Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZCZYRK w sprawie Monitoring samorządy #137
Szczyrk, dnia 15 grudnia 2017r.
Nr 033.31.2017
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, udzielam
odpowiedzi na pytania:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała - nie ma takiej uchwały,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) - nie
utworzono,
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego) -
nie powołano,
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała - Uchwała Nr LII/272/2013 Rady Miejskiej w Szczyrku
z dnia 27 grudnia 2013 roku w sprawie określenia zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Szczyrk oraz
Uchwała Nr LIII/285/2014 Rady Miejskiej w Szczyrku z dnia 28 stycznia 2014r.
w sprawie zmiany uchwały Nr LII/272/2013 Rady Miejskiej w Szczyrku z dnia 27
grudnia 2013 roku w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Szczyrk (www.bip.szczyrk.pl -
prawo lokalne - uchwały Rady Miejskiej),
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016
w roku 2014 podjętych zostało 98 uchwał,
w roku 2015 podjętych zostało 101 uchwał,
w roku 2016 podjętych zostało 94 uchwały
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016 - w oparciu o Uchwałę Nr LII/272/2013 Rady
Miejskiej w Szczyrku z dnia 27 grudnia 2013 roku w sprawie określenia zasad
i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta
Szczyrk przeprowadzonych zostało
w roku 2014 - 3 konsultacje,
w roku 2015 - 3 konsultacje,
w roku 2016 - 3 konsultacje,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym) - nie utworzono,
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym) - nie utworzono,
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego - nie
wyodrębniono w Gminie funduszu sołeckiego, nie ma uchwały o odmowie
wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie - nie dotyczy,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) - nie funkcjonuje,
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny) - nie dotyczy,
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016 - nie dotyczy.
Urząd Miejski w Szczyrku
Anna Szostak
Tel. 33 82 950 13
odp. na wniosek o udost. inf. publicznej z dn. 4.12.2017 przez SOŚNICOWICE w sprawie Monitoring samorządy #132
Sośnicowice dn. 14.12.2017
ROiSO.1431.22.2017
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
W odpowiedzi na wniesione zapytanie o udostępnienie następujących
informacji:
uprzejmie odpowiadam
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie),
a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym
jest dostępna ta uchwała,
Nie podejmowano takiej uchwały więc nie obowiązuje
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Nie utworzono
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Nie powołano
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP,
pod którym jest dostępna ta uchwała,
<http://sosnicowice.i-gmina.pl/> http://sosnicowice.i-gmina.pl/
http://sosnicowice.i-gmina.pl/uchwaly/uchwala-nr-xxxiii-343-2010
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
W 2014 roku podjęto - -99
W 2015 roku podjęto - 96
W 2016 roku podjęto - -86
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
W 2014 przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami - -18
W 2015 przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami - 18
W 2016 przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami - -15
2014-2016,--51
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
Nie utworzono
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
Nie utworzono
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Nie wyodrębniono
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Nie wyodrębniono więc nie ma linku
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Nie funkcjonuje
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
Nie funkcjonuje
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
Nie było budżetu obywatelskiego
Biuro Rady Miejskiej w Sośnicowicach
Cecylia Hippe
insp. ds. Kadrowych i Obsługi Rady Miejskiej
ul. Rynek 19
44-153 Sośnicowice
tel. 32 3358629
odpowiedź na wniosek z dnia 2017-12-02 przez MSZANA w sprawie Monitoring samorządy #86
W załączeniu przekazujemy odpowiedź na Państwa wniosek.
Z poważaniem
Jerzy Mazur
odpowiedż na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Mysłowice w sprawie Monitoring samorządy #88
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 2 grudnia br.
Odpowiedź, z uwagi na linki zawarte w odpowiedzi, pismo przesyłam w formacie pdf oraz doc.
Z wyrazami szacunku
Jolanta Szmałańska
Kancelaria Prezydenta Miasta
Urząd Miasta Mysłowice
tel.: (32) 31 71 205
Wysyłanie wiadomości e-mail: 20171215_082706.pdf przez CHEŁM ŚLĄSKI w sprawie Monitoring samorządy #12
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
20171215_082706.pdf
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OGRODZIENIEC w sprawie Monitoring samorządy #92
Szanowni Państwo,
Odpowiadając na przesłany wniosek przekazuję poniższe odpowiedzi:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
W Gminie Ogrodzieniec nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie).
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Nie powołano w gminie rady oświatowej.
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
Tak, obowiązuje taka uchwała -
http://www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/dokumenty/uchwala_LIX_434_2010.pdf
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
Liczba przyjętych uchwał przez Radę Miejską w Ogrodzieńcu: 2014- 106, 2015 -
124, 2016 - 117
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
Liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami: 2014 - 5, 2015 - 16,
2016 - 10,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
Nie utworzono gminnej rady seniorów.
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Tak, utworzono fundusz sołecki -
http://www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/dokumenty/uchwala_lii_397_2014.pdf
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Nie ma wyodrębnionych zarządzeń Burmistrza, które dotyczą realizacji
funduszu sołeckiego
http://www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/kategorie/zarzadzenia_burmistrza_183
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Nie funkcjonuje budżet obywatelski.
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
Nie funkcjonuje budżet obywatelski w oparciu o wskazaną konstrukcję prawną.
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.
Budżet obywatelski nie obowiązuje.
Dariusz Ptaś
Sekretarz Miasta i Gminy Ogrodzieniec
-----Oryginalna wiadomość-----
From: sprawa-3577@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Saturday, December 02, 2017 11:40 PM
To: ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-3577@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
UG Chybie - re : wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHYBIE w sprawie Monitoring samorządy #14
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Z poważaniem
Andrzej Bura
Sekretarz Gminy Chybie
1
-----Original Message-----
From: ORGANIZACJA@CHYBIE.PL [mailto:ORGANIZACJA@CHYBIE.PL]
Sent: Thursday, December 14, 2017 2:29 PM
To: sekretarz@chybie.pl
Subject: Wysyłanie wiadomości e-mail: skan20171214_0044
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):
skan20171214_0044
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dn. 02.12.2017 PF.1431.0082.2017 przez MIERZĘCICE w sprawie Monitoring samorządy #82
Odpowiedź na wniosek o u.i.p. przez Sosnowiec w sprawie Monitoring samorządy #131
Stopka_rgb_01
Działając z upoważnienia Prezydenta Miasta Sosnowca w odpowiedzi na wniosek
o udostępnienie informacji publicznej, który wpłynął do Urzędu Miejskiego w
Sosnowcu, w załączniku przesyłam odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Rafał Łysy
Kierownik Biura Prasowego - Rzecznik Prasowy
Urzędu Miejskiego w Sosnowcu
Więcej o SOSNOWCU znajdziesz na www.sosnowiec.pl
Facebook : facebook.com/cimsosnowiec <http://www.facebook.com/cimsosnowiec>
__________________________________________
tel. +48 32 296 06 93
kom. 509 965 441
rafal.lysy@um.sosnowiec.pl
Odpowiedź na wniosek o udostępnienia informacji publicznej. [Sprawa#ZO.1431.0226.2017] przez Siemianowice Śląskie w sprawie Monitoring samorządy #127
Dokumenty: ZO.KW.1235.2017
Znak sprawy: ZO.1431.0226.2017
Rej. koresp. wych.: RKW-email-005675/17
Wysłane przez: Aneta Pelka
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Aneta Pelka
Główny Specjalista Wydziału Organizacji i Zarządzania
--
W przypadku kontynuacji korespondencji w aktualnej sprawie prosimy nie usuwać znaku sprawy z tematu wiadomości.
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
Odpowiedź w sprawie udostępnienia informacji publicznej dotyczącej m.in. działających w mieście rad, funduszu sołeckiego i obywatelskiego Sz.Osowski. [Sprawa#SE-OR.1431.70.2017] przez CZELADŹ w sprawie Monitoring samorządy #18
Dokumenty: SE-OR.KW.000718.2017
Znak sprawy: SE-OR.1431.70.2017
Rej. koresp. wych.: KWemail.0071.2017
Wysłane przez: Arkadiusz Olechwieruk
--
Urząd Miasta Czeladź
ul. Katowicka 45
41-250 Czeladź
--
tel. 032 76 37 900
fax. 032 76 33 694
email: czeladz@um.czeladz.pl
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
odpowiedź na wniosek o udost. inf. publicznej - Urząd Miejski w Kłobucku przez KŁOBUCK w sprawie Monitoring samorządy #48
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
--
Anna Pastuszka
Wydział Organizacyjny
Urząd Miejski w Kłobucku
ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck
tel. 34 3100185
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CZERNICHÓW w sprawie Monitoring samorządy #19
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
Z poważaniem
Urząd Gminy Czernichów
-----Oryginalna wiadomość-----
1
From: sprawa-3504@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Saturday, December 2, 2017 11:40 PM
To: sekretariat@czernichow.com.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-3504@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedz na wniosek przez MILÓWKA w sprawie Monitoring samorządy #84
Witam,
w załączniku przesyłam odpowiedź na przesłany przez Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Pozdrawiam
Katarzyna Gąska
Urząd Gminy Milówka
Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez LUBOMIA w sprawie Monitoring samorządy #72
W odpowiedzi na wniosek (e mail) z dnia 02.12.2017 r. o udostępnienie
informacji publicznej Urząd Gminy Lubomia w załączeniu przesyła
wymagane informacje. Z poważaniem Janusz Zakrzyk
Odpowiedź na korespondencję nr UM.764104.2017<br />Wniosek o udostępnienieinformacji publicznej przez Gliwice w sprawie Monitoring samorządy #28
<html><body><p>
<strong>Pan Szymon Osowski i Pan Bartosz Wilk - członkowie zarządu</strong></p>
<p>
<strong>Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska</strong></p>
<p>
</p>
<p>
Przedstawiam poniżej odpowiedzi na pytania sformułowane przez Państwa w korespondencji e-mail z dnia 2 grudnia 2017 r.:</p>
<p>
</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,</span></li>
</ul>
<p style="text-align:justify; padding:5px;">
W Gliwicach obowiązuje Uchwała Nr XXXIII/767/2001 Rady Miejskiej w Gliwicach z 29 listopada 2001 r. w sprawie zasad współfinansowania inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej terenu dla budownictwa mieszkaniowego.</p>
<p style="text-align:justify; padding:5px;">
Link do uchwały oraz uchwał ją zmieniających (wraz z tekstem ujednoliconym): <a href="https://bip.gliwice.eu/prawo_lokalne/uchwaly_rady_miasta,2452,1" target="_blank">https://bip.gliwice.eu/prawo_lokalne/uchwaly_rady_miasta,2452,1</a>)</p>
<p>
</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)</span></li>
</ul>
<p>
Na terenie miasta Gliwice działa Miejska Rada Działalności Pożytku Publicznego.</p>
<p>
Obecny jej skład na kadencję 2017-2020 został określony na podstawie zarządzenia Prezydenta Miasta Gliwice nr PM-4496/17 z dnia 10 maja 2017 roku (link do BIP: <a href="https://bip.gliwice.eu/pub/zpm/ZPM_2017_4496.pdf" target="_blank">https://bip.gliwice.eu/pub/zpm/ZPM_2017_4496.pdf</a>). Natomiast tryb powoływania członków oraz organizacja i tryb działania MRDPP określa uchwała nr XXIII/591/2017 z dnia 9 lutego 2017 r.</p>
<p>
Uchwała oraz inne informacje dostępne są na stronie:<a href="http://mrdpp.gliwice.pl/mrdpp/akty-prawne/" target="_blank"> http://mrdpp.gliwice.pl/mrdpp/akty-prawne/</a>.</p>
<p>
</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)</span></li>
</ul>
<p>
W Gliwicach nie powołano rady oświatowej.</p>
<p>
</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała</span></li>
</ul>
<p>
Zasady przeprowadzania konsultacji reguluje § 16 Statutu Miasta Gliwice (t.j. Dz. Urz. Woj. Ślaskiego z 2016 r. poz 4722), który stanowi:</p>
<p>
<br />
"§ 16. 1. Konsultacje społeczne są formą zasięgania opinii mieszkańców Miasta.<br />
2. Konsultacje przeprowadza się w przypadkach przewidzianych w przepisach powszechnie<br />
obowiązujących (konsultacje obowiązkowe) oraz w sprawach uznanych za ważne dla Miasta (konsultacje fakultatywne).<br />
3. Decyzję o przeprowadzeniu konsultacji podejmuje Rada lub Prezydent, w zależności od zakresu<br />
kompetencji organu w sprawie podlegającej konsultacjom.<br />
4. Konsultacje mogą być przeprowadzone w formie:<br />
1) ankiet publicznych, w tym internetowych;<br />
2) zebrań mieszkańców;<br />
3) opinii organów jednostek pomocniczych;<br />
4) opinii zainteresowanych instytucji i stowarzyszeń;<br />
5) opinii zainteresowanych mieszkańców po publicznym ogłoszeniu zamierzonego przedsięwzięcia.<br />
5. Konsultacje mogą mieć zasięg:<br />
1) ogólnomiejski;<br />
2) lokalny (np. osiedlowy);<br />
3) środowiskowy, w odniesieniu do określonej grupy społecznej.<br />
6. W zależności od rodzaju sprawy, decyzję o wyborze formy, zasięgu i czasu trwania konsultacji<br />
obowiązkowych podejmuje Prezydent, a o wyborze formy, zasięgu i czasu trwania konsultacji fakultatywnych podejmuje organ, który decyduje o przeprowadzeniu konsultacji, biorąc pod uwagę optymalny sposób dotarcia do mieszkańców i zapewniając jak największą reprezentatywność prowadzonych konsultacji.<br />
7. Ogłoszenie o konsultacjach publikuje się w prasie lokalnej i na stronie internetowej Urzędu. Ogłoszenie takie powinno zawierać w szczególności opis przedmiotu konsultacji oraz sposób i termin udzielenia odpowiedzi.<br />
8. Okres oczekiwania na opinie i uwagi mieszkańców o przedmiocie konsultacji nie może być krótszy niż 14 dni.<br />
9. Informację o wynikach konsultacji opracowuje Prezydent i publikuje w prasie lokalnej oraz na stronie internetowej Urzędu.<br />
10. Wyniki konsultacji nie są wiążące dla organów Miasta.<br />
11. W szczególnie ważnych sprawach Rada może ustalić zasady i tryb przeprowadzania konsultacji odrębną uchwałą.</p>
<p>
Link do Statutu Miasta w BIP: <a href="https://bip.gliwice.eu/prawo_lokalne/statut_miasta" target="_blank">https://bip.gliwice.eu/prawo_lokalne/statut_miasta</a>.</p>
<p>
</p>
<p>
</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016</span></li>
</ul>
<p>
Przedstawiam poniżej dane liczbowe dot. liczby podjętych przez Radę Miasta uchwał:</p>
<p>
2014 r. - 241</p>
<p>
2015 r. - 287</p>
<p>
2016 r. - 246</p>
<p>
</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016</span></li>
</ul>
<p>
Przedstawiam poniżej dane liczbowe dot. konsultacji przeprowadzonych w latach 2014-2016:</p>
<p>
2014 r. - 5</p>
<p>
2015 r. - 14</p>
<p>
2016 r. - 19</p>
<p>
Szczegółowe informacje na temat zakończonych oraz aktualnie prowadzonych konsultacji dostępne są w BIP (link: <a href="https://bip.gliwice.eu/informacje_publiczne/konsultacje_spoleczne" target="_blank">https://bip.gliwice.eu/informacje_publiczne/konsultacje_spoleczne</a>).</p>
<p>
</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),</span></li>
</ul>
<p>
W Gliwicach funkcjonuje Młodzieżowa Rada Miasta Gliwice. Informacje na temat zasad jej powoływania oraz jej obecnego składu dostępne są w BIP (link: <a href="https://bip.gliwice.eu/samorzad/mlodziezowa_rada_miasta" target="_blank">https://bip.gliwice.eu/samorzad/mlodziezowa_rada_miasta</a>).</p>
<p>
</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)</span></li>
</ul>
<p>
W Gliwicach nie utworzono rady seniorów.</p>
<p>
</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,</span></li>
</ul>
<p>
W mieście Gliwice nie wyodrębniono funduszu sołeckiego, nie podjęto również uchwały o odmowie wyrażenia zgody na jego wyodrębnienie. W Gliwicach nie ma sołectw, działają natomiast jednostki pomocnicze - Rady Osiedli, funkcjonujące na podstawie uchwalonych przez Radę Miasta statutów i korzystające z przyznanych środków finansowych na działalność statutową (link: <a href="https://bip.gliwice.eu/samorzad/rady_osiedli" target="_blank">https://bip.gliwice.eu/samorzad/rady_osiedli</a>).</p>
<p>
</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie</span></li>
</ul>
<p>
Nie dotyczy.</p>
<p>
</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),</span></li>
</ul>
<p>
W Gliwicach funkcjonuje budżet obywatelski rozumiany jako konsultacje społeczne. Określa go zarządzenie Prezydenta Gliwic. Procedura, która obowiązywała w 2017 roku (Zarządzenie Nr PM-3902/16 Prezydenta Miasta Gliwice z 19 grudnia 2016 roku w sprawie zasad budżetu obywatelskiego miasta Gliwice) jest dostępna m.in. pod adresami: <a href="https://bip.gliwice.eu/budzet_i_majatek/budzet_obywatelski" target="_blank">https://bip.gliwice.eu/budzet_i_majatek/budzet_obywatelski</a>, <a href="https://gliwice.eu/miasto/gliwicki-budzet-obywatelski/2018" target="_blank">https://gliwice.eu/miasto/gliwicki-budzet-obywatelski/2018</a>. Procedura na 2018 r. ma powstać do 19 grudnia br.</p>
<p>
</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny)</span>,</li>
</ul>
<p>
Nie dotyczy.</p>
<p>
</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.</span></li>
</ul>
<p>
Kwoty przeznaczane na realizację zadań w poszczególnych edycjach budżetu obywatelskiego:<br />
2014 – 2 500 000 zł<br />
2015 -2 500 000 zł<br />
2016 – 3 500 000 zł</p>
<p>
</p>
<p>
Z poważaniem</p>
<p>
<br />
Barbara Chodaczek-Sagan</p>
<p>
Naczelnik Biura Prezydenta i Rady Miasta</p>
<p>
Urząd Miejski w Gliwicach<br />
<br />
<br />
<br />
</p>
</body></html>
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JAWORZE w sprawie Monitoring samorządy #41
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 2
grudnia 2017r. poniżej przedstawiam odpowiedzi na zadane pytania:
/ - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,/
*Odp. NIE*
/ - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),/
*Odp. NIE*
/ - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),/
*Odp. NIE*
/ - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,/
*Odp. TAK**
**http://jaworze.bip.info.pl/dokument.php?iddok=2107&idmp=162&r=o**
*
/ - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,/
*Odp. **
**2014- 123**
**2015 – 84**
**2016 - 82*
/ - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,/
*Odp. **
**2014 – 6**
**2015 – 3**
**2016 – 14*
/ - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),/
*Odp. TAK*
/ - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),/
*Odp. NIE*
/ - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,/
*Odp. NIE*
/ - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,/
*Odp. NIE DOTYCZY*
-/czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),/
*Odp. TAK**
**http://jaworze.bip.info.pl/index.php?idmp=90&r=r*
/- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),/
*Odp. NIE DOTYCZY*
/ - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016./
*Odp. **
**2014 – 0.00 zł**
**2015 – 100.000,00 zł**
**2016 – 100.000,00 zł*
pozdrawiam
--
Anna Talik
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Zarządzania Kryzysowego
Urząd Gminy Jaworze
ul. Zdrojowa 82, 43-384 Jaworze
tel. +48 33 82 86 610
faks +48 33 82 86 601
e-mail: atalik@jaworze.pl
www.jaworze.bip.info.pl
www.jaworze.pl
Odpowiedź na informację publiczną przez USTROŃ w sprawie Monitoring samorządy #148
Szanowni Państwo,
W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie
informacji publicznej.
Z poważaniem
Paulina Kubok
Stażysta
Tel.: +48 33 85 79 356 / Email: <mailto:paulina.kubok@um.ustron.pl>
paulina.kubok@um.ustron.pl
Urząd Miasta Ustroń
43-450 Ustroń, Rynek 1
Tel.: +48 33 85 79 300 / Fax: +48 33 85 79 330
<http://www.ustron.pl> www.ustron.pl
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WISŁA w sprawie Monitoring samorządy #153
Z poważaniem,
Joanna Hernik
Urząd Miejski
Pl. B. Hoffa 3
43-460 Wisła
tel: 33 855 24 25
fax: 33 855 29 95
e-mail:um@wisla.pl
1W dniu 2017-12-02 23:40, sprawa-3638@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
> następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
> kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
> inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
> publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie
> adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art.
> 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
> wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
> oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
> konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
> gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
> BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
> latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
> poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
> funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
> www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
> wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
> wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
> jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
> funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
> związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
> rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
> sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane
> przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres
> strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
> (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
> (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
> oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
> wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet
> obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
> poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres sprawa-3638@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Fwd: Odpowiedź na wniosek przez PORĄBKA w sprawie Monitoring samorządy #108
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Odpowiedź na wniosek
Data: Thu, 14 Dec 2017 10:23:39 +0100
Nadawca: Agnieszka Smoła <agnieszka.smola@ug.porabka.pl>
Adresat: sprawa-3593@federowanie.siecobywatelska.pl
OR.1431.51.2017
Sieć Obywatelska WATCHDOG Polska
02-605 warszawa
ul. Ursynowska 22/2
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na Państwa pismo informuję iż:
1. Gmina Porąbka na chwilę obecną nie ma podjętej uchwały dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej.
2. W Gminie Porąbka nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego.
3. W Gminie Porąbka nie powołano rady oświatowej.
4. Na chwilę obecną przygotowywany jest projekt uchwały dot.
konsultacji z mieszkańcami
5. Liczba podjętych uchwał przez Radę Gminy:
2014 r. - 86
2015 r.- 97
2016 r. - 63
Ad. 6 i 7 - W Gminie nie utworzono młodzieżowej rady gminy i rady gminy
seniorów.
Ad.8 W Gminie Porąbka wyodrębniono fundusz sołecki
http://www.bip.porabka.pl/BIP.aspx?Sel=7567&ident=16032,
( zarządzenie wykonawcze na 2018 r - scan w załączeniu do niniejszego maila)
Ad.9 W Gminie Porąbka nie funkcjonuje budżet obywatelski.
z poważaniem
Czesław Bułka
Wójt Gmina Porąbka
Udostępnienie informacji publicznej przez SKOCZÓW w sprawie Monitoring samorządy #129
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który
wpłynął do Urzędu Miejskiego w Skoczowie w dniu 4 grudnia 2017 r.
przekazuje odpowiedź, która jest dołączona w załączniku do pisma.
--
Pozdrawiam
Łukasz Wencek
Administrator Bezpieczeństwa Informacji
Urząd Miejski w Skoczowie
43-430 Skoczów Rynek 1
tel. 33 853 38 54 w. 157
[E-mail] Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Watchdog Polska [Sprawa#BRM.1431.137.2017] przez RACIBÓRZ w sprawie Monitoring samorządy #116
Dokumenty: BRM.KW-0215/17
Znak sprawy: BRM.1431.137.2017
Rej. koresp. wych.: RKW.2017.59510
Wysłane przez: Anita Tyszkiewicz-Zimałka
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KONOPISKA w sprawie Monitoring samorządy #54
W załączeniu odpowiedź na informacje publiczną.
--
Ilona Dudek
Urząd Gminy Konopiska
34 3282-057 w.40
Odpowiedź przez WŁODOWICE w sprawie Monitoring samorządy #154
Dzień dobry!
Odpowiedź na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
TAK
http://www.bip.wlodowice.pl/artykuly/2925
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
TAK
http://www.bip.wlodowice.pl/artykuly/467
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
w roku 2014 - 66
w roku 2015 - 69
w roku 2016 - 76
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Konsultacje społeczne w latach 2014 - 2016
2014r. - 2
2015r. - 1
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o > samorządzie gminnym),
NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
TAK
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www , a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
TAK WYODRĘBNIONO FUNDUSZ SOŁECKI PONIŻEJ LINK DO UCHWAŁY
http://www.bip.wlodowice.pl/dokumenty/uchw_nr279xxxiv2014.pdf
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, - ORGAN WYKONAWCZY NIE WYDAWAŁ TAKICH ZARZĄDZEŃ
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia)
w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
W GMINIE NIE FUNKCJONUJE BUDŻET PARTYCYPACYJNY
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
NIE FUNKCJONUJE
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
NIE FUNKCJONUJE
--------------------------------------------------------------------------------
URZĄD GMINY WŁODOWICE
42-421 WŁODOWICE
ul. Krakowska 26
Insp. ds. kultury, promocji gminy mgr inż. Sylwia Surowiec
e- mail: promocja@wlodowice.pl
tel.34/3153001
Wniosek oudostępnienie informacji publicznej - Rybnik przez Rybnik w sprawie Monitoring samorządy #125
Witam,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na Państwa wniosek dot. udostępnienia informacji publicznej.
Bardzo proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej korespondencji.
Agnieszka Merkel
Urząd Miasta Rybnika
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254