnich trzech lat, mamy na myśli okres od 1 listopada 2017 do 3 listopada 2020.2. Definicję podaną we wniosku:
„Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
należy interpretować jako zawierającą pojęcie dostępu do informacji o środowisku, (tak jak zinterpretowały właściwie niektóre Nadleśnictwa do których zwróciliśmy się z tym wnioskiem). Poniżej podajemy interpretację tej definicji, która w pełni tłumaczy naszą intencję i, mamy nadzieję, będzie pomocna.
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form występowania z wnioskiem o dostęp do informacji, wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Alternatywnie, możecie również Państwo definiować wyrażenie „zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag” jako punkty 1- 6 wymienione w definicji. Może to nieco zawęzić zakres odpowiedzi, ale zapewne ułatwi sprawne ich zebranie.3. W przypadku artykułów i doniesień medialnych wnioskujemy o przesłanie informacji o doniesieniach, których istnienie odnotowało Nadleśnictwo, a w szczególności doniesień, w procesie powstawania których, przedstawiciele Nadleśnictwa zostali poproszeni o wyrażenie opinii.
4. W przypadku, gdy Nadleśnictwo nie posiada wiedzy kim dokładnie są osoby, które chcą pozyskać informację i wiedzę o gospodarce leśnej, wyrazić opinię bądź współuczestniczyć w decyzjach wnioskujemy o ogólne opisanie takiej osoby bądź osób. Na przykład, w wypadku, gdy o informację występują bądź opinie zgłaszają internauci na mediach społecznościowych Nadleśnictwa wystarczający będzie opis: internauta/gość strony Nadleśnictwa w serwisie Facebook. W wypadku, gdy Nadleśnictwo organizowało, bądź uczestniczyło w zebraniu lokalnej społeczności na którym omawiane były kwestie związane z gospodarką leśną, wystarczający będzie prosty opis uczestników, taki jak na przykład: członkowie społeczność X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), bądź członkowie klubu seniora w miejscowości X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), etc.
Z wyrazami szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk
Członkinie zarządu zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego> W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-11-16 15:34:51.416886+00:00 z > adresu Malgorzata.Pagorska@wroclaw.lasy.gov.pl <mailto:Malgorzata.Pagorska@wroclaw.lasy.gov.pl> : > Witam, W > załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek. Z > > poważaniem Małgorzata Pagórska-Toczek Starszy Specjalista > Służby > Leśnej ds. ochrony lasu i edukacji leśnej tel. kom.: > +48 500 148 123 > Nadleśnictwo Świętoszów 59-726 > Świętoszów, ul. Brzozowa 17 tel. + 48 > 75 734 93 09, tel. sekr. > + 48 75 73 11 259 <http://www.lasy.gov.pl/> > > www.lasy.gov.pl <http://www.lasy.gov.pl> <http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwNzk3ODUxNjgzLjI2MzAzLjExNjUwNzYwNjMxODkyNTU2MjA3QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMTQgRGVjIDIwMjAgMjA6NDE6NTYgLTAwMDB8c3dpZXRvc3pvd0B3cm9jbGF3Lmxhc3kuZ292LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cm>
Pismo z dnia 17.12.2020 r. przez Nadleśnictwo Lubin w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #388
Witam
W załączeniu przesyłam decyzję Nadleśniczego Nadleśnictwa Lubin z dnia 17.12.2020 r.
Pozdrawiam
Agnieszka Hanula
Starszy Specjalista ds. pracowniczych
tel. kom.: +48 530 868 309, IP Cisco 1314131
[cid:image001.png@01D6D45B.38A7ECD0]
59-300 Lubin, ul. Spółdzielcza 18
tel.: +48 76 841 23 00, IP Cisco 1314100
www.lubin.wroclaw.lasy.gov.pl<http://www.lubin.wroclaw.lasy.gov.pl/>
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje. Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
Ochrona danych osobowych: Klauzula informacyjna na stronie internetowej www.lubin.wroclaw.lasy.gov.pl<http://www.lubin.wroclaw.lasy.gov.pl/> w zakładce RODO
RE: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Mircze w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #138
Dzień dobry.
Nadleśnictwo Mircze w załączeniu przesyła decyzję odmowną udostepnienia informacji publicznej.
Z poważaniem,
Alfred Drączkowski
Sektretarz
Tel. 84 651 90 02 w. 19
<mailto:alfred.draczkowski@lublin.lasy.gov.pl> alfred.draczkowski@lublin.lasy.gov.pl
RE: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Opole w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #84
Dzień Dobry!
Nadleśnictwo Opole przesyła odpowiedź na Państwa wniosek.
Z poważaniem
Lidia Bocianowska
Zastępca Nadleśniczego Nadleśnictwa Opole
tel. kom.: 608 019 992, IP 3240311,
[cid:image001.jpg@01D51D43.08FD9AF0]
45-517 Opole, ul. Groszowicka 10
tel.: 774540541; 774540542; 774230730
www.opole.katowice.lasy.gov.pl<http://www.opole.katowice.lasy.gov.pl>
3From: [External] sprawa-33585@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-33585@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Thursday, December 10, 2020 11:01 PM
To: 0240 Opole <opole@katowice.lasy.gov.pl>
Subject: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w NadleśnictwachSzanowni Państwo,
w nawiązaniu do przesłanego wcześniej maila z wnioskiem o dostęp do informacji uprzejmie informujemy, że podstawą prawną naszego wniosku jest ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Tym samym oczekujemy wykonania wniosku na zasadach określonych w tej ustawie. Wskazujemy, że w tej ustawie nie znajduje się rozwiązanie nawiązujące do informacji publicznej przetworzonej określonej w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dlatego też wezwanie do wykazania dlaczego udostępnienie informacji jest szczególnie istotne dla interesu publicznego jest bezpodstawne.
Równocześnie uprzejmie wyjaśniamy, że:
1. Wnioskując o przesłanie informacji dotyczących ostatnich trzech lat, mamy na myśli okres od 1 listopada 2017 do 3 listopada 2020.2. Definicję podaną we wniosku:
„Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
należy interpretować jako zawierającą pojęcie dostępu do informacji o środowisku, (tak jak zinterpretowały właściwie niektóre Nadleśnictwa do których zwróciliśmy się z tym wnioskiem). Poniżej podajemy interpretację tej definicji, która w pełni tłumaczy naszą intencję i, mamy nadzieję, będzie pomocna.
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form występowania z wnioskiem o dostęp do informacji, wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Alternatywnie, możecie również Państwo definiować wyrażenie „zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag” jako punkty 1- 6 wymienione w definicji. Może to nieco zawęzić zakres odpowiedzi, ale zapewne ułatwi sprawne ich zebranie.3. W przypadku artykułów i doniesień medialnych wnioskujemy o przesłanie informacji o doniesieniach, których istnienie odnotowało Nadleśnictwo, a w szczególności doniesień, w procesie powstawania których, przedstawiciele Nadleśnictwa zostali poproszeni o wyrażenie opinii.
4. W przypadku, gdy Nadleśnictwo nie posiada wiedzy kim dokładnie są osoby, które chcą pozyskać informację i wiedzę o gospodarce leśnej, wyrazić opinię bądź współuczestniczyć w decyzjach wnioskujemy o ogólne opisanie takiej osoby bądź osób. Na przykład, w wypadku, gdy o informację występują bądź opinie zgłaszają internauci na mediach społecznościowych Nadleśnictwa wystarczający będzie opis: internauta/gość strony Nadleśnictwa w serwisie Facebook. W wypadku, gdy Nadleśnictwo organizowało, bądź uczestniczyło w zebraniu lokalnej społeczności na którym omawiane były kwestie związane z gospodarką leśną, wystarczający będzie prosty opis uczestników, taki jak na przykład: członkowie społeczność X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), bądź członkowie klubu seniora w miejscowości X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), etc.
Z wyrazami szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk
Członkinie zarządu zgodnie z zasadami reprezentacji--
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
> W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-12-02 06:40:59.886236+00:00 z > adresu lidia.bocianowska@katowice.lasy.gov.pl: > Dzień Dobry! W > związku z przebywaniem w izolacji i na kwarantannie części > > załogi Nadleśnictwa Opole w trakcie stanu epidemii z powodu COVID-19 > przesyłamy > odpowiedź na Państwa wniosek w dniu dzisiejszym. > Z poważaniem Lidia > Bocianowska Zastępca Nadleśniczego > Nadleśnictwa Opole tel. kom.: 608 019 992, > IP 3240311, > [cid:image001.jpg@01D51D43.08FD9AF0] 45-517 Opole, ul. Groszowicka > > 10 tel.: 774540541; 774540542; 774230730 > www.opole.katowice.la > sy.gov.pl<http://www.opole.katowice.lasy.gov.pl>
Nieprzeczytane: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #258
Twoja wiadomość
Do: Aleksandra Masłowska
Temat: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 4 listopada 2020 21:49:25 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została usunięta nieprzeczytana: 17 grudnia 2020 09:19:05 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Odpowiedź do wniosku z dn. 13.12.2020 r. przez Nadleśnictwo Osie w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #348
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam decyzję Nadleśniczego Nadleśnictwa Osie dotyczącą udzielenia informacji publicznej we wnioskowanym zakresie.
Z poważaniem
Paulina Schweda
Specjalista Służby Leśnej ds. zagospodarowania lasu
tel. kom.: +48 728 392 421
[cid:image001.png@01D6D454.2B91B8C0]
86-150 Osie, ul. Rynek 11
tel.: +48 52 33 29 503 wew. 33, tel. sekr.: + 48 52 33 29 503
www.osie.torun.lasy.gov.pl<http://www.osie.torun.lasy.gov.pl/>
Nieprzeczytane: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Czarnobór w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #312
Twoja wiadomość
Do: Aleksandra Dudek
Temat: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 13 grudnia 2020 21:34:19 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została usunięta nieprzeczytana: 17 grudnia 2020 09:01:01 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Nieprzeczytane: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Łopuchówko w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #238
Twoja wiadomość
Do: Zbigniew Pawelec
Temat: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 12 grudnia 2020 09:32:11 (UTC-12:00) Międzynarodowa linia zmiany daty — zachód
została usunięta nieprzeczytana: 16 grudnia 2020 20:01:35 (UTC-12:00) Międzynarodowa linia zmiany daty — zachód.
RE: [SPAM] [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Goleniów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #280
Witam,
Przesyłam w załączeniu odpowiedź Nadleśnictwa Goleniów.
Z poważaniem,
Tomasz Zarakowski
inżynier nadzoru w nadleśnictwie
tel. kom.: 794 944 025
[cid:image003.jpg@01D6D452.7306CA80]
[Nadleśnictwo Goleniów]
72-100 Goleniów, ul. Parkowa 1
tel.: +48 91 418 28 56 wew. 219, tel. sekr.: + 48 91 418 28 56
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
5From: [External] sprawa-33781@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33781@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Saturday, December 12, 2020 11:36 PM
To: 1010 Nadleśnictwo Goleniów
Subject: [SPAM] [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w NadleśnictwachSzanowni Państwo,
w nawiązaniu do przesłanego wcześniej maila z wnioskiem o dostęp do informacji uprzejmie informujemy, że podstawą prawną naszego wniosku jest ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Tym samym oczekujemy wykonania wniosku na zasadach określonych w tej ustawie. Wskazujemy, że w tej ustawie nie znajduje się rozwiązanie nawiązujące do informacji publicznej przetworzonej określonej w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dlatego też wezwanie do wykazania dlaczego udostępnienie informacji jest szczególnie istotne dla interesu publicznego jest bezpodstawne.
Równocześnie uprzejmie wyjaśniamy, że:
1. Wnioskując o przesłanie informacji dotyczących ostatnich trzech lat, mamy na myśli okres od 1 listopada 2017 do 3 listopada 2020.2. Definicję podaną we wniosku:
„Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
należy interpretować jako zawierającą pojęcie dostępu do informacji o środowisku, (tak jak zinterpretowały właściwie niektóre Nadleśnictwa do których zwróciliśmy się z tym wnioskiem). Poniżej podajemy interpretację tej definicji, która w pełni tłumaczy naszą intencję i, mamy nadzieję, będzie pomocna.
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form występowania z wnioskiem o dostęp do informacji, wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Alternatywnie, możecie również Państwo definiować wyrażenie „zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag” jako punkty 1- 6 wymienione w definicji. Może to nieco zawęzić zakres odpowiedzi, ale zapewne ułatwi sprawne ich zebranie.3. W przypadku artykułów i doniesień medialnych wnioskujemy o przesłanie informacji o doniesieniach, których istnienie odnotowało Nadleśnictwo, a w szczególności doniesień, w procesie powstawania których, przedstawiciele Nadleśnictwa zostali poproszeni o wyrażenie opinii.
4. W przypadku, gdy Nadleśnictwo nie posiada wiedzy kim dokładnie są osoby, które chcą pozyskać informację i wiedzę o gospodarce leśnej, wyrazić opinię bądź współuczestniczyć w decyzjach wnioskujemy o ogólne opisanie takiej osoby bądź osób. Na przykład, w wypadku, gdy o informację występują bądź opinie zgłaszają internauci na mediach społecznościowych Nadleśnictwa wystarczający będzie opis: internauta/gość strony Nadleśnictwa w serwisie Facebook. W wypadku, gdy Nadleśnictwo organizowało, bądź uczestniczyło w zebraniu lokalnej społeczności na którym omawiane były kwestie związane z gospodarką leśną, wystarczający będzie prosty opis uczestników, taki jak na przykład: członkowie społeczność X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), bądź członkowie klubu seniora w miejscowości X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), etc.
Z wyrazami szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk
Członkinie zarządu zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
> W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-11-16 13:33:56.736894+00:00 z > adresu tomasz.zarakowski@szczecin.lasy.gov.pl: > W załączeniu > przesyłam pismo. Z poważaniem, Tomasz Zarakowski inżynier > > nadzoru w nadleśnictwie tel. kom.: 794 944 025 > > [cid:image003.jpg@01D6BC25.7080A820] [Nadleśnictwo > Goleniów] > 72-100 Goleniów, ul. Parkowa 1 tel.: +48 91 418 28 56 > wew. 219, tel. sekr.: + > 48 91 418 28 56 > www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Głogów z siedzibą w Głogowie Małopolskim w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #107
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam oficjalną odpowiedź Nadleśnictwa Głogów na wiadomość elektroniczną z dnia 04.11.2020 r.
Z wyrazami szacunku,
--------------------------------------------------------------------------------------------
Piotr Łabno
Nadleśnictwo Głogów
ul. Fabryczna 57
36-060 Głogów Małopolski
Tel.kom. 662 197 004
[poiis flaga LP FS]
Decyzja odmowna.pdf przez Nadleśnictwo Trzebież w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #305
Dzień dobry.
W załączeniu Decyzja Nadleśniczego.
Z poważaniem
Helena Kowalska
Starszy Specjalista Służby Leśnej
tel. kom.: +48 692 451 409
[cid:image001.png@01D6D44E.4F9C4FB0]
72-004 Tanowo, Zalesie 1
tel. sekr.: +48 91 3126 983, tel. IP: 1030337
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
Odpowiedź. przez Nadleśnictwo Przymuszewo w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #349
Dzień Dobry.
W załączniku przesyłam scan odpowiedzi na wniosek z dnia 4.11.2020.
Oryginał załącznika zostanie przesłany pocztą tradycyjną.
Z poważaniem
Michał Bembenek
Zastępca Nadleśniczego
tel. kom.: +48 662 238 891
[cid:image001.png@01D41E7B.7DB854B0]
89-634 Leśno, Przymuszewo 3
tel.: +48 52 554 19 19, +48 52 398 17 77, fax +48 52 554 18 63
tel. kom. biurowy: +48 694 411 029, +48 600 246 529
www.przymuszewo.torun.lasy.gov.pl<http://www.przymuszewo.torun.lasy.gov.pl>
odpowiedź na wniosek przez Nadleśnictwo Karczma Borowa w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #232
Dzień dobry .
W odpowiedzi na wniosek Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog o udostępnienie informacji publicznej z dnia 05.11.2020 , oraz ponownym wezwaniu z dnia 16.11.2020 przesyłam ostateczną odpowiedź Nadleśniczego Nadleśnictwa Karczma Borowa (Decyzja Nr. 45/2020 z dnia 16.12.2020 r.)
Pozdrawiam.
Konsultacje społeczne w Nadleśnictwie Kaczory przez Nadleśnictwo Kaczory w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #216
Dzień dobry.
W załączeniu do niniejszej wiadomości Nadleśnictwo Kaczory przesyła Decyzję
Nadleśniczego nr 29/2020 z dnia 16.12.2020 r. dotyczącą konsultacji
społecznych.
Z poważaniem.
Adam Przypaśniak
St. Specjalista Służby Leśnej ds. Urządzania Lasu
Tel.kom.+48 604 058 985
GRAFIKA Z LOGO DO POCZTY EMAIL
64-810 Kaczory, ul. Kościelna 17
Tel. +48 67 283 14 61
<http://www.kaczory.pila.lasy.gov.pl/> www.kaczory.pila.lasy.gov.pl
Przeczytane: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Konin w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #234
Twoja wiadomość
Do: Sikorska Agata
Temat: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 12 grudnia 2020 22:30:26 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 17 grudnia 2020 07:50:28 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Nieprzeczytane: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Pieńsk w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #396
Twoja wiadomość
Do: Joanna Rajczakowska
Temat: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 14 grudnia 2020 08:34:24 (UTC-12:00) Międzynarodowa linia zmiany daty — zachód
została usunięta nieprzeczytana: 16 grudnia 2020 18:36:57 (UTC-12:00) Międzynarodowa linia zmiany daty — zachód.
Nieprzeczytane: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Bystrzyca Kłodzka w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #379
Twoja wiadomość
Do: Małgorzata Serwinowska
Temat: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 14 grudnia 2020 23:06:05 (UTC+03:00) Moskwa, Sankt Petersburg
została usunięta nieprzeczytana: 17 grudnia 2020 08:56:41 (UTC+03:00) Moskwa, Sankt Petersburg.
Odpowiedź do Wachdog-Przedbórz przez Nadleśnictwo Przedbórz w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #163
Witam,
W załączeniu odpowiedź na Państwa pismo.
Wojciech Badura
Inżynier Nadzoru
Nadleśnictwo Przedbórz
Konsultacje społeczne - Nadleśnictwo Płońsk przez Nadleśnictwo Płońsk w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #374
Szanowni Państwo,
W załączniku Nadleśnictwo Płońsk, przesyła Decyzję nr 19/2020 z dnia
16.12.2020r. Odpowiedź została również wysłana do Państwa pocztą tradycyjną.
Z poważaniem
Z upoważnienia Nadleśniczego
Kinga Małkowska
Robotnik pomocniczy ds. administracyjnych
tel. kom.: +48 575 975 025
09-100 Płońsk, ul. Leśników 2
tel.: +48 23 674 41 86, tel. sekr.: + 48 23 66 24 515
<http://www.lasy.gov.pl/> www.plonsk.warszawa.lasy.gov.pl
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Puławy w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #141
Dzień dobry,
W załączniku przesyłam odpowiedź na Państwa zapytanie.
Pozdrawiam,
Leopold Leśko
Specjalista Służby Leśnej
Nadleśnictwo Puławy
ul. Żyrzyńska 8
24-100 Puławy
tel. 81 886 42 41 w. 32
2
From: [External] sprawa-33642@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33642@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: pulawy@lublin.lasy.gov.pl
Subject: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33642@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-33642@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwNDUyMjk1OTA4LjQxNDk0LjQ3NDc3MDAwNjAwMTgxMzU4MjlAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8V2VkLCAwNCBOb3YgMjAyMCAyMDo0OToxOSAtMDAwMHxwdWxhd3lAbHVibGluLmxhc3kuZ292LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
Przeczytane: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Nowa Sól w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #419
Twoja wiadomość
Do: Alicja Szymczak (Nadleśnictwo Nowa Sól)
Temat: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 14 grudnia 2020 22:03:22 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 16 grudnia 2020 14:17:41 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Watchdog - konsultacje społeczne Nadleśnictwo Barycz przez Nadleśnictwo Barycz w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #248
Dzień dobry
Nadleśnictwo Barycz przesyła w załączeniu Decyzję.
Z poważaniem
Agnieszka Jakóbczyk
Starszy specjalista ds. stanu posiadania
tel. kom.: +48 668 520 395
26-200 Końskie, Barycz 69
tel. sekr: +48 41 375 38 50
www.barycz.radom.lasy.gov.pl<http://www.barycz.radom.lasy.gov.pl/>
RE:Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Rokita w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #297
Znak ZG.0172.2.2020
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Dzień dobry
W odpowiedzi na Pastwa zapytanie z dnia 5.11.2020 r. uzupełnione korespondencją z dnia 13.12.2020 r. odnośnie zgłaszania postulatów, wniosków czy uwag dotyczących prowadzenia gospodarki leśnej na terenie nadleśnictwa, które odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), Nadleśnictwo Rokita informuje, że w okresie, którego dotyczy zapytanie nie wpłynęły tego rodzaju zgłoszenia, wnioski czy uwagi ze strony społecznej.
Odnosząc się do pytania o to, czy w najbliższych 12 miesiącach nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej, Nadleśnictwo Rokita informuje, że stosuje obowiązujące w tym zakresie regulacje prawne. Natomiast sposób ich rozpatrywania lub prowadzenia jest zindywidualizowany i każdorazowo uzależniony jest od tego, jaki postulat lub wniosek konkretnie zgłasza dana osoba lub organizacja, w jakiej formie i jaką drogą to czyni, jakiego sposobu i formy odpowiedzi lub innej reakcji oczekuje.
Z up. Nadleśniczego Nadleśnictwa Rokita
Z poważaniem
Barbara Adamczyk
Starszy Specjalista Służby Leśnej
[cid:image003.jpg@01D6D3B4.11D2F3E0]
Nadleśnictwo Rokita
72-110 Przybiernów, Rokita 2
tel.: +48 91 418 65 81, kom. +48 666 852 869
w . IP: 1025333
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
2From: [External] sprawa-33798@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33798@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-33798@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, December 13, 2020 12:07 AM
To: 1025 Nadleśnictwo Rokita <rokita@szczecin.lasy.gov.pl<mailto:rokita@szczecin.lasy.gov.pl>>
Subject: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w NadleśnictwachSzanowni Państwo,
w nawiązaniu do przesłanego wcześniej maila z wnioskiem o dostęp do informacji uprzejmie informujemy, że podstawą prawną naszego wniosku jest ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Tym samym oczekujemy wykonania wniosku na zasadach określonych w tej ustawie. Wskazujemy, że w tej ustawie nie znajduje się rozwiązanie nawiązujące do informacji publicznej przetworzonej określonej w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dlatego też wezwanie do wykazania dlaczego udostępnienie informacji jest szczególnie istotne dla interesu publicznego jest bezpodstawne.
Równocześnie uprzejmie wyjaśniamy, że:
1. Wnioskując o przesłanie informacji dotyczących ostatnich trzech lat, mamy na myśli okres od 1 listopada 2017 do 3 listopada 2020.2. Definicję podaną we wniosku:
„Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
należy interpretować jako zawierającą pojęcie dostępu do informacji o środowisku, (tak jak zinterpretowały właściwie niektóre Nadleśnictwa do których zwróciliśmy się z tym wnioskiem). Poniżej podajemy interpretację tej definicji, która w pełni tłumaczy naszą intencję i, mamy nadzieję, będzie pomocna.
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form występowania z wnioskiem o dostęp do informacji, wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Alternatywnie, możecie również Państwo definiować wyrażenie „zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag” jako punkty 1- 6 wymienione w definicji. Może to nieco zawęzić zakres odpowiedzi, ale zapewne ułatwi sprawne ich zebranie.3. W przypadku artykułów i doniesień medialnych wnioskujemy o przesłanie informacji o doniesieniach, których istnienie odnotowało Nadleśnictwo, a w szczególności doniesień, w procesie powstawania których, przedstawiciele Nadleśnictwa zostali poproszeni o wyrażenie opinii.
4. W przypadku, gdy Nadleśnictwo nie posiada wiedzy kim dokładnie są osoby, które chcą pozyskać informację i wiedzę o gospodarce leśnej, wyrazić opinię bądź współuczestniczyć w decyzjach wnioskujemy o ogólne opisanie takiej osoby bądź osób. Na przykład, w wypadku, gdy o informację występują bądź opinie zgłaszają internauci na mediach społecznościowych Nadleśnictwa wystarczający będzie opis: internauta/gość strony Nadleśnictwa w serwisie Facebook. W wypadku, gdy Nadleśnictwo organizowało, bądź uczestniczyło w zebraniu lokalnej społeczności na którym omawiane były kwestie związane z gospodarką leśną, wystarczający będzie prosty opis uczestników, taki jak na przykład: członkowie społeczność X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), bądź członkowie klubu seniora w miejscowości X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), etc.
Z wyrazami szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk
Członkinie zarządu zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź Nadleśnictwa Przytok z siedzibą w Zielonej Górze przez Nadleśnictwo Przytok w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #420
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam Decyzję nr 30/2020 Nadleśniczego Nadleśnictwa Przytok z dnia 16.12.2020 dotyczącą złożonego przez Państwa wniosku o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Michał Makowski
Specjalista ds. zagospodarowania lasu i edukacji
[cid:image001.jpg@01D54915.C5216A60]
65-950 Zielona Góra, ul. Kazimierza Wielkiego 24a
tel.: +48 68 455 85 89 wew. 882
tel.: +48 797 341 318
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
-------------------------------------------------------------------------------------------
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje. Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129