Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
odp. w sprawie informacji publicznej przez STĘŻYCA (woj. pomorskie) w sprawie Monitoring samorządy #2107
Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek dot. informacji
publicznej złożony w dniu 31 stycznia 2018 roku do tut. Urzędu.
Renata Butowska
Urząd Gminy Stężyca
Gmina Świętajno przez ŚWIĘTAJNO w sprawie Monitoring samorządy #1982
Witam serdecznie,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Pozdrawiam.
--
Wojciech Lenkiewicz
Mł. referent ds. funduszy zewnętrznych i programów pomocowych
Urząd Gminy Świętajno
tel. 89/623 20 80
mail: w.lenkiewicz@swietajno.ug.gov.pl
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gm. Nagłowice przez NAGŁOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2003
Witam
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam
Monika Stępień
Sekretariat
UG w Nagłowicach
dot.odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PŁOŃSK w sprawie Monitoring samorządy #2336
Dzień dobry
W załączeniu przekazuję skan odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
Z poważaniem
--
Katarzyna Sosińska
Wydział Polityki Społecznej
k.sosinska@plonsk.pl
Urząd Miejski w Płońsku
ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk
tel. 023 663 13 16
fax. 023 661 55 11
www.plonsk.pl
odp_wniosek przez MIRÓW w sprawie Monitoring samorządy #2292
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):
odp_wniosek
Wysyłanie wiadomości e-mail: SKMBT_C28018021211150 przez WAŁCZ w sprawie Monitoring samorządy #1798
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
/Karolina Miazga//
//Insp. ds. samorządowych//
/
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018 roku przez MOGIELNICA w sprawie Monitoring samorządy #2297
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30
stycznia 2018 roku informuję:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała, - nie istnieje
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - nie
utworzono
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), -
nie powołano
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała, - Obowiązuje Uchwała
<http://www.bip.mogielnica.pl/upload/20110927UCHWAlA%2087%20-konsultacje%20s
poleczne.doc> Nr XVIII / 87 / 2011 Rady Miejskiej w Mogielnicy z dnia 12
września 2011 roku.
www.bip.mogielnica.pl/upload/20110927UCHWAlA%2087%20-konsultacje%20spoleczne
.doc
<http://www.bip.mogielnica.pl/upload/20110927UCHWAlA%2087%20-konsultacje%20s
poleczne.doc>
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016:
2014rok -60 uchwał,
2015 rok - 83 uchwały,
2016 rok - 50 uchwał
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,- nie przeprowadzono konsultacji społecznych
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), - nie utworzono
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), - nie utworzono
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - nie
wyodrębniono funduszu sołeckiego
http://www.bip.mogielnica.pl/upload/2017%20uchwala%20174.pdf
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie, -brak
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - nie istnieje
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny), - brak
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.
- brak
Z poważaniem
Grzegorz Frasoński
Odpowiedź na udostępnienie informacji publicznej przez RADOMYŚL WIELKI w sprawie Monitoring samorządy #2226
W związku z wnioskiem z dnia 30.01.2018 r. o udostepnienie informacji
publicznej, udzielamy następujących odpowiedzi:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała, - NIE
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), -
NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała, - TAK, z dnia RM Nr XL/302/14 BIP Gmina Radomyśl
Wielki - prawo miejscowe
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016, - 196 (VI kadencja)
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016, - 7
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), - NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), - NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BiP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - BiP prawo
miejscowe
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie, - brak zarządzeń dot. realizacji
funduszu sołeckiego
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - NIE
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.
Z poważaniem
Michał Sypek
Sekretarz Gminy
Odpowiedź na wniosek przez ORZYSZ w sprawie Monitoring samorządy #1953
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek dot. udostępnienia
informacji publicznej.
Joanna Drabent
T.: 87 424 10 43
E.: joanna.drabent@um.orzysz.pl
Urząd Miejski w Orzyszu
ul. Giżycka 15
T.: 87 424 10 40, 424 10 60
F.: 87 424 10 50
E.: um@orzysz.pl; urzad.miejski@orzysz.pl
W.: http://www.orzysz.pl ; http://www.um.orzysz.pl ;
http://www.bip.orzysz.pl
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZTUM w sprawie Monitoring samorządy #2113
Dzień dobry,
poniżej przedstawiam odpowiedź na przesłany pocztą elektroniczną w dniu 31 stycznia 2018 r. do Urzędu Miasta i Gminy Sztum na wniosek o udzielenie informacji publicznej przesłany:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp.: NIE
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odp.: NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odp.: NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp.: NIE
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp.: 2014 - 128 uchwał
2015 - 109 uchwał
2016 - 120 uchwał
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp.: Wszystkie projekty uchwał przedkładane przez Burmistrza Miasta i Gminy Sztum są przedstawiane na posiedzeniach komisji resortowych Rady Miejskiej, posiedzenia są jawne i otwarte dla wszystkich chętnych. Dlatego należy przyjąć, że istnieje możliwość skonsultowania każdej uchwały.
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp.: Tak
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp. NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odp.: TAK
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odp.: Nie ma żadnych zarządzeń organu wykonawczego w tej sprawie. Zasady funduszu sołeckiego określa Uchwała Nr XXXIV.279.2017 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 29 marca w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego - link: http://bip.sztum.pl/1668.html?print=true
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odp.: TAK. http://www.sztum.pl/budzet-obywatelski.html
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odp.: Nie dotyczy.
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Odp.: 2014 - nie było jeszcze budżetu obywatelskiego
2015 - 600 000 zł
2016 - 200 000 zł
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6594@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Pozdrawiam,
-----------------------------------------------------------
Daria Mietlewska-Dura
Sekretarz Miasta i Gminy Sztum
Urząd Miasta i Gminy w Sztumie
82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
tel. (55) 640 63 20, faks (55) 640 63 00
www.sztum.pl
Zanim wydrukujesz tę wiadomość proszę rozważ jaki to może mieć wpływ na środowisko.
Informacje zawarte w niniejszej wiadomości są przeznaczone jedynie do użytku przez adresata.
Wiadomość może zawierać Informacje poufne, zastrzeżone, objęte tajemnicą zawodową, których ujawnianie jest zabronione zgodnie z obowiązującym prawem.
Jeśli czytelnik wiadomości nie jest jej właściwym odbiorcą, nie ma prawa do jej rozpowszechniania i powielania.
W przypadku otrzymania wiadomości przez pomyłkę należy natychmiast powiadomić nadawcę telefonicznie i odesłać wiadomość pocztą.
-----Original Message-----
From: Regina Lukas [mailto:sztum@sztum.pl]
Sent: Wednesday, January 31, 2018 8:16 AM
To: daria.mietlewska@sztum.pl
Subject: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej-----Original Message-----
From: sprawa-6594@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6594@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:51 PM
To: sztum@sztum.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6594@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez USTRZYKI DOLNE w sprawie Monitoring samorządy #2257
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd Miejski
w Ustrzykach Dolnych informuje, że:
- uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej znajduje się pod adresem:
http://www.bip.ustrzyki-dolne.pl/atach/4/5146/12868/Uchwala%20XXXV-458-17%20z%20dnia%2013%20lipca%202017%20r.pdf
- w gminie Ustrzyki Dolne została utworzona Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego;
- w gminie Ustrzyki Dolne nie powołano Rady Oświatowej;
- uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami znajduje się pod adresem:
http://www.bip.ustrzyki-dolne.pl/atach/4/4600/11902/Uchwala%20XXVI-348-16%20z%20dnia%2029%20listopada%202016%20r.pdf
- Rada Miejska w Ustrzykach Dolnych w latach 2014 -2016 przyjęła następujące liczby uchwał:
2014 - 103,
2015 - 166,
2016 - 187;
- liczba konsultacji z mieszkańcami w latach 2014 - 2016 wynosiła:
2014 - 0
2015 - 1
2016 - 4
- w gminie Ustrzyki Dolne utworzono Młodzieżową Radę Gminy;
- w gminie Ustrzyki Dolne nie utworzono Gminnej Rady Seniorów;
- uchwała dot. funduszu sołeckiego znajduje się pod adresem:
http://www.bip.ustrzyki-dolne.pl/atach/4/3031/8598/Uchwala%20XLIII-386-14%20z%20dnia%2026%20marca%202014%20r.pdf
- informacje dot. realizacji funduszu sołeckiego w gminie Ustrzyki Dolne znajdują się w Zarządzeniach Burmistrza w sprawie dokonania zmian w budżecie gminy Ustrzyki Dolne w danym roku, pod adresem:
http://www.bip.ustrzyki-dolne.pl/index.php?page=bip.php&under=219&grp=2
- informacje dot. Budżetu Obywatelskiego w gminie Ustrzyki Dolne znajdują się pod adresami:
http://www.bip.ustrzyki-dolne.pl/atach/4/5148/12870/Uchwala%20XXXV-460-17%20z%20dnia%2013%20lipca%202017%20r.pdf
http://www.bip.ustrzyki-dolne.pl/atach/4/5150/12872/Uchwala%20XXXV-462-17%20z%20dnia%2013%20lipca%202017%20r.pdf
- w gminie Ustrzyki Dolne nie funkcjonuje budżet obywatelski w oparciu o inną konstrukcję prawną niż konsultacje z mieszkańcami;
- kwota Budżetu Obywatelskiego w latach 2014 - 2016 wynosiła:
2014 - 0 zł
2015 - 0 zł
2016 - 100 000 zł
Z poważaniem
Karol Lenard
Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych
Odpowiedź na wniosek przez SZCZAWIN KOŚCIELNY w sprawie Monitoring samorządy #2418
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa wniosek Gmina Szczawin Kościelny informuje:
1. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odpowiedź - nie obowiązuje i nie podjęto takiej ustawy
2. czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odpowiedź - nie utworzono
3. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odpowiedź - nie utworzono
4. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
Odpowiedź - nie obowiązuje
5. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
Odpowiedź - w latach 2014 - 2016 rada gminy przyjęła 205 uchwał
6. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
Odpowiedź - nie przeprowadzano takich konsultacji w tych latach
7. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
Odpowiedź - nie utworzono
8. czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
Odpowiedź - nie utworzono
9. czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odpowiedź - nie wyodrębniono
10.link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
jak wyżej
11.czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odpowiedź - nie funkcjonuje
12.jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
jak wyżej
13.jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
jak wyżej
Z poważaniem
Teresa Rutkowska - Sekretarz Gminy
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez REPKI w sprawie Monitoring samorządy #2366
Sz.P.
Szymon Osowski, Bartosz Wilk
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd Gminy Repki udziela odpowiedzi:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, - NIE OBOWIĄZUJE w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - NIE UTWORZONO
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), - NIE POWOŁANO
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, - NIE OBOWIĄZUJE
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016, - w 2014 r. Rada Gminy przyjęła 86 uchwał, w 2015 r. Rada Gminy przyjęła 74 uchwały, w 2016 r. Rada Gminy przyjęła 67 uchwał
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016, - w 2014 r. - 1 konsultacja z mieszkańcami, w 2015 r. - 1 konsultacja z mieszkańcami, w 2016 r. - 1 konsultacja z mieszkańcami
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - NIE UTWORZONO
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - NIE UTWORZONO
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - W GMINIE REPKI WYODREBNIONO FUNDUSZ SOŁECKI, UCHWAŁA ZNAJDUJE SIĘ POD ADRESEM http://repki.bip.net.pl/?a=350
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, - BRAK ZARZĄDZEŃ WYKONAWCZYCH DOT. FUNDUSZU SOŁECKIEGO
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - W GMINIE NIE FUNKCJONUJE BUDŻET OBYWATELSKI
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny), - NIE DOTYCZY
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.- NIE DOTYCZY
Z poważaniem
Iwona Wasilewska - zca Wójta
Urząd Gminy Repki
ul. Parkowa 7
08-307 Repki
Tel. 25 787 50 23
-----Original Message-----
From: sprawa-6847@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6847@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:53 PM
To: gminarepki@list.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6847@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na wniosek przez WIERZBICA w sprawie Monitoring samorządy #2440
Witam,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 30.01.2018r
--
Magdalena Spasińska
Urząd Gminy w Wierzbicy
ul. Kościuszki 73, 26-680 Wierzbica
tel. 48 618-36-10, fax. 48 618-36-11
odp. na wniosek o udz. inf. publ przez PYZDRY w sprawie Monitoring samorządy #1863
Urząd Miejski w Pyzdrach
ul. Taczanowskiego 1
62-310 Pyzdry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
z poważaniem
Aleksander Ciesielski
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MALBORK w sprawie Monitoring samorządy #2060
W dniu 30.01.2018 o 21:51, sprawa-6541@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Odpowiedź na wniosek znajduje się w załączniku
--
Grzegorz Koniszewski
Administrator Bezpieczeństwa Informacji
Urząd Miasta Malborka
pl. Słowiański 5
82-200 Malbork
tel. 55 629 04 03
1W dniu 30.01.2018 o 21:51, sprawa-6541@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6541@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>
Odpowiedź na wniosek znajduje się w załączniku--
Grzegorz Koniszewski
Administrator Bezpieczeństwa Informacji
Urząd Miasta Malborka
pl. Słowiański 5
82-200 Malbork
tel. 55 629 04 03
odpowiedź na wniosek o informację publiczną /9/ przez MIROSŁAWIEC w sprawie Monitoring samorządy #1753
Dzień dobry
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o informację publiczną z
dnia 2.02.2018 r.
--
Pozdrawiam
------------------------------------------------------------------------
*Monika Kędzia*
Kierownik Referatu Organizacyjno - Prawnego
Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec.
tel: +48 67 259 62 64; +48 67 259 50 42
*e-mail:* urzad@miroslawiec.pl <mailto:urzad@miroslawiec.pl> ||
www.miroslawiec.pl <http://www.miroslawiec.pl>
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
Mirosławiec
Odp: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MAŁDYTY w sprawie Monitoring samorządy #1935
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
przesyłam pismo, w którym zawarto odpowiedzi na zawarte w nim pytania.
Z poważaniem,
Joanna Jarząbek
Urząd Gminy Małdyty
Tel. 89 758 61 24 w. 33
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWE PIEKUTY w sprawie Monitoring samorządy #2138
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30.01.2018 r. Urząd Gminy Nowe Piekuty niniejszym informuje:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Nie obowiązuje
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Nie utworzono
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Nie powołano
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Tak, skan w załączeniu
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 12
2015 - 63
2016 - 38
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 0
2015 - 0
2016 - 0
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Nie utworzono
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Nie utworzono
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Nie wyodrębniono
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Nie wyodrębniono
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Nie funkcjonuje
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Nie funkcjonuje
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
2014 - 0
2015 - 0
2016 - 0
Z poważaniem
Ewa Pruszyńska
Sekretarz Gminy
2
-----Original Message-----
From: sprawa-6619@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6619@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:52 PM
To: ugpiekuty@pro.onet.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6619@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
(bez tematu) przez MAŁOGOSZCZ w sprawie Monitoring samorządy #1995
--
Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu
ul. Jaszowskiego 3a
28-366 Małogoszcz
41-38-60-100
malogoszcz@eobip.pl
www.malogoszcz.pl
Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez ZARĘBY KOŚCIELNE w sprawie Monitoring samorządy #2457
Zaręby Kościelne 09.02.2018r.
ORO.1431.3.2018
Sieć
Obywatelska Watchdog Polska
ul.
Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Odpowiadając na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 roku w sprawie udzielenia
informacji publicznej, Gmina Zaręby Kościelne uprzejmie informuję:
- Rada Gminy nie podjęła Uchwały dotyczącej trybu i szczegółowych kryteriów
oceny
wniosków o realizacje zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej;
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego;
- w gminie nie powołano rady oświatowej;
- w gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
z
mieszkańcami Uchwała Nr V/25/15 z dnia 11 marca 2015 roku - adres strony
pod którym
uchwała jest dostępna: <http://zareby.ornet.pl/d/zareby/99uchwala26.pdf>
http://zareby.ornet.pl/d/zareby/99uchwala26.pdf ;
- liczba przyjętych uchwał w latach 2014r. - 60 Uchwał, 2015r. - 65 Uchwał,
2016r. - 65 Uchwał;
- liczba przeprowadzonych konsultacji w latach 2014-2016 - 31 konsultacji;
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy;
- nie utworzono gminnej rady seniorów;
- nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego - Uchwała Nr XX/155/17 z
dnia 15 lutego
2017 roku - adres strony pod którym uchwała jest dostępna:
<http://zareby.ornet.pl/d/zareby/77uchwala155.pdf>
http://zareby.ornet.pl/d/zareby/77uchwala155.pdf
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski
Z poważaniem
Joanna Rukat
(bez tematu) przez SURAŻ w sprawie Monitoring samorządy #2167
Suraż,dn.12.02.2018 r. W odpowiedzi na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd Miejski w Surażu informuje, iż w Gminie Suraż -nie obowiązuje uchwała dot.trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej, -w gminie Suraż nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego, - nie powołano w gminie rady oświatowej, - w gminie nie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami, - w 2014 roku podjęto 64 uchwały Rady Miejskiej w Surażu, - w 2015 roku podjęto 53 uchwały Rady Miejskiej w Surażu, -w 2016 roku podjęto 58 uchwał Rady Miejskiej w Surażu, - w latach 2014 -2016 nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami, - nie utworzono młodzieżowej rady gminy, - nie utworzono gminnej rady seniorów, - w 2017 roku podjęto uchwałę o nie wyrażeniu zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków finansowych przeznaczonych na fundusz sołecki w roku 2018 - bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl - w 2018 r. podjęto uchwałę o nie wyrażeniu zgody na wyodrębnianie w budżecie gminy na rok 2019 środków finansowych przeznaczonych na fundusz sołecki - bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl - w zarządzeniach Burmistrza Suraża brak jest zarządzeń związanych z realizacją funduszu sołeckiego, -w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski, Sekretarz Gminy Marianna Rogalska
FW: odpowiedź na informację publiczną przez MILANÓWEK w sprawie Monitoring samorządy #2289
Dzień dobry,
Przesyłam Państwu odpowiedź (w części dotyczącej pracy Referatu Budżetowo-Księgowego) na wniosek o dostęp do informacji publicznej.
z poważaniem
Bożena Sehn
Skarbnik Miasta Milanówka
Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek
tel. 22 758 30 61 wew. 288 | fax 22 755 81 20
skarbnik @milanowek.pl@@http://skarbnik%20@milanowek.pl@@ | www.milanowek.pl
[Opis: http://milanowek.pl/img/umm_bar_email.jpg]
[Opis: http://milanowek.pl/img/think2.jpg]
Pomyśl, zanim wydrukujesz!
W Milanówku Mieście-ogrodzie przywiązujemy szczególną wagę do spraw związanych z ochroną naszego środowiska.
Zastanów się, czy koniecznie musisz wydrukować tę wiadomość. Jeśli tak, użyj funkcji druku dwustronnego i oszczędzania tonera.
4Dzień dobry,
Przesyłam Państwu odpowiedź (w części dotyczącej pracy Referatu Budżetowo-Księgowego) na wniosek o dostęp do informacji publicznej.
z poważaniem
Bożena Sehn
Skarbnik Miasta MilanówkaUrząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek
tel. 22 758 30 61 wew. 288 | fax 22 755 81 20
skarbnik @milanowek.pl<http://skarbnik%20@milanowek.pl> | www.milanowek.pl[Opis: http://milanowek.pl/img/umm_bar_email.jpg]
[Opis: http://milanowek.pl/img/think2.jpg]
Pomyśl, zanim wydrukujesz!
W Milanówku Mieście-ogrodzie przywiązujemy szczególną wagę do spraw związanych z ochroną naszego środowiska.
Zastanów się, czy koniecznie musisz wydrukować tę wiadomość. Jeśli tak, użyj funkcji druku dwustronnego i oszczędzania tonera.From: Dorota Graczyk
Sent: Monday, February 12, 2018 8:37 AM
To: Bozena Sehn
Subject: odpowiedź na informację publiczną
Importance: Highz poważaniem
Dorota Graczyk
Kierownik
Referat Budżetowo-Księgowy
Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek
tel. 22 758 30 61 wew. 144 | fax 22 755 81 20
dorota.graczyk @milanowek.pl<http://dorota.graczyk%20@milanowek.pl> | www.milanowek.pl[Opis: http://milanowek.pl/img/umm_bar_email.jpg]
[Opis: http://milanowek.pl/img/think2.jpg]
Pomyśl, zanim wydrukujesz!
W Milanówku Mieście-ogrodzie przywiązujemy szczególną wagę do spraw związanych z ochroną naszego środowiska.
Zastanów się, czy koniecznie musisz wydrukować tę wiadomość. Jeśli tak, użyj funkcji druku dwustronnego i oszczędzania tonera.
odpowiedź przez RZGÓW w sprawie Monitoring samorządy #1874
Podaję poniżej odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku o udostępnienie informacji publicznej
z dnia 31 stycznia 2018r.
- nie ma uchwały w sprawie trybu i kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego,
- nie utworzono rady działalności pożytku publicznego,
- nie powołano rady oświatowej,
- obowiązuje w gminie uchwała w sprawie trybu i zasad przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami,http://bip.gminarzgow.pl/wiadomosci/9276/uchwaly_rady_gminy
- liczba uchwał – http://bip.gminarzgow.pl/wiadomosci/9276/uchwaly_rady_gminy
- nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami w latach 2014-16,
- utworzono młodzieżową radę gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- wyodrębniono w gminie fundusz sołecki,http://bip.gminarzgow.pl/wiadomosci/9276/uchwaly_rady_gminy
- zarządzenia wójta – http://bip.gminarzgow.pl/wiadomosci/9280/zarzadzenia_wojta_gminy
- w gminie nie tworzy się budżetu obywatelskiego,
inspektor Maria Pakulska
stanowisko ds. Obsługi Organów Gminy
tel: (63) 241 90 18 wew. 27
e-mail: biurorady@gminarzgow.pl
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TRZCIEL w sprawie Monitoring samorządy #1449
1-----Original Message-----
From: sprawa-5240@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-5240@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 8:00 AM
To: urzad@trzciel.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5240@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254