Kto zabiera głos na Facebooku? przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pytania, które wysyłamy stanowią kontynuację monitoringu dotyczącego blokowania użytkowników i użytkowniczek mediów społecznościowych (tamten monitoring dotyczył czterech województw - dolnośląskiego, lubuskiego, lubelskiego i kujawsko-pomorskiego). O ile poprzednio chcieliśmy dowiedzieć się jakie media społecznościowe są prowadzone w gminach i jakie zasady nimi rządzą, teraz skupiamy się głównie na Facebooku i pogłębiamy wiedzę o tym, jaką rolę wyznaczają mu władze gminne.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
Wysyłanie wiadomości e-mail: SKM_C224e21063015440 przez NOWE SKALMIERZYCE w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #1602
W załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo z dnia 17.06.2021 roku.
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):
SKM_C224e21063015440
odpowiedź dot. informacji publicznej Gmina Strzelno przez STRZELNO w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2237
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź dotyczącą udostępnienia informacji
publicznej.
z poważaniem
Piotr Lessnau - Kierownik referatu Organizacyjnego i Speraw
obywatelskich
Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DUSZNIKI-ZDRÓJ w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2169
RE: wniosek o informację przez WILKOŁAZ w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2067
Not read: wniosek o informację przez MOSZCZENICA (woj. łódzkie) w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #219
RE: wniosek o informację przez JABŁONNA w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #559
From: sekretarz@jablonna.pl [mailto:sekretarz@jablonna.pl]
Sent: Thursday, June 17, 2021 12:33 PM
To: 'Sławomir Markowski' <s.markowski@smw.pl>; Promocja Gminy <promocja@jablonna.pl>
Subject: FW: wniosek o informację
Agnieszka Sobczak
Sekretarze-mail sekretarz@jablonna.pl <mailto:sekretarz@jablonna.pl>
Urząd Gminy Jabłonna
ul. Modlińska 152, 05-110 Jabłonna
tel.: + 48 22 767-73-03
fax: + 48 22 774-38-34
www.jablonna.pl <http://www.jablonna.pl>
Treść tej wiadomości może zawierać informacje prawnie chronione przeznaczone wyłącznie do użytku służbowego adresata. Odbiorcą może być jedynie jej adresat z wyłączeniem dostępu osób trzecich. Jeżeli nie jesteś adresatem niniejszej wiadomości lub pracownikiem upoważnionym do jej przekazania adresatowi, informujemy, że jej rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest prawnie zabronione i może być karalne. Jeżeli otrzymałeś tę wiadomość omyłkowo, prosimy niezwłocznie zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź oraz trwale usunąć tę wiadomość włączając w to wszelkie jej kopie wydrukowane lub zapisane na dysku.
______
Obowiązek informacyjny:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Jabłonna. Pani/Pana dane są przetwarzana na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i/lub a) RODO. Posiada Pani/Pan dostęp do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, prawo do żądania sprostowania danych osobowych, prawo do żądania usunięcia danych osobowych, prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: iod@jablonna.pl <mailto:iod@jablonna.pl> .
RODO Urząd Gminy Jablonna http://www.jablonna.pl/urzad/zawartosc/526/
From: sprawa-37342@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-37342@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-37342@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-37342@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Thursday, June 17, 2021 9:50 AM
To: sekretarz@jablonna.pl <mailto:sekretarz@jablonna.pl>
Subject: wniosek o informację
Szanowni Państwo,
przypominam o obowiązku przesłania odpowiedzi na nasz wniosek o informację w zakresie korzystania przez urząd z Facebooka. Poniżej ponownie przesyłam treść pytań i proszę o jak najszybsze udzielenie odpowiedzi, ponieważ czternastodniowy termin na jej przesłanie już minął.
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak
b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
e) Inna, jaką?3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu
b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
d) Inne, jakie?5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
a) tak
b) nie6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
a) tak
b) nie6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany?
7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
d) Inna sytuacja (jaka?)8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
a) pracownicy urzędu
b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)
8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki
d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
f) Inna - jaka?8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie.
8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
a) tak
b) nie11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
e) Inna sytuacja - jaka?13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-37342@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-37342@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Z poważaniem
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały Zarządu 9/OB/I/2021
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.sprawdzamyjakjest.pl <http://www.sprawdzamyjakjest.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>Załączniki:
* https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/43383/109119
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.sprawdzamyjakjest.pl <http://www.sprawdzamyjakjest.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>> W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-05-09 07:46:52 z adresu > gmina@jodlownik.pl <mailto:gmina@jodlownik.pl> : > Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i > art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do > informacji publicznej, > stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o > > udostępnienie następujących informacji publicznych: CZĘŚĆ I > OFICJALNY PROFIL > GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU 1. Czy gmina > prowadzi swój profil na Facebooku? a) > tak b) tak, nawet kilka > (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do > odpowiadania na > dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter > > ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy) b) > nie > (prosimy o przejście do pytania nr 10) 2. Jaką rolę ma > pełnić profil gminy na > Facebooku w Państwa gminie/mieście? > (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi) > a) informacyjną > (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi > także > w BIP lub na stronie internetowej) b) promocyjną (promowanie > walorów > miasta/gminy na zewnątrz) c) dyskusyjną (pomaga > wszystkim > mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, > które na co dzień dzieją > się w gminie/mieście) d) ma ułatwiać > codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z > > mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także > > wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją > > działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni > przedstawiciele urzędu, > zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy > gminy itp.) d) Inna, jaką? 3. Czy > zasady korzystania przez > gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją > mającą > odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej > > informacji o tym, jakie to dokumenty. 4. Jak wygląda kwestia > umieszczania > informacji na Facebooku? a) umieszczane są tylko > informacje, które znalazły się > wcześniej w BIP lub na stronie > internetowej urzędu b) Facebook to pierwsze i > najszybsze miejsce > umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej > > kolejności c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, > niekoniecznie > pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i > w BIP d) Inne, jakie? 5. > Czy zasady blokowania i ukrywania > komentarzy oraz blokowania użytkowników > Facebooka zostały spisane > w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w > urzędzie? (nie > chodzi o regulamin Facebooka) a) tak b) nie 6. Czy w ciągu > > ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na > oficjalnym > profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś > użytkownicy? a) tak b) nie 6.1. > W jakich sytuacjach > zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany? 7. > Ile > osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na > > oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie? 7.1. Czy są > wśród nich > użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz > kolejny? a) tak b) nie c) nie > dotyczy d) Inna sytuacja > (jaka?) 8. Czy profil Facebook gminy prowadzą > pracownicy > urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)? a) pracownicy urzędu > > b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania > 8.2) 8.1. > Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są > zatrudnieni oraz zakresu ich > obowiązków związanych z prowadzeniem > Facebooka (czy jest to konkretnie opisane > czy tylko wskazane, że > prowadzą media społecznościowe?) 8.2 Kto decyduje o > > zablokowaniu użytkowników na Facebooku? PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ > TYLKO > PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI > GO PRACOWNIK URZĘDU, > NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9 8.3. Prosimy > o wskazanie, jakie ma uprawnienia w > ramach prowadzenia profilu. > Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją > serwisu Facebook: > https://www.facebook.com/help/289207354498410 a) > Administrator - > dostęp do Facebooka z pełną kontrolą b) Redaktor - dostęp do > > Facebooka z częściową kontrolą c) Moderator - dostęp do zadań: > Odpowiedzi na > wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, > Statystyki d) Reklamodawca - > dostęp do zadań: Reklamy, > Statystyki e) Analityk - dostęp do zadań: > Statystyki f) > Inna - jaka? 8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań > > związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, > jakie > zadania znajdują się w umowie. 8.3.2. Prosimy o > informację o wysokości > miesięcznego wynagrodzenia, które firma > zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu. > 9. Czy widoczność wpisów na > gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o > sytuacje, w > których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym. CZĘŚĆ II - > > OFICJALNY PROFIL W/B/P 10. Czy istnieje oficjalny profil > > wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku? a) tak B) nie 11. > Czy > prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta > na Facebooku jest > opłacane z budżetu gminy? 12. Jeśli nie > istnieje oficjalny profil, to czy > wójt/burmistrz/prezydent > prowadzi swój własny profil, na którym informuje o > sprawach, > które dzieją się w gminie/mieście? CZĘŚĆ III REKLAMA GMINY/MIASTA > W > MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 13. Czy na którymkolwiek z > profili na Facebooku, > którego prowadzenie jest opłacane przez > gminę, realizowane są działania > reklamowe, takie jak płatna > promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie > reklamowe? > Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu > > gminy. a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i > > wójta/burmistrza/prezydenta. b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy > c) Tak - > tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta. > d) Nie - nie > realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social > mediach. e) Inna sytuacja - > jaka? 13.1. Prosimy o informację > o łącznych kosztach płatnych kampanii > reklamowych zrealizowanych > w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 > r. a 30 > kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy) Wnosimy o udostępnienie > wskazanych > informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} > Szymon Osowski, > Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk - > członkowie zarządu, zgodnie z > zasadami reprezentacji <http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYyMzkxNjE4ODM5LjI1NzA3LjE2MDk2Nzc2MjM1MjQxOTk3NjY4QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFRodSwgMTcgSnVuIDIwMjEgMDc6NDk6NDggLTAwMDB8c2VrcmV0YXJ6QGphYmxvbm5hLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MH>
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez LUBIN w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2295
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Urząd Gminy Świedziebnia przez ŚWIEDZIEBNIA w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2201
Odpowiedź na informację publiczną - wniosek nr OR.1431.32.2021 przez KUNICE w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2232
From: Urząd Gminy Kunice [mailto:kunice@kunice.pl]
Sent: Tuesday, June 29, 2021 2:53 PM
To: Tomasz Felczak URZĄD GMINY KUNICE <t.felczak@kunice.pl>
Subject: Fwd: wniosek o informację--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat:
wniosek o informację
Data:
Fri, 18 Jun 2021 15:47:31 -0000
Nadawca:
sprawa-39101@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-39101@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Odpowiedź-Do:
sprawa-39101@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-39101@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Adresat:
kunice@kunice.pl <mailto:kunice@kunice.pl>
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak
b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
e) Inna, jaką?3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu
b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
d) Inne, jakie?5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
a) tak
b) nie6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
a) tak
b) nie6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany?
7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
d) Inna sytuacja (jaka?)8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
a) pracownicy urzędu
b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)
8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki
d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
f) Inna - jaka?8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie.
8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
a) tak
b) nie11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
e) Inna sytuacja - jaka?13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-39101@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-39101@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.sprawdzamyjakjest.pl <http://www.sprawdzamyjakjest.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org><http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYyNDAzMTI1MTU5LjI1NzA3Ljk0OTc5ODc5OTI4NDgxODUyMTNAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8RnJpLCAxOCBKdW4gMjAyMSAxNTo0NzozMSAtMDAwMHxrdW5pY2VAa3VuaWNlLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0OD>
Informacja publiczna przez DOBIEGNIEW w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2137
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo z dnia 21.06.2021r.
--
Pozdrawiam
Kamila Putek
Urząd Miejski w Dobiegniewie
tel. 605 215 074
Informacja publiczna przez DOBIEGNIEW w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2137
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo z dnia 21.06.2021r.
--
Pozdrawiam
Kamila Putek
Urząd Miejski w Dobiegniewie
tel. 605 215 074
Informacja publiczna przez DOBIEGNIEW w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2137
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo z dnia 21.06.2021r.
--
Pozdrawiam
Kamila Putek
Urząd Miejski w Dobiegniewie
tel. 605 215 074
Re: wniosek o informację przez ŁABISZYN w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2437
Nawiązując do Państwa wniosku w załączeniu przekazuję odpowiedź.
--
z poważaniem
Marlena Szafrańska
Sekretarz Gminy Łabiszyn
Urząd Miejski w Łabiszynie
ul. Plac 1000-lecia 1
89-210 Łabiszyn
tel. 52 38 44 052
Niniejsza wiadomość (wraz z załącznikami) jest przeznaczona wyłącznie dla określonego adresata i może zawierać informacje służbowe lub inne informacje poufne prawnie chronione.
Jeżeli nie jesteście Państwo właściwym adresem wiadomości lub otrzymali Państwo tę wiadomość na skutek pomyłki, prosimy o tym fakcie niezwłocznie poinformować nadawcę i trwale usunąć otrzymaną wiadomość.
Każde nieautoryzowane kopiowanie, przechowywanie, przetwarzanie, ujawnianie lub rozpowszechnianie załączonej informacji w całości lub w części jest zabronione i może być ono uznane za naruszające prawo.
Ochrona danych osobowych (RODO). Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Łabiszyn pod adresem http://www.bip.labiszyn.pl
Odp. informacja publiczna przez NIEDRZWICA DUŻA w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #1911
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
Z poważaniem
--
Renata Leszcz
Sekretarz Gminy Niedrzwica Duża
Urząd Gminy Niedrzwica Duża | ul. Lubelska 30 | 24-220 Niedrzwica Duża
tel. 81 517 50 85
Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy
Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, tel. 81 517 50
85, e-mail: info@niedrzwicaduza.pl jest Wójt Gminy Niedrzwica Duża.
Więcej informacji na temat zasad przetwarzania danych oraz praw
przysługujących Pani/Panu w związku z ich przetwarzaniem znajduje się
pod adresem:
https://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//Klauzula_informacyjna_w_zakresie_ochrony_danych_osobowych.pdf
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o
charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Uprzedzamy, że wgląd w treść
e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie,
rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie
jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę
lub podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne
zawiadomienie i odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz o usunięcie jej
ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez WŁODAWA w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #1915
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
Z poważaniem,
Agnieszka Trzebunia
odpowiedź na wniosek o informację przez WYRY w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #1123
*From:* sprawa-37906@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<sprawa-37906@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
*Sent:* Thursday, June 17, 2021 9:50 AM
*To:* urzad@wyry.pl
*Subject:* wniosek o informację
Szanowni Państwo,
przypominam o obowiązku przesłania odpowiedzi na nasz wniosek o
informację w zakresie korzystania przez urząd z Facebooka. Poniżej
ponownie przesyłam treść pytań i proszę o jak najszybsze udzielenie
odpowiedzi, ponieważ czternastodniowy termin na jej przesłanie już minął.
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak
b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do
odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma
charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)
2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa
gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze
sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z
mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także
wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją
działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele
urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
e) Inna, jaką?
3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały
poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach?
Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP
lub na stronie internetowej urzędu
b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji,
tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
d) Inne, jakie?
5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania
użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym
dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
a) tak
b) nie
6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021
r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
a) tak
b) nie
6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót
odblokowany?
7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych
na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz
kolejny?
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
d) Inna sytuacja (jaka?)
8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny
podmiot (osoba/firma)?
a) pracownicy urzędu
b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)
8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz
zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to
konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)
8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH
PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia
profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu
Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
<https://www.facebook.com/help/289207354498410>
a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w
społeczności, Reklamy, Statystyki
d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
f) Inna - jaka?
8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem
umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w
umowie.
8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia,
które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana?
Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
a) tak
b) nie
11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent
prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które
dzieją się w gminie/mieście?
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie
jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak
płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe?
Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
e) Inna sytuacja - jaka?
13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii
reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1
maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-37906@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-37906@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Z poważaniem
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały
Zarządu 9/OB/I/2021
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> |
www.sprawdzamyjakjest.pl <http://www.sprawdzamyjakjest.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl> |
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
Załączniki:* https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/43599/109335
<https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/43599/109335>--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> |
www.sprawdzamyjakjest.pl <http://www.sprawdzamyjakjest.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl> |
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
> W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-05-09 07:46:52 z adresu >
gmina@jodlownik.pl <mailto:gmina@jodlownik.pl>: > Na podstawie art. 61
ust. 1 Konstytucji RP i > art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do >
informacji publicznej, > stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
wnosi o > > udostępnienie następujących informacji publicznych: CZĘŚĆ I
> OFICJALNY PROFIL > GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU 1. Czy gmina > prowadzi
swój profil na Facebooku? a) > tak b) tak, nawet kilka > (jeśli jest
kilka profili, w tym tematyczne, do > odpowiadania na > dalsze pytania
prosimy wybrać ten profil, który ma charakter > > ogólny i dotyczy
codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy) b) > nie > (prosimy o
przejście do pytania nr 10) 2. Jaką rolę ma > pełnić profil gminy na >
Facebooku w Państwa gminie/mieście? > (możliwe jest udzielenie kilku
odpowiedzi) > a) informacyjną > (ułatwia trafienie do mieszkańców z
informacjami dostępnymi > także > w BIP lub na stronie internetowej) b)
promocyjną (promowanie > walorów > miasta/gminy na zewnątrz) c)
dyskusyjną (pomaga > wszystkim > mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze
sobą o sprawach, > które na co dzień dzieją > się w gminie/mieście) d)
ma ułatwiać > codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z > >
mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także > >
wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją > >
działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni > przedstawiciele
urzędu, > zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy > gminy itp.) d)
Inna, jaką? 3. Czy > zasady korzystania przez > gminę/miasto z Facebooka
zostały poprzedzone dyskusją > mającą > odzwierciedlenie w jakichś
dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej > > informacji o tym, jakie to
dokumenty. 4. Jak wygląda kwestia > umieszczania > informacji na
Facebooku? a) umieszczane są tylko > informacje, które znalazły się >
wcześniej w BIP lub na stronie > internetowej urzędu b) Facebook to
pierwsze i > najszybsze miejsce > umieszczania informacji, tam
informacje trafiają w pierwszej > > kolejności c) Na Facebooka
przygotowywane są różne treści, > niekoniecznie > pokrywające się z tym,
co na stronie internetowej i > w BIP d) Inne, jakie? 5. > Czy zasady
blokowania i ukrywania > komentarzy oraz blokowania użytkowników >
Facebooka zostały spisane > w regulaminie lub innym dokumencie
przygotowanym w > urzędzie? (nie > chodzi o regulamin Facebooka) a) tak
b) nie 6. Czy w ciągu > > ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30
kwietnia 2021 r.) na > oficjalnym > profilu gminy/miasta zablokowani
byli jacyś > użytkownicy? a) tak b) nie 6.1. > W jakich sytuacjach >
zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany? 7. > Ile > osób
jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na > >
oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie? 7.1. Czy są > wśród nich
> użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz > kolejny? a) tak b)
nie c) nie > dotyczy d) Inna sytuacja > (jaka?) 8. Czy profil Facebook
gminy prowadzą > pracownicy > urzędu czy zewnętrzny podmiot
(osoba/firma)? a) pracownicy urzędu > > b) podmiot zewnętrzny
(osoba/firma) (proszę przejść do pytania > 8.2) 8.1. > Prosimy o
wskazanie stanowisk, na których są > zatrudnieni oraz zakresu ich >
obowiązków związanych z prowadzeniem > Facebooka (czy jest to konkretnie
opisane > czy tylko wskazane, że > prowadzą media społecznościowe?) 8.2
Kto decyduje o > > zablokowaniu użytkowników na Facebooku? PONIŻSZE
PYTANIA DOTYCZĄ > TYLKO > PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL.
JEŚLI PROWADZI > GO PRACOWNIK URZĘDU, > NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9 8.3.
Prosimy > o wskazanie, jakie ma uprawnienia w > ramach prowadzenia
profilu. > Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją > serwisu
Facebook: > https://www.facebook.com/help/289207354498410
<https://www.facebook.com/help/289207354498410> a) > Administrator - >
dostęp do Facebooka z pełną kontrolą b) Redaktor - dostęp do > >
Facebooka z częściową kontrolą c) Moderator - dostęp do zadań: >
Odpowiedzi na > wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, >
Statystyki d) Reklamodawca - > dostęp do zadań: Reklamy, > Statystyki e)
Analityk - dostęp do zadań: > Statystyki f) > Inna - jaka? 8.3.1.
Prosimy o informację o zakresie zadań > > związanych z wykonywaniem
umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, > jakie > zadania znajdują się
w umowie. 8.3.2. Prosimy o > informację o wysokości > miesięcznego
wynagrodzenia, które firma > zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu. > 9.
Czy widoczność wpisów na > gminnym profilu Facebook jest ograniczana?
Chodzi o > sytuacje, w > których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
CZĘŚĆ II - > > OFICJALNY PROFIL W/B/P 10. Czy istnieje oficjalny profil
> > wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku? a) tak B) nie 11. > Czy >
prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta > na
Facebooku jest > opłacane z budżetu gminy? 12. Jeśli nie > istnieje
oficjalny profil, to czy > wójt/burmistrz/prezydent > prowadzi swój
własny profil, na którym informuje o > sprawach, > które dzieją się w
gminie/mieście? CZĘŚĆ III REKLAMA GMINY/MIASTA > W > MEDIACH
SPOŁECZNOŚCIOWYCH 13. Czy na którymkolwiek z > profili na Facebooku, >
którego prowadzenie jest opłacane przez > gminę, realizowane są
działania > reklamowe, takie jak płatna > promocja profilu, konkretnych
wpisów lub kampanie > reklamowe? > Chodzi o sytuacje, kiedy taka
promocja jest opłacana z budżetu > > gminy. a) Tak - zarówno na
profilu(ach) gminy, jak i > > wójta/burmistrza/prezydenta. b) Tak -
tylko na profilu(ach) gminy > c) Tak - > tylko na oficjalnym profilu
wójta/burmistrza/prezydenta. > d) Nie - nie > realizujemy płatnych
kampanii reklamowych w social > mediach. e) Inna sytuacja - > jaka?
13.1. Prosimy o informację > o łącznych kosztach płatnych kampanii >
reklamowych zrealizowanych > w mediach społecznościowych gminy między 1
maja 2020 > r. a 30 > kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy) Wnosimy o
udostępnienie > wskazanych > informacji w formie elektronicznej na
adres: {{EMAIL}} > Szymon Osowski, > Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena
Błaszczyk - > członkowie zarządu, zgodnie z > zasadami reprezentacji
Re: Fwd: wniosek o informację przez NOWOGARD w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #1794
Dzień dobry,
odpowiedzi pod każdym z pytań.
W dniu 29.06.2021 o 13:40, Sekretariat UM Nowogard pisze:
>
> Szanowni Państwo,
>
> przypominam o obowiązku przesłania odpowiedzi na nasz wniosek o
> informację w zakresie korzystania przez urząd z Facebooka. Poniżej
> ponownie przesyłam treść pytań i proszę o jak najszybsze udzielenie
> odpowiedzi, ponieważ czternastodniowy termin na jej przesłanie już minął.
>
> CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
>
> 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
> a) tak
>
A
>
> b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do
> odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma
> charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
> c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)
>
> 2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa
> gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
>
> a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
> dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
>
A
>
> b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
> c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze
> sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
> d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z
> mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także
> wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją
> działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele
> urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
> e) Inna, jaką?
>
> 3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały
> poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach?
> Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
>
NIE
>
> 4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
> a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP
> lub na stronie internetowej urzędu
>
TAK
>
> b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji,
> tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
> c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
> pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
> d) Inne, jakie?
>
> 5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania
> użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym
> dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
> a) tak
> b) nie
>
B
>
> 6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia
> 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś
> użytkownicy?
> a) tak
>
A
>
> b) nie
>
> 6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót
> odblokowany?
>
Po jakimś czasie, na prośbę sekretarza lub burmistrza.
>
> 7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek)
> zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
>
0
>
> 7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz
> kolejny?
> a) tak
> b) nie
> c) nie dotyczy
>
C
>
> d) Inna sytuacja (jaka?)
>
> 8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny
> podmiot (osoba/firma)?
> a) pracownicy urzędu
>
A
>
> b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)
>
> 8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz
> zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest
> to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media
> społecznościowe?)
>
Biuro Informatyki i informacji.
>
> 8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
>
redaktor
>
> PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH
> PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
>
> 8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia
> profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu
> Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
> a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
> b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
> c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w
> społeczności, Reklamy, Statystyki
> d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
> e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
> f) Inna - jaka?
>
> 8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem
> umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w
> umowie.
>
> 8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia,
> które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
>
> 9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana?
> Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
>
Nie
>
> CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
>
> 10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
> Facebooku?
> a) tak
> b) nie
>
Nie wiem
>
> 11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na
> Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
> Nie
>
> 12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy
> wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym
> informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
>
Nie wiem
>
> CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
>
> 13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie
> jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie
> jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie
> reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z
> budżetu gminy.
> a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
> b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
> c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
> d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
>
D
>
> e) Inna sytuacja - jaka?
>
> 13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii
> reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1
> maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
>
nie dotyczy.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-38577@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Z poważaniem
>
> Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały
> Zarządu 9/OB/I/2021
>
--
pozdrawiam,
Tomasz Zadróżny
Biuro Informatyki
UM w Nowogardzie
tel. 91 3926208
www.nowogard.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (zwane dalej: RODO) informujemy o przetwarzanych przez nas danych osobowych,
a także prawach przysługujących Państwu w związku z korzystaniem z naszych usług.
Odnajdziecie je Państwo po kliknięciu w link http://nowogard.pl/rodo
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272