Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 35 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 25 | 0 |
Lubelskie | 22 | 0 |
Lubuskie | 32 | 0 |
Łódzkie | 16 | 0 |
Małopolskie | 19 | 0 |
Mazowieckie | 30 | 0 |
Opolskie | 13 | 0 |
Podkarpackie | 30 | 0 |
Podlaskie | 22 | 0 |
Pomorskie | 30 | 0 |
Śląskie | 20 | 0 |
Świętokrzyskie | 16 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 38 | 0 |
Wielkopolskie | 39 | 0 |
Zachodniopomorskie | 43 | 0 |
Listy
odpowiedź na zapytanie przez Nadleśnictwo Sława Śląska w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #421
Dzień dobry.
Nadleśnictwo Sława Śląska przesyła odpowiedź na Państwa e-maila z dnia 2020-11-04.
Przepraszam w pierwszym mailu nie dodałem załącznika
Z poważaniem
Daniel Szczucki
Specjalista administrator SILP
tel. kom.: +48 697 073 864
67-410 Sława, ul. Niewidziajły 1a
tel.: +48 68 356 62 29 w.125, tel. sekr.: +48 68 356 62 29
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
_________________________________________________________________________________
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje.
Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat.
Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Wisła w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #81
ZG.0172.9.2020.MM Wisła, 17.11.2020
(pocztą elektroniczną)
W odpowiedzi na Państwa wniosek w załączeniu przesyłam pismo Pana Nadleśniczego Nadleśnictwa Wisła
Z upoważnienia Nadleśniczego Nadleśnictwa Wisła mgr inż. Andrzeja Kudełki
Z poważaniem
Magdalena Mijal
Starszy Specjalista Służby Leśnej
tel. kom.: 664 188 563, IP 3237332
[cid:image001.jpg@01D29D5B.C79BD8B0]
ul. Czarne 6, 43-460 Wisła
tel: 33 855 24 26
www.wisla.katowice.lasy.gov.pl
2From: [External] sprawa-33582@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33582@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 0237 Wisła <wisla@katowice.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33582@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33582@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez Nadleśnictwo Zwoleń w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #270
Dzień dobry,
Nadleśnictwo Zwoleń przesyła w załączeniu pismo ZG.0172.14.2020 z dnia 17.11.2020 r.
z poważaniem
Marcin Madej
starszy specjalista SL ds. ochrony przyrody, ppoż. i urządzania lasu
konsultacje społeczne Nadleśnictwo Sarnaki przez Nadleśnictwo Sarnaki w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #145
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Ośno Lubuskie w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #295
Witam,
W załączeniu odpowiedź na wniosek.
Pozdrawiam
Marcin Kwiręg
Starszy Specjalista Służby Leśnej
tel. kom. +48 663 897 434
69-220 Ośno Lubuskie, ul. Rzepińska 11
tel.: +48 95 757 74 03, tel. IP: 1023571
.www.lasy.gov.pl
2From: [External] sprawa-33796@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-33796@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 1023 Nadleśnictwo Ośno Lubuskie <osno@szczecin.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33796@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33796@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwNDUyMjk2NzA0LjQxNDk0LjkwNzgyNjgzNjA0OTg4NTQwOUBmZWRyb3dhbmllLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5wbHxXZWQsIDA0IE5vdiAyMDIwIDIwOjQ5OjI3IC0wMDAwfG9zbm9Ac3pjemVjaW4ubGFzeS5nb3YucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMX>
Nieprzeczytane: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Pińczów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #259
Twoja wiadomość
Do: Andrzej Wójciak - N-ctwo Pińczów
Temat: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 4 listopada 2020 21:49:25 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została usunięta nieprzeczytana: 17 listopada 2020 10:32:20 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
odpowiedź na zapytanie przez Nadleśnictwo Sława Śląska w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #421
Dzień dobry.
Nadleśnictwo Sława Śląska przesyła odpowiedź na Państwa e-maila z dnia 2020-11-04.
Z poważaniem
Daniel Szczucki
Specjalista administrator SILP
tel. kom.: +48 697 073 864
67-410 Sława, ul. Niewidziajły 1a
tel.: +48 68 356 62 29 w.125, tel. sekr.: +48 68 356 62 29
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
_________________________________________________________________________________
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje.
Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat.
Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
Odpowiedź na wniosek Watchdog przez Nadleśnictwo Bardo Śląskie w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #377
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na złożony wniosek
Z poważaniem
Bartosz Słowiak
Referent ds. informatycznych, BHP i gospodarki łowieckiej
DZIAŁ ADMINISTRACJI
tel. kom.: +48 725 682 939
[stopkav3]
57-256 Bardo, ul. Noworudzka 9a
tel.: +48 748 162 626, tel. sekr.: +48 748 171 383
www.bardo.wroclaw.lasy.gov.pl<http://www.bardo.wroclaw.lasy.gov.pl/>
Nieprzeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Kłodawa w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #286
Twoja wiadomość
Do: Daniel Niekrewicz - Nadleśnictwo Kłodawa
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 4 listopada 2020 21:49:26 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została usunięta nieprzeczytana: 16 listopada 2020 11:21:24 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
odpowiedź na wniosek dot. konsultacji społecznych w nadleśnictwie przez Nadleśnictwo Świdwin w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #328
Nadleśnictwo Świdwin przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek w sprawie udzielenia informacji publicznej dot. konsultacji społecznych w nadleśnictwie.
Z poważaniem
Renata Jeziorna
Sekretarka
[cid:image001.png@01D54DE7.23765780]
78-300 Świdwin, ul. Szczecińska 58
tel. sekr.: + 48 94 36 526 52, IP: 11 19 100
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
UWAGA: Informacja zawarta w niniejszej wiadomości lub dowolnym z jej załączników może być chroniona i objęta zakazem jej ujawniania. Jeśli czytelnik niniejszej wiadomości nie jest jej zamierzonym adresatem lub pośrednikiem upoważnionym do jej przekazania adresatowi, niniejszym informujemy, że wszelkie rozprowadzanie, dystrybucja, powielanie niniejszej wiadomości lub jej załączników, bądź inne działanie o podobnym charakterze jest zabronione. Jeżeli otrzymałeś tę wiadomość omyłkowo, proszę bezzwłocznie zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź na niniejszą wiadomość i usunąć ją z komputera bez otwierania załączników. Dziękujemy. Nadleśnictwo Świdwin
ATTENTION: The information contained in this message or any attachment may be privileged and business confidential and protected from disclosure. If the reader of this message is not the intended recipient or agent responsible for delivering this message to the intended recipient, you are hereby notified that any dissemination, distribution, copying of this message or attached files, or any action taken or omitted to be taken in reliance on it, is strictly prohibited. If you have received this communication in error, please notify the sender immediately by replying to the message and deleting it from your computer without opening the attachments. Thank you. Nadleśnictwo Świdwin
2From: [External] sprawa-33829@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-33829@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: Nadleśnictwo Świdwin <swidwin@szczecinek.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33829@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33829@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odp. Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Biała Podlaska w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #127
Dzień dobry,
Nadleśnictwo Biała Podlaska przesyła pismo, w załączeniu.
Tomasz Bylina
Nadleśniczy
Pozdrawiam
Katarzyna Kulicka
St. Specjalista SL
ds. gospodarki leśnej
Nadleśnictwo Biała Podlaska
RDLP w Lublinie
tel. 83 343 23 79
katarzyna.kulicka@lublin.lasy.gov.pl<mailto:katarzyna.kulicka@lublin.lasy.gov.pl>
Odp na zapytanie przez Nadleśnictwo Leśny Dwór w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #319
Dzień Dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa zapytanie.
Z poważaniem
Dariusz Mikszto
Zastępca Nadleśniczego
76-248 Dębnica Kaszubska, Łysomiczki 2
tel. sekr.: + 48 59 81 31 250, +48 59 813 13 29
<mailto:lesnydwor@szczecinek.lasy.gov.pl> lesnydwor@szczecinek.lasy.gov.pl
<http://www.lasy.gov.pl> www.lasy.gov.pl
N. Żagań - konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Żagań w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #429
W odpowiedzi na maila od Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska z dnia 4 listopada dot. konsultacji społecznych w Nadleśnictwach Nadleśnictwo Żagań przesyła w załączeniu odpowiedź.
Pozdrawiam !
Jarosław Handzlik
Starszy Specjalista Służby Leśnej ds. SILP i Hodowli Lasu
tel. 68 368 19 50 wew. 208
tel. kom. 606324189
[http://www.zielonagora.lasy.gov.pl/documents/33009/0/logo_poczta/825a95f2-83c7-4d49-8b22-7008fe1646de?t=1430979572000]
Nadleśnictwo Żagań
ul. Żarska 14, 68-100 Żagań
tel. 68 368 19 50
e-mail: zagan@zielonagora.lasy.gov.pl<mailto:zagan@zielonagora.lasy.gov.pl>
www.zagan.zielonagora.lasy.gov.pl<http://www.zagan.zielonagora.lasy.gov.pl>
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje. Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
Przeczytane: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Marcule w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #257
Twoja wiadomość
Do: Ewa Stefankiewicz
Temat: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 4 listopada 2020 21:49:25 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 17 listopada 2020 09:58:08 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Re: Konsultacje społeczne w nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Nowy Targ w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #98
Dzień Dobry,
Przesyłam pismo Z.0172.12.2020 z dnia 17.11.2020.
Z poważaniem
Janusz Krywult
Zastępca Nadleśniczego
tel. kom.: +48 605 992 508
[cid:image001.jpg@01D6BCC6.C7A73960]
34-400 Nowy Targ, ul. Kowaniec 70
tel.: +48 18 26 62 925 wewn. 133, tel. sekr.: +48 18 26 62 947
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
ZG.0172.6.2020 Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Nadleśnictwo Borne Sulinowo w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #308
Dzień dobry.
Nadleśnictwo Borne Sulinowo w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który wpłynął do nadleśnictwa w dniu 05.11.2020 r. przesyła w załączeniu odpowiedź na pytania i wnioski.
Proszę o potwierdzenie otrzymania informacji.
Z poważaniem,
Izabela Duda
Starszy Specjalista Służby Leśnej ds.ochrony lasu
tel. kom.: +48 666 048 937
[logo borne]
78-449 Borne Sulinowo Al. Niepodległości 32
tel.: +48 94 37 33 122, tel. IP: 1129333
Administratorem Pana/i danych osobowych jest Nadleśnictwo Borne Sulinowo, Aleja Niepodległości 32, 78-449 Borne Sulinowo. Pełna treść informacji w zakresie przetwarzania Pana/i danych osobowych, znajduje się na stronie internetowej: Klauzula Informacyjna<https://borne-sulinowo.szczecinek.lasy.gov.pl/documents/20677742/0/Klauzula+informacyjna/c840d8ef-fe01-7ddc-10bc-d5742f03854d> oraz w siedzibie Administratora.
Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-mail: iod@comp-net.pl<mailto:iod@comp-net.pl>
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
2From: [External] sprawa-33809@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33809@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: Nadleśnictwo Borne <borne@szczecinek.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33809@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33809@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Pismo S.0172.2.2020 z dnia 17.11.2020 - odpowiedź na wniosek przez Nadleśnictwo Potrzebowice w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #211
W załączeniu przesyłam pismo S.0172.2.2020 z dnia 17.11.2020 r. - odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 4.11.2020 r.
Z poważaniem
Elwira Wolniewicz-Kulka
Sekretarz
tel. kom.: +48 514 834 359
[cid:image001.jpg@01D3E939.379CFFC0]
64-730 Wieleń, Potrzebowice 1
tel.: +48 67 256 10 38, fax: +48 256 24 92
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
FW: odpowiedz na wniosek przez Nadleśnictwo Mircze w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #138
Dzień dobry
Nadleśnictwo Mircze w załączeniu przesyła odpowiedz na wniosek o
udostepnienie informacji publicznej.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości
Z poważaniem,
Alfred Drączkowski
Sektretarz
Tel. 84 651 90 02 w. 19
<mailto:alfred.draczkowski@lublin.lasy.gov.pl>
alfred.draczkowski@lublin.lasy.gov.pl
dot. konsultacje społeczne w Nadleśnictwie przez Nadleśnictwo Chrzanów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #53
Dzień dobry,
W odpowiedzi na emalii z dnia 4.11.2020r., wpływ w dniu 5.11.2020r., Nadleśnictwo Złoty Potok przesyła w załączeniu odpowiedz o udostępnienie informacji dot. konsultacji społecznych w nadleśnictwie.
Z poważaniem
Beata Miedzińska
Specjalista ds. pracowniczych
Tel.: +48 34 32 91 189, tel. kom.: +48 728 971 234, IP: 3238131
[logo]
42-253 Janów, Złoty Potok, ul. Kościuszki 2
tel.: +48 34 32 91 170, fax: +48 34 32 91 171
Konsultacje społeczne w nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Andrychów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #47
ZG.053.2.2020
Dzień dobry,
W załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 4 listopada 2020 r.
dotyczący udostępnienia informacji na temat konsultacji społecznych w
Nadleśnictwie Andrychów.
Z poważaniem
Marta Wojdyło
Specjalista Służby Leśnej
tel.: 668114732, IP 3201336
34-120 Andrychów, ul. Słowackiego 2E
tel.: +48 33 875 20 15, fax: +48 33 875 28 13
<http://www.katowice.lasy.gov.pl/andrychow>
www.katowice.lasy.gov.pl/andrychow
Watchdog odpowiedź Nadleśnictwo Łuków.pdf przez Nadleśnictwo Łuków w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #369
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź Nadleśnictwa Łuków na Państwa zapytanie.
Pozdrawiam,
Karolina Barc
Spec. Ds. edukacji
Nadleśnictwo Łuków
Tel. 507049833
Odpowiedź na informację publiczną. przez Nadleśnictwo Okonek w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #208
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Henryk Berczyński
Sekretarz Nadleśnictwa Okonek
tel. +48 67 265 84 38
tel. kom. +48 506 198 524
henryk.berczynski@pila.lasy.gov.pl
Konsultacje społeczne. przez Nadleśnictwo Sokołów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #372
Z poważaniem
Jakub Goyski
Specjalista ds. zagospodarowania lasu
Nadleśnictwa Sokołów
tel. kom.: +48 600 851 962
08-300 Sokołów Podlaski, ul. Kupientyńska 17B
tel.: +48 25 781 24 21, tel. sekr.: + 48 22 11 55 999
<http://www.sokolow.warszawa.lasy.gov.pl> www.sokolow.warszawa.lasy.gov.pl
konsultacje społeczne w nadleśnictwie przez Nadleśnictwo Lipinki w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #417
Dzień dobry
W imieniu Nadleśnictwa Lipinki przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o
udzielenie informacji publicznej w kwestiach konsultacji społecznych w
nadleśnictwach, otrzymany od Państwa w formie elektronicznej w dniu 5
listopada br. (data przesłania 4 listopada br.).
Z poważaniem
Michał Szczepaniak
Zastępca Nadleśniczego
Rzecznik prasowy Nadleśnictwa Lipinki
tel. 068 362 62 58 wew 522
tel. kom.: +48 604 446 412
68-200 Żary, ul. Budowlanych 21
tel.: +48 68 362 62 58, 57 fax. +48 68 362 62 54 wew 546
e-mail: <mailto:lipinki@zielonagora.lasy.gov.pl>
lipinki@zielonagora.lasy.gov.pl
<http://www.lipinki.zielonagora.lasy.gov.pl/>
www.lipinki.zielonagora.lasy.gov.pl
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Wymiarki w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #427
Dzień dobry!
Nadleśnictwo Wymiarki przesyła w załączeniu pismo stanowiące odpowiedź na Państwa wniosek.
Pozdrawiam
Jarosław Karwański
Zastępca Nadleśniczego
tel. +48 68 360 40 06 wew. 121 ; kom. + 48 530 857 783
[cid:image001.jpg@01D6BCC2.57944360]
Nadleśnictwo Wymiarki
ul. Łąkowa 1, 68-131 Wymiarki
tel. +48 68 360 40 06
e-mail: wymiarki@zielonagora.lasy.gov.pl<mailto:wymiarki@zielonagora.lasy.gov.pl>
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje. Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie, przez podmioty lub osoby inne niż zamierzony adresat.Jeśli otrzymali Państwo te wiadomość przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
3From: [External] sprawa-33928@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-33928@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:50 PM
To: 1415 Wymiarki <wymiarki@zielonagora.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33928@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129