Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odpowiedź na wniosek przez ZGIERZ w sprawie Monitoring samorządy #1716

Dzień dobry,
odpowiadając na poniższy wniosek o udostępnienie informacji publicznej podaję następujące dane:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała

Uchwała Nr XXIV/224/12 Rady Miasta Zgierza z dnia 26 kwietnia 2012 r. - http://www.zgierz.pl/umz/uchwaly_baza/f224.pdf

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Rada Organizacji Pozarządowych Miasta Zgierza powstała jesienią 2008 roku jako grupa nieformalna zgierskich NGO.

http://www.umz.zgierz.pl/bip/?bip_umz_id=483
http://rop-zgierz.pl/

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)

Nie, Rada Miasta Zgierza nie powołała Rady Oświatowej.

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała

Uchwała Nr XXVIII/267/12 Rady Miasta Zgierza z dnia 28 września 2012 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Konsultacji Społecznych.
http://www.zgierz.pl/umz/uchwaly_baza/f267.pdf

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016

rok 2014 http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaZgierza/tabBrowser/yearBooks/2014/
rok 2015 http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaZgierza/tabBrowser/yearBooks/2015/
rok 2016 http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaZgierza/tabBrowser/yearBooks/2016/

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016

http://www.umz.zgierz.pl/bip/?bip_umz_id=347

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Tak, szczegółowe informacje: http://www.umz.zgierz.pl/bip/?bip_umz_id=123

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)

Prezydent Miasta Zgierza powołał Zgierskie Centrum Seniora - http://www.senior.zgierz.pl/

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

nie dotyczy - Gmina Miasto Zgierz nie tworzy funduszu sołeckiego z mocy ustawy

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie

j.w. nie dotyczy

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)

Tak W Gminie Miasto Zgierz funkcjonuje budżet obywatelski rozumiany jako konsultacje społeczne - http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaZgierza/document/263480/Uchwa%C5%82a-XXXIV_432_17 oraz https://budzet.zgierz.pl/

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),

j.w.

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016

https://budzet.zgierz.pl/pierwsza-edycja-bo
https://budzet.zgierz.pl/druga-edycja-bo-2016
https://budzet.zgierz.pl/pliki/files_c3c7bdb46c9a5aa4ec83a3bc90f95f58332663.pdf

W przypadku dalszych pytań proszę o kontakt.

Aleksandra Wiaderkiewicz
Zastępca Naczelnika
Wydziału Zarządzania Bezpieczeństwem
Administrator BIP

Urząd Miasta Zgierza
Zgierz 95-100, pl. Jana Pawła II 16
tel. 42 7143 156
tel. 503 007 046

[ http://www.miasto.zgierz.pl/ | www.umz.zgierz.pl ] [ http://www.miasto.zgierz.pl/ | www.miasto.zgierz.pl ]

----- Oryginalna wiadomość -----
Od: "E-URZAD" <e-urzad@umz.zgierz.pl>
Do: "Biuro Obsługi Urząd Miasta Zgierza" <bok@umz.zgierz.pl>, "Aleksandra Wiaderkiewicz" <awiaderkiewicz@umz.zgierz.pl>
Wysłane: wtorek, 9 stycznia, 2018 8:07:39
Temat: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

proszę o rejestracje EOD

----- Przekazana wiadomość -----
Od: sprawa-5425@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: e-urzad@umz.zgierz.pl
Wysłane: wtorek, 9 stycznia, 2018 8:01:21
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5425@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

odpowiedz na wniosek przez BARUCHOWO w sprawie Monitoring samorządy #674

W załączeniu przekazuję pismo stanowiące odpowiedź na złożony wniosek o
udostępnieni informacji publicznej.

Pozdrawiam,

Magdalena Zielińska

Urząd Gminy Baruchowo

Baruchowo 54

87-821 Baruchowo

Tel. 0/54 2845-611 wew. 28

1

Informacja publiczna odpowiedź Łódź przez Łódź w sprawie Monitoring samorządy #1630

Dzień dobry,
w związku z Państwa wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej przekazuję w załączeniu odpowiedź w formie pdf i doc.
pozdrawiam

--

2

Wysyłanie wiadomości e-mail: Odpowiedź dot. udostępnienia informacji publ. gmina Kargowa przez KARGOWA w sprawie Monitoring samorządy #1404

W załączeniu gmina Kargowa przesyła odpowiedź na wniosek dotyczący
udostępnienia informacji publicznej.

Alicja Żachowska

pracownik Urzędu Miejskiego

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
Odpo. infor. publ. 10.01.2018 r.

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: Odpowiedź na udost. infor. publicznej gmina Kargowa przez KARGOWA w sprawie Monitoring samorządy #1404

W załączeniu gmina Kargowa przesyła odpowiedź na wniosek dotyczący
udostępnienia informacji publicznej.

Alicja Żachowska

pracownik Urzędu Miejskiego

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
Odpo. infor. publ. 10.01.2018 r.

1

udostępnienie danych przez ZABÓR w sprawie Monitoring samorządy #1456

W załączeniu

1

odpowiedź na wniosek przez KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI w sprawie Monitoring samorządy #1610

Witam,

Przekazuję w załączeniu zeskanowaną odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Z poważaniem

Krzysztof Pipiński

Zastępca Burmistrza

1

odpowiedź na wniosek przez KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI w sprawie Monitoring samorządy #1610

Witam,

Przekazuję w załączeniu zeskanowaną odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Z poważaniem

Krzysztof Pipiński

Zastępca Burmistrza

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DOBRZEŃ WIELKI w sprawie Monitoring samorządy #2274

Dobrzeń Wielki, 11 stycznia 2018r.
Or.1431.4.2018

Sieć Obywatelska Watschdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
e-mail: sprawa- 5624@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Stosowanie do art. 13 ust. 1 i art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 6 września
2001r. o dostępie do informacji publicznej (t. j. Dz.U. z 2016r. poz. 1764,
zm: Dz.U. z 2017 poz. 933), w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018r. uprzejmie informuję (wg
kolejności zadanych pytań):
1) Rada Gminy nie podejmowała uchwały dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej;
2) W Gminie nie utworzono Gminnej Rady Działalności pożytku publicznego;
3) W Gminie nie powołano rady oświatowej;
4) W Gminie obowiązuje Uchwała nr XIV/110/2016 Rady Gminy Dobrzeń Wielki
z dnia
13 stycznia 2016r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami Gminy Dobrzeń Wielki. Uchwała jest dostępna na stronie BIP -
http://prawomiejscowe.pl/GminaDobrzenWielki/document/97068/Uchwa%C5%82a-XIV_110_2016
;
5) Rad Gminy Dobrzeń Wielki podjęła:
• w 2014r. 134 uchwały,
• w 2015r. 89 uchwał,
• w 2016r. 106 uchwał;
6) w latach 2014-2016 przeprowadzono 4 razy konsultacje z mieszkańcami;
7) W Gminie utworzono młodzieżowa radę gminy;
8) W Gminie utworzono rade seniorów,
9) W Gminie nie wyodrębniono funduszu sołeckiego;
10) Nie dotyczy - w związku z pkt 9;
11) W Gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski;
12) Nie dotyczy -w związku. z pkt 11.

Kornelia Lauer-Konecka
Sekretarz Gminy Dobrzeń Wielki

-----Oryginalna wiadomość-----

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BOLESŁAWIEC w sprawie Monitoring samorządy #340

Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej (l. dz. 227/2018), informuję:
1) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała
-NIE
2) czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
- NIE
3) czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)
- NIE
4) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała
- Tak - Uchwała Nr XXIV/162/05 z dnia 27 kwietnia 2005 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Bolesławiec (w załączeniu scan opublikowanej uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego Nr 112 poz. 2419 z dnia 23 czerwca 2005 r.)
5) informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 r. - 50 uchwał Kadencja VI (do wyborów samorządowych); VII Kadencja: 2014 - 13 uchwał, 2015 - 74 uchwały, 2016 - 81 uchwał;
6) informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
na podstawie w.w. uchwały 3 konsultacje w 2015 r. (w pozostałych latach brak);
7) czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)
- NIE
8) czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)
- NIE
9) czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego
- TAK - Uchwała Nr III/18/15 z dnia 4 marca 2015 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego ( w załączeniu scan uchwały)
10) link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie
- BRAK
11 czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)
-NIE
12 jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny)
- NIE DOTYCZY
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016
-NIE DOTYCZY

z poważaniem
Marzena Komarnicka
Inspektor ds. organizacyjnych i obsługi Rady Gminy

2

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BOLESŁAWIEC w sprawie Monitoring samorządy #340

Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej (l. dz. 227/2018), informuję:
1) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała
-NIE
2) czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
- NIE
3) czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)
- NIE
4) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała
- Tak - Uchwała Nr XXIV/162/05 z dnia 27 kwietnia 2005 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Bolesławiec (w załączeniu scan opublikowanej uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego Nr 112 poz. 2419 z dnia 23 czerwca 2005 r.)
5) informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 r. - 50 uchwał Kadencja VI (do wyborów samorządowych); VII Kadencja: 2014 - 13 uchwał, 2015 - 74 uchwały, 2016 - 81 uchwał;
6) informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
na podstawie w.w. uchwały 3 konsultacje w 2015 r. (w pozostałych latach brak);
7) czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)
- NIE
8) czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)
- NIE
9) czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego
- TAK - Uchwała Nr III/18/15 z dnia 4 marca 2015 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego ( w załączeniu scan uchwały)
10) link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie
- BRAK
11 czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)
-NIE
12 jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny)
- NIE DOTYCZY
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016
-NIE DOTYCZY

z poważaniem
Marzena Komarnicka
Inspektor ds. organizacyjnych i obsługi Rady Gminy

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LISKÓW w sprawie Monitoring samorządy $531

Odpowiadając na Państwa wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r. uprzejmie informuję jak poniżej:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała - Odpowiedź: tak, http://bip.liskow.pl/biuletyn-informacji-publicznej/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/uchwaly-rady-gminy/2011.html (uchwała nr 57);
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) - odpowiedź: nie;
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego) - odpowiedź: nie;
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała- odpowiedź tak, http://bip.liskow.pl/zasoby/files/uchwaly_rady_gminy/2013/xxiii-171-2013.pdf (uchwała nr 171)
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016 - odpowiedź: 2014rok - 72 uchwały; 2015 rok - 97 uchwał, 2016 rok - 75 uchwał;
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016 - odpowiedź: 2014 - 1 konsultacje,
2015 - 1 konsultacje, 2016 - 0 konsultacji.
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)- odpowiedź: nie;
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) )- odpowiedź: nie; ,
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego - odpowiedź: nie;
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie - NIE DOTYCZY;
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) - odpowiedź: nie;
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny) - odpowiedź: nie;
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016 - nie dotyczy.

Katarzyna Włodarczyk
Sekretarz Gminy
URZĄD GMINY W LISKOWIE
ul. ks. Wacława Blizińskiego 56
62-850 Lisków, pow. kaliski, woj. wielkopolskie
tel.: 62 76 34 114, fax: 62 76 34 021
email: gmina@liskow.pl

wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez POPIELÓW w sprawie Monitoring samorządy #2313

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na złożony wniosek o udzielenie informacji
publicznej
Z poważaniem Grażyna Kuźnik

1

wniosek o udostępnieni informacji publicznej przez CEGŁÓW w sprawie Monitoring samorządy $101

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Justyna Cholewińska-Michalczyk

Urząd Gminy Cegłów

Tel. 25 759 59 40

1

Informacja publiczna - odpowiedź przez BIAŁOPOLE w sprawie Monitoring samorządy #969

<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><p>Pismo w załączniku.<br></p></body></html>

1

informacja publiczna przez DĄBROWA w sprawie Monitoring samorządy #699

Odpowiadając na wniosek o dostęp do informacji publicznej Gminy Dąbrowa
informuję dotyczące

1. Tak obowiązuje w gminie uchwała dotycząca trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego

Uchwała: http://bip.ug-dabrowa.pl/?a=2540 <http://bip.ug-dabrowa.pl/?a=2540>

Zmiana uchwały: http://bip.ug-dabrowa.pl/?a=3332
<http://bip.ug-dabrowa.pl/?a=3332>

2. Powołano Gminną Radę Działalności Pożytku Publicznego,

3. Nie powołano rady oświatowej,

4. W gminie obowiązuje uchwała dot. Konsultacji z mieszkańcami

Link: http://bip.ug-dabrowa.pl/?a=3406 <http://bip.ug-dabrowa.pl/?a=3406>

5. Liczba podjętych uchwał w latach 2014-2016 – 191

6. Liczba przeprowadzonych konsultacji społecznych w latach 2014-2016 – 0,

7. Tak, utworzono Młodzieżową Radę Gminy,

8. Tak, utworzono Gminną Redę Seniorów,

9. Tak wyodrębniono fundusz sołecki: http://bip.ug-dabrowa.pl/?a=2976

10. Brak zarządzeń w sprawie funduszu sołeckiego,

11. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski,

12. Brak

13. Brak

Andrzej Konieczka

Sekretarz Gminy Dąbrowa

udostępnienie informacji publicznej przez MILICZ w sprawie Monitoring samorządy #416

W odpowiedzi na Państwa wniosek udostępniam informację.

Pyt. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała.
Odp. W Gminie Milicz obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
http://bip.milicz.pl/Article/get/id,25482.html
Pyt. Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie).
Odp. W Gminie Milicz utworzono gminną radę pożytku publicznego.
Pyt. Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego).
Odp. W Gminie Milicz nie powołano gminnej rady oświaty.
Pyt. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała.
Odp. W Gminie Milicz obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami.
http://bip.milicz.pl/Registry/show/id,56e7e960cde55f661c7b23eb.html?orgUnitId=3&page=5

- Informacje o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016.
- rok 2014: 73;
- rok 2015: 117;
- rok 2016: 91.

- Informacje o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- rok 2014: 1
- rok 2015: 0
- rok 2016: 1

Pyt. Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym).
Odp. W Gminie Miliczu utworzono młodzieżową radę gminy.
Pyt. Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym).
Odp. W Gminie Miliczu nie utworzono gminnej rady seniorów.
Pyt. Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odp. W Gminie Milicz wyodrębniono fundusz sołecki.
http://bip.milicz.pl/Article/get/id,24434.html
Pyt. - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odp. http://bip.milicz.pl/Article/get/id,26858.html
Pyt. Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego).
Odp. W roku 2017 w Gminie Milicz nie funkcjonował budżet obywatelski (partycypacyjny). Budżetu obywatelskiego nie zaplanowano również na rok 2018.
Pyt. Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
- (2013) na 2014: 1.000.000 zł
- (2014) na 2015: 750.000 zł
- na 2016: nie prowadzono projektu budżet obywatelski

Pozdrawiam
Dorota Barańska
Stanowisko
ds. Bezpieczeństwa Informacji i Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Miliczu

uzupełnienie odpowiedzi przez LISEWO w sprawie Monitoring samorządy #740

Dzień dobry
W uzupełnieniu wczorajszej odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej, przesłanej o godzinie 10.24,
podaję liczbę konsultacji przeprowadzonych w latach 2014-2016.
Przedstawia się to następująco:
- 2014 - brak danych
- 2015 - 18
- 2016 - 9
Łączę pozdrowienia

--
Halina Chrzanowska
Sekretarz Gminy Lisewo
56 676 86 14 wew. 15
56 676 89 66

uzupełnienie odpowiedzi przez LISEWO w sprawie Monitoring samorządy #740

Dzień dobry
W uzupełnieniu wczorajszej odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej, przesłanej o godzinie 10.21,
podaję liczbę konsultacji przeprowadzonych w latach 2014-2016.
Przedstawia się to następująco:
- 2014 - brak danych
- 2015 - 18
- 2016 - 9
Łączę pozdrowienia

--
Halina Chrzanowska
Sekretarz Gminy Lisewo
56 676 86 14 wew. 15
56 676 89 66

Odpowiedź na wniosek o udost. inf. publ. przez OLEŚNICA w sprawie Monitoring samorządy #428

Witam!

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który
wpłynął do tut. Urzędu w dniu 09 stycznia 2018 r., na podstawie art.
13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (tekst. jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm),
informuję, co następuje:

- w gminie Oleśnica nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie);
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego
(art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie);
- w gminie Oleśnica nie powołano rady oświatowej;
- w gminie Oleśnica nie obowiazuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym);
- liczba podjętych uchwał w latach: 2014 r. - 96, 2015 r. - 91, 2016
r. - 90;
- w latach 2014 - 2016 nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami;
- w gminie Oleśnica nie utworzono młodzieżowej rady gminy;
- nie utworzono gminnej rady seniorów;
- w gminie Oleśnica wyodrębniono fundusz sołecki, adres strony z
obowiazującą uchwałą:

http://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyOlesnica/document/3956/Uchwa%C5%82a-XLIII_311_14

oraz zmiana do ww. uchwały:

http://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyOlesnica/document/6840/Uchwa%C5%82a-XIX_120_16

- fundusz sołecki za rok 2017 r. został zrealizowany, zarządzenia mają
status wykonanych. W roku 2018 nie wydano jeszcze zarządzeń w związku
z realizacją funduszu sołeckiego;
- w gminie Oleśnica nie funkcjonuje budżet obywatelski
(partycypacyjny).

--
Pozdrawiam,

Agnieszka Kembłowska - Inspektor ds. obsługi Rady Gminy
email: rada@olesnica.wroc.pl
tel. (+48 71) 314 02 07

Urząd Gminy Oleśnica
ul. 11 Listopada 24
56-400 Oleśnica
www.olesnica.wroc.pl

Gmina Klucze - SG.1431.6.2018 Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez KLUCZE w sprawie Monitoring samorządy #1955

Witam!
W odpowiedzi na e – mail –a z dnia 09.01.2018 w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam Serdecznie!
Daniel Hickiewicz
Sekretarz Gminy Klucze
ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
tel. 32/642-85 08 wew. 32, Fax.32/642-80-52

„Przed wydrukowaniem tej wiadomości zastanów się, czy jest to konieczne”

2

odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 11.01.2018 roku. przez REGNÓW w sprawie Monitoring samorządy #1665

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 9 stycznia
2018 roku informuje , że w Gminie Regnów obowiązuje uchwała dotycząca i
trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami ( art.5a ust.2 ustawy o
samorządzie gminnym ) . Uchwała jest dostępna pod adresem :
www.bip.regnow.pl/267.2010. Odpowiedzi na pozostałe pytania są negatywne.


Z poważaniem Krzysztof Rupiewicz

Gmina Klucze - SG.1431.5.2018 Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez KLUCZE w sprawie Monitoring samorządy #1955

Witam!
W odpowiedzi na e – mail –a z dnia 09.01.2018 w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam Serdecznie!
Daniel Hickiewicz
Sekretarz Gminy Klucze
ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
tel. 32/642-85 08 wew. 32, Fax.32/642-80-52

„Przed wydrukowaniem tej wiadomości zastanów się, czy jest to konieczne”

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GÓROWO IŁAWECKIE w sprawie Monitoring samorządy $278

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r. przedstawiam następujący informacje:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, - tak, http://gorowoil-ug.bip-wm.pl/public/?id=110729,

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - Nie,

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), - Nie,

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, - Tak, http://gorowoil-ug.bip-wm.pl/public/?id=120191,

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016, - 2014 r. - 91, 2015 r. - 87, 2016 r. - 97,

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016, - 2014 r. - 2, 2015 r. - 1, 2016 r. - 0,

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), -Nie,

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - Nie,

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - Nie, http://gorowoil-ug.bip-wm.pl/public/get_file_contents.php?id=309350,

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, - Brak,

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - Nie,

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny), - Brak,

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016 - Brak.

Z poważaniem
Bożena Olszewska-Świtaj
Wójt Gminy Górowo Iławeckie

odp. na wniosek przez KLUKOWO w sprawie Monitoring samorządy $405

W załączeniu przesyła odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 2018-01-09.

1