Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedź na wniosek_61_2021 przez JUCHNOWIEC KOŚCIELNY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1485

Witam,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 4.11.2021r.
(ORG.1431.61.2021)
Pozdrawiam
Dorota Korpacz
Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny
ul. Lipowa 10
16-061 Juchnowiec Kościely

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1083

przesłano odpowiedź na błędny adres email

informacja publicznaodpowiedź przez SUŁÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #483

Gmina Sułów
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 04.11.2021r.

Janusz Stańczyk
Sekretarz Gminy

1

Informacja publiczna przez SANOK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1422

Witam, przesyłam w załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek z dnia
05.11.2021r.

Pozdrawiam

Kinga Żak

Specjalista

Wydział Organizacyjny i Kadr

tel. 13 46 52 882

1

[ePUAP] Nowa korespondencja przez Poznań w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2125

Na Twoją wirtualną skrzynkę ePUAP wpłynął nowy dokument. Aby go odczytać skorzystaj z odnośnika:

* do dokumentu: https://epuap.gov.pl/wps/portal/aplikacje/skrzynka?documentGuid=9dc0c8f3-44f1-46fa-bf33-5d235afc9870
--
http://epuap.gov.pl

wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. raport o stanie gminy za 2020 r. przez TARNOWO PODGÓRNE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2220

Szanowni Państwo,

Nawiązując do nadesłanego pocztą elektroniczną wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dn. 5 listopada 2021 r. przekazuję, co następuje.
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok?
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
x wójt (burmistrz, prezydent miasta),
x urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok?
x dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy?
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
x współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok?
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
x inne - jakie? Przyjęto wnioski radnych z debaty nad poprzednim raportem i uwzględniono w obecnym
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok?
x brak dostępu do danych i informacji, szczególnie w zakresie danych statystycznych za ubiegły rok, które publikowane są później
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok?
x informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
x informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
x tak, jeżeli przyszliby na sesję
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?

Łączę wyrazy szacunku,
Tomasz Musielak – podinspektor
w Wydziale Obsługi Klienta
i Informacji Publicznej

1