Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

Potwierdzenie otrzymania: wniosek o informację przez DYNÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1439

To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

Do: urzad_miasta@dynow.pl
Temat: wniosek o informację
Data: 2021-11-04 21:49

Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

RE: wniosek o informację przez JEŻOWE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1308

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez GŁOGÓWEK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2318

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretariat@glogowek.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Potwierdzenie otrzymania: wniosek o informację przez ŁOMAZY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #382

To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

Do: ug@lomazy.pl
Temat: wniosek o informację
Data: 2021-11-04 21:38

Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez ZDZIESZOWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2303

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres burmistrz@zdzieszowice.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej Gmina Żółkiewka przez ŻÓŁKIEWKA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #439

Dzień dobry

w załączeniu odpowiedź na wniosek.

Pozdrawiam
Marcin Zając
Sekretarz Gminy Żółkiewka

2

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez SANNIKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1056

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sanniki@zgwrp.org.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez BIAŁYDUNAJEC w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #852

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretariat@bialydunajec.com.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Re: wniosek o informację przez NOZDRZEC w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1355

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:

> 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
x b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
x c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
x a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
x b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
x f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.

4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
x b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
x d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,

5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
x f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
x g) inne - jakie? Raport jest kolejnym dużym sprawozdaniem do wykonania i stanowi spore obciążenie dla pracowników, szczególnie w małych urzędach, gdzie stanowiska pracy są wielozadaniowe.
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.

6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
x a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.

7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
x c) inna odpowiedź - jaka? mogli zabierać głos, byliśmy na to otwarci, ale nie zgłosił się nikt.


Z poważaniem

Agnieszka Baran

Urząd Gminy Nozdrzec

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nozdrzec z siedzibą w 36-245 Nozdrzec 224,
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Nozdrzec jest Pani Katarzyna Nowosielska, e-mail: katarzyna@nozdrzec.pl katarzyna@nozdrzec.pl , tel. 13 43 98 020 wew. 48
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz na podstawie Art. 9 ust.1 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017 r. poz. 1985) oraz ustaw szczegółowych.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
6) posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne

Przeczytane: wniosek o informację przez PŁUŻNICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #225

To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<sekretariat@pluznica.pl> o 2021-11-04 21:37

To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o2021-11-05 09:02