Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

Re: wniosek o informację przez SŁOPNICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #823

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez ŻYTNO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #712

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@zytno.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Wniosek o informację przez GODÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1695

Dzień dobry!

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 4 listopada
2021 r.

--
z poważaniem
Gabriela Pietroszek
Inspektor ds. organizacyjnych

Urząd Gminy Godów
ul. 1 Maja 53
tel. (32)4765065 wew. 24

1

Potwierdzenie otrzymania: wniosek o informację przez WĄCHOCK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1857

To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

Do: sekretariat@wachock.pl
Temat: wniosek o informację
Data: 2021-11-04 21:53

Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

RE: wniosek o informację przez MIRÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1037

RE: wniosek o informację przez DOBRZYNIEWO DUŻE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1469

Odpowiedź na wniosek o informację - Gmina Włodawa przez WŁODAWA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #373

Dzień dobry
Przesyłam informacje w poszczególnych zagadnieniach, zawartych we
wniosku z dnia 04.11.2021r.

1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie
raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

AD 1. Odpowiedź: A, B i C

2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o
stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

AD 2. Odpowiedź: A

3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w
raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.

AD 3. Odpowiedź: E

4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym
etapie,

AD 4. Odpowiedź: A,B

5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu
służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści
zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.

AD 5. Odpowiedź: B

6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.

AD 6. Odpowiedź: A

7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej
20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?

AD 7. Odpowiedź: C - mimo informowania mieszkańców, od początku
realizacji obowiązku przyjmowania Raportu o Stanie Gminy Włodawa do
dyskusji nie zgłaszali się żadni mieszkańcy.

Pozdrawiam
Marta Wawryszuk
Sekretarz Gminy Włodawa

Gmina Włodawa
Al. Jana Pawła II 22
tel. 082 5721 234
NIP: 565-14-45-740
Regon: 000550203
e-mail: kancelaria@gmina-wlodawa.pl

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Włodawa z
siedzibą we Włodawie
Al. Jana Pawła II 22, 22-200 Włodawa,
adres e-mail: kancelaria@gmina-wlodawa.pl
Kontakt z Inspektorem ochrony danych: rodo@gmina-wlodawa.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia z Panią/Panem
korespondencji oraz w celu,
dla którego zostały nam udostępnione.
Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych i ich sprostowania oraz
wniesienia skargi
do organu nadzorczego.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne
są w siedzibie Urzędu Gminy
we Włodawie oraz na stronie: www.gmina-wlodawa.pl w zakładce klauzula
informacyjna dla interesantów
Urzędu Gminy Włodawa.

Uwaga! Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby
lub podmiotu, do którego
jest zaadresowana i może zawierać treści chronione przepisami prawa.
Wgląd w treść wiadomości
otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub
innego rodzaju wykorzystanie,
bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej
informacje przez osobę lub podmiot
nie będący adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który
otrzymał ją omyłkowo,
proszony jest o zawiadomienie nadawcy poprzez wysłanie odpowiedzi i
usunięcie tego materiału
z komputera.

Re: Fwd: wniosek o informację przez RUDA MALENIECKA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1950

Dzień dobry.
Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej udziela poniżej odpowiedzi na wniosek
z dnia 04.11.2021r. o udzielenie informacji publicznej:
Ad. 1.
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
Ad. 2.
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów.
Ad. 3.
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
publiczną,
Ad. 4.
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
Ad. 5.
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
Ad. 6.
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej.
Ad. 7.
a) tak.

Z poważaniem
Jolanta Orman
Kierownik Referatu Społeczno-Administracyjnego
Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej
tel. 41 373 13 52

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) z dn. 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych (RODO) informujemy, że Administratorem Państwa danych jest Urząd
Gminy w Rudzie Malenieckiej. Klauzula informacyjna znajduje się na
stronie http://www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl/zalacznik/id/6020
oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Administratora".

(bez tematu) przez DASZYNA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #684

1