Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

wysyłka 2 raz przez Chełm w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #360

Dzień dobry , odpowiedź została wysłana w dniu 17.11.2021r. o godz.
15.01 , ponownie dołączę przedmiotową informację ale proszę sprawdzić
np. spam , ponadto  nie dostałam , że nie zostało doręczone.

Z poważaniem

Małgorzata Ciemińska

2

wniosek o informację - uzupełnienie przez GRABOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1519

W dniu 2021-12-03 o 11:28, Urząd Gminy Grabowo pisze:

W związku z wnioskiem o informację publiczną, które wpłynęło do
tutejszego organu  Urzędu Gminy w Grabowie w dniu 23-11-2021,
informujemy, iż mimo podjętych działań mających na celu zebranie
możliwie najdokładniejszych danych potrzebnych do wypełnienia wniosku,
nie udało się do tej pory uzyskać kompletnych informacji z powodu
nieobecności wszystkich pracowników, którym powierzono przygotowanie
danych do raportu.

Nadmieniam, że odpowiedz zostanie udzielona Państwu w następnym tygodniu.

Pozdrawiam. Wioletta Wiszowata

wniosek o informację przez GRABOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1519

W dniu 2021-12-03 o 11:28, Urząd Gminy Grabowo pisze:

W związku z wnioskiem o informację publiczną, które wpłynęło do
tutejszego organu  Urzędu Gminy w Grabowie w dniu 23-11-2021,
informujemy, iż mimo podjętych działań mających na celu zebranie
możliwie najdokładniejszych danych potrzebnych do wypełnienia wniosku,
nie udało się do tej pory uzyskać kompletnych informacji z powodu
nieobecności wszystkich pracowników, którym powierzono przygotowanie
danych do raportu.

Wioletta Wiszowata

Wniosek o informację z 04.11.2021 r. (ponowienie 02.12.2021 r.) przez joanna.gucman@siecobywatelska.pl w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1815

Szanowni Państwo,

z uwagi na zasygnalizowane nam problemy z otrzymaniem wniosku, który skierowaliśmy do Państwa 4 listopada b.r., przesyłam jego treść ponownie z prośbą o jak najszybszą odpowiedź.

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.

4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,

5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.

6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.

7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?

Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}

Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Odpowiedź dot. raportu o st.gminy przez BARANOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1143

Dzień dobry

 W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek

dot. Raportu o stanie gminy Baranowo za 2020 r.

Zał. 1.

Irena Kowalczyk - Sekretarz Gminy

UG Baranowo

1

Odpowiedź na wniosek o Udostępnienie informacji Publicznej przez LIDZBARK WARMIŃSKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1965

Dzień dobry,
W załączeniu odpowiedź na wniosek o Udostępnienie Informacji Publicznej

Klauzula informacyjna
dla osób składających wnioski o udostępnienie informacji publicznej i
ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej RODO informuję,
iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lidzbark
Warmiński, reprezentowana przez Wójta Gminy Lidzbark Warmiński z
siedzibą przy ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można
kontaktować się pod adresem e-mail: iod@warmiainkaso.pl Z IOD można
kontaktować się we wszystkich sprawach oraz dylematach związanych z
ochroną danych osobowych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji złożonego
wniosku o udostępnienie informacji publicznej lub wniosku o ponowne
wykorzystanie informacji sektora publicznego na podstawie: ustawy z dnia
6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, przepisów ustawy
z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora
publicznego oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania
administracyjnego – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie
zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
4. Odbiorcami, którym mogą być ujawnione Pani/Pana dane są podmioty
uprawnione do obsługi doręczeń oraz podmioty, z którymi administrator
zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych
w Urzędzie systemów informatycznych. Pani/Pana dane osobowe mogą być
udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie
odrębnych przepisów lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu
administratora danych.
5. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia
sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie przez okres wskazany w
Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w
sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych.
W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, będą one
przechowywane do momentu wycofania zgody.
6. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do Pani/Pana
danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia po zakończeniu
postępowania z zachowaniem wymaganego okresu archiwizacji lub
ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
danych, wycofania zgody w dowolnym terminie oraz wniesienia skargi do
organu nadzorczego, tj. Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO.
7. Na etapie składania wniosku o udostępnienie informacji publicznej
podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, natomiast
podanie ich będzie niezbędne w sytuacji, gdy koniecznym stanie się
wydanie decyzji administracyjnej. Podanie danych w sytuacji wystąpienia
z wnioskiem o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego jest
obowiązkowe. W sytuacji, gdy dane przetwarzane są na podstawie zgody,
podanie danych jest dobrowolne.
9. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do
państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. Pani/Pana dane nie będą uczestniczyć w zautomatyzowanym podejmowaniu
decyzji i nie będą profilowane.

--
Z poważaniem,
Referent
mgr Radosław Krajewski
tel. 89 767 32 74 wew. 24

1

sprawa 42340 przez OBRZYCKO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2177

Dzień dobry!
 W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o dostęp do
informacji publicznej.

Pozdrawiam

Paweł Mordal
Sekretarz Gminy Obrzycko

1

Odpowiedź przez DARŁOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2328