Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Proszę o kontakt
przez
ŚWIERKLANIEC
w sprawie
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość nawiązania współpracy z Państwem?
Z chęcią porozmawiam z osobą zajmującą się działaniami związanymi ze sprzedażą.
Pomagamy skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie
Tadeusz Łukomski
Proszę o kontakt
przez
TRZCIANNE
w sprawie
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość nawiązania współpracy z Państwem?
Z chęcią porozmawiam z osobą zajmującą się działaniami związanymi ze sprzedażą.
Pomagamy skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie
Tadeusz Łukomski
Proszę o kontakt
przez
MOŃKI
w sprawie
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość nawiązania współpracy z Państwem?
Z chęcią porozmawiam z osobą zajmującą się działaniami związanymi ze sprzedażą.
Pomagamy skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie
Tadeusz Łukomski
Proszę o kontakt
przez
JASIONÓWKA
w sprawie
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość nawiązania współpracy z Państwem?
Z chęcią porozmawiam z osobą zajmującą się działaniami związanymi ze sprzedażą.
Pomagamy skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie
Tadeusz Łukomski
Proszę o kontakt
przez
MIASTECZKO ŚLĄSKIE
w sprawie
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość nawiązania współpracy z Państwem?
Z chęcią porozmawiam z osobą zajmującą się działaniami związanymi ze sprzedażą.
Pomagamy skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie
Tadeusz Łukomski
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WIELICZKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WIELICZKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Nie przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Tarnobrzeg w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez HAJNÓWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STARA DĄBROWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TRZCIANNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
--
Z poważaniem
Tomasz Cywiński
Podinspektor
Urząd Gminy Trzcianne
telefon: 85 738-50-56 (wew.30)
Informujemy, iż Administratorem Danych Osobowych jest Gmina Trzcianne z siedzibą Urzędu Gminy Trzcianne, ul. Wojska Polskiego 10, 19-104 Trzcianne . Przesłane drogą elektroniczną dane osobowe będą przetwarzane w zakresie i w celu niezbędnym do udzielenia odpowiedzi. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w związku z Twoją szczególną sytuacją. W celu zapoznania się z klauzulą informacyjną RODO przejdź na http://ug.trzcianne.pl/rodo
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez TRZCIANNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres trzcianne@trzcianne.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo,
w związku z Państwa stanowiskiem wskazującym, że nasz wniosek o informację z 10.02.2020 r. nie dotarł do Państwa, przesyłamy go raz jeszcze.
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19116@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca, na podstawie uchwały Zarządu 9/OB/I/2021
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
1W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-02-10 08:23:13.243539+00:00 z adresu trzcianne@trzcianne.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
> do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
> o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1) Czy radni przyjęli
> uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o
> którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? 2) Jak przygotowywano
> ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim
> poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub
> osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który
> dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport
> napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport
> przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. 3) Jak
> informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać
> głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej
> gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub
> biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź
> telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych
> przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach
> funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g)
> informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
> spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu
> w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas
> debaty na temat raportu o stanie gminy? 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do
> zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 6. Ilu mieszkańców
> wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? Wnosimy o
> udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
FW: Z epuapu przez RADZANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
1From: Rafał Nowakowski [mailto:rnowakowski@radzanow.com]
Sent: Monday, October 26, 2020 12:24 PM
To: sekretariat@radzanow.com
Cc: bnowicka@radzanow.com
Subject: Z epuapu
BKO.0230.7.2020.DNR
informacja
Korespondencja wysłana z systemu EZD PUW
Treść dokumentu
Organy Prowadzące
szkoły i placówki oświatowe województwa mazowieckiego
Dyrektorzy
publicznych i niepublicznych szkół podstawowych
i ponadpodstawowych oraz placówek
oświatowych województwa mazowieckiego
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam pismo dot. wideokonferencji, która odbędzie się w
dniu dzisiejszym tj. 26 października 2020 r. o godz.12.00
Z poważaniem
Andrzej Kulmatycki
Dyrektor Wydziału - Biuro Kuratora Oświaty
Kuratorium Oświaty w Warszawie
Załączniki:
1. zaproszenie - wideokonferencja.pdf
Podpisy elektroniczne
Dokument został podpisany, aby go zweryfikować należy użyć oprogramowania do
weryfikacji podpisu
Data złożenia podpisu: 2020-10-26T08:35:47.408Z
Podpis elektroniczny
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez UNIEJÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KROŚNIEWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SADLINKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Nie przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOŚCIAN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Twoja wiadomość
Do: sekretariat@gminakoscian.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 10.02.2020 15:39
usunięto w dniu 07.08.2020 09:20.
0A.1431.28.2020 przez JAKTORÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Dzień dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek przesyłam w załączniku pismo.
Pozdrawiam.
Odpowiedz na wniosek Gmina Kolno. przez KOLNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STARGARD w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przekazuję odpowiedź ERM.1431.1.2020.1 z dnia 02.06.2020 rok na wniosek dotyczący raportu o stanie miasta Stargard.
Z poważaniem
Barbara Stanisławska
Dyrektor Biura Rady Miejskiej w Stargardzie
tel. 91 577 17 73
--
Administratorem danych osobowych pozyskanych od Państwa jest Prezydent Miasta Stargard z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Stargardzie, ul. Hetmana Stefana Czarnieckiego 17. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pod adresem: a.rudnicka@um.stargard.pl. Pełna treść klauzuli informacyjnej zgodnej z art 13. RODO, zamieszczona jest na stronie BIP Urzędu Miejskiego Stargard oraz na tablicy w Biurze Obsługi Klienta.
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LIPNICA MUROWANA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.
Sekretariat UG Lipnica Murowana
W dniu 09.02.2020 o 21:52, sprawa-18351@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18351@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
FW: przez CZECHOWICE-DZIEDZICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu oczekiwana informacja
Magdalena Kruzel-Jurczyk
Naczelnik
Wydziału Organizacyjnego i Kadr
Urząd Miejski
Plac Jana Pawła II 1
43-502 Czechowice-Dziedzice
Tel.: 32-214-71-41
4
From: Magdalena Kruzel-Jurczyk <um@um.czechowice-dziedzice.pl>
Sent: Friday, February 14, 2020 10:10 AM
To: 'sprawa-19326@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
<sprawa-19326@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Cc: 'sprawa-19317@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
<sprawa-19317@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Subject:
W załączeniu oczekiwana informacja publiczna dot. raportu o stanie gminy
oraz klauzula informacyjna RODO.
Urząd Miejski
Plac Jana Pawła II 1
43-502 Czechowice-Dziedzice
Tel.: 32-214-71-41
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo,
otrzymałam wiadomość, że już przesyłali Państwo do nas odpowiedź na nasz wniosek z 10.02.2020 r. dotyczący procedowania raportu o stanie gminy. Niestety ta odpowiedź do nas nie dotarła. Mam ogromną prośbę o przesłanie jej raz jeszcze na adres, z którego wysyłam tę wiadomość.
Z poważaniem
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-02-10 09:06:24.869073+00:00 z adresu um@um.czechowice-dziedzice.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
> do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
> o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1) Czy radni przyjęli
> uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o
> którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? 2) Jak przygotowywano
> ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim
> poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub
> osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który
> dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport
> napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport
> przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. 3) Jak
> informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać
> głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej
> gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub
> biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź
> telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych
> przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach
> funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g)
> informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
> spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu
> w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas
> debaty na temat raportu o stanie gminy? 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do
> zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 6. Ilu mieszkańców
> wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? Wnosimy o
> udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
Fwd: odpowiedź przez SWARZĘDZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
---------- Forwarded message ---------
Od: Biuro Rady Miejskiej Swarzędz <biurorady@swarzedz.pl>
Date: pt., 15 maj 2020 o 12:37
Subject: odpowiedź
To: <biuro@siecobywatelska.pl>
Cc: <joannakowerko@gmail.com>
Dzień dobry!
W odpowiedzi na wniosek informuję, że:
Ad. 1. Rada Miejska w Swarzędzu nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad. 2. Dane do raportu przygotowują kierownicy poszczególnych wydziałów
oraz dyrektorzy jednostek. Następnie wszystkie informacje kierowane są do
koordynatora.
Ad. 3. Mieszkańcy informowani są poprzez strony internetowe gminy oraz BIP.
Ad. 4. Podczas debaty głos zabrało 5 radnych.
Ad. 5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
Ad. 6. Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się debacie na temat raportu o
stanie gminy.
Z poważaniem
*Hanna Mełeń*Kierownik Biura Rady Miejskiej
Urząd Miasta i Gminy w Swarzędzu
Biuro Rady Miejskiej
ul. Rynek 1, 62-020 Swarzędz
pok. 105, tel. 61 65 12 106
*biurorady@swarzedz.pl*
------------------------------------
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187