Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez REDA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1598
1
odp. na wniosek w sprawie inf. publicznej -raport 2020 r. przez WYMIARKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #563
Dzień dobry
W nawiązaniu do złożonego wniosku ( otrzymanego dn.
5.11.2021r.) dot. udzielenia inf.publicznej nt. Raportu za 2020 r.
przesyłam w załączeniu odpowiedź za ww. wniosek.
--
Z poważaniem
Krystyna Kumek
Sekretarz Gminy
Tel. 683604045 w.17
Gmina Wymiarki
ul. Księcia Witolda 5
68-131 Wymiarki
Re: wniosek o informację przez BYTOM ODRZAŃSKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #535
2021 11 08 SM 1431 56 2021 raport o stanie gminy_Odpowiedź na wniosek o informację przez KAMIENIEC ZĄBKOWICKI w sprawie Raport o stanie gminny - jak jest tworzony? #21
Dzień dobry, w załączeniu odpowiedź na wniosek o informację z
22.10.2021, 13:13
Z poważaniem
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub linkami):
2021 11 08 SM 1431 56 2021 raport o stanie gminy .pdf
--
Urszula Szczucka
Sekretarz Gminy
Zastępca Kierownika Referatu Finansów
tel. 729 057 858
szczucka@kamienieczabkowicki.eu
Urząd Miejski w Kamieńcu Ząbkowickim
ul. Ząbkowicka 26
57-230 Kamieniec Ząbkowicki
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez MIĘDZYRZEC PODLASKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #524
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres miasto@miedzyrzec.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
RE: wniosek o informację przez ZĘBOWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2427
2
Przeczytano: wniosek o informację przez SKARŻYSKO-KOŚCIELNE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1879
Przeczytano: wniosek o informację przez BUDZÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #795
Przeczytano: wniosek o informację przez BUDZÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #795
Re: Fwd: wniosek o informację przez NAWOJOWA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #816
> W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostepnienie informacji publicznej,
> poniżej zamieszczam odpowiedzi na pytania przesłane w tym zakresie.
> Czerwonym kolorem zaznaczono wybrane odpowiedzi.
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
> a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym,
> b) _wójt (burmistrz, prezydent miasta), _*wójt, burmistrz, prezydent
> miasta jest jedynym podmiotem (organem) ponoszącym odpowiedzialność
> (tak polityczną, jak i prawną) za ten raport. W konsekwencji, jego
> wadliwe, nierzetelne, czy też niespełniające wymogów określonych w
> ustawie w art. 28 aa ust. 3 u.s.g., przygotowanie skutkować może w
> skrajnych przypadkach nawet nieudzieleniem organowi wykonawczemu gminy
> wotum zaufania.*
> c) _urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu, _*wójt zleca
> jego przygotowania konkretnemu pracownikowi samorządowemu i
> zobowiązuje dyrektorów/kierowników jednostek oraz referatów
> wchodzących w skład urzędu gminy do przygotowania sprawozdań z
> działalności kierowanych przez nich jednostek, celem oparcia się na
> wynikających z tych sprawozdań informacji i materiałów przy tworzeniu
> treści raportu, to jednak on ponosi odpowiedzialność i decyduje o
> kształcie i zakresie Raportu.*
> d) _mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas
> spotkań,_*przedstawiają swoje oczekiwania co do przedstawianych w
> Raporcie informacji, które brane są pod uwagę przy jego opracowaniu*
> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
> f) inne osoby - jakie?
> g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> a) _dostępność wskaźników, danych i informacji, _*Raport obejmuje
> podsumowanie działalności organu wykonawczego w roku poprzednim**.
> To**analizy i konkretne liczby poparte czytelnymi wykresami.
> *b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
> c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie
> za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
> PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> d) _współpracował z organizacjami społecznymi, _
> e) _współpracował z radnymi,_
> f) _analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
> publiczną,_
> g) inne - jakie?
> h) nie podjęto żadnych działań.
>
> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym,
> b) _radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
> debaty,_
> c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
> e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
> f) inne - jakie?
> g) _radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,_
>
> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) brak dostępu do danych i informacji,
> b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
> e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
> g) inne - jakie?
> h) _urząd nie napotkał żadnych problemów._
>
> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) _informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej,_
> b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd,
> c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd,
> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> h) nie informowano o tym mieszkańców.
>
> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
> zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20
> lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
> a)_tak, _*Niestety, zainteresowanie mieszkańców raportem i debatą było
> w zeszłym roku prawie zerowe. **W czasie epidemii problemem jest też
> zapewnienie swobodnego i bezpośredniego udziału w sesji jak
> największej liczbie mieszkańców.*
> b) nie,
> c) inna odpowiedź - jaka?
>
Odp. informacja publiczna przez PSZCZÓŁKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1673
Odp informacja publiczna Gmina Horodło przez HORODŁO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #479
RE: wniosek o informację przez GRÓJEC w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1247
3
From: urzad@grojecmiasto.pl <urzad@grojecmiasto.pl>
Sent: Monday, November 8, 2021 8:36 AM
To: Monika Maciak <sekretarz@grojecmiasto.pl>
Subject: FW: wniosek o informację
Pozdrawiam,
Magdalena Kaleta
Sekretariat Urzędu Gminy i Miasta w GrójcuUrząd Gminy i Miasta w Grójcu
05-600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego 47
tel. (48) 664 23 01
<http://www.grojecmiasto.pl/> www.grojecmiasto.pl
urzad@grojecmiasto.pl <mailto:urzad@grojecmiasto.pl>
From: sprawa-41410@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-41410@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-41410@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Thursday, November 4, 2021 9:46 PM
To: urzad@grojecmiasto.pl <mailto:urzad@grojecmiasto.pl>
Subject: wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-41410@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-41410@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYzNjA1ODczNzE4LjMxMzA0LjMwODU0NTA4MDA5OTA0MjE3MjhAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VGh1LCAwNCBOb3YgMjAyMSAyMDo0NTozNyAtMDAwMHx1cnphZEBncm9qZWNtaWFzdG8ucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXwwfD>
Odpowiedź na wniosek - informacja publiczna. przez ĆMIELÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1940
RE: wniosek o informację przez STARE CZARNOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2316
1
From: sprawa-42479@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-42479@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-42479@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-42479@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Thursday, November 4, 2021 9:57 PM
To: sekretariat@stareczarnowo.pl <mailto:sekretariat@stareczarnowo.pl>
Subject: wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-42479@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-42479@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYzNjA1OTM5MDc2LjMxMzA0Ljc0MDE4OTc5NTMyMzQwNjk0MzVAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VGh1LCAwNCBOb3YgMjAyMSAyMDo1NjozMCAtMDAwMHxzZWtyZXRhcmlhdEBzdGFyZWN6YXJub3dvLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez DOMANIEWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #742
Przeczytano: wniosek o informację przez MIĘDZYZDROJE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2439
Przeczytane: wniosek o informację przez PRZYGODZICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2182
To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<sekretarz@przygodzice.pl> o 2021-11-04 21:56
To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o2021-11-08 09:04
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez MOSZCZENICA (woj. małopolskie) w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #870
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@gminamoszczenica.eu.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Odpowiedź na informację publiczną INI.1431.25.2021 przez RADOMYŚL NAD SANEM w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1357
Witam, przesyłam odpowiedź Gminy Radomyśl nad Sanem na Państwa wniosek o
informację publiczną z dnia 04/11/2021 roku.
Z poważaniem,
--
Anna Majewska
Urząd Gminy w Radomyślu nad Sanem
ul.Rynek Duży 7
37-455 Radomyśl nad Sanem
tel. 15 8454302 wew. 29
a.majewska@radomysl.pl
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267