Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
Potwierdzenie otrzymania: wniosek o informację przez CHOCZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2292
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: ug@chocz.pl
Temat: wniosek o informację
Data: 2021-11-23 11:57
Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.
Potwierdzenie otrzymania: wniosek o informację przez KIETRZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2445
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: sekretariat@kietrz.pl
Temat: wniosek o informację
Data: 2021-11-23 11:57
Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.
FW: wniosek o informację przez KOŚCIERZYNA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1645
1From: Urząd Gminy Kościerzyna <ug@koscierzyna.pl>
Sent: Wednesday, November 10, 2021 10:18 AM
To: 'sprawa-38157@fedrowanie.siecobywatelska.pl' <sprawa-38157@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Subject: RE: wniosek o informację
Dzień Dobry
W załączeniu przekazuje odpowiedź na wniosek w sprawie udostępnienia infor. publicznej.
Pozdrawiam
Agnieszka Czaja
Urząd Gminy Kościerzyna
ul. Strzelecka 9
83-400 Kościerzyna
tel. 58-686-59-80, 58-686-57-01
e-mail: ug@koscierzyna.pl <mailto:ug@koscierzyna.pl> ;
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Kościerzyna jest Wójt Gminy Kościerzyna. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zadań ustawowych zadań własnych i zadań zleconych. Klauzula informacyjna dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej: https://koscierzyna.bip.gov.pl/rodo/rodo.html
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- żądania sprostowania swoich danych osobowych
- żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych
- przenoszenia swoich danych
- wycofania zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Kontakt do inspektora ochrony danych: inspektor25052018@gmail.com <mailto:inspektor25052018@gmail.com>
From: sprawa-38157@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-38157@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-38157@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-38157@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Wednesday, June 2, 2021 9:33 PM
To: ug@koscierzyna.pl <mailto:ug@koscierzyna.pl>
Subject: wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak
b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
e) Inna, jaką?3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu
b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
d) Inne, jakie?5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
a) tak
b) nie6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
a) tak
b) nie6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany?
7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
d) Inna sytuacja (jaka?)8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
a) pracownicy urzędu
b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)
8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki
d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
f) Inna - jaka?8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie.
8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
a) tak
b) nie11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
e) Inna sytuacja - jaka?13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-38157@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-38157@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.sprawdzamyjakjest.pl <http://www.sprawdzamyjakjest.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org><http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYyMjY2MjM4MDg5LjMzNTEzLjk4NDM4MDgyNjIyMjU1MDAwNzdAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8V2VkLCAwMiBKdW4gMjAyMSAxOTozMzowMCAtMDAwMHx1Z0Brb3NjaWVyenluYS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDB8MS5kNDgzYzgwNTRhYjljZjQ5MjA4YjQ5NTgwZGY1MDYwYw%3D%3D>
Przeczytano: wniosek o informację przez BUDZÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #795
Przeczytano: wniosek o informację przez RYDZYNA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2129
Re: wniosek o informację z Gminy Malbork przez MALBORK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1592
Przeczytano: wniosek o informację przez GRÓDEK NAD DUNAJCEM w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #800
Przeczytano: wniosek o informację przez KOŚCIERZYNA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1645
Wniosek o informację z 04.11.2021 r. - ponowienie przez joanna.gucman@siecobywatelska.pl w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1814
Dzień dobry,
w nawiązaniu do rozmowy telefonicznej z 23.11.2021 r. przesyłam Państwu ponownie treść wniosku skierowanego do Państwa 04.11.2021 r. Proszę o niezwłoczną odpowiedź.
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?
Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-11-23 07:26:36 z adresu um@piekary.pl:
> To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres
> um@piekary.pl. Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że
> wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji,
> że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana. Urząd Miasta
> Piekary Śląskie
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez RĘCZNO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #706
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@reczno.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Przeczytano: wniosek o informację przez OBRAZÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1891
odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - RO.1431.25.2021 przez KRAŚNIK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #416
RE: wniosek o informację przez ŁUBNIANY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2413
2
Przeczytano: wniosek o informację przez EŁK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2021
Przeczytano: wniosek o informację przez IRZĄDZE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1759
Przeczytano: wniosek o informację przez SZCZYTNIKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2150
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez BARANOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1143
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres ug@baranowo.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
odpowiedź przez WOLSZTYN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2075
Odpowiedź została już wcześniej wysłana jak się okazuje dziś na błędny
adres za co przepraszam.
Z wyrazami szacunku
Ewelina Grinig
--
_______________________
Z poważaniem
Ewelina Grinig
Sekretariat
Urząd Miejski w Wolsztynie
Rynek 1, 64-200 Wolsztyn
Tel. 68-347-45-03
E-mail: um@wolsztyn.pl
KLAUZULA POUFNOŚCI
Informacja o przetwarzaniu danych znajduje się na stronie Urzędu oraz BIP.
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pani/Pan prawidłowym adresatem powyższej wiadomości, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymała Pani/otrzymał Pan niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji. Nadawca nie jest odpowiedzialny za jakiekolwiek błędy lub zniekształcenia w niniejszej wiadomości, które mogły powstać w wyniku jej elektronicznej transmisji. W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę zwrócić się o przesłanie papierowej kopii niniejszej wiadomości do nadawcy.
FW: odpowiedź na wniosek przez None w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #800
From: Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem <gmina@gminagrodek.pl>
Sent: Wednesday, November 10, 2021 10:59 AM
To: 'sprawa40963@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
<sprawa40963@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Subject: odpowiedź na wniosek
Gródek nad Dunajcem, 10 listopada 2021r.
Nasz znak: OSO.1431.48.2021
W odpowiedzi na wniosek złożony w trybie ustawy o dostępie do informacji
publicznej Urząd Gminy w Gródku nad Dunajcem poniżej podaje odpowiedzi na
zadane pytania i tak:Pyt.1 odp. b ,c
Pyt.2. odp. d
Pyt.3. odp. e, f
Pyt.4 odp. g
Pyt.5 odp. h
Pyt.6 odp. a
Pyt.7 odp. a
Z poważaniem Paulina Furtak - Sekretarz Gminy
Paulina Furtak
Urząd Gminy w Gródku nad Dunajcem
33-318 Gródek nad Dunajcem
tel. 18 440 10 35 wew. 30
e-mail: pfurtak@gminagrodek.pl <mailto:pfurtak@gminagrodek.pl>
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych (imię, nazwisko, adres
e-mail, telefon), przez Gminę Gródek nad Dunajcem w korespondencji
elektronicznej, uprzejmie informujemy, że zgodnie z obowiązkiem
informacyjnym ciążącym na administratorze wynikającym z art. 13 ust. 1 i 2
"RODO", treść klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych
dostępna jest na stronie internetowej pod adresem
<http://gminagrodek.pl/pl/930/0/rodo.html>
http://gminagrodek.pl/pl/930/0/rodo.html, lub na stronie BIP Urzędu Gminy
Gródek nad Dunajcem
<https://bip.malopolska.pl/uggrodeknaddunajcem,m,305947,ochrona-danych-osobo
wych.html>
https://bip.malopolska.pl/uggrodeknaddunajcem,m,305947,ochrona-danych-osobow
ych.html
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez RĘCZNO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #706
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@reczno.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Przeczytano: wniosek o informację przez ŁUBNIANY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2413
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267