Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

informacja publiczna przez Tarnobrzeg w sprawie Monitoring samorządy #2249

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Szanowni Państwo,

W załączeniu przesyłam odpowiedź Prezydenta Tarnobrzega na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Bożena Bobula

Inspektor

Urząd Miasta Tarnobrzega

Wydział Organizacyjny

ul. Kościuszki 32

39-400 Tarnobrzeg

www.tarnobrzeg.pl <http://www.tarnobrzeg.pl/>

b.bobula@um.tarnobrzeg.pl

Tel. 15 822 65 70 wew. 576

Fax 15 822 52 81

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SIEROSZEWICE w sprawie Monitoring samorządy #1877

<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV>&nbsp;</DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>

1

Odpowiedż na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez POKRZYWNICA w sprawie Monitoring samorządy #2340

&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
 
&nbsp;
 Dzień&nbsp;dobry,&nbsp;w&nbsp;załączeniu&nbsp;przesyłam&nbsp;odpowiedź&nbsp;na&nbsp;wniosek&nbsp;o&nbsp;udzielenie&nbsp;informacji&nbsp;publicznej&nbsp;z&nbsp;30.01.2018r.
&nbsp;
 
&nbsp;
-------------------
&nbsp;
Pozdrawiam&nbsp;serdecznie
&nbsp;
Anna&nbsp;Mróz
&nbsp;
Główny&nbsp;specjalista&nbsp;ds.&nbsp;organizacyjno-kadrowych&nbsp;i&nbsp;obsługi&nbsp;Rady&nbsp;Gminy
&nbsp;
kadry@pokrzywnica.pl
&nbsp;
 
&nbsp;
Urząd&nbsp;Gminy&nbsp;Pokrzywnica
&nbsp;
Aleja&nbsp;Jana&nbsp;Pawła&nbsp;II&nbsp;1&nbsp;06-121&nbsp;Pokrzywnica
&nbsp;
Tel:&nbsp;23&nbsp;691&nbsp;88&nbsp;47
&nbsp;
Fax:&nbsp;23&nbsp;691&nbsp;85&nbsp;55
&nbsp;
 
&nbsp;
NIP&nbsp;568-13-77-836
&nbsp;
Regon:&nbsp;000541776
&nbsp;
www.pokrzywnica.pl
&nbsp;
bip.pokrzywnica.pl
&nbsp;
 
&nbsp;
 
&nbsp;
 
&nbsp;&nbsp;

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PRUSZKÓW w sprawie Monitoring samorządy #2347

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r.

Pozdrawiam
Monika Golędzinowska
Urząd Miasta Pruszkowa
Wydział Organizacyjno - Administracyjny

-----Oryginalna wiadomość-----

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWA SUCHA w sprawie Monitoring samorządy #2306

Witam,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd
Gminy Nowa Sucha informuje:
 1. tak - Uchwała 80/XII/2011 z 28.09.2011,
http://bip.nowasucha.pl/index.php?id=151
 2. nie
 3. nie
 4. tak - Uchwała 42/VIII/2011 z 12.05.2011,
http://bip.nowasucha.pl/index.php?id=151
 5. 2014 - 134, 2015 - 57, 2016 - 60
 6. nie odbyły się
 7. nie
 8. nie
 9. tak - Uchwała 278/XXXVIII/2014 z 27.03.2014,
http://bip.nowasucha.pl/upload/uchwala%20278.2014.pdf
10. Zarządzenie 49/2017 z dn. 03.07.2017,
http://bip.nowasucha.pl/upload/zarzadzenie%2049.2017.pdf
11. nie
12. nie
13. nie

Sekretariat
Urząd Gminy Nowa Sucha

W dniu 2018-01-30 o 21:52, sprawa-6787@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WARKA w sprawie Monitoring samorządy #2432

Witam,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej.

Z poważaniem,
Anna Matyjas
Sekretarz Gminy

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWA SUCHA w sprawie Monitoring samorządy #2306

Witam,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd
Gminy Nowa Sucha informuje:
 1. tak - Uchwała 80/XII/2011 z 28.09.2011,
http://bip.nowasucha.pl/index.php?id=151
 2. nie
 3. nie
 4. tak - Uchwała 42/VIII/2011 z 12.05.2011,
http://bip.nowasucha.pl/index.php?id=151
 5. 2014 - 134, 2015 - 57, 2016 - 60
 6. nie odbyły się
 7. nie
 8. nie
 9. tak - Uchwała 278/XXXVIII/2014 z 27.03.2014,
http://bip.nowasucha.pl/upload/uchwala%20278.2014.pdf
10. Zarządzenie 49/2017 z dn. 03.07.2017,
http://bip.nowasucha.pl/upload/zarzadzenie%2049.2017.pdf
11. nie
12. nie
13. nie

Sekretariat
Urząd Gminy Nowa Sucha

W dniu 2018-01-30 o 21:52, sprawa-6787@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

Odpowiedź na informację publiczną przez STĘSZEW w sprawie Monitoring samorządy #1886

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, odebrany dnia
31.01.2018r., informuję co następuje:

Ad.1. NIE,

Ad.2. NIE,

Ad.3. NIE,

Ad.4. <http://bip.steszew.pl/upload/Uchlll252014.pdf>
http://bip.steszew.pl/upload/Uchlll252014.pdf

Ad.5. Liczba podjętych uchwał w latach 2014-2016:

Rok 2014 : 83 uchwały,

Rok 2015: 84 uchwały,

Rok 2016 : 106 uchwał,

Ad.6. Liczba przeprowadzonych konsultacji: 2014 rok: 0, 2015 rok: 3, 2016
rok: 0,

Ad.7. NIE,

Ad.8. NIE,

Ad.9. NIE, htpp://bip.steszew.pl/upload/UchXXIII2412017.pdf

Ad.10. -

Ad.11. NIE,

Ad.12. Mieszkańcy w wyznaczonym terminie mogą zgłaszać projekty zadań do
realizacji. Wybór projektu zadania do realizacji w roku budżetowym 2015
odbył się przez głosowanie mieszkańców. Natomiast w latach 2014 i 2016
wyborów projektów zadań do realizacji dokonała Rada Gminy, na podstawie
wniosków złożonych przez mieszkańców,

Ad.13 W latach 2014-2016 w budżecie gminy była wyodrębniona kwota 50.000,00
zł, na każdy rok.

Z poważaniem

J. Zaborska

sekretarz gminy

Fwd: Fw: Wysyłanie wiadomości e-mail: Odpowiedź informacja publiczna..pdf przez WYRZYSK w sprawie Monitoring samorządy #1923

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź Burmistrza Wyrzyska na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 30.01.2018 r. OR.1431.9.2018.

Urząd Miejski w Wyrzysku
Renata Bieniaszewska

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁOMŻA w sprawie Monitoring samorządy #2128

Urząd Gminy Łomża

WO.1431.7.2018

W załączeniu przesyłam pismo Nr WO.1431.7.2018 z dnia 13 lutego 2018 r.
stanowiące odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
30 stycznia 2018 r.

Artur Marek

Urząd Gminy Łomża

amarek@gminalomza.pl

tel. (86) 473 73 30

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MICHAŁÓW w sprawie Monitoring samorządy #1997

Poniżej przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

*Nie obowiązuje *

 - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
***Nie utworzono*

 - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

*Nie powołano rady oświatowej*

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

*Tak Uchwała **uchwalaNr55_2011.pdf
<http://archbip.michalow.pl/pliki/uchwalaNr55_2011.pdf>**Uchwała Nr IX/55/2011
<http://archbip.michalow.pl/pliki/uchwalaNr55_2011.pdf>**z dnia 28.06.2011r **http://archbip.michalow.pl/page.php?id=451*

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,

*2014r. - 82 uchwały****2015r. - 80 uchwał****2016r. - 79 uchwał*

 - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,

*2014 - 0****2015 - 3****2016 - 6*

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

*Nie utworzono *

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

*Nie utworzono *

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,


*Nie wyodrębniono funduszu sołeckiego *
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

*Nie ma funduszu*

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

*Nie ma budżetu obywatelskiego***

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),

*-*

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

*-*

Pozdrawiam
Małgorzata Leszczyńska-Stawiarz
tel. 413565243 w34

--
Urząd Gminy w Michałowie
Michałów 115
28-411 Michałów
tel.41 35-65-243
fax.41 35-65-244
www.michalow.pl

W dniu 2018-01-30 o 21:50, sprawa-6478@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

Odpowiedż na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez POKRZYWNICA w sprawie Monitoring samorządy #2340

&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
 
&nbsp;
 
&nbsp;
 Dzień&nbsp;dobry,&nbsp;

w&nbsp;załączeniu&nbsp;przesyłam&nbsp;odpowiedź&nbsp;na&nbsp;wniosek&nbsp;o&nbsp;udostępnienie&nbsp;informacji&nbsp;publicznej&nbsp;z&nbsp;30.01.2018r.&nbsp;
&nbsp;
-------------------
&nbsp;
Pozdrawiam&nbsp;serdecznie
&nbsp;
Anna&nbsp;Mróz
&nbsp;
Główny&nbsp;specjalista&nbsp;ds.&nbsp;organizacyjno-kadrowych&nbsp;i&nbsp;obsługi&nbsp;Rady&nbsp;Gminy
&nbsp;
kadry@pokrzywnica.pl
&nbsp;
 
&nbsp;
Urząd&nbsp;Gminy&nbsp;Pokrzywnica
&nbsp;
Aleja&nbsp;Jana&nbsp;Pawła&nbsp;II&nbsp;1&nbsp;06-121&nbsp;Pokrzywnica
&nbsp;
Tel:&nbsp;23&nbsp;691&nbsp;88&nbsp;47
&nbsp;
Fax:&nbsp;23&nbsp;691&nbsp;85&nbsp;55
&nbsp;
 
&nbsp;
NIP&nbsp;568-13-77-836
&nbsp;
Regon:&nbsp;000541776
&nbsp;
www.pokrzywnica.pl
&nbsp;
bip.pokrzywnica.pl
&nbsp;
 
&nbsp;
 
&nbsp;
 
&nbsp;&nbsp;

1

[ważne] Obieg Dokumentów Urząd Gminy w Pokrzywnicy potwierdzenie adresu email przez POKRZYWNICA w sprawie Monitoring samorządy #2340

&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
   W celu potwierdzenia adresu e-mail kliknij na poniższy link:
&nbsp;https://pokrzywnica.eboi.pl/Customer/VerifyEmail/0ecc1be4-f290-4dc6-bda5-a7b852dad2be
&nbsp;&nbsp;

odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez POLANÓW w sprawie Monitoring samorządy #1763

Pozdrawiam

Kamila Augustyniak-Kula

Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej

tel. +48 94 3480356

___________________________________________

Urząd Miejski w Polanowie

<http://www.polanow.pl> www.polanow.pl * <http://www.bip.polanow.pl>
www.bip.polanow.pl

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez REDZIKOWO (dawn. SŁUPSK) w sprawie Monitoring samorządy #2094

Witam,
W załączeniu przesyłam odpowiedzi dotyczące informacji zawartych we wniosku o udostepnienie informacji publicznej.

--------------------------------------------------------------------------------

Pozdrawiam
Karolina Chodasewicz
Inspektor ds inicjatyw, funduszu sołeckiego i BHP

Urząd Gminy Słupsk
ul. Sportowa 34
76-200 Słupsk
tel 59 842 84 60 wewn. 19

1

(bez tematu) przez OSIEK w sprawie Monitoring samorządy #2011

<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-reply;
font-family:"Calibri",sans-serif;
color:#1F497D;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-size:10.0pt;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link="#0563C1" vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US'><o:p>&nbsp;</o:p></span></p><p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p></div></body></html>

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SANOK w sprawie Monitoring samorządy #2237

W załączeniu skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Aneta Metyk
Biuro Rady Miasta

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez SŁUPNO w sprawie Monitoring samorządy #2391

<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><div class="io-ox-signature"><p>Dzień dobry,<br>w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w spos&#243;b żądany we wniosku: udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres<br>sprawa-6872@fedrowanie.siecobywatelska.pl</p><p>Patrycja Parys<br>Sekretariat <br>Urząd Gminy w Słupnie<br>ul. Miszewska 8a<br>09-472 Słupno<br>tel. 24 267-95-60<br></p></div></body></html>

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OLSZTYNEK w sprawie Monitoring samorządy #1951

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa

Nasz znak: SGS. 1431.11.2018

Odpowiadając na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r. o udostępnienie informacji publicznej informuję, co następuje:

1) Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)?
Odp. NIE

2) Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)?
Odp. NIE

3) Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)?
Odp. NIE

4) Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała.
Odp. TAK, link do uchwały:
http://prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwOlsztynku/document/210951/Uchwa%C5%82a-XIII-139_2012

oraz link do uchwały zmieniającej:
http://prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwOlsztynku/document/210962/Uchwa%C5%82a-XX-149_2016

5) Informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016.
Odp.
2014 r. – 84 uchwały
2015 r. – 125 uchwał
2016 r. – 119 uchwał

6) Informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016.
Odp.
2014 r. – 2 konsultacje
2015 r. – 11 konsultacji
2016 r. – 15 konsultacji

7) Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)?
Odp. TAK

8) Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)?
Odp. NIE

9) Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego.
Odp. TAK, link do uchwały:

http://prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwOlsztynku/document/207793/Uchwa%C5%82a-XXXII-368_2014

10) Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie.
Odp. Brak

11) Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)?
Odp. TAK, link do zarządzenia:

https://obo.olsztynek.pl/assets/includes/kcfinder/upload/files/Za%C5%82.%201%20Zasady%20wdra%C5%BCania%20Miejskiego%20Bud%C5%BCetu%20Obywatelskiego%20w%20Olsztynku%20na%202018%20r..pdf

12) Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny).
Odp. NIE

13) Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016?
Odp.
2014 r. – 0 zł
2015 r. – 0 zł
2016 r. – 0 zł

Ponadto informuję, że w Gminie Olsztynek obyły się dwie edycje budżetu obywatelskiego, pierwsza w 2016 roku na 2017 rok (przeznaczona na realizację Olsztyneckiego Budżetu Obywatelskiego kwota wynosiła 250.000,00 zł) i druga w 2017 roku na 2018 rok (przeznaczona na realizację w 2018 r. Olsztyneckiego Budżetu Obywatelskiego kwota wynosiła również 250.000,00 zł). Obie edycje odbyły się z inicjatywy Burmistrza Olsztynka. Informacje dotyczące Olsztyneckiego Budżetu Obywatelskiego (OBO) znajdują się na specjalnie utworzonej stronie internetowej https://obo.olsztynek.pl/ .

Z poważaniem

Beata Pieniak
Sekretarz Miasta
Urząd Miejski w Olsztynku
ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek
tel. 89 519 54 82

---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus

1

Odpowiedź na wniosek z 30-01-2018r. przez SOCHACZEW w sprawie Monitoring samorządy #2395

W załącznikach przekazujemy odpowiedź na Państwa wniosek z 30-01-2018r.

--

Z wyrazami szacunku

Krzysztof Antczak

Informatyk

Gmina Sochaczew

Ul. Warszawska 115, 96-500 Sochaczew

Tel: 468642630

WWW gmina.e-sochaczew.pl

BIP: <http://bip.gmina.e-sochaczew.pl/> http://bip.gmina.e-sochaczew.pl/

2

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STARA BIAŁA w sprawie Monitoring samorządy #2403

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej zawarty we
wiadomości e-mail z dnia 30 stycznia 2018 r. uprzejmie informuję, że:

1. W Gminie Stara Biała aktualnie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej. Bezpośredni link do Uchwały nr 201/XXVI/13 Rady
Gminy Stara Biała z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie określenia trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej:
http://bip.starabiala.pl/index.php?app=uchwaly&nid=3484&y=2013&which=Rady+Gm
iny+Stara+Bia%C5%82a

2. W Gminie Stara Biała nie funkcjonuje zarówno gminna rada pożytku
publicznego jak i rada oświatowa.

3. W Gminie Stara Biała nie obowiązuje żadna uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami.

4. Rada Gminy Stara Biała w latach 2014 - 2016 przyjęła odpowiednio:

­ w 2014 r. 81 uchwał,

­ w 2015 r. 84 uchwały,

­ w 2016 r. 65 uchwał.

5. Urząd Gminy Stara Biała w latach 2014 - 2016 przeprowadził
odpowiednio:

­ w 2014 r. 4 konsultacje z mieszkańcami,

­ w 2015 r. 22 konsultacje z mieszkańcami,

­ w 2016 r. 10 konsultacji z mieszkańcami.

6. W Gminie Stara Biała nie utworzono młodzieżowej rady gminy oraz
gminnej rady seniorów.

7. W Gminie Stara Biała nie wyodrębniono funduszu sołeckiego.
Bezpośredni link do Uchwały nr 186/XX/17 Rady Gminy Stara Biała z dnia 30
marca 2017 w sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy
środków stanowiących fundusz sołecki:
http://bip.starabiala.pl/index.php?app=uchwaly&nid=5186&y=2017&which=Rady+Gm
iny+Stara+Bia%C5%82a

8. W Gminie Stara Biała aktualnie nie funkcjonuje i nigdy nie
funkcjonował budżet obywatelski.

Biała, dn. 13.02.2018 r.

SO.1431.6.2018

Z poważaniem

z up. Wójta

Aleksandra Cylińska

Sekretarz Gminy Stara Biała

----------------------------------------------------------------------------
------------

Adrian Portalski
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
tel. 24 366-87-23, fax 24 365-61-65
<mailto:a.portalski@starabiala.pl> a.portalski@starabiala.pl
<http://www.starabiala.pl/> www.starabiala.pl

1

odpowiedź przez SZCZYTNO w sprawie Monitoring samorządy #1978

W załaczeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 30.01.2018 r.

--
Magdalena Wlazło
Wydział Edukacji, Kultury, Sportu, Zdrowia i Opieki Społecznej
Urząd Miejski w Szczytnie
ul. Sienkiewicza 1
12-100 Szczytno
tel. 89 624 72 50

1

Odpowiedź na wniosek z dnia 30.01.2018r. o udostępnienie informacji publicznej przez Ostrołęka w sprawie Monitoring samorządy #2320

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 30.01.2018r. o
udostępnienie  informacji publicznej

--
Teresa Giers
Wydział Organizacji i Obsługi Rady Miasta
Urząd Miasta Ostrołęki

1

odpowiedź przez SOŃSK w sprawie Monitoring samorządy #2401

--
Jerzy Waśniewski
Kierownik Referatu Ochrony Środowiska,
Gospodarki Komunalnej, Zamówień Publicznych i Inwestycji
Urzędu Gminy Sońsk
ul. Ciechanowska 20, 06-430 Sońsk
e-mail: j.wasniewski@sonsk.pl
tel. 516 175 530, (23) 671 38 12

1

odpowiedz na wnisek o udostępnienie informacji publicznej przez WYSOKA w sprawie Monitoring samorządy #1924

<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 14 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:blue;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:purple;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link=blue vlink=purple><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p></div></body></html>

1