Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odp. w sprawie informacji publicznej przez STĘŻYCA (woj. pomorskie) w sprawie Monitoring samorządy #2107

Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek dot. informacji
publicznej złożony w dniu 31 stycznia 2018 roku do tut. Urzędu.

Renata Butowska

Urząd Gminy Stężyca

1

Gmina Świętajno przez ŚWIĘTAJNO w sprawie Monitoring samorządy #1982

Witam serdecznie,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Pozdrawiam.

--
Wojciech Lenkiewicz
Mł. referent ds. funduszy zewnętrznych i programów pomocowych
Urząd Gminy Świętajno
tel. 89/623 20 80
mail: w.lenkiewicz@swietajno.ug.gov.pl

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gm. Nagłowice przez NAGŁOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2003

Witam
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam
Monika Stępień
Sekretariat
UG w Nagłowicach

1

dot.odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PŁOŃSK w sprawie Monitoring samorządy #2336

Dzień dobry

W załączeniu przekazuję skan odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

Z poważaniem
--
Katarzyna Sosińska
Wydział Polityki Społecznej

k.sosinska@plonsk.pl

Urząd Miejski w Płońsku
ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk
tel. 023 663 13 16
fax. 023 661 55 11
www.plonsk.pl

3

odp_wniosek przez MIRÓW w sprawie Monitoring samorządy #2292

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):

odp_wniosek

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: SKMBT_C28018021211150 przez WAŁCZ w sprawie Monitoring samorządy #1798

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

/Karolina Miazga//
//Insp. ds. samorządowych//
/

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018 roku przez MOGIELNICA w sprawie Monitoring samorządy #2297

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30
stycznia 2018 roku informuję:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała, - nie istnieje

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - nie
utworzono

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), -
nie powołano

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała, - Obowiązuje Uchwała
<http://www.bip.mogielnica.pl/upload/20110927UCHWAlA%2087%20-konsultacje%20s
poleczne.doc> Nr XVIII / 87 / 2011 Rady Miejskiej w Mogielnicy z dnia 12
września 2011 roku.

www.bip.mogielnica.pl/upload/20110927UCHWAlA%2087%20-konsultacje%20spoleczne
.doc
<http://www.bip.mogielnica.pl/upload/20110927UCHWAlA%2087%20-konsultacje%20s
poleczne.doc>

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016:

2014rok -60 uchwał,

2015 rok - 83 uchwały,

2016 rok - 50 uchwał

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,- nie przeprowadzono konsultacji społecznych

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), - nie utworzono

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), - nie utworzono

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - nie
wyodrębniono funduszu sołeckiego
http://www.bip.mogielnica.pl/upload/2017%20uchwala%20174.pdf

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie, -brak

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - nie istnieje

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny), - brak

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.

- brak

Z poważaniem

Grzegorz Frasoński

1

Odpowiedź na udostępnienie informacji publicznej przez RADOMYŚL WIELKI w sprawie Monitoring samorządy #2226

W związku z wnioskiem z dnia 30.01.2018 r. o udostepnienie informacji
publicznej, udzielamy następujących odpowiedzi:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała, - NIE

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - NIE

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), -
NIE

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała, - TAK, z dnia RM Nr XL/302/14 BIP Gmina Radomyśl
Wielki - prawo miejscowe

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016, - 196 (VI kadencja)

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016, - 7

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), - NIE

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), - NIE

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BiP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - BiP prawo
miejscowe

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie, - brak zarządzeń dot. realizacji
funduszu sołeckiego

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - NIE

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.

Z poważaniem
Michał Sypek

Sekretarz Gminy

Odpowiedź na wniosek przez ORZYSZ w sprawie Monitoring samorządy #1953

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek dot. udostępnienia
informacji publicznej.

Joanna Drabent
T.: 87 424 10 43
E.: joanna.drabent@um.orzysz.pl

Urząd Miejski w Orzyszu
ul. Giżycka 15
T.: 87 424 10 40, 424 10 60
F.: 87 424 10 50
E.: um@orzysz.pl; urzad.miejski@orzysz.pl
W.: http://www.orzysz.pl ; http://www.um.orzysz.pl ;
http://www.bip.orzysz.pl

4

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZTUM w sprawie Monitoring samorządy #2113

Dzień dobry,
poniżej przedstawiam odpowiedź na przesłany pocztą elektroniczną w dniu 31 stycznia 2018 r. do Urzędu Miasta i Gminy Sztum na wniosek o udzielenie informacji publicznej przesłany:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp.: NIE

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odp.: NIE

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odp.: NIE

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp.: NIE

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp.: 2014 - 128 uchwał
2015 - 109 uchwał
2016 - 120 uchwał

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp.: Wszystkie projekty uchwał przedkładane przez Burmistrza Miasta i Gminy Sztum są przedstawiane na posiedzeniach komisji resortowych Rady Miejskiej, posiedzenia są jawne i otwarte dla wszystkich chętnych. Dlatego należy przyjąć, że istnieje możliwość skonsultowania każdej uchwały.

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp.: Tak

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp. NIE

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odp.: TAK

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odp.: Nie ma żadnych zarządzeń organu wykonawczego w tej sprawie. Zasady funduszu sołeckiego określa Uchwała Nr XXXIV.279.2017 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 29 marca w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego - link: http://bip.sztum.pl/1668.html?print=true

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odp.: TAK. http://www.sztum.pl/budzet-obywatelski.html

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odp.: Nie dotyczy.

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

Odp.: 2014 - nie było jeszcze budżetu obywatelskiego
2015 - 600 000 zł
2016 - 200 000 zł

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6594@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Pozdrawiam,
-----------------------------------------------------------
Daria Mietlewska-Dura
Sekretarz Miasta i Gminy Sztum
Urząd Miasta i Gminy w Sztumie
82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
tel. (55) 640 63 20, faks (55) 640 63 00
www.sztum.pl
Zanim wydrukujesz tę wiadomość proszę rozważ jaki to może mieć wpływ na środowisko.

Informacje zawarte w niniejszej wiadomości są przeznaczone jedynie do użytku przez adresata.
Wiadomość może zawierać Informacje poufne, zastrzeżone, objęte tajemnicą zawodową, których ujawnianie jest zabronione zgodnie z obowiązującym prawem.
Jeśli czytelnik wiadomości nie jest jej właściwym odbiorcą, nie ma prawa do jej rozpowszechniania i powielania.
W przypadku otrzymania wiadomości przez pomyłkę należy natychmiast powiadomić nadawcę telefonicznie i odesłać wiadomość pocztą.

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez USTRZYKI DOLNE w sprawie Monitoring samorządy #2257

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd Miejski
w Ustrzykach Dolnych informuje, że:

- uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej znajduje się pod adresem:

http://www.bip.ustrzyki-dolne.pl/atach/4/5146/12868/Uchwala%20XXXV-458-17%20z%20dnia%2013%20lipca%202017%20r.pdf

- w gminie Ustrzyki Dolne została utworzona Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego;

- w gminie Ustrzyki Dolne nie powołano Rady Oświatowej;

- uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami znajduje się pod adresem:

http://www.bip.ustrzyki-dolne.pl/atach/4/4600/11902/Uchwala%20XXVI-348-16%20z%20dnia%2029%20listopada%202016%20r.pdf

- Rada Miejska w Ustrzykach Dolnych w latach 2014 -2016 przyjęła następujące liczby uchwał:

2014 - 103,

2015 - 166,

2016 - 187;

- liczba konsultacji z mieszkańcami w latach 2014 - 2016 wynosiła:

2014 - 0

2015 - 1

2016 - 4

- w gminie Ustrzyki Dolne utworzono Młodzieżową Radę Gminy;

- w gminie Ustrzyki Dolne nie utworzono Gminnej Rady Seniorów;

- uchwała dot. funduszu sołeckiego znajduje się pod adresem:

http://www.bip.ustrzyki-dolne.pl/atach/4/3031/8598/Uchwala%20XLIII-386-14%20z%20dnia%2026%20marca%202014%20r.pdf

- informacje dot. realizacji funduszu sołeckiego w gminie Ustrzyki Dolne znajdują się w Zarządzeniach Burmistrza w sprawie dokonania zmian w budżecie gminy Ustrzyki Dolne w danym roku, pod adresem:
http://www.bip.ustrzyki-dolne.pl/index.php?page=bip.php&under=219&grp=2

- informacje dot. Budżetu Obywatelskiego w gminie Ustrzyki Dolne znajdują się pod adresami:

http://www.bip.ustrzyki-dolne.pl/atach/4/5148/12870/Uchwala%20XXXV-460-17%20z%20dnia%2013%20lipca%202017%20r.pdf

http://www.bip.ustrzyki-dolne.pl/atach/4/5150/12872/Uchwala%20XXXV-462-17%20z%20dnia%2013%20lipca%202017%20r.pdf

- w gminie Ustrzyki Dolne nie funkcjonuje budżet obywatelski w oparciu o inną konstrukcję prawną niż konsultacje z mieszkańcami;

- kwota Budżetu Obywatelskiego w latach 2014 - 2016 wynosiła:

2014 - 0 zł

2015 - 0 zł

2016 - 100 000 zł

Z poważaniem

Karol Lenard

Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych

Odpowiedź na wniosek przez SZCZAWIN KOŚCIELNY w sprawie Monitoring samorządy #2418

Dzień dobry,

W odpowiedzi na Państwa wniosek Gmina Szczawin Kościelny informuje:

1. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

Odpowiedź - nie obowiązuje i nie podjęto takiej ustawy

2. czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Odpowiedź - nie utworzono

3. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

Odpowiedź - nie utworzono

4. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,

Odpowiedź - nie obowiązuje

5. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

Odpowiedź - w latach 2014 - 2016 rada gminy przyjęła 205 uchwał

6. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

Odpowiedź - nie przeprowadzano takich konsultacji w tych latach

7. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

Odpowiedź - nie utworzono

8. czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

Odpowiedź - nie utworzono

9. czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

Odpowiedź - nie wyodrębniono

10.link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

jak wyżej

11.czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

Odpowiedź - nie funkcjonuje

12.jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

jak wyżej

13.jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

jak wyżej

Z poważaniem

Teresa Rutkowska - Sekretarz Gminy

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez REPKI w sprawie Monitoring samorządy #2366

Sz.P.
Szymon Osowski, Bartosz Wilk
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd Gminy Repki udziela odpowiedzi:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, - NIE OBOWIĄZUJE w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - NIE UTWORZONO
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), - NIE POWOŁANO
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, - NIE OBOWIĄZUJE
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016, - w 2014 r. Rada Gminy przyjęła 86 uchwał, w 2015 r. Rada Gminy przyjęła 74 uchwały, w 2016 r. Rada Gminy przyjęła 67 uchwał
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016, - w 2014 r. - 1 konsultacja z mieszkańcami, w 2015 r. - 1 konsultacja z mieszkańcami, w 2016 r. - 1 konsultacja z mieszkańcami
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - NIE UTWORZONO
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - NIE UTWORZONO
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - W GMINIE REPKI WYODREBNIONO FUNDUSZ SOŁECKI, UCHWAŁA ZNAJDUJE SIĘ POD ADRESEM http://repki.bip.net.pl/?a=350
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, - BRAK ZARZĄDZEŃ WYKONAWCZYCH DOT. FUNDUSZU SOŁECKIEGO
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - W GMINIE NIE FUNKCJONUJE BUDŻET OBYWATELSKI
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny), - NIE DOTYCZY
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.- NIE DOTYCZY

Z poważaniem
Iwona Wasilewska - zca Wójta
Urząd Gminy Repki
ul. Parkowa 7
08-307 Repki
Tel. 25 787 50 23

odpowiedź na wniosek przez WIERZBICA w sprawie Monitoring samorządy #2440

Witam,

w załączeniu przekazuję odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 30.01.2018r

--
Magdalena Spasińska
Urząd Gminy w Wierzbicy
ul. Kościuszki 73, 26-680 Wierzbica
tel. 48 618-36-10, fax. 48 618-36-11

1

odp. na wniosek o udz. inf. publ przez PYZDRY w sprawie Monitoring samorządy #1863

Urząd Miejski w Pyzdrach
ul. Taczanowskiego 1
62-310 Pyzdry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

z poważaniem

Aleksander Ciesielski

2

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MALBORK w sprawie Monitoring samorządy #2060

W dniu 30.01.2018 o 21:51, sprawa-6541@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Odpowiedź na wniosek znajduje się w załączniku

--
Grzegorz Koniszewski
Administrator Bezpieczeństwa Informacji
Urząd Miasta Malborka
pl. Słowiański 5
82-200 Malbork
tel. 55 629 04 03

1

odpowiedź na wniosek o informację publiczną /9/ przez MIROSŁAWIEC w sprawie Monitoring samorządy #1753

Dzień dobry

w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o informację publiczną z
dnia 2.02.2018 r.

--
Pozdrawiam
------------------------------------------------------------------------
*Monika Kędzia*
Kierownik Referatu Organizacyjno - Prawnego

Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec.
tel: +48 67 259 62 64; +48 67 259 50 42
*e-mail:* urzad@miroslawiec.pl <mailto:urzad@miroslawiec.pl> ||
www.miroslawiec.pl <http://www.miroslawiec.pl>
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
Mirosławiec

1

Odp: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MAŁDYTY w sprawie Monitoring samorządy #1935

Dzień dobry,

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
przesyłam pismo, w którym zawarto odpowiedzi na zawarte w nim pytania.

Z poważaniem,

Joanna Jarząbek

Urząd Gminy Małdyty

Tel. 89 758 61 24 w. 33

2

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWE PIEKUTY w sprawie Monitoring samorządy #2138

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30.01.2018 r. Urząd Gminy Nowe Piekuty niniejszym informuje:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Nie obowiązuje

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Nie utworzono

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Nie powołano

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Tak, skan w załączeniu

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 12
2015 - 63
2016 - 38

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 0
2015 - 0
2016 - 0

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Nie utworzono

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Nie utworzono

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Nie wyodrębniono

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Nie wyodrębniono

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Nie funkcjonuje

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Nie funkcjonuje

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
2014 - 0
2015 - 0
2016 - 0

Z poważaniem
Ewa Pruszyńska
Sekretarz Gminy

2

(bez tematu) przez MAŁOGOSZCZ w sprawie Monitoring samorządy #1995

--
Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu
ul. Jaszowskiego 3a
28-366 Małogoszcz

41-38-60-100
malogoszcz@eobip.pl
www.malogoszcz.pl

1

Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez ZARĘBY KOŚCIELNE w sprawie Monitoring samorządy #2457

Zaręby Kościelne 09.02.2018r.

ORO.1431.3.2018

Sieć
Obywatelska Watchdog Polska

ul.
Ursynowska 22/2


02-605 Warszawa

Odpowiadając na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 roku w sprawie udzielenia
informacji publicznej, Gmina Zaręby Kościelne uprzejmie informuję:

- Rada Gminy nie podjęła Uchwały dotyczącej trybu i szczegółowych kryteriów
oceny

wniosków o realizacje zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej;

- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego;

- w gminie nie powołano rady oświatowej;

- w gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
z

mieszkańcami Uchwała Nr V/25/15 z dnia 11 marca 2015 roku - adres strony
pod którym

uchwała jest dostępna: <http://zareby.ornet.pl/d/zareby/99uchwala26.pdf>
http://zareby.ornet.pl/d/zareby/99uchwala26.pdf ;

- liczba przyjętych uchwał w latach 2014r. - 60 Uchwał, 2015r. - 65 Uchwał,
2016r. - 65 Uchwał;

- liczba przeprowadzonych konsultacji w latach 2014-2016 - 31 konsultacji;

- nie utworzono młodzieżowej rady gminy;

- nie utworzono gminnej rady seniorów;

- nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego - Uchwała Nr XX/155/17 z
dnia 15 lutego

2017 roku - adres strony pod którym uchwała jest dostępna:

<http://zareby.ornet.pl/d/zareby/77uchwala155.pdf>
http://zareby.ornet.pl/d/zareby/77uchwala155.pdf

- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski


Z poważaniem


Joanna Rukat

1

(bez tematu) przez SURAŻ w sprawie Monitoring samorządy #2167

Suraż,dn.12.02.2018 r. W odpowiedzi na Wniosek o udostępnienie  informacji publicznej Urząd Miejski w Surażu informuje, iż w Gminie Suraż -nie obowiązuje uchwała dot.trybu i szczegółowych  kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej, -w gminie Suraż nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego, - nie powołano  w gminie rady oświatowej, - w gminie nie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami, - w 2014 roku podjęto 64 uchwały Rady Miejskiej w Surażu, - w 2015 roku podjęto 53 uchwały Rady Miejskiej w Surażu, -w 2016 roku podjęto 58 uchwał Rady Miejskiej w Surażu, - w latach 2014 -2016  nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami, - nie utworzono młodzieżowej rady gminy, - nie utworzono gminnej rady seniorów, - w 2017 roku podjęto uchwałę o nie wyrażeniu zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków finansowych przeznaczonych na fundusz sołecki w roku 2018 - bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl - w 2018 r. podjęto uchwałę o nie wyrażeniu zgody na wyodrębnianie w budżecie gminy na rok 2019 środków finansowych przeznaczonych na fundusz sołecki - bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl - w zarządzeniach  Burmistrza Suraża brak jest zarządzeń związanych z realizacją funduszu sołeckiego, -w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski, Sekretarz Gminy Marianna Rogalska

FW: odpowiedź na informację publiczną przez MILANÓWEK w sprawie Monitoring samorządy #2289

Dzień dobry,
Przesyłam Państwu odpowiedź (w części dotyczącej pracy Referatu Budżetowo-Księgowego) na wniosek o dostęp do informacji publicznej.
z poważaniem
Bożena Sehn
Skarbnik Miasta Milanówka

Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek
tel. 22 758 30 61 wew. 288 | fax 22 755 81 20
skarbnik @milanowek.pl@@http://skarbnik%20@milanowek.pl@@ | www.milanowek.pl

[Opis: http://milanowek.pl/img/umm_bar_email.jpg]

[Opis: http://milanowek.pl/img/think2.jpg]

Pomyśl, zanim wydrukujesz!
W Milanówku Mieście-ogrodzie przywiązujemy szczególną wagę do spraw związanych z ochroną naszego środowiska.
Zastanów się, czy koniecznie musisz wydrukować tę wiadomość. Jeśli tak, użyj funkcji druku dwustronnego i oszczędzania tonera.

4

odpowiedź przez RZGÓW w sprawie Monitoring samorządy #1874

Podaję poniżej odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku o udostępnienie informacji publicznej
z dnia 31 stycznia 2018r.
- nie ma uchwały w sprawie trybu i kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego,
- nie utworzono rady działalności pożytku publicznego,
- nie powołano rady oświatowej,
- obowiązuje w gminie uchwała w sprawie trybu i zasad przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami,http://bip.gminarzgow.pl/wiadomosci/9276/uchwaly_rady_gminy
- liczba uchwał – http://bip.gminarzgow.pl/wiadomosci/9276/uchwaly_rady_gminy
- nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami w latach 2014-16,
- utworzono młodzieżową radę gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- wyodrębniono w gminie fundusz sołecki,http://bip.gminarzgow.pl/wiadomosci/9276/uchwaly_rady_gminy
- zarządzenia wójta – http://bip.gminarzgow.pl/wiadomosci/9280/zarzadzenia_wojta_gminy
- w gminie nie tworzy się budżetu obywatelskiego,

inspektor Maria Pakulska
stanowisko ds. Obsługi Organów Gminy
tel: (63) 241 90 18 wew. 27
e-mail: biurorady@gminarzgow.pl

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TRZCIEL w sprawie Monitoring samorządy #1449

1