Kto zabiera głos na Facebooku? przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pytania, które wysyłamy stanowią kontynuację monitoringu dotyczącego blokowania użytkowników i użytkowniczek mediów społecznościowych (tamten monitoring dotyczył czterech województw - dolnośląskiego, lubuskiego, lubelskiego i kujawsko-pomorskiego). O ile poprzednio chcieliśmy dowiedzieć się jakie media społecznościowe są prowadzone w gminach i jakie zasady nimi rządzą, teraz skupiamy się głównie na Facebooku i pogłębiamy wiedzę o tym, jaką rolę wyznaczają mu władze gminne.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
Proszę o kontakt
przez
MOŃKI
w sprawie
Kto zabiera głos na Facebooku? #972
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość nawiązania współpracy z Państwem?
Z chęcią porozmawiam z osobą zajmującą się działaniami związanymi ze sprzedażą.
Pomagamy skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam
Mieszko Górecki
Proszę o kontakt
przez
TRZCIANNE
w sprawie
Kto zabiera głos na Facebooku? #992
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość nawiązania współpracy z Państwem?
Z chęcią porozmawiam z osobą zajmującą się działaniami związanymi ze sprzedażą.
Pomagamy skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam
Mieszko Górecki
Proszę o kontakt
przez
ZŁOTORYJA
w sprawie
Kto zabiera głos na Facebooku? #2208
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość nawiązania współpracy z Państwem?
Z chęcią porozmawiam z osobą zajmującą się działaniami związanymi ze sprzedażą.
Pomagamy skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie
Tadeusz Łukomski
Proszę o kontakt
przez
KALETY
w sprawie
Kto zabiera głos na Facebooku? #1097
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość nawiązania współpracy z Państwem?
Z chęcią porozmawiam z osobą zajmującą się działaniami związanymi ze sprzedażą.
Pomagamy skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie
Tadeusz Łukomski
Proszę o kontakt
przez
TRZCIANNE
w sprawie
Kto zabiera głos na Facebooku? #992
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość nawiązania współpracy z Państwem?
Z chęcią porozmawiam z osobą zajmującą się działaniami związanymi ze sprzedażą.
Pomagamy skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie
Tadeusz Łukomski
Proszę o kontakt
przez
WYMIARKI
w sprawie
Kto zabiera głos na Facebooku? #2111
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość nawiązania współpracy z Państwem?
Z chęcią porozmawiam z osobą zajmującą się działaniami związanymi ze sprzedażą.
Pomagamy skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie
Tadeusz Łukomski
Proszę o kontakt
przez
WOJCIESZÓW
w sprawie
Kto zabiera głos na Facebooku? #2239
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość nawiązania współpracy z Państwem?
Z chęcią porozmawiam z osobą zajmującą się działaniami związanymi ze sprzedażą.
Pomagamy skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie
Tadeusz Łukomski
Proszę o kontakt
przez
MOŃKI
w sprawie
Kto zabiera głos na Facebooku? #972
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość nawiązania współpracy z Państwem?
Z chęcią porozmawiam z osobą zajmującą się działaniami związanymi ze sprzedażą.
Pomagamy skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie
Tadeusz Łukomski
Nie przeczytano: wniosek o informację
przez
NIEDŹWIADA
w sprawie
Kto zabiera głos na Facebooku? #1996
Ocena LLM:
G) nie można ustalić kategorii odpowiedzi.
Przeczytano: wniosek o informację
przez
OSIEK
w sprawie
Kto zabiera głos na Facebooku? #309
Ocena LLM:
G) nie można ustalić kategorii odpowiedzi.
Przeczytano: wniosek o informację przez JABŁONNA LACKA w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #488
RE: wniosek o informację przez DZIERZĄŻNIA w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #624
1From: Gmina Dzierzążnia <ug_sekretariat_dzierzaznia@wp.pl>
Sent: Thursday, June 17, 2021 12:30 PM
To: sekretarz@dzierzaznia.pl; wojt@dzierzaznia.pl
Subject: FW: wniosek o informacjęFrom: sprawa-37407@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-37407@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-37407@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-37407@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Thursday, June 17, 2021 9:50 AM
To: ug_sekretariat_dzierzaznia@wp.pl <mailto:ug_sekretariat_dzierzaznia@wp.pl>
Subject: wniosek o informacjęSzanowni Państwo,
przypominam o obowiązku przesłania odpowiedzi na nasz wniosek o informację w zakresie korzystania przez urząd z Facebooka. Poniżej ponownie przesyłam treść pytań i proszę o jak najszybsze udzielenie odpowiedzi, ponieważ czternastodniowy termin na jej przesłanie już minął.
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak
b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
e) Inna, jaką?3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu
b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
d) Inne, jakie?5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
a) tak
b) nie6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
a) tak
b) nie6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany?
7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
d) Inna sytuacja (jaka?)8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
a) pracownicy urzędu
b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)
8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki
d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
f) Inna - jaka?8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie.
8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
a) tak
b) nie11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
e) Inna sytuacja - jaka?13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-37407@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-37407@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Z poważaniem
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały Zarządu 9/OB/I/2021
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.sprawdzamyjakjest.pl <http://www.sprawdzamyjakjest.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>Załączniki:
* https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/43418/109154
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.sprawdzamyjakjest.pl <http://www.sprawdzamyjakjest.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>> W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-05-09 07:46:52 z adresu > gmina@jodlownik.pl <mailto:gmina@jodlownik.pl> : > Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i > art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do > informacji publicznej, > stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o > > udostępnienie następujących informacji publicznych: CZĘŚĆ I > OFICJALNY PROFIL > GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU 1. Czy gmina > prowadzi swój profil na Facebooku? a) > tak b) tak, nawet kilka > (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do > odpowiadania na > dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter > > ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy) b) > nie > (prosimy o przejście do pytania nr 10) 2. Jaką rolę ma > pełnić profil gminy na > Facebooku w Państwa gminie/mieście? > (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi) > a) informacyjną > (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi > także > w BIP lub na stronie internetowej) b) promocyjną (promowanie > walorów > miasta/gminy na zewnątrz) c) dyskusyjną (pomaga > wszystkim > mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, > które na co dzień dzieją > się w gminie/mieście) d) ma ułatwiać > codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z > > mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także > > wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją > > działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni > przedstawiciele urzędu, > zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy > gminy itp.) d) Inna, jaką? 3. Czy > zasady korzystania przez > gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją > mającą > odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej > > informacji o tym, jakie to dokumenty. 4. Jak wygląda kwestia > umieszczania > informacji na Facebooku? a) umieszczane są tylko > informacje, które znalazły się > wcześniej w BIP lub na stronie > internetowej urzędu b) Facebook to pierwsze i > najszybsze miejsce > umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej > > kolejności c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, > niekoniecznie > pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i > w BIP d) Inne, jakie? 5. > Czy zasady blokowania i ukrywania > komentarzy oraz blokowania użytkowników > Facebooka zostały spisane > w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w > urzędzie? (nie > chodzi o regulamin Facebooka) a) tak b) nie 6. Czy w ciągu > > ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na > oficjalnym > profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś > użytkownicy? a) tak b) nie 6.1. > W jakich sytuacjach > zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany? 7. > Ile > osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na > > oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie? 7.1. Czy są > wśród nich > użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz > kolejny? a) tak b) nie c) nie > dotyczy d) Inna sytuacja > (jaka?) 8. Czy profil Facebook gminy prowadzą > pracownicy > urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)? a) pracownicy urzędu > > b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania > 8.2) 8.1. > Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są > zatrudnieni oraz zakresu ich > obowiązków związanych z prowadzeniem > Facebooka (czy jest to konkretnie opisane > czy tylko wskazane, że > prowadzą media społecznościowe?) 8.2 Kto decyduje o > > zablokowaniu użytkowników na Facebooku? PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ > TYLKO > PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI > GO PRACOWNIK URZĘDU, > NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9 8.3. Prosimy > o wskazanie, jakie ma uprawnienia w > ramach prowadzenia profilu. > Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją > serwisu Facebook: > https://www.facebook.com/help/289207354498410 a) > Administrator - > dostęp do Facebooka z pełną kontrolą b) Redaktor - dostęp do > > Facebooka z częściową kontrolą c) Moderator - dostęp do zadań: > Odpowiedzi na > wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, > Statystyki d) Reklamodawca - > dostęp do zadań: Reklamy, > Statystyki e) Analityk - dostęp do zadań: > Statystyki f) > Inna - jaka? 8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań > > związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, > jakie > zadania znajdują się w umowie. 8.3.2. Prosimy o > informację o wysokości > miesięcznego wynagrodzenia, które firma > zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu. > 9. Czy widoczność wpisów na > gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o > sytuacje, w > których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym. CZĘŚĆ II - > > OFICJALNY PROFIL W/B/P 10. Czy istnieje oficjalny profil > > wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku? a) tak B) nie 11. > Czy > prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta > na Facebooku jest > opłacane z budżetu gminy? 12. Jeśli nie > istnieje oficjalny profil, to czy > wójt/burmistrz/prezydent > prowadzi swój własny profil, na którym informuje o > sprawach, > które dzieją się w gminie/mieście? CZĘŚĆ III REKLAMA GMINY/MIASTA > W > MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 13. Czy na którymkolwiek z > profili na Facebooku, > którego prowadzenie jest opłacane przez > gminę, realizowane są działania > reklamowe, takie jak płatna > promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie > reklamowe? > Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu > > gminy. a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i > > wójta/burmistrza/prezydenta. b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy > c) Tak - > tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta. > d) Nie - nie > realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social > mediach. e) Inna sytuacja - > jaka? 13.1. Prosimy o informację > o łącznych kosztach płatnych kampanii > reklamowych zrealizowanych > w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 > r. a 30 > kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy) Wnosimy o udostępnienie > wskazanych > informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} > Szymon Osowski, > Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk - > członkowie zarządu, zgodnie z > zasadami reprezentacji <http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYyMzkxNjE5MTAyLjI1NzA3LjEyMzIxMjQ1ODk3MTM0MTc3MTI3QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFRodSwgMTcgSnVuIDIwMjEgMDc6NDk6NTEgLTAwMDB8dWdfc2VrcmV0YXJpYXRfZHppZXJ6YXpuaWFAd3AucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cH>
Przeczytano: wniosek o informację przez Biała Podlaska w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2045
wszystko do -45%!????skorzystaj zmikołajkowejpromocji >> przez WIERUSZÓW w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #255
Nowy Mercedes GLC. Gotowy nanajwyższykomfort przez WIERUSZÓW w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #255
Już teraz skorzystaj z oferty Black Friday w Vivus! SPRAWDŹ>>> przez WIERUSZÓW w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #255
Vivus
TWÓJ KOD RABATOWY NA POŻYCZKĘ TO BLACKFRIDAY848
Szczegóły i Regulamin PromocjiPożyczkodawcą jest Soonly Finance sp. z o.o. Przyznanie pożyczki zależy od wyniku oceny zdolności kredytowej wnioskodawcy. Stały Klient oznacza osobę, która zawarła umowę i dokonała całkowitej spłaty, co najmniej jednej pożyczki Vivus.pl. RRSO oznacza Rzeczywistą Roczna Stopę Oprocentowania. Rabat przyznawany jest wyłącznie na prowizję od pierwszej wypłacanej kwoty Pożyczki. W przypadku wypłaty Pożyczki w kolejnych Transzach, Rabat na prowizję od drugiej i kolejnych transz nie przysługuje
Mailing wysłany do bazy 3obieg.pl dla: Soonly Finance Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-092) przy ul. Żwirki i Wigury 16C budynek B4, telefon 660 600 700. NIP: 525-253-13-20, REGON: 146101268. Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000418977. Kapitał zakładowy w wysokości 40 019 100 zł. http://info.bestwaymail.net.pl/app/panel/RegisterOutPage.aspx?mail_id=5f41a414-a4d7-4430-a427-a599b8a0b829&d=18A4F855-100C-46C0-806D-5F750C60BA18
Odkurzacz Unlimited marki Bosch - odbierz prezent! przez WIERUSZÓW w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #255
Outsourcing IT przez WIERUSZÓW w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #255
Odbierz do 20 zł za pierwszą grę na lotto.pl lub w aplikacji mobilnej! przez WIERUSZÓW w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #255
Pamiętaj, że wynik gry zależy od przypadku i nie masz na niego wpływu.
Jeżeli sądzisz, że możesz być uzależniony - sprawdź to.
Wiadomość została wysłana do bazy 3obieg.pl na zlecenie: Totalizator Sportowy Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Targowa 25, 03-728 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,
pod numerem KRS: 0000007411, REGON: 012862749, NIP: 5250010982, o kapitale zakładowym w wysokości 279 142 000 zł, wykonująca monopol państwa
w zakresie urządzania gier liczbowych i loterii pieniężnych przez sieć Internet. http://info.bestwaymail.net.pl/app/panel/RegisterOutPage.aspx?mail_id=86517b7f-654c-4249-bf23-a2692c04e440&d=18A4F855-100C-46C0-806D-5F750C60BA18
sprawa-36891@fedrowanie.siecobywatelska.pl Account Termination Request przez BRZEZINY w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #108
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272