Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

FW: dot. wniosku o informację publiczną przez CHYNÓW w sprawie Monitoring samorządy $126

Przepraszam za mylnie skierowaną odpowiedź na wniosek o informację
publiczną. Ta odpowiedź została przygotowana do innego wniosku niż
przesłanego przez Panów. Właściwą odpowiedź prześlę wkrótce po zebraniu
materiałów.

M. Jaskółowska

dot. wniosku o informację publiczną przez CHYNÓW w sprawie Monitoring samorządy $126

W odpowiedzi na wniosek z dnia 4 stycznia 2018r. o udostepnienie informacji
publicznej informuję, ze w postępowaniach prowadzonych w Urzędzie Gminy w
Chynowie:

- nie znalazła zastosowania instytucja posiedzenia w trybie
współdziałania (art. 106a KPA);

- nie znalazła zastosowania zasada rozstrzygania wątpliwości co do
treści normy prawnej na korzyść strony (art. 7a KPA);

- nie znalazła zastosowania zasada rozstrzygania wątpliwości
faktycznych na korzyść strony (art.81a KPA);

- w kierowanych do stron zawiadomieniach nie wskazano przesłanek
zależnych od strony, które nie zostały na dzień wysłania informacji
spełnione lub wykazane, co może skutkować wydaniem decyzji niezgodnej z
żądaniem strony (art. 79a KPA);

- nie znalazły zastosowania przepisy działu IVa KPA (art. 189d,
189e, 189f, 189g KPA);

Z poważaniem,

Maria Jaskółowska

Sekretarz Gminy Chynów

Chynów, 15.01.2018r.

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - ?==?utf-8?q?Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BOLKÓW w sprawie Monitoring samorządy #341

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres um@bolkow.pl.

Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

informacja publiczna przez BLEDZEW w sprawie Monitoring samorządy #1383

W odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej informuję:

1. W Gminie Bledzew nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej.
2. Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.
3. Nie utworzono gminnej rady oświatowej.
4. Uchwała jest dostępna pod linkiem
http://www.bip.bledzew.pl/cms_inc/cms_pobierz_dokument.php?id=1013
<http://www.bip.bledzew.pl/cms_inc/cms_pobierz_dokument.php?id=1013&dok_id=1
522> &dok_id=1522
5. W poszczególnych latach przyjęto następująca liczbę uchwał: 2014 -
79, 2015 - 82, 2016 - 79.
6. Konsultacji nie przeprowadzano.
7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
8. Nie utworzono gminnej rady seniorów.
9. Uchwala jest dostępna pod linkiem:
http://www.bip.bledzew.pl/cms_inc/cms_pobierz_dokument.php?id=1224
<http://www.bip.bledzew.pl/cms_inc/cms_pobierz_dokument.php?id=1224&dok_id=3
263> &dok_id=3263
10. W gminie nie funkcjonuje budżet partycypacyjny.

Sekretarz Gminy

Wojciech Andrzejewski

957436613

Wysyłanie wiadomości e-mail: Informacja publiczna przez DZIERZGOWO w sprawie Monitoring samorządy $219

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub łączami):

Informacja publiczna

1

sprawa-5125 przez TARNAWATKA w sprawie Monitoring samorządy #1122

Urząd Gminy Tarnawatka
ul. Lubelska 39
22-604 Tarnawatka

W odpowiedzi na wniosek z dnia 09 stycznia 2018 roku, przekazuje przedmiotowe informacje:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,*NIE*
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),*NIE*
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),*NIE*
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,*http://www.tarnawatka.bip.mbnet.pl/dzialalnosc-rady-gminy/uchwaly-rady-gminy/vi-kadencja
- *informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,*2014 -57, 2015 -53, 2016 -56,*
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,*2014 -1, 2015 -1, 2016 -1,*
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),*NIE*
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),*NIE*
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,*http://www.tarnawatka.bip.mbnet.pl/dzialalnosc-rady-gminy/uchwaly-rady-gminy/vi-kadencja
- *link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,*BRAK*
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),*NIE*
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),*- * - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.*- Magdalena Kulas *

dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez GÓRZNO w sprawie Monitoring samorządy $280

Dzień dobry, w załaczeniu przekazuje treść odpowiedzi na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.01.2018r.

--
--
z poważaniem
Paweł Guba
Sekretarz Gminy Górzno
Urzą Gminy w Górznie

1

Wniosek o udzielenie inf publicznej przez LUBANIE w sprawie Monitoring samorządy #742

Skan dokumentów w załączniku

--
Pozdrawiam
Piotr Rolirad
Informatyk ds Bezpieczeństwa i Promocji Gminy

1

Gmina Buczek przez BUCZEK w sprawie Monitoring samorządy #1565

Witam!
w odpowiedzi na złożony wniosek udostępnienie informacji publicznej informuję:
1. uchwała nie była podejmowana;
2. nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego;
3. w gminie nie powołano rady oświatowej;
4. w gminie nie była podejmowana uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami;
5. podjęte uchwały 2014 – 70; 2015 – 73; 2016 – 61;
6. nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami.
7.w 2023 roku Rada Gminy uchwałą utworzyła młodzieżową radę gminy, jednak rada ta nie prowadzi działalności, brak kontaktu z radą;
8. nie utworzono rady seniorów;
9. w gminie nie jest wyodrębniany fundusz sołecki;
10. link do wszystkich zarządzeń http://e-bip.pl/Start/23317/Principal/Orders
11. w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski;
12. nie dotyczy
13. nie dotyczy

z poważaniemhttp://e-bip.pl/Start/23317/Principal/Orders
Sławomira Orzepińska
Urząd Gminy w Buczku
tel. 436774491

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BAKAŁARZEWO w sprawie Monitoring samorządy $7

Dzień dobry,
w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Ewa Żukowska
Urząd Gminy Bakałarzewo

-----Oryginalna wiadomość-----

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PIĄTEK w sprawie Monitoring samorządy #1656

W nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej informuję:
- w gminie nie została podjęta uchwała o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
- nie utworzono rady działalności pożytku publicznego,
- nie powołano w gminie rady oświatowej,
- nie podjęto uchwały w sprawie przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami,
- w roku 2014 -13 uchwał, w roku 2015 - 68 uchwał, w roku 2016 - 54 uchwały,
- nie było,
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- nie utworzono funduszu sołeckiego - Uchwała Nr XXV/132/17 Rady Gminy Piątek z dnia 6 lutego 2017r.- www.bip.ugpiatek.pl
-w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r. przez ŻYTNO w sprawie Monitoring samorządy #1722

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r. przekazuję dane według przesłanego wzoru w załączniku.

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Wrocław w sprawie Monitoring samorządy #487

Return Receipt

Your Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
document:

was biana.smolarkiewicz@um.wroc.pl
received
by:

at: 01/15/2018 11:53:12 AM

odpowiedx na informację publiczną przez WOLBÓRZ w sprawie Monitoring samorządy #1708

dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 09.01.2018 r.

--
Pozdrawiam
Katarzyna Krośnia
Podinspektor ds. organizacyjnych
Urząd Miejski w Wolborzu

1

Odpowiedź na wniosek przez ŁYSZKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #1632

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r.

Ewa Pokora

1

(bez tematu) przez BOJADŁA w sprawie Monitoring samorządy #1386

Dzień dobry. W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o informację
publiczną. R. Piwowar UG Bojadła

1

odpowiedź przez HORYNIEC-ZDRÓJ w sprawie Monitoring samorządy $312

W załączeniu odpowiedź word na zapytania w trybie przepisów ustawy o
dostępnie do informacji publicznej

------------------------------------------------------------------

Pozdrawiam

Joanna Styczeń

Urząd Gminy Horyniec-Zdrój
Al.Przyjaźni 5 37-620 Horyniec-Zdrój

Tel.16 632 54 61

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PAPOWOBISKUPIE w sprawie Monitoring samorządy #763

Szanowni Państwo,

W odpowiedzi na wniosek Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska z dn. 09 stycznia 2018 r., poniżej przedstawiamy odpowiedzi, na zawarte w nim pytania:

1) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, – Rada Gminy Papowo Biskupie nie podejmowała uchwały w powyższej sprawie.

2) czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), – nie, na terenie gminy Papowo Biskupie nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego.

3) czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), - nie, na terenie gminy Papowo Biskupie nie utworzono rady oświatowej.

4) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, – tak – obowiązuje taka uchwała nr XII/54/2011 z dn. 28.12.2011 r. (http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/papowobiskupie/606.pdf).

5) informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016, – w 2014 łącznie podjęto 71 uchwał (z tego 54 w kadencji 2010-2014 i 17 uchwał w kadencji 2014-2018), w 2015 r. podjęto 44 uchwały i w 2016 r. 47 uchwał.

6) informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016, - w latach 2014 i 2015 nie konsultowano żadnego projektu uchwały, w roku 2016 – konsultacjom poddano 1 projekt uchwały.

7) czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) – nie, na terenie gminy Papowo Biskupie nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

8) czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) - nie, na terenie gminy Papowo Biskupie nie utworzono gminnej rady seniorów.

9) czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego – tak, w budżecie gminy Papowo Biskupie został wyodrębniony Fundusz Sołecki. Link do ostatniej uchwały w powyższej sprawie http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/papowobiskupie/1460.pdf. Uchwała ta na podstawie art. 2 ust. 3 ustawy o funduszu sołeckim ma zastosowanie do kolejnych lat budżetowych następujących po roku, w którym została podjęta.

10) link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie – zadania realizowane są w oparciu o wykaz ujęty w uchwale budżetowej gminy Papowo Biskupie na dany rok, opracowany na podstawie wniosków sołectw.

11) czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), – w gminie Papowo Biskupie nie funkcjonuje budżet obywatelski

12) jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny), - nie dotyczy

13) jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016. - nie dotyczy

Z poważaniem
Aleksandra Szymańska
___________________________
Urząd Gminy Papowo Biskupie
86-221 Papowo Biskupie 128
tel./fax 56 6768101, 56 6768144
www.papowobiskupie.pl

odpowiedż przez HORYNIEC-ZDRÓJ w sprawie Monitoring samorządy $312

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

1

Informacja publiczna SG.1431.6.2018 przez SŁOMNIKI w sprawie Monitoring samorządy #2038

SG.1431.6.2018                                                        
            Słomniki, 15 stycznia 2018 roku

* *

*Pan Szymon Ossowski*

*Pan Bartosz Wilk*

*Sieć Obywatelska Watchdog Polska*

*ul. Ursynowska 22/2*

*02-605 Warszawa*

* *

            W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej przesłany mailem w dniu 9 stycznia 2018 roku, proszę przyjąć
poniższe wyjaśnienia:

/a)     //czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,///

*- Obowiązuje uchwała XL/421/10 Rady Miejskiej w Słomnikach  z dnia 26
sierpnia 2010 roku dostępna na stronie*

* https://bip.malopolska.pl/api/files/557792*

/b)     //czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego
(art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie),/

*- Nie tworzono gminnej rady pożytku publicznego;*

/c)      // czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),/

*- Nie powołano gminnej rady oświatowej*

/d)     // //czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,/

*- Obowiązuje uchwała XL/419/10 Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 26
sierpnia 2010 roku dostępna na stronie*

* https://bip.malopolska.pl/api/files/557779*

/e)      //  //informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w
poszczególnych latach 2014-2016,/

*- pytanie w tej wersji jest nieprecyzyjne. Jeśli chodzi o uchwały Rady
Miejskiej (a nie rady seniorów, młodzieży, pożytku publicznego,
oświatowej) w Słomnikach, ich liczba kształtuje się następująco:*

*                  - 2014 – 105*

*                  - 2015 – 121*

*                  - 2016 – 137*

/f)       // //informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z
mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,/

*- 2014 - 2*

*- 2015 - 1*

*- 2016 - 2*

/g)     // //czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy
o samorządzie gminnym),/

*- Nie utworzono młodzieżowej rady gminy*

/h)     // czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),/

*- Nie utworzono gminnej rady seniorów*

/i)       // czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1
ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,/

*- Nie wyodrębniono funduszu sołeckiego. Uchwała dostępna na stronie
https://bip.malopolska.pl/api/files/1585388*

/j)       // link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego,
wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,/

*- Nie dotyczy*

/k)     // czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)
- rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),/

*- W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski*

/ /

/l)       // jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski
(partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę
konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie
realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),/

*- Nie dotyczy*

/m)   // jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016./

*- Nie dotyczy*

/ /

/ /

/Z up. Burmistrza/

--
/Z poważaniem/
*/Tomasz Ciałowicz/*
sekretarz gminy
<http://www.slomniki.pl> Urząd Miejski w Słomnikach
ul. Kościuszki 64
32-090 Słomniki
tel. (12) 388-11-02
fax. (12) 388-21-02

------------------------------------------------------------------------
Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.
------------------------------------------------------------------------
Dokument ten może zawierać informacje poufne, które mogą być również
objęte tajemnicą służbową. Jest on przeznaczony do wyłącznego użytku
adresata. Jeśli nie są Państwo jego adresatem, to wszelkie
rozpowszechnianie, dystrybucja, reprodukcja, kopiowanie, publikacja lub
wykorzystanie tego dokumentu lub informacji jest zabronione. Jeśli
otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne
skontaktowanie się z nami oraz usunięcie wiadomości z Państwa komputera.
This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If
you are not the intended recipient (or have received this e-mail by
mistake) please notify the sender immediately and destroy this e-mail.
Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in
this e-mail is strictly forbidden.

1

Odpowiedz na Informacje publiczna przez WISZNIA MAŁA w sprawie Monitoring samorządy #483

-- Treść oryginalnej wiadomości --
Temat: scan2mail
Data: Mon, 15 Jan 2018 10:22:14 +0100
Nadawca: ksero@wiszniamala.pl
Adresat: Mariusz Fedzin <m.fedzin@wiszniamala.pl>

1

FW: Skan przez BORKOWICE w sprawie Monitoring samorządy $67

Pan Szymon Osowski

Pan Bartosz Wilk

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek w sprawie udostepnienia informacji publicznej z dnia
9.01.2018r. w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do
informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2016r., poz.1764 ze zm.) Wójt Gminy
Borkowice, ul. ks. Jana Wiśniewskiego 42, 26-422 Borkowice przesyła w
załączeniu scan wystąpienia zawierający odpowiedzi na przedstawione pytania.

Zup. Wójta -Sławomir Tamioła - sekretarz gminy

1

Odpowiedź na informację publiczną z dnia 9.01.2018r.; przez Łęki Szlacheckie w sprawie Monitoring samorządy #1627

Urząd Gminy Łęki Szlacheckie Łęki Szlacheckie 15.01.2017 r.
Łęki Szlacheckie 13D
97-352 Łęki Szlacheckie

Urząd Gminy Łęki Szlacheckie udziela odpowiedzi na pytania dotyczące wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r. zgodnie z kolejnymi pytaniami (tiretami):
- uchwała Nr XLIII/217/2017 Rady Gminy Łęki Szlacheckie - w sprawie uchwalenia programu współpracy Gminy Łęki Szlacheckie z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na 2018 rok; link www.lekiszlacheckie.i-bip.pl,
- nie utworzono,
- nie powołano,
- tak obowiązuje uchwała Nr XL/184/10 Rady Gminy Łęki Szlacheckie w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji; link www.lekiszlacheckie.i-bip.pl,
- Rada Gminy podjęła 3 uchwały w sprawie uchwalenia programu współpracy Gminy Łęki Szlacheckie z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2015, 2016, 2017,
- przeprowadzane zostały konsultacje z mieszkańcami w każdym roku przed przyjęciem uchwały w sprawie uchwalenia programu współpracy Gminy Łęki Szlacheckie z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zgodnie z uchwałą XL/184/10 Rady Gminy Łęki Szlacheckie,
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- nie wyodrębniono środków w ramach funduszu sołeckiego,
- w Gminie Łęki Szlacheckie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Marzena Macherowska
Inspektor ds. Obsługi Rady Gminy

Re: Wniosek oudostępnienieinformacji publicznej przez GRODZICZNO w sprawie Monitoring samorządy $290

Cytowanie sprawa-4189@fedrowanie.siecobywatelska.pl:

1

Fwd: Re: Fwd: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej -uzupełnienie odpowiedzi z dnia 10.01.2018 przez TUCHOLA w sprawie Monitoring samorządy #796

--- Treść przekazanej wiadomości ---