Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 35 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 25 | 0 |
Lubelskie | 22 | 0 |
Lubuskie | 32 | 0 |
Łódzkie | 16 | 0 |
Małopolskie | 19 | 0 |
Mazowieckie | 30 | 0 |
Opolskie | 13 | 0 |
Podkarpackie | 30 | 0 |
Podlaskie | 22 | 0 |
Pomorskie | 30 | 0 |
Śląskie | 20 | 0 |
Świętokrzyskie | 16 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 38 | 0 |
Wielkopolskie | 39 | 0 |
Zachodniopomorskie | 43 | 0 |
Listy
Przeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Lipusz w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #42
Twoja wiadomość
Do: Ewa Dittmer - Nadleśnictwo Lipusz
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 29 listopada 2020 23:41:22 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 2 grudnia 2020 10:58:58 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach - Nadleśnictwo Garwolin przez Nadleśnictwo Garwolin w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #366
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa zapytanie.
Z poważaniem
Jakub Błędowski
Inżynier Nadzoru
tel. kom.: +48 606 451 358; tel. IP.: 1704220
[logo LP2]
08-400 Garwolin, Mietne, ul. Glówna 3
tel.: +48 25 682 22 04, fax: + 48 25 684 11 59
garwolin@warszawa.lasy.gov.pl<mailto:garwolin@warszawa.lasy.gov.pl>
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
Nieprzeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Żednia w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #31
Twoja wiadomość
Do: Ewa Lewińska
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 4 listopada 2020 21:49:13 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została usunięta nieprzeczytana: 2 grudnia 2020 07:47:02 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
odpowiedź na wniosek przez Nadleśnictwo Opole w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #84
Dzień Dobry!
W związku z przebywaniem w izolacji i na kwarantannie części załogi Nadleśnictwa Opole w trakcie stanu epidemii z powodu COVID-19 przesyłamy odpowiedź na Państwa wniosek w dniu dzisiejszym.
Z poważaniem
Lidia Bocianowska
Zastępca Nadleśniczego Nadleśnictwa Opole
tel. kom.: 608 019 992, IP 3240311,
[cid:image001.jpg@01D51D43.08FD9AF0]
45-517 Opole, ul. Groszowicka 10
tel.: 774540541; 774540542; 774230730
www.opole.katowice.lasy.gov.pl<http://www.opole.katowice.lasy.gov.pl>
Przeczytane: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Kluczbork w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #57
Twoja wiadomość
Do: Dominika Birska
Temat: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 30 listopada 2020 21:50:55 (UTC+01:00) Amsterdam, Berlin, Berno, Rzym, Sztokholm, Wiedeń
została przeczytana: 1 grudnia 2020 13:40:19 (UTC+01:00) Amsterdam, Berlin, Berno, Rzym, Sztokholm, Wiedeń.
Przeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Kluczbork w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #57
Twoja wiadomość
Do: Franciszek Kiepura
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 30 listopada 2020 21:50:55 (UTC+01:00) Amsterdam, Berlin, Berno, Rzym, Sztokholm, Wiedeń
została przeczytana: 1 grudnia 2020 11:41:46 (UTC+01:00) Amsterdam, Berlin, Berno, Rzym, Sztokholm, Wiedeń.
Przeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Czarna Białostocka w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #6
Twoja wiadomość
Do: Katarzyna Pyczkowska
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 29 listopada 2020 23:10:12 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 30 listopada 2020 08:34:43 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Procesy konsultacji społecznych przez Nadleśnictwo Międzychód w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #290
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź Nadleśnictwa Międzychód na zapytania dot.
procesów konsultacji społecznych.
Z poważaniem
Agnieszka Winkler
Starszy Specjalista Służby Leśnej
tel. kom.: +48 505 049 711
64-400 Międzychód, Przedlesie 12
tel.: +48 95 748 20 91, IP 1018333
<http://www.lasy.gov.pl/> www.lasy.gov.pl
Przeczytane: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Kłobuck w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #58
Twoja wiadomość
Do: Maria Chłąd
Temat: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 30 listopada 2020 21:52:05 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 1 grudnia 2020 09:48:59 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Przeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Gdańsk w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #35
Twoja wiadomość
Do: Janusz Mikoś - N Gdańsk
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 29 listopada 2020 23:32:38 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 1 grudnia 2020 09:30:00 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Przeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Kłobuck w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #58
Twoja wiadomość
Do: Paweł Krej
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 30 listopada 2020 21:52:05 (UTC+01:00) Belgrad, Bratysława, Budapeszt, Lublana, Praga
została przeczytana: 1 grudnia 2020 08:30:04 (UTC+01:00) Belgrad, Bratysława, Budapeszt, Lublana, Praga.
Przeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Lubliniec w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #64
Twoja wiadomość
Do: Gabriela Liszka - Buba
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 30 listopada 2020 22:02:56 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 1 grudnia 2020 08:28:56 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
informacja publiczna przez Nadleśnictwo Baligród w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #101
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź.
Filip Stelmach
Inżynier Nadzoru
w Nadleśnictwie Baligród
tel. 660 730 838
Przeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Koszęcin w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #62
Twoja wiadomość
Do: Dariusz Golis
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 30 listopada 2020 22:00:50 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 1 grudnia 2020 02:22:45 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Read: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Świdnik w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #148
Twoja wiadomość
Do: Kowal Adam
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 4 listopada 2020 21:49:19 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 1 grudnia 2020 07:34:27 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Przeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Zawadzkie w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #60
Twoja wiadomość
Do: Monika Wańczyk
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 30 listopada 2020 20:59:06 (UTC) Uniwersalny czas koordynowany
została przeczytana: 1 grudnia 2020 06:19:47 (UTC) Uniwersalny czas koordynowany.
Przeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Lubliniec w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #64
Twoja wiadomość
Do: Grażyna Pytel
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 30 listopada 2020 22:02:56 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 1 grudnia 2020 07:15:45 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Przeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Strzelce Opolskie w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #74
Twoja wiadomość
Do: Leszek Bakalarczyk
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 30 listopada 2020 22:09:49 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 1 grudnia 2020 07:02:46 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Przeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Prószków w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #69
Twoja wiadomość
Do: Patrycja Hendrysiak
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 30 listopada 2020 22:07:49 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 1 grudnia 2020 06:57:21 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Przeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Lubliniec w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #64
Twoja wiadomość
Do: Zbigniew Znojek
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 30 listopada 2020 22:02:56 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 1 grudnia 2020 06:45:49 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Re: konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #74
Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do przesłanego wcześniej maila z wnioskiem o dostęp do informacji uprzejmie informujemy, że podstawą prawną naszego wniosku jest ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Tym samym oczekujemy wykonania wniosku na zasadach określonych w tej ustawie. Wskazujemy, że w tej ustawie nie znajduje się rozwiązanie nawiązujące do informacji publicznej przetworzonej określonej w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dlatego też wezwanie do wykazania dlaczego udostępnienie informacji jest szczególnie istotne dla interesu publicznego jest bezpodstawne.
Równocześnie uprzejmie wyjaśniamy, że:
1. Wnioskując o przesłanie informacji dotyczących ostatnich trzech lat, mamy na myśli okres od 1 listopada 2017 do 3 listopada 2020.
2. Definicję podaną we wniosku:
„Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
należy interpretować jako zawierającą pojęcie dostępu do informacji o środowisku, (tak jak zinterpretowały właściwie niektóre Nadleśnictwa do których zwróciliśmy się z tym wnioskiem). Poniżej podajemy interpretację tej definicji, która w pełni tłumaczy naszą intencję i, mamy nadzieję, będzie pomocna.
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form występowania z wnioskiem o dostęp do informacji, wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Alternatywnie, możecie również Państwo definiować wyrażenie „zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag” jako punkty 1- 6 wymienione w definicji. Może to nieco zawęzić zakres odpowiedzi, ale zapewne ułatwi sprawne ich zebranie.
3. W przypadku artykułów i doniesień medialnych wnioskujemy o przesłanie informacji o doniesieniach, których istnienie odnotowało Nadleśnictwo, a w szczególności doniesień, w procesie powstawania których, przedstawiciele Nadleśnictwa zostali poproszeni o wyrażenie opinii.
4. W przypadku, gdy Nadleśnictwo nie posiada wiedzy kim dokładnie są osoby, które chcą pozyskać informację i wiedzę o gospodarce leśnej, wyrazić opinię bądź współuczestniczyć w decyzjach wnioskujemy o ogólne opisanie takiej osoby bądź osób. Na przykład, w wypadku, gdy o informację występują bądź opinie zgłaszają internauci na mediach społecznościowych Nadleśnictwa wystarczający będzie opis: internauta/gość strony Nadleśnictwa w serwisie Facebook. W wypadku, gdy Nadleśnictwo organizowało, bądź uczestniczyło w zebraniu lokalnej społeczności na którym omawiane były kwestie związane z gospodarką leśną, wystarczający będzie prosty opis uczestników, taki jak na przykład: członkowie społeczność X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), bądź członkowie klubu seniora w miejscowości X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), etc.
Z wyrazami szacunku,
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć
Członkowie zarządu zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-11-18 08:31:52.363257+00:00 z adresu adam.grzesinski@katowice.lasy.gov.pl:
> Dzień dobry, W załączeniu przesyłam odpowiedź dotyczącą konsultacji
> przeprowadzanych przez Nadleśnictwo Z upoważnienia Nadleśniczego z
> poważaniem Adam Grzesiński Starszy Specjalista ds. urządzenia lasu i stanu
> posiadania Tel. kom. +48 600 857 706 [cid:image003.jpg@01D3D6ED.C9CDD760]
> 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Moniuszki 7 tel: +48 77 461 34 85 fax +48 77
> 461 36 42 www.strzelce-opolskie.katowice.lasy.gov.pl<http://www.strzelce-
> opolskie.katowice.lasy.gov.pl/>
Re: Odpowiedź na wniosek przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #70
Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do przesłanego wcześniej maila z wnioskiem o dostęp do informacji uprzejmie informujemy, że podstawą prawną naszego wniosku jest ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Tym samym oczekujemy wykonania wniosku na zasadach określonych w tej ustawie. Wskazujemy, że w tej ustawie nie znajduje się rozwiązanie nawiązujące do informacji publicznej przetworzonej określonej w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dlatego też wezwanie do wykazania dlaczego udostępnienie informacji jest szczególnie istotne dla interesu publicznego jest bezpodstawne.
Równocześnie uprzejmie wyjaśniamy, że:
1. Wnioskując o przesłanie informacji dotyczących ostatnich trzech lat, mamy na myśli okres od 1 listopada 2017 do 3 listopada 2020.
2. Definicję podaną we wniosku:
„Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
należy interpretować jako zawierającą pojęcie dostępu do informacji o środowisku, (tak jak zinterpretowały właściwie niektóre Nadleśnictwa do których zwróciliśmy się z tym wnioskiem). Poniżej podajemy interpretację tej definicji, która w pełni tłumaczy naszą intencję i, mamy nadzieję, będzie pomocna.
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form występowania z wnioskiem o dostęp do informacji, wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Alternatywnie, możecie również Państwo definiować wyrażenie „zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag” jako punkty 1- 6 wymienione w definicji. Może to nieco zawęzić zakres odpowiedzi, ale zapewne ułatwi sprawne ich zebranie.
3. W przypadku artykułów i doniesień medialnych wnioskujemy o przesłanie informacji o doniesieniach, których istnienie odnotowało Nadleśnictwo, a w szczególności doniesień, w procesie powstawania których, przedstawiciele Nadleśnictwa zostali poproszeni o wyrażenie opinii.
4. W przypadku, gdy Nadleśnictwo nie posiada wiedzy kim dokładnie są osoby, które chcą pozyskać informację i wiedzę o gospodarce leśnej, wyrazić opinię bądź współuczestniczyć w decyzjach wnioskujemy o ogólne opisanie takiej osoby bądź osób. Na przykład, w wypadku, gdy o informację występują bądź opinie zgłaszają internauci na mediach społecznościowych Nadleśnictwa wystarczający będzie opis: internauta/gość strony Nadleśnictwa w serwisie Facebook. W wypadku, gdy Nadleśnictwo organizowało, bądź uczestniczyło w zebraniu lokalnej społeczności na którym omawiane były kwestie związane z gospodarką leśną, wystarczający będzie prosty opis uczestników, taki jak na przykład: członkowie społeczność X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), bądź członkowie klubu seniora w miejscowości X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), etc.
Z wyrazami szacunku,
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć
Członkowie zarządu zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-11-17 11:37:08.608900+00:00 z adresu karolina.witek@katowice.lasy.gov.pl:
> Dzień dobry, W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie
> informacji. Z poważaniem Karolina Witek Specjalista Służby Leśnej ds.
> nasiennictwa, szkółkarstwa, zamówień publicznych i edukacji leśnej tel.: +48 32
> 410 30 29 w. 335, tel. kom.: +48 660 730 885, IP: 3226335 [logo unia LP PL]
> 47-430 Rudy, ul. Rogera 1 tel.: +48 32 410 30 29, fax.: +48 32 410 32 81
> www.rudy-raciborskie.katowice.lasy.gov.pl <http://www.rudy-
> raciborskie.katowice.lasy.gov.pl/>
Re: konsultacje społeczne - odp. przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #69
Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do przesłanego wcześniej maila z wnioskiem o dostęp do informacji uprzejmie informujemy, że podstawą prawną naszego wniosku jest ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Tym samym oczekujemy wykonania wniosku na zasadach określonych w tej ustawie. Wskazujemy, że w tej ustawie nie znajduje się rozwiązanie nawiązujące do informacji publicznej przetworzonej określonej w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dlatego też wezwanie do wykazania dlaczego udostępnienie informacji jest szczególnie istotne dla interesu publicznego jest bezpodstawne.
Równocześnie uprzejmie wyjaśniamy, że:
1. Wnioskując o przesłanie informacji dotyczących ostatnich trzech lat, mamy na myśli okres od 1 listopada 2017 do 3 listopada 2020.
2. Definicję podaną we wniosku:
„Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
należy interpretować jako zawierającą pojęcie dostępu do informacji o środowisku, (tak jak zinterpretowały właściwie niektóre Nadleśnictwa do których zwróciliśmy się z tym wnioskiem). Poniżej podajemy interpretację tej definicji, która w pełni tłumaczy naszą intencję i, mamy nadzieję, będzie pomocna.
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form występowania z wnioskiem o dostęp do informacji, wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Alternatywnie, możecie również Państwo definiować wyrażenie „zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag” jako punkty 1- 6 wymienione w definicji. Może to nieco zawęzić zakres odpowiedzi, ale zapewne ułatwi sprawne ich zebranie.
3. W przypadku artykułów i doniesień medialnych wnioskujemy o przesłanie informacji o doniesieniach, których istnienie odnotowało Nadleśnictwo, a w szczególności doniesień, w procesie powstawania których, przedstawiciele Nadleśnictwa zostali poproszeni o wyrażenie opinii.
4. W przypadku, gdy Nadleśnictwo nie posiada wiedzy kim dokładnie są osoby, które chcą pozyskać informację i wiedzę o gospodarce leśnej, wyrazić opinię bądź współuczestniczyć w decyzjach wnioskujemy o ogólne opisanie takiej osoby bądź osób. Na przykład, w wypadku, gdy o informację występują bądź opinie zgłaszają internauci na mediach społecznościowych Nadleśnictwa wystarczający będzie opis: internauta/gość strony Nadleśnictwa w serwisie Facebook. W wypadku, gdy Nadleśnictwo organizowało, bądź uczestniczyło w zebraniu lokalnej społeczności na którym omawiane były kwestie związane z gospodarką leśną, wystarczający będzie prosty opis uczestników, taki jak na przykład: członkowie społeczność X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), bądź członkowie klubu seniora w miejscowości X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), etc.
Z wyrazami szacunku,
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć
Członkowie zarządu zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-11-17 10:08:02.886144+00:00 z adresu tomasz.bitnerowski@katowice.lasy.gov.pl:
> Dzień dobry, W załączeniu odpowiedź na wniosek. Z poważaniem Tomasz
> Bitnerowski Specjalista Służby Leśnej ds. ochrony lasu i udostępniania lasu
> tel.: +48 77 464 80 22, tel. kom.: +48 696 442 129, IP: 3224332
> [cid:image001.jpg@01D3D0BF.5A1CBC80] 46-060 Prószków, ul. Opolska 11 tel.:
> +48 77 464 80 22, fax.: +48 77 464 80 22
> www.proszkow.katowice.lasy.gov.pl<http://www.proszkow.katowice.lasy.gov.pl>
Re: Konsultacje społeczne - odpowiedź przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #68
Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do przesłanego wcześniej maila z wnioskiem o dostęp do informacji uprzejmie informujemy, że podstawą prawną naszego wniosku jest ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Tym samym oczekujemy wykonania wniosku na zasadach określonych w tej ustawie. Wskazujemy, że w tej ustawie nie znajduje się rozwiązanie nawiązujące do informacji publicznej przetworzonej określonej w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dlatego też wezwanie do wykazania dlaczego udostępnienie informacji jest szczególnie istotne dla interesu publicznego jest bezpodstawne.
Równocześnie uprzejmie wyjaśniamy, że:
1. Wnioskując o przesłanie informacji dotyczących ostatnich trzech lat, mamy na myśli okres od 1 listopada 2017 do 3 listopada 2020.
2. Definicję podaną we wniosku:
„Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
należy interpretować jako zawierającą pojęcie dostępu do informacji o środowisku, (tak jak zinterpretowały właściwie niektóre Nadleśnictwa do których zwróciliśmy się z tym wnioskiem). Poniżej podajemy interpretację tej definicji, która w pełni tłumaczy naszą intencję i, mamy nadzieję, będzie pomocna.
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form występowania z wnioskiem o dostęp do informacji, wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Alternatywnie, możecie również Państwo definiować wyrażenie „zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag” jako punkty 1- 6 wymienione w definicji. Może to nieco zawęzić zakres odpowiedzi, ale zapewne ułatwi sprawne ich zebranie.
3. W przypadku artykułów i doniesień medialnych wnioskujemy o przesłanie informacji o doniesieniach, których istnienie odnotowało Nadleśnictwo, a w szczególności doniesień, w procesie powstawania których, przedstawiciele Nadleśnictwa zostali poproszeni o wyrażenie opinii.
4. W przypadku, gdy Nadleśnictwo nie posiada wiedzy kim dokładnie są osoby, które chcą pozyskać informację i wiedzę o gospodarce leśnej, wyrazić opinię bądź współuczestniczyć w decyzjach wnioskujemy o ogólne opisanie takiej osoby bądź osób. Na przykład, w wypadku, gdy o informację występują bądź opinie zgłaszają internauci na mediach społecznościowych Nadleśnictwa wystarczający będzie opis: internauta/gość strony Nadleśnictwa w serwisie Facebook. W wypadku, gdy Nadleśnictwo organizowało, bądź uczestniczyło w zebraniu lokalnej społeczności na którym omawiane były kwestie związane z gospodarką leśną, wystarczający będzie prosty opis uczestników, taki jak na przykład: członkowie społeczność X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), bądź członkowie klubu seniora w miejscowości X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), etc.
Z wyrazami szacunku,
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć
Członkowie zarządu zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-11-19 12:52:03.595951+00:00 z adresu szymon.rypien@katowice.lasy.gov.pl:
> Dzień dobry, W załączniku przesyłam odpowiedź na wiadomość e-mail z dnia
> 4.11.2020 r. Pozdrawiam. Z poważaniem Szymon Rypień Specjalista Służby
> Leśnej tel.: 77 436 32 41 wew. 335, kom.: 696 425 401 [nadlesnictwo prudnik]
> 48-200 Prudnik, ul. Dąbrowskiego 34 tel.: +48 77 436 32 41, fax.: +48 77 406
> 73 42 prudnik@katowice.lasy.gov.pl<mailto:prudnik@katowice.lasy.gov.pl>
> www.katowice.lasy.gov.pl/prudnik<http://www.katowice.lasy.gov.pl/prudnik>
Re: odpowiedź nadleśnictwa przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #67
Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do przesłanego wcześniej maila z wnioskiem o dostęp do informacji uprzejmie informujemy, że podstawą prawną naszego wniosku jest ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Tym samym oczekujemy wykonania wniosku na zasadach określonych w tej ustawie. Wskazujemy, że w tej ustawie nie znajduje się rozwiązanie nawiązujące do informacji publicznej przetworzonej określonej w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dlatego też wezwanie do wykazania dlaczego udostępnienie informacji jest szczególnie istotne dla interesu publicznego jest bezpodstawne.
Równocześnie uprzejmie wyjaśniamy, że:
1. Wnioskując o przesłanie informacji dotyczących ostatnich trzech lat, mamy na myśli okres od 1 listopada 2017 do 3 listopada 2020.
2. Definicję podaną we wniosku:
„Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
należy interpretować jako zawierającą pojęcie dostępu do informacji o środowisku, (tak jak zinterpretowały właściwie niektóre Nadleśnictwa do których zwróciliśmy się z tym wnioskiem). Poniżej podajemy interpretację tej definicji, która w pełni tłumaczy naszą intencję i, mamy nadzieję, będzie pomocna.
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form występowania z wnioskiem o dostęp do informacji, wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Alternatywnie, możecie również Państwo definiować wyrażenie „zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag” jako punkty 1- 6 wymienione w definicji. Może to nieco zawęzić zakres odpowiedzi, ale zapewne ułatwi sprawne ich zebranie.
3. W przypadku artykułów i doniesień medialnych wnioskujemy o przesłanie informacji o doniesieniach, których istnienie odnotowało Nadleśnictwo, a w szczególności doniesień, w procesie powstawania których, przedstawiciele Nadleśnictwa zostali poproszeni o wyrażenie opinii.
4. W przypadku, gdy Nadleśnictwo nie posiada wiedzy kim dokładnie są osoby, które chcą pozyskać informację i wiedzę o gospodarce leśnej, wyrazić opinię bądź współuczestniczyć w decyzjach wnioskujemy o ogólne opisanie takiej osoby bądź osób. Na przykład, w wypadku, gdy o informację występują bądź opinie zgłaszają internauci na mediach społecznościowych Nadleśnictwa wystarczający będzie opis: internauta/gość strony Nadleśnictwa w serwisie Facebook. W wypadku, gdy Nadleśnictwo organizowało, bądź uczestniczyło w zebraniu lokalnej społeczności na którym omawiane były kwestie związane z gospodarką leśną, wystarczający będzie prosty opis uczestników, taki jak na przykład: członkowie społeczność X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), bądź członkowie klubu seniora w miejscowości X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), etc.
Z wyrazami szacunku,
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć
Członkowie zarządu zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-11-19 08:51:03.105521+00:00 z adresu maria.gronicz@katowice.lasy.gov.pl:
> Dzień dobry, W odpowiedzi na Państwa zapytanie, w załączeniu przekazuję
> podpisane elektronicznie pismo. Maria Gronicz Specjalista Służby Leśnej
> tel.: +48 32 643 04 45, tel. kom.: 507 850 595 [Olkusz logo lp mniejszy]
> 32-300 Olkusz, ul. Łukasińskiego 3 tel.: +48 32 643 04 45, +48 32 643 04 45
> www.olkusz.katowice.lasy.gov.pl<http://www.olkusz.katowice.lasy.gov.pl/>
> Informuję, iż w celu załatwienia sprawy w Nadleśnictwie Olkusz Pana/Pani dane
> osobowe podlegają przetwarzaniu przy uwzględnieniu przepisów Rozporządzenia
> Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w
> sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
> sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
> (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.Urz. L 119/1,
> 04.05.2016) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych
> (Dz.U.z 2018r, poz. 1000). Z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącej danych
> osobowych można zapoznać się na stronie
> www.olkusz.katowice.lasy.gov.pl<http://www.olkusz.katowice.lasy.gov.pl/> lub
> bezpośrednio u pracownika Nadleśnictwa Olkusz.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129