Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie350
Kujawsko-Pomorskie250
Lubelskie220
Lubuskie320
Łódzkie160
Małopolskie190
Mazowieckie300
Opolskie130
Podkarpackie300
Podlaskie220
Pomorskie300
Śląskie200
Świętokrzyskie160
Warmińsko-Mazurskie380
Wielkopolskie390
Zachodniopomorskie430

Listy

Informacja publiczna - Konsultacje społeczne w nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Gubin w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #414

Nadleśnictwo Gubin przesyła w załączeniu pismo z dnia 17.11.2020 r. znak spr. ZG.0172.8.2020 w temacie j.w.

Z poważaniem
Andrzej Nowacki
Specjalista ds. Ochrony P.Poż
tel. 68 359 0 105
tel. kom. 512 322 263
e-mail: Andrzej.Nowacki@zielonagora.lasy.gov.pl<mailto:Andrzej.Nowacki@zielonagora.lasy.gov.pl>
[cid:image001.png@01D41D11.4CBCACF0]
Nadleśnictwo Gubin
66-620 Gubin, ul. Dolna 19
tel.: +48 068 359 0 100, fax 068 359 0 101
e-mail: gubin@zielonagora.lasy.gov.pl<mailto:gubin@zielonagora.lasy.gov.pl>
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>

2

RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Szczebra w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #29

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informuję na pytania i wnioski zawarte w Państwa wniosku
o udostępnienie informacji publicznej, otrzymanym przez Nadleśnictwo Szczebra w dniu 4 listopada 2020 roku

1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa. Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:

a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?

Zapytania zgłosiła osoba prywatna, więc nie mogę udzielić informacji kto ze względu na ustawę o ochronie danych osobowych.

b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.

Był to wniosek o udzielenie informacji o środowisku z dnia 23.01.2019 roku , zapytanie dotyczyło wykazu wydzieleń , w których znajdują się lasy HCVF oraz rodzaju prac gospodarczych przewidzianych do zrealizowania w 2019 roku. Wniosek złożyła osoba prywatna za pomocą poczty elektronicznej. Drugi wniosek także zgłosiła osoba fizyczna o zmianę przebiegu granic rębni zupełnej w 2018 roku.

c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną

Każdy osoba fizyczna czy organizacja może zgłosić wniosek lub zapytanie na drodze pisemnej lub elektronicznej – adresy można znaleźć na stronie internetowej Nadleśnictwa Szczebra , tak jak stosowny kanał i adres znaleźliście Państwo.

d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną,
a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.

Nadleśnictwo Szczebra nie zmodyfikowało zasad prowadzonej gospodarki na podstawie składanych wniosków , ponieważ wnioski te nie zawierały żadnych zasadniczych postulatów w tym zakresie. Jedynie, biorąc pod uwagę wspomniany wniosek osoby fizycznej, zmieniło przebieg granic zrębu zupełnego. Zmiana przez wnioskodawcę została pozytywnie zaakceptowana.

e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.
Nadleśnictwo posiada dowody potwierdzające udzielenie tych informacji.

Niniejszej odpowiedzi udzielono na podstawie obecnie posiadanej wiedzy i w oparciu o zadane pytania . Ze względu na nieprecyzyjność pytań i ich szeroki zakres , w przypadku konieczności uściślenia lub uzupełnienia informacji prosimy o stosowną sygnalizację

Z poważaniem

Wojciech Stankiewicz
Nadleśniczy
tel.: 605 367 606
tel.: 87 641 96 65 wew. 302

[cid:image003.jpg@01D5C7BC.BEB0BB10]
16-304 Nowinka, Szczebra 58
tel. +48 87 641 96 65, fax. +48 87 641 95 42

www.szczebra.bialystok.lasy.gov.pl<http://www.szczebra.bialystok.lasy.gov.pl/>

1

RE: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Rokita w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #297

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na pytania i wnioski zawarte w Państwa wniosku
o udostępnienie informacji publicznej, otrzymanym przez Nadleśnictwo Rokita w dniu 04.11.2020 r.

1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa. Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:

1. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
2. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
3. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
4. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną,
a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
5. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.

Zmuszeni jesteśmy prosić Państwa przede wszystkim o doprecyzowanie wniosku, gdyż
w obecnej postaci uniemożliwia on nam poprawne udostępnienie rzeczowej informacji. Dla przykładu, wskazujecie Państwo, że pytania zawarte we wniosku dotyczą wszelkich przejawów „współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej” w postaci „zgłaszania postulatów, wniosków i uwag”, które definiujecie m.in. jako „przesłanie zapytania”. Nie sposób przyjąć – jak wynika z Państwa wniosku - że każde zapytanie skierowane do nadleśnictwa (choćby o obowiązujące przepisy, różne aspekty pracy nadleśnictwa, zagadnienia przyrodnicze etc.) jest „formą wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej”. Jednocześnie nadleśnictwo nie ma często możliwości ocenić, jakie intencje i cele przyświecają pytającemu lub wnioskodawcy (zwłaszcza że nie muszą być przez niego ujawnione), a w związku z tym czy zapytanie było czy nie „formą wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej”.

Państwa wniosek obejmuje też w znacznej mierze informacje, które nie są albo nie mogą być przez nadleśnictwo gromadzone lub nie są już w jego posiadaniu, gdyż nie wymagają tego obowiązujące przepisy i procedury wewnętrzne. Nadleśnictwo nie gromadzi choćby informacji o przypadkach „wyrażania zaniepokojenia w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną”. Tak samo nie rejestruje każdego „udziału
w spotkaniu na temat gospodarki leśnej” każdej osoby z zewnątrz w sytuacji, gdy szereg tego rodzaju spotkań ma charakter otwarty. Nie gromadzimy i nie archiwizujemy, czy to w formie papierowej, czy cyfrowej, korespondencji o nieokreślonym statusie, niezawierającej konkretnych pytań, uwag, żądań, postulatów czy oczekiwań jakiejkolwiek reakcji ze strony nadleśnictwa, lecz bliżej niesprecyzowane opinie, pomysły lub inne treści (w tym w ogóle niewłaściwie adresowane do nadleśnictwa). Gromadzimy i dysponujemy informacjami
o wnioskach, postulatach i uwagach odnośnie prowadzenia gospodarki leśnej
w nadleśnictwie, które były oficjalnie do nas kierowane w postaci petycji lub pism składanych lub przychodzących do sekretariatu pocztą tradycyjną, elektroniczną, ewentualnie również pytań lub komentarzy na profilu nadleśnictwa w serwisie społecznościowym oraz odpowiedzi na nie. Nawet w takich przypadkach jednak nie jesteśmy w stanie wytworzyć informacji
w pełni odpowiadającej warunkom określonym w Państwa wniosku. Przykładowo,
w odniesieniu do nawet spełniających warunek konkretności i rzeczowości postulatów czy żądań formułowanych przez internautów w serwisach społecznościowych pod adresem nadleśnictwa, nie jesteśmy zobowiązani ani często nie jesteśmy w stanie ustalić, kim są ich autorzy i czy mieszczą się w Państwa definicji „strony społecznej” (tym bardziej, że mogą posługiwać się anonimowymi profilami).

Wreszcie nawet udostępnienie informacji, co do których jest to możliwe i zgodne
z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, w sposób i w zakresie przez Państwa wnioskowanym, wymaga od nadleśnictwa ich przetworzenia i przekształcenia, wiążącego się z dodatkowymi kosztami i nakładem pracy (vide: wyrok NSA z 7 grudnia 2011 r., I OSK 1737/11). Dlatego w związku z:

* ogromnym zakresem czasowym i przedmiotowym Państwa wniosku;
* brakiem możliwości oddelegowania przez nadleśnictwo pracownika lub pracowników wyłącznie do przetwarzania wnioskowanych informacji bez szkody dla realizacji podstawowych zadań nadleśnictwa i obowiązków jego pracowników, a częściowo brakiem fizycznej możliwości realizacji tego zdania (np. konieczność przeglądania papierowych archiwów w sytuacji, gdy zatrudnieni w nadleśnictwie pracują z powodu pandemii COVID-19 w systemie zdalnym lub hybrydowym);
* koniecznością dodatkowej pracy związanej z anonimizacją danych osób fizycznych
w przypadku udostępniania informacji odnośnie ich uwag, wniosków i postulatów, w tym dokumentacji korespondencji;
* możliwą koniecznością zatrudnienia przez nadleśnictwo dodatkowej osoby lub udzielenia zamówienia publicznego na zewnątrz w celu przetworzenia ogromnej ilości danych zgodnie z Państwa wnioskiem w rozsądnym czasie (wystarczy wspomnieć ewentualną konieczność przejrzenia i analizy prywatnych wiadomości oraz komentarzy internautów na profilu nadleśnictwa w serwisie społecznościowych za trzy lata wstecz albo konieczność zawarcia na żądanej liście przypadków uwag, postulatów czy wniosków zgłaszanych
w postaci publikacji w mediach „zainicjowanych przez stronę społeczną” w sytuacji, gdy nadleśnictwo w ogóle nie ma obowiązku gromadzenia takich informacji i prowadzenia za kogoś kwerendy materiałów ukazujących się w ogólnodostępnych mediach);
informuję, że informacja publiczna objęta Państwa wnioskiem nie może być przez nadleśnictwo udostępniona w terminie przewidzianym w art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. Co więcej, przekształcenie
i przetworzenie wnioskowanych informacji będzie wymagało, z uwagi na okoliczności wskazane wyżej, poniesienia przez nadleśnictwo ogromnych dodatkowych nakładów organizacyjnych i finansowych. W związku z tym, na podstawie art. 15 ust. 1 wspomnianej ustawy, nadleśnictwo obliczy i przedstawi te koszty i pobierze od Państwa jako wnioskodawców opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom.

W związku z powyższym, w celu umożliwienia nam prawidłowej odpowiedzi, wzywam Państwa do:

* uzupełnienia wniosku poprzez m.in. dokładniejsze niż „przestrzeń ostatnich trzech lat” wskazanie zakresu dat, którego miałaby dotyczyć odpowiedź, a także doprecyzowanie pytań zawartych we wniosku poprzez skonkretyzowanie przedmiotowego zakresu żądanych informacji i możliwe ich ograniczenie do danych, które nadleśnictwo rzeczywiście może gromadzić i posiadać (czy w ogóle mieć prawną oraz fizyczną możliwość, by to robić);
* wykazania, zgodnie z art. 3. ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, dlaczego i w jaki sposób uzyskanie tych informacji, w tym przetworzonych, jest szczególnie istotne dla interesu publicznego.
Dopiero wtedy będziemy w stanie poinformować w jakim wydłużonym terminie nadleśnictwo zdoła zgromadzić i przetworzyć żądane informacje, by udzielić Państwu odpowiedzi, a także wyliczyć, ile będzie kosztowało przetworzenie tych danych i poinformować Państwa o opłacie.

1. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian
w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?

W przypadku konsultacji społecznych przy tworzeniu planu urządzania lasu lub prognozy oddziaływania na środowisko, proces ten jest opisany i wynika z przepisów ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach, rozporządzenia ministra środowiska z dnia 12 listopada 2012r.
w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu, a także obowiązującej
w Lasach Państwowych Instrukcji Urządzania Lasu i wytycznych dyrektora generalnego Lasów Państwowych (zarządzenie nr 12/2009). Rolą nadleśnictwa jest stosowanie wyżej wskazanych regulacji, a nie planowanie w nich zmian. Natomiast w przypadku wszelkich innych „procesów rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej” sposób ich rozpatrywania lub prowadzenia jest zindywidualizowany i każdorazowo uzależniony jest od tego, jaki postulat lub wniosek konkretnie zgłasza dana osoba lub organizacja, w jakiej formie i jaką drogą to czyni, jakiego sposób i formy odpowiedzi lub innej reakcji oczekuje lub preferuje etc. Nie sposób mówić zatem o planowaniu przez nadleśnictwo zmian w „procesach”, jeśli te ostatnie wynikają
i uzależnione są od każdorazowego działania i oczekiwań danego wnioskodawcy. Dlatego ten Państwa wniosek nie może zostać przez nas uwzględniony, gdyż pytanie o zdarzenia przyszłe lub takie, które jeszcze nie nastąpiły, nie jest pytaniem o informację publiczną podlegającą udostępnieniu (vide: wyrok WSA w Warszawie z 21 grudnia 2010 r., II SAB/Wa 219/10).

Z poważaniem
Barbara Adamczyk

Starszy Specjalista Służby Leśnej

[cid:image002.jpg@01D6BD7A.E87E7630]
Nadleśnictwo Rokita

72-110 Przybiernów, Rokita 2
tel.: +48 91 418 65 81, kom. +48 666 852 869
w . IP: 1025333
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>

3

Przeczytano: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Chotyłów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #130

Twoja wiadomość

Do: Musiał Piotr
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 4 listopada 2020 21:49:18 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb

została przeczytana: 13 listopada 2020 13:00:56 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Nadleśnictwo Bobolice w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #307

Dzień dobry,
W załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem

Magdalena Pachołek
Sekretarz
[130]
76-020 Bobolice, ul. Polanowska 12
tel.: 94 34 00 650, 692 465 290, tel. IP: 11 02 671

2

Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Góra Śląska w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #228

Witam.
W załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej.

Z poważaniem

Barbara Chrystman-Kurzawa
Specjalista ds. ochrony lasu i edukacji
[cid:image002.jpg@01D6BD78.DF946D60]

[cid:image003.png@01D6BD78.DF946D60]

56-200 Góra, ul. Podwale 31
tel.: + 48 65 543 23 59 wew. 39
www.goraslaska.poznan.lasy.gov.pl<http://www.goraslaska.poznan.lasy.gov.pl/>

4

Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Konstantynowo w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #235

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na pytania i wnioski zawarte w Państwa wniosku
o udostępnienie informacji publicznej, otrzymanym przez Nadleśnictwo Konstantynowo w dniu 4 listopada 2020 roku.

1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa. Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:

1. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
2. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
3. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
4. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną,
a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
5. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.

Zmuszeni jesteśmy prosić Państwa przede wszystkim o doprecyzowanie wniosku, gdyż
w obecnej postaci uniemożliwia on nam poprawne udostępnienie rzeczowej informacji. Dla przykładu, wskazujecie Państwo, że pytania zawarte we wniosku dotyczą wszelkich przejawów "współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej" w postaci "zgłaszania postulatów, wniosków i uwag", które definiujecie m.in. jako "przesłanie zapytania". Nie sposób przyjąć - jak wynika z Państwa wniosku - że każde zapytanie skierowane do nadleśnictwa (choćby o obowiązujące przepisy, różne aspekty pracy nadleśnictwa, zagadnienia przyrodnicze etc.) jest "formą wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej". Jednocześnie nadleśnictwo nie ma często możliwości ocenić, jakie intencje i cele przyświecają pytającemu lub wnioskodawcy (zwłaszcza że nie muszą być przez niego ujawnione), a w związku z tym czy zapytanie było czy nie "formą wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej".

Państwa wniosek obejmuje też w znacznej mierze informacje, które nie są albo nie mogą być przez nadleśnictwo gromadzone lub nie są już w jego posiadaniu, gdyż nie wymagają tego obowiązujące przepisy i procedury wewnętrzne. Nadleśnictwo nie gromadzi choćby informacji o przypadkach "wyrażania zaniepokojenia w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną". Tak samo nie rejestruje każdego "udziału
w spotkaniu na temat gospodarki leśnej" każdej osoby z zewnątrz w sytuacji, gdy szereg tego rodzaju spotkań ma charakter otwarty. Nie gromadzimy i nie archiwizujemy, czy to w formie papierowej, czy cyfrowej, korespondencji o nieokreślonym statusie, niezawierającej konkretnych pytań, uwag, żądań, postulatów czy oczekiwań jakiejkolwiek reakcji ze strony nadleśnictwa, lecz bliżej niesprecyzowane opinie, pomysły lub inne treści (w tym w ogóle niewłaściwie adresowane do nadleśnictwa). Gromadzimy i dysponujemy informacjami o wnioskach, postulatach i uwagach odnośnie prowadzenia gospodarki leśnej w nadleśnictwie, które były oficjalnie do nas kierowane w postaci petycji lub pism składanych lub przychodzących do sekretariatu pocztą tradycyjną, elektroniczną, ewentualnie również pytań lub komentarzy na profilu nadleśnictwa w serwisie społecznościowym oraz odpowiedzi na nie. Nawet w takich przypadkach jednak nie jesteśmy w stanie wytworzyć informacji w pełni odpowiadającej warunkom określonym w Państwa wniosku. Przykładowo,
w odniesieniu do nawet spełniających warunek konkretności i rzeczowości postulatów czy żądań formułowanych przez internautów w serwisach społecznościowych pod adresem nadleśnictwa, nie jesteśmy zobowiązani ani często nie jesteśmy w stanie ustalić, kim są ich autorzy i czy mieszczą się w Państwa definicji "strony społecznej" (tym bardziej, że mogą posługiwać się anonimowymi profilami).

Wreszcie nawet udostępnienie informacji, co do których jest to możliwe i zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, w sposób i w zakresie przez Państwa wnioskowanym, wymaga od nadleśnictwa ich przetworzenia i przekształcenia, wiążącego się z dodatkowymi kosztami i nakładem pracy (vide: wyrok NSA z 7 grudnia 2011 r., I OSK 1737/11). Dlatego w związku z:
§ ogromnym zakresem czasowym i przedmiotowym Państwa wniosku;
§ brakiem możliwości oddelegowania przez nadleśnictwo pracownika lub pracowników wyłącznie do przetwarzania wnioskowanych informacji bez szkody dla realizacji podstawowych zadań nadleśnictwa i obowiązków jego pracowników, a częściowo brakiem fizycznej możliwości realizacji tego zdania (np. konieczność przeglądania papierowych archiwów w sytuacji, gdy zatrudnieni w nadleśnictwie pracują z powodu pandemii COVID-19 w systemie zdalnym lub hybrydowym);
§ koniecznością dodatkowej pracy związanej z anonimizacją danych osób fizycznych
w przypadku udostępniania informacji odnośnie ich uwag, wniosków i postulatów, w tym dokumentacji korespondencji;
§ możliwą koniecznością zatrudnienia przez nadleśnictwo dodatkowej osoby lub udzielenia zamówienia publicznego na zewnątrz w celu przetworzenia ogromnej ilości danych zgodnie z Państwa wnioskiem w rozsądnym czasie (wystarczy wspomnieć ewentualną konieczność przejrzenia i analizy prywatnych wiadomości oraz komentarzy internautów na profilu nadleśnictwa w serwisie społecznościowych za trzy lata wstecz albo konieczność zawarcia na żądanej liście przypadków uwag, postulatów czy wniosków zgłaszanych
w postaci publikacji w mediach "zainicjowanych przez stronę społeczną" w sytuacji, gdy nadleśnictwo w ogóle nie ma obowiązku gromadzenia takich informacji i prowadzenia za kogoś kwerendy materiałów ukazujących się w ogólnodostępnych mediach);
informuję, że informacja publiczna objęta Państwa wnioskiem nie może być przez nadleśnictwo udostępniona w terminie przewidzianym w art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. Co więcej, przekształcenie i przetworzenie wnioskowanych informacji będzie wymagało, z uwagi na okoliczności wskazane wyżej, poniesienia przez nadleśnictwo ogromnych dodatkowych nakładów organizacyjnych i finansowych. W związku z tym, na podstawie art. 15 ust. 1 wspomnianej ustawy, nadleśnictwo obliczy i przedstawi te koszty i pobierze od Państwa jako wnioskodawców opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom.

W związku z powyższym, w celu umożliwienia nam prawidłowej odpowiedzi, wzywam Państwa do:
§ uzupełnienia wniosku poprzez m.in. dokładniejsze niż "przestrzeń ostatnich trzech lat" wskazanie zakresu dat, którego miałaby dotyczyć odpowiedź, a także doprecyzowanie pytań zawartych we wniosku poprzez skonkretyzowanie przedmiotowego zakresu żądanych informacji i możliwe ich ograniczenie do danych, które nadleśnictwo rzeczywiście może gromadzić i posiadać (czy w ogóle mieć prawną oraz fizyczną możliwość, by to robić);
§ wykazania, zgodnie z art. 3. ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, dlaczego i w jaki sposób uzyskanie tych informacji, w tym przetworzonych, jest szczególnie istotne dla interesu publicznego.
Dopiero wtedy będziemy w stanie poinformować w jakim wydłużonym terminie nadleśnictwo zdoła zgromadzić i przetworzyć żądane informacje, by udzielić Państwu odpowiedzi, a także wyliczyć, ile będzie kosztowało przetworzenie tych danych i poinformować Państwa o opłacie.

2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian
w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?

W przypadku konsultacji społecznych przy tworzeniu planu urządzania lasu lub prognozy oddziaływania na środowisko, proces ten jest opisany i wynika z przepisów ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach, rozporządzenia ministra środowiska z dnia 12 listopada 2012r.
w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu, a także obowiązującej w Lasach Państwowych Instrukcji Urządzania Lasu i wytycznych dyrektora generalnego Lasów Państwowych (zarządzenie nr 12/2009). Rolą nadleśnictwa jest stosowanie wyżej wskazanych regulacji, a nie planowanie w nich zmian. Natomiast w przypadku wszelkich innych "procesów rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej" sposób ich rozpatrywania lub prowadzenia jest zindywidualizowany i każdorazowo uzależniony jest od tego, jaki postulat lub wniosek konkretnie zgłasza dana osoba lub organizacja, w jakiej formie i jaką drogą to czyni, jakiego sposób i formy odpowiedzi lub innej reakcji oczekuje lub preferuje etc. Nie sposób mówić zatem o planowaniu przez nadleśnictwo zmian w "procesach", jeśli te ostatnie wynikają i uzależnione są od każdorazowego działania i oczekiwań danego wnioskodawcy. Dlatego ten Państwa wniosek nie może zostać przez nas uwzględniony, gdyż pytanie o zdarzenia przyszłe lub takie, które jeszcze nie nastąpiły, nie jest pytaniem o informację publiczną podlegającą udostępnieniu (vide: wyrok WSA w Warszawie z 21 grudnia 2010 r., II SAB/Wa 219/10).

Z upoważnienia Zastępcy Nadleśniczego

Wojciech Fabisiak
Spec. SL ds. Użytkowania Lasu
tel. +48 618137791 wew. 39
tel. kom.: +48 696 080 137
[cid:image001.png@01D69313.02464670] [cid:image002.png@01D69313.02464670]

Nadleśnictwo Konstantynowo
62-053 Konstantynowo, Konstantynowo 1
tel.:+48 61 81 37 791
fax.:+48 61 81 32 238
NIP 777-00-05-592, Regon 630011438
e-mail: konstantynowo@poznan.lasy.gov.pl<mailto:konstantynowo@poznan.lasy.gov.pl>

konstantynowo.poznan.lasy.gov.pl

Pragniemy poinformować, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Nadleśnictwo Konstantynowo.
Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na naszej stronie www kliknij tutaj<http://www.konstantynowo.poznan.lasy.gov.pl/rodo/-/asset_publisher/30Vce1SHTAep/content/polityka-prywatnosci?inheritRedirect=false&redirect=http%3A%2F%2Fwww.konstantynowo.poznan.lasy.gov.pl%2Frodo%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_30Vce1SHTAep%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-1%26p_p_col_count%3D1>.
Niniejsza wiadomość została wysłana w celu realizacji czynności urzędowych, wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub sprawowania władzy powierzonej w związku z realizowaniem zadań przez Administratora.

2

RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Głusko w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #283

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na pytania i wnioski zawarte w Państwa wniosku o udostępnienie informacji publicznej, otrzymanym przez Nadleśnictwo Głusko w dniu 4 listopada 2020 roku.

1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
* Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
* zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
* kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
* rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
* dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.

Zmuszeni jesteśmy prosić Państwa przede wszystkim o doprecyzowanie wniosku, gdyż w obecnej postaci uniemożliwia on nam poprawne udostępnienie rzeczowej informacji. Dla przykładu, wskazujecie Państwo, że pytania zawarte we wniosku dotyczą wszelkich przejawów „współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej” w postaci „zgłaszania postulatów, wniosków i uwag”, które definiujecie m.in. jako „przesłanie zapytania”. Nie sposób przyjąć – jak wynika z Państwa wniosku - że każde zapytanie skierowane do nadleśnictwa (choćby o obowiązujące przepisy, różne aspekty pracy nadleśnictwa, zagadnienia przyrodnicze etc.) jest „formą wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej”. Jednocześnie nadleśnictwo nie ma często możliwości ocenić, jakie intencje i cele przyświecają pytającemu lub wnioskodawcy (zwłaszcza że nie muszą być przez niego ujawnione), a w związku z tym czy zapytanie było czy nie „formą wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej”.

Państwa wniosek obejmuje też w znacznej mierze informacje, które nie są albo nie mogą być przez nadleśnictwo gromadzone lub nie są już w jego posiadaniu, gdyż nie wymagają tego obowiązujące przepisy i procedury wewnętrzne. Nadleśnictwo nie gromadzi choćby informacji o przypadkach „wyrażania zaniepokojenia w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną”. Tak samo nie rejestruje każdego „udziału w spotkaniu na temat gospodarki leśnej” każdej osoby z zewnątrz w sytuacji, gdy szereg tego rodzaju spotkań ma charakter otwarty. Nie gromadzimy i nie archiwizujemy, czy to w formie papierowej, czy cyfrowej, korespondencji o nieokreślonym statusie, niezawierającej konkretnych pytań, uwag, żądań, postulatów czy oczekiwań jakiejkolwiek reakcji ze strony nadleśnictwa, lecz bliżej niesprecyzowane opinie, pomysły lub inne treści (w tym w ogóle niewłaściwie adresowane do nadleśnictwa). Gromadzimy i dysponujemy informacjami o wnioskach, postulatach i uwagach odnośnie prowadzenia gospodarki leśnej w nadleśnictwie, które były oficjalnie do nas kierowane w postaci petycji lub pism składanych lub przychodzących do sekretariatu pocztą tradycyjną, elektroniczną, ewentualnie również pytań lub komentarzy na profilu nadleśnictwa w serwisie społecznościowym oraz odpowiedzi na nie. Nawet w takich przypadkach jednak nie jesteśmy w stanie wytworzyć informacji w pełni odpowiadającej warunkom określonym w Państwa wniosku. Przykładowo, w odniesieniu do nawet spełniających warunek konkretności i rzeczowości postulatów czy żądań formułowanych przez internautów w serwisach społecznościowych pod adresem nadleśnictwa, nie jesteśmy zobowiązani ani często nie jesteśmy w stanie ustalić, kim są ich autorzy i czy mieszczą się w Państwa definicji „strony społecznej” (tym bardziej, że mogą posługiwać się anonimowymi profilami).

Wreszcie nawet udostępnienie informacji, co do których jest to możliwe i zgodne
z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, w sposób i w zakresie przez Państwa wnioskowanym, wymaga od nadleśnictwa ich przetworzenia i przekształcenia, wiążącego się z dodatkowymi kosztami i nakładem pracy (vide: wyrok NSA z 7 grudnia 2011 r., I OSK 1737/11). Dlatego w związku z:

* ogromnym zakresem czasowym i przedmiotowym Państwa wniosku;
* brakiem możliwości oddelegowania przez nadleśnictwo pracownika lub pracowników wyłącznie do przetwarzania wnioskowanych informacji bez szkody dla realizacji podstawowych zadań nadleśnictwa i obowiązków jego pracowników, a częściowo brakiem fizycznej możliwości realizacji tego zdania (np. konieczność przeglądania papierowych archiwów w sytuacji, gdy zatrudnieni w nadleśnictwie pracują z powodu pandemii COVID-19 w systemie zdalnym lub hybrydowym);
* koniecznością dodatkowej pracy związanej z anonimizacją danych osób fizycznych w przypadku udostępniania informacji odnośnie ich uwag, wniosków i postulatów, w tym dokumentacji korespondencji;
* możliwą koniecznością zatrudnienia przez nadleśnictwo dodatkowej osoby lub udzielenia zamówienia publicznego na zewnątrz w celu przetworzenia ogromnej ilości danych zgodnie z Państwa wnioskiem w rozsądnym czasie (wystarczy wspomnieć ewentualną konieczność przejrzenia i analizy prywatnych wiadomości oraz komentarzy internautów na profilu nadleśnictwa w serwisie społecznościowych za trzy lata wstecz albo konieczność zawarcia na żądanej liście przypadków uwag, postulatów czy wniosków zgłaszanych w postaci publikacji w mediach „zainicjowanych przez stronę społeczną” w sytuacji, gdy nadleśnictwo w ogóle nie ma obowiązku gromadzenia takich informacji i prowadzenia za kogoś kwerendy materiałów ukazujących się w ogólnodostępnych mediach);
informuję, że informacja publiczna objęta Państwa wnioskiem nie może być przez nadleśnictwo udostępniona w terminie przewidzianym w art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. Co więcej, przekształcenie i przetworzenie wnioskowanych informacji będzie wymagało, z uwagi na okoliczności wskazane wyżej, poniesienia przez nadleśnictwo ogromnych dodatkowych nakładów organizacyjnych i finansowych. W związku z tym, na podstawie art. 15 ust. 1 wspomnianej ustawy, nadleśnictwo obliczy i przedstawi te koszty i pobierze od Państwa jako wnioskodawców opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom.

W związku z powyższym, w celu umożliwienia nam prawidłowej odpowiedzi, wzywam Państwa do:

* uzupełnienia wniosku poprzez m.in. dokładniejsze niż „przestrzeń ostatnich trzech lat” wskazanie zakresu dat, którego miałaby dotyczyć odpowiedź, a także doprecyzowanie pytań zawartych we wniosku poprzez skonkretyzowanie przedmiotowego zakresu żądanych informacji i możliwe ich ograniczenie do danych, które nadleśnictwo rzeczywiście może gromadzić i posiadać (czy w ogóle mieć prawną oraz fizyczną możliwość, by to robić);
* wykazania, zgodnie z art. 3. ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, dlaczego i w jaki sposób uzyskanie tych informacji, w tym przetworzonych, jest szczególnie istotne dla interesu publicznego.
Dopiero wtedy będziemy w stanie poinformować w jakim wydłużonym terminie nadleśnictwo zdoła zgromadzić i przetworzyć żądane informacje, by udzielić Państwu odpowiedzi, a także wyliczyć, ile będzie kosztowało przetworzenie tych danych i poinformować Państwa o opłacie.

1. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?

W przypadku konsultacji społecznych przy tworzeniu planu urządzania lasu lub prognozy oddziaływania na środowisko, proces ten jest opisany i wynika z przepisów ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach, rozporządzenia ministra środowiska z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu, a także obowiązującej w Lasach Państwowych Instrukcji Urządzania Lasu i wytycznych dyrektora generalnego Lasów Państwowych (zarządzenie nr 12/2009). Rolą nadleśnictwa jest stosowanie wyżej wskazanych regulacji, a nie planowanie w nich zmian. Natomiast w przypadku wszelkich innych „procesów rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej” sposób ich rozpatrywania lub prowadzenia jest zindywidualizowany i każdorazowo uzależniony jest od tego, jaki postulat lub wniosek konkretnie zgłasza dana osoba lub organizacja, w jakiej formie i jaką drogą to czyni, jakiego sposób i formy odpowiedzi lub innej reakcji oczekuje lub preferuje etc. Nie sposób mówić zatem o planowaniu przez nadleśnictwo zmian w „procesach”, jeśli te ostatnie wynikają i uzależnione są od każdorazowego działania i oczekiwań danego wnioskodawcy. Dlatego ten Państwa wniosek nie może zostać przez nas uwzględniony, gdyż pytanie o zdarzenia przyszłe lub takie, które jeszcze nie nastąpiły, nie jest pytaniem o informację publiczną podlegającą udostępnieniu (vide: wyrok WSA w Warszawie z 21 grudnia 2010 r., II SAB/Wa 219/10).

Z poważaniem
Karol Jurczyszyn
Starszy Specjalista Służby Leśnej
tel. kom. +48 602 437 000
[cid:image002.png@01D6BD27.EB2FA230]

Głusko 19, 66-520 Dobiegniew
tel. +48 570 300 799 | e-mail: glusko@szczecin.lasy.gov.pl
www.lasy.gov.pl

2

odpowiedź przez Nadleśnictwo Międzyrzec w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #137

Nadleśnictwo Międzyrzec przesyła odpowiedź na zadane pytania we wniosku z dnia 04 listopada 2020 r.
Pozdrawiam
Adam Szulik
Sekretarz Nadleśnictwa
tel. 515 161 465
adam.szulik@lublin.lasy.gov.pl<mailto:adam.szulik@lublin.lasy.gov.pl>
[cid:image001.jpg@01D6BD00.85BAA660]

2

Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Rajgród w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #25

Dzień Dobry,
Pismo w załączeniu.

Pozdrawiam
Ewa Drabek
Nadleśnictwo Rajgród

1

Odpowiedź przez Nadleśnictwo Bierzwnik w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #272

Z poważaniem
Daniel Świech
Specjalista ds. informatyki
tel. kom.: +48 694 449 447

[stopka]

73-240 Bierzwnik, ul. Dworcowa 17
tel.: +48 95 768 00 58, tel. IP: 1002571

.www.lasy.gov.pl

2

RE: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Skarżysko w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #263

Nadleśnictwo Skarżysko w załączeniu przesyła korespondencję.

Michał Farys

Zastępca Nadleśniczego

tel. kom.: +48 690 998 918

26-110 Skarżysko-Kamienna ul. Wiejska 1

tel.: +48 41 253 84 85, tel. sekr.: + 48 41 253 84 85

<http://www.skarzysko.radom.lasy.gov.pl> www.skarzysko.radom.lasy.gov.pl

7

Re: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Stare Jabłonki w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #196

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na złożony przez Państwa w dniu 4 listopada
br. wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Łukasz Paprocki

starszy specjalista Służby Leśnej ds. ochrony lasu i przyrody

rzecznik prasowy Nadleśnictwa Stare Jabłonki

kom. +48 668 693 025

tel. +48 89 641 30 81

Nadleśnictwo Stare Jabłonki

14-133 Stare Jabłonki, ul. Olsztyńska 2

tel. sekr. +48 89 641 14 73

<http://www.stare-jablonki.olsztyn.lasy.gov.pl/>
www.stare-jablonki.olsztyn.lasy.gov.pl/

<http://www.facebook.com/NadlesnictwoStareJablonki/>
www.facebook.com/NadlesnictwoStareJablonki/

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe (LP) od 1924 r. opiekuje się w
imieniu Skarbu Państwa i obywateli ogólnonarodowym dobrem, jakim są lasy.
Prowadzimy zrównoważoną gospodarkę leśną, chroniąc lasy przed różnymi
zagrożeniami, zwiększając ich powierzchnię i zasobność, dbając o
różnorodność biologiczną, a jednocześnie udostępniając je wszystkim oraz
zaspokajając zapotrzebowanie polskich firm i rodzin na drewno. Pracujemy dla
lasu i dla ludzi.

2

WDE. SA.0172.8.2020 przez Nadleśnictwo Zagnańsk w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #269

Dzień dobry, Nadleśnictwo Zagnańsk w załączeniu przesyła pismo znak spr. SA.0172.8.2020 z dn. 17.11.2020.

Beata Pańczyk
referent administracyjny
tel.: +48 41 300 10 44 do 46 w. 231
[FEEFAA7D]

26-050 Zagnańsk, ul. Przemysłowa 10A
tel.:+48 41 300 10 44 do 46

zagnansk.radom.lasy.gov.pl

2

Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Młynary w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #183

Dzień dobry.

Nadleśnictwo Młynary przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia 4
listopada 2020.

Z upoważnienia Zastępcy Nadleśniczego

Z poważaniem

Joanna Makarewicz

St. referent ds. administracyjnych

tel. kom.: +48 696 499 322

14-420 Młynary ul 1 Maja 21A

tel.sekr.:+48 55 248 61 53

<http://www.lasy.gov.pl/> www.lasy.gov.pl

2

odpowiedź na zapytanie z dnia 04.11.2020 r. przez Nadleśnictwo Radom w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #261

Dzień dobry,

W załączeniu Nadleśnictwo Radom przesyła odpowiedź na przesłane zapytanie.

Z poważaniem

Adam Sosnowski

Zastępca Nadleśniczego

+ 48 698 866 180

26-600 Radom, ul. Janiszewska 48

tel.: +48 48 345 13 69, tel.: + 48 48 345 17 22,

<http://www.radom.radom.lasy.gov.pl/> www.radom.radom.lasy.gov.pl

5

skan przez Nadleśnictwo Jagiełek w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #178

Dzień dobry.
W załączeniu skan pisma.

Pozdrawiam
Delfina Nadarzewska- Muł
Referent ds. pracowniczych
Nadleśnictwo Jagiełek
Tel.0 89 519-11-61

1

RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Suchedniów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #267

Dzień dobry

Nadleśnictwo Suchedniów przesyła w załączeniu odpowiedź w sprawie Państwa wniosku z dnia 04.11.2020 r.

Z poważaniem

Sebastian Dawidowicz

Specjalista ds. geomatyki i stanu posiadania

tel. kom.: +48 600 984 916,

26-130 Suchedniów, ul. Bodzentyńska 16

tel.: +48 41 254 30 45 w. 226, tel. sekr.: + 48 41 254 56 47

www.suchedniow.radom.lasy.gov.pl

Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE prosimy o zapoznanie się z udostępnioną na stronie internetowej: <http://www.suchedniow.radom.lasy.gov.pl/rodo1> http://www.suchedniow.radom.lasy.gov.pl/rodo1 informacją na temat przetwarzania przez Nadleśnictwo Suchedniów danych osobowych.

7

Odp. do Watchdog-2.pdf przez Nadleśnictwo Myślibórz w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #293

Dzień dobry
W załączeniu Nadleśnictwo przesyła odpowiedz.

Z poważaniem
Dominika Lewandowska-Biel
Starszy Specjalista Służby Leśnej
tel. kom.: +48 785 858 634

[cid:image001.jpg@01D6BCF1.362BAAE0]

74-300 Myślibórz, ul Dworcowa 2
tel.: +48 95 747 21 50, IP 1021332

www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>

2

Udostępnienie informacji publicznej przez Nadleśnictwo Wejherowo w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #46

Szanowni Państwo,

Nadlesnictwo Wejherowo w załączeniu przesyła odpowiedź na pytania i wnioski
zawarte w Państwa wniosku o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Grażyna Bekisch-Buja

Starszy ref.ds.administracji

tel.: +48 58 672 98 28, IP: 1514674

84-200 Wejherowo, ul. Sobieskiego 247B

tel.: +48 58 672 98 01, fax.: +48 58 672 98 00

<http://www.wejherowo.lasy.gov.pl/> www.wejherowo.lasy.gov.pl

Z dniem 25 maja 2018 r. weszły w życie nowe przepisy Unii Europejskiej
dotyczące ochrony danych osobowych. W związku z tym, wypełniając obowiązek
prawny, uregulowany zapisami art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), Nadleśnictwo
Wejherowo informuje, iż na stronie internetowej
<http://www.wejherowo.gdansk.lasy.gov.pl/rodo1>
http://www.wejherowo.gdansk.lasy.gov.pl/rodo1 zawarte są szczegółowe
informacje w sprawie przetwarzania Państwa danych osobowych.

3

odp. na wniosek z dn. 04.11.2020 w sprawie konsultacji społecznych przez Nadleśnictwo Kudypy w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #180

W załączniku przesyłam informację Nadleśnictwa Kudypy na wniosek z dnia
04.11.2020 r w sprawie udostepnienia informacji publicznej o konsultacjach
społecznych.

Paulina Rutkowska

Nadleśnictwo Kudypy

1

RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Żednia w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #31

Dzień dobry,
Nadleśnictwo Żednia w załączeniu przesyła skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

3

WDE: Z.0172.1.2020 odpowiedź na wniosek przez Nadleśnictwo Jędrzejów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #253

Witam

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek dot. udostępnienia informacji publicznej.

Katarzyna Głaz-Kurkowska

Sekretarka

tel.: +48 41 386 13 05; tel. kom.: +48 503 189 564

RDLP w Radomiu
Nadleśnictwo Jędrzejów

28-300 Jędrzejów, ul. Wilanowska 2

tel.: +48 41 386 13 05; fax: + 48 41 386 86 45

www.jedrzejow.radom.lasy.gov.pl<http://www.jedrzejow.radom.lasy.gov.pl>

4

Dotyczy: udostępnienia informacji przez Nadleśnictwo Katowice w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #55

Zn.spr.: ZG.0172.18.2020.DL

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa pismo z dn. 04.11.2020r.

Z poważaniem

Kamila Spanowska-Adamek
Specjalista ds. administracji
tel.: +48 32 252 51 41, tel IP: 3209100

[cid:image001.jpg@01D6BCEE.D0A7BB20]

40-754 Katowice, ul. Kijowska 37 b
tel.: +48 32 252 51 41, fax.: +48 32 252 67 33

www.katowice.katowice.lasy.gov.pl<http://www.katowice.katowice.lasy.gov.pl/>

2