Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
wysyłka 2 raz przez Chełm w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #360
Dzień dobry , odpowiedź została wysłana w dniu 17.11.2021r. o godz.
15.01 , ponownie dołączę przedmiotową informację ale proszę sprawdzić
np. spam , ponadto nie dostałam , że nie zostało doręczone.
Z poważaniem
Małgorzata Ciemińska
odpowiedź informacja publiczna DOR-OP.1431.120.2021 przez Chełm w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #360
Odpowiedź na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PUŃSK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1514
IR.7226.13.2021 Gmina Linia - odp. na wniosek PT02.12.2021 przez LINIA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1605
wniosek o informację - uzupełnienie przez GRABOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1519
W dniu 2021-12-03 o 11:28, Urząd Gminy Grabowo pisze:
W związku z wnioskiem o informację publiczną, które wpłynęło do
tutejszego organu Urzędu Gminy w Grabowie w dniu 23-11-2021,
informujemy, iż mimo podjętych działań mających na celu zebranie
możliwie najdokładniejszych danych potrzebnych do wypełnienia wniosku,
nie udało się do tej pory uzyskać kompletnych informacji z powodu
nieobecności wszystkich pracowników, którym powierzono przygotowanie
danych do raportu.
Nadmieniam, że odpowiedz zostanie udzielona Państwu w następnym tygodniu.
Pozdrawiam. Wioletta Wiszowata
wniosek o informację przez GRABOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1519
W dniu 2021-12-03 o 11:28, Urząd Gminy Grabowo pisze:
W związku z wnioskiem o informację publiczną, które wpłynęło do
tutejszego organu Urzędu Gminy w Grabowie w dniu 23-11-2021,
informujemy, iż mimo podjętych działań mających na celu zebranie
możliwie najdokładniejszych danych potrzebnych do wypełnienia wniosku,
nie udało się do tej pory uzyskać kompletnych informacji z powodu
nieobecności wszystkich pracowników, którym powierzono przygotowanie
danych do raportu.
Wioletta Wiszowata
GMINA DYGOWO przez DYGOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2305
Informacja publiczna. Mail z 23.11.2021, godz. 11:57 przez WĘGORZYNO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2469
prośba o przysłanie Wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez PUŃSK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1514
RE: wniosek o informację przez CZAPLINEK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2304
Przeczytano: wniosek o informację przez RADZIONKÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1815
Wniosek o informację z 04.11.2021 r. (ponowienie 02.12.2021 r.) przez joanna.gucman@siecobywatelska.pl w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1815
Szanowni Państwo,
z uwagi na zasygnalizowane nam problemy z otrzymaniem wniosku, który skierowaliśmy do Państwa 4 listopada b.r., przesyłam jego treść ponownie z prośbą o jak najszybszą odpowiedź.
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?
Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-11-23 10:56:24 z adresu um@radzionkow.pl:
> Szanowni Państwo, 04.11.2021 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową
> wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy.
> Do dziś nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku
> niezwłocznego udzielenia na niego odpowiedzi. Prosimy o odpowiedź na adres
> {{EMAIL}} Poniżej treść wniosku przesłanego do Państwa 04.11.2021 r. Na
> podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do
> informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o
> udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Jakie osoby miały
> największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O
> WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI a) radni, podejmując uchwałę w sprawie
> szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art.
> 28 aa ustawy o samorządzie gminnym, b) wójt (burmistrz, prezydent miasta), c)
> urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu, d) mieszkańcy w
> konsultacjach, debatach, podczas spotkań, e) pracownicy firmy zewnętrznej,
> którym powierzono przygotowanie raportu, f) inne osoby - jakie? g) nie
> jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie. 2. Jakie czynniki miały
> największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O
> WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI a) dostępność wskaźników, danych i informacji, b)
> treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów, c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie. 3. Jakie działania
> podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują
> mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) przygotował
> i przeprowadził ankietę konsultacyjną, b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z
> mieszkańcami, c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie, d)
> współpracował z organizacjami społecznymi, e) współpracował z radnymi, f)
> analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną, g) inne
> - jakie? h) nie podjęto żadnych działań. 4. Jaka była rola radnych przy
> przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
> PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych
> wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
> samorządzie gminnym, b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu
> w czasie debaty, c) radni sami pozyskiwali dane do raportu, d) radni
> podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców, e) radni sami pytali
> mieszkańców, co ich interesuje, f) inne - jakie? g) radni nie byli
> zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie, 5. Na jakie problemy
> napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE
> WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) brak dostępu do danych i informacji, b)
> brak informacji zwrotnej od mieszkańców, c) brak zaangażowania się organizacji
> społecznych, d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy
> raport, e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport, f) raport jest za
> długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować, g) inne - jakie? h)
> urząd nie napotkał żadnych problemów. 6. Jak informowano społeczność lokalną
> o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o
> stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
> Publicznej, b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym
> przez samorząd, c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej, d)
> informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta
> (burmistrza, prezydenta miasta), e) informowano w innych mediach
> funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd, f) w
> mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty, g) informowano w inny sposób
> - proszę opisać jaki, h) nie informowano o tym mieszkańców. 7. Czy podczas
> debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci
> mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7
> ustawy o samorządzie gminnym)? a) tak, b) nie, c) inna odpowiedź - jaka?
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres {{EMAIL}} -- Stowarzyszenie Sieć
> Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844
> 73 55 adres email: biuro@siecobywatelska.pl skrytka epuap:
> SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka www.siecobywatelska.pl |
> www.informacjapubliczna.org NIP 5262842872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m.
> st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: wniosek o informację przez RADZYŃ PODLASKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #482
Gm Mikołajki odp sprawa-42135 przez MIKOŁAJKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1972
RE: wniosek o informację przez JABŁONNA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1096
1
Odpowiedź dot. raportu o st.gminy przez BARANOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1143
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek
dot. Raportu o stanie gminy Baranowo za 2020 r.
Zał. 1.
Irena Kowalczyk - Sekretarz Gminy
UG Baranowo
Odpowiedź na wniosek o Udostępnienie informacji Publicznej przez LIDZBARK WARMIŃSKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1965
Dzień dobry,
W załączeniu odpowiedź na wniosek o Udostępnienie Informacji Publicznej
Klauzula informacyjna
dla osób składających wnioski o udostępnienie informacji publicznej i
ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej RODO informuję,
iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lidzbark
Warmiński, reprezentowana przez Wójta Gminy Lidzbark Warmiński z
siedzibą przy ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można
kontaktować się pod adresem e-mail: iod@warmiainkaso.pl Z IOD można
kontaktować się we wszystkich sprawach oraz dylematach związanych z
ochroną danych osobowych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji złożonego
wniosku o udostępnienie informacji publicznej lub wniosku o ponowne
wykorzystanie informacji sektora publicznego na podstawie: ustawy z dnia
6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, przepisów ustawy
z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora
publicznego oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania
administracyjnego – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie
zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
4. Odbiorcami, którym mogą być ujawnione Pani/Pana dane są podmioty
uprawnione do obsługi doręczeń oraz podmioty, z którymi administrator
zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych
w Urzędzie systemów informatycznych. Pani/Pana dane osobowe mogą być
udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie
odrębnych przepisów lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu
administratora danych.
5. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia
sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie przez okres wskazany w
Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w
sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych.
W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, będą one
przechowywane do momentu wycofania zgody.
6. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do Pani/Pana
danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia po zakończeniu
postępowania z zachowaniem wymaganego okresu archiwizacji lub
ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
danych, wycofania zgody w dowolnym terminie oraz wniesienia skargi do
organu nadzorczego, tj. Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO.
7. Na etapie składania wniosku o udostępnienie informacji publicznej
podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, natomiast
podanie ich będzie niezbędne w sytuacji, gdy koniecznym stanie się
wydanie decyzji administracyjnej. Podanie danych w sytuacji wystąpienia
z wnioskiem o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego jest
obowiązkowe. W sytuacji, gdy dane przetwarzane są na podstawie zgody,
podanie danych jest dobrowolne.
9. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do
państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. Pani/Pana dane nie będą uczestniczyć w zautomatyzowanym podejmowaniu
decyzji i nie będą profilowane.
--
Z poważaniem,
Referent
mgr Radosław Krajewski
tel. 89 767 32 74 wew. 24
sprawa 42340 przez OBRZYCKO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2177
Dzień dobry!
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o dostęp do
informacji publicznej.
Pozdrawiam
Paweł Mordal
Sekretarz Gminy Obrzycko
Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez KONIUSZA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #807
Wniosek o informację przez WISZNIA MAŁA w sprawie Raport o stanie gminny - jak jest tworzony? #112
Odpowiedź przez DARŁOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2328
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267