Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WIELICZKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WIELICZKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Nie przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Tarnobrzeg w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez HAJNÓWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STARA DĄBROWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TRZCIANNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
--
Z poważaniem
Tomasz Cywiński
Podinspektor
Urząd Gminy Trzcianne
telefon: 85 738-50-56 (wew.30)
Informujemy, iż Administratorem Danych Osobowych jest Gmina Trzcianne z siedzibą Urzędu Gminy Trzcianne, ul. Wojska Polskiego 10, 19-104 Trzcianne . Przesłane drogą elektroniczną dane osobowe będą przetwarzane w zakresie i w celu niezbędnym do udzielenia odpowiedzi. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w związku z Twoją szczególną sytuacją. W celu zapoznania się z klauzulą informacyjną RODO przejdź na http://ug.trzcianne.pl/rodo
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez TRZCIANNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres trzcianne@trzcianne.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo,
w związku z Państwa stanowiskiem wskazującym, że nasz wniosek o informację z 10.02.2020 r. nie dotarł do Państwa, przesyłamy go raz jeszcze.
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19116@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca, na podstawie uchwały Zarządu 9/OB/I/2021
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
1W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-02-10 08:23:13.243539+00:00 z adresu trzcianne@trzcianne.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
> do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
> o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1) Czy radni przyjęli
> uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o
> którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? 2) Jak przygotowywano
> ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim
> poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub
> osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który
> dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport
> napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport
> przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. 3) Jak
> informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać
> głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej
> gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub
> biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź
> telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych
> przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach
> funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g)
> informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
> spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu
> w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas
> debaty na temat raportu o stanie gminy? 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do
> zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 6. Ilu mieszkańców
> wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? Wnosimy o
> udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
FW: Z epuapu przez RADZANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
1From: Rafał Nowakowski [mailto:rnowakowski@radzanow.com]
Sent: Monday, October 26, 2020 12:24 PM
To: sekretariat@radzanow.com
Cc: bnowicka@radzanow.com
Subject: Z epuapu
BKO.0230.7.2020.DNR
informacja
Korespondencja wysłana z systemu EZD PUW
Treść dokumentu
Organy Prowadzące
szkoły i placówki oświatowe województwa mazowieckiego
Dyrektorzy
publicznych i niepublicznych szkół podstawowych
i ponadpodstawowych oraz placówek
oświatowych województwa mazowieckiego
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam pismo dot. wideokonferencji, która odbędzie się w
dniu dzisiejszym tj. 26 października 2020 r. o godz.12.00
Z poważaniem
Andrzej Kulmatycki
Dyrektor Wydziału - Biuro Kuratora Oświaty
Kuratorium Oświaty w Warszawie
Załączniki:
1. zaproszenie - wideokonferencja.pdf
Podpisy elektroniczne
Dokument został podpisany, aby go zweryfikować należy użyć oprogramowania do
weryfikacji podpisu
Data złożenia podpisu: 2020-10-26T08:35:47.408Z
Podpis elektroniczny
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez UNIEJÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KROŚNIEWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SADLINKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Nie przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOŚCIAN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Twoja wiadomość
Do: sekretariat@gminakoscian.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 10.02.2020 15:39
usunięto w dniu 07.08.2020 09:20.
0A.1431.28.2020 przez JAKTORÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Dzień dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek przesyłam w załączniku pismo.
Pozdrawiam.
Odpowiedz na wniosek Gmina Kolno. przez KOLNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STARGARD w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przekazuję odpowiedź ERM.1431.1.2020.1 z dnia 02.06.2020 rok na wniosek dotyczący raportu o stanie miasta Stargard.
Z poważaniem
Barbara Stanisławska
Dyrektor Biura Rady Miejskiej w Stargardzie
tel. 91 577 17 73
--
Administratorem danych osobowych pozyskanych od Państwa jest Prezydent Miasta Stargard z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Stargardzie, ul. Hetmana Stefana Czarnieckiego 17. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pod adresem: a.rudnicka@um.stargard.pl. Pełna treść klauzuli informacyjnej zgodnej z art 13. RODO, zamieszczona jest na stronie BIP Urzędu Miejskiego Stargard oraz na tablicy w Biurze Obsługi Klienta.
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LIPNICA MUROWANA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.
Sekretariat UG Lipnica Murowana
W dniu 09.02.2020 o 21:52, sprawa-18351@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18351@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
FW: przez CZECHOWICE-DZIEDZICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu oczekiwana informacja
Magdalena Kruzel-Jurczyk
Naczelnik
Wydziału Organizacyjnego i Kadr
Urząd Miejski
Plac Jana Pawła II 1
43-502 Czechowice-Dziedzice
Tel.: 32-214-71-41
4
From: Magdalena Kruzel-Jurczyk <um@um.czechowice-dziedzice.pl>
Sent: Friday, February 14, 2020 10:10 AM
To: 'sprawa-19326@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
<sprawa-19326@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Cc: 'sprawa-19317@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
<sprawa-19317@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Subject:
W załączeniu oczekiwana informacja publiczna dot. raportu o stanie gminy
oraz klauzula informacyjna RODO.
Urząd Miejski
Plac Jana Pawła II 1
43-502 Czechowice-Dziedzice
Tel.: 32-214-71-41
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo,
otrzymałam wiadomość, że już przesyłali Państwo do nas odpowiedź na nasz wniosek z 10.02.2020 r. dotyczący procedowania raportu o stanie gminy. Niestety ta odpowiedź do nas nie dotarła. Mam ogromną prośbę o przesłanie jej raz jeszcze na adres, z którego wysyłam tę wiadomość.
Z poważaniem
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-02-10 09:06:24.869073+00:00 z adresu um@um.czechowice-dziedzice.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
> do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
> o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1) Czy radni przyjęli
> uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o
> którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? 2) Jak przygotowywano
> ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim
> poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub
> osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który
> dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport
> napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport
> przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. 3) Jak
> informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać
> głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej
> gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub
> biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź
> telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych
> przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach
> funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g)
> informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
> spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu
> w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas
> debaty na temat raportu o stanie gminy? 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do
> zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 6. Ilu mieszkańców
> wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? Wnosimy o
> udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
Fwd: odpowiedź przez SWARZĘDZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
---------- Forwarded message ---------
Od: Biuro Rady Miejskiej Swarzędz <biurorady@swarzedz.pl>
Date: pt., 15 maj 2020 o 12:37
Subject: odpowiedź
To: <biuro@siecobywatelska.pl>
Cc: <joannakowerko@gmail.com>
Dzień dobry!
W odpowiedzi na wniosek informuję, że:
Ad. 1. Rada Miejska w Swarzędzu nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad. 2. Dane do raportu przygotowują kierownicy poszczególnych wydziałów
oraz dyrektorzy jednostek. Następnie wszystkie informacje kierowane są do
koordynatora.
Ad. 3. Mieszkańcy informowani są poprzez strony internetowe gminy oraz BIP.
Ad. 4. Podczas debaty głos zabrało 5 radnych.
Ad. 5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
Ad. 6. Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się debacie na temat raportu o
stanie gminy.
Z poważaniem
*Hanna Mełeń*Kierownik Biura Rady Miejskiej
Urząd Miasta i Gminy w Swarzędzu
Biuro Rady Miejskiej
ul. Rynek 1, 62-020 Swarzędz
pok. 105, tel. 61 65 12 106
*biurorady@swarzedz.pl*
------------------------------------
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Szanowni Państwo,
9 lutego 2020 roku, na adres sekretarz@jaktorow.pl, wysłaliśmy wniosek o informację, o poniższej treści. Wnosimy o przekazanie odpowiedzi.
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18572@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-02-09 21:36:45.372255+00:00 z adresu sekretarz@jaktorow.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
> do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
> o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1) Czy radni przyjęli
> uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o
> którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? 2) Jak przygotowywano
> ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim
> poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub
> osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który
> dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport
> napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport
> przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. 3) Jak
> informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać
> głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej
> gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub
> biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź
> telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych
> przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach
> funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g)
> informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
> spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu
> w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas
> debaty na temat raportu o stanie gminy? 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do
> zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 6. Ilu mieszkańców
> wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? Wnosimy o
> udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
FW: Do dyrektorów szkół podstawowych – klasyfikacja uczniów i organizacja egzaminu ósmoklasisty - wideoszkolenie przez RADZANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
From: marlena.drgas=pcc-poland.pl@mg.pcc-poland.pl [mailto:marlena.drgas=pcc-poland.pl@mg.pcc-poland.pl] On Behalf Of marlena.drgas@pcc-poland.pl
Sent: Thursday, May 7, 2020 12:56 PM
To: bnowicka@radzanow.com
Subject: Do dyrektorów szkół podstawowych – klasyfikacja uczniów i organizacja egzaminu ósmoklasisty - wideoszkolenie
Bardzo prosimy o przekazanie tej wiadomości do wszystkich Dyrektorów Szkół Podstawowych w Państwa Gminie
WIDEOSZKOLENIE PCC POLAND skierowane do dyrektorów i wicedyrektorów szkół podstawowych oraz wszystkich nauczycieli, którzy chcieliby dowiedzieć się, jak przygotować się do organizacji zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicach
"Jak będzie wyglądało wystawianie ocen i klasyfikacja, jakie są możliwości poprawiania ocen? Jak przestrzegać RODO podczas nauczania zdalnego? Jak przygotować się do organizacji zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicach? W jaki sposób będzie przeprowadzany egzamin ósmoklasisty? Jak zorganizować zakończenie roku? Jakie nowe obowiązki pojawią się w przypadku wprowadzenia elektronicznych świadectw i opatrzenia ich elektronicznym podpisem dyrektora szkoły?”
Zapraszamy do udziału w praktycznym wideoszkoleniu, podczas którego powiemy, jak przygotować szkołę i uczniów do egzaminu ósmoklasisty oraz powrotu klas wczesnoszkolnych. Podpowiemy jakie są nowe obowiązki szkoły w przypadku wprowadzenia elektronicznych świadectw. Przedstawimy sprawdzone propozycje prowadzenia lekcji w formie zdalnej, zgodnie z wymogami RODO. Omówimy też możliwe formy zakończenia roku szkolnego 2019/20.
Wideoszkolenie trwa w godzinach 10:00 - 15:00, z półgodzinną przerwą od 12:00 do 12.30
W programie m.in., wybrane zagadnienia:
- Czy w przypadku egzaminów ośmioklasisty szkoła musi zapewnić wszystkim maseczki i pozostałe środki ochrony?
- Jak poradzić sobie z brakiem nauczycieli, którzy mogą odmówić pracy w takich warunkach w obawie o swoje zdrowie?
- Jaki należy zapewnić odstęp między uczniami podczas egzaminu? Ilu uczniów może znajdować się w jednej sali egzaminacyjnej?
- Jak klasyfikować uczniów? Czy możliwa jest klasyfikacja ucznia online?
- Na jakiej zasadzie i na jakiej podstawie można brać oceny wystawione zdalnie i w jaki sposób uwzględniać je przy wystawianiu ocen końcoworocznych?
- W jaki sposób i w jakiej formie będą wydawane świadectwa uczniom? Czy będzie wersja elektroniczna świadectwa?
- Jak zorganizować zajęcia w świetlicy? Czy zanim wpuścimy dzieci do szkoły mamy im mierzyć temperaturę? Czy wpuszczać dziecko z katarem? Czy szkoła powinna zapewnić termometry bezdotykowe?
- Czy narzędzia, z których korzystają nauczyciele są zgodne z RODO?
- Czy zajęcia w świetlicy będą zajęciami opiekuńczo - wychowawczymi czy dydaktycznymi?
- Jak motywować uczniów do pracy? Jak rzetelnie oceniać wykonane prace domowe?
- Jak rozwiązać kwestie dotyczące poprawy ocen? W jaki sposób dopytywać ucznia?
- Czy istnieje możliwość odwołania się rodziców od ocen wystawianych zdalnie?
- Jak interpretować zwolnienie lekarskie w czasie odbywających się egzaminów ośmioklasistów?
- Jak zorganizować egzamin ucznia na kwarantannie? Czy jest możliwość przełożenia egzaminu? Jeżeli tak, to na jaki termin?
- Jak rozliczać ucznia z nieobecności? Jak przyjmować usprawiedliwienia?
- Czy uczniowie mogą być promowani do następnych klas automatycznie?
- Jak klasyfikować uczniów zagrożonych?
- Jaką moc prawną będzie miała Rada Pedagogiczna odbyta zdalnie? Na jakiej platformie najlepiej zorganizować spotkanie nauczycieli? Czy można zwołać Radę Pedagogiczną w normalnych warunkach, w czasie epidemii?
- W jaki sposób będą wydawane świadectwa uczniom? Czy uczeń będzie mógł odebrać świadectwo w umówionym czasie osobiście? Czy jest możliwość otrzymania świadectwa skanem, kurierem czy pocztą?14 maja 2020 roku, Wideoszkolenie, Wideoszkolenie, w godzinach 10:00-15:00
Wideoszkolenie to wygodna, prosta i całkowicie bezpieczna forma uczestnictwa. Do udziału w wideoszkoleniu potrzebny jest tylko komputer z dostępem do Internetu i głośniki w komputerze. Szkolenie można odsłuchiwać również przez słuchawki. Może Pan/Pani przysłuchiwać się naszemu wideoszkoleniu z dowolnego miejsca (szkoła/urząd/mieszkanie prywatne). Przez cały czas mają Państwo możliwość zadawania pytań na czacie.
Dzień przed szkoleniem wysyłamy do Państwa link, z prośbą o zalogowanie i przeprowadzamy test łącza, by w dniu szkolenia mogli Państwo spokojnie wziąć udział w wideoszkoleniu.
Szczegółowy program szkolenia znajdziesz tutaj (kliknij) <http://pcc-poland.pl/szkolenia/wojewodztwo/cala-polska/ocenianie-uczniow-egzamin-zakonczenie-roku/pdf/6149/542/6821/819425>
Sprawdź aktualną promocję i zapisz się tutaj (kliknij) <http://pcc-poland.pl/szkolenia/ocenianie-uczniow-egzamin-zakonczenie-roku/6149/zapisz-sie/542/6821/819425>
Z poważaniem,
Marlena DrgasPCC Poland
http://pccpoland.pl/tel. 22 460 01 49
e-mail: marlena.drgas@ekoenergokonsult.pl <mailto:marlena.drgas@ekoenergokonsult.pl>Private Corporate Consulting Sp. z o.o.
ul. Górnośląska 9/11 lok. 61, 00-443 Warszawa, KRS 0000350772,
NIP 7010224851, REGON: 142326970, Kapitał zakładowy 5000 zł
<http://email.mg.pcc-poland.pl/o/eJxNjjmOAjEQAF-zztZqt-_AAVot30CND9Y7nkPGEoLXMxARVlVSI7c8U5_yyP1UU9AKWQpeCMd2X9vLOeEVavYXnEIsGgXZ4iXJWHIx3p4jUireZMtqQEAADVaANiC54EfU9udXmsNRSfDefSmYL3yL8XtbGy2Jb431cF7WW40T7bVTetCOPK4zG-F2v97bRKfxMcpiq3kZrzfjULCtr_85vhlBonkC32RC0Q>
Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZAKLICZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek w trybie dostępu do informacji publicznej Urząd
Miejski w Zakliczynie informuje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegołowych wymogow dotyczących
raportu o stanie gminy, o ktorym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? Nie przyjęli odrębnej uchwały
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
_a) pracowali nad nim poszczeg olni pracownicy wydziałow i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)_
b) powstał specjalny zespoł, ktory dyskutował o zawartości raportu przed jego
przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we wspołpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposob. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposob będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańcow
_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorz
ąd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wojta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wojt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposob. Prosimy
o opisanie w jaki.
4\. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Jeden radny - Przewodnicząca Rady Miejskiej
5\. Ilu mieszkańcow zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? Nie zgłosił się żaden mieszkaniec
6\. Ilu mieszkańcow wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? Nie wypowiedział się żaden mieszkaniec
Z poważaniem,
Janusz Krzyżak
\--
Urząd Miejski w Zakliczynie - Janusz Krzyżak - Sekretarz Gminy
tel. 14 632 64 70
fax. 14 632 64 55
e-mail: [ sekretarz@zakliczyn.pl](mailto:sekretarz@zakliczyn.pl)
[ www.zakliczyn.pl](http://www.zakliczyn.pl)
************************************************ *** Drukuj z głową.
Oszczędzaj papier i chroń środowisko! ***
************************************************
<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=utf-8" http-equiv="Content-Type">
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
<p>Dzień dobry,</p>
<p>W odpowiedzi na wniosek w trybie dostępu do informacji publicznej
Urząd Miejski w Zakliczynie informuje:<br>
</p>
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
ustawy o samorządzie gminnym? Nie przyjęli odrębnej uchwały<br>
<br>
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)<br>
<u>a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np.
sekretarza)</u><br>
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem<br>
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej
instytucji<br>
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami<br>
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi<br>
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.<br>
<br>
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):<br>
a) nie informowano o tym mieszkańców<br>
<u>b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej</u><br>
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym
przez samorząd<br>
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej<br>
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
lub wójta/burmistrza/prezydenta<br>
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy,
ale nieprowadzonych przez samorząd<br>
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel
urzędu podczas spotkań z mieszkańcami<br>
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
sposób. Prosimy o opisanie w jaki.<br>
<br>
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? Jeden radny - Przewodnicząca Rady Miejskiej<br>
<br>
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? Nie zgłosił się żaden mieszkaniec<br>
<br>
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy? Nie wypowiedział się żaden mieszkaniec<br>
<br>
Z poważaniem,<br>
Janusz Krzyżak<br>
-- <br>
<p><font face="Verdana" color="#808080" size="1">Urząd Miejski w
Zakliczynie - Janusz Krzyżak - Sekretarz Gminy<br>
tel. 14 632 64 70<br>
fax. 14 632 64 55<br>
e-mail: <a target="_blank" href="mailto:sekretarz@zakliczyn.pl">
<span style="text-decoration: none"><font color="#808080">sekretarz@zakliczyn.pl</font></span></a><br>
<a target="_blank" href="http://www.zakliczyn.pl">
<span style="text-decoration: none"><font color="#808080">www.zakliczyn.pl</font></span></a></font></p>
<p><font face="Verdana" color="#808080" size="1">************************************************
*** Drukuj z głową. Oszczędzaj papier i chroń środowisko! ***
************************************************</font></p>
<br>
<br>
<br>
<blockquote cite="mid:b3fb9bf1de9fa36d16f6eff1d34198a5@zakliczyn.pl"
type="cite">
<br>
<br>
-------- Wiadomość oryginalna --------
<br>
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
<br>
Data: 2020-02-09 22:17
<br>
Od: <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:sprawa-18488@fedrowanie.siecobywatelska.pl">sprawa-18488@fedrowanie.siecobywatelska.pl</a>
<br>
Do: <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:zakliczyn@zakliczyn.pl">zakliczyn@zakliczyn.pl</a>
<br>
<br>
<br>
<br>
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1
ustawy o
<br>
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
<br>
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
<br>
publicznych:
<br>
<br>
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
<br>
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
ustawy
<br>
o samorządzie gminnym?
<br>
<br>
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą
<br>
odpowiedź)
<br>
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
<br>
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np.
sekretarza)
<br>
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
<br>
przed jego przygotowaniem
<br>
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej
<br>
instytucji
<br>
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną
<br>
w gminie osobą/osobami
<br>
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
<br>
podmiotowi
<br>
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
<br>
<br>
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki
sposób
<br>
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy
<br>
wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
<br>
a) nie informowano o tym mieszkańców
<br>
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji
<br>
Publicznej
<br>
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym
przez
<br>
samorząd
<br>
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
<br>
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez
gminę
<br>
lub wójta/burmistrza/prezydenta
<br>
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy,
ale
<br>
nieprowadzonych przez samorząd
<br>
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel
urzędu
<br>
podczas spotkań z mieszkańcami
<br>
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
<br>
sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
<br>
<br>
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o
stanie
<br>
gminy?
<br>
<br>
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na
<br>
temat raportu o stanie gminy?
<br>
<br>
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
<br>
stanie gminy?
<br>
<br>
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
elektronicznej
<br>
na adres: <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:sprawa-18488@fedrowanie.siecobywatelska.pl">sprawa-18488@fedrowanie.siecobywatelska.pl</a>
<br>
<br>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
zgodnie
<br>
z zasadami reprezentacji --
<br>
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
<br>
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
<br>
tel: 22 844 73 55
<br>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.siecobywatelska.pl">www.siecobywatelska.pl</a>
<br>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.watchdogportal.pl">www.watchdogportal.pl</a>
<br>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.funduszesoleckie.pl">www.funduszesoleckie.pl</a>
<br>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.informacjapubliczna.org">www.informacjapubliczna.org</a>
<br>
NIP 526282872
<br>
<br>
</blockquote>
<br>
<div class="moz-signature"><br>
</div>
</body>
</html>
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
ws. wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KWIDZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
Przeglądając pocztę zauważyłam, że nie wyszedł do Państwa mail z
odpowiedzią na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Wobec tego przesyłam to co do Państwa nie dotarło.
--
Z poważaniem
Agata Szcześniak
Sekretarz Gminy Kwidzyn
Urząd Gminy Kwidzyn
ul. Grudziądzka 30
82-500 Kwidzyn
tel. (55) 261 41 55
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187