Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
odpowiedź na wniosek przez SUSZEC w sprawie Monitoring samorządy #135
Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na Państwa wniosek.
Z poważaniem,
Anna Morcinek
Biuro Rozwoju i Promocji Gminy
Urząd Gminy Suszec
32 449 30 68
Odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez LIPIE w sprawie Monitoring samorządy #69
W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
Proszę o potwierdzenie odbioru.
--
-------------------------------------------------------------------------------
Marcin Karpik
Informatyk
Urząd Gminy Lipie
ul. Częstochowska 29
42-165 Lipie
tel. 34 318-80-32 do 35 wew. 36
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 2.12.2017 przez BĘDZIN w sprawie Monitoring samorządy #2
Będzin, dnia 18.12.2017r.
BOIN.1431.131.2017
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
2.12.2017 roku przekazuję odpowiedzi w odniesieniu do pytań przypisanych
do kolejnych myślników:
ad.1 Uchwała LVI/976/2010 Rady Miejskiej Będzina z dnia 27 września 2010
roku w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków
o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
http://bedzin.bip.info.pl/dokument.php?iddok=3670&idmp=239&r=r
ad.2 Tak
ad.3 Nie powołano
ad.4 Nie
ad.5 Rok 2014 - 116
Rok 2015 - 108
Rok 2016 - 101
ad.6 Rok 2014 - 2
Rok 2015 - 7
Rok 2016 - 8
ad.7 Tak
ad.8 UCHWAŁĄ NR XXVIII/219/2016 RADY MIEJSKIEJ BĘDZINA Z DNIA 21 GRUDNIA
2016 ROKU POWOŁANO Będzińską Radę Seniorów ORAZ NADANO JEJ STATUT.
AD.9 NIE. GMINA BĘDZIN JEST GMINĄ MIEJSKĄ.
AD.10 NIE
AD. 11 NIE
AD.12 NIE
AD.13 NIE
Z poważaniem
Jacek Trześniewski
Pełnomocnik ds. OIN/ABI
Urząd Miejski w Będzinie
Biuro Ochrony Informacji Niejawnych
tel. 32 267-92-08
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Żory przez Żory w sprawie Monitoring samorządy #166
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej poniżej przesyłam dane dotyczące Gminy Miejskiej Żory.
Pyt. 1)
Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Ad. 1)
Gmina posiada uchwałę Rady Miasta w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatyw lokalnych Nr 571/LII/10 z 30.09.2010r. Link - http://www.bip.zory.pl/?c=10530
Pyt. 2)
Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
Ad. 2)
W Żorach utworzono Żorską Radę Działalności Pożytku Publicznego.
Pyt. 3)
Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Ad. 3)
W Żorach nie powołano Rady Oświatowej.
Pyt. 4)
Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Ad. 4 )
Tak, w mieście obowiązuje uchwała Rady Miasta dotycząca zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Nr 227/XXI/08 z 24.04.2008 r. Link: http://www.bip.zory.pl/?c=5944.
Pyt. 5)
Informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Ad. 5)
Ilość uchwał podjętych przez Radę Miasta Żory w roku:
2014 – 125 uchwał
2015 – 151 uchwał,
2016 – 146 uchwał.
Pyt. 6)
Informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Ad. 6)
2014 –1
2015 - 20
2016 - 25
2
Pyt. 7) i 8 )
Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym). Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym).
Ad. 7) i 8)
W Żorach utworzono Młodzieżową Radę Miasta i Żorską Radę Seniorów
Pyt. 9) i 10)
Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Ad. 9) i 10)
W gminie nie występuje fundusz sołecki.
Pyt. 11)
Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)
Ad. 11)
W gminie nie występuje budżet obywatelski w tej formie.
Pyt. 12)
Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny)
Ad. 12)
W Żorach mechanizm obywatelskiego współdecydowania o samorządzie wprowadzono już kilka lat temu jako budżet partycypacyjny dla dzielnic. Następnie formułę budżetu obywatelskiego rozszerzono, a mieszkańcom dano także możliwość zgłaszania projektów istotnych w skali całego miasta. Na ten cel z budżetu miasta przekazano w 2014 i 2015 roku po pół miliona złotych. W kolejnym 2016 roku formułę budżetu obywatelskiego zmieniono - mieszkańcy mogli zgłosić projekty niezależnie od ich wartości. Po kilku latach realizacji Budżetu Obywatelskiego w Żorach, przeanalizowaniu jego przebiegu i konsultacjach z radnymi Rady Miasta Żory wyciągnięto wniosek, że zasadne jest powrócenie do jednolitego Żorskiego Budżetu Obywatelskiego, bez podziału na część ogólnomiejską oraz dzielnicową. Z doświadczeń wynika, że w żorskich warunkach najlepiej sprawdziła się formuła decydowanie o podziale środków bezpośrednio w dzielnicach i to ona jest kontynuowana.
O kwocie przeznaczonej na ten cel decyduje się za pośrednictwem uchwały budżetowej Rada Miasta Żory. Obecnie wynosi ona 80 tysięcy złotych dla każdej z dzielnic.
Organizowane są czyli spotkania z mieszkańcami poszczególnych dzielnic, podczas których można poznać dokładne zasady funkcjonowania ŻBO, zgłosić inicjatywę oraz zagłosować na wybrany projekt.
Pyt. 13)
Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Ad. 13)
2014 – 500 000 zł
2015 – 500 000 zł
2016 – kwota nieokreślona, mieszkańcy mogli wybrać dowolną inwestycję. Zwyciężyła przebudowa basenu otwartego w dzielnicy Rój, która realizowana jest etapowo przez kilka lat.
Z poważaniem,
Anna Ujma
Pełnomocnik Prezydenta ds. Promocji, Kultury i Sportu
tel.: +48 606 991 297 | +48 32 43 48 229
email: a.ujma@um.zory.pl
Urząd Miasta Żory
Al. Wojska Polskiego 25,
tel.: +48 32 43 48 200 | fax: +48 32 43 51 215
email: umzory@um.zory.pl | www.zory.pl
FB: www.facebook.com/miasto.zory/
--- Treść przekazanej wiadomości --- Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Data: Sat, 02 Dec 2017 22:40:05 -0000
Nadawca: sprawa-3651@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-3651@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: umzory@um.zory.pl
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:BRM - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) - TAK
ED - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
BRM - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
BRM - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
BRM - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) – TAK
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) - TAK
FB - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
FB - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) - NIE
BPKS- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny) -
BPKS - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-3651@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
OIK.1431.90.2017 przez Świętochłowice w sprawie Monitoring samorządy #141
Dzień dobry,
w imieniu Pani Ewy Jakubowskiej, Sekretarza Miasta Świętochłowice w
załączeniu przesyłam odpowiedź na przesłany drogą elektroniczną do tut.
Urzędu w dniu 4 grudnia br. wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Violetta Pradela
Tel.: 32 3491 - 848, mail: v.pradela@swietochlowice.pl
Podinspektor w Wydziale Organizacyjnym i Kadr
Urząd Miejski w Świętochłowicach
ul. Katowicka 54
41-600 Świętochłowice
Odpowiedź na wniosek przez ŻYWIEC w sprawie Monitoring samorządy #167
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 7 grudnia 2017 roku.
Katarzyna Kocoń
Wydział Spraw Społecznych, Promocji i Współpracy Partnerskiej
Urząd Miejski w Żywcu
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOCHANOWICE w sprawie Monitoring samorządy #52
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 2.12.2017 r., który wpłynął do tut. Urzędu dnia 4.12.2017 r. informuję:
Ad 1. Obowiązuje Uchwała Nr XXX/242/17 Rady Gminy Kochanowice z dnia 29.11.2017 r. na rok 2018. Dostępny jest tylko Program współpracy Pożytku Publicznego.
http://bip.kochanowice.pl/wiadomosci/1601/wiadomosc/401584/uchwala_nr_xxx24217_rady_gminy_kochanowice_z_dnia_29_listopada_2
Ad 2. Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku Publicznego.
Ad 3. Nie powołano rady oświatowej.
Ad 4. Nie występuje.
Ad 5. 2014 - 75 (stara Rada Gminy) 16 ( nowa Rada Gminy)
2015 - 88 Uchwał
2016 - 79 Uchwał
Ad 6. Nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami.
Ad 7. Nie utworzono młodzieżowej Rady Gminy.
Ad 8. Nie utworzono gminnej Rady Seniorów.
Ad 9. W Gminie został wyodrębniony fundusz sołecki. Uchwała Nr XLIV/301/14 z dnia 31.03.2014 r. http://bip.kochanowice.pl/wiadomosci/1601/wiadomosc/227274/uchwala_nr_xliv30114_rady_gminy_kochanowice_z_dnia_31_marca_2014
Ad 10. Brak zarządzeń.
Ad 11. Nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Ad 12. Brak
Ad 13. Brak
Andrzej Domagała
Sekretarz Gminy Kochanowice
Sekretariat Urzędu Gminy Kochanowice
ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
tel. 34/3533100
-----Original Message-----
From: sprawa-3537@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-3537@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Saturday, December 02, 2017 11:40 PM
To: gmina@kochanowice.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-3537@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 2.12.2017 przez BĘDZIN w sprawie Monitoring samorządy #2
Będzin, dnia 18.12.2017r.
BOIN.1431.131.2017
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
2.12.2017 roku przekazuję odpowiedzi w odniesieniu do pytań przypisanych
do kolejnych myślników:
ad.1 Uchwała LVI/976/2010 Rady Miejskiej Będzina z dnia 27 września 2010
roku w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków
o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
http://bedzin.bip.info.pl/dokument.php?iddok=3670&idmp=239&r=r
ad.2 Tak
ad.3 Nie powołano
ad.4 Nie
ad.5 Rok 2014 - 116
Rok 2015 - 108
Rok 2016 - 101
ad.6 Rok 2014 -
Rok 2015 -
Rok 2016 -
ad.7 Tak
ad.8 UCHWAŁĄ NR XXVIII/219/2016 RADY MIEJSKIEJ BĘDZINA Z DNIA 21 GRUDNIA
2016 ROKU POWOŁANO Będzińską Radę Seniorów ORAZ NADANO JEJ STATUT.
AD.9 NIE. GMINA BĘDZIN JEST GMINĄ MIEJSKĄ.
AD.10 NIE
AD. 11 NIE
AD.12 NIE
AD.13 NIE
--
Urząd Miejski w Będzinie
Biuro Ochrony Informacji Niejawnych
tel. 32 267-92-08
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Jaworzno w sprawie Monitoring samorządy #42
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesłany na adres mailowy tut. Urzędu w dniu 2.12.2017 r. przedstawiam poniższe informacje zebrane od poszczególnych komórek merytorycznych w UM:
Pytanie - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odpowiedź: Nie. W Gminie Miasta Jaworzna nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
Pytanie - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odpowiedź: Tak, utworzono Gminną Radę Działalności Pożytku Publicznego w Jaworznie (Uchwała Nr IX/85/2015 Rady Miejskiej w Jaworznie z dnia 28 maja 2015 r. w sprawie określenia organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Jaworznie oraz Zarządzenie Nr WZ.0050.47.2016 Prezydenta Miasta Jaworzna z dnia 25 stycznia 2016 r. dot. powołania składu osobowego).
Pytanie - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odpowiedź: Nie. W Gminie Miasta Jaworzna nie powołano rady oświatowej.
Pytanie - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odpowiedź: Tak.
Konsultowanie treści projektów uchwał w Jaworznie reguluje uchwała Nr XLVII/650/2010 Rady Miejskiej w Jaworznie z dnia 26 sierpnia 2010 r. - uchwała dostępna na stronie BIP – http://bip.jaworzno.pl/Article/get/id,17040.html . Uchwała zawiera szczegółowe regulacje dotyczące zbierania opinii o projektach uchwał oraz terminy wnoszenia uwag i opinii (zgodnie z formularzem) przez przedstawicieli organizacji pozarządowymi.
W Jaworznie zasady organizacji spotkań z mieszkańcami reguluje Zarządzenie Prezydenta Miasta Jaworzna Nr OR.120.42.2011 z dnia 16 sierpnia 2011 r. oraz zarządzenie zmieniające Nr OR.120.63.2012 z dnia 9 sierpnia 2012 r. - treść w załączniku.
Pytanie - informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Odpowiedź: Rada Miejska w Jaworznie przyjęła:
w 2014 r. - 107 uchwał,
w 2015 r. - 208 uchwał,
w 2016 r. - 141 uchwał.
Pytanie - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odpowiedź:
ROK 2014
1) Dzielnica Podłęże – koncepcja zagospodarowania osiedlowego parku. W konsultacjach, które trwały od marca do czerwca 2014 r. udział wzięło około 800 mieszkańców.
2) Osiedle Stałe - konsultacje dot. p rojektu rewitalizacji Parku im. Lotników Polskich. Konsultacje trwały od października 2014 r. do czerwca 2015 r. W konsultacjach wzięło udział około 400 mieszkańców miasta.
3) konsultacje dot. inwestycji kanalizacyjnych w poszczególnych dzielnicach (Ciężkowice, Pieczyska, Długoszyn, Góra Piasku, Bory, Warpie).
ROK 2015
1) Konsultacje społeczne w ramach projektu „Miasto siedmiu rynków” (rozpoczęły się w marcu 2015 r.) Realizacja projektu Miasto 7 Rynków, którego celem jest rewitalizacja centralnych miejsc danej dzielnicy (Jeleń: 3 spotkania, Byczyna: 3 spotkania)
2) Wydział Urbanistyki i Architektury (dyskusje publiczne + konsultacje planów zagospodarowania przestrzennego w dzielnicach) W 2015 r. - 7 spotkań
ROK 2016
1) Realizacja projektu Miasto 7 Rynków (Długoszyn: 4 spotkania, Ciężkowice: 1 spotkanie, Dąbrowa Narodowa: 2 spotkania, Osiedle Tadeusza Kościuszki – 1 spotkanie, Byczyna – otwarcie rynku i konsultacje
2) Wydział Urbanistyki i Architektury (dyskusje publiczne + konsultacje planów zagospodarowania przestrzennego w dzielnicach) W 2016 r. - 7 spotkań 3) konsultacje dot. inwestycji kanalizacyjnych w poszczególnych dzielnicach (Jeleń, Długoszyn)
4) Spotkania – tematy bieżące dzielnicy:
- Osiedle Stałe – 2 spotkania w 2016 r. (inwestycje, parkingi),
- Ciężkowice – 3 spotkania w 2016 r. (inwestycje, plany powstania prywatnej kopalni, postępowania środowiskowe),
- Góra Piasku – 1 spotkanie w 2016 r. (PSZOK, kopalnia Mariola),
- Śródmieście – 2 spotkania - Park Nowych Mieszkańców (Park Chrząstówka), rewitalizacja skweru na Nowej w osiedlu OTK,
- Byczyna – konsultacje – plany inwestycyjne i kulturalne w dzielnicy.
W każdym roku organizowanych jest kilkadziesiąt spotkań w ramach JBO – dyskusje, debaty, spotkania w 20 obszarach konsultacyjnych oraz posiedzenia komisji/zespołów obszarowych ds JBO.
Pytanie - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odpowiedź: Tak . (Uchwała nr XLVIII/635/2014 Rady Miejskiej w Jaworznie z dnia 26 czerwca 2014 r. w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miasta Jaworzna i nadania jej statutu)
Pytanie - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odpowiedź: Tak . (Uchwała Nr XXIII/343/2016 Rady Miejskiej w Jaworznie z dnia 29 listopada 2016 r. w sprawie utworzenia Rady Seniorów Miasta Jaworzna oraz nadania jej statutu)
Pytanie - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odpowiedź: nie dotyczy Gminy Miasta Jaworzna (Jaworzno jest miastem na prawach powiatu - brak sołectw)
Pytanie - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odpowiedź: j.w.
Pytanie - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odpowiedź: Tak. W Gminie Miasta Jaworzna funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny). Prace nad Jaworznickim Budżetem Obywatelskim rozpoczęły się w J aworznie w 2013 roku. Zasady i tryb przeprowadzania konsultacji społecznych związanych z Jaworznickim Budżetem Obywatelskim regulują uchwały Rady Miejskiej w Jaworznie:
- Nr XXXII/456/2013 z dnia 17 maja 2013 r. - treść dostępna pod adresem - http://www.jbo.jaworzno.pl/images/Archiwum/uchwala_JBO_2014.pdf
- Nr XLVI/604/2014 z dnia 29 kwietnia 2014 r. - treść uchwały - http://www.jbo.jaworzno.pl/images/Archiwum/akt.pdf
i treść załącznika - http://www.jbo.jaworzno.pl/images/Archiwum/zalacznik.pdf
- Nr VII/78/2015 z dnia 23 kwietnia 2015 r. - treść dostępna pod adresem - http://www.jbo.jaworzno.pl/images/uchwala_jbo.pdf
- Nr XVIII/263/2016 z dnia 28 kwietnia 2016 r. - treść dostępna pod adresem - http://www.jbo.jaworzno.pl/images/18-263-2016.pdf
- Nr XXVIII/404/2017 z dnia 27 kwietnia 2017 r. - treść dostępna pod adresem - http://bip.jaworzno.pl/Article/get/id,30736.html
Wszelkie informacje na temat Jaworznickiego Budżetu Obywatelskiego można uzyskać na stronie www.jbo.jaworzno.pl – aktualności, efekty, zasady, regulacje prawne, harmonogram JBO.
Pytanie - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odpowiedź: W Jaworznie budżet partycypacyjny funkcjonuje ściśle na zasadach konsultacji społecznych z mieszkańcami.
Pytanie - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Odpowiedź: Kwoty budżetu obywatelskiego zaplanowane w poszczególnych latach to:
w 2014 r. - 2 021 425,00 zł
w 2015 r. - 2 931 630,00 zł
w 2016 r. - 2 520.790,00 zł
Anna Młynarczyk
Referat Organizacyjny
Wydział Organizacyjny i Kadr
tel. (32) 61 81 638
----- Przekazana wiadomość -----
Od: sprawa-3527@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: jaworzno@um.jaworzno.pl
Wysłane: sobota, 2 grudzień 2017 23:40:01
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-3527@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Jaworzno w sprawie Monitoring samorządy #42
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesłany na adres mailowy tut. Urzędu w dniu 2.12.2017 r. przedstawiam poniższe informacje zebrane od poszczególnych komórek merytorycznych w UM:
Pytanie - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odpowiedź: Nie. W Gminie Miasta Jaworzna nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
Pytanie - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odpowiedź: Tak, utworzono Gminną Radę Działalności Pożytku Publicznego w Jaworznie (Uchwała Nr IX/85/2015 Rady Miejskiej w Jaworznie z dnia 28 maja 2015 r. w sprawie określenia organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Jaworznie oraz Zarządzenie Nr WZ.0050.47.2016 Prezydenta Miasta Jaworzna z dnia 25 stycznia 2016 r. dot. powołania składu osobowego).
Pytanie - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odpowiedź: Nie. W Gminie Miasta Jaworzna nie powołano rady oświatowej.
Pytanie - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odpowiedź: Tak.
Konsultowanie treści projektów uchwał w Jaworznie reguluje uchwała Nr XLVII/650/2010 Rady Miejskiej w Jaworznie z dnia 26 sierpnia 2010 r. - uchwała dostępna na stronie BIP – http://bip.jaworzno.pl/Article/get/id,17040.html . Uchwała zawiera szczegółowe regulacje dotyczące zbierania opinii o projektach uchwał oraz terminy wnoszenia uwag i opinii (zgodnie z formularzem) przez przedstawicieli organizacji pozarządowymi.
W Jaworznie zasady organizacji spotkań z mieszkańcami reguluje Zarządzenie Prezydenta Miasta Jaworzna Nr OR.120.42.2011 z dnia 16 sierpnia 2011 r. oraz zarządzenie zmieniające Nr OR.120.63.2012 z dnia 9 sierpnia 2012 r. - treść w załączniku.
Pytanie - informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Odpowiedź: Rada Miejska w Jaworznie przyjęła:
w 2014 r. - 107 uchwał,
w 2015 r. - 208 uchwał,
w 2016 r. - 141 uchwał.
Pytanie - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odpowiedź:
ROK 2014
1) Dzielnica Podłęże – koncepcja zagospodarowania osiedlowego parku. W konsultacjach, które trwały od marca do czerwca 2014 r. udział wzięło około 800 mieszkańców.
2) Osiedle Stałe - konsultacje dot. p rojektu rewitalizacji Parku im. Lotników Polskich. Konsultacje trwały od października 2014 r. do czerwca 2015 r. W konsultacjach wzięło udział około 400 mieszkańców miasta.
3) konsultacje dot. inwestycji kanalizacyjnych w poszczególnych dzielnicach (Ciężkowice, Pieczyska, Długoszyn, Góra Piasku, Bory, Warpie).
ROK 2015
1) Konsultacje społeczne w ramach projektu „Miasto siedmiu rynków” (rozpoczęły się w marcu 2015 r.) Realizacja projektu Miasto 7 Rynków, którego celem jest rewitalizacja centralnych miejsc danej dzielnicy (Jeleń: 3 spotkania, Byczyna: 3 spotkania)
2) Wydział Urbanistyki i Architektury (dyskusje publiczne + konsultacje planów zagospodarowania przestrzennego w dzielnicach) W 2015 r. - 7 spotkań
ROK 2016
1) Realizacja projektu Miasto 7 Rynków (Długoszyn: 4 spotkania, Ciężkowice: 1 spotkanie, Dąbrowa Narodowa: 2 spotkania, Osiedle Tadeusza Kościuszki – 1 spotkanie, Byczyna – otwarcie rynku i konsultacje
2) Wydział Urbanistyki i Architektury (dyskusje publiczne + konsultacje planów zagospodarowania przestrzennego w dzielnicach) W 2016 r. - 7 spotkań 3) konsultacje dot. inwestycji kanalizacyjnych w poszczególnych dzielnicach (Jeleń, Długoszyn)
4) Spotkania – tematy bieżące dzielnicy:
- Osiedle Stałe – 2 spotkania w 2016 r. (inwestycje, parkingi),
- Ciężkowice – 3 spotkania w 2016 r. (inwestycje, plany powstania prywatnej kopalni, postępowania środowiskowe),
- Góra Piasku – 1 spotkanie w 2016 r. (PSZOK, kopalnia Mariola),
- Śródmieście – 2 spotkania - Park Nowych Mieszkańców (Park Chrząstówka), rewitalizacja skweru na Nowej w osiedlu OTK,
- Byczyna – konsultacje – plany inwestycyjne i kulturalne w dzielnicy.
W każdym roku organizowanych jest kilkadziesiąt spotkań w ramach JBO – dyskusje, debaty, spotkania w 20 obszarach konsultacyjnych oraz posiedzenia komisji/zespołów obszarowych ds JBO.
Pytanie - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odpowiedź: Tak . (Uchwała nr XLVIII/635/2014 Rady Miejskiej w Jaworznie z dnia 26 czerwca 2014 r. w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miasta Jaworzna i nadania jej statutu)
Pytanie - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odpowiedź: Tak . (Uchwała Nr XXIII/343/2016 Rady Miejskiej w Jaworznie z dnia 29 listopada 2016 r. w sprawie utworzenia Rady Seniorów Miasta Jaworzna oraz nadania jej statutu)
Pytanie - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odpowiedź: nie dotyczy Gminy Miasta Jaworzna (Jaworzno jest miastem na prawach powiatu - brak sołectw)
Pytanie - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odpowiedź: j.w.
Pytanie - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odpowiedź: Tak. W Gminie Miasta Jaworzna funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny). Prace nad Jaworznickim Budżetem Obywatelskim rozpoczęły się w J aworznie w 2013 roku. Zasady i tryb przeprowadzania konsultacji społecznych związanych z Jaworznickim Budżetem Obywatelskim regulują uchwały Rady Miejskiej w Jaworznie:
- Nr XXXII/456/2013 z dnia 17 maja 2013 r. - treść dostępna pod adresem - http://www.jbo.jaworzno.pl/images/Archiwum/uchwala_JBO_2014.pdf
- Nr XLVI/604/2014 z dnia 29 kwietnia 2014 r. - treść uchwały - http://www.jbo.jaworzno.pl/images/Archiwum/akt.pdf
i treść załącznika - http://www.jbo.jaworzno.pl/images/Archiwum/zalacznik.pdf
- Nr VII/78/2015 z dnia 23 kwietnia 2015 r. - treść dostępna pod adresem - http://www.jbo.jaworzno.pl/images/uchwala_jbo.pdf
- Nr XVIII/263/2016 z dnia 28 kwietnia 2016 r. - treść dostępna pod adresem - http://www.jbo.jaworzno.pl/images/18-263-2016.pdf
- Nr XXVIII/404/2017 z dnia 27 kwietnia 2017 r. - treść dostępna pod adresem - http://bip.jaworzno.pl/Article/get/id,30736.html
Wszelkie informacje na temat Jaworznickiego Budżetu Obywatelskiego można uzyskać na stronie www.jbo.jaworzno.pl – aktualności, efekty, zasady, regulacje prawne, harmonogram JBO.
Pytanie - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odpowiedź: W Jaworznie budżet partycypacyjny funkcjonuje ściśle na zasadach konsultacji społecznych z mieszkańcami.
Pytanie - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Odpowiedź: Kwoty budżetu obywatelskiego zaplanowane w poszczególnych latach to:
w 2014 r. - 2 021 425,00 zł
w 2015 r. - 2 931 630,00 zł
w 2016 r. - 2 520.790,00 zł
Anna Młynarczyk
Referat Organizacyjny
Wydział Organizacyjny i Kadr
tel. (32) 61 81 638
----- Przekazana wiadomość -----
Od: sprawa-3527@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: jaworzno@um.jaworzno.pl
Wysłane: sobota, 2 grudzień 2017 23:40:01
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-3527@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
--
--
Re: informacja publiczna przez MYKANÓW w sprawie Monitoring samorządy #87
Dzień dobry, w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek z dnia 04.12.2017
Pozdrawiam
Ewa olejarz
Inspektor ds. kancelaryjnych
Odpowiedź - wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KROCZYCE w sprawie Monitoring samorządy #60
Numer sprawy: UG-V.1431.00016.2017
Numer pisma: UG-V.KW-00427/17
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Dotyczy: wniosku o udostępnienie informacji publicznej data wpływu:
04.12.2017 r.
Szanowni Państwo!
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej
informuję:
1. Trwają pracę nad treścią uchwały dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej.
2. Na terenie Gminy Kroczyce nie ma powołanej rady gminnego pożytku
publicznego z powodu niewpłynięcia stosownego wniosku.
3. Na terenie Gminy Kroczyce nie ma powołanej rady oświatowej.
4. W Gminie Kroczyce została podjęta w dniu 18.08.2005r. uchwała dot.
zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami. Uchwała jest
dostępna na stronie internetowej Gminy Kroczyce BIP Urzędu Gminy Kroczyce.
5. W roku 2014- Rada Gminy Kroczyce podjęła 92 uchwały.
6. W roku 2015- Rada Gminy Kroczyce podjęła 97 uchwał.
7. W roku 2016- Rada Gminy Kroczyce podjęła 67 uchwał.
8. W roku 2014-przeprowadzono 6 konsultacji z mieszkańcami.
9. W roku 2015- przeprowadzono 7 konsultacji z mieszkańcami.
10. W roku 2016- przeprowadzono 8 konsultacji z mieszkańcami.
11. Na terenie Gminy Kroczyce nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
12. Na terenie Gminy Kroczyce nie utworzono gminnej rady seniorów.
13. W Gminie Kroczyce, nie wyodrębniono funduszu sołeckiego. Uchwała w
sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w budżecie
Gminy Kroczyce w 2018r z dnia 31 marca 2017 r. Dostępna w BIP Urzędu Gminy
Kroczyce.
14. W Gminie Kroczyce nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Z poważaniem,
Ewa Kaziród-Kula
------------------------------------
Kierownik Referatu Zamówień Publicznych, Integracji Europejskiej,
Informatyki i Promocji
Urząd Gminy Kroczyce
ul. Batalionów Chłopskich 29
42-425 Kroczyce
tel. 34 315 2150 do 55 wew. 25
www.kroczyce.pl
Re: ***SPAM***Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BESTWINA w sprawie Monitoring samorządy #1
Dzień dobry.
W nawiązaniu do Państwa wniosku przesyłam informację - odpowiedzi na zadane
pytania:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała, nie
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), nie
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
nie
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała, http://bestwina.pl/index.php?str=11&id_uchwaly=706
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016, 218
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016, 22
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), nie
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), nie
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, nie
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, -
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), nie
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny), -
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016. -
Pozdrawiam
*Arkadiusz Maj*
sekretarz Gminy Bestwina
tel. 32 2157700, fax. 32 2157712
info@bestwina.pl <edu@bestwina.pl>
________________________________________________________________________________________
*Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie do osoby lub
podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o charakterze
poufnym lub zastrzeżonym. Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo,
dalsze jego przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju
wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w
nim informacje przez osobę lub podmiot nie będący jego adresatem, jest nie
dozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony
jest o zawiadomienie nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.*
P Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.
W dniu 2 grudnia 2017 23:39 użytkownik <
sprawa-3486@fedrowanie.siecobywatelska.pl> napisał:> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
> następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
> oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
> lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
> wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
> (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
> ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
> konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
> jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
> jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
> latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
> poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
> gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
> funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
> BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
> na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
> adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
> o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
> związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
> rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
> sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
> mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
> (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia)
> w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
> oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
> wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
> (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
> poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
> adres sprawa-3486@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
> Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Fwd:odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PILCHOWICE w sprawie Monitoring samorządy #103
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Data: Mon, 18 Dec 2017 10:44:05 +0100
Nadawca: Elżbieta Wymysło <kierownik.rg@pilchowice.pl>
Adresat: UG Pilchowice <ug@pilchowice.pl>
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
z dnia 2017-12-02
--
Pozdrawiam,
Elżbieta Wymysło
Kierownik Referatu Rozwoju Gminy,
Pełnomocnik ds. Współpracy
z Organizacjami Pozarządowymi
i Przedsiębiorcami
Urząd Gminy Pilchowice
ul. Damrota 6
44-145 Pilchowice
Nr Pokoju 13
Tel. 32 332 71 64
kom. 793 009 265
------------------------------------------------------------------------
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security <http://www.arcabit.pl>
This email was scanned by Arcabit Internet Security <http://www.arcabit.pl>
EMAIL Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. realizacji zadań publicznych [Sprawa#ZZ.III.1431.167.2017] przez SŁAWKÓW w sprawie Monitoring samorządy #130
Dokumenty: ZZ.III.KW.000549.2017
Znak sprawy: ZZ.III.1431.167.2017
Rej. koresp. wych.: rkw-EMAIL-000683/17
Wysłane przez: Marta Sekuła
--
Urząd Miasta Sławkowa
Rynek 1
41-260 Sławków
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WOŹNIKI w sprawie Monitoring samorządy #157
Szanowni Państwo
Na terenie Gminy Woźniki nie obowiązuje uchwała dotycząca inicjatywy
lokalnej; nie powołano Rady Działalności Pożytku Publicznego; nie
powołano Rady Oświatowej; nie przyjęto uchwał y o konsultacjach z
mieszkańcami; W latach 2014-2016 przyjęto 298 uchwał Rady Miejskiej; Nie
utworzono Młodzieżowej Rady Gminy; Nie utworzono Gminnej Rady Seniorów;
w gminie nie obowiązuje budżet obywatelski
Fundusz sołecki wyodrębniany jest w uchwale budżetowej (
http://www.bip.wozniki.pl/wiadomosci/10950/lista/budzet_2018 ) natomiast
jego realizacja następuje na podstawie uchwał sołectw (
http://www.bip.wozniki.pl/jednostki_pomocnicze/1/solectwa )
--
Pozdrawiam
Piotr Kalinowski
Urząd Miejski w Woźnikach
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Zabrze w sprawie Monitoring samorządy #160
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 2 grudnia 2017 roku.
Pozdrawiam
Wioleta Gola
Wydział Kontaktów Społecznych
Urząd Miejski w Zabrzu
tel. (32) 273 97 48
wgola@um.zabrze.pl<mailto:wgola@um.zabrze.pl>
www.um.zabrze.pl<http://www.um.zabrze.pl>
www.facebookzabrze.pl<http://www.facebookzabrze.pl>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Kuźnia Raciborska przez KUŹNIA RACIBORSKA w sprawie Monitoring samorządy #66
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 02.12.2017 r. (data wpływu do
tutejszego Urzędu 04.12.2017 r.) informuję:
- link do uchwały dot. inicjatywy lokalnej:
http://kuznia-raciborska.bip.info.pl/dokument.php?iddok=8663&idmp=541&r=r
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego
- nie powołano w gminie rady oświatowej
- link do uchwały w sprawie zasad konsultacji w trybie art. 5a uosg:
http://kuznia-raciborska.bip.info.pl/dokument.php?iddok=12175&idmp=692&r=r
- liczba przyjętych uchwał:
2014 - 80
2015 - 119
2016 - 97
- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w trybie art. 5a
ust. 2 uosg w latach 2014-2016: 0
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy
- nie utworzono gminnej rady seniorów
- link ws. wyodrębnienia funduszy sołeckiego:
http://kuznia-raciborska.bip.info.pl/dokument.php?iddok=9391&idmp=574&r=r
- brak zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją
funduszu sołeckiego
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny).
Dominik Klimanek
Sekretarz
tel. 32 419 14 17
fax 32 419 14 32
Odpowiedź. przez KONIECPOL w sprawie Monitoring samorządy #53
Dzień dobry,
W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Pozdrawiam,
Magdalena Szkutnik
Urząd Miasta i Gminy Koniecpo0l
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DĘBOWIEC w sprawie Monitoring samorządy #24
_W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji informuję:_
ad.1 W Gminie Dębowiec nie podjęto uchwały dot. trybu i kryteriów oceny
wniosków w ramach inicjatywy lokalnej.
ad.2 Nie utworzono gminnej Rady Działalności Pozytku Publicznego
ad.3 Nie powołano Gminnej Rady Oświatowej
ad.4 W gminie obowiązuje uchwała dot. konsultacji z mieszkańcami :
http://www.debowiec.bip.info.pl/dokument.php?iddok=986&idmp=154&r=r
Liczba uchwał podjętych:
2014r. VI kadencja - 52, VII kadencja 14
2015r. - 99
2016 - 75
Liczba konsultacji:
2014- 3
2015 - 4
2016 - 5
ad.5 Nie utworzono młodzieżowej rady gminy
ad.6 nie utworzono gminnej rady seniorów
ad.7 w gminie wyodrębniono fundusz sołecki
uchwała:
http://www.debowiec.bip.info.pl/dokument.php?iddok=3691&idmp=403&r=r
zarządzenie: w załączeniu
ad.8 w gminie nie funkcjonuje budżet partycypacyjny
pozdrawiam
Dorota Krzyżanek
Sekretarz Gminy Dębowiec
FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BRENNA w sprawie Monitoring samorządy #9
W odpowiedzi na wniosek, informuję:
1. nie,
2. nie,
3. nie
4. tak UCHWAŁA NR XIX/209/12 RADY GMINY BRENNA z dnia 11 października
2012 r. w sprawie ustalenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami Gminy Brenna
<http://www.bip.brenna.org.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-753>
http://www.bip.brenna.org.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-753
5. w 2014 - 83 uchwały, w 2015 - 81 uchwał, w 2016 - 88 uchwał
6. 4
7. Nie
8. Nie
9. Nie ponieważ w Gminie Brenna nie ma sołectw
10. Nie dotyczy
11. nie
12. nie dotyczy
13. nie dotyczy
--
Pozdrawiam
Krzysztof Majeran
zastępca wójta/sekretarz
Urząd Gminy Brenna
43-438 Brenna
ul. Wyzwolenia 77
tel.: + 48 33 853 62 22
fax.: + 48 33 853 63 70
sekretarz@brenna.org.pl
www.brenna.org.pl
-----Original Message-----
From: <mailto:sprawa-3494@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
sprawa-3494@fedrowanie.siecobywatelska.pl [
<mailto:sprawa-3494@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
mailto:sprawa-3494@fedrowanie.siecobywatelska.pl]Sent: Saturday, December 2, 2017 11:40 PM
To: <mailto:sekretarz@brenna.org.pl> sekretarz@brenna.org.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres <mailto:sprawa-3494@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
sprawa-3494@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
<http://www.siecobywatelska.pl> www.siecobywatelska.pl
<http://www.watchdogportal.pl> www.watchdogportal.pl
<http://www.funduszesoleckie.pl> www.funduszesoleckie.pl
<http://www.informacjapubliczna.org> www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OLSZTYN w sprawie Monitoring samorządy #93
Dzień dobry.
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
--
Piotr Stolarski
Kierownik Referatu Informatyki
Urząd Gminy Olsztyn
Pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 10
42-256 Olsztyn
tel. 571 403 414
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat:
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Data:
Sat, 02 Dec 2017 22:40:03 -0000
Nadawca:
sprawa-3578@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-3578@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Odpowiedź-Do:
sprawa-3578@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-3578@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Adresat:
sekretariat@olsztyn-jurajski.pl <mailto:sekretariat@olsztyn-jurajski.pl>
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-3578@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-3578@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NĘDZA w sprawie Monitoring samorządy #90
--
*Krystian Dolipski*
/Sekretarz Gminy/
*t.* 32 66 60 463
*w.* /nedza.pl/ <http://nedza.pl> *e.* /sekretarz@nedza.pl/
<mailto:sekretarz@nedza.pl>
*a.* ul. Jana III Sobieskiego 5, 47-440 Nedza
<https://maps.google.com/?q=ul.%20Jana%20III%20Sobieskiego%205,+47-440+N%C4%99dza>
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MSTÓW w sprawie Monitoring samorządy #85
Mstów, dnia 18.12.2017r.
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
informujemy iż, w Gminie Mstów:
1) brak obowiązującej uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej;
2) nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego;
3) nie powołano rady oświatowej;
4) obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami:
http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/mstow/1648.pdf
5) liczba przyjętych uchwał w latach 2014 - 2016: 295
6) liczba przeprowadzonych konsultacji w latach 2014 - 2016: 4
7) nie utworzono młodzieżowej rady gminy;
8) nie utworzono gminnej rady seniorów;
9) wyodrębniono w gminie fundusz sołecki:
http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/mstow/1752.pdf
10) brak obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego;
11) w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Z poważaniem
--
odpowiedź na wniosek przez KRZYŻANOWICE w sprawie Monitoring samorządy #65
Witam
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 02.12.2017 r.
Pozdrawiam
Urząd Gminy Krzyżanowice
Referat Organizacyjny
Inspektor Małgorzata Cichoń
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254