Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CZORSZTYN w sprawie Monitoring samorządy #1927

Gmina Czorsztyn w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem
Gmina Czorsztyn

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BANIE w sprawie Monitoring samorządy $10

Dzień dobry,
przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9.01.2018 r.

Pozdrawiam

Anna Myszka
inspektor z Urzędu

1

Odpowiedz dot. informacji publicznej przez KORFANTÓW w sprawie Monitoring samorządy #2290

Jolanta Grzegorzewicz

Naczelnik Wydziału

Wydział Edukacji i Spraw Społecznych

Urząd Miejski w Korfantowie

Rynek 4, 48-317 Korfantów

tel. 77 43 43 820 wew. 37

1

odpowiedz na informację Gmina Łącko z dnia 09.01.2018 r. przez ŁĄCKO w sprawie Monitoring samorządy #1982

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedz na informację publiczną z dnia 09.01.2018 r.

Pozdrawiam
Wojciecha Jamro
Sekretarz Gminy Łącko

2

odpowiedz dot. informacji publicznej przez KORFANTÓW w sprawie Monitoring samorządy #2290

Jolanta Grzegorzewicz

Naczelnik Wydziału

Wydział Edukacji i Spraw Społecznych

Urząd Miejski w Korfantowie

Rynek 4, 48-317 Korfantów

tel. 77 43 43 820 wew. 37

1

odp. wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHORKÓWKA w sprawie Monitoring samorządy $120

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z 9 stycznia 2018 r.

Wioletta Klimek

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Chorkówka

38-458 Chorkówka 175

Tel. 13 43 869 44

www.chorkowka.pl <http://www.chorkowka.pl>

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Spytkowice (pow. wadowicki) w sprawie Monitoring samorządy #2041

Dzień dobry,

Urząd Gminy w Spytkowicach ( powiat nowotarski ) w załączeniu
przesyła pismo -odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej otrzymany dnia 9 stycznia 2018 roku.

Z poważaniem,

Małgorzata Smółka
Sekretariat UG w Spytkowicach
34-745 Spytkowice 450
tel. 18 2688370

1

Odp: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PĘCZNIEW w sprawie Monitoring samorządy #1655

Dzień dobry.

Odpowiadając na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 roku, Urząd Gminy Pęczniew przesyła w załączeniu pismo znak: OSS.033.3.2018.

Z wyrazami szacunku
Tomasz Augustyniak

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - odpowiedź przez KOŚCIERZYNA w sprawie Monitoring samorządy $451

W odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej przekazuję dane z
Gminy Kościerzyna.

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,

TAK

http://koscierzyna.pl/BIP/BIP-Urzad-Gminy-Koscierzyna/home/Rada-Gminy/Uchwa%
C5%82y/NR_XI_87_2011/URG-2011-11-09_NR_I_87.aspx

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,

TAK

http://koscierzyna.pl/BIP/BIP-Urzad-Gminy-Koscierzyna/home/Rada-Gminy/Uchwa%
C5%82y/NR_V_44_2011/URG-2011-05-06_NR_I_44.aspx
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,

2014 - 99 uchwał

2015 - 99 uchwał

2016 - 99 uchwał

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

W tych latach nie prowadzono konsultacji z mieszkańcami.

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

NIE
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

NIE DOTYCZY
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

NIE
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

NIE DOTYCZY
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.
NIE DOTYCZY

Z wyrazami szacunku,

Katarzyna Knopik

Sekretarz Gminy Kościerzyna
ul. Strzelecka 9
83-400 Kościerzyna
Telefon: 58 686-59-80
Kom. 601656657
Fax: 58 686-59-83
E-mail: <mailto:k.knopik@koscierzyna.pl> k.knopik@koscierzyna.pl
www.koscierzyna.pl

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Wrocław w sprawie Monitoring samorządy #487

Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.

Urząd Miejski Wrocławia
Wydział Organizacyjny i Kadr
Krzysztof Nowosławski
71 777 71 47

1

odpowiedź na wniosek przez JUCHNOWIEC KOŚCIELNY w sprawie Monitoring samorządy $365

Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018r.

Pozdrawiam
Dorota Korpacz
Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny
ul. Lipowa 10
16-061 Juchnowiec Kościelny
857132884

1

odpowiedz na informację publiczną przez UNISŁAW w sprawie Monitoring samorządy #797

Szanowni Państwo, w załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.

Poniżej:

. Link do : Uchwała nr XLIII/326/14 Rady Gminy Unisław z dnia 25
marca 2014 w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy
Unisław środków funduszu sołeckiego ( http://www.bip.unislaw.pl/?app=uchwaly
<http://www.bip.unislaw.pl/?app=uchwaly&nid=1948&y=2014&q=wyodr%C4%99bnienie
+funduszu> &nid=1948&y=2014&q=wyodr%C4%99bnienie+funduszu ).

. W załączeniu uchwała nr III/17/07 Rady Gminy Unisław z dnia 2
kwietnia 2007 roku w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami Gminy Unisław.

Magdalena Kwiatkowska

Urząd Gminy Unisław

Parkowa 20

86-260 Unisław

2

Informacja publiczna przez CZERNIEWICE w sprawie Monitoring samorządy #1573

Dzień dobry,

w zał. przesyłam odpowiedź na wniosek z dn. 9.01.2018 r.

Pozdrawiam,

--
Dominik Kępa
Urząd Gminy w Czerniewicach

1

odpowiedz na wniosek przez KNYSZYN w sprawie Monitoring samorządy $409

Dzień dobry

W załączniku odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 9 stycznia 2018 r.

Z poważaniem

=================

Robert Kondrakiewicz

Sekretarz Gminy

Urząd Miejski w Knyszynie

ul. Rynek 39

19-120 Knyszyn

<http://www.knyszyn.pl> www.knyszyn.pl

Tel. 85 727 99 81

2

Urząd Gminy w Goździe - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej RO.1431.4.2018 przez GÓZD w sprawie Monitoring samorządy $281

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami lub łączami):
image18673

1

Potwierdzeniedoręczenia wiadomości (wyświetlono) - przez DYDNIA w sprawie Monitoring samorządy $207

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres urzad@gminadydnia.pl.

Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBRZA w sprawie Monitoring samorządy #1414

Dzień dobry

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, odpowiadam na pytania w zakresie:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odpowiedź: Rada Gminy Lubrza nie uchwaliła takiej uchwały.
Rada Gminy Lubrza podjęła uchwałę w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Lubrza z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, na rok 2018. Dostęp do treści uchwały: www.bip.lubrza.pl

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odpowiedź: w Gminie Lubrza nie utworzono rady działalności pożytku publicznego.

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odpowiedź: w Gminie Lubrza nie powołano rady oświatowej.

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odpowiedź: Tak. Dostęp do uchwały na stronie www.bip.lubrza.pl pod linkiem: http://bip.lubrza.pl/akty/56/288/Uchwala_Rady_Gminy_Lubrza_nr_XII_2F91_2F2015_w_sprawie_zasad_i_trybu_przeprowadzania_konsultacji_z_mieszkancami_Gminy_Lubrza/

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Odpowiedź: w latach 2014-2016 Rada Gminy przyjęła następującą ilość uchwał:
2014 - 64 uchwały,
2015 - 76 uchwał,
2016 - 52 uchwały.

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odpowiedź: w latach 2014-2016 w Gminie Lubrza przeprowadzono 1 konsultację społeczną.

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odpowiedź: w Gminie Lubrza nie funkcjonuje młodzieżowa rada gminy.

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odpowiedź: w Gminie Lubrza nie utworzono gminnej rady seniorów.

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odpowiedź: w Gminie Lubrza nie wyodrębniono funduszu sołeckiego.

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odpowiedź: nie dotyczy.

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odpowiedź: w Gminie Lubrza nie funkcjonuje budżet obywatelski.

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odpowiedź: nie dotyczy.

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Odpowiedź: nie dotyczy.

Pozdrawiam
Arleta Piwońska
Urząd Gminy Lubrza
66-218 Lubrza
Ul. Świebodzińska 68
Obsługa Rady: rada@lubrza.pl
Zamówienia Publiczne: zamowienia@lubrza.pl
tel. 683813021 wew. 239

Odp.: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZDUŃSKA WOLA w sprawie Monitoring samorządy #1713

W załączeniu Urząd Miasta Zduńska Wola przesyła odpowiedź na informację publiczną.
Z poważaniem Anna Lis.
________________________________________
Od: sprawa-5422@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-5422@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Wysłane: 9 stycznia 2018 08:01
Do: Urząd Miasta Zduńska Wola
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5422@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

1

odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUTUTÓW w sprawie Monitoring samorządy #1621

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłamy odp. na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Urząd Gminy w Lututowie

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KONSTANCIN-JEZIORNA w sprawie Monitoring samorządy $436

Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję odpowiedź Burmistrza Gminy Konstancin-Jeziorna na
wniosek o udostępnienie informacji publicznej złożony w dn. 9 stycznia 2018
roku.

Z wyrazami szacunku

Patryk Siepsiak

kierownik Biura Komunikacji Społecznej

logoKJ_podstawowe_zielone_rgb

Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna

Biuro Komunikacji Społecznej

ul. Warszawska 32

05-520 Konstancin-Jeziorna

Tel.: 22 201 19 73

komunikacjaspoleczna@konstancinjeziorna.pl

<http://www.konstancinjeziorna.pl/> www.konstancinjeziorna.pl

<http://spacer.konstancinjeziorna.pl/> spacer.konstancinjeziorna.pl

<http://www.facebook.com/gminakonstancinjeziorna>
www.facebook.com/gminakonstancinjeziorna

Bądź na bieżąco, zapisz się na newsletter:
<http://www.konstancinjeziorna.pl/newsletter>
www.konstancinjeziorna.pl/newsletter

2

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Małomice przez MAŁOMICE w sprawie Monitoring samorządy #1418

Dzień dobry,

w nawiązaniu do prośby o udostępnienie informacji przesyłam odpowiedzi:

1.nie
2.nie
3.nie
4. tak - http://malomice.bip.pbox.pl/public/get_file_contents.php?id=186490
5. 172 uchwały
6. nie dotyczy
7.nie
8.nie
9. W związku z niepodjęciem do dn. 31.03.2017 r uchwały o_nie
_wyodrębnieniu funduszu sołeckiego przyjmuje się, że gmina Małomice
wyodrębnia środki na fundusz sołecki. W związku z powyższym Rada Miejska
nie miała obowiązku podjęcia uchwały o funduszu sołeckim.
10. brak
11.nie
12.nie
13.nie

Pozdrawiam,
Ewa Leśniewicz-Dańko

W dniu 2018-01-09 o 08:00, sprawa-5209@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Z poważaniem

Justyna Hanasiuk
Referent
Referat ogólno - organizacyjny

Urząd Miejski w Małomicach
Pl. Konstytucji 3 Maja 1
67-320 Małomice
Tel. 68 3769027; fax: 68 3769027
www.malomice.pl

informacja publiczna przez BOREK WIELKOPOLSKI w sprawie Monitoring samorządy $66

W załączeniu odpowiedz.

Wiesława Wójcik

--
Wiesława Wójcik
Urząd Miejski w Borku Wlkp.
Biuro Rady
tel. 65 571 61 20
www.borekwlkp.pl

2

udostępnienie informacji publicznej przez CHOCIWEL w sprawie Monitoring samorządy $112

W załączeniu odpowiedz
Sylwia Lewandowska UM Chciwel

1

ODPOWIEDŹ NA PISMOO UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ GMINA CYBINKA przez CYBINKA w sprawie Monitoring samorządy #1391

Dzień dobry. W związku z pismem jakie wpłynęło w dniu 9 stycznia br. Do
tut. Urzędu , w załączeniu przesyłam odpowiedzi na nadesłane pytania.

Pozdrawiam

Justyna Zbrożek

Biuro Rady

1

wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GZY w sprawie Monitoring samorządy $305

Na podstawie art.10 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001r o dostępie do
informacji publicznej (Dz. U. z 2016r , poz. 1764 z późń. Zm.) w odpowiedzi
na państwa pismo z dnia 9 stycznia 2018r udzielam następujących informacji:

Ad1 Nie

Ad2 Nie

Ad3 Nie

Ad 4 Nie ,

Ad.5 2014r -47 uchwał

2015r- 52 uchwały

2016r -44 uchwały

Ad6. Nie prowadzono konsultacji z mieszkańcami gminy

Ad 7 Nie

Ad 8 Nie

Ad9 TAK, uggzybip.org.pl

Ad 10 Nie wydano zarządzeń w związku z realizacją funduszu sołeckiego

Ad.11 Nie

Ad.12 Nie dotyczy

Ad. 13. Nie dotyczy

Z poważaniem Wiesław Ochtabiński Zastępca Wójta Gminy Gzy