Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 35 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 25 | 0 |
Lubelskie | 22 | 0 |
Lubuskie | 32 | 0 |
Łódzkie | 16 | 0 |
Małopolskie | 19 | 0 |
Mazowieckie | 30 | 0 |
Opolskie | 13 | 0 |
Podkarpackie | 30 | 0 |
Podlaskie | 22 | 0 |
Pomorskie | 30 | 0 |
Śląskie | 20 | 0 |
Świętokrzyskie | 16 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 38 | 0 |
Wielkopolskie | 39 | 0 |
Zachodniopomorskie | 43 | 0 |
Listy
Nadleśnictwo Lipusz - odpowiedź dot. "Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach" przez Nadleśnictwo Lipusz w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #42
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam pismo Nadleśniczego Nadleśnictwa Lipusz.
Z poważaniem
Jędrzej Lewandowski
Specjalista SL ds. stanu posiadania i LMN
tel.: 58 680 07 84
[cid:image001.jpg@01D6BD8E.E239E8E0]
Nadleśnictwo Lipusz
83-424 Lipusz, ul. Brzozowa 2
tel.: 58 680 07 80, fax: 58 680 07 99
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
www.lipusz.gdansk.lasy.gov.pl<http://www.lipusz.gdansk.lasy.gov.pl/>
Re: skan przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #178
Szanowna Pani,
Zgodnie z Pani prośbą, potwierdzam otrzymanie pisma.
Łączę wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć
Członkini Zarządu
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-11-17 13:57:23.096573+00:00 z adresu jagielek@olsztyn.lasy.gov.pl:
> Dzień dobry. W załączeniu skan pisma. Pozdrawiam Delfina Nadarzewska- Muł
> Referent ds. pracowniczych Nadleśnictwo Jagiełek Tel.0 89 519-11-61
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Poddębice w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #162
Nadleśnictwo Poddębice przesyła odpowiedź.
pozdrawiam
z up. Nadleśniczego
Sylwester Lisek
St. Specjalista Służby Leśnej
ds. ochrony lasu, ochrony przyrody i edukacji leśnej
Nadleśnictwo Poddębice
Rodrysin 18A, 99-200 Poddębice, NIP 828 000 25 81
tel., fax (43) 678 29 75
<http://www.poddebice.lodz.lasy.gov.pl/> www.poddebice.lodz.lasy.gov.pl
<mailto:poddebice@lodz.lasy.gov.pl> poddebice@lodz.lasy.gov.pl
<https://www.facebook.com/nadlesnictwo.poddebice/> www.facebook.com/nadlesnictwo.poddebice/
3
From: [External] sprawa-33663@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-33663@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 0610 Poddębice <poddebice@lodz.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33663@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Strzelce Opolskie w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #74
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź dotyczącą konsultacji przeprowadzanych przez Nadleśnictwo
Z upoważnienia Nadleśniczego
z poważaniem
Adam Grzesiński
Starszy Specjalista
ds. urządzenia lasu i stanu posiadania
Tel. kom. +48 600 857 706
[cid:image003.jpg@01D3D6ED.C9CDD760]
47-100 Strzelce Opolskie, ul. Moniuszki 7
tel: +48 77 461 34 85 fax +48 77 461 36 42
www.strzelce-opolskie.katowice.lasy.gov.pl<http://www.strzelce-opolskie.katowice.lasy.gov.pl/>
Odpowiedź na wniosek uip przez Nadleśnictwo Płytnica w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #222
Witam !
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
Pozdrawiam
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Czerwony Dwór w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #7
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam pismo w postaci elektronicznej w poniższej sprawie.
Z poważaniem
______________________________
Rafał Januszkiewicz
Specjalista ds. Informatyki
Nadleśnictwo Czerwony Dwór
Czerwony Dwór 13, 19-411 Świętajno
tel.: +48 87 523 85 11
kom.: +48 502 124 046
1
______________________________From: [External] sprawa-33508@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-33508@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 0107 Nadleśnictwo Czerwony Dwór <czerwonydwor@bialystok.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33508@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33508@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź przez Nadleśnictwo Dojlidy w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #8
Nadleśnictwo Dojlidy przesyła w załączeniu skan odpowiedzi na Państwa pytania i wnioski.
Z poważaniem
Krystyna Bagińska
Specjalista ds. administracyjnych
[cid:image001.jpg@01D6BD8C.D036C610]
15-111 Białystok, ul. Aleja 1000-lecia P.P. 75
tel.: +48 85 74 36 875
www.dojlidy.bialystok.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
Nadleśnictwo Przysucha - pismo dot. zapytania o konsultacje społeczne przez Nadleśnictwo Przysucha w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #260
Dzień dobry,
Nadleśnictwo Przysucha przesyła w załączeniu pismo zn. spr.: ZG.0172.28.2020
z dnia 18.11.2020 r. dot. zapytania o konsultacje społeczne.
Z poważaniem
Grzegorz Duchnik
Specjalista ds. BHP i gospodarki drewnem
tel. kom.: +48 600 045 970
26-400 Przysucha, ul. Targowa 87
tel.: +48 48 675 20 71, tel. sekr.: + 48 48 675 20 71
www.przysucha.radom.lasy.gov.pl
odpowiedź na zapytanie przez Nadleśnictwo Rudnik w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #144
Dzień dobry
Nadleśnictwo Rudnik przesyła odpowiedź na zapytanie przesłane na nasz adres
e-mailowy w dniu 04.11.2020.
Alicja Pięciak
Sekretariat Nadleśnictwa Rudnik
Tel. 15 876 62 11
Odpowiedż wniosek przez Nadleśnictwo Tuczno w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #220
Nadleśnictwo Tuczno przesyła w załączeniu odpowiedz na wniosek o
udostępnienie informacji złożony w dniu 4.11.2020 r.
Pozdrawiam
odpowiedź dotycząca konsultacji społecznych w nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Bytów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #309
Dzień dobry
W załączniku odpowiedź dotycząca konsultacji społecznych w nadleśnictwach.
Pozdrawiam
Justyna Czaban-Jereczek
Spec. Służby Leśnej ds. zagospodarowania lasu
justyna.czaban@szczecinek.lasy.gov.pl<mailto:justyna.czaban@szczecinek.lasy.gov.pl>
-----------------------------------------------------------------
[logo_nadleśnictwo_bytów małe]
ul. Szarych Szeregów 7
77-100 Bytów
Tel. +48 59 822 96 37,
www.bytow.szczecinek.lasy.gov.pl<http://www.bytow.szczecinek.lasy.gov.pl/>
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Lutówko w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #346
Szanowni Państwo,
W załączeniu odpowiedź.
Z poważaniem
Łukasz Gwiździel
Starszy specjalista służby leśnej ds. informatyki i ochrony lasu
logo
89-407 Lutówko 18
tel.: +48 52 38 84 722
tel. IP: 1223 571
<http://www.lasy.gov.pl/> www.lasy.gov.pl
3
From: [External] sprawa-33847@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33847@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 1223 Biuro N.Lutówko
Subject: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33847@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwNDUyMjk2OTgwLjQxNDk0LjMzMjg3NjIzMTM0OTExNzM4ODZAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8V2VkLCAwNCBOb3YgMjAyMCAyMDo0OToyOSAtMDAwMHxsdXRvd2tvQHRvcnVuLmxhc3kuZ292LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
Odpowiedź na wniosek przez Nadleśnictwo Giżycko w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #11
Nadleśnictwo Giżycko w załączeniu przesyła odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej. Wszelką korespondencję w przedmiotowej sprawie proszę kierować na adres mailowy: gizycko@bialystok.lasy.gov.pl
We wcześniejszej wiadomości nie zamieściłem chyba załącznika. Przepraszam za niedogodności.
Z poważaniem
Marek Werkowski
Specjalista ds. zamówień i dzierżaw
tel. 87 429 98 65, kom. +48 501 671 528
[cid:image003.jpg@01D51D1B.0E387080]
11-500 Giżycko, Gajewo ul. Dworska 12
tel. +48 87 429 98 65
www.gizycko.bialystok.lasy.gov.pl<http://www.gizycko.bialystok.lasy.gov.pl/>
Odpowiedź na wniosek z zakresu procesów konsultacji społecznych przez Nadleśnictwo Miechów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #94
Dzień dobry
Nadleśnictwo Miechów w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o
udzielenie informacji publicznej z zakresu procesów konsultacji społecznych,
zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o
gospodarce leśnej.
Edyta Dyktyńska
Starszy Referent - Sekretarka
32-200 Miechów, os. Kolejowe 54A
tel.: +48 41 38 25 000, tel. sekr.: +48 41 38 25 000
<http://www.lasy.gov.pl/> www.lasy.gov.pl
Odpowiedź na pismo z dnia 05.11.2020.pdf przez None w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #306
Z poważaniem
Paulina Paryż
Specjalista SL ds. ochrony lasu
i ochrony przeciwpożarowej
tel. kom.: +48 608 383 968
[cid:image001.jpg@01D6BD87.7D05E020]
78-200 Białogard, ul. Koszalińska 3
tel.: +48 94 312 07 22, tel. sekr.: + 48 94 312 07 10, IP: 11 01 331
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
Odpowiedź na wniosek przez Nadleśnictwo Giżycko w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #11
Nadleśnictwo Giżycko w załączeniu przesyła odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej. Wszelką korespondencję w przedmiotowej sprawie proszę kierować na adres mailowy: gizycko@bialystok.lasy.gov.pl
Z poważaniem
Marek Werkowski
Specjalista ds. zamówień i dzierżaw
tel. 87 429 98 65, kom. +48 501 671 528
[cid:image003.jpg@01D51D1B.0E387080]
11-500 Giżycko, Gajewo ul. Dworska 12
tel. +48 87 429 98 65
www.gizycko.bialystok.lasy.gov.pl<http://www.gizycko.bialystok.lasy.gov.pl/>
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej Nadleśnictwo Knyszyn przez Nadleśnictwo Knyszyn w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #15
Dzień dobry,
W załączniku Nadleśnictwo Knyszyn przesyła odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 04.11.2020 r.
Z upoważnienia Nadleśniczego Nadleśnictwa Knyszyn
Grzegorz Hurko
Specjalista ds. Ochrony Lasu i LMN
Nadleśnictwo Knyszyn
797-446-553
odpowiedź na zapytanie publiczne przez Nadleśnictwo Gorlice w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #88
Dzień Dobry
N-ctwo Gorlice przesyła w załączeniu pismo.
Konrad Barczyk
Zastępca Nadleśniczego
tel. kom.: +48 695 280 235
[cid:image001.jpg@01D6BD83.06607B00]
38-333 Zagórzany, Zagórzany 343
tel.: +48 18 35 30 395 wewn. 26, tel. sekr.: +48 18 35 11 387
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
odp. dotycząca konsultacji społecznych w nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Dobieszyn w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #251
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam pismo
Z poważaniem
Marta Kuc
Starszy specjalista SL ds. stanu posiadania i łowiectwa
tel. kom. 728 807 455
[cid:image001.png@01D6BD81.4681C970]
26-804 Stromiec, Dobieszyn, ul. Dobieszynek 7
tel.: +48 48 619 51 39 wew.217
www.dobieszyn.radom.lasy.gov.pl<http://www.dobieszyn.radom.lasy.gov.pl/>
Odpowiedź na wniosek przez Nadleśnictwo Browsk w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #5
Nadleśnictwo Browsk w Gruszkach w odpowiedzi na wniosek Stowarzyszenia Sieć
Obywatelska Watchdog Polska o udostępnienie informacji publicznej, otrzymany
przez Nadleśnictwo Browsk w Gruszkach w dniu 05.11.2020 r. przesyła pismo
jak w załączniku.
Z poważaniem
Patrycja Adrianna Grzywińska
cid:image004.jpg@01D5A376.CDF82DC0
17-220 Narewka, Gruszki 10
tel.: +48 85 685 83 44
<http://www.browsk.bialystok.lasy.gov.pl/> www.browsk.bialystok.lasy.gov.pl
whc_pl_bialowieza_en_pl 150x234
Wniosek o udzielenie informacji publicznej przez Nadleśnictwo Limanowa w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #92
Dzień dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 4.11.2020 r., Nadleśnictwo Limanowa przesyła w załączniku pismo ZG.0172.26.2020.ZG2, dotyczące konsultacji społecznych.
Z poważaniem
Paweł Twaróg
tel. kom.: +48 509 945 240
Starszy Specjalista SL ds. Gospodarki Leśnej
[cid:image001.jpg@01D60834.E26A30A0]
34-600 Limanowa, ul. Kopernika 3
tel.: +48 18 33 72 116, tel. sekr.: +48 18 33 72 116
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
odpowiedź przez Nadleśnictwo Ustroń w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #80
Nadleśnictwo Ustroń przesyła w załączeniu odpowiedź na pismo.
Z poważaniem
Mirosław Kulis
Zastępca Nadleśniczego
tel.: +48 33 854 35 21, tel. kom.: +48 606 889 457, IP: 3235311
[logotyp N]
43-450 Ustroń, ul. 3 Maja 108
tel.: +48 33 854 35 21, fax.: +48 33 854 34 16
www.ustron.katowice.lasy.gov.pl<http://www.ustron.katowice.lasy.gov.pl/>
Informujemy, iż w celu załatwienia sprawy w Nadleśnictwie Ustroń Pana/Pani dane osobowe podlegają przetwarzaniu przy uwzględnieniu przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) a także ustawy z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych. Z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącej danych osobowych można zapoznać się na stronie www.ustron.katowice.lasy.gov.pl<http://www.ustron.katowice.lasy.gov.pl/> lub bezpośrednio u pracownika Nadleśnictwa Ustroń.
Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Oleśnica Śląska w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #394
Dzień dobry
Nadleśnictwo Oleśnica Śląska przesyła w załączeniu odpowiedź na pytania,
zawarte w Państwa wiadomości e-mail. Z poważaniem.
Piotr Gorzelak
Starszy Specjalista Służby Leśnej
tel.: +48 71 314 00 01 wew. 336
mobile: +48 663866061
IP Cisco: 1309336
e-mail: <mailto:piotr.gorzelak@wroclaw.lasy.gov.pl>
piotr.gorzelak@wroclaw.lasy.gov.pl
Klauzula informacyjna dla osób fizycznych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Nadleśnictwo
Oleśnica Śląska z siedzibą w Oleśnicy przy ul. Spacerowej 3, 56-400
Oleśnica;
2. Wszystkie informacje dot. ochrony Państwa danych osobowych
znajdziecie Państwo pod linkiem:
<http://www.olesnica.wroclaw.lasy.gov.pl/witamy/-/asset_publisher/6RcEg1bFQv
Yd/content/obowiazek-informacyjny-nalozony-na-administratora-danych-osobowyc
h%23.XN0hP9jgrcs> RODO
Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach - odpowiedź przez Nadleśnictwo Resko w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #296
Dzień dobry,
Nadleśnictwo Różańsko w załączeniu zamieszcza odpowiedź na Państwa wniosek.
Z poważaniem
Anna Tokarska
Specjalista Służby Leśnej ds. edukacji, turystyki, lasów niepaństwowych
tel. kom.: +48 885 130 680
74-311 Różańsko, Piołunek 1a
tel. sekr.: + 48 95 76 01 814, tel IP: 1034334
www.lasy.gov.pl
3
From: [External] sprawa-33799@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-33799@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-33799@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-33799@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 1034 Nadleśnictwo Różańsko <rozansko@szczecin.lasy.gov.pl <mailto:rozansko@szczecin.lasy.gov.pl> >
Subject: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33799@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-33799@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwNDUyMjk2NzIyLjQxNDk0LjE3NzA3MjY4OTA4NTY0NTk3NzAzQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFdlZCwgMDQgTm92IDIwMjAgMjA6NDk6MjcgLTAwMDB8cm96YW5za29Ac3pjemVjaW4ubGFzeS5nb3YucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZW>
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach_Odpowiedź Nadleśnictwo Karwin przez Nadleśnictwo Karwin w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #284
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 4 listopada 2020 r., Nadleśnictwo Karwin przekazuje pismo stanowiące załącznik do niniejszej korespondencji.
Z poważaniem
Dominik Wieczorkiewicz
Specjalista SL ds. edukacji
tel. kom.: +48 691 362 520
66-530 Drezdenko, ul. Pierwszej Brygady 18
tel.: +48 95 762 05 90, tel. IP: 1013681
<http://www.lasy.gov.pl/> www.lasy.gov.pl
3
From: [External] sprawa-33785@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33785@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 1013 Nadleśnictwo Karwin <karwin@szczecin.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33785@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-33785@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwNDUyMjk2NjQ1LjQxNDk0LjE1NzkyMjUyMzgyOTc4MzcyMzI3QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFdlZCwgMDQgTm92IDIwMjAgMjA6NDk6MjYgLTAwMDB8a2Fyd2luQHN6Y3plY2luLmxhc3kuZ292LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129