Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TRZCIANNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

--
Z poważaniem
Tomasz Cywiński
Podinspektor
Urząd Gminy Trzcianne
telefon: 85 738-50-56 (wew.30)

Informujemy, iż Administratorem Danych Osobowych jest Gmina Trzcianne z siedzibą Urzędu Gminy Trzcianne, ul. Wojska Polskiego 10, 19-104 Trzcianne . Przesłane drogą elektroniczną dane osobowe będą przetwarzane w zakresie i w celu niezbędnym do udzielenia odpowiedzi. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w związku z Twoją szczególną sytuacją. W celu zapoznania się z klauzulą informacyjną RODO przejdź na http://ug.trzcianne.pl/rodo

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez TRZCIANNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres trzcianne@trzcianne.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

w związku z Państwa stanowiskiem wskazującym, że nasz wniosek o informację z 10.02.2020 r. nie dotarł do Państwa, przesyłamy go raz jeszcze.

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19116@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca, na podstawie uchwały Zarządu 9/OB/I/2021
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872

1

FW: Z epuapu przez RADZANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

1

Nie przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOŚCIAN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Twoja wiadomość

Do: sekretariat@gminakoscian.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 10.02.2020 15:39

usunięto w dniu 07.08.2020 09:20.

0A.1431.28.2020 przez JAKTORÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Dzień dobry,

w odpowiedzi na Państwa wniosek przesyłam w załączniku pismo.

Pozdrawiam.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STARGARD w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przekazuję odpowiedź ERM.1431.1.2020.1 z dnia 02.06.2020 rok na wniosek dotyczący raportu o stanie miasta Stargard.

Z poważaniem
Barbara Stanisławska
Dyrektor Biura Rady Miejskiej w Stargardzie
tel. 91 577 17 73
--
Administratorem danych osobowych pozyskanych od Państwa jest Prezydent Miasta Stargard z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Stargardzie, ul. Hetmana Stefana Czarnieckiego 17. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pod adresem: a.rudnicka@um.stargard.pl. Pełna treść klauzuli informacyjnej zgodnej z art 13. RODO, zamieszczona jest na stronie BIP Urzędu Miejskiego Stargard oraz na tablicy w Biurze Obsługi Klienta.

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LIPNICA MUROWANA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.

Sekretariat UG Lipnica Murowana

W dniu 09.02.2020 o 21:52, sprawa-18351@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

FW: przez CZECHOWICE-DZIEDZICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu oczekiwana informacja

Magdalena Kruzel-Jurczyk

Naczelnik

Wydziału Organizacyjnego i Kadr

Urząd Miejski

Plac Jana Pawła II 1

43-502 Czechowice-Dziedzice

Tel.: 32-214-71-41

4

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

otrzymałam wiadomość, że już przesyłali Państwo do nas odpowiedź na nasz wniosek z 10.02.2020 r. dotyczący procedowania raportu o stanie gminy. Niestety ta odpowiedź do nas nie dotarła. Mam ogromną prośbę o przesłanie jej raz jeszcze na adres, z którego wysyłam tę wiadomość.

Z poważaniem

Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

Fwd: odpowiedź przez SWARZĘDZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

---------- Forwarded message ---------
Od: Biuro Rady Miejskiej Swarzędz <biurorady@swarzedz.pl>
Date: pt., 15 maj 2020 o 12:37
Subject: odpowiedź
To: <biuro@siecobywatelska.pl>
Cc: <joannakowerko@gmail.com>

Dzień dobry!
W odpowiedzi na wniosek informuję, że:
Ad. 1. Rada Miejska w Swarzędzu nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad. 2. Dane do raportu przygotowują kierownicy poszczególnych wydziałów
oraz dyrektorzy jednostek. Następnie wszystkie informacje kierowane są do
koordynatora.
Ad. 3. Mieszkańcy informowani są poprzez strony internetowe gminy oraz BIP.
Ad. 4. Podczas debaty głos zabrało 5 radnych.
Ad. 5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
Ad. 6. Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się debacie na temat raportu o
stanie gminy.
Z poważaniem

*Hanna Mełeń*Kierownik Biura Rady Miejskiej

Urząd Miasta i Gminy w Swarzędzu
Biuro Rady Miejskiej
ul. Rynek 1, 62-020 Swarzędz
pok. 105, tel. 61 65 12 106
*biurorady@swarzedz.pl*
------------------------------------

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Szanowni Państwo,

9 lutego 2020 roku, na adres sekretarz@jaktorow.pl, wysłaliśmy wniosek o informację, o poniższej treści. Wnosimy o przekazanie odpowiedzi.

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18572@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

FW: Do dyrektorów szkół podstawowych – klasyfikacja uczniów i organizacja egzaminu ósmoklasisty - wideoszkolenie przez RADZANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZAKLICZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek w trybie dostępu do informacji publicznej Urząd
Miejski w Zakliczynie informuje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegołowych wymogow dotyczących
raportu o stanie gminy, o ktorym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? Nie przyjęli odrębnej uchwały

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
_a) pracowali nad nim poszczeg olni pracownicy wydziałow i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)_
b) powstał specjalny zespoł, ktory dyskutował o zawartości raportu przed jego
przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we wspołpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposob. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposob będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańcow
_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorz
ąd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wojta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wojt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposob. Prosimy
o opisanie w jaki.

4\. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Jeden radny - Przewodnicząca Rady Miejskiej

5\. Ilu mieszkańcow zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? Nie zgłosił się żaden mieszkaniec

6\. Ilu mieszkańcow wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? Nie wypowiedział się żaden mieszkaniec

Z poważaniem,
Janusz Krzyżak
\--

Urząd Miejski w Zakliczynie - Janusz Krzyżak - Sekretarz Gminy
tel. 14 632 64 70
fax. 14 632 64 55
e-mail: [ sekretarz@zakliczyn.pl](mailto:sekretarz@zakliczyn.pl)
[ www.zakliczyn.pl](http://www.zakliczyn.pl)

************************************************ *** Drukuj z głową.
Oszczędzaj papier i chroń środowisko! ***
************************************************




ws. wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KWIDZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

Przeglądając pocztę zauważyłam, że nie wyszedł do Państwa mail z
odpowiedzią na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Wobec tego przesyłam to co do Państwa nie dotarło.

--
Z poważaniem

Agata Szcześniak
Sekretarz Gminy Kwidzyn
Urząd Gminy Kwidzyn
ul. Grudziądzka 30
82-500 Kwidzyn
tel. (55) 261 41 55

2