Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie350
Kujawsko-Pomorskie250
Lubelskie220
Lubuskie320
Łódzkie160
Małopolskie190
Mazowieckie300
Opolskie130
Podkarpackie300
Podlaskie220
Pomorskie300
Śląskie200
Świętokrzyskie160
Warmińsko-Mazurskie380
Wielkopolskie390
Zachodniopomorskie430

Listy

RE: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Krzeszowice w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #91

Dzień Dobry

W odpowiedzi na Państwa wniosek przesyłam pismo Nadleśnictwa Krzeszowice.

Z uszanowaniem
Paweł Byrtek
Specjalista S.L. ds. edukacji leśnej i ochrony przyrody
tel. kom.: +48 696 493 061
[cid:image001.jpg@01D6BCEE.6C9B8C60]
32-080 Zabierzów, ul. Leśna 13
tel.: +48 12 28 51 180 wewn. 12, tel. sekr.: +48 12 28 51 180
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>

1

Odpowiedź nadleśnictwo Milicz przez Nadleśnictwo Milicz w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #392

Dzien dobry,

W załączniku odpowiedź na Państwa pismo.

Pozdrawiam

1

konsultacje w Nadleśnictwie Drewnica przez Nadleśnictwo Drewnica w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #365

W załączeniu przesyłam pismo Zn. ZG.0172.32.2020.

Anna Smoktunowicz

Starszy Specjalista Służby Leśnej

tel.: 22 781 62 09 wew.*332

tel.komórkowy 603 660 198

05-091 Ząbki, ul. Kolejowa 31

@@http://www.drewnica@warszawa.lasy.gov.pl@@
www.drewnica.warszawa.lasy.gov.pl

Administratorem danych jest Nadleśnictwo Drewnica. W celu zapoznania się z
klauzulą informacyjną prosimy odwiedzić naszą stronę internetową:
<http://www.drewnica.warszawa.lasy.gov.pl/rodo>
http://www.drewnica.warszawa.lasy.gov.pl/rodo

3

odpowiedź na pismo dot. konsultacji społecznych.pdf przez None w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #305

Dzień dobry.
W załączeniu odpowiedź Nadleśnictwa.

Z poważaniem

Helena Kowalska
Starszy Specjalista Służby Leśnej
tel. kom.: +48 692 451 409

[cid:image001.png@01D6BCED.44B6CCB0]

72-004 Tanowo, Zalesie 1
tel. sekr.: +48 91 3126 983, tel. IP: 1030337

www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>

2

FW: odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji przez None w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #361

2

Odpowiedź na wniosek przez Nadleśnictwo Lipka w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #221

Dzień dobry

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 5.11.2020.

Z poważaniem

Zbigniew Dolla
Inżynier Nadzoru
tel. kom.: +48692468713

[logo_lp_100x100]

Nadleśnictwo Lipka

77-420 Lipka, Mały Buczek 38
tel.: +48672665046

www.lasy.gov.pl

2

odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji przez Nadleśnictwo Zamrzenica w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #361

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji.
Proszę o mailowe potwierdzenie otrzymania tej wiadomości.

Z wyrazami szacunku

Alicja Kaczyńska
Specjalista Służby Leśnej ds. zamówień publicznych i ochrony przyrody
tel. kom.: +48 664 721 669
tel. 52 3341175 wew. 334
[logoLP]

89-510 Bysław, Zamrzenica 1A
tel.: +48 52 3341175, tel. fax.: +48 52 3341173
tel. IP 1221334
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>

Ochrona danych osobowych. Klauzula informacyjna.<http://www.zamrzenica.torun.lasy.gov.pl/ochrona-danych-osobowych#.XiBAkiNCe60>
__________________________________________________________________________________
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje. Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
__________________________________________________________________________________
The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please notify the sender and delete the material from your computer.

2

Odpowiedź na zapytanie publiczne przez Nadleśnictwo Wieluń w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #169

Dzień dobry,

z polecenia Pana Nadleśniczego Nadleśnictwa Wieluń, w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej z dnia 04.11.2020.

Z poważaniem,
Justyna Pukacz
Nadleśnictwo Wieluń

1

Udostępnienie inf. publicznej przez Nadleśnictwo Przymuszewo w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #349

Dzień Dobry
W załączniku odp. na wniosek o udostępnienie inf. publicznej.

Z poważaniem
Michał Bembenek
Zastępca Nadleśniczego
tel. kom.: +48 662 238 891
[cid:image001.png@01D41E7B.7DB854B0]
89-634 Leśno, Przymuszewo 3
tel.: +48 52 554 19 19, +48 52 398 17 77, fax +48 52 554 18 63
tel. kom. biurowy: +48 694 411 029, +48 600 246 529
www.przymuszewo.torun.lasy.gov.pl<http://www.przymuszewo.torun.lasy.gov.pl>

2

Konsultacje społeczne - odpowiedź Nadleśnictwo Koniecpol przez Nadleśnictwo Chrzanów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #53

Witam serdecznie,

w załączniku przesyłam pismo.

Z poważaniem

Katarzyna Skowyra

Instruktor Techniczny

tel.: +48 34 354 03 37, tel. kom.: +48 664 951 604, IP: 3215330

42-230 Koniecpol, ul. Różana 11

tel.: +48 34 355 12 65/85, fax.: +48 34 354 03 47

<http://www.koniecpol.katowice.lasy.gov.pl/>
www.koniecpol.katowice.lasy.gov.pl

3

Opowiedz na e-mail przez Nadleśnictwo Krzystkowice w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #416

Dzień dobry,

Nadleśnictwo Krzystkowice przesyła w zał. pismo.

Z poważaniem

Marek Bugała

Specjalista SL ds. ochrony lasu i edukacji leśnej

tel. kom.: +48 607 605 236

Opis:
http://www.zielonagora.lasy.gov.pl/documents/33009/0/logo_poczta/825a95f2-83
c7-4d49-8b22-7008fe1646de?t=1430979572000

Nadleśnictwo Krzystkowice

66-010 Nowogród Bobrzański, ul. Leśna 1

tel.: +48 68 327 65 32 wew. 22

<http://www.lasy.gov.pl/> www.lasy.gov.pl

3

udzielenie informacji publicznej przez Nadleśnictwo Dobrocin w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #173

Dzień dobry,
Nadleśnictwo Dobrocin przesyła w załączniku odpowiedź na pismo z dnia 04.11.2020r.

Z poważaniem

Mateusz Szymczyk
Starszy referent
tel. +48 89 758 17 72 wew. 50

[cid:image003.jpg@01D6BCE9.028B1700]

14-330 Małdyty, Dobrocin 20
tel.: +48 89 758 17 72
www.lasy.gov.pl

2

Dotyczy wniosku o udzielenie informacji publ. przez Nadleśnictwo Browsk w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #5

Dzień dobry

W załączniku przesyłamy odpowiedź na Państwa zapytanie z 3.11.2020.

Pozdrawiam

St. spec. Grzegorz Androsiuk
Nadleśnictwo Augustów
tel. 87 6439906

1

Odpowiedź przez Nadleśnictwo Ciechanów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #172

Nadleśnictwo Ciechanów przesyła odpowiedź na wniosek z dnia 5.11.2020 r.

Nadleśnictwo Ciechanów
Płocka 21C
06-400 Ciechanów

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Nadleśnictwo Sucha w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #75

Witam,
Nadleśnictwo Sucha przesyła w załączniku odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Grzegorz Kunys
Referent
tel. kom.: +48 603 567 878
[cid:image003.jpg@01D3CC1B.4E779740]
34-200 Sucha Beskidzka. ul. Zamkowa 7
tel.: +48 33 874 21 74, fax.: +48 33 874 46 30

www.sucha.katowice.lasy.gov.pl<http://www.sucha.katowice.lasy.gov.pl/>

2

Odpowiedź dot. konsultacji społecznych przez Nadleśnictwo Zaporowo w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #203

Dzień dobry.
Nadleśnictwo Zaporowo w załączeniu wysyła odpowiedź dot. konsultacji społecznych.

Z poważaniem
Karolina Deniusz
Sekretariat

[cid:image001.jpg@01D42E25.B9D552E0]
14-526 Płoskinia, Piórkowo 8
tel..: 55 243 94 77
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>

2

dot. udostępnienia informacji przez Nadleśnictwo Olecko w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #21

Dzień dobry,

Nadleśnictwo Olecko w załączeniu przesyła pismo ZG.0172.16.2020 z dnia 17.11.2020r. dot. udostępnienia informacji publicznej.

(wysłano wyłącznie elektronicznie)

Z poważaniem
Joanna Godlewska
Referent ds. administracyjnych

[cid:image001.jpg@01D6BCE7.59901390]
19-400 Olecko, ul. Wojska Polskiego 5
tel. +48 87 523 42 61

www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/pl>

2

Odpowiedź na wniosek przez Nadleśnictwo Lutowiska w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #117

Witam serdecznie,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przekazany pocztą e-mail w dniu 4 listopada 2020r.

Pozdrawiam

Marta Ziemniewicz

Specjalista SL ds. promocji LKP i ochrony przyrody
tel.: +48 695 608 922

[cid:image002.png@01D6BCE7.D59D2040]

[cid:image003.png@01D6BCE7.D59D2040]
Nadleśnictwo Lutowiska
38-713 Lutowiska 4
tel.: +48 13 461 01 68

www.lutowiska.krosno.lasy.gov.pl<http://www.lutowiska.krosno.lasy.gov.pl>

5

Konsultacje społeczne dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej przez Nadleśnictwo Pińczów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #259

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na pytania i wnioski zawarte w Państwa wniosku
o udostępnienie informacji publicznej, otrzymanym przez Nadleśnictwo Pińczów w dniu 05.11.2020 r.

1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa. Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:

1. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
2. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
3. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
4. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną,
a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
5. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.

Zmuszeni jesteśmy prosić Państwa przede wszystkim o doprecyzowanie wniosku, gdyż
w obecnej postaci uniemożliwia on nam poprawne udostępnienie rzeczowej informacji. Dla przykładu, wskazujecie Państwo, że pytania zawarte we wniosku dotyczą wszelkich przejawów "współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej" w postaci "zgłaszania postulatów, wniosków i uwag", które definiujecie m.in. jako "przesłanie zapytania". Nie sposób przyjąć - jak wynika z Państwa wniosku - że każde zapytanie skierowane do nadleśnictwa (choćby o obowiązujące przepisy, różne aspekty pracy nadleśnictwa, zagadnienia przyrodnicze etc.) jest "formą wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej". Jednocześnie nadleśnictwo nie ma często możliwości ocenić, jakie intencje i cele przyświecają pytającemu lub wnioskodawcy (zwłaszcza że nie muszą być przez niego ujawnione), a w związku z tym czy zapytanie było czy nie "formą wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej".

Państwa wniosek obejmuje też w znacznej mierze informacje, które nie są albo nie mogą być przez nadleśnictwo gromadzone lub nie są już w jego posiadaniu, gdyż nie wymagają tego obowiązujące przepisy i procedury wewnętrzne. Nadleśnictwo nie gromadzi choćby informacji o przypadkach "wyrażania zaniepokojenia w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną". Tak samo nie rejestruje każdego "udziału
w spotkaniu na temat gospodarki leśnej" każdej osoby z zewnątrz w sytuacji, gdy szereg tego rodzaju spotkań ma charakter otwarty. Nie gromadzimy i nie archiwizujemy, czy to w formie papierowej, czy cyfrowej, korespondencji o nieokreślonym statusie, niezawierającej konkretnych pytań, uwag, żądań, postulatów czy oczekiwań jakiejkolwiek reakcji ze strony nadleśnictwa, lecz bliżej niesprecyzowane opinie, pomysły lub inne treści (w tym w ogóle niewłaściwie adresowane do nadleśnictwa). Gromadzimy i dysponujemy informacjami
o wnioskach, postulatach i uwagach odnośnie prowadzenia gospodarki leśnej
w nadleśnictwie, które były oficjalnie do nas kierowane w postaci petycji lub pism składanych lub przychodzących do sekretariatu pocztą tradycyjną, elektroniczną, ewentualnie również pytań lub komentarzy na profilu nadleśnictwa w serwisie społecznościowym oraz odpowiedzi na nie. Nawet w takich przypadkach jednak nie jesteśmy w stanie wytworzyć informacji
w pełni odpowiadającej warunkom określonym w Państwa wniosku. Przykładowo,
w odniesieniu do nawet spełniających warunek konkretności i rzeczowości postulatów czy żądań formułowanych przez internautów w serwisach społecznościowych pod adresem nadleśnictwa, nie jesteśmy zobowiązani ani często nie jesteśmy w stanie ustalić, kim są ich autorzy i czy mieszczą się w Państwa definicji "strony społecznej" (tym bardziej, że mogą posługiwać się anonimowymi profilami).

Wreszcie nawet udostępnienie informacji, co do których jest to możliwe i zgodne
z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, w sposób i w zakresie przez Państwa wnioskowanym, wymaga od nadleśnictwa ich przetworzenia i przekształcenia, wiążącego się z dodatkowymi kosztami i nakładem pracy (vide: wyrok NSA z 7 grudnia 2011 r., I OSK 1737/11). Dlatego w związku z:
§ ogromnym zakresem czasowym i przedmiotowym Państwa wniosku;
§ brakiem możliwości oddelegowania przez nadleśnictwo pracownika lub pracowników wyłącznie do przetwarzania wnioskowanych informacji bez szkody dla realizacji podstawowych zadań nadleśnictwa i obowiązków jego pracowników, a częściowo brakiem fizycznej możliwości realizacji tego zdania (np. konieczność przeglądania papierowych archiwów w sytuacji, gdy zatrudnieni w nadleśnictwie pracują z powodu pandemii COVID-19 w systemie zdalnym lub hybrydowym);
§ koniecznością dodatkowej pracy związanej z anonimizacją danych osób fizycznych
w przypadku udostępniania informacji odnośnie ich uwag, wniosków i postulatów, w tym dokumentacji korespondencji;
§ możliwą koniecznością zatrudnienia przez nadleśnictwo dodatkowej osoby lub udzielenia zamówienia publicznego na zewnątrz w celu przetworzenia ogromnej ilości danych zgodnie z Państwa wnioskiem w rozsądnym czasie (wystarczy wspomnieć ewentualną konieczność przejrzenia i analizy prywatnych wiadomości oraz komentarzy internautów na profilu nadleśnictwa w serwisie społecznościowych za trzy lata wstecz albo konieczność zawarcia na żądanej liście przypadków uwag, postulatów czy wniosków zgłaszanych
w postaci publikacji w mediach "zainicjowanych przez stronę społeczną" w sytuacji, gdy nadleśnictwo w ogóle nie ma obowiązku gromadzenia takich informacji i prowadzenia za kogoś kwerendy materiałów ukazujących się w ogólnodostępnych mediach);
informuję, że informacja publiczna objęta Państwa wnioskiem nie może być przez nadleśnictwo udostępniona w terminie przewidzianym w art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. Co więcej, przekształcenie
i przetworzenie wnioskowanych informacji będzie wymagało, z uwagi na okoliczności wskazane wyżej, poniesienia przez nadleśnictwo ogromnych dodatkowych nakładów organizacyjnych i finansowych. W związku z tym, na podstawie art. 15 ust. 1 wspomnianej ustawy, nadleśnictwo obliczy i przedstawi te koszty i pobierze od Państwa jako wnioskodawców opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom.

W związku z powyższym, w celu umożliwienia nam prawidłowej odpowiedzi, wzywam Państwa do:
§ uzupełnienia wniosku poprzez m.in. dokładniejsze niż "przestrzeń ostatnich trzech lat" wskazanie zakresu dat, którego miałaby dotyczyć odpowiedź, a także doprecyzowanie pytań zawartych we wniosku poprzez skonkretyzowanie przedmiotowego zakresu żądanych informacji i możliwe ich ograniczenie do danych, które nadleśnictwo rzeczywiście może gromadzić i posiadać (czy w ogóle mieć prawną oraz fizyczną możliwość, by to robić);
§ wykazania, zgodnie z art. 3. ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, dlaczego i w jaki sposób uzyskanie tych informacji, w tym przetworzonych, jest szczególnie istotne dla interesu publicznego.
Dopiero wtedy będziemy w stanie poinformować w jakim wydłużonym terminie nadleśnictwo zdoła zgromadzić i przetworzyć żądane informacje, by udzielić Państwu odpowiedzi, a także wyliczyć, ile będzie kosztowało przetworzenie tych danych i poinformować Państwa o opłacie.

2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian
w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?

W przypadku konsultacji społecznych przy tworzeniu planu urządzania lasu lub prognozy oddziaływania na środowisko, proces ten jest opisany i wynika z przepisów ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach, rozporządzenia ministra środowiska z dnia 12 listopada 2012r.
w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu, a także obowiązującej
w Lasach Państwowych Instrukcji Urządzania Lasu i wytycznych dyrektora generalnego Lasów Państwowych (zarządzenie nr 12/2009). Rolą nadleśnictwa jest stosowanie wyżej wskazanych regulacji, a nie planowanie w nich zmian. Natomiast w przypadku wszelkich innych "procesów rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej" sposób ich rozpatrywania lub prowadzenia jest zindywidualizowany i każdorazowo uzależniony jest od tego, jaki postulat lub wniosek konkretnie zgłasza dana osoba lub organizacja, w jakiej formie i jaką drogą to czyni, jakiego sposób i formy odpowiedzi lub innej reakcji oczekuje lub preferuje etc. Nie sposób mówić zatem o planowaniu przez nadleśnictwo zmian w "procesach", jeśli te ostatnie wynikają
i uzależnione są od każdorazowego działania i oczekiwań danego wnioskodawcy. Dlatego ten Państwa wniosek nie może zostać przez nas uwzględniony, gdyż pytanie o zdarzenia przyszłe lub takie, które jeszcze nie nastąpiły, nie jest pytaniem o informację publiczną podlegającą udostępnieniu (vide: wyrok WSA w Warszawie z 21 grudnia 2010 r., II SAB/Wa 219/10).

Z poważaniem

Grzegorz Roman
St. Specjalista ds. urządzania lasu i stanu posiadania
tel. kom.: +48 883 313 146
[Opis: cid:part1.5E6B7CA2.F92E3B21@poczta.fm][Opis: RDLP w Radomiu Nadleśnictwo Pińczów]

Michałów 294, 28-411 Michałów
tel.: +48 41 377 18 93, tel. sekr.: + 48 41 377 18 90

www.pinczow.radom.lasy.gov.pl/<http://www.pinczow.radom.lasy.gov.pl/>

2

Odpowiedź na wniosek - Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Olesno w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #66

W załączniku znajduje się odpowiedź - Zn.spr.: Z.0172.8.2020

Z upoważnienia Zastępcy Nadleśniczego Pani Joanny Kubiak.

Z poważaniem

Justyna Błaszczyk
Specjalista ds. obslugi sekretariatu
e-mail: justyna.blaszczyk@katowice.lasy.gov.pl
[JEPGGGGG]

46-300 Olesno, ul. Gorzowska 74
tel.: +48 34 358 22 04, fax.: +48 34 358 28 72

www.katowice.lasy.gov.pl<http://www.katowice.lasy.gov.pl/>

2

Konsultacje społeczne w Nadleśnictwie Nowogród przez Nadleśnictwo Nowogród w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #19

Dzień dobry,
W odpowiedzi na zapytanie skierowane od Państwa informujemy, że Nadleśnictwo Nowogród nie uzyskało ze strony społecznej postulatów, wniosków i uwag dotyczących prowadzenia gospodarki leśnej. W najbliższym czasie nie planuje się wprowadzenia zmian rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag wpływających od strony społecznej.
Pozdrawiam,
Joanna Prusaczyk
Specjalista Służby Leśnej
Nadleśnictwo Nowogród
tel. kom. 516 320 703
e-mail: joanna.prusaczyk@bialystok.lasy.gov.pl<mailto:joanna.prusaczyk@bialystok.lasy.gov.pl>

Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Tułowice w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #78

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedzi na pytania zawarte w Państwa wniosku u o udostępnienie informacji publicznej, otrzymanym przez Nadleśnictwo Tułowice w dniu 05.11.2020r.

Z poważaniem

Wiesław Skrzypek
Nadleśniczy
tel. kom. 509 351 906

[Logo - email]

49-130 Tułowice, ul. Parkowa 14/14a
tel: 77 460 01 09, fax.: +48 77 460 01 23

www.tulowice.katowice.lasy.gov.pl<http://www.tulowice.katowice.lasy.gov.pl/>

2

Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach. przez Nadleśnictwo Cewice w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #32

Dzień dobry.
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek z dnia 04.11.2020r.

Pozdrawiam.

Grażyna Krawiec
Starszy Specjalista ds. Zamówień Publicznych

tel. +48 59 8613-459
tel: mobile. +48 506 925 029
mailto:grazyna.krawiec@.gdansk.lasy.gov.pl

________________________________________
Nadleśnictwo Cewice w Cewicach
ul. W. Witosa 39
84-312 Cewice
NIP 841-000-80-86

FW: przez Nadleśnictwo Złotoryja w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #408

Z poważaniem,
Anna Nieruchalska
Sekretarka
tel. kom: +514 600 627 | tel. IP Cisco: 1330 100

[cid:image001.jpg@01D6BCE6.842D9C90]Nadleśnictwo Złotoryja

59-500 Złotoryja, ul. Staszica 18
tel.: +48 76 878 83 08

anna.nieruchalska@wroclaw.lasy.gov.pl<mailto:anna.nieruchalska@wroclaw.lasy.gov.pl>

2

RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Spychowo w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #194

Dzień dobry, w załączeniu przesyłam pismo z odpowiedzią na wniosek z dnia 04.11.2020.
Pozdrawiam.

Z poważaniem

Adam Gełdon
Starszy specjalista ds. komunikacji społecznej i promocji, administrator SILP i baz danych
tel. kom.: +48 692 431 909

[wizytówka do poczty]

12-150 Spychowo, ul. Mazurska 3
tel.: +48 89 622 53 96, tel. sekr.: +48 89 622 50 82

www.spychowo.olsztyn.lasy.gov.pl<http://www.spychowo.olsztyn.lasy.gov.pl/>

2